PDA

View Full Version : Blessure's Melvin Manhoef en Remy Bonjansky



Boem Boem
15-05-2006, 14:08
Wie kan iets vertellen over de opgelopen blessure van Melvin Manhoef? En hoe zit het met de Knie/been blessure van Remy Bonjasky??

Ik heb helaas gezien hoe Remy per brancard is afgevoerd.......zou graag willen weten hoe het met deze toppers gaat!
Hopenlijk is het niet al te ernstig......... :cry:

Osu

Chris

Deuce
15-05-2006, 14:15
Zag idd dat remy op een brancard lag, rechtervoet in puin volgens mij...

Jay Hoov
15-05-2006, 14:23
Ik weet alleen dat Manhoef zei dat ie z'n hand weer kapot had geslagen, maar verder weet ik niks.

Anonymous
15-05-2006, 16:23
Remy die heeft een zwaar gekneusde enkel, hij dacht eerst dat hij gebroken was. waarschijnlijk heeft hij met zijn wreef op de elleboog van Le Banner getrapt.

oush

Anonymous
15-05-2006, 16:29
wat ik heb gehoord is dat manhoef geen zin had om tegen ignashov te moeten vechten (omdat ie geen zin had om ko te gaan) dus een smoesje verzonnen heeft.
Maar de 2de partij had ie met gemak van ignashov kunnen winnen

Massi
15-05-2006, 16:37
Bullshit
Zijn hand is "gewoon" gebroken op dezelfde plek waar het al twee keer eerder is gebeurd.

ashi76
15-05-2006, 16:38
wat ik heb gehoord is dat manhoef geen zin had om tegen ignashov te moeten vechten (omdat ie geen zin had om ko te gaan) dus een smoesje verzonnen heeft.
Maar de 2de partij had ie met gemak van ignashov kunnen winnen

Ik heb gehoord dat dit een typische "guest" post is.
Wat een kontverhaal !

Ronald
15-05-2006, 16:38
wat ik heb gehoord is dat manhoef geen zin had om tegen ignashov te moeten vechten (omdat ie geen zin had om ko te gaan) dus een smoesje verzonnen heeft.

Je kon er op wachten... :?

A.F.
15-05-2006, 18:37
hahahaha ...lmao@quests.... sjonge jonge jonge....wankers

Thomasmurda
15-05-2006, 20:25
Gekke guest :D

Deuce
15-05-2006, 20:27
Maargoed, een plek breek je nooit 2x op dezelfde plek..dus de kans dat melvin zn hand de volgende keer kapot slaat is weer kleiner :lol:

dtgerald
15-05-2006, 22:46
Ik las op sherdog dat de K-1 president de uitslag van Remy tegen Jeromme wil terug draaien naar winst voor Jeromme.Ook omdat het nederlandse juryleden waren.Dat gebeurt in Japan nooit he :roll: .

Boem Boem
15-05-2006, 23:21
wat ik heb gehoord is dat manhoef geen zin had om tegen ignashov te moeten vechten (omdat ie geen zin had om ko te gaan) dus een smoesje verzonnen heeft.
Maar de 2de partij had ie met gemak van ignashov kunnen winnen

Tuurlijk jongen......en jij gelooft dit echt?? Uit welke tekenfilm ben je gestapt??
Heb je gezien hoe Melvin te keer is gegaan?? Hij moet wel explosief trappen en stoten om met de grote en zware jongens mee te kunnen komen......jammer genoeg moest hij voortijdig het veld ruimen, maar er had veel meer in die jongen gezeten afgelopen zaterdag!!Ik zou ook enorm balen indien ik in zijn schoenen stond.......

Maar kunnen mensen serieus op de deze topic reageren????

Osu

Chris

Boem Boem
17-05-2006, 21:51
Ik haal hem even weer boven....wie o wie weet meer???

osu

Chris

A.F.
17-05-2006, 23:39
Melvin heeft zijn hand gewoon gebroken... niets meer en niets minder!

General Wong
18-05-2006, 00:10
wat ik heb gehoord is dat manhoef geen zin had om tegen ignashov te moeten vechten (omdat ie geen zin had om ko te gaan) dus een smoesje verzonnen heeft.
Maar de 2de partij had ie met gemak van ignashov kunnen winnen

Wanker, ga iemand anders vervelen met je onzin. Zo stigmatiserend, echt om kotsmisselijk te worden. Manhoef stond bijna met tranen in zijn ogen toen hij het publiek vertelde niet tegen Ignashov te kunnen vechten.

Boem Boem
18-05-2006, 00:33
Melvin heeft zijn hand gewoon gebroken... niets meer en niets minder!

Echt K*T!!! Was echt top bezig....had er echt zin aan en dan op moeten geven door zo'n klote blessure.

Beterschap!! We gaan nog veel van je horen en zine....

Osu

Chris

Fightchick
18-05-2006, 11:36
Melvin en geen zin hebben om te vechten? Wat een domme ongenuanceerde opmerking van guest. Melvin had veel kans om het toernooi te winnen en om dus in december bij de K1 te zijn. Denk je echt dat ie dat zou laten schieten omdat ie er ff geen zin meer in had? Lijkt me niet......

alex da silva
18-05-2006, 17:22
wat ik heb gehoord is dat manhoef geen zin had om tegen ignashov te moeten vechten (omdat ie geen zin had om ko te gaan) dus een smoesje verzonnen heeft.
Maar de 2de partij had ie met gemak van ignashov kunnen winnen


jesus !!!!!!!!! hoe is dit mogelijk? sick of this m......f......rsssssss

Anonymous
18-05-2006, 17:30
wat ik heb gehoord is dat manhoef geen zin had om tegen ignashov te moeten vechten (omdat ie geen zin had om ko te gaan) dus een smoesje verzonnen heeft.
Maar de 2de partij had ie met gemak van ignashov kunnen winnen

Wanker, ga iemand anders vervelen met je onzin. Zo stigmatiserend, echt om kotsmisselijk te worden. Manhoef stond bijna met tranen in zijn ogen toen hij het publiek vertelde niet tegen Ignashov te kunnen vechten.
ja ja, waarom heb ik dan niks gemerkt, maar ja hij heeft het heel goed gedaan met die toneel die hij speelde. als je niet wil vechten zeg gewoon af net als bob sapp, gebroken hand?? ik heb hem gister zien, en een gebroken hand zou niet zo eruit zien, wil je niet zeggen dat ie zo sterk is dat ie geen gips nodig heeft, bullshitttt

Anonymous
18-05-2006, 19:55
Wat een slap gelul man..deze mannen stappen nog de ring in als de duivel himself tegenover ze staan!!als je probeert uit te dagen,ga dan je vrouw eve lastig vallen..en doe dat niet hier!!

"Jaloersy is a motherfucker"

Johan H
18-05-2006, 20:00
maar ik snap ook niet als je zo stoer lult.
als je hem toch gezien had waarom vroeg je hem niet even dan waarom hij zo zielig doet???