PDA

View Full Version : voor de slimme mensen op dit forum (uitleg reactie Bas Boon)



Anonymous
15-05-2006, 15:24
geachte forum leden.

Wat Bas Boon dus probeert te zeggen is het volgende.

de K-1 die wilde dus de tv rechten en dvd rechten voorzich zelf hebben wat niet meer is dan logisch dunkt me. het zou te bizar zijn voor woorden als k-1 boon moet gaan betalen voor de rechten.

bovendien dankzij de K-1 en rutz wordt het mogenlijk gemaakt dat zon groot evenement kan worden gehouden in nederland. niet door Boon. who needs boon?

bovendien K-1 zal die dvds wel hebben gezien die bij nikko worden gemaakt en dat ziet er totaal niet uit. lijkt me dan nogal logisch dat de K-1 hun eigen Team meeneemt want ze willen top kwaliteit. geen boon kwaliteit.

de afspraak van sem in arena was al gemaakt voordat sem kampioen was ( bas zijn eigen woorden )
Als Sem al totaal geen zin heeft om te vechten in de Arena, wat bas dus al wist 6 maanden geleden, waarom dan toch laten vechten?

vind je het gek dat simon dan boos is als sem zich paar dagen voor het evenement afmeld. had het 6 maanden geleden dan gezegd dat Sem geen zin had om te vechten.

en nee bas je kunt niet zon scene maken als bob sapp, al had je dat graag willen doen,de reden is omdat je totaal geen macht heb. als jij dat had gedaan, dan zegt K-1 en Rutz gewoon
de groeten Bas. dan laat je vechters toch ergens anders vechten als het allemaal zo moeilijk is. maarja wie betaalt de beste gages. K-1 uiteraard. dus blijf je gewoon lief vriendjes met K-1 en Rutz.

en is het allemaal zo slecht en zielig voor boon? Boon is zonder meer de best betaalde manager van dit evenement, GG had de meeste vechters weggezet dus wat zeurt die Boon dan?

omdat hij de rechten verliest van dvds and uitzendrechten. ach arme ziel. wat jij hebt verdiend met dit gala, dat verdienen een heleboel mensen nog niet in een jaar.

dus is het zo moeilijk te accepteren dat je alleen maar manager bent en meer niet? als het allemaal zo moeilijk is maak er geen probleem van, stop met managment en ik weet zeker dat Sem
best een baantje voor je kan regelen als tomatenplukker bij hem in de polder.

hartelijke groeten

slimme jacob

Halfshot
15-05-2006, 15:49
En ik maar denken toen ik de topic titel las, leuk een raadsel of puzzeltje.

ik neem aan dat ik nu afval, voor een slimme reactie :?

Kaoklai
15-05-2006, 16:03
Ik ben niet zo heel slim haha, maar ik weet wel dat Simon Rutz en Bas Boon twee heel belangrijke mensen zijn wat management en Topgala's betreft.

Nikko Sport bestaat al héél erg lang, en Golden Glory ontstond ergens na de afscheidspartij van de Legende Ramon Dekkers in 2001, en Its Showtime begon in 1999 met TopGala's en nu zijn ze nog groter dan ooit.

Dankzij deze Twee nederlandse Topmanagers krijgen veel topvechters een kans om te knokken via Golden Glory of via Its Showtime management..
En tot nu toe hebben de vechters mede door de sterke sparringpartners en vele partijen in buiten en binnenland ..zich ontpopt tot enorme knokkers...en aan hun resultaten in K-1 , Pride , en Nationaal is niks mis mee, de resultaten spreken voor zich.

Ronald
15-05-2006, 16:09
Ah, nog maar een topic dan. Even een verwijzing naar andere topics voor de mensen die plotseling in het verhaal vallen:
- verklaring bas boon (http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=21770)
- wannabekabouter in tranen (http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=21807)

Schijnbaar ben ik ook niet slim genoeg (geef me de 5 Halfshot). Ik snap namelijk zelf niet welk deel ik van de uitleg van Bas Boon niet snapte waar ik nu uitleg van slimme Jacob voor nodig heb :? . Of wordt het nu wel heel erg ingewikkeld? :roll:

Jay Hoov
15-05-2006, 16:12
:shock:

Anonymous
15-05-2006, 18:50
geachte forum leden.

Wat Bas Boon dus probeert te zeggen is het volgende.

de K-1 die wilde dus de tv rechten en dvd rechten voorzich zelf hebben wat niet meer is dan logisch dunkt me. het zou te bizar zijn voor woorden als k-1 boon moet gaan betalen voor de rechten.
__________________________________________________ ___

Tja slimme Slimme Jacon of zal ik maar gelijk zeggen GWK'r
Ik zal voor jouw miniscule kabouter breintje nog een keer verwoorden. Het was in eerste instantie een it's showtime evenement,door jaren langen samenwerking met Rutz heb ik al die evenementen geproduceert, de rechten lagen en liggen nog steeds bij mij van al die evenemeneten. Dat is logisch als je de promotor geld betaald en gratis en voor niks zijn evenement produceert. De K-1 hoeft Boon ook niks te betalen maar als je eerst een bedrag afspreekt voor een top vechter en dat vrij laag houdt omdat jezelf de rechten hebt en er hier geen tv is en grote sponsoren, is het logisch dat je zegt; hey ho eens even. Semmy vecht ,ok, maar voor het afgesproken bedrag dan wel alleen in het its showtime gedeelte, zodra die beelden naar Japan en overal heen gaan, gelden de normale contractuele overeenkomsten tussen managment ,K-1 en vechter.
________________________________________________

bovendien dankzij de K-1 en rutz wordt het mogenlijk gemaakt dat zon groot evenement kan worden gehouden in nederland. niet door Boon. who needs boon?
__________________________________________________ _

Waarom werdt dat dan nog nooit eerder gedaan en hebben ze 13 jaar gewacht met al die grote namen met een live uitzending vanuit Nederland? Kun je daar bij gwk met je kabouter breintje of heeft die houten stok van pinokio je kleine resterende hersentjes doorboort via je grote kabouter anusje?
Dat komt omdat veel beelden van bv alle showtime evenementen te zien waren op Koreaanse tv en ook vele andere Nikko producties in diverse landen (over promotie gesproken) werden uitgezonden.

K-1 heeft gedacht dat er een enorme concurent aan kwam en juist de samenwerking van Bas en Simon heeft gelijd dat op het juiste moment K-1 eindelijk overstag ging.
Het waren die idiote promoties van FSPU gwk rotzooi waarbij de promotie voor fellow kaboutertjes was, het was compleet donker in de zaal, geen volk op een paar family kaboutertjes na en een enkeling die eenmalig het groote sprookjesgebeuren kwam aanschouwen. Zelfs de beste producent ter wereld werdt het bijna onmogelijk gemaakt om van deze zooi nog iets te maken. gwk'r president bond, president grote bos, president van koubter homo beweging, manager vechters, producer of te wel een wannabe!
__________________________________________________ _

bovendien K-1 zal die dvds wel hebben gezien die bij nikko worden gemaakt en dat ziet er totaal niet uit. lijkt me dan nogal logisch dat de K-1 hun eigen Team meeneemt want ze willen top kwaliteit. geen boon kwaliteit.
__________________________________________________ __

Ja het kabouter breintje is zeker doorboort? Zoals ik al zei werden deze producties gewoon op tv uitgezonden in vele landen. Dat is een grote prestatie want Nikko is geen Fuji tv, ik heb geen miljoen ter beschikking voor een productie. Het is Simon die oa een berg in de promotie heeft geinvesteerd, iets waar jij niks van snapt omdat je kabouter dollars niet worden geaccepteerd in de grote mensen wereld. En het was Nikko/Boon die met meerdere cameras ging filmen en investeerde in de opnamens en productie. Overigens werdt in de arena nog steeds gebruik gemaakt van mijn camera mensen en regisseur, dus die vlieger gaat ook niet op!
__________________________________________________ __

de afspraak van sem in arena was al gemaakt voordat sem kampioen was ( bas zijn eigen woorden )
Als Sem al totaal geen zin heeft om te vechten in de Arena, wat bas dus al wist 6 maanden geleden, waarom dan toch laten vechten?
__________________________________________________ __

Omdat een afspraak een afspraak is maar dat kan jij niet weten want jouw kleine kabouter breintje doet daar niet aan daar geld alleen maar de wet van ik ik ik, gwk grote sprookjesbos regels. Gooien naar iederen die tegen gwk is en aangezien jij op sprookjesbos regels leeft heb je dus met iedereen mot.
__________________________________________________ ___

vind je het gek dat simon dan boos is als sem zich paar dagen voor het evenement afmeld. had het 6 maanden geleden dan gezegd dat Sem geen zin had om te vechten.
__________________________________________________ ___

Sem had zich helemaal niet afgemeld ik was vanuit LA al een paar dagen met Simon aan de telefoon om de situatie te verduidelijken en om te proberen de K-1 schriftelijk de veranderingen te laten bevestigen omtrent de contractuele verplichtingen van Sem Schilt. Het was de K-1 die hem twee weken ervoor tegen Mushashi zetten in Las Vegas en twee weken erna tegen Hong Men Choi in Korea. K-1 had al twee dure superfights dus die zaten helemaal niet te wachten op die partij in de arena. Simon was terecht kwaad maar had misschien niet zo publiekelijk moeten reageren (via eurosport), het was een vreemde situatie. God dank voor Semmy die gewoon zei, ik vindt het niks om nu tussendoor te vechten met risico op blessure voor veel minder geld (die situatie had de K-1 geschapen), maar mijn team gaat hier niet onder leiden. Het argument van mij om niet te vechten was legit vindt Boon, wij hadden getekend voor Its Showtime niet de K-1. Simon zei we gooien ut in twee gedeelte een its Showtime gedeelte en de K-1 en toen was de zaak makkelijk, alles ging gewoon door!
_________________________________________________

en nee bas je kunt niet zon scene maken als bob sapp, al had je dat graag willen doen,de reden is omdat je totaal geen macht heb. als jij dat had gedaan, dan zegt K-1 en Rutz gewoon
de groeten Bas. dan laat je vechters toch ergens anders vechten als het allemaal zo moeilijk is. maarja wie betaalt de beste gages. K-1 uiteraard. dus blijf je gewoon lief vriendjes met K-1 en Rutz.
__________________________________________________ __

Tja tja tja kaboutertje dacht jij dat met Ramon Dekker, Sem Schilt, Chalid Arrab (die net Las Vegas GP won)Stefan Leko, Errol Zimmerman, Aziz Jaja, Rodney Faverus, Alistair Overeem, Murad Chunkaev, Saki,Nouafal Ben Azzouz....................niks te vertellen heb, zoals andere forum bezoekers al melde was het een regel rechte ramp geweest als GG niet had gevochten. Simon had ook gelijk afspraak is afspraak en als Semmy geen K-1 kampioen was geworden was je blij geweest met een partij. Dat er daarna een samenwerking met K-1 plaatsvondt veranderde de zaak maar uiteindelijk mede door Semmy alles goed gekomen. Dat jij af een toe een uit de kluiten gewassen pannekoek uit het grote sprookjesbos probeert te promoten heeft voor mij geen waarde daar wals een C klasse GG'r zonder moeite overheen!
__________________________________________________ _

en is het allemaal zo slecht en zielig voor boon? Boon is zonder meer de best betaalde manager van dit evenement, GG had de meeste vechters weggezet dus wat zeurt die Boon dan?
__________________________________________________ _

Het kabouter breintje slaat weer op tilt, de afgunst druipt ervan af, maak je je druk om wat ik verdien gwk'r, of is jouw grootste probleem om te zien hoe een goeie manager zijn werk doet? Is het misschien omdat jij nooit in de grote mensen wereld dit kan bereiken? Een klein miezerig gwk'r die in het grote sproojesbos de macht kan spelen over wetenloze sprookjesfiguren. Wil je wat lenen? Ik zeur niet maar kom gewoon voor mijn vechter op, die verdient gewoon met respect te worden behandeld en die hoort gewoon betaald te worden volgens zijn contract dat hij heeft met de K-1 net zoals Peter, Hoost Bonjaski en Aerts!
__________________________________________________ ___

omdat hij de rechten verliest van dvds and uitzendrechten. ach arme ziel. wat jij hebt verdiend met dit gala, dat verdienen een heleboel mensen nog niet in een jaar.
__________________________________________________ ___

Is geld verdienen smerig dan, mag je geen zaken doen? Het is hier geen communitisch land weet je. Ik begrijp wel dat jij in het grote sprookjesbos iedereen naar je hand kunt zetten maar grote mensen met een beetje verstand trappen hier niet in. Als je hier namenlijk een afspraak maakt dan geld die, kijk Rutz vertelde wel eens tegen mij; al zou je een miljoen verdienen met die dvd's ik hou me aan mijn afspraak. Dan kun je dus samenwerken zodra je een afspraak maakt, mondeling of op papier en je houdt je er niet aan omdat iemand in een keer vindt dat hij het anders had moeten doen of meer wil verdienen, daar gaat alles door kapot!
__________________________________________________

dus is het zo moeilijk te accepteren dat je alleen maar manager bent en meer niet? als het allemaal zo moeilijk is maak er geen probleem van, stop met managment en ik weet zeker dat Sem
best een baantje voor je kan regelen als tomatenplukker bij hem in de polder.
__________________________________________________ __

http://www.paradigmeg.com/our_team.htm
http://www.badguysthemovie.com/bboon.html
http://www.imdb.com/name/nm1940705/

Als je internet hebt in het grote sprookjesbos zou ik een gaan kijken op de bovenstaande links, kun je iemand zien die niet stil zit en speelt met sprookjesfiguren. Zeer veelzijdig talent mag misschien geen school hebben afgemaakt maar heeft gelukkig een gezond stel hersens en is zeer productief.
Probeer gewoon van die pinokio stok af te klimmen en probeer je grote kabouter anusje te verzachten met baby zalf of in jouw geval een pot motorolie. Ga terug naar het grote sprookjesbos en laat mensen die echt iets ondernemen en die risico's durven nemen gewoon verder hun gang gaan. Zou je moeten promoten ipv te bekritiseren! Zou er niks van staan te kijken als het grootse sprookjesbos zelfs wordt geinfecteerd met jouw gif en afgunst, wat ben je toch een zielige gwk'r

hartelijke groeten

slimme jacob domme gwk'r

Anonymous
15-05-2006, 19:19
sem woont niet in de polder "slimme"jacob :D

Anonymous
15-05-2006, 19:25
Jeroen zijn stukjes lezen wat makkelijker weg

Bas een cursus quoten kan geen kwaad

Chopper
15-05-2006, 19:51
http://www.blamonet.com/gallery/albums/userpics/10001/normal_Retard_Win.jpg

sorry hoor

Anonymous
15-05-2006, 19:56
Jeroen zijn stukjes lezen wat makkelijker weg

Bas een cursus quoten kan geen kwaad

ga liever in per item een klein zinnetje quoten is ok maar de gwk'r is zo frusti dat hij hele boekwerken moet schrijven. Hij probeerd van alles te verzinnen maar het slaat allemaal nergens op.
De best reden is die hijzelf eigenlijk al verraad.
Hij is stront jalours, afgunstig en erg verdrietig voor de grote mens Bas Boon.
Deze bereikt alles waar de gwk'r ooit van heeft gedroomd.

ashi76/----------

Ok, discussieren (op het scherpst van de snede) is geen enkel probleem, maar ik ben van mening dat een scheldpartij niet nodig is.

De mensen die toch behoefte hebben aan enige scheldkannonades verwijs ik bij deze naar "the pit".

---------/ashi76

marcelt
15-05-2006, 22:22
GWk-er- kabouterland-Pinnokkio enz. Wie betreft het en waarom wordt deze persoon zo aangeduid?

marcelt
15-05-2006, 22:27
PS Jacob heeft wel gelijk wat die Videos'/dvd's betreft. die zijn inderdaad ruk. Geen gegevens van de gevechten zoals : wat stond er op het spel- fightrecord tegenstander enzo. En zeldzaam slechte muziek eronder gemixt. Maar ja aan de andere kant was Nikko wel een van de weinige die uberhaupt voor beeldmateriaal zorgde van onze miskende helden die vooral in het buitenland legendarisch zijn.

MJOKKIE
15-05-2006, 22:41
Wie slimme jacob ook is, hij verwoordt zijn standpunt in correct en leesbaar nederlands. Iets wat ik van de 'guest' niet kan zeggen. Dat infantiele geleuter over breintje en anusje.... ben jij nou een volwassen discussie aan het voeren. Als je de GWK zo'n eikeltje vind, waarom laat je je dan steeds provoceren... Ik zou er lekker niet op in gaan, t is net of je er bij jou een muntje in werpt.

Get a life

Ronald
15-05-2006, 22:52
GWk-er- kabouterland-Pinnokkio enz. Wie betreft het en waarom wordt deze persoon zo aangeduid?
Moet je wel ff op de links klikken die ik hierboven gegezet heb hè :wink:

Anonymous
15-05-2006, 23:11
PS Jacob heeft wel gelijk wat die Videos'/dvd's betreft. die zijn inderdaad ruk. Geen gegevens van de gevechten zoals : wat stond er op het spel- fightrecord tegenstander enzo. En zeldzaam slechte muziek eronder gemixt. Maar ja aan de andere kant was Nikko wel een van de weinige die uberhaupt voor beeldmateriaal zorgde van onze miskende helden die vooral in het buitenland legendarisch zijn.

Geef mij het budget van Fuji tv of betaal 10 x zoveel voor je kaartje of je dvd en je krijgt elvis muziek erbij en 12 camera opnamens.

Anonymous
15-05-2006, 23:15
Wie slimme jacob ook is, hij verwoordt zijn standpunt in correct en leesbaar nederlands. Iets wat ik van de 'guest' niet kan zeggen. Dat infantiele geleuter over breintje en anusje.... ben jij nou een volwassen discussie aan het voeren. Als je de GWK zo'n eikeltje vind, waarom laat je je dan steeds provoceren... Ik zou er lekker niet op in gaan, t is net of je er bij jou een muntje in werpt.

Get a life

Dat heeft te maken met een history die jij waarschijnlijk niet kent. De gwk'r (grens wissel kantoor ha ha ha) begon met infantiel geleuter door notabene een online magazine das wat anders dan een forum. Overigens zijn er veel fans die de return of de gwk vs bas boon graag lezen, dus als je je eraan ergert en leraar nederlands wilt worden, hoef je hier helemaal niet te posten. Dat breintje en anusje hebben wel indruk op je gemaakt is het
wei makken noit vouten

marcelt
15-05-2006, 23:22
GWK-er, wannabe kabouter enz. kan ik toch niet vinden in die topics. Neus in anus?
Het gaat dus om Jeroen Winters van MAN magazine en die managede sommige van de buitenlandse vechters op Showtime? en hij en Boon vinden elkaar niet aardig en Jw zoekt iedere kans om boon te tackelen?
Wel jammer van die onduidelijkheid. Ze beweren nogal wat over elkaar.

Jeru
15-05-2006, 23:25
GWK-er, wannabe kabouter enz. kan ik toch niet vinden in die topics. Neus in anus?
Het gaat dus om Jeroen Winters van MAN magazine en die managede sommige van de buitenlandse vechters op Showtime? en hij en Boon vinden elkaar niet aardig en Jw zoekt iedere kans om boon te tackelen?
Wel jammer van die onduidelijkheid. Ze beweren nogal wat over elkaar.

Niet over nadenken... gewoon lezen en genieten :lol:

Anonymous
15-05-2006, 23:37
GWK is Gefrustreerede Wannabe Kabouter = Jeroen Winters/Man Magazine
Bas Boon vindt ik een lekku ding

Anonymous
16-05-2006, 09:23
Voor de slimme mensen op dit forum Jacob is de zwoele schuilnaam van de gwk'r, zolwel in het groote sprookjesbos als in de grote mesnsen wereld. Maar ja, een stinkende gw kabouter met haaruitval en een enorme anus, die heb niet echt veel kans in de grote mensen wereld, die grote mensen ruiken zo'n misbaksel op kilometers afstand. Tja, en daar wil dan niks meet te doen hebben.

Anonymous
16-05-2006, 10:34
Bas heeft gelijk, de gwk is jaloers om het succes van Bas en GG.
Koop een paar stelten gwk zodat je eerst al de grote mensen in de ogen kunt kijken en koop dan wat zakelijke hersens zodat je hun nivo ook haalt,lukt jou dit niet blijf dan op het lage nivo van de kabouters en accepteer dat je zo'n klein mannetje bent en blijft.

Bas,Ron,Cor,Dave en het hele GG team respect voor jullie succes, zelf gedaan en ga door want er komt nog veel meer.

The Bulldog.

Anonymous
16-05-2006, 11:48
Op zich best droog om dit soort posts te lezen, alhoewel het in mijn ogen niet echt getuigt van professionaliteit om er zo op te reageren.
Als Bas het zo goed voor elkaar heeft, waarom zou hij zich dan zo laten gaan, en zich zo laten provoceren? Je bent professional of je bent het niet, en een professional laat zich niet zo kennen in mijn ogen.

Anonymous
16-05-2006, 11:57
Bas Boon vindt ik een lekku ding

:lol:

Anonymous
16-05-2006, 13:01
Op zich best droog om dit soort posts te lezen, alhoewel het in mijn ogen niet echt getuigt van professionaliteit om er zo op te reageren.
Als Bas het zo goed voor elkaar heeft, waarom zou hij zich dan zo laten gaan, en zich zo laten provoceren? Je bent professional of je bent het niet, en een professional laat zich niet zo kennen in mijn ogen.

Boon heeft gewoon een ongeloofelijke dosis humor!!!
LMFAO

Anonymous
16-05-2006, 13:09
misschien dat bas boon een eenmalige match kan doen tegen jeroen winters in de ring!!? als ze nou deze in de ring uitvechten.. weten we ook gelijk wie powerman is!

Anonymous
16-05-2006, 13:20
Bas Boon vindt ik een lekku ding

:lol:

Marlijntje je hebt goede smaak

Anonymous
16-05-2006, 14:03
Die Marlijntje ben jij gewoon zelf , Bas!
Humor etc oke maar je bent wel lelijk. Haha.

Anonymous
16-05-2006, 14:15
Die Marlijntje ben jij gewoon zelf , Bas!
Humor etc oke maar je bent wel lelijk. Haha.

ach, wat maakt het uit dat hij zo lelijk is. met zijn bankrekening kan hij de mooiste hoeren betalen. bovendien zal hij in japan heus wel eens een groupie van semmy of leko mogen lenen. tekort komen zal hij dus waarschijnlijk niet.

Anonymous
16-05-2006, 15:05
Die Marlijntje ben jij gewoon zelf , Bas!
Humor etc oke maar je bent wel lelijk. Haha.

ach, wat maakt het uit dat hij zo lelijk is. met zijn bankrekening kan hij de mooiste hoeren betalen. bovendien zal hij in japan heus wel eens een groupie van semmy of leko mogen lenen. tekort komen zal hij dus waarschijnlijk niet.

Alles beter dan een ruikende zwoele gefrustreerde wanna be kabouter met haaruitval met een enorme kabouter anus. De enige erotiek die de gwk krijgt zijn zijn eigen vieze handjes wrijvend aan zijn infantiele impotente zwerende kleine kabouter plassertje en naar plaatjes kijken van vrouwen in de grote mensen wereld.

Kaoklai
16-05-2006, 15:24
Alles beter dan een ruikende zwoele gefrustreerde wanna be kabouter met haaruitval met een enorme kabouter anus. De enige erotiek die de gwk krijgt zijn zijn eigen vieze handjes wrijvend aan zijn infantiele impotente zwerende kleine kabouter plassertje en naar plaatjes kijken van vrouwen in de grote mensen wereld.




http://www.johannesstift-berlin.de/public_html/aktuell/news/2005/2005.03.Spenden-Lachen/Lachen.jpg hahahahaha :lol:

micha
16-05-2006, 16:47
Bas heeft gelijk, de gwk is jaloers om het succes van Bas en GG.
Koop een paar stelten gwk zodat je eerst al de grote mensen in de ogen kunt kijken en koop dan wat zakelijke hersens zodat je hun nivo ook haalt,lukt jou dit niet blijf dan op het lage nivo van de kabouters en accepteer dat je zo'n klein mannetje bent en blijft.

Bas,Ron,Cor,Dave en het hele GG team respect voor jullie succes, zelf gedaan en ga door want er komt nog veel meer.

The Bulldog.

he dit is iemand die weet waar hij het over heeft en niet GWK

Anonymous
16-05-2006, 20:12
gwk'r net gezien in een weiland met schapen, ben maar weggerend wou het niet zien!

Anonymous
16-05-2006, 21:30
Volgens mij vinden ze elkaar wel leuk maar spelen ze "hard to get". :D

Dragon Tail
16-05-2006, 23:24
Nou staat me iets bij van de afgelasting van It's Showtime in MANCHESTER. Team Gary Turner (team JW?!) stond daar in het hoofdprogramma.
Was de hier ook een animositeit tussen (Team GT)...herstel: Team It's Showtime ... vs Team Gary Turner/JW de oorzaak van de afgelasting van dit gala?

Triker
16-05-2006, 23:35
Wat een egzever om twee van die kerels... ik zou ze allebei m'n rug niet toedraaien ;) Pffff, waar mensen zich druk om maken :D

Anonymous
16-05-2006, 23:43
Nou staat me iets bij van de afgelasting van It's Showtime in MANCHESTER. Team Gary Turner (team JW?!) stond daar in het hoofdprogramma.
Was de hier ook een animositeit tussen Team GT vs Team Gary Turner/JW de oorzaak van de afgelasting van dit gala?

gwk is geheid oorzaak van ellende, vraag maar aan iedereen die met deze gwk te maken heb gehad. De gwk leeft in de ik ik ik ik wereld, hij is een zeer bedreven mannetje om zijn doel te bereiken, maar pakt alles verkeerd aan. I.p.v samen te werken of iets te promoten, bekritiseerd hij alles wat niet gaat en werkt zoals de gwk het wil.

Dragon Tail
16-05-2006, 23:48
Nou staat me iets bij van de afgelasting van It's Showtime in MANCHESTER. Team Gary Turner (team JW?!) stond daar in het hoofdprogramma.
Was de hier ook een animositeit tussen Team GT vs Team Gary Turner/JW de oorzaak van de afgelasting van dit gala?

gwk is geheid oorzaak van ellende, vraag maar aan iedereen die met deze gwk te maken heb gehad. De gwk leeft in de ik ik ik ik wereld, hij is een zeer bedreven mannetje om zijn doel te bereiken, maar pakt alles verkeerd aan. I.p.v samen te werken of iets te promoten, bekritiseerd hij alles wat niet gaat en werkt zoals de gwk het wil.

Schrijffout:
Ik bedoelde dus animositeit tussen Team It's Showtime vs Team Gary Turner/JW...

... maar dat had je al begrepen..haha

Ronald
17-05-2006, 01:06
... maar dat had je al begrepen..haha
Deze topic was door de starter alleen bedoeld voor de slimme mensen op Mixfight.nl toch :lol: .

Interessante vraag overigens...

Dragon Tail
17-05-2006, 09:14
... maar dat had je al begrepen..haha
Deze topic was door de starter alleen bedoeld voor de slimme mensen op Mixfight.nl toch :lol: .

Interessante vraag overigens...

Ja maar, je weet maar nooit met de Mixfight-leden. Als rechtgeaarde FT-er leg ik het toch maar even uit.

Anonymous
18-05-2006, 22:23
GWK moet in quarantaine

Anonymous
19-05-2006, 02:00
ZOu lachen zijn wanneer GWK of hoe die ook mag heten bij Fred Royers kwam bij eursport dan is het pas echt oorlog

Anonymous
20-05-2006, 12:57
gwk e Boon zijn beide in Denemarken misschien kunnen ze daar war regelen in de ring?

Sjaak
20-05-2006, 19:10
Haha ben ik effe weg en is er weer bonje met met de GWK.

En knokken in de ring dat doet die niet !!!

Sjaak

Justinian
20-05-2006, 22:38
Haha ben ik effe weg en is er weer bonje met met de GWK.

En knokken in de ring dat doet die niet !!!

Sjaak
Hahaha Sjaak is back, dit wordt een klassieker! :lol:

Ps. goed dat je er weer bent Sjaak ;)

Sjaak
21-05-2006, 00:09
Haha ben ik effe weg en is er weer bonje met met de GWK.

En knokken in de ring dat doet die niet !!!

Sjaak
Hahaha Sjaak is back, dit wordt een klassieker! :lol:

Ps. goed dat je er weer bent Sjaak ;)

Inderdaad oude tijden met GWK herleven, die gozer weet echt niet van ophouden pffff

Thanks Justi, heb het wat druk gehad

payap
21-05-2006, 03:48
Thanks Justi, heb het wat druk gehad

Wij dachten eigenlijk dat het door de play offs resultaten kwam ! :mrgreen:

Sjaak
21-05-2006, 15:34
Thanks Justi, heb het wat druk gehad

Wij dachten eigenlijk dat het door de play offs resultaten kwam ! :mrgreen:

Haha goed zo doorgaan Payap :wink:

Anonymous
21-05-2006, 17:49
Boon vs GWK REMATCH

Anonymous
24-05-2006, 14:49
Wat is er gebeurt met de laatste post over de gwk? Is dit forum met moderators bezweken onder dreigementen van een sprookjesbos gwk?
Ik wil die threads lezen over leugens van gwk man magazine.
Waar is mijn favorite lees voer?
Laat je niet gek maken met zijn advocaten in de startblokken onzin etc. Als hij echt heel vervelend wordt dan wordt het een platgetrapte gwk.

Halfshot
24-05-2006, 14:53
Ik vermoedt dat ze die post gaan gebruiken, om dit literair hoogtepunt in pocket formaat te publiceren

Ik geloof dat de bezigebij intresse had

Anonymous
24-05-2006, 15:01
ja dat zal het zijn, het is verplaatst uit angst :roll:
Angst voor een gwk'r?
Hoe kun je je nu bang laten maken door een gwk'r een dikke gehaktbal sprookjesfiguur die ruikt en haaruitval heb?
Laat je niet gek maken een gwk'r kan niemand iets aandoen met een advocaat of wat dan ook, want hij is een niet bestaand sprookjesfiguur.
Niet druk maken!
Moderators: wat is er gebeurt met de thread?
CENSUUR CENSUUR CENSUUR Dit mag niet kunnen, vrijheid van meningsuiting, nu krijgt die gwk'r eindelijk een portie haver op eigen bodem, halen jullie die thread weg????

Halfshot
24-05-2006, 15:07
dr. Lou de Jong heeft een waardig opvolger.

met deze topic

H POWER
25-05-2006, 12:17
gwk = diablo

H POWER
25-05-2006, 12:28
http://album.zoom.nl/user/2337/images/1280/1218586/X0z9IM.jpg.jpg