PDA

View Full Version : wat vinden jullie hier van ray staring ??



Anonymous
16-05-2006, 16:32
wat vinden jullie hier van ray staring ??

Marco
16-05-2006, 16:39
topper, ik denk dat hij nog veel mensen zal verbazen.

p diddy
16-05-2006, 17:18
leuke combo's

Anonymous
16-05-2006, 18:11
hele goeie vechter kan heel hoog komen
staat binnen 2 jaar in de k1 max finale denk ik
en het is een aardige jonge niet arogant ofzo

mossad
16-05-2006, 18:17
Ik vond dat hij indrukwekkend vocht tegen Drago. Drago moest achteruit en Ray heeft goed bokswerk en mooie axe-kicks laten zien. Ook een goede verdediging. Tegen Simson scheen hij het ook goed te doen dus het is geen incident. Hoop dat hij ver komt.

Anonymous
16-05-2006, 18:20
Ik vind hem ook geweldig! Ook leuk om al die wedstrijdverslagen te lezen :D

jojo
16-05-2006, 18:51
topper!!!!
hij heeft zeker hele mooie combinaties!!
en gaat het nog veel vechters behoorlijk lastig maken :wink:

Anonymous
16-05-2006, 18:52
goede vechter

hij heeft naast het vechten ook nog een baan toch?

m.g
16-05-2006, 19:08
Zeker een goede complete vechter hij kan heel veel meer als men denkt. Hij heeft inderdaad een fulltime baan, en dan soms nog wel eens 2 keer per dag trainen. Super veel respect heb ik daarvoor. Ga straks weer lekker afgebeuld worden door hem.

Anonymous
16-05-2006, 19:14
heb hen een keer zien vechten, maar het is me niet echt bijgebleven. is zijn vechtstijl een beetje spectaculair? dat zou namelijk handig zijn om in japan aan de bak te komen.

Anonymous
16-05-2006, 22:13
Ray Staring Is de beste vechter in zijn gewicht

Ronald
16-05-2006, 22:39
Ik heb Ray al vaak zien vechten en het is naar mijn idee een vechter die in ieder geval voor het publiek altijd een aantrekkelijke partij weet neer te zetten. De ax kick is al genoemd. Wordt zo langzamerhand een soort van trademark. Wat ik ook sterk aan 'm vind zijn zijn draaiende trappen. Die varieert hij goed van hoog, naar laag, naar midden. Als Ray het spektakel helemaal compleet wil maken zou hij nog met enige regelmaat er een vliegende knie in moeten gooien.

Grootste tegenstander van Ray is hij denk ik zelf (weet ik, is een cliche, maar toch...). Hij vecht met heel veel bezieling, die hij ook nodig heeft om lekker te kunnen draaien. Maar het is eenvoudigweg niet altijd mogelijk om die bezieling in de strijd te gooien. Als dat niet lukt is Ray een andere vechter die het moeilijk heeft om z'n draai te vinden.

Persoonlijk zou ik graag nog een keer Ray tegen Faldir Chahbari zien vechten. Uit de hele grote groep van -70 vechters die Nederland rijk is horen zij beiden tot de absolute top. Zeker nu Faldir en Ray beiden onlangs Drago hebben verslagen, is het natuurlijk helemaal leuk om die 2 het tegen elkaar op te zien nemen. Zou een mooie partij zijn voor een groot gala als bijvoorbeeld de Rijnhal in Arnhem. Ik zou er een kaartje voor kopen.

Halfshot
16-05-2006, 23:16
Is dit een sollicitatie om matchmaker te worden voor het gala van 8 oktober in de rijnhal? :D

Nou mijn zegen heb je.
Deze partij zou ik graag daar willen zien.

Ronald
16-05-2006, 23:43
Is dit een sollicitatie om matchmaker te worden voor het gala van 8 oktober in de rijnhal? :D

Nou mijn zegen heb je.
Deze partij zou ik graag daar willen zien.
Hahaha... nee, dat niet, maar de Rijnhal lijkt me ideaal voor deze partij. Sowieso moet het een flink gala zijn natuurlijk om zo'n partij tot z'n recht te laten komen. Daarnaast wonen zowel Ray als Faldir heel dicht in de buurt van Arnhem. Dat betekent dat ze heel veel publiek mee zullen nemen en dat dat een sfeertje met zich mee zal brengen die zo'n partij naar een nog hoger niveau kan tillen. En die 2 wil ik echt een keer live tegen elkaar zien knokken :D .

Halfshot
16-05-2006, 23:52
Dan moeten deze match maar gaan hypen.
Gewoon te pas en te onpas deze match tussen neus en lippen vermelden dat we die graag zien in de Rijnhal 8-)

A-team
17-05-2006, 00:08
Ik wilde hem altijd al eens zie vechten en ik moet zeggen dat hij echt indruk op mij heeft gemaakt. Compleet , blijft gaan. Die jongen komt er wel. Trouwens hij is er al! Topper!

Lax
17-05-2006, 00:42
Ik vindt Ray echt goed. Geen spatjes, sympatiek, mooie vechter. Ik heb ook altijd het idee dat hij echt een team is met zijn trainer. Meer nog dan de meeste andere vechters. Misschien delen Royers en hij wat karaktertrekken. Ik weet het niet. Hoe dan ook veel lof voor Ray en (vanuit Nijmegen) succes voor de toekomst.

Chopper
17-05-2006, 09:17
Werd er laatst niet een highlight filmpje gepost van hem, die was erg mooi om te zien in ieder geval. Ik heb hem zelf nooit live aan het werk gezien, alleen op tv, of filmpjes. Mooi om te zien hoor. En die site van hem is super, een aanrader voor iedereen. Volgens mij is het wel een sympathieke jongen. Hoop dat hij ver komt. Dat gun je hem wel.

m.g
17-05-2006, 11:13
Check ook zijn site dan maar www.raystaring.nl daar staat nu ook het verslag op van zijn laatste partij tegen drago.

Anonymous
17-05-2006, 11:17
ray staring gaat super de laatste tijd!!!!

payap
17-05-2006, 12:00
Topper !!!

MAg hem altijd graag zien vechten ! Mooie stijl en denk als hij zo doorgaat samen met Fred en hij de kans krijgt dat hij nog wel eens kan gaan verassen in de K-1 max in Japan.

Fightchick
17-05-2006, 12:03
Ik heb Ray al vaker zien vechten. Wat een goede technieken en een topconditie. Zaterdag heeft hij Drago gewoon gek gemaakt door te blijven bewegen. Ik had het idee dat hij nog wel een paar ronden door kon knokken. Petje af!

m.g
17-05-2006, 12:19
Ik heb Ray al vaker zien vechten. Wat een goede technieken en een topconditie. Zaterdag heeft hij Drago gewoon gek gemaakt door te blijven bewegen. Ik had het idee dat hij nog wel een paar ronden door kon knokken. Petje af!

Dan moet je zijn verslag eens lezen op zijn site, en hij vertelde mij gister nog dat er niet nog een ronde moest komen hij was helemaal leeg geknokt.

Justinian
17-05-2006, 13:08
Topper. Ik heb voor het eerst zien vechten tijdens de K-1 Max Nederland. Met name zijn partij tegen Simson maakte indruk. Na 3 rondes dacht ik dat hij wel zou hebben gewonnen. Helaas dacht de jury daar anders over en besloot tot een verlenging.
Zijn partij tegen Drago was ook erg goed: mooi wegdraaien, veel akties en de befaamde axe-kicks en draaitrappen.
Ik denk dat hij op relatief korte termijn wel in de Japanse K-1 zal vechten.

Boem Boem
17-05-2006, 14:01
Ray is een topper, heb hem nu een aantal keren zien vechten en hij kan het zijn tegenstanders aardig moeilijk maken, hij is stug en hard!! Met trainers als Fred R kan dat ook niet anders.....

Leuke vechter waar we meer van gaan horen......

Oeshh

Chris

Highline
17-05-2006, 14:38
ik heb hem nu pas 1 x zien vechten en 1 x op een bandje een c partij maar ik ben e rniet weg van iig

Anonymous
17-05-2006, 17:57
nou ik vind hem echt goed
geweldig om te zien :D
duurt niet lang meer staat die in japan

A-team
17-05-2006, 18:25
Ik heb Ray al vaker zien vechten. Wat een goede technieken en een topconditie. Zaterdag heeft hij Drago gewoon gek gemaakt door te blijven bewegen. Ik had het idee dat hij nog wel een paar ronden door kon knokken. Petje af!

Nou nee want de 3de ronde had hij het al zwaar

m.g
18-05-2006, 01:38
Ik heb Ray al vaker zien vechten. Wat een goede technieken en een topconditie. Zaterdag heeft hij Drago gewoon gek gemaakt door te blijven bewegen. Ik had het idee dat hij nog wel een paar ronden door kon knokken. Petje af!

Nou nee want de 3de ronde had hij het al zwaar

Inderdaad hij zei dat hij goed stuk zat.

Anonymous
18-05-2006, 13:19
hij was ook kapot volgens mij maar in zijn voorbereiding kwam hij erachter dat hij ziek was en toen heeft hij testen laten doen fzo en bleek dat hij pfeifer had. lees maar op www.raystaring.nl en dan wedstrijd verslag van staring vs drago.

Chopper
18-05-2006, 13:27
hij was ook kapot volgens mij maar in zijn voorbereiding kwam hij erachter dat hij ziek was en toen heeft hij testen laten doen fzo en bleek dat hij pfeifer had. lees maar op www.raystaring.nl en dan wedstrijd verslag van staring vs drago.

Heb het gelezen, ongelovelijk eigelijk. Hij had al die tijd Pfeifer, toch maar naar de dokter, en die melde dat hij al door de zwaarste fase van de ziekte heen was.

Carmen
18-05-2006, 22:07
Ik vond het super vechten tegen Drago en in Utrecht ook. En hij heeft een top opkomstnummer :D

marcelt
18-05-2006, 22:37
Ik vind Ray super. Vecht attractief. Probeert aparte trappen, maakt goed strijdplan met Fred en is sympathieke vent!

Anonymous
19-05-2006, 03:27
Ik moet zeggen dat ik hem erg goed vond vechten in de arena.
Maar als hij 5 rondes had moeten knokken had Drago wel een k.o. gescoord denk ik.