PDA

View Full Version : Bob Sapp is geen mongool...



Glen
18-05-2006, 00:20
En ik ben ook niet bang voor hem.
http://img79.imageshack.us/img79/2766/203gq.jpg (http://imageshack.us)

http://img285.imageshack.us/img285/9539/dscn15366rz.jpg (http://imageshack.us)

Anonymous
18-05-2006, 00:22
Ha stoere pics.

Msgien is ie in t echt ook best aardig hoor.. maar t filmpje zegt genoeg over zn ringgedrag en sportiviteit lijkt me.
vandaar dat k m zo noem

maar ieder zn mening :D

Glen
18-05-2006, 00:24
No offence man !!

Anonymous
18-05-2006, 00:47
none taken

zo doen we dat :D

waar is trouwens t filmpje te downen van jou en sapp :P

Glen
18-05-2006, 09:15
Filmpje staat natuurlijk in de Dungeon !!

Quato
18-05-2006, 09:53
't Lijkt mij persoonlijk best een aardige kerel, zonder ook maar enige techniek, maar okey... Verder had ik altijd 't idee dat 't een uitstekende zakenman was, dus ik ben ook benieuwd naar zijn reactie op het gedoe in de Arena.

Qua sportiviteit in de ring laat hij zeker te wensen over en helaas geldt dat ook voor flink wat andere "freak" vechters...

Jay Hoov
18-05-2006, 10:18
Zoals ik ook al zei..Sapp is een topper :D

Arjan
18-05-2006, 11:06
Haha die fotos zijn stoer man!!
Bob sapp was lache in die film van Adam Sandler.

p diddy
18-05-2006, 11:14
Lache man die bobbassappus :lol:

A.F.
18-05-2006, 11:30
bob sapp zuigt!!! Is ie opeens een held omdat jullie met hem gepraat hebben??en met 'm op de foto staan...

Hij is nogsteeds 30minuten voor zijn gevecht weggelopen!!

BOB SAPP IS EEN HOMO!

Jay Hoov
18-05-2006, 11:34
bob sapp zuigt!!! Is ie opeens een held omdat jullie met hem gepraat hebben??en met 'm op de foto staan...

Hij is nogsteeds 30minuten voor zijn gevecht weggelopen!!

BOB SAPP IS EEN HOMO!

Eeen homo......moet je in z'n bek zeggen!
Maar, weet jij wat er allemaal gaande was dan...misschien zou jij ook weglopen als je het hele verhaal kent!
En nogmaals...we hebben bijna een uur met die man lopen lullen, en hij is echt een toffe gozer!En waarom zou ie wegrennen voor iemand waar die 2x van heeft gewonnen, op Ko/TKO!!!!

A.F.
18-05-2006, 11:38
hebben jullie een uur met hem geluld! WOWWW ... ik hoor het al !!! beste vrienden!!!

Hij is en blijft een onsportieve grote bloedhond! En hou nou gewoon lekker op met alsof jullie met hem geknikkerd hebben! Want hij is allang vergeten wie je bent hoor!

BOB SAPP ZUIGT!

Jay Hoov
18-05-2006, 11:39
hebben jullie een uur met hem geluld! WOWWW ... ik hoor het al !!! beste vrienden!!!

Hij is en blijft een onsportieve grote bloedhond! En hou nou gewoon lekker op met alsof jullie met hem geknikkerd hebben! Want hij is allang vergeten wie je bent hoor!

BOB SAPP ZUIGT!

Je moest s weten, maar je hebt gelijk man!

gerrie
18-05-2006, 11:41
ik had begrepen dat hij ook in Pride wilde vechten maar de K1 directie wil hem aan zijn contract bij de K1 houden, Hij heeft geprobeerd druk op de ketel te zetten door vlak voor de wedstrijd een contract te willen laten tekenen door K1 zodat hij ook in pride kon vechten. was dus geen angst maar GELD. wat hem deed weglopen.

p diddy
18-05-2006, 11:44
Ik had ze looie bonk gewonnen, daarom is hij weggelopen :oops:

Marco (scheids)
18-05-2006, 11:46
Moet flipper wel gelijk geven hoor ...
Zoals de verklaring die er nu is van K-1 en It´s Showtime zuigt Sapp real BIG !!!

Als Sapp een andere reden heeft dat ie een uur voor zn partij afzegt moet ie ook maar met een verklaring komen !!

A.F.
18-05-2006, 11:49
Het probleem was GELD ?? Dan ben je toch helemaal een k*nkerleier!! hij heeft vorig jaar miljoenen aan reclameinkomsten verdiend!

chantage noem je dat!

Ik zou inderdaad ook wel is een verklaring van Bob"lieveheersBEASTje" Sapp willenhoren

Chopper
18-05-2006, 11:56
Ik vind Sapp zowiezo niet in de K1 thuis horen. Maar dat terzijde.
Bob Sapp zal gerust zijn leuke kanten hebben, maar als je zoiets doet, vlak voor een partij, dan kan ik me heel goed voorstellen dat je hem een mongool vindt. Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de verklaring van Bob Sapp zelf.

Ton
18-05-2006, 12:18
Bob Sapp is hierbij officieel uitgeroepen tot fagget van het jaar 2006!!!!!!

A.F.
18-05-2006, 12:19
Bob Sapp is hierbij officieel uitgeroepen tot fagget van het jaar 2006!!!!!!

AMEN!

Arjan
18-05-2006, 12:37
In de ring is hij inderdaad onder het gemiddelde.. buiten de ring een clown, maar in de film van Adam Sandler was die wel lache, laat hem maar acteren, kan die vaker de 'kneus' met een 'handicap' tussen de oren spelen :lol:

Jarno
18-05-2006, 17:49
Thanks voor de foto Glen .

En Sapp scheet gewoon bagger voor Ernesto !!

Anonymous
18-05-2006, 18:57
Waarom worden er altijd zoveel beschuldigingen en beledigingen geuit over Bob Sapp door mensen die het verhaal niet kennen.
Denken jullie nu echt dat de k-1 lieverdjes zijn? dat die heilig zijn?
Misschien hebben zij Bob sapp wel een klote streek geleverd? want dat kan natuurlijk ook he!

Bob Sapp komt heus wel met een verklaring, die wil nu waarschijnlijk eerst even rustig juridisch advies inwinnen en dan bepalen wat het slimst is om te doen. Heb geduld!

Muay Thai Elite
18-05-2006, 19:20
Het blijft een Amerikaan.. Daar heb ik zowiezo schijt aan.

Anonymous
18-05-2006, 19:30
Buiten deze topic om had ik een vraagje aan Glen:

Reed jij een tidje terug niet in een Golf 4 Cabrio of verbeeld ik me dat?

Voor de topic is deze vraag niet van belang. Ik verwacht dan ook alleen antwoord van Glen.

Quato
18-05-2006, 19:33
Wat een gefrustreerd gezeur hiero over dat hij wat dan ook wel niet is... Niemand hier kent 't verhaal erachter precies en degene die 't wel weten belichten het van hun eigen kant, dus wacht nou maar gewoon alle verhalen af en trek dan je conclusie.

Glen
18-05-2006, 21:27
@ guest, nee sorry geen VW Cabrio voor mij, alleen een zielig gezinswagentje.....

Bobb Sap
18-05-2006, 21:46
To all my fans:

To put an end to all rumours surrounding my K-1 Superbout in Amsterdam here is my version of events:

First of all I am a professional athlete who doesn't drink any alcohol, just coffee. So when I got off the plane in Amsterdam I decided to go for a cup near the hotel. There was no Starbucks in sight so we entered a local coffee chain with a dog logo. Once inside I noticed quickly that, unlike the States, there was no smoking ban. When I ordered my coffee the waitress said it would come with a piece of cake. When in Rome do as the Romans do, so I went for it. We had our coffee and cake and I took an extra piece back to the hotel for Saturday morning breakfast to serve as a mental motivator reminding me how easily I was going to beat my opponent. Hoost? Piece of cake! However after a few hours I started feeling wobbly, having clear visons of Hoost hitting me with heavy lowkicks. Ouch! It felt so real I did not feel like going to the press conference but after some pressure from the promoter people I decided to go anyway and once there, thank God, I started feeling better.

At Saturday morning breakfast I had my usual cup of coffee with the remaining piece of cake as mental motivator. Then it was time to head for the stadium to take care of Ernesto "piece of cake" Hoost whom I have beaten twice before. Not exactly. Somebody must have contaminated the cake because by the time I got to the stadium I felt even worse then Thursday. I was completely paranoid and could not stand the large crowd at all. No way I was going fight in this condition. I told the K-1 people but they wouldn't have any of it. Instead they put pressure on me to fight anyway. In a state of panic all I could think of was asking for more money. I was so out of it I even started seeing angels. That was it for me. Time to head for the exit and get some fresh air. That is what I did and it made me feel better then any money could have.

What can I saÿ other then that I am sorry. It wasn't me, it was the cake.
Last but not least one free piece of advice for all my fans out there:
Visting Amsterdam? Stay away from the cake!

Yours martialy,


Bobb Sap

Johan H
18-05-2006, 22:05
hahahaha wel cool dat bobb sapp hier gewoon forumbroeder is..... :wink:

Ton
18-05-2006, 22:13
Wat een gefrustreerd gezeur hiero over dat hij wat dan ook wel niet is... Niemand hier kent 't verhaal erachter precies en degene die 't wel weten belichten het van hun eigen kant, dus wacht nou maar gewoon alle verhalen af en trek dan je conclusie.

Oke....

Sapp is een homo! Volgens mij heeft hij het uitgevonden...

Glen
18-05-2006, 22:22
No, no, mr. Sapp no homo................
http://img254.imageshack.us/img254/4453/119xs.jpg (http://imageshack.us)
Jennifer Hue, MMA fighter from the U Naait Me Steeds.

Ton
18-05-2006, 23:09
http://img210.imageshack.us/img210/5179/sapp4js.jpg

Een uur voordat je moet vehten op de loop gaan en alles en iedereen in de steek laten, Glen, dan ben je in mijn ogen toch echt een homo....

kay1990
18-05-2006, 23:25
Zou tog wel mooi zijn als we hem tog nog een keer in nl zouden zien vechten.Of denken jullie daar anders over??????????????????

harry
18-05-2006, 23:43
Zou tog wel mooi zijn als we hem tog nog een keer in nl zouden zien vechten.Of denken jullie daar anders over??????????????????

Wat bedoel je met "nog"een keer?

Arjan
18-05-2006, 23:49
Dat is bob sapp heus niet die lult... doe is een IP check mods? :lol:
Ik ga het namelijk bijna geloven met dat nette engels :lol:.

kay1990
18-05-2006, 23:52
laat ik het dan zo zeggen het zou mooi zijn als we hem een keer in nl zouden zien vechten of niet soms??????????

Anonymous
19-05-2006, 00:05
Het blijft een Amerikaan.. Daar heb ik zowiezo schijt aan.

discriminatie :(

ff zonder dollen muay thai, wat een treurige opmerking, jij loopt dus ook uit principe niet op nikes etc...

Anonymous
19-05-2006, 00:06
Het blijft een Amerikaan.. Daar heb ik zowiezo schijt aan.

discriminatie :(

ff zonder dollen muay thai, wat een treurige opmerking, jij loopt dus ook uit principe niet op nikes etc. etc ..

Arjan
19-05-2006, 00:17
Ja dat alle amerikanen schijt zijn is ook een beetje onzin inderdaad.... door die kneuzen hebben wij internet en zitten we nu lekker met xp op mixfight :lol:

Niet elke amerikaan is een hillybilly redneck... ookal hebben ze er wel veel!

A.F.
19-05-2006, 00:31
Yo Bob Sapp de spacecakes in de Bulldog zijn goed hé!!! volgende keer krijg je er 1tje met rattengif erin! we zien je graag terug bij ons :P

Justinian
19-05-2006, 00:49
http://members.home.nl/roybjj/mf/bobsapp.gif

Glen
19-05-2006, 08:55
@ Justi, je hebt me overtuigd, BOB SAPP IS GAY !!

Arjan
19-05-2006, 11:38
Ahahaha lmao @ Justi!!!!

Anonymous
19-05-2006, 11:40
http://video.google.com/videoplay?docid=-8765172168196861991&q=bob+sapp+sucks

Benjey Zimmerman
19-05-2006, 14:56
Ik vind Sapp zowiezo niet in de K1 thuis horen. Maar dat terzijde.
Bob Sapp zal gerust zijn leuke kanten hebben, maar als je zoiets doet, vlak voor een partij, dan kan ik me heel goed voorstellen dat je hem een mongool vindt. Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de verklaring van Bob Sapp zelf.
Als je de k-1 kampioen tot 2 x toe verslaat hoor je naar mijn mening wel in de k-1 thuis!

Highline
19-05-2006, 15:22
Ik vind Sapp zowiezo niet in de K1 thuis horen. Maar dat terzijde.
Bob Sapp zal gerust zijn leuke kanten hebben, maar als je zoiets doet, vlak voor een partij, dan kan ik me heel goed voorstellen dat je hem een mongool vindt. Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de verklaring van Bob Sapp zelf.
Als je de k-1 kampioen tot 2 x toe verslaat hoor je naar mijn mening wel in de k-1 thuis!

Offtopic: hey man , hoe is is benjey? weer helemaal hersteld van de blessures?

ontopic: ja man ja, mooi gemaakt justi ;)

Silat
19-05-2006, 15:48
In a state of panic all I could think of was asking for more money. I was so out of it I even started seeing angels. That was it for me. Time to head for the exit and get some fresh air. That is what I did and it made me feel better then any money could have.


Die zijn er genoeg op een gala als dit in NL, zal ook wel de reden zijn dat ie is gaan rennen :wink:

marcelt
19-05-2006, 15:52
Sapp sucks. :evil: Heeft Ernesto Bigtime genaaid door zijn revanche door zijn neus te boren.

Fuck Bob! :twisted:

Anonymous
21-05-2006, 17:04
laat ik het dan zo zeggen het zou mooi zijn als we hem een keer in nl zouden zien vechten of niet soms??????????

Nee dankje.. zie liever een fedor of minotauro of weet ik wat hier vechten dan zon logge reus. Als hij op n gala komt weet ik zeker dat k niet ga.. zonde van mn centen! :?

Sabah Frouws
21-05-2006, 17:31
Pride FC is vele malen groter en populairder dan de K-1. Dus de salarissen zijn ook een stuk royaler. Bob Sapp is iemand die puur voor het geld vecht, wel logisch dat ie weg wilt van K-1 en bij Pride FC wilt vechten........waarom denk je dat Hunt en Crocop bij Pride FC zijn gaan vechten???