PDA

View Full Version : seminar met MMA grootheden



Anonymous
17-05-2006, 23:26
Hey mensen,

ik heb n vraagje. zag net filmpje van n mma semniar in france met wanderlei silva.. zag r egt heel kewl uit.
Lijkt me ook heel leuk om zoiets mee te maken met zon reus uit het mma.

Weet iemand waar ik info hierover kan vinden wanneer dit in NL plaatsvind? Of gewoon geregeld hier kijken?

Ik weet dat Fedor wel eens in rotterdam traint bij vos gym is het niet? Ik had geprobeerd die sportschool te mailen om te vragen of het mogelijk is om aanwezig te zijn bij zijn training als hij in nederland is.. gezien hij mijn favo vechter is en t lijkt me geweldig als ik ff kon kijken/handtekening enzo weet je wel. maar nix gehoord helaas.

Maar daarom ben ik ook benieuwd of ik hier of ergens anders op de goede plek zit als ik op tijd wil weten van seminars met de grote voorbeelden

thnx :!:

Jeru
17-05-2006, 23:56
Ik zou zeggen word lid en schrijf je in voor de Mixfight dag....

Ronald
18-05-2006, 07:46
Ik zou zeggen word lid en schrijf je in voor de Mixfight dag....
Jeru = correct. Zie ook deze (http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=20754) topic. Ik zal 'm ff naar boven halen voor je.

Silat
18-05-2006, 11:00
Er zijn seminars geweest van, Bas Rutten, Remco Pardoel, Alistair Overeem/Martijn de Jong, Peter Aerts/Bert Kops/Raymond Joval, Murillo Ninja en een heleboel Braziliaanse BJJ toppers en dus 25 juni Melvin Manhoef en Mes.

Anonymous
18-05-2006, 17:53
ahh thnx guys :)

ik zag idd al inschrijving voor mf dag.. maa rkon nergens vinden wat t was haha.

Relaxed.. thnx