PDA

View Full Version : fedor uit de owgp silva erin!!!



ICON
18-05-2006, 10:11
A confused PRIDE Openweight Grand Prix has gained some clarity.

PRIDE Heavyweight Champion Fedor Emelianenko has officially withdrawn from the PRIDE Openweight Grand Prix. Emelianenko, who underwent surgery on his right hand to repair a damaged thumb, will not be ready in time to compete on July 1st as was previously hoped. Dream Stage Entertainment slotted Emelianenko into the second round, giving him a bye through the first round on May 5th, hoping that he would be sufficiently healthy enough to fight. However, a Russian doctor informed DSE President Nobuyuki Sakakibara that the earliest that the metal plate in Fedor's hand could be removed is in June.

Emelianenko apologized to the Japanese fans for his lingering injury, and went on to state that he would like to fight any time in the late year, whether it be at the Openweight Grand Prix finale in September, at PRIDE's first American show in Las Vegas in October, or on New Years Eve at Otoko Matsuri.

In Emelianenko's place, will be PRIDE Middleweight Champion Wanderlei Silva. Silva, who was scheduled to be in the first round of the Grand Prix before contract disputes, is rumored to be taking on Antonio Rodrigo Nogueira.

Also, Croatian superstar Mirko "Cro Cop" Filipovic's teammates from the Team Nokaut have confirmed that despite a deep bone bruise to his left ankle, Filipovic will indeed participate in the July 1st Openweight Grand Prix event at Saitama Super Arena.

MB667
18-05-2006, 10:13
beter toch dat fedor er niet aan mee gaat doen. Laat die wond maar goed helen zodat we volgend jaar het hele jaar door van Fedor kunnen genieten hoe hij mensen afslacht.

p diddy
18-05-2006, 10:22
Silva........jammer dat coleman er niet is!!! :?

Jay Hoov
18-05-2006, 10:24
We weten toch dat als Fedor meedoet, dat ie wint, dus misschien is dit wel leuker!
Al is het wel jammer om Fedor niet te zien vechten :cry:

Remco
18-05-2006, 10:39
Een Fedor die zijn hamers niet kan gebruiken lijkt me een droevig gezicht. Laat hem eerst maar eens goed aansterken. Vooralsnog heeft ie niks te winnen bij Pride. De uiteindelijke OW-kampioen kan op oudejaarsavond meteen tegen Fedor vechten.

p diddy
18-05-2006, 10:41
Die gaat meteen k.o tegen fedor :?

Arjan
18-05-2006, 10:50
Tieft ik wou barnett tegen fedor zien.. (als dat zo zou uitkomen dan he) maar nu kan dat helemaal niet meer... zostrax krijg je nog een crocop silva 2 :roll:

The Bulldog
18-05-2006, 11:20
Tieft ik wou barnett tegen fedor zien.. (als dat zo zou uitkomen dan he) maar nu kan dat helemaal niet meer... zostrax krijg je nog een crocop silva 2 :roll:

jij gaat erd us vanuit dat Silva gaat winnen van NOG.

Geloof ik persoonlijk niet zo in... hij had al moeite met arona...
Vreselijk jammer in mijn ogen maar ik denk dat als Siva tegen Nog staat hij het gaat afleggen.

HUNTER
18-05-2006, 11:31
underdog = zwaar correct.

Minotauro wordt de laatste tijd alleen maar beter en meer alround, terwijl ik Silva's laatste paar optredens nou niet echt impressive vond....

Jay Hoov
18-05-2006, 11:37
Styles make fights.........Ik ben natuurlijk nr1 fan van Silva, maar tegen Nog gaat moeilijk worden!
Nog gaat natuurlijk net zoals Arona van Silva proberen te winnen, Silva op z'n rug houden!
Tja........

The Maniac
18-05-2006, 12:59
Nog wint hands down van Silva maar ik hoop natuurlijk dat silva een upset kan veroorzaken ik zie hem liever tegen Cro Cop(rematch) of tegen Fujita. Tegen Yoshida en Hunt heeft ie al gevochten en tegen Barnett wil hem niet zien vechten omdat Barnett een slechte matchup is voor wandy net als Werdum en NOGGIE.

Arjan
18-05-2006, 13:01
Tieft ik wou barnett tegen fedor zien.. (als dat zo zou uitkomen dan he) maar nu kan dat helemaal niet meer... zostrax krijg je nog een crocop silva 2 :roll:

jij gaat erd us vanuit dat Silva gaat winnen van NOG.

Geloof ik persoonlijk niet zo in... hij had al moeite met arona...
Vreselijk jammer in mijn ogen maar ik denk dat als Siva tegen Nog staat hij het gaat afleggen.

Dat zou nog mooier zijn want ik wacht al zo gigantisch lang op een nog-crocop 2... moet dit wel zo uitkomen natuurlijk he.

Ronald
18-05-2006, 21:11
Cro Cop vs Silva is één van de weinige rematches die ik graag in de volgende ronde zou willen zien.

Anonymous
19-05-2006, 09:43
SILVA!!!! mijn held is back! reken maar dat we een yoshida vs silva 3 gaan zien.. gerandeerd kaart verkoop succes.

silva vs minotauro lijkt me helemaal niks. krijg je net een tito vs silva wedstrijd. geef mij maar silva vs mirko rematch. dat zou zwaar de bom zijn.

HUNEBED
19-05-2006, 21:16
Silva will be OWNED !!! round 1 sub voor Nogueira

Virus
19-05-2006, 22:00
Cro Cop vs Silva is één van de weinige rematches die ik graag in de volgende ronde zou willen zien.
Absoluut mee eens...