PDA

View Full Version : Benefiet gala Suriname Thai-Box 797



Anonymous
18-05-2006, 09:13
Originally posted by Panthera-Gym Beste Kickbox.nl leden,

Zoals ik eerder schreef gaan Slamm Events (Milton Felter en Mike Polanen) en East Side Promotions ( Wout Traas en ik zelf) afspreken om te bekijken in welke vorm het gala gegoten zal gaan worden. Wout en ik gaan op uitnodiging a.s Zondag naar het Slamm Event gala in het Zonnehuis en hopelijk weten wij dan meer details na Zondag zoals datum en locatie.


Wij hebben al wat voorwerk gedaan maar omdat er nog geen datum vast staat hebben een aantal mensen onder voorbehoud dat eerst de datum bekend moet zijn i.v.m planning hun medewerking toegezegd. Zij willen belangeloos hun steentje bijdragen aan het Thai-Boxing 797 gala. Wij willen deze onderstaande mensen alvast enorm bedanken. De mensen die het hard nodig hebben in Suriname zullen jullie meer dan dankbaar zijn!


Kickbox.nl de grootste kickboxsite van de benelux heeft zoals Hakim heeft toegezegd GRATS zijn medewerking verlenen.

De WPKL en SBBN heeft nu ook officeel toegezegd belangeloos zich in te willen zetten.

Onze vaste ringspeaker Henry Wessels op onze East Side gala's heeft ingestemd hier aan mee te willen doen.

De beveiliging van Henk v. Bunschoten die bekend staat als altijd betrouwbaar en goed heeft gelijk ja gezegd en komen dus ook belangeloos hun bijdrage leveren. Deze mannen staan op vele Topgala's en is niet voor niets altijd onze bewuste keuze.

Sieb Wouters van ANC moest er ook niet lang over na denken en gaat gratis de geluid en lichtshow verzorgen. Deze vakman staat met zijn mensen op vele Topgala's.

[B]VECHTERS

Zonder vechters die bereid zijn zich in te zetten voor het goede doel 797 begin je natuurlijk niks. Daarom roep ik vechters op die graag hier aan mee willen doen. Ook al is de datum nog niet bekend kan men zich nu al aan geven dat je bereid bent hier aan mee te delen.

Wij hopen natuurlijk ook dat Toppers uit de A klasse bereid zijn éénmalig zich hier voor beschikbaar te stellen. Voor het publiek zal je dan al voor de partij begint een grote winnaar zijn en de mensen in Suriname die het hard nodig hebben eeuwig dankbaar. Meer Toppers betekent meer publiek = meer opbrengst voor Suriname 797

Vechters ongeacht Surinaamse of juist niet geef je eigen op en mail naar: [email protected]

Met sportieve groet,

Thai-Box 797

http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=11719

Doet Mixfight.nl ook mee??

$un$hine
18-05-2006, 11:17
x 2
Zal zeker gaan kijken!

Ronald
18-05-2006, 19:46
Doet Mixfight.nl ook mee??
Als Mixfight.nl kan ondersteunen in de vorm van bijvoorbeeld adverteren o.i.d., dan is de organisatie van harte welkom om even contact met ons op te nemen.

Anonymous
20-05-2006, 22:57
TTT