PDA

View Full Version : Ring sports mei-juni is uit



marcelt
18-05-2006, 21:15
Met voor jullie jongens (en een enkel meisje) :
column Hoost ,Dekkers, Bert Kops en BOB, K1 Max Final elimination, (Kraus, Drago,),vechtsport en opleiding, Beast of the East, IFL (mma league voor teams), gala 2h2h bij BOB, De ringarts,A ring to fight/ Oosterbaan, Mousid, De portier (cursus>> komt u maar met de grappen forum bros), Milco Voorn, K1 Las Vegas, Faverus en Overeem in de kooi in Manchester, Ronald Wustenberg, 5x5 met Albert Kraus, Fuyijama Gym, doping.

Een nadeel aan de Ring Sports; ik vind'm zo leuk dat ik 'm altijd errug snel uit heb!

Highline
18-05-2006, 23:41
beide bladen zijn leuk, foto's in royal rumble komen beter uit, ringsports interresanter en boeiender imo

Anonymous
19-05-2006, 11:24
beide bladen zijn leuk, foto's in royal rumble komen beter uit, ringsports interresanter en boeiender imo


heeft iemand het verslag van mousid gezien ik vond hem wel indruk wekend hoe hij te werk gaat met die jongens

Anonymous
19-05-2006, 11:30
ik was ooit bij een training van hem, inderdaad top trainer! Iedere wedstrijdvechter wordt daar apart behandeld. Met verschillende technieken en zo.

marcelt
19-05-2006, 15:57
Ja Highline ik vind de RR ook leuk, maar wou wel eens weten hoe men op het forum erover dacht. Wat weinig stemmers tot heden, maar wel 60% voor RS.

Highline
19-05-2006, 15:58
ik heb een abbo op ringsports maar nog niets gehad?

RNLMC
19-05-2006, 16:37
allebei leuke bladen, RS voor het leeswerk,en RR heeft altijd de mooiere lay-out en foto`s, prijzen mogen wel wat omlaag imo

Highline
19-05-2006, 16:40
allebei leuke bladen, RS voor het leeswerk,en RR heeft altijd de mooiere lay-out en foto`s, prijzen mogen wel wat omlaag imo

dat is een vaststaand feit, 5 euro per blad pff, ben benieuwd wat the gloves gaat kosten....

mama
19-05-2006, 16:45
had je je bon ingevuld Mark?
Dan is ie voorlopig gratis Mark.

voor de gene die nog niet de bon uit het programma boekje van de arena hebben ingevuld die kunnen dat nog doen. Moet je binnen nu en 27 mei,
je moet de bon dan opsturen naar :
Simon Rutz Promotions B.V.
Tienlingstraat 1a
1507 DJ Zaandam

mama
19-05-2006, 16:46
miste alleen het verslag van de Arena
;)

Highline
19-05-2006, 17:09
ja marK ;) heeft de bon wle ingevuld, ben alleen benieuwd wat voor richtlijn ze in gedachte hebben

Ton
19-05-2006, 17:36
had je je bon ingevuld Mark?
Dan is ie voorlopig gratis Mark.

voor de gene die nog niet de bon uit het programma boekje van de arena hebben ingevuld die kunnen dat nog doen. Moet je binnen nu en 27 mei,
je moet de bon dan opsturen naar :
Simon Rutz Promotions B.V.
Tienlingstraat 1a
1507 DJ Zaandam

thnx moeders, kon al nergens zo'n verrekte bak vinden waar je die bon in moest drukken

Highline
19-05-2006, 19:13
thnx moeders, kon al nergens zo'n verrekte bak vinden waar je die bon in moest drukken

hehe dat komt omdat je bij die dames/ kerels moest zijn met gloves shirtjes aan, stonden vaak op de eerste rang, en anders liepen z eop de gang, ze stonden ook bij de uitgangen van de tribunes aan het einde van het evenement

nick
19-05-2006, 19:34
het verslag komt ongetwijfelt in het volgende nummer :wink:

mama
19-05-2006, 19:40
komt het ook wel. stond in het blad
maar had verwacht dat als de ringsports nu uit kwam dat er al een verslag van in stond. (wat ik trouwens wel heel snel vond hoor)

qng
19-05-2006, 20:00
Doe mij maar t frisse Royal Rumble.. 8-)

Anonymous
19-05-2006, 22:57
Ik vind de Royal rumble aangezien ze pas op nr 4 zitten
zwaar de ringsports overtreft.
ze zijn goedkoper mooier en dikker dan de ringsports
je ziet duidelijk dat royal rumble de lezers waar voor hun geld probeert te geven.
de ringsports bestaat al 4 jaar ofzo en ze zijn pas gaan veranderen van uitstraling toen ze de hete adem van royal rumble voelden.
daarvoor zag het er heel slecht uit.
Oftewel ze konden al die tijd al beter maar ze hadden gewoon niet de moeite genomen om te restylen. en dat voor 5,50

Ik ben wel van mening dat de ringsports soms iets dieper op de dingen ingaat. Waarschijnlijk komt dat omdat ringsport al die tijd natuurlijk het enige blad was in nederland. Dus op dat gebied hebben ze iets meer ervaring, Als de rr op een gegeven moment iets volwassener word als het gaat om hun inhoud dan is de competitie nergens.

duidelijk royal rumble

Anonymous
20-05-2006, 11:23
Royal Rumble heb ik nog nooit gelezen dus daar kan ik niets over zeggen. Ringsports daarentegen vind ik wel redelijk goed, alleen er staan zoveel spelfouten in wat ik echt niet vind kunnen. Ik vind het zelfs een beetje schandalig, soms staan er echt zware dt-fouten in. Maar voor de rest vind ik het wel de moeite waard om eens om de zoveel tijd aan te schaffen.

marcelt
20-05-2006, 11:49
Mr T kwaliteit of kwanteit zijn eeuwige discussies. Ik kies hier dus voor kwaliteit. Heb net de RR nog eens even bekeken, maar damn krijg je pagina's prachtige foto's met nauwelijks info.

Anonymous
20-05-2006, 16:40
Als ik echte info wil lees ik het wel op internet
ik vind de opzet van rr een stuk vetter en bv interview akdeniz
zie je duidelkijk verschil van kwaliteit, rr is op dat vlak beter.
veel artikelen in de ringsports zijn ook niet echt hoogstaand
bv wie gebruikt wat of to tape or not to tape zijn niet echt intressant
het enige dat wel intressant is zijn de columns van bekende mensen.
dat is het enige punt waar ze overtreffen,

Sjaak
20-05-2006, 19:15
Wederom een kwalitatief goede uitgave

marcelt
20-05-2006, 20:35
Ben met je eens dat dat stuk over Akdeniz in RR erg goed was.

Blader de RR nog eens door en zie blz 48 tm 57 nauwelijks info en allleen maar foto's UFC en dancing with the fighters. De columns van Joop en Marco vind ik weinig interessant. De foto's en lay-out zijn een sterk punt. K1 World Max verslag is prachtig. Het Pride verslag ook. K1 Max NL verslag vind ik juist lelijk gedaan . Arty farty!

Anonymous
20-05-2006, 22:58
smaken verschillen marcel :lol:

marcelt
20-05-2006, 23:57
Je hebt gelijk! We houden erover op!

Anonymous
21-05-2006, 04:01
inderdaad marcel
laten we zeggen dat de concurrentie alleen maar goed is voor de lezers.
zo blijven ze allebij scherp

Highline
21-05-2006, 18:02
Royal Rumble heb ik nog nooit gelezen dus daar kan ik niets over zeggen. Ringsports daarentegen vind ik wel redelijk goed, alleen er staan zoveel spelfouten in wat ik echt niet vind kunnen. Ik vind het zelfs een beetje schandalig, soms staan er echt zware dt-fouten in. Maar voor de rest vind ik het wel de moeite waard om eens om de zoveel tijd aan te schaffen.

in royal rumble zijn ook genoeg spelfouten te vinden hoor ;)

ps nog steeds mijn ringsports niet binnen :shock: wie van de abbonees wel?