PDA

View Full Version : remy vs le banner



niels
19-05-2006, 01:51
sorry als dit al eerder is gepost

Ik heb net de partij gezien, ik ben echt groot fan van remy, maar ik snap niet waarom remy de overwinning krijgt.
hij heeft zijn best gedaan maar le banner was gewoon beter.
Ik snap nu pas waarom ze de overwining achteraf aan le banner hebben gegeven.

maar mijn vraag is. Komt het omdat Remy in nederland vocht en daarom de overwinning kreeg of wat anders ?

Arie
19-05-2006, 04:34
Oneens. Remy introduceerde een voor zijn doen afwijkende stijl van vechten. Ik vond het groots dat hij praktisch de gehele wedstrijd volstond met knie- en traptechnieken. De eerste 2 ronden anticipeerde hij voortreffelijk op de acties van zijn tegenstander en wist veel te blokken, te ontwijken en te scoren. De laatste ronde werd dit iets minder (men denke daarbij aan de blessure) maar al met al heeft Remy mijns inziens overtuigend gewonnen en een indrukwekkende partij neergezet.

Deze stijl zou wellicht de oplossing kunnen zijn om het geweld van Sem Schilt te trotseren.

A-team
19-05-2006, 11:15
Ik vond en nog steeds dat het een draw was!

Iwan
19-05-2006, 11:20
Ik was er zelf niet bij maar weet iemand toevallig wie de jury vormde dan voor deze partij?
Lijkt me toch een stukje wanbeleid als het zo teruglees.

Jay Hoov
19-05-2006, 11:26
LeBanner all the way........

Anonymous
19-05-2006, 11:36
tja ik kan er niet veel nuttigs over zeggen maar het zag er wel zo uit dat Le Banner de betere was.

Anonymous
19-05-2006, 11:37
Op jerome lebanner zn website staat dat hij de beslissing heeft aangevochten door te dreigen dat hij weg zou gaan bij de K1 als deze beslissing niet zou worden ingetrokken. Nog niks officieels gehoord maar volgens zijn website word het een No contest of word de winst ingetrokken.....

Anonymous
19-05-2006, 11:41
ben benieuwd naar de eindbeslissing, maar volgens kan je niks veranderen aan een beslissing.

Iwan
19-05-2006, 11:45
ben benieuwd naar de eindbeslissing, maar volgens kan je niks veranderen aan een beslissing.

Dat kan wel hoor. Zeker als na bekijken van de beelden blijkt dat er reden tot twijfel is dan kan in principe elke uitslag omgezet worden.

niels
19-05-2006, 14:04
Oneens. Remy introduceerde een voor zijn doen afwijkende stijl van vechten. Ik vond het groots dat hij praktisch de gehele wedstrijd volstond met knie- en traptechnieken. De eerste 2 ronden anticipeerde hij voortreffelijk op de acties van zijn tegenstander en wist veel te blokken, te ontwijken en te scoren. De laatste ronde werd dit iets minder (men denke daarbij aan de blessure) maar al met al heeft Remy mijns inziens overtuigend gewonnen en een indrukwekkende partij neergezet.

Deze stijl zou wellicht de oplossing kunnen zijn om het geweld van Sem Schilt te trotseren.

maar de meeste van knie- en traptechnieken waren op de blok van le Banner. Met stoten kwam le Banner vaker door.

Silat
19-05-2006, 14:15
Precies Niels, het gebeurd wel vaker dat de actievere vechter die helaas bijna alles op de dekking ramt wordt gezien als winnaar. Terwijl de ander in dit geval jerome wat meer bekeken vocht, minder deed maar wel duidelijker scoorde.

Het zegt meer iets over de jury leden en de mensen die niet objectief kunnen kijken dan over de vechters.


Z'n gezicht zegt genoeg.
http://www.ma-skills.com/reporters/showtime/gala/13.08.jpg

Theosan
19-05-2006, 15:37
Helaas voor Remy , maar ik heb hem deze keer toch veel in z'n achteruit zien vechten.
Le banner was echt iets beter. Een rematch misschien ???
Ook le Banner vocht niet zoals we van hem gewend zijn . De explosieve uitbarstingen zaten er deze keer niet in.
Al met al toch een mooie partij, vond ik. Maar ja wie ben ik.? :wink:

Arie
19-05-2006, 20:18
Precies Niels, het gebeurd wel vaker dat de actievere vechter die helaas bijna alles op de dekking ramt wordt gezien als winnaar. Terwijl de ander in dit geval jerome wat meer bekeken vocht, minder deed maar wel duidelijker scoorde.

De rechter trap op het lichaam was sowieso constant raak. Wel knap dat de Le Banner kennelijk een reflex heeft moeten afleren en dat ook succesvol heeft gedaan, maar het zijn wel punten. Overigens vind ik Le Banner eveneens een goede vechter.

niels
20-05-2006, 20:49
Precies Niels, het gebeurd wel vaker dat de actievere vechter die helaas bijna alles op de dekking ramt wordt gezien als winnaar. Terwijl de ander in dit geval jerome wat meer bekeken vocht, minder deed maar wel duidelijker scoorde.

Het zegt meer iets over de jury leden en de mensen die niet objectief kunnen kijken dan over de vechters.


Z'n gezicht zegt genoeg.
http://www.ma-skills.com/reporters/showtime/gala/13.08.jpg

hahaha.

Wat een foto!

Sjaak
20-05-2006, 21:50
Weet iemand de score van de jury ?

Shinbone
21-05-2006, 21:54
Weet iemand de score van de jury ?

30-27, 30-30 and 29-28