PDA

View Full Version : TUF 3 Episode 7 *SPOILER*



Anonymous
19-05-2006, 18:01
Jammer van die split desicion, Ben wel blij dat tait eruit is maar had wel meer verwacht van josh.. ik vond ze stand up nou ook niet alles, en bijna een aantal keer in een sub belanden en ook nog eens 1 keer saved by the bell is nou niet echt top..

Anonymous
19-05-2006, 22:01
Jesse terug, ik wist het, met ze gare hanekam

makavelli
19-05-2006, 22:30
Tait is echt genaaid. Hij had josh echt een paar keer bijna in een sub. Staand vond ik josh ook niet beter.
Maarja het was te verwachten. die judges bij de ufc kijken alleen maar naar wie de takedown maakt en wie er boven op ligt.
De meeste lijken echt totaal geen verstand van MMA te hebben

XedgeX
19-05-2006, 22:33
ik baal ervan dat jesse terug is... was eigenlijk ook wel te verwachten.

en inderdaad, josh was niet echt overtuigend bezig, ik had mijn punten aan tait gegeven denk ik.
Ik vond taits reactie na de wedstrijd wel een stuk beter dan hoe hij zich al die tijd in dat huis gedroeg.

volgende week ed tegen danny, ik ben benieuwd naar dat gevecht! En dan vooral naar Ed.

Deuce
19-05-2006, 22:35
Waardeloos niveau vandaag....als dit de nieuwe george st piere's moeten worden....pfff

Ronald
19-05-2006, 23:06
Ik vond het ook niet bijzonder. Was idd wel een draw in mijn ogen, maar wat maakt het nog uit als dit het niveau is...

Jochem
19-05-2006, 23:14
Ik heb hem ook net gekeken, en kwam hetzelfde zeggen. Vond de C+ klasse op afgelopen shooto gala beter

Chico
19-05-2006, 23:15
valt me wel op dat dana voor het gevecht elke keer denkt dat de gast van Ken gaat winnen...

vind het niveau van die gasten zowiezo niet zo heeeeel hoog... denk dat de vijver van aankomende talenten beetje droog begint te raken na 2 seizoenen tuf... maar het blijft wel leuk om te kijken natuurlijk :mrgreen:

Silat
20-05-2006, 08:48
Bah, 2 schijt afleveringen achter elkaar... TUF 3 is echt de minste.

Remco
20-05-2006, 16:52
Mee eens. Ik vind de deelnemers gewoon niet indrukwekkend. Beetje kleine kinderen in mijn ogen.

WTF had Tito met zijn rash guard gedaan??? Die vraagt om een photoshop!

Emilio
20-05-2006, 17:12
Ik vond het ook echt een waardeloos gevecht. Als dit talenten zijn dan is de rest van niveau wel erg slecht. :D


Misschien dat het in de finales nog wat spannender wordt.

En dat gevecht van Tito vs Ken. Ach, dat wordt ook eenrichtingsverkeer in t voordeel van Tito.

RNLMC
20-05-2006, 18:24
dit gevech zuigde inderdaad echt, als dit ufc`s Nieuwe talenten zijn dan weet ik zeker dat ik alleen nog maar pride kijk

ashi76
20-05-2006, 23:45
WTF had Tito met zijn rash guard gedaan??? Die vraagt om een photoshop!

Ik dacht al dat ik de enige was die dat "badpak" zwaar gay vond.... :mrgreen:

Remco
21-05-2006, 10:42
Ik zal zo eens kijken op de amerikaanse forums, dat was nou echt iets waar ze daar over vallen. Het leek wel een sport-bh! In combinatie met dat geblondeerde haar echt geen pan!

Jochem
21-05-2006, 11:45
wrestling rash guard misschien?

Tsuki
21-05-2006, 12:00
ben ik de enige die vind dat Josh emotioneel nogal onstabiel overkomt en dan druk ik me nog zachtjes uit.

Welke imbiciel loopt er nu met een foto van zijn kind naar de ring omdat hij zich anders niet op kan laden voor een gevecht echt triest die vent.....................

Ronald
21-05-2006, 12:15
Welke imbiciel loopt er nu met een foto van zijn kind naar de ring omdat hij zich anders niet op kan laden voor een gevecht echt triest die vent.....................
Yep, gaat mij ook te ver. Heeft ook niets met liefde voor z'n zoon te maken m.i. Wat een schijnvertoning. Bij the Contender was er toen ook zo een die voortdurend er mee te koop liep dat ie voor z'n kinderen vocht. Wat een onzin :? .

Anonymous
21-05-2006, 12:17
Ik kan me niet voorstellen dat dit werkelijk de grootste talenten zijn voor de UFC. Dana zei nog over tait "his standup is horrible" oid. Neuk dat, waarom selecteer je 'm dan? En boxers die net zes maanden met grondwerk bezig zijn?? Volgens mij wordt er meer gekeken naar de 'soap' waarde van een persoon dan zijn kwaliteiten in de ring. Wat een kutshow eik.

ICON
21-05-2006, 12:24
Welke imbiciel loopt er nu met een foto van zijn kind naar de ring omdat hij zich anders niet op kan laden voor een gevecht echt triest die vent.....................
Yep, gaat mij ook te ver. Heeft ook niets met liefde voor z'n zoon te maken m.i. Wat een schijnvertoning. Bij the Contender was er toen ook zo een die voortdurend er mee te koop liep dat ie voor z'n kinderen vocht. Wat een onzin :? .

zijn kind heeft een hersentumor gehad. was kantje boord. dus vandaar.

Ronald
21-05-2006, 20:02
zijn kind heeft een hersentumor gehad. was kantje boord. dus vandaar.
Wist ik, maar daarmee begrijp ik het nog steeds niet.

Remco
21-05-2006, 20:17
Beetje hypocriet.

Josh komt met een Hollywoodverhaal dat ie een goede opleiding en dito baan zou hebben. Omdat ie een vechter 'is' heeft hij zijn baan opgezegd om zich volledig op de vechtsport te storten.

Nu vecht ie met een belabberde stand-up en zonder groundgame voor een paar grijpstuivers in TUF. No way dat hij het gaat maken in MMA.

Als hij werkelijk een goede vader was, had hij zijn goede baan gehouden en zijn zoon het goede leven bezorgd waar ie voor geknokt heeft.

Josh is niet half de man die zijn zoon is.

ICON
22-05-2006, 10:50
wat weten jullie het allemaal goed. of ken je hem persoonlijk? ik dacht dat jij iets slimmer was, dan van een paar minuten geknipt beeldmateriaal zo'n mening te vormen over iemand

Jay Hoov
22-05-2006, 12:04
ben ik de enige die vind dat Josh emotioneel nogal onstabiel overkomt en dan druk ik me nog zachtjes uit.

Welke imbiciel loopt er nu met een foto van zijn kind naar de ring omdat hij zich anders niet op kan laden voor een gevecht echt triest die vent.....................

x2!

p diddy
22-05-2006, 12:09
wat weten jullie het allemaal goed. of ken je hem persoonlijk? ik dacht dat jij iets slimmer was, dan van een paar minuten geknipt beeldmateriaal zo'n mening te vormen over iemand

Icon is correct!!!

Ronald
22-05-2006, 13:06
wat weten jullie het allemaal goed. of ken je hem persoonlijk? ik dacht dat jij iets slimmer was, dan van een paar minuten geknipt beeldmateriaal zo'n mening te vormen over iemand
Op zich heb je wel gelijk, maar dat geldt natuurlijk wel voor alles wat via het beeldscherm tot ons komt. Ik heb er dan ook niet zo'n moeite mee om daar toch een oordeel over te hebben. Nog sterker: TUF is entertainment, en dat werkt pas echt goed als je voor verschillende mensen sypathieën of antipathiën hebt. Alle TUF-deelnemers, die min of meer hun priveleven als entertainment ter beschiking stellen, weten hoe dat werkt. Daar een oordeel over vormen hoort er dan gewoon bij.

ICON
22-05-2006, 13:56
wat weten jullie het allemaal goed. of ken je hem persoonlijk? ik dacht dat jij iets slimmer was, dan van een paar minuten geknipt beeldmateriaal zo'n mening te vormen over iemand
Op zich heb je wel gelijk, maar dat geldt natuurlijk wel voor alles wat via het beeldscherm tot ons komt. Ik heb er dan ook niet zo'n moeite mee om daar toch een oordeel over te hebben. Nog sterker: TUF is entertainment, en dat werkt pas echt goed als je voor verschillende mensen sypathieën of antipathiën hebt. Alle TUF-deelnemers, die min of meer hun priveleven als entertainment ter beschiking stellen, weten hoe dat werkt. Daar een oordeel over vormen hoort er dan gewoon bij.


ieder zn mening! ik hou altijd in mn achterhoofd dat het allemaal ge-edit is. net als noah. die opeens een brief krijgt. allemaal doorgestokenkaart

en btw ik had het meer over deze zin


Als hij werkelijk een goede vader was, had hij zijn goede baan gehouden en zijn zoon het goede leven bezorgd waar ie voor geknokt heeft.

Josh is niet half de man die zijn zoon is.

vind ik n beetje een voorbarige conclusie

Remco
23-05-2006, 10:55
Sjonge jonge.

Dan moet ie niet meedoen aan zo'n programma. Ik ga af op wat ik zie, dat mag met zulke programma's. Ik ga er in ieder geval wel vanuit dat Josh vrijwillig meedoet aan zo'n programma.

Een programma als TUF is pas succesvol als het de kijker aan het gissen zet. Hoe meer conclusies het publiek kan trekken hoe beter.
Nu Josh een 'character' in een entertainmentshow is, mag ik mijn fantasie op hem loslaten.

Daarnaast ben ik er helemaal niet op uit hem persoonlijk aan te vallen. Iedereen zou mee moeten voelen met een vader van een kind met een tumor, dat doe ik in principe ook.

Ik had trouwens ook het gevoel dat er iets 'fishy' was aan die brief voor Noah. Op de één of andere manier leek hij op een slechte acteur. Misschien was Noah geblesseerd en hebben ze er een 'twist' aan proberen te geven. Dana kon in ieder geval zijn ongezouten mening weer eens kwijt. Daarbij komt dat de verhoudingen tussen de beide teams weer een beetje zijn rechtgetrokken.