PDA

View Full Version : k-1 scandinavie spoiler



jaco
20-05-2006, 22:03
SUPERFIGHT 1 -72,6 KG Muaythai rules 5 X 3 **(This fight was changed and went under K1 rules)
Jean Charles Skarbowsky (France) VS Ole Laursen (DENMARK) Decision Extra round


SUPERFIGHT 2: WMC heavyweight world title -95.0 kg, fully Muaythai rules 5 X 3
Azem Maksutaj (ALBANIA) VS Larry Lindvall (SWEDEN) - KO


SUPERFIGHT 3: K-1 rules 3 X 3
Jörgen Kruth (SWEDEN) VS Francois Botha (SOUTH AFRICA) - Decision


1:st Tournament quarterfinal 1, K-1 rules 3 X 3 (possibility of 1 extra round)
Tsutomu Takahag (JAPAN) VS Rickard Nordstrand (SWEDEN) - KO


2:nd Tournament quarterfinal 2, K-1 rules 3 X 3 (possibility of 1 extra round)
Topi Hellin (FINLAND) VS Petar Majstorovic (SWITZERLAND) - Decision


3:rd Tournament quarterfinal 3, K-1 rules 3 X 3 (possibility of 1 extra round)
Jonathan Gromark (SWEDEN) VS Errol Zimmerman (SURINAM) - KO


4:th Tournament quarterfinal 4, K-1 rules 3 X 3 (possibility of 1 extra round)
Magomed Magomedov (RUSSIA) VS Michael McDonald (CANADA) - Decision


Tournament reserve fight 1, K-1 rules 3 X 3 (possibility of 1 extra round)
Hayes Jemide (SWEDEN) VS Wisam Feyli (SWEDEN) - Decision


Tournament reserve fight 2 (16:00) K-1 rules 3 X 3 (possibility of 1 extra round)
James Phillips (GERMANY) VS Thomas Rasmussen (SWEDEN) Decision





1:st Tournament semifinal 1 K-1 rules 3 X 3 (possibility of 1 extra round)
Rickard Nordstrand (SWEDEN) VS Topi Hellin (FINLAND) - Decision


2:nd Tournament semifinal 1 K-1 rules 3 X 3 (possibility of 1 extra round)
Magomed Magomedov (RUSSIA) VS Errol Zimmerman (SURINAM) - Decision


FINAL
Rickard Nordstrand (SWEDEN) VS Magomed Magomedov (RUSSIA) - Decision

bron k-1 fans

marcelt
20-05-2006, 22:59
Laat me raden. errol Zimmerman traint in NL?? Nou?

jaco
20-05-2006, 23:40
golden glory dacht ik

payap
21-05-2006, 02:44
SUPERFIGHT 1 -72,6 KG Muaythai rules 5 X 3 **(This fight was changed and went under K1 rules)
Jean Charles Skarbowsky (France) VS Ole Laursen (DENMARK) Decision Extra round

Zonde dat de regels zijn veranderd. Had ze graag op muay thai regels zien vechten. Nog liever had ik gezien dat Kaoklai niet geblesseerd was en hij tegen ole laursen had gevochten.

Anonymous
21-05-2006, 07:12
golden glory dacht ik

Ja klopt
En als die idioot van een scheidsrechter nu gewoon na twee keer 8 tellen in de eerste ronde de eerste partij had gestaakt waar Errol tegen die Zweed vocht, was Errol vers geweest tegen die rus en had makkelijk het toernooi kunnen winnen.
Wat een pannekoek die ref.

Highline
21-05-2006, 16:58
golden glory dacht ik

klopt niet,

errol komt officieel uit voor team dekkers, maar omdat hij meetraint met gg team en cor hemmers er altijd bij is denkt men vaak dat hij van gg is ;), netjes gevochten errol :!:

Anonymous
21-05-2006, 21:37
golden glory dacht ik

klopt niet,

errol komt officieel uit voor team dekkers, maar omdat hij meetraint met gg team en cor hemmers er altijd bij is denkt men vaak dat hij van gg is ;), netjes gevochten errol :!:

Team Dekkers en Golden Glory zijn in een gebouw en werku samen, zag op video scherm dat Errol ook gg shirt had. Ze trainen ook allemaal samen en Cor en Bas stonden in zijn hoek dus er zal wel een hechte samenwerking zijn.

Anonymous
21-05-2006, 21:37
golden glory dacht ik

klopt niet,

errol komt officieel uit voor team dekkers, maar omdat hij meetraint met gg team en cor hemmers er altijd bij is denkt men vaak dat hij van gg is ;), netjes gevochten errol :!:

Team Dekkers en Golden Glory zijn in een gebouw en werku samen, zag op video scherm dat Errol ook gg shirt had. Ze trainen ook allemaal samen en Cor en Bas stonden in zijn hoek dus er zal wel een hechte samenwerking zijn.

Highline
21-05-2006, 22:59
golden glory dacht ik

klopt niet,

errol komt officieel uit voor team dekkers, maar omdat hij meetraint met gg team en cor hemmers er altijd bij is denkt men vaak dat hij van gg is ;), netjes gevochten errol :!:

Team Dekkers en Golden Glory zijn in een gebouw en werku samen, zag op video scherm dat Errol ook gg shirt had. Ze trainen ook allemaal samen en Cor en Bas stonden in zijn hoek dus er zal wel een hechte samenwerking zijn.

joh ik train er zelf ook ;)

PigDog
24-05-2006, 02:50
golden glory dacht ik

klopt niet,

errol komt officieel uit voor team dekkers, maar omdat hij meetraint met gg team en cor hemmers er altijd bij is denkt men vaak dat hij van gg is ;), netjes gevochten errol :!:

Team Dekkers en Golden Glory zijn in een gebouw en werku samen, zag op video scherm dat Errol ook gg shirt had. Ze trainen ook allemaal samen en Cor en Bas stonden in zijn hoek dus er zal wel een hechte samenwerking zijn.

joh ik train er zelf ook ;)


Noemde je dat trainen, laatst??

:D

Anonymous
24-05-2006, 10:20
golden glory dacht ik

Ja klopt
En als die idioot van een scheidsrechter nu gewoon na twee keer 8 tellen in de eerste ronde de eerste partij had gestaakt waar Errol tegen die Zweed vocht, was Errol vers geweest tegen die rus en had makkelijk het toernooi kunnen winnen.
Wat een pannekoek die ref.

zuur :evil:

Highline
24-05-2006, 12:10
golden glory dacht ik

klopt niet,

errol komt officieel uit voor team dekkers, maar omdat hij meetraint met gg team en cor hemmers er altijd bij is denkt men vaak dat hij van gg is ;), netjes gevochten errol :!:

Team Dekkers en Golden Glory zijn in een gebouw en werku samen, zag op video scherm dat Errol ook gg shirt had. Ze trainen ook allemaal samen en Cor en Bas stonden in zijn hoek dus er zal wel een hechte samenwerking zijn.

joh ik train er zelf ook ;)


Noemde je dat trainen, laatst??

:D

uhh nee maar dat kwam omdat jij me fascineerde met je goddelijke gesprongen knieen en de mooie combinaties als 3 linkse lowkicks achter elkaar

Jay Hoov
24-05-2006, 12:47
En Sefo?

Jay Hoov
24-05-2006, 13:20
is volgens mij seoel, meot nog komen

Ooh, ok, thanx!