PDA

View Full Version : Persbericht blessure Melvin Manhoef



Team Manhoef
21-05-2006, 12:36
Persbericht

13 mei jl. vocht Melvin Manhoef in het K1 toernooi van K1/Showtime in de Arena te Amsterdam. Na zijn eerste partij, voortijdige overwinning op de Japanner Tomihira, had Melvin veel pijn aan zijn linkerhand. Nadat de arts vanuit de organisatie de hand had bekeken is besloten dat Melvin zich (hetzij met tegenzin) terug zou trekken uit het toernooi aangezien hij een belangrijk wapen kwijt zou zijn en ter voorkoming van extra schade aan de hand.

Goed nieuws is echter dat in eerste instantie werd gedacht aan een fractuur van een middenhandsbeentje, nader onderzoek wees uit dat er slechts sprake is van uitgebreid ligamentair (band) letsel van de middenhand, hetgeen vooralsnog geen gipsbehandeling of operatie nodig heeft.

Kortom, Melvin zal zijn trainingen binnen onafzienbare tijd kunnen hervatten en snel weer de ring of kooi onveilig maken!

Team Manhoef

Anonymous
21-05-2006, 12:56
Goed om te horen.
Succes met de training en de je verdere gevechten Melvin.

Go Melvin!!!!!

Anonymous
21-05-2006, 12:57
heel erg jammer dat die niet verder kon
hij is de mooiste vechter ter wereld heel snel
en technisch wat een beuker
ze moeten hem snel een keer tegen
jerome le banner zetten daar wint die ook wel van :D
succes met herstel

mama
21-05-2006, 13:40
dat is mooi Melvin.
gelukkig maar.

(je mag de mf dag natuurlijk niet missen ;))

dtgerald
21-05-2006, 14:01
Gelukkig een meevaller goed gevochten in de Arena Melvin.

Marco
21-05-2006, 14:22
Manhoef volgend jaar in de Arena tegen Le Banner kan niet missen !

Anonymous
21-05-2006, 15:40
Ik vind het maar een vreemd verhaal..

Om te beginnen; Er doen twee vechters, te weten Melvin Manhoef en Bjorn Breggy, van Mike's Gym/Team It's Showtime mee aan het k-1 toernooi.

Melvin heeft al reeds een contract in Japan en het is dus commercieel niet interessant als hij het toernooi zou winnen. Wat moet je immers met twee contracten. Wel interessant zou het zijn voor Mike's Gym/Team It's Showtime als zij twee vechters in Japan weg zouden kunnen zetten. Dubbele inkomsten!!!

Melvin komt na partij 1 de ring in met de mededeling dat hij niet kan vechten. Als het zo belangrijk voor je is, dat je het toernooi wint dan vecht je ondanks je blessure gewoon verder. Kijk maar naar Venetiaan tijdens de eerste K1 in Nederland. Hij knokte 3 partijen met een gebroken hand. In het geval van Melvin blijkt er eigenlijk niks aan de hand te zijn. Zou hij, als hij Japan gevochten zou hebben in een toernooi, dezelfde beslissing gemaakt hebben???

Nu vecht Bjorn gewoon verder en wint uiteindelijk de finale, zonder dat hij eventueel tegen zijn teamgenoot had moeten vechten.

Iedereen is nu gelukkig. Melvin vecht in Japan, Bjorn vecht in Japan. Mike's Gym/Team It's Showtime heeft twee vechters staan en vangt dubbele inkomsten.

Ik heb het gevoel dat ik een beetje belazerd word.......

Anonymous
21-05-2006, 15:46
helemaal mee eens

HUNEBED
21-05-2006, 16:08
daar zat 'k dus ook al over te denken vorige week zaterdag, wat nu als beide vechters elkaar treffen in de finale.. tja wat dat betreft ben 'k ook altijd 'n beetje, met gezond verstand, achterdochtig en dan kun je wel aankomen met dat gelul van "nou bewijs dan maar dat dit of dat waar is !!!" maar daar wordt toch nooit gehoor aan gegeven

anyway, succes met de blessure

Anonymous
21-05-2006, 22:21
Ik denk dat hier wel een kern van waarheid in zit...... zo had ik het nog niet bekeken....

Emilio
21-05-2006, 22:26
Goh wat zijn weer veel opvallend veel mensen hun inlogcodes vergeten zeg...

T wordt eens tijd dat er hier geen guests meer posten.

HUNEBED
21-05-2006, 22:44
wachtwoord vergeten of bang om onder eigen naam ergens wat van te zeggen ?

Anonymous
21-05-2006, 23:13
ze moeten hem snel een keer tegen
jerome le banner zetten daar wint die ook wel van


denk je dat nou echt? melvin is wel een kop te klein daarvoor ben ik bang!!

Anonymous
21-05-2006, 23:22
nou kan die wel een kop kleiner zijn
maar hij geeft hem wel harde beuken als die wedstrijd komt
wint manhoef begin 3de ronde op ko

mossad
21-05-2006, 23:23
Ik vind het maar een vreemd verhaal..

Om te beginnen; Er doen twee vechters, te weten Melvin Manhoef en Bjorn Breggy, van Mike's Gym/Team It's Showtime mee aan het k-1 toernooi.

Melvin heeft al reeds een contract in Japan en het is dus commercieel niet interessant als hij het toernooi zou winnen. Wat moet je immers met twee contracten. Wel interessant zou het zijn voor Mike's Gym/Team It's Showtime als zij twee vechters in Japan weg zouden kunnen zetten. Dubbele inkomsten!!!

Melvin komt na partij 1 de ring in met de mededeling dat hij niet kan vechten. Als het zo belangrijk voor je is, dat je het toernooi wint dan vecht je ondanks je blessure gewoon verder. Kijk maar naar Venetiaan tijdens de eerste K1 in Nederland. Hij knokte 3 partijen met een gebroken hand. In het geval van Melvin blijkt er eigenlijk niks aan de hand te zijn. Zou hij, als hij Japan gevochten zou hebben in een toernooi, dezelfde beslissing gemaakt hebben???

Nu vecht Bjorn gewoon verder en wint uiteindelijk de finale, zonder dat hij eventueel tegen zijn teamgenoot had moeten vechten.

Iedereen is nu gelukkig. Melvin vecht in Japan, Bjorn vecht in Japan. Mike's Gym/Team It's Showtime heeft twee vechters staan en vangt dubbele inkomsten.

Ik heb het gevoel dat ik een beetje belazerd word.......

Klinkt leuk maar het is niet logisch. Waarom zouden ze de blessure dan niet hebben laten ontstaat na de wedstrijd tegen Iggy. Had Manhoef Iggy nog even KO proberen te meppen en dan pas een blessure claimen. Bovendien meende ik te zien dat Melvin idd een behoorlijk dikke hand had en dat hij behoorlijk emotioneel was. Dat fake je volgens mij niet.
Volgens mij had hij een hele echte blessure en ging hij zijn carriere niet riskeren omdat hij inderdaad al een contract had bij K-1. Dat lijkt me een betere verklaring.

Anonymous
22-05-2006, 08:49
i wil manhoef tegen chalid zien vechten. dat zou echt een meesterlijke partij zijn. beide ongeveer even groot en beide beukers met een sterk vechtershart. gegarandeerd vechtspektakel.

Jay Hoov
22-05-2006, 08:57
Ja man ja

Lax
22-05-2006, 11:09
Ik denk dat Mossad hier eerder gelijk heeft. Mooie complottheorien van mensen, dat wel. Maar kom op, is het niet veel logischer dat iemand (Manhoef in dit geval) gewoon minder risicos neemt als hij weet dt hij naar een groot toernooi kan. Voor venitiaan stond veel meer op het spel. Had dit Manhoefs enige kans geweest om in Japan te komen had hij misschien wel doorgevochten. Hoe dan ook, van een heleboel als dit, dan dat, wordt niemand wijzer. Ik ben blij dat het meevalt met de hand van Manhoef.

General Wong
22-05-2006, 12:10
Wat een achterdocht toch weer mensen.

En mocht het toch zo blijken te zijn, dan was Manhoef beter nog een ronde doorgegaan, want als je op voorhand naar de wedstrijden keek dan had Manhoef de Red Scorpion meer damage kunnen toebrengen dan Saki. En wat als Bjorn de finale helemaal niet had gehaald...? Het zit allemaal te losjes en te speculatief in elkaar deze complot theorie, ik geloof er geen hol van.

Ik houd het erop dat Manhoef gevochten heeft voor wat hij waard was, maar geen onnodige risico's wilde nemen door nog een ronde door te vechten en daarmee zijn hand misschien wel compleet kapot te maken.

Mephisto
22-05-2006, 12:36
Ik denk dat Mossad hier eerder gelijk heeft. Mooie complottheorien van mensen, dat wel. Maar kom op, is het niet veel logischer dat iemand (Manhoef in dit geval) gewoon minder risicos neemt als hij weet dt hij naar een groot toernooi kan. Voor venitiaan stond veel meer op het spel. Had dit Manhoefs enige kans geweest om in Japan te komen had hij misschien wel doorgevochten. Hoe dan ook, van een heleboel als dit, dan dat, wordt niemand wijzer. Ik ben blij dat het meevalt met de hand van Manhoef.

mooie complotheorie van guests, en dat zijn geen mensen :wink:
mooi om te zien hoe een guest antwoord op zijn eigen post en zichzelf gelijk geeft :lol:

vroeger was ik schizofreen.... maar nu gaat het helemaal goed met ons

Anonymous
23-05-2006, 08:53
wat niemand weet is dat iggy naar de kleedkamer van manhoef is gegaan, en hij heeft manhoef op zijn knieen gesmeekt heeft om niet te vechten.(geintje natuurlijk) en lol @ guest die het tot drie keer toe eens is met zijn eigen post :lol:

Lax
23-05-2006, 14:37
Haha.. das waar. Dat ga ik ook proberen :D


Ik ben het met Lax eens!

Anonymous
01-06-2006, 12:21
manhoef had mis meer damage verzorgt maar groot kans dat hij neer zou gaan want saki vocht slim en manhoef die wil voor de ko en dat gaat echt niet zo makkeliik hoor geloof me want iggy is echt hard

Halfshot
01-06-2006, 12:33
Ik snap de guest niet helemaal hier boven.

Maar ik vermoed dat hij voorkennis heeft.
en de woorden van Lingo voor de uitzending van morgen met ons wil delen.

anders zou ik het niet weten

Anonymous
01-06-2006, 14:03
de hype om melvin is begrijpelijk voor onwetende mensen maar wat ik afvraag = wanneer komt de rematch Faverus of gaan we net doen als die sh*t nooit heeft plaats gevonden :twisted:

A.F.
01-06-2006, 14:04
de hype om melvin is begrijpelijk voor onwetende mensen maar wat ik afvraag = wanneer komt de rematch Faverus of gaan we net doen als die sh*t nooit heeft plaats gevonden :twisted:

gaaaaaaap

hier geven we geeneens een echte reactie op

Anonymous
01-06-2006, 15:35
ey flipper ! Dit is een vraag voor de objectieve analist dus geen Melvin Manhoef groupies comprende :evil:

Deuce
01-06-2006, 15:52
Wat gebeurde er dan tussen faverus en manhoef? Wist niet eens dat ze gevochten hadden?

ICON
01-06-2006, 16:23
Wat gebeurde er dan tussen faverus en manhoef? Wist niet eens dat ze gevochten hadden?

meen je dat nou serieus?

in de arena hebben ze gevochten. faverus gewonnen

op een rings gala een draw

Remco
01-06-2006, 17:35
Manhoef won volgens mij een kickbokspartij op KO.