PDA

View Full Version : Kyokushin in het noorden



Effective
21-05-2006, 15:17
Hallo mensen,

Kent iemand van jullie een goede kyokushin-school in Friesland, omgeving Leeuwarden.

Osu

dietrik
21-05-2006, 15:19
F&F te sneek. De enige....de beste.


http://www.sportclubfenf.nl/pagina/kyokushinkarate

Effective
21-05-2006, 15:25
Bedankt voor je snelle reactie, ik zie via de link dat er slechts eenmaal per week in Leeuwarden les gegeven wordt. Ik ben op zoek naar een school waar ik twee tot drie maal per week kan trainen.

dennisisoke
21-05-2006, 16:12
probeer sportschool raymon snel anders enes staan wel in de gouden gids

Effective
21-05-2006, 16:21
Ik heb op internet ook wel rondgekeken, heb wel een paar gevonden, ik probeer via het forum als aanvulling meer namen van leraren en scholen te vinden. Van F&F had ik bv nog niets gevonden. Raymond Snel doet wel kyokushin geloof ik, maar wedstrijden zijn Semi-contact. Ik probeer een full-contact school te vinden.

kyokushin
21-05-2006, 17:39
http://www.shinkyokushin.nl/

deze bond heeft een school in leeuwarden.

Effective
21-05-2006, 21:57
huh dit snap ik niet...

vind net een link van een sportschool in Leeuwarden, de trainer is 4e dan en wordt shihan genoemd, dat is toch pas vanaf 5e of 6e dan?

is er iemand die dit weet?

De site is:

www.ki-fullcontactkarate.nl

Anonymous
22-05-2006, 20:38
drachten bij sportschool ebert

ashi76
23-05-2006, 00:44
Als ik jou was zou ik lekker naar zuidlaren rijden...

Ashihara karate bij Dave Jonkers & Sem Schilt.

Sjaak
23-05-2006, 00:52
huh dit snap ik niet...

vind net een link van een sportschool in Leeuwarden, de trainer is 4e dan en wordt shihan genoemd, dat is toch pas vanaf 5e of 6e dan?

is er iemand die dit weet?

De site is:

www.ki-fullcontactkarate.nl

Yep je bent pas vanaf 5e Dan shihan !

Quato
23-05-2006, 12:05
Als ik jou was zou ik lekker naar zuidlaren rijden...

Ashihara karate bij Dave Jonkers & Sem Schilt.

Helemaal mee eens :D Op hoger niveau kom je niet in het Noorden...

Effective
23-05-2006, 14:35
Als ik jou was zou ik lekker naar zuidlaren rijden...

Ashihara karate bij Dave Jonkers & Sem Schilt.

Helemaal mee eens :D Op hoger niveau kom je niet in het Noorden...

Ja dat zou wel heel relaxed zijn, maar zolang ik m'n opleiding niet heb afgerond ben ik afhankelijk van m'n OV-tje en dat is echt niet te doen, met de trein/bus Leeuwarden-Zuidlaren.

Effective
23-05-2006, 14:39
huh dit snap ik niet...

vind net een link van een sportschool in Leeuwarden, de trainer is 4e dan en wordt shihan genoemd, dat is toch pas vanaf 5e of 6e dan?

is er iemand die dit weet?

De site is:

www.ki-fullcontactkarate.nl

Yep je bent pas vanaf 5e Dan shihan !

Osu Sjaak,

Ik zie bij Ki staan dat ze veel met jouw samenwerken (ik neem aan dat met Musashi groep jouw groep bedoeld wordt), ik ga er deze week kijken. Hoorde van verschillende mensen hier in Leeuwarden dat er fanatiek getraind wordt. Ik ben benieuwd.

Groet E

Sjaak
23-05-2006, 15:05
huh dit snap ik niet...

vind net een link van een sportschool in Leeuwarden, de trainer is 4e dan en wordt shihan genoemd, dat is toch pas vanaf 5e of 6e dan?

is er iemand die dit weet?

De site is:

www.ki-fullcontactkarate.nl

Yep je bent pas vanaf 5e Dan shihan !

Osu Sjaak,

Ik zie bij Ki staan dat ze veel met jouw samenwerken (ik neem aan dat met Musashi groep jouw groep bedoeld wordt), ik ga er deze week kijken. Hoorde van verschillende mensen hier in Leeuwarden dat er fanatiek getraind wordt. Ik ben benieuwd.

Groet E

Beste E,

begin mei is Robert Akse met zijn sportsschool geroyeerd door het bestuurd van de N.K.O. en hij is niet langer welkom op onze evenementen, het persbericht waarom zal binnen 3 dagen op onze site te lezen zijn

Osu Sjaak

Effective
23-05-2006, 15:18
Osu Sjaak,

Dat klinkt heftig, ik ben benieuwd naar de reden, maar die lees ik wel op je site tzt. Verder ben ik van plan bij Iryoku te kijken. Ze zijn aangesloten bij de NSKO van Koen Scharrenberg. Die school is ook full-contact voor zover ik weet, alleen schijnt het een erg kleine school te zijn.
Best lastig nog om iets te vinden wat passend voor mij is, hier in het noorden zit qua stijl veel kyokushin, maar het meeste is aangesloten bij de KBN, niks mis mee hoor.
Ze trainen hard heb ik gezien, alleen het wedstrijdsysteem is gewoon zo anders.

Groet E

Halfshot
23-05-2006, 15:28
Osu Sjaak,

Dat klinkt heftig, ik ben benieuwd naar de reden, m

Groet E

Lijkt me vrij duidelijk.waarom hij geroyeerd is

Zomervakantie 1 juli 2005 t/m 3 september 2006
http://www.ki-fullcontactkarate.nl/actueel.htm
In bovengenoemde vakanties zijn er geen lessen.

Sjaak
23-05-2006, 15:53
Osu Sjaak,

Dat klinkt heftig, ik ben benieuwd naar de reden, maar die lees ik wel op je site tzt. Verder ben ik van plan bij Iryoku te kijken. Ze zijn aangesloten bij de NSKO van Koen Scharrenberg. Die school is ook full-contact voor zover ik weet, alleen schijnt het een erg kleine school te zijn.
Best lastig nog om iets te vinden wat passend voor mij is, hier in het noorden zit qua stijl veel kyokushin, maar het meeste is aangesloten bij de KBN, niks mis mee hoor.
Ze trainen hard heb ik gezien, alleen het wedstrijdsysteem is gewoon zo anders.

Groet E

Beste E,

ja je leest het heel snel.

Sportschool Iryoku is van sensei Gilbert Cleveringa en die beoefent het pure kyokushin dus dat is een goeie keus en hij is een goede leraar.

KBN kyokushin is geen echt kyokushin want kyokushin karate onderscheid zich door de bikkelharde full kontakt wedstrijden zonder bescherming ..........................en bij de KBN is full kontakt verboden dus trek zelf je conclusies ........

Osu Sjaak

Anonymous
23-05-2006, 15:58
Probeer het eens bij sportschool Liew-on (Frank Liew-on). Vanzelfsprekend hebben zij waarschijnlijk ook ruzie met of zijn geroyeerd door, maar dat is traditie binnen het kyokushin.

Voorheen hadden ze daar erg technische vechters en een prachtige locatie (vaste dojo, geen sporthal shit)

Sjaak
23-05-2006, 16:40
Probeer het eens bij sportschool Liew-on (Frank Liew-on). Vanzelfsprekend hebben zij waarschijnlijk ook ruzie met of zijn geroyeerd door, maar dat is traditie binnen het kyokushin.

Voorheen hadden ze daar erg technische vechters en een prachtige locatie (vaste dojo, geen sporthal shit)

Is ook een hele goeie keus en ja hun zijn door de Shinkyokushin geroyeerd maar ik ken sensei Frank persoonlijk en hij is een hele goeie leraar met hele goeie leerlingen

Osu Sjaak

ashi76
23-05-2006, 16:53
Lol @ al dat gezeik over royeren.... :mrgreen:

Het gaat allemaal over geld en ego's, daar het eigenlijk over de sport en het plezier zou moeten gaan.

Effective
23-05-2006, 16:55
Jullie tips en aanraders helpen mij perfect, ik ga deze week bij een aantal scholen langs.

Thanks!

Osu

dietrik
23-05-2006, 17:00
Probeer het eens bij sportschool Liew-on (Frank Liew-on). Vanzelfsprekend hebben zij waarschijnlijk ook ruzie met of zijn geroyeerd door, maar dat is traditie binnen het kyokushin.

Voorheen hadden ze daar erg technische vechters en een prachtige locatie (vaste dojo, geen sporthal shit)


F&F Sneek dus.

citygym
23-05-2006, 17:13
Shihan Akse (hahaahahhahahaha)4e dan kan volgens mij ook niet, je mag je vanaf je 5e dan Shiham noemen volgens mij.

Wat wil je lekker knokken, of gewoon lekker trainen en uiteindelijk gewoon je 1e dan halen.

voor het knokken kan je het beste bij F en F trainen of natuurlijk bij Richard von Mansfeldt in Drachten. Als je wat wil bereiken zijn afstanden volgens mij niet zo;n probleem!

Osu Dennis

Effective
23-05-2006, 22:07
@ citygym

Ik wil inderdaad lekker trainen, das het belangrijkste voor mij, knokken hoort daar voor mij bij. Daarnaast wil ik graag 1e dan halen, al zal dat wel wat jaartjes gaan duren. :D

Ik ga zeker bij de genoemde scholen een kijkje nemen.

Osu

Sjaak
24-05-2006, 14:57
Lol @ al dat gezeik over royeren.... :mrgreen:

Het gaat allemaal over geld en ego's, daar het eigenlijk over de sport en het plezier zou moeten gaan.

Je moet niet uitspraken doen over dingen waar je geen weet van heb, wacht eerst het persbericht even af en waarom Liew On is geroyeerd door Shinkyokushin kan je lezen op de diverse websites

ashi76
24-05-2006, 17:54
Van deze specifieke situatie heb ik idd geen weet en eigenlijk boeit het me ook niet.

Ik weet echter wel dat in 9 van de 10 van dit soort gevallen mbt tot royeren het over geld en ego's gaat.... erg jammer.

Anonymous
24-05-2006, 19:01
Ah , ik voel weer zo'n ouderwetse kyokushin rel aan komen.. :twisted: :lol:

Anonymous
24-05-2006, 20:32
ashi heeft gelijk het gaat ook dit keer over geld erg jammer dat het zo moet

Effective
24-05-2006, 21:42
Als geld echt de reden is, zal het mij er zeker niet van weerhouden om daar te gaan trainen. Zolang dhr Akse geen rare/enge/vieze/ dingen doet en z'n leerlingen correct behandeld zal het mij werkelijk een worst zijn wat de reden is.

Anonymous
26-05-2006, 12:18
@ Sjaak, met belangstelling las ik deze topic en dan vooral de replies. Zal vandaag je site nog wel even checken voor exacte uitleg rond het voorval met Sensei Robert. Ik mag aannemen dat het er vandaag op komt.

OSU

Anonymous
26-05-2006, 16:44
@ Sjaak Shihan

Ik ben ook heel benieuwd. Komt het gewoon onder laaste nieuws te staan?

Sjaak
26-05-2006, 18:38
Osu

ja daar komt het te staan en het zal een gezamelijke verklaring zijn van het bestuur van de NKO

osu Sjaak

Anonymous
27-05-2006, 12:13
OSU Sjaak shihan,

heeft u ook enig idee wanneer het persbericht gaat verschijnen?
We zijn erg benieuwd.

Osu

Anonymous
27-05-2006, 12:16
Hebben jullie het over het persbericht over Robert Akse dat heb ik gisteren al zien staan hoor.

Anonymous
27-05-2006, 12:24
Oh ja, ik zie het, even scrollen en het staat er. Thanks

Dus nu zitten we weer bij Bluming, hahaha. Welke IBK zou dat zijn? Die van Bluming zelf of de gejatte IBK? Echt lachwekkend.

Anonymous
27-05-2006, 13:22
Oh ja, ik zie het, even scrollen en het staat er. Thanks

Dus nu zitten we weer bij Bluming, hahaha. Welke IBK zou dat zijn? Die van Bluming zelf of de gejatte IBK? Echt lachwekkend.

Heel het Noorden lacht zich een bult in zijn broek om deze lachwekkende soap, hoe belachelijk kan je je maken als leraar en organisatie :lol:

Akse hier met links De Jong en rechts Bluming vlak voor de overname http://www.ki-fullcontactkarate.nl/

Hoort die nu bij de IBK of Real IBK


IBK (Gerard Gordeau)
IBK : http://www.internationalbudokai.com/budokai_web/default.asp
Jon Bluming : http://www.jonbluming.nl/

IBK (Jon Bluming)
Real IBK : http://www.ikbkk.com/

Ronald
27-05-2006, 13:28
IBK : http://www.internationalbudokai.com/budokai_web/default.asp
Op deze website laten ze in ieder geval weinig blijken van het onderliggende conflict:

"Kancho Gerard Gordeau President of IBK
Last year IBK founder kaicho Jon Bluming introduced Gerard Gordeau from Kamakura dojo as his successor. Last week kaicho Bluming has announced his withdrawal as active President of IBK so kancho Gerard Gordeau will be the new President and kancho of International Budo Kai. The International Board and Technical Committee of IBK will support kancho Gerard Gordeau to further build and develop the organisation kaicho Bluming started in 1980."

harryg
27-05-2006, 14:45
Waar staat dat persbericht van Sjaak? Ik kan het niet vinden op zijn site.

Anonymous
27-05-2006, 17:05
Waar staat dat persbericht van Sjaak? Ik kan het niet vinden op zijn site.

Onder het kopje laatste nieuws. En dan iets naar beneden scrollen.

@ Harryg

Ik kom niet meer bij! Wat een achterlijke vertoning zeg, te treurig voor woorden deze situatie.

Anonymous
27-05-2006, 23:12
danny is akse jou leraar :?: vraag is hoe je zonder examen van 2e naar 4e dan gaat :shock:

ashi76
28-05-2006, 01:33
Sportschool Ki geroyeerd bij N.K.O.
3 Mei 2006

Op 3 mei is sensei Robert Akse 2e Dan Kyokushin van sportschool Ki door het voltallige bestuur van de N.K.O. unaniem geroyeerd.

Reden hiervoor is dat Akse, die al 2 jaar lang lid was van de N.K.O., 11 dagen er voor in alle stilte is gepromoveerd door een andere organisatie. Deze organisatie zou hem slechts 2 dagen voor zijn “promotie� benadert hebben. Dit is de budo organisatie waarvan hij 2 jaar ervoor schriftelijk afscheid had genomen (brief is voor iedereen ter inzage).

Het kwalijke van deze zaak is dat Akse begin april heeft meegedaan aan het NK Jeugd bij Musashi in Strijen en niets hierover heeft gezegd. Op 3 mei heeft een shihan van de N.K.O. hem opgebeld om navraag te doen of het waar was en hij gaf het direct toe. Maar ook zei dat hij, ondanks zijn brief van 2 jaar geleden, nooit had gebroken met zijn oude organisatie. Dit soort leugenachtig en stiekeme gedrag kan niet getolereerd worden in onze Kyokushin organisatie.

Akse, die zelf vorig jaar afzegde voor zijn examen, zei ook verbolgen te zijn dat hij geen examen kon doen. Ook hier spreekt hij zichzelf tegen, want hij heeft zelf besloten om niet op te gaan omdat hij naar eigen zeggen nog niet klaar was voor zijn 3e Dan. Gelukkig heeft zijn nieuwe organisatie dit ook ingezien en hem binnen 2 dagen geen 3e Dan maar 4e Dan gemaakt zonder enige vorm van examen. Dit besluit getuigt, gezien het vorenstaande, van grote klasse en wij feliciteren de heer Akse met dit succes. Wij wensen Akse veel sterkte en wijsheid op ‘zijn’ weg.

Bron: http://www.musashi.nl/heetnieuwsindex06.html

Anonymous
28-05-2006, 15:20
Akse, die zelf vorig jaar afzegde voor zijn examen, zei ook verbolgen te zijn dat hij geen examen kon doen. Ook hier spreekt hij zichzelf tegen, want hij heeft zelf besloten om niet op te gaan omdat hij naar eigen zeggen nog niet klaar was voor zijn 3e Dan. Gelukkig heeft zijn nieuwe organisatie dit ook ingezien en hem binnen 2 dagen geen 3e Dan maar 4e Dan gemaakt zonder enige vorm van examen. Dit besluit getuigt, gezien het vorenstaande, van grote klasse en wij feliciteren de heer Akse met dit succes. Wij wensen Akse veel sterkte en wijsheid op ‘zijn’ weg.

Geinig geformuleerd :lol: Over welke bond gaat het eigenlijk ?

Anonymous
28-05-2006, 17:33
Akse, die zelf vorig jaar afzegde voor zijn examen, zei ook verbolgen te zijn dat hij geen examen kon doen. Ook hier spreekt hij zichzelf tegen, want hij heeft zelf besloten om niet op te gaan omdat hij naar eigen zeggen nog niet klaar was voor zijn 3e Dan. Gelukkig heeft zijn nieuwe organisatie dit ook ingezien en hem binnen 2 dagen geen 3e Dan maar 4e Dan gemaakt zonder enige vorm van examen. Dit besluit getuigt, gezien het vorenstaande, van grote klasse en wij feliciteren de heer Akse met dit succes. Wij wensen Akse veel sterkte en wijsheid op ‘zijn’ weg.

Geinig geformuleerd :lol: Over welke bond gaat het eigenlijk ?

Z'n 4e dangraad KREEG hij van de IBK-Bluming. Sjaak is van de NKO.

harryg
28-05-2006, 19:26
Z'n 4e dangraad KREEG hij van de IBK-Bluming.

Er zijn er zovelen die iets kregen van Bluming in Budoland. Ik kijk daar niet echt van op.

Anonymous
28-05-2006, 19:34
Z'n 4e dangraad KREEG hij van de IBK-Bluming.

Er zijn er zovelen die iets kregen van Bluming in Budoland. Ik kijk daar niet echt van op.

Jij niet ik wel en zeker als je niet wil vechten voor je 3e dan. Ik weet niet hoe het in het ashihara is maar in het kyokushin MOET iedereen knokken t/m zijn 3e dan. Ik vind dit een goed voorbeeld van jezelf voor gek zetten tegenover heel nederland als je geen examen doet en zelfs een examen overslaat :shock:

harryg
28-05-2006, 19:44
In het ashihara kun je examen doen t/m 3e dan en daar hoort ook de kumite bij.

Maar wat ik bedoelde is dat ik niet meer opkijk van het promotie beleid van Jon Bluming. Ik wil daar ook niet over oordelen omdat ik zijn gronden om iemand te promoveren niet ken.

harryg
28-05-2006, 19:53
Ik vind inderdaad wel een beetje typisch dat de persoon in kwestie geen 3e dan examen wilde of kon doen en nu met een 4e dan rondloopt. Komt wat vreemd over. Maar Bluming zal vast zijn redenen daarvoor hebben gehad.

Anonymous
28-05-2006, 20:00
Wat een gezeur of dangraden, lekker belangrijk wel of geen examen enz enz. Lijkt me ook wel eens terecht dat je examen doet voor een andere dan graad, miscchien doet zo'n persoon wel erg veel binnen een organisatie, of in het algemeen voor het kyokushin.
Hou toch op met oordelen, als je het niet bevalt ga je toch bij een van de andere 100 bondjes of daar geen rare dingen gebeuren!

Anonymous
28-05-2006, 20:06
Ik vind inderdaad wel een beetje typisch dat de persoon in kwestie geen 3e dan examen wilde of kon doen en nu met een 4e dan rondloopt. Komt wat vreemd over. Maar Bluming zal vast zijn redenen daarvoor hebben gehad.

ONGETWIJFELD :lol: $$$$$$$$

harryg
28-05-2006, 20:09
Ik neem aan dat bij een promotie niets betaald hoeft te worden,

Anonymous
28-05-2006, 20:15
Kom op Harry G niet zo naief jij weet veel beter

harryg
28-05-2006, 20:18
Nee echt niet. Als bij ons iemand gepromoveerd wordt dan hoeft hij of zij daar niets voor te betalen.

Anonymous
28-05-2006, 20:21
Ik vind inderdaad wel een beetje typisch dat de persoon in kwestie geen 3e dan examen wilde of kon doen en nu met een 4e dan rondloopt. Komt wat vreemd over..

Heb je de foto's gezien van het examen van de jongens die wel examen hebben gedaan, :roll:

Scrollen naar 20 juni http://www.musashi.nl/heetnieuwsindex05.html waar was Akse voor zijn 3e dan examen :roll:

Effective
28-05-2006, 22:13
huh dit snap ik niet...

vind net een link van een sportschool in Leeuwarden, de trainer is 4e dan en wordt shihan genoemd, dat is toch pas vanaf 5e of 6e dan?

is er iemand die dit weet?

De site is:

www.ki-fullcontactkarate.nl

Yep je bent pas vanaf 5e Dan shihan !

Osu Sjaak,

Ik zie bij Ki staan dat ze veel met jouw samenwerken (ik neem aan dat met Musashi groep jouw groep bedoeld wordt), ik ga er deze week kijken. Hoorde van verschillende mensen hier in Leeuwarden dat er fanatiek getraind wordt. Ik ben benieuwd.

Groet E

Beste E,

begin mei is Robert Akse met zijn sportsschool geroyeerd door het bestuurd van de N.K.O. en hij is niet langer welkom op onze evenementen, het persbericht waarom zal binnen 3 dagen op onze site te lezen zijn

Osu Sjaak

Hier begon het mee, was niet m'n bedoeling om een soap/discussie als deze uit te lokken. hahaha wel erg lachwekkend en grappig om dit te lezen.

Maar als jullie nog een goede school weten hoor ik het graag :D

Ga deze week bij von Mansfeldt meedoen.

Quato
29-05-2006, 09:20
danny is akse jou leraar :?: vraag is hoe je zonder examen van 2e naar 4e dan gaat :shock:

Door héééééél veel te posten op het mixfight forum! :lol:

Anonymous
29-05-2006, 16:00
Z'n 4e dangraad KREEG hij van de IBK-Bluming.

Er zijn er zovelen die iets kregen van Bluming in Budoland. Ik kijk daar niet echt van op.

Jij niet ik wel en zeker als je niet wil vechten voor je 3e dan. Ik weet niet hoe het in het ashihara is maar in het kyokushin MOET iedereen knokken t/m zijn 3e dan. Ik vind dit een goed voorbeeld van jezelf voor gek zetten tegenover heel nederland als je geen examen doet en zelfs een examen overslaat :shock:

Dit kan gewoon niet. Elke leerling en leraar moet examen doen en knokken voor zijn band behalve in Friesland klaarblijkelijk,

Rare lui die Friezen :lol: maar wel slim van shihan Akse

Effective
29-05-2006, 17:10
Z'n 4e dangraad KREEG hij van de IBK-Bluming.

Er zijn er zovelen die iets kregen van Bluming in Budoland. Ik kijk daar niet echt van op.

Jij niet ik wel en zeker als je niet wil vechten voor je 3e dan. Ik weet niet hoe het in het ashihara is maar in het kyokushin MOET iedereen knokken t/m zijn 3e dan. Ik vind dit een goed voorbeeld van jezelf voor gek zetten tegenover heel nederland als je geen examen doet en zelfs een examen overslaat :shock:

Dit kan gewoon niet. Elke leerling en leraar moet examen doen en knokken voor zijn band behalve in Friesland klaarblijkelijk,

Rare lui die Friezen :lol: maar wel slim van shihan Akse

Ik ben blij dat Akse geen Fries is, wat je uitspraak rare Friezen dan meteen weer te niet doet. :D :D :lol:

Anonymous
29-05-2006, 21:08
Ik ben blij dat Akse geen Fries is, wat je uitspraak rare Friezen dan meteen weer te niet doet. :D :D :lol:

Is die dan een gluiperige zeeuw zoals Jan de Jong :lol:

Dacht dat Bluming en de Jong bloedbroeders waren :D :lol: :wink:

citygym
29-05-2006, 22:20
[/quote]
Ga deze week bij von Mansfeldt meedoen.[/quote]

Lijkt me een goede keus, heeft verstand van zaken!

Osu Dennis

www.teamvandergiessen.nl

citygym
29-05-2006, 22:23
Harryg is dat van harry geloof?

Gr Dennis

www.teamvandergiessen.nl

harry
29-05-2006, 22:38
Harryg is dat van harry ?

Gr Dennis

www.teamvandergiessen.nl

Nee Dennis van der G :roll:

Btw alles goed Dennis?

citygym
30-05-2006, 08:07
Harryg is dat van harry ?

Gr Dennis

www.teamvandergiessen.nl

Nee Dennis van der G :roll:

Btw alles goed Dennis?

Hai zekers met mij alles top, met jou ook? lang geleden!

Wat weer een discussie niet? jammer

Anonymous
30-05-2006, 08:44
Harryg is dat van harry geloof?

Gr Dennis

www.teamvandergiessen.nl

Dat is die Harry die naar Moskou vloog met Aeroflot en zweet in de bilnaad en later zowat een deur uit de deurpost trok in het hotel.


Ja toch ????? :roll:

harry
30-05-2006, 15:36
Harryg is dat van harry ?

Gr Dennis

www.teamvandergiessen.nl

Dat is die Harry die naar Moskou vloog met Aeroflot en zweet in de bilnaad en later zowat een deur uit de deurpost trok in het hotel.


Ja toch ????? :roll:

Eeh :lol: eeh tja wat moet die hier nou op antwoorden :roll:
Damn wat een supper tijd was dat zeg, eeh maar wie ben jij dan guest?Heb al wel een vermoeden, en denk dat we mekaar over een weekje of 2 treffen 8-)

Yep Dennis alles goed idd lang geleden, maar ik zie dat het goed gaat met je team.
En over deze discussie ... tjonge jonge zeg

Marco
30-05-2006, 15:43
damn wat een verhalen allemaal, jammer.

Anonymous
01-06-2006, 08:45
Sportschool Ki geroyeerd bij N.K.O.
3 Mei 2006

Op 3 mei is sensei Robert Akse 2e Dan Kyokushin van sportschool Ki door het voltallige bestuur van de N.K.O. unaniem geroyeerd.

Reden hiervoor is dat Akse, die al 2 jaar lang lid was van de N.K.O., 11 dagen er voor in alle stilte is gepromoveerd door een andere organisatie. Deze organisatie zou hem slechts 2 dagen voor zijn “promotie� benadert hebben. Dit is de budo organisatie waarvan hij 2 jaar ervoor schriftelijk afscheid had genomen (brief is voor iedereen ter inzage).

Het kwalijke van deze zaak is dat Akse begin april heeft meegedaan aan het NK Jeugd bij Musashi in Strijen en niets hierover heeft gezegd. Op 3 mei heeft een shihan van de N.K.O. hem opgebeld om navraag te doen of het waar was en hij gaf het direct toe. Maar ook zei dat hij, ondanks zijn brief van 2 jaar geleden, nooit had gebroken met zijn oude organisatie. Dit soort leugenachtig en stiekeme gedrag kan niet getolereerd worden in onze Kyokushin organisatie.

Akse, die zelf vorig jaar afzegde voor zijn examen, zei ook verbolgen te zijn dat hij geen examen kon doen. Ook hier spreekt hij zichzelf tegen, want hij heeft zelf besloten om niet op te gaan omdat hij naar eigen zeggen nog niet klaar was voor zijn 3e Dan. Gelukkig heeft zijn nieuwe organisatie dit ook ingezien en hem binnen 2 dagen geen 3e Dan maar 4e Dan gemaakt zonder enige vorm van examen. Dit besluit getuigt, gezien het vorenstaande, van grote klasse en wij feliciteren de heer Akse met dit succes. Wij wensen Akse veel sterkte en wijsheid op ‘zijn’ weg.

Bron: http://www.musashi.nl/heetnieuwsindex06.html

Goed geregeld