PDA

View Full Version : Germaine de Randamie vs Angela Rivera-Parr



raveboy
21-05-2006, 18:28
http://www5.spread-it.com/dl.php?id=fc8f3fdb5673de470c4fd517ec918cc4c420243f

er staan nog wat andere partijen ook in , ik heb hem van de bekende tracker .

als hij naar het media forum moet , moet iemand dat maar doen , daar heb ik geen toegang toe .

hier staan nog wat foto's van de partij .
http://www.thefightgame.tv/wck_kickboxing_november_19_fight_gallery_results_f 9.htm

payap
21-05-2006, 23:20
thanks!

wel veel 350 mmb. Germaine trapte haar al in de 1e ronde ko toch !

raveboy
21-05-2006, 23:54
ja, alleen het is goede kwaliteit , en er staat nog een partij voor en na , en een hoop gepraat ervoor en erna , vandaar dat het zo groot is .
als ik moest gaan knippen , dat had ik alleen het gevecht , maar niet de verhalen ervoor en erna , dus ik liet hem maar zo .
voor sommige mensen is dit inderdaad te groot om te downloaden denk ik .

payap
21-05-2006, 23:59
ben nog bezig maar ben blij dat alles erop staat. hoe meer hoe beter en background info en reportage vindt ik altijd mooi om te zien.

raveboy
22-05-2006, 00:04
gaat de snelheid wel een beetje met downloaden ?
ik wist niet hoeveel dat maximaal is bij deze site , maar het was er 1 waarbij geen maximaal aantal downloads was , dus dat heb je al dat repost gedoe niet meer .

het dames gevecht ervoor is trouwens met een meisje die door Rob Kaman word getrained .die stond daar ook in de hoek .

payap
22-05-2006, 00:05
de snelheid schommelt heele rg. bij mij zo'n btje tussen 45 - 70 kb/sec de meeste tijd

raveboy
22-05-2006, 00:13
hmm, niet echt heel snel dus .
anders moet je hem van de tracker halen , dan heb je hem sneller binnen .
ik had hem met 30 minuutjes binnen , toen er nog niet zoveel seeders waren .

p diddy
22-05-2006, 09:04
zooooo geen grap!!

Anonymous
22-05-2006, 17:41
hmm, niet echt heel snel dus .
anders moet je hem van de tracker halen , dan heb je hem sneller binnen .
ik had hem met 30 minuutjes binnen , toen er nog niet zoveel seeders waren .


verslag??

Anonymous
22-05-2006, 23:03
ja, verslag , er is niet echt een verslag haha
een paar knieen van Germaine , een paar frontkicks van Angela in het gezicht van Germaine , en een rechter trap naar het hoofd , en toen de prijsuitrijking .

Anonymous
23-05-2006, 13:38
ja, verslag , er is niet echt een verslag haha
een paar knieen van Germaine , een paar frontkicks van Angela in het gezicht van Germaine , en een rechter trap naar het hoofd , en toen de prijsuitrijking .


angela kreeg eerst nog 8 tellen en meteen daarna wilde angela komen met een rechtse hoek en daar reageerde germaine meteen op door vol een hooge trap rechts in haar nek te plaatsen waarop angela ff ging slapen (was een mooi stukje muy thai zoals het in de boeken staat) :wink:

WIE ow WIE gaat deze dame nog verslaan?

Anonymous
27-05-2006, 01:45
voor mijn gevoel zijn er 2 op komst die hun best gaan doen !!!!!
3 juni staan ze tegen over elkaar,dat is mijn mening en ik denk er wel meer deze dames die stomen omhoog jong,hard,lef,en een wil met die instelling komt iedereen tegen de BESTE te staan :wink:

Anonymous
29-05-2006, 10:38
voor mijn gevoel zijn er 2 op komst die hun best gaan doen !!!!!
3 juni staan ze tegen over elkaar,dat is mijn mening en ik denk er wel meer deze dames die stomen omhoog jong,hard,lef,en een wil met die instelling komt iedereen tegen de BESTE te staan :wink:


dan moeten ze wel opschieten, deze'' ïron lady'' traind gewoon door en zit niet thuis niks te doen en te wachten tot er een keer een tegenstander komt opdagen waar ze het zo gezegt nog moeilijk mee gaat krijgen!

als je ziet hoe vaak en hoe hard dat deze dame traind om dit niveau hoog te houden, nee ook die dames zullen haar het niet moeilijk gaan maken (er zijn maar weinig vechters die zo hard trainen)

ze zullen vast tegen haar komen te staan want de "ironlady" gaat niemand uit de weg (lees haar intervieuw op kickbox)
een kampioen wordt je door tegen elke tegenstander te vechten ongeacht hun status

maar ben benieuwd wie er tegen de "ironlady" wilt vechten?

3 juni vecht deze 6 voudige kampioen tegen sonja mirabella op het gala gentelman promotions

Anonymous
29-05-2006, 11:01
Germaine vs Jorina Baars

someone
29-05-2006, 11:22
voor mijn gevoel zijn er 2 op komst die hun best gaan doen !!!!!
3 juni staan ze tegen over elkaar,dat is mijn mening en ik denk er wel meer deze dames die stomen omhoog jong,hard,lef,en een wil met die instelling komt iedereen tegen de BESTE te staan :wink:



als je ziet hoe vaak en hoe hard dat deze dame traind om dit niveau hoog te houden, nee ook die dames zullen haar het niet moeilijk gaan maken (er zijn maar weinig vechters die zo hard trainen)



Hoe weet jij nou hoe de andere dames trainen, je denkt toch niet dat deze wel stil staan he.....
Je kan ervan uitgaan dat een ieder op zijn manier kei en kei hard traint. En dat de ene dan meer traint dan de andere zegt naar mijn idee ook niet veel.
Kijk naar een Ray Staring bijvoorbeeld, die staat toch erg hoog op dit moment en hij kan echt niet de hele dagen trainen daar hij dit combineert met een full-time job.
Dus qua trainingsuren zegt het niet veel.....

En ga er maar wel vanuit dat dames zoals JoJo er kei en kei hard en errug veel voor trainen om zo hoog te komen!!!

Anonymous
29-05-2006, 11:23
En jij MArjolein? Hoe sta jij ervoor, ga je nog de ring in?