PDA

View Full Version : Sfeerverslagje Badhoeverdorp 20 mei



dokter flinstone
22-05-2006, 07:48
Het begon allemaal vrijdag toen ik via dit forum en Marieke te horen kreeg dat ik kaarten had gewonnen voor dit 2h2h gala. Zaterdag dus in alle vroegte op om samen met "teacher barney" naar dit gala te gaan. Tot dan toe ging alles super. We hadden er zin in en waren ruim op tijd aanwezig voor het gala.
Maar wat schets mijn verbazing: één of andere loser die meeleest op dit forum (ja jij dus eikel) had zich al voor gedaan als dokter flinstone en de kaarten waren al weggegeven. Helaas voor mijn imitator weet hij niet wie dokter flinstone is dus na het het noemen van één naam die kon bewijzen wie ik was kwamen we natuurlijk toch binnen. De resultaten en foto's hebben jullie al gezien dus daar ga ik jullie niet meer mee lastig vallen.

Het was een leuk klein gala. Het aantal mensen dat aanwezig was vond ik een tegenvallen. Dit was mijn eerste 2h2h gala en had veel meer publiek verwacht. De sfeer was goed. Geen gezeur of gezeik maar een rustig publiek dat wat moeite had om steeds te applaudiseren voor elke vechter. Overall een leuk gala met mooie partijen. 1 minpuntje. De keren dat appy aan het ringspeakeren was waren goed. Helaas werd zijn taak ook meerdere malen overgenomen door een hele mooie dame. Helaas zat de dame op een stoeltje achter de ring en had ze van het speakeren weinig tot geen kaas gegeten.

Ik wil mixfight bedanken voor de kaarten. Als advies zou ik willen geven dat jullie de prijswinnaars alleen per pm laten weten dat ze gewonnen hebben. Nu kwam ik gelukkig nog binnen omdat men weet wie ik ben en de beveiliging natuurlijk niet maar anders was ik voor niets geweest.

Ook wil ik mijn imitator bedanken van wie we waarschijnlijk nooit meer iets zullen horen. Ik hoop dat jij het ook leuk hebt gehad en kom volgende keer de echte flinstone ff gedag zeggen!!!

HUNTER
22-05-2006, 09:04
ik hoorde al zo iets van MissGG waar ook een dubbelganger van blijkt te zijn..... Damn als je niet eens meer openbaar kaarten kunt verloten, waar gaan we dan heen :?

Maar goed, volgende keer geen grappen meer en gewonnen kaarten ophalen onder forumnaam, eigen naam (die via PM aan ons wordt doorgegeven) en rijbewijs, paspoort, ziekenfondskaart en irisscan. Pfffffff

Ronald
22-05-2006, 09:27
Damn, wat een loser ben je dan :? .

Wheelie
22-05-2006, 09:54
Heel erg triest dat zoiets is gebeurd, we zullen eens kijken hoe we zoiets in de toekomst kunnen voorkomen.
Alleen de winnaars per PM bekend maken is misschien niet eens zo'n gek idee

MissGG
22-05-2006, 10:39
Hallo!

Flinstone.. bij mij is het zelfde gebeurd helaas. Ze zeiden dat ik al binnen was :roll: Gelukkig kon ik via mijn id aantonen dat het mijn initialen waren. Ik vroeg me nog wel af wie het zou zijn geweest.. Het lijkt me sterk dat een kerel zich aanmeldt met 'Hai.. ik ben MissGG'' En de opkomst van dames was gering...

Gelukkig deed de organisatie niet moeilijk en kon ik alsnog naar binnen. Ik heb wel om me heen gekeken wie het zou kunnen zijn maar goed, daar kom je toch niet achter..

Volgende keer gewoon de echte namen die op je ID staan doorgeven en ook laten zien. Dan kan je het gewoon op het forum publiceren. Als je iets wint, wil je het toch wel laten weten aan iedereen..toch??

Al met al,, erg bedankt voor de kaartjes!!

Ton
22-05-2006, 11:00
Wat een kansloze rukkers!!
Gelukkig werkte de organisatie met jullie mee....

mama
22-05-2006, 11:16
Thanks Doc voor het verslagje.

ja idd. MissGG belde me al op dat haar kaarten door iemand anders opgehaald waren.
Heel kinderachtig is dit. Maar voortaan gewoon geen kaarten meer verloten. is veel makkelijker. Scheelt ons een hoop werk. ;)
Nee idd via pm laten blijken wie er gewonnen heeft.

Mickey
22-05-2006, 13:40
Bart en Jacob,

Super bedankt voor de coolante opstelling!
Waardeloos dat sukkels op deze manier de lol voor anderen proberen te vergallen! Wat betreft je tip Dr Flinstone, normaal doen we het ook op die manier..

dokter flinstone
22-05-2006, 13:45
Ze deden inderdaad niet moeilijk. Bij mij was de naam Ino al voldoende om me te geloven. Maar natuurlijk allemaal erg triest!!

Nogmaals dank voor de kaarten!!

Visio
22-05-2006, 13:53
je kan de winnaar nog altijd bekend maken in het forum, maar de "promotiecode" gaat dan enkel via PM .. simpel en efficiënt zonder de sfeer van de verloting te verzieken

2look
22-05-2006, 16:47
zo druk was het niet

dus lijkt me dat ze aan de deur nog wel moeten hebben geweten wie dan zich aanmelde

denk eerlijk gezegt eerder dat er iets fout is gegaan waardoor het leek dat deze dames al binnen waren, dan dat er daadwerkelijk anderen met deze namen binnen zijn gekomen

Jinx
23-05-2006, 10:53
Het begon allemaal vrijdag toen ik via dit forum en Marieke te horen kreeg dat ik kaarten had gewonnen voor dit 2h2h gala. Zaterdag dus in alle vroegte op om samen met "teacher barney" naar dit gala te gaan. Tot dan toe ging alles super. We hadden er zin in en waren ruim op tijd aanwezig voor het gala.
Maar wat schets mijn verbazing: één of andere loser die meeleest op dit forum (ja jij dus eikel) had zich al voor gedaan als dokter flinstone en de kaarten waren al weggegeven. Helaas voor mijn imitator weet hij niet wie dokter flinstone is dus na het het noemen van één naam die kon bewijzen wie ik was kwamen we natuurlijk toch binnen. De resultaten en foto's hebben jullie al gezien dus daar ga ik jullie niet meer mee lastig vallen.

Het was een leuk klein gala. Het aantal mensen dat aanwezig was vond ik een tegenvallen. Dit was mijn eerste 2h2h gala en had veel meer publiek verwacht. De sfeer was goed. Geen gezeur of gezeik maar een rustig publiek dat wat moeite had om steeds te applaudiseren voor elke vechter. Overall een leuk gala met mooie partijen. 1 minpuntje. De keren dat appy aan het ringspeakeren was waren goed. Helaas werd zijn taak ook meerdere malen overgenomen door een hele mooie dame. Helaas zat de dame op een stoeltje achter de ring en had ze van het speakeren weinig tot geen kaas gegeten.

Ik wil mixfight bedanken voor de kaarten. Als advies zou ik willen geven dat jullie de prijswinnaars alleen per pm laten weten dat ze gewonnen hebben. Nu kwam ik gelukkig nog binnen omdat men weet wie ik ben en de beveiliging natuurlijk niet maar anders was ik voor niets geweest.

Ook wil ik mijn imitator bedanken van wie we waarschijnlijk nooit meer iets zullen horen. Ik hoop dat jij het ook leuk hebt gehad en kom volgende keer de echte flinstone ff gedag zeggen!!! :lol: Dat komt omdat het allemaal een beetje onverwachts kwam. ik was totaal niet voorbereid en ik was al in charge met enig damage control. ik heb mij dus ook wijselijk niet meer in de buurt van Appie laten zien na de pauze. Voor jullie eigen bestwil.... :wink:

dokter flinstone
23-05-2006, 15:31
Ik kreeg al het idee dat dit een onverwachtte actie was. Maar ik zal ook eerlijk zijn dat ik er nog minder van gebakken had.

mootje46
24-05-2006, 01:55
Kansloze nerd actie's koop gewoon een kaartje of ga gewoon niet !
Ik denk dat je het gewoon kan oplossen door de Username gewoon bekend te maken op de site en de echte naam door te geven aan de promotor.Al dat gezeur omdat er een paar sukkels te gierig zijn om een kaartje te kopen :?