PDA

View Full Version : Fighting Fish om 21.40 uur op Veronica



Ronald
24-05-2006, 21:08
Straks om 21.40 uur is de film Fighting Fish op Veronica, een Nederlandse knokfilm, o.a. met Chantal Janzen, Jennifer de Jong en Ron Smoorenburg.


A-Ken is een mysterieuze vreemdeling uit Hong Kong die op zoek is naar de toedracht van de moord op zijn broer. Jennifer en A-Ken ontmoeten elkaar als hij net in Nederland is gearriveerd. In de Chinese onderwereld is niets wat het lijkt en ook hun relatie wordt hen door zowel de Nederlandse als de Chinese cultuur niet in dank afgenomen.

Fighting Fish kwam in Nederland in 2004 in de bioscoop en werd een geweldige flop. Na een aantal weken werd ie zelfs uit de bioscopen gehaald omdat ie zo slecht liep. Voor wie 'm nog niet gezien heeft: de film is idd echt slecht :( .
Maar goed, voor de geïnteresseerden toch leuk om er even een blik op te werpen.

ICON
25-05-2006, 11:53
ik dacht oh nou evenjes kijken. maar die vechtscenes waren echt te slecht voor woorden.. heb hem na 20 minuutjes maar afgezet

marcelt
25-05-2006, 12:02
Het verhaal was inderdaad niet om over naar huis te schrijven, maar dat is altijd in dit genre. Ik vond juist de vechtscenes erg goed gedaan. Alleen Rons "ik hou mijn been stil in de lucht"vond ik wat irritant. Indertijd al gelezen dat de film legendarisch slecht is, maar viel mij in dat licht mee. En ik vond hem binnen het genre wel goed. En het zat tenminste niet vol met domme grappen net zoals bij Jacky Chan.

Halfshot
25-05-2006, 12:22
ik dacht oh nou evenjes kijken. maar die vechtscenes waren echt te slecht voor woorden.. heb hem na 20 minuutjes maar afgezet

nog knap, ik hielt het maar 5 minuten vol.

redjuh
25-05-2006, 12:46
zelfs Shadow of the Dragon met Bas Rutten en Masa Funaki was een oscarwinnaar ivm dt stuk poep!

dtgerald
25-05-2006, 12:49
Ik kan helemaal niet naar nederlandse films kijken waar van die soap types in mee spelen.Wat een B acteurs(trices) zijn dat zeg.Costa :( Snow fever :( heb ik beide 10 minuten gekeken langer trok ik het niet.

Anonymous
25-05-2006, 15:10
Dat je hier over een topic durft te plaatsen! Wat een bagger film is dat! :evil:

Anonymous
25-05-2006, 16:12
volgens mij is er elke vrijdag op sbs6 of net 5 een film van steven seagal vooral de laatste films van hem zijn fighting fish waardig! jeetje zeg dat ik hier nog op reageer.

Je zal maar niks te vertellen hebben!