PDA

View Full Version : weird????



Anonymous
25-05-2006, 10:03
Bekijk de filmpjes op deze site eens en de lesgever op zich ziet er ook wel wat vreemd uit... http://www.kyusho.be

Ronald
25-05-2006, 11:34
Dim mak: de dodelijke kunst van je tegenstander omver denken. De grondlegger van de Dragonball Jitsu. Befaamd om het perfectioneren van de kamehameha. Zoals ze op de site zelf ook al zeggen: "Indien onverantwoord toegepast, kan deze kennis gevaarlijk zijn." Ik waag me er niet aan.

Silat
25-05-2006, 12:03
wat een stijlen en dannen man...


er is maar een stijl en dat is geenstijl.

Halfshot
25-05-2006, 12:17
Gelukkig dat er bij het tweede filmpje wordt vermeld "Dont try this at home"

:?

Cave
26-05-2006, 11:00
Deze über-dodelijke kunst lijkt me vooral handig in levensbedreigende situaties zoals daar zijn: lange wachtrijen bij kassa's, aanvallers die achter elkaar lopend een aanval uitvoeren en polonaiselopers die je willen opnemen in hun idiotentreintje.

Ronald
26-05-2006, 12:28
aanvallers die achter elkaar lopend een aanval uitvoeren
LMAO :lol: . Volgens mij zijn het altijd dezelfde kwaadwillenden die ze in die filmpjes gebruiken.

d0d0
26-05-2006, 14:42
hahahaha wat een onzin..
zullen ze zelf nou echt geloven dat het werkt?

Anonymous
29-05-2006, 08:46
Heheheh ze moeten een vechter van hun 'martial art' een keer tegen MT of MMA vechter zetten. :twisted:

Quato
29-05-2006, 10:31
En dat rood-witte politielint om die man's middel maakt 'm uiteraard extra eng!

Anonymous
29-05-2006, 19:05
die accupuntuur punten, dat geloof ik nog wel, maar lichaam helemaal uitschakelen door een paar punten op ut lichaam te drukken :lol: restoren woow dat verzin je ook niet zomaar even. En stel dat die punten wel werken ... hoe wil je ook van je leven een bewegende tegenstander op precies op de ''punten op het lichaam aan raken in een welbepaalde volgorde, de juiste richting en hoek en met de gepaste intensiteit' hehehehe jaaah.. droom maar lekker verder Kyusho :lol:

Anonymous
29-05-2006, 19:08
HAHAHHAHHA die filmpje stinkt zo he hgahahahhaha

Anonymous
30-05-2006, 12:53
Volgens de site ben je ook binnen het jaar lesgever in kyusho....??

Maar wat vooral toch teveel van het goede is zijn die no touch achtige toestanden die ze doen?

Na wat research zijn die gasten al besproken op vele forums en sceptische sites met hun rariteiten

maar toch goed voor eens goed te lachen

Anonymous
30-05-2006, 12:55
blijkbaar zitten die gasten zowel in Belgie als Nederland en gaan ook op beider locatie's opleidingen door, misschien kan iemand eens langsgaan om die no touch methode te polsen of dat wat iets is of niet ?

thijsschetters
31-05-2006, 16:18
vrij simpel, die drukpunten zijn geen vage energie puntjes opt lichaam die je knock laten gaan, ze bestaan idd wel or, drukpunten. Maar tzijn all1 plekjes die godvers pijn doen. neem daar net achter het oor, monnikskapspier of onder je kaaklijn, nix speciaals, geen knock-out, all1 pijn. Doe nu MT, en vergeet het maar da je in egt gevecht het kan toepassen.

Anonymous
31-05-2006, 16:40
ik stop met kickboxing en ga deze vorm beoefenen te gek zeg!!!!!

njgroene
31-05-2006, 18:56
blijkbaar zitten die gasten zowel in Belgie als Nederland en gaan ook op beider locatie's opleidingen door, misschien kan iemand eens langsgaan om die no touch methode te polsen of dat wat iets is of niet ?

Een trainingsmaatje van mij is een keer langsgegaan bij een dim mak school in rotterdam om te kijken of ze nou echt serieus waren of niet. Die leraar daar die beweerde mensen om te kunnen duwen met zijn chi (*ahum*SUPER SAYAN!!!*kuchkuch*). Suffice it to say dat er een serie aan slappe smoesje volgde toen dat vermogen op de proef werd gesteld :wink:

Bottom line: je kan er goede resultaten mee behalen wanneer je omsingeld bent door mensen die er van te voren van overtuigd zijn dat ze bewusteloos neervallen zodra je ze aanraakt. Als je daar vaak mee te maken hebt, dan is Dim Mak ideaal natuurlijk :wink:

thijsschetters
01-06-2006, 15:21
like i said, da hele id is dus idd bull, maar dim mak en kyoshu jutsu zijn 2 verschillende dingen, dim mak=bull, kyuoshu jutsu, id is leuk, drukpunten doen idd pijn, id met energiebanen enzo3w is weer bull, en t werkt gewoon ni in een egt gevecht, hooguit als politieagent ofzo, en je hebt iemand neergewerkt, om em onder controle te houden, alsie wil bewegen er op drukken, maar goed, ik ga liever voor een front kick op zijn neus dan een klein kutpuntje

phranq
01-06-2006, 17:33
like i said, da hele id is dus idd bull, maar dim mak en kyoshu jutsu zijn 2 verschillende dingen, dim mak=bull, kyuoshu jutsu, id is leuk, drukpunten doen idd pijn, id met energiebanen enzo3w is weer bull, en t werkt gewoon ni in een egt gevecht, hooguit als politieagent ofzo, en je hebt iemand neergewerkt, om em onder controle te houden, alsie wil bewegen er op drukken, maar goed, ik ga liever voor een front kick op zijn neus dan een klein kutpuntje

4x gelezen en kan er geen touw aan vast knopen...

thijsschetters
03-06-2006, 14:18
okeej, opnieuw. Het hele idee van dim mak is met je eigen energie enzo klappen uitdelen. Het hele Dim Mak gebeuren id dus bullshit. Kyoshu jutsu is weer iets anders, dat is de sport met die drukpunten. Het idee daarvan is energiebanen onderbreken, en dat is dus ook bullshit. MAAR dat zegt niet dat kyoshu jutsu niet werkt, de drukpunten doen wel degelijk heel veel pijn, maar de uitleg is 'verkeerd'. In een echt gevecht kun je het niet toepassen. Een situatie waar het wel toepasbaar is, is als je een politieagent bent, en je net iemand naar de grond hebt gewerkt, dan kun je het gebruiken om iemand onder controle te houden.

Zo goed?

MvG, Thijs Schetters