PDA

View Full Version : Heath & Hunter Herring?



Ralph
25-05-2006, 13:09
Weet iemand hoe het met deze twee vechters gaat? Ik hoor allemaal geruchten dat Heath wellicht in een Amerikaanse organisatie zou gaan vechten... En Hunter, vecht hij nog wel? Die gast was huge!

Justinian
28-05-2006, 10:03
Heath heeft laast toch nog gevochten voor de K-1 (Heros) tegen Gary Goodridge (winst op KO). Hunter: geen idee, misschien dat Highline iets weet?

Highline
28-05-2006, 10:39
Heath heeft laast toch nog gevochten voor de K-1 (Heros) tegen Gary Goodridge (winst op KO). Hunter: geen idee, misschien dat Highline iets weet?

ik heb geen idee, beide mannen zijn vorig jaar terug naar amerika gegaan, verder niets meer over gehoord, jammer zijn aardig kerels

Yamato Damashii
28-05-2006, 11:22
Heath heeft wat problemen met K-1 over zijn contract en traint bij Las Vegas Combat Club:
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=2109&zoneid=13

Hunter vecht niet meer omdat hij een operatie heeft moeten ondergaan om zijn netvlies weer te bevestigen aan zijn oog ( :shock: ):
http://www.bloodyknux.com/forum/showthread.php?t=15326

Highline
28-05-2006, 11:50
Hunter vecht niet meer omdat hij een operatie heeft moeten ondergaan om zijn netvlies weer te bevestigen aan zijn oog ( :shock: ):

dat is mooi kut voor hunter! aardig wat rondjes met hem getraind toen hij nog bij ons trainde. hopelijk kan hij toch weer eens een keer de ring in!

micha
28-05-2006, 12:53
Hunter sppeelt American Football en studeert als het goed is dit jaar af (college graduate).
en heath vermaakt zich uitstekend in Las Vegas :wink:

}|^-_-^|{
30-05-2006, 11:42
Als je een beetje goed bent in American Football is afstuderen daar een fluitje van een cent.

Marco
30-05-2006, 15:48
Hunter vecht niet meer omdat hij een operatie heeft moeten ondergaan om zijn netvlies weer te bevestigen aan zijn oog ( :shock: ):

dat is mooi kut voor hunter! aardig wat rondjes met hem getraind toen hij nog bij ons trainde. hopelijk kan hij toch weer eens een keer de ring in!

damn een operatie aan je netvlies, scary shit...
maar ben je van hetzelfde postuur als hunter ? die vent is huge...

Ralph
30-05-2006, 17:30
Bedankt voor de info! Ik hoop iig dat ze beiden weer snel in top shape kunnen knokken. Heath zag er in zijn laatste gevecht niet heel erg goed uit.... Kan wel wat meer cardio gebruiken volgens mij.

Highline
30-05-2006, 17:42
Hunter vecht niet meer omdat hij een operatie heeft moeten ondergaan om zijn netvlies weer te bevestigen aan zijn oog ( :shock: ):

dat is mooi kut voor hunter! aardig wat rondjes met hem getraind toen hij nog bij ons trainde. hopelijk kan hij toch weer eens een keer de ring in!

damn een operatie aan je netvlies, scary shit...
maar ben je van hetzelfde postuur als hunter ? die vent is huge...

ik ben 1.88 m en hunter was 2 m volgens mij