PDA

View Full Version : Kyokushin rel Bluming afgezet door zijn leerlingen



Pages : 1 2 [3] 4 5

Anonymous
05-07-2006, 14:34
ik snap nemand op dit forum iedereen praat slecht over elkaar, en niemand praat slecht over gerard gordeau net of dat zo,n top vechter is of was.
In het kyokushin altijd verloren van Michel Wedel als ie Nederlands kampioen werd kwam dat omdat zijn leerling Edwin Heskes niet tegen hem wilde vechten uit respect naar zijn leraar anders had hij die partijen ook nog verloren.


Hier ben ik het wel mee eens. Edwin Heskes veegde op de NK's altijd de vloer aan met zijn tegenstanders maar in de finale kreeg die altijd opdracht om niet tegen zijn leraar Gordeau te vechten want anders had die helemaal van de mat geknalt.

Edwin was een echte kyokushin vechter en veel beter dan Gordeau. Edwin is nog steeds 1e dan en Gordeau al 9e dan. Gordeau zorgt heel goed voor zichzelf maar vergeet zijn eigen jongens.

Ik heb Edwin zelf zien vechten in Engeland toen Koen zijn bondscoach was en hij liet niets en niemand heel. Een topvechter die helemaal is ondergesneeuwd door de Gordeau's

Edwin Heskes was een veel betere vechter dan Gerard Gordeau gewoon een schande dat Gordeau zich Nederlands kampioen noemt want Edwin is de echte kampioen. Al de andere jaren werd die handhandig zijn plek gewezen door Michel Wedel die 10 klassen beter was..

Anonymous
05-07-2006, 16:25
ik snap nemand op dit forum iedereen praat slecht over elkaar, en niemand praat slecht over gerard gordeau net of dat zo,n top vechter is of was.
In het kyokushin altijd verloren van Michel Wedel als ie Nederlands kampioen werd kwam dat omdat zijn leerling Edwin Heskes niet tegen hem wilde vechten uit respect naar zijn leraar anders had hij die partijen ook nog verloren.


Hier ben ik het wel mee eens. Edwin Heskes veegde op de NK's altijd de vloer aan met zijn tegenstanders maar in de finale kreeg die altijd opdracht om niet tegen zijn leraar Gordeau te vechten want anders had die helemaal van de mat geknalt.

Edwin was een echte kyokushin vechter en veel beter dan Gordeau. Edwin is nog steeds 1e dan en Gordeau al 9e dan. Gordeau zorgt heel goed voor zichzelf maar vergeet zijn eigen jongens.

Ik heb Edwin zelf zien vechten in Engeland toen Koen zijn bondscoach was en hij liet niets en niemand heel. Een topvechter die helemaal is ondergesneeuwd door de Gordeau's

Edwin Heskes was een veel betere vechter dan Gerard Gordeau gewoon een schande dat Gordeau zich Nederlands kampioen noemt want Edwin is de echte kampioen. Al de andere jaren werd die handhandig zijn plek gewezen door Michel Wedel die 10 klassen beter was.. Osu klopt mischien maakt dit veel LOS bij de organisatie,s om tot inkeer te komen KYO het uiterste - Het hoogste . SHIN -de -waarheid , KAI -samenwerken
Osu

Ronald
05-07-2006, 17:58
Wie "kyokushin" zegt, zegt "ruzie". Ik heb zo het idee dat deze topic een aardige afspiegeling is van hoe het er altijd aan toe gaat (alhoewel de één daar uiteraard anders mee omgaat dan de ander).

Is een beetje kort door de bocht hoor want ook in andere stijlen en in het Kickboksen heb je veeel haat en nijd.
Uiteraard heb je dat ergens anders ook, maar naar mijn gevoel is dat bij het kyokushin toch wel iets boven het gemiddelde om het maar zo te zeggen :wink: .

Anonymous
05-07-2006, 20:49
Uiteraard heb je dat ergens anders ook, maar naar mijn gevoel is dat bij het kyokushin toch wel iets boven het gemiddelde om het maar zo te zeggen :wink: .

En zou dat niet komen omdat Bluming toch een boegbeeld van het kyokushin karate met iedereen bonje heeft. Zijn manier van mensen bekritiseren roept veel negatieve reactie's op en elke aktie geeft een reactie.

Ronald
05-07-2006, 21:07
En zou dat niet komen omdat Bluming toch een boegbeeld van het kyokushin karate met iedereen bonje heeft. Zijn manier van mensen bekritiseren roept veel negatieve reactie's op en elke aktie geeft een reactie.
Het lijkt mij toch sterk dat 1 persoon verantwoordelijk is voor alle ruzies binnen het kyokushin...

Anonymous
05-07-2006, 21:19
Dat zeg ik niet maar ik denk wel dat hij voor het merendeel verantwoordelijk is,

Heb je ooit Loek, Michel, Koen, Sjaak, Marius, Peter of Roel iets horen roepen over Bluming ? Nee !!! En dat heeft alles te maken met respect iets wat Bluming niet kent.

Anonymous
06-07-2006, 06:58
Wie "kyokushin" zegt, zegt "ruzie". Ik heb zo het idee dat deze topic een aardige afspiegeling is van hoe het er altijd aan toe gaat (alhoewel de één daar uiteraard anders mee omgaat dan de ander).

Is een beetje kort door de bocht hoor want ook in andere stijlen en in het Kickboksen heb je veeel haat en nijd.
Uiteraard heb je dat ergens anders ook, maar naar mijn gevoel is dat bij het kyokushin toch wel iets boven het gemiddelde om het maar zo te zeggen :wink: .

Moet je voor de grap eens een discussie over Wing Chun of Wing Tsun starten hahaha.

Anonymous
06-07-2006, 07:02
Mensen zeggen wat over Bluming..maar Oyama..DIE was pas gek!
Roken en zuipen als een ketter..op een zomerkamp rondlopen met karatepak en cowboyhoed en dan een mensen uit hun bed halen voor een nachtelijke training in het bos...alleen toegankelijk voor hoge dangraden en zo geheimzinnig als wat...om die mensen vervolgens een paar uur lang beginners basistechnieken te laten doen.
Om maar te zwijgen over alle 'stieren doodslan' leugens die werden verspreid.
De 'echte' naam van het kyokushin werd gemakt door mensen als Kurosaki.
En 'geldwolf'? Oyama heeft dat zo ongeveer uitgevonden,wat dat aangaat was Bluming ECHT zijn opvolger.

Anonymous
06-07-2006, 08:18
oeps zit kurosaki ook niet bij Bluming

Anonymous
06-07-2006, 08:39
oeps zit kurosaki ook niet bij Bluming correct

Anonymous
06-07-2006, 09:19
oeps zit kurosaki ook niet bij Bluming

Zal het niet andersom zijn?

Anonymous
06-07-2006, 10:18
Budokai HONBU and the museum of Kaicho Bluming

http://www.internationalkyokushinbudokaikan.com/content/view/37/17/

Echt gaaf zo'n museum met een roldeur en Holland vlaggetjes er in :lol:

:lol: :D Hup Holland Hup

Anonymous
06-07-2006, 10:31
http://www.internationalkyokushinbudokaikan.com/content/view/39/17/

Waarom heeft Kuipers zo'n rare wegenwachtband aan ?

Kijk naar de foto en zie het verschil tussen Flemming een kyokushin karateka en Kuipers een freefighter. Als Kuipers trapt hangt ze dekking bij zijn kontzak en als Flemming trapt blijven zijn handen in dekking. En kijk even naar de hoogte van de trappen terwijl Kuipers zeker 15 jaar jonger is.

Kijk naar de voet van Kuipers bij zijn "low kick" of is het een pinantie :lol: Nee je kan zoveel schrijven als je wilt maar foto's zeggen meer dan woorden. Kuipers is geen kyokushin karateka, hij zal het missschien ooit is een paar jaar hebben gedaan maar je kan zien dat hij niet de basis heeft, correct me if i am wrong.

Nee Henk ga weer naar Gerard Gordeau toe en ga echt kyokushin leren want dit ziet er niet uit.

Dragon Tail
06-07-2006, 10:58
http://www.internationalkyokushinbudokaikan.com/content/view/39/17/

Waarom heeft Kuipers zo'n rare wegenwachtband aan ?

Kijk naar de foto en zie het verschil tussen Flemming een kyokushin karateka en Kuipers een freefighter. Als Kuipers trapt hangt ze dekking bij zijn kontzak en als Flemming trapt blijven zijn handen in dekking. En kijk even naar de hoogte van de trappen terwijl Kuipers zeker 15 jaar jonger is.

Kijk naar de voet van Kuipers bij zijn "low kick" of is het een pinantie :lol: Nee je kan zoveel schrijven als je wilt maar foto's zeggen meer dan woorden. Kuipers is geen kyokushin karateka, hij zal het missschien ooit is een paar jaar hebben gedaan maar je kan zien dat hij niet de basis heeft, correct me if i am wrong.

Nee Henk ga weer naar Gerard Gordeau toe en ga echt kyokushin leren want dit ziet er niet uit.

Volgens mij is dat de gangbare stand van de handen ....
enne de stand van de voet bij de lowkick is om de scheenbeenspieren te ontspannen om blauwe plekken te voorkomen.... of wist jij dit niet.
Waar bemoei ik me eigenlijk mee... :?

OSU

Anonymous
06-07-2006, 11:07
http://www.internationalkyokushinbudokaikan.com/content/view/39/17/

Waarom heeft Kuipers zo'n rare wegenwachtband aan ?

Kijk naar de foto en zie het verschil tussen Flemming een kyokushin karateka en Kuipers een freefighter. Als Kuipers trapt hangt ze dekking bij zijn kontzak en als Flemming trapt blijven zijn handen in dekking. En kijk even naar de hoogte van de trappen terwijl Kuipers zeker 15 jaar jonger is.

Kijk naar de voet van Kuipers bij zijn "low kick" of is het een pinantie :lol: Nee je kan zoveel schrijven als je wilt maar foto's zeggen meer dan woorden. Kuipers is geen kyokushin karateka, hij zal het missschien ooit is een paar jaar hebben gedaan maar je kan zien dat hij niet de basis heeft, correct me if i am wrong.

Nee Henk ga weer naar Gerard Gordeau toe en ga echt kyokushin leren want dit ziet er niet uit. Oesh je hebt volkomen gelijk henk is en freefighter geen kyokushin .en die band is van af 6e dan ,dan mag je die dragen hoeft niet mag of de zwarte met gouden strepen

oesh

Anonymous
06-07-2006, 11:20
Volgens mij is dat de gangbare stand van de handen ....
enne de stand van de voet bij de lowkick is om de scheenbeenspieren te ontspannen om blauwe plekken te voorkomen.... of wist jij dit niet.
Waar bemoei ik me eigenlijk mee... :?

OSU

Ik merk al dat jij als leraar niet wordt gehinderd door enige vorm van kennis van zaken :roll:

De gangbaare stand van de handen is in dekking bij je hoofd in het kyokushin en niks anders. Weet niet waar jij leraar in bent maar waarschijnlijk niet in het kyokushin.

Even een klein stukje natuurkunde, de voet moet de richting op wijzen naar de plek waar de kracht in moet slaan dus niet schuin omhoog waardoor je veel kracht verliest. Dit zijn grond beginselen van de natuurkunde en vechtsport. Het is hetzelfde als recht naar voren stoten met je ellebogen naar buiten waardoor je heel veel kracht verliest. Ook fout.

Als je commentaar geeft is dat helemaal niet erg want dit is een forum maar doe dat dan vanuit een wetenschappelijk oogpunt of vanuit een gedegen kyokushin achtergrond.

Anonymous
06-07-2006, 11:23
enne de stand van de voet bij de lowkick is om de scheenbeenspieren te ontspannen om blauwe plekken te voorkomen....

hahahahahahahhahahhahhahahahahhahaaaa

Om blauwe plekken te voorkomen in het kyokushin :lol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ga dan op dammen of pingpongen :lol:

Effective
06-07-2006, 12:00
http://www.internationalkyokushinbudokaikan.com/content/view/39/17/

Waarom heeft Kuipers zo'n rare wegenwachtband aan ?

Kijk naar de foto en zie het verschil tussen Flemming een kyokushin karateka en Kuipers een freefighter. Als Kuipers trapt hangt ze dekking bij zijn kontzak en als Flemming trapt blijven zijn handen in dekking. En kijk even naar de hoogte van de trappen terwijl Kuipers zeker 15 jaar jonger is.

Kijk naar de voet van Kuipers bij zijn "low kick" of is het een pinantie :lol: Nee je kan zoveel schrijven als je wilt maar foto's zeggen meer dan woorden. Kuipers is geen kyokushin karateka, hij zal het missschien ooit is een paar jaar hebben gedaan maar je kan zien dat hij niet de basis heeft, correct me if i am wrong.

Nee Henk ga weer naar Gerard Gordeau toe en ga echt kyokushin leren want dit ziet er niet uit.

Kijk nog es goed naar de hand van Flemming bij z'n geri-jodan, volgens mij hangt die ook omlaag. Als je trap vol wilt maken doe je dat nooit met twee handen bij je hoofd, ook dat is natuurkunde, je zit dan met je romp meer inelkaar dan wanneer je de trap "laat gaan", zoals zij dat doen, dit heeft meer impact.

OSU

Anonymous
06-07-2006, 12:12
http://www.internationalkyokushinbudokaikan.com/content/view/39/17/

Waarom heeft Kuipers zo'n rare wegenwachtband aan ?

Kijk naar de foto en zie het verschil tussen Flemming een kyokushin karateka en Kuipers een freefighter. Als Kuipers trapt hangt ze dekking bij zijn kontzak en als Flemming trapt blijven zijn handen in dekking. En kijk even naar de hoogte van de trappen terwijl Kuipers zeker 15 jaar jonger is.

Kijk naar de voet van Kuipers bij zijn "low kick" of is het een pinantie :lol: Nee je kan zoveel schrijven als je wilt maar foto's zeggen meer dan woorden. Kuipers is geen kyokushin karateka, hij zal het missschien ooit is een paar jaar hebben gedaan maar je kan zien dat hij niet de basis heeft, correct me if i am wrong.

Nee Henk ga weer naar Gerard Gordeau toe en ga echt kyokushin leren want dit ziet er niet uit.

Onzin..aan een paar fotos kun je niets zien,maar wat je kunt zien is dat het er bij Henk gewoon ok uit ziet.

Anonymous
06-07-2006, 12:21
http://www.internationalkyokushinbudokaikan.com/content/view/39/17/

Waarom heeft Kuipers zo'n rare wegenwachtband aan ?

Kijk naar de foto en zie het verschil tussen Flemming een kyokushin karateka en Kuipers een freefighter. Als Kuipers trapt hangt ze dekking bij zijn kontzak en als Flemming trapt blijven zijn handen in dekking. En kijk even naar de hoogte van de trappen terwijl Kuipers zeker 15 jaar jonger is.

Kijk naar de voet van Kuipers bij zijn "low kick" of is het een pinantie :lol: Nee je kan zoveel schrijven als je wilt maar foto's zeggen meer dan woorden. Kuipers is geen kyokushin karateka, hij zal het missschien ooit is een paar jaar hebben gedaan maar je kan zien dat hij niet de basis heeft, correct me if i am wrong.

Nee Henk ga weer naar Gerard Gordeau toe en ga echt kyokushin leren want dit ziet er niet uit.

Kijk nog es goed naar de hand van Flemming bij z'n geri-jodan, volgens mij hangt die ook omlaag. Als je trap vol wilt maken doe je dat nooit met twee handen bij je hoofd, ook dat is natuurkunde, je zit dan met je romp meer inelkaar dan wanneer je de trap "laat gaan", zoals zij dat doen, dit heeft meer impact.

OSU

Helaas Effective zie je dat verkeert, je moet je dekking hoog houden ook met trappen.

Leuke discussie over techniek laten de leraren is commentaar geven.

Anonymous
06-07-2006, 12:27
http://www.internationalkyokushinbudokaikan.com/content/view/39/17/

Waarom heeft Kuipers zo'n rare wegenwachtband aan ?

Kijk naar de foto en zie het verschil tussen Flemming een kyokushin karateka en Kuipers een freefighter. Als Kuipers trapt hangt ze dekking bij zijn kontzak en als Flemming trapt blijven zijn handen in dekking. En kijk even naar de hoogte van de trappen terwijl Kuipers zeker 15 jaar jonger is.

Kijk naar de voet van Kuipers bij zijn "low kick" of is het een pinantie :lol: Nee je kan zoveel schrijven als je wilt maar foto's zeggen meer dan woorden. Kuipers is geen kyokushin karateka, hij zal het missschien ooit is een paar jaar hebben gedaan maar je kan zien dat hij niet de basis heeft, correct me if i am wrong.

Nee Henk ga weer naar Gerard Gordeau toe en ga echt kyokushin leren want dit ziet er niet uit.

Onzin..aan een paar fotos kun je niets zien,maar wat je kunt zien is dat het er bij Henk gewoon ok uit ziet.


Spreek je jezelf niet tegen knul :?

Je kan eerst niks zien aan foto's en vervolgens zeg je dat je aan de foto's kan zien dat het er bij Henk gewoon ok uitziet :roll:

Konsekwent ben je wel :?

Effective
06-07-2006, 12:30
http://www.internationalkyokushinbudokaikan.com/content/view/39/17/

Waarom heeft Kuipers zo'n rare wegenwachtband aan ?

Kijk naar de foto en zie het verschil tussen Flemming een kyokushin karateka en Kuipers een freefighter. Als Kuipers trapt hangt ze dekking bij zijn kontzak en als Flemming trapt blijven zijn handen in dekking. En kijk even naar de hoogte van de trappen terwijl Kuipers zeker 15 jaar jonger is.

Kijk naar de voet van Kuipers bij zijn "low kick" of is het een pinantie :lol: Nee je kan zoveel schrijven als je wilt maar foto's zeggen meer dan woorden. Kuipers is geen kyokushin karateka, hij zal het missschien ooit is een paar jaar hebben gedaan maar je kan zien dat hij niet de basis heeft, correct me if i am wrong.

Nee Henk ga weer naar Gerard Gordeau toe en ga echt kyokushin leren want dit ziet er niet uit.

Onzin..aan een paar fotos kun je niets zien,maar wat je kunt zien is dat het er bij Henk gewoon ok uit ziet.


Spreek je jezelf niet tegen knul :?

Je kan eerst niks zien aan foto's en vervolgens zeg je dat je aan de foto's kan zien dat het er bij Henk gewoon ok uitziet :roll:

Konsekwent ben je wel :?

knap dat je kunt zien dat die post van één en dezelfde persoon komt, hoe doe je dat? Lijkt me ook wel handig met al die guest reacties. :lol:

Anonymous
06-07-2006, 12:43
Waar is Bluming ?

Anonymous
06-07-2006, 13:23
enne de stand van de voet bij de lowkick is om de scheenbeenspieren te ontspannen om blauwe plekken te voorkomen....

hahahahahahahhahahhahhahahahahhahaaaa

Om blauwe plekken te voorkomen in het kyokushin :lol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ga dan op dammen of pingpongen :lol:

Volgens mij is kyokushin full kontakt

Anonymous
06-07-2006, 14:04
Onze website wordt goed bezocht guest.

Bedankt voor je proffesionele uitleg zal het voor de toekomst meenemen.

Kijk ik loop nog niet zo lang mee in het Kyokushin, dus kan wel wat opbouwende kritiek gebruiken.

Ik ben wel benieuwd wie er hier als grote meester {guest} reageerd want ik ben zo benieuwd wat hij heeft gepresteerd, ik moet namelijk wel kunnen vertrouwen dat jij kennis genoeg hebt, want anders had ik net zo goed bij koen,dave of de Gordeaus kunnen blijven want die hadden nooit zoveel commentaar op mijn techniek en die worden hier als zeer kundig omschreven.

De frustratie is toch groter dan ik verwacht had guest.

Maar geloof me guest dat ik met mijn beginners techniek me wel aardig redt in het kyokushin hahahahahaha

Ik zou zeggen geniet van onze site en zegt het voort.

Osu

Anonymous
06-07-2006, 14:07
Deze post kwam van mij:

Onzin..aan een paar fotos kun je niets zien,maar wat je kunt zien is dat het er bij Henk gewoon ok uit ziet.

die anderen aangaande de fotos NIET.
En misschien heb ik die zin verkeerd geformuleerd,ik had moeten zeggen dat je aan foto's niet veel kunt zien maar WAT je kunt zien ziet er wel in orde uit,zo beter?

Anonymous
06-07-2006, 14:12
enne de stand van de voet bij de lowkick is om de scheenbeenspieren te ontspannen om blauwe plekken te voorkomen....

hahahahahahahhahahhahhahahahahhahaaaa

Om blauwe plekken te voorkomen in het kyokushin :lol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ga dan op dammen of pingpongen :lol:

Volgens mij is kyokushin full kontakt

pffff, stelletje lamzakken, sinds wanneer betekend full-contact dat je blessures moet oplopen die je zelf kan voorkomen door een techniek voor de verandering een keertje goed te doen...
echt te triest voor woorden allemaal

Wat een rare manier van discusieren heb jij Rik en waarom moet je gaan schelden ? Dit is toch een forum waar gediscusieerd kan worden over sport en techniek en waar mensen anders over bepaalde dingen kunnen denken. Waar zegt guest dat je blessures moet oplopen, dat maak jij er van. En een blauw plekje oplopen lijkt me niet zo'n probleem bij het kyokushin of kickboksen en als je daar niet tegen kan kan je inderdaad beter een andere geschikte sport zoeken. Wordt niks miszegt lijkt mij. En wie ben jij om te beoordelen of een techniek goed of niet goed wordt uitgevoerd laten we met zijn allen de beoordeling daarvan laten doen door deskundige leraren.

Anonymous
06-07-2006, 14:16
guest het is niet netjes voor Flemming dat je hem zo oud inschat hij is zeker geen 15 jaar het is maar 9 jaar, toen ik hem vanmorgen sprak zei hij dat hij jou het niet kwalijk nam ligt aan zijn grijze haren.

Dragon Tail
06-07-2006, 14:20
enne de stand van de voet bij de lowkick is om de scheenbeenspieren te ontspannen om blauwe plekken te voorkomen....

hahahahahahahhahahhahhahahahahhahaaaa

Om blauwe plekken te voorkomen in het kyokushin :lol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ga dan op dammen of pingpongen :lol:

Sorry. Jij hebt duidelijk meer kennis van het menselijke lichaam dan ik. Ik kan geloof ik nog iets van jou leren.

Leg me dan even uit wat het verschil is tussen een gestrekte voet en een voet die omhoog staat. Welke invloed heeft dat op de scheen/beenspieren? Dan weet ik dat ook weer.

Anonymous
06-07-2006, 14:21
Onze website wordt goed bezocht guest.

Bedankt voor je proffesionele uitleg zal het voor de toekomst meenemen.

Kijk ik loop nog niet zo lang mee in het Kyokushin, dus kan wel wat opbouwende kritiek gebruiken.

Ik ben wel benieuwd wie er hier als grote meester {guest} reageerd want ik ben zo benieuwd wat hij heeft gepresteerd, ik moet namelijk wel kunnen vertrouwen dat jij kennis genoeg hebt, want anders had ik net zo goed bij koen,dave of de Gordeaus kunnen blijven want die hadden nooit zoveel commentaar op mijn techniek en die worden hier als zeer kundig omschreven.

De frustratie is toch groter dan ik verwacht had guest.

Maar geloof me guest dat ik met mijn beginners techniek me wel aardig redt in het kyokushin hahahahahaha

Ik zou zeggen geniet van onze site en zegt het voort.

Osu

Shihan Kuipers, u heeft 2 jaar bij de Gordeau's getraind. Dat is waar maar was dat niet ver weg van u woonplaats en hoe vaak trainde u in die periode per week ? En hoe lang heeft u bij Koen getraind en ik welke periode ? Dit is gewoon een vraag puur omdat we hier in de randstad niet echt van u hebben gehoord als karateka. U heeft wel naam als freefighter en als de man die ooit het eerste kooi gevecht wilde houden maar niet als kyokushin man. Kunt u ons vertellen of u zich de laatste 10 jaar bezig heeft gehouden met kyokushin en of u ook met u jongens toernooien ergens heeft bezocht ? Kom u naam of die van u sportschool nergens tegen in welke uitslag dan ook.

Voor zover we kunnen beoordelen heeft u de laatste

Anonymous
06-07-2006, 14:22
Hoe vindt onze guest dan de ushiro geri van kuipers??????

Anonymous
06-07-2006, 14:34
enne de stand van de voet bij de lowkick is om de scheenbeenspieren te ontspannen om blauwe plekken te voorkomen....

hahahahahahahhahahhahhahahahahhahaaaa

Om blauwe plekken te voorkomen in het kyokushin :lol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ga dan op dammen of pingpongen :lol:

Sorry. Jij hebt duidelijk meer kennis van het menselijke lichaam dan ik. Ik kan geloof ik nog iets van jou leren.

Leg me dan even uit wat het verschil is tussen een gestrekte voet en een voet die omhoog staat. Welke invloed heeft dat op de scheen/beenspieren? Dan weet ik dat ook weer.

Oesh trainer/ coach,

het gaat niet om een gestrekte voet of een voet die omhoog staat, je mist het punt compleet. Het gaat om de manier van een low kick geven. De richting van de trap moet voor de beste impact van de zijkant komen en ingegeven door een draaiing van het lichaam en heupen in de richting waar de kracht naar toe moet worden overgebracht. Je kan door de stand van zijn lichaam en stand van zijn voet zien dat de schop schuin omhoog wordt gemaakt. Ook kan je zien dat hij puur alleen met het been trapt en niet met zijn lichaam. Dan kan je een 12e dan hebben maar techniek blijft techniek hoor en je krijgt geen techniek door een paar extra gouden strepen. Wist trouwens niet dat je hier geen opbouwende kritiek mocht geven op dit forum. Ik geeft inderdaad kritiek maar ik geef ook aan waarom ik denk dat het niet juist is. Lijkt me een voorbeeld hoe iedereen zou moeten discusieren en of je het nu eens of niet eens met me bent we zitten hier op een forum dus alles is bespreekbaar. Wil je dat niet dan moet je ook geen foto's plaatsen van jezelf.

Anonymous
06-07-2006, 14:37
Voor de guest die beweert dat beide handen bij gezicht gehouden moeten worden bij een trap in het Kyokushin. Kijk eens hoe top kyokushinkarateka Koen Scharrenberg trap":

http://www.shinkyokushin.nl/cpg/displayimage.php?album=50&pos=16

Anonymous
06-07-2006, 14:39
De eerste keer dat ik van henk Kuipers hoorde was toen hij een partij vocht op kyokushinkai regels in de ring tegen Barrington Patterson ( welbekend).
Deze partij eindigde in onbeslist,vond plaats op een gala van Bert Toisuta in Groningen en dat is zeker 12 jaar geleden als het niet langer is.

Anonymous
06-07-2006, 14:43
of de trap van wereldkamioen Suzuki:

http://www.shinkyokushin.nl/cpg/displayimage.php?album=10&pos=0

Anonymous
06-07-2006, 14:44
Hoe vindt onze guest dan de ushiro geri van kuipers??????

Die vind ik ook niet goed om de volgende redenen :

1) de kracht van de ushiro geri ligt hem in de laatste 5 % van de strekking van het been en het inzetten van je heup en dat doet hij niet. Met een krom been en zonder je heup te gebruiken kan je nooit maximaal impact hebben.
2) De balans is verstoord en je ziet nu al dat hij helemaal uit balans is waardoor als hij zou raken om zou vallen.
3) De stand van de voet is niet juist, je kan duidelijk zien dat hij raakt met de zijkant van zijn voet terwijl hij moet raken met de hiel, puur technisch gesproken.
4) Hij trapt alleen met zijn been en gebruikt niet zijn heupen waardoor hij zijn lichaamsgewicht niet goed gebruikt.

Tuurlijk zullen er vele tegenargumenten komen maar dat geeft niet, kijk er naar uit om deskundige meningen te horen over techniek.

Anonymous
06-07-2006, 14:51
Voor de guest die beweert dat beide handen bij gezicht gehouden moeten worden bij een trap in het Kyokushin. Kijk eens hoe top kyokushinkarateka Koen Scharrenberg trap":

http://www.shinkyokushin.nl/cpg/displayimage.php?album=50&pos=16

Het kuipers kamp komt nu met een vergelijkend trappenonderzoek :lol:

ICON
06-07-2006, 14:54
het was een leuke topic maar dit gejank over hoe je je handje moet houden met een trap is echt te triest voor woorden.
anders laat die guest het ff voordoen. zet ff wat foto's van jezelf in vechtstand hier neer zodat we jouw sublieme techniek kunnen bewonderen.

Anonymous
06-07-2006, 14:54
Shihan Kuipers, u heeft 2 jaar bij de Gordeau's getraind. Dat is waar maar was dat niet ver weg van u woonplaats en hoe vaak trainde u in die periode per week ? En hoe lang heeft u bij Koen getraind en ik welke periode ? Dit is gewoon een vraag puur omdat we hier in de randstad niet echt van u hebben gehoord als karateka. U heeft wel naam als freefighter en als de man die ooit het eerste kooi gevecht wilde houden maar niet als kyokushin man. Kunt u ons vertellen of u zich de laatste 10 jaar bezig heeft gehouden met kyokushin en of u ook met u jongens toernooien ergens heeft bezocht ? Kom u naam of die van u sportschool nergens tegen in welke uitslag dan ook.

Voor zover we kunnen beoordelen heeft u de laatste

:?

Anonymous
06-07-2006, 14:59
Back to topic.

Het Hongaarse zomerkamp is gisteren afgesloten en het is nu even wachten op nieuws van secretaris Jan de Jong. Ben benieuwd of er nu wel een klacht wordt ingediend tegen Bluming of niet en of de Gordeau groep gewoon doorgaat met de IBK naam. Is er al nieuws te melden vanuit het Bluming kamp met betrekking tot een eventuele deadline voor de naam teruggeven ?

Halfshot
06-07-2006, 15:02
Hoeveel bonden zijn er eigenlijk binnen KK?
Ik ken die van:
Sjaak
Koen
Gerard
en Jon

Heb ik ze nu allemaal, of mis ik er nog een paar?

Anonymous
06-07-2006, 15:05
De eerste keer dat ik van henk Kuipers hoorde was toen hij een partij vocht op kyokushinkai regels in de ring tegen Barrington Patterson ( welbekend).
Deze partij eindigde in onbeslist,vond plaats op een gala van Bert Toisuta in Groningen en dat is zeker 12 jaar geleden als het niet langer is.

misschien zeikerig maar ik hou van volledigheid dit was geen kyokushin partij

bij het fighting profile van barrington patterson uit coventry staat dat hij ongeslagen is in 70 partijen,68 winst en 2 onbeslist.(eentje was tegen henk kuipers op kyokushin regels) dit klopt niet

barrington vocht/vecht zoals zovelen in engeland veel op full contact regels vroeger veel bij de wako maar niet op kyokushin regels hier vocht hij zowel amateur(wereldkampioenschappen en europese kampioenschappen zonder low kicks in tournooivorm) als prof partijen. de partij tegen henk kuipers was dus geen kyokushin maar een soort full kontakt zonder lowkicks

Quato
06-07-2006, 15:06
Als je commentaar geeft is dat helemaal niet erg want dit is een forum maar doe dat dan vanuit een wetenschappelijk oogpunt of vanuit een gedegen kyokushin achtergrond.

Zegt de guest tegen een alom gerespecteerde trainer... Wie o wie zou het weten?

Anonymous
06-07-2006, 15:06
beste guest bezoek mijn website daar staat zo,n beetje alles op .

www.hardcoreteam.nl

Bij Koen 3 jaar, Gordeau 3 jaar en Dave Jonkers 2 jaar dit alleen om de wedstrijdvorm te trainen. En natuurlijk al die tijd bij Bluming en Joop Reilman.

En jij guest bij wie trainde jij en tegen wie heb jij gevochten ?

Mijn leerlingen deden het ook aardig Peter Boer 3e plaats Britisch open 1993 Christel Palace.
Arjan van Dijk 2e plaats ONK 1992 achter Ulrik Nilson Denemarken.
Fred van de Molen 3e plaats onk te Assen 1991

Mark frijmuth diverse 2e en 3e plaatsen ONK en EK periode 89 tn 94
Martin Kuipers het zelfde

Sebastiaan Mangintonojo het zelfde

1992 tm 1994 hadden we de meeste successen met ons team onder de naam Budocentrum Emmen.

Guest lees mijn website en vraag bij die leraren die ik noem wie ik ben en je krijgt antwoordt met respect.

Nu jij guest wie je bent en wat je doet en waar je nog traint en vecht of waar het maar was, je ziet ik blijf nieuwsgierig.

en ik blijf transparant guest en geen leugens.

Osu

Anonymous
06-07-2006, 15:08
Hoeveel bonden zijn er eigenlijk binnen KK?
Ik ken die van:
Sjaak
Koen
Gerard
en Jon

Heb ik ze nu allemaal, of mis ik er nog een paar?

Volgens mij 6 in totaal.

NKKO Loek Hollander
NKSO Koen Scharrenberg
NKO Sjaak van de Velde
NKA Henny Ruberg
IBK Gerard Gordeau
IBK Jon Bluming

Anonymous
06-07-2006, 15:11
beste guest bezoek mijn website daar staat zo,n beetje alles op .

www.hardcoreteam.nl

Bij Koen 3 jaar, Gordeau 3 jaar en Dave Jonkers 2 jaar dit alleen om de wedstrijdvorm te trainen. En natuurlijk al die tijd bij Bluming en Joop Reilman.

En jij guest bij wie trainde jij en tegen wie heb jij gevochten ?

Mijn leerlingen deden het ook aardig Peter Boer 3e plaats Britisch open 1993 Christel Palace.
Arjan van Dijk 2e plaats ONK 1992 achter Ulrik Nilson Denemarken.
Fred van de Molen 3e plaats onk te Assen 1991

Mark frijmuth diverse 2e en 3e plaatsen ONK en EK periode 89 tn 94
Martin Kuipers het zelfde

Sebastiaan Mangintonojo het zelfde

1992 tm 1994 hadden we de meeste successen met ons team onder de naam Budocentrum Emmen.

Guest lees mijn website en vraag bij die leraren die ik noem wie ik ben en je krijgt antwoordt met respect.

Nu jij guest wie je bent en wat je doet en waar je nog traint en vecht of waar het maar was, je ziet ik blijf nieuwsgierig.

en ik blijf transparant guest en geen leugens.

Osu

bedankt voor de info maar waar zat je nu de laatste 12 jaar ?

vertel is iets van na 1994 aub want ik lees daar niks over op je website.

Halfshot
06-07-2006, 15:11
Hoeveel bonden zijn er eigenlijk binnen KK?
Ik ken die van:
Sjaak
Koen
Gerard
en Jon

Heb ik ze nu allemaal, of mis ik er nog een paar?

Volgens mij 6 in totaal.

NKKO Loek Hollander
NKSO Koen Scharrenberg
NKO Sjaak van de Velde
NKA Henny Ruberg
IBK Gerard Gordeau
IBK Jon Bluming

Maar waarom gaat iedereen een nieuwe bond beginnen, als die het niet eens is met de bond waar die daarvoor zat.
Waarom niet ff bij de buren kijken, zijn er genoeg lijk mij.

Of ben ik nou heel naief

Anonymous
06-07-2006, 15:12
de partij tegen Barrington was wel met lowkicks want Barrington ging er in de 5e ronde bijna uit op die zelfde kicks

Anonymous
06-07-2006, 15:13
De eerste keer dat ik van henk Kuipers hoorde was toen hij een partij vocht op kyokushinkai regels in de ring tegen Barrington Patterson ( welbekend).
Deze partij eindigde in onbeslist,vond plaats op een gala van Bert Toisuta in Groningen en dat is zeker 12 jaar geleden als het niet langer is.

misschien zeikerig maar ik hou van volledigheid dit was geen kyokushin partij

bij het fighting profile van barrington patterson uit coventry staat dat hij ongeslagen is in 70 partijen,68 winst en 2 onbeslist.(eentje was tegen henk kuipers op kyokushin regels) dit klopt niet

barrington vocht/vecht zoals zovelen in engeland veel op full contact regels vroeger veel bij de wako maar niet op kyokushin regels hier vocht hij zowel amateur(wereldkampioenschappen en europese kampioenschappen zonder low kicks in tournooivorm) als prof partijen. de partij tegen henk kuipers was dus geen kyokushin maar een soort full kontakt zonder lowkicks

Misschien dat henk kuipers die zelf deelneemt aan de discussie ons kan vertellen of het nu met of zonder low kicks was en of het full kontakt of kyokushin was.

Anonymous
06-07-2006, 15:24
Ja guest de laatste 12 jaar ben ik zakelijk binnen gelopen en vond dat wat meer prioriteit hebben, maar ben gelukkig door gegaan met lesgeven aan mijn mannen en wat jongens hebben wedstrijden gevochten in het mma.

Guest en wat deed jij ????

Ik heb in ieder geval meer gedaan dan jij ooit zal begrijpen $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Guest wees een man en treed naar buiten met naam en toenaam .

of durf je dat niet ben je bang dat de mensen je uit lachen.

je mag me ook persoonlijk mailen als je niet wil afgaan, ik beloof je dat ik niemand vertel wie je bent

scc
06-07-2006, 15:25
Ik heb die partij nog op video staan. Was een partij met lowkicks, blote vuisten, geen vuisten op gezicht, wel knieen. Oftewel: kyokushin regels.

Anonymous
06-07-2006, 15:25
met low kicks

Anonymous
06-07-2006, 15:36
Volgens mij 6 in totaal.

NKKO Loek Hollander
NKSO Koen Scharrenberg
NKO Sjaak van de Velde
NKA Henny Ruberg
IBK Gerard Gordeau
IBK Jon Bluming

Maar waarom gaat iedereen een nieuwe bond beginnen, als die het niet eens is met de bond waar die daarvoor zat.
Waarom niet ff bij de buren kijken, zijn er genoeg lijk mij.

Of ben ik nou heel naief[/quote]

Ik ken alleen Koen, Sjaak en Gerard persoonlijk van de KK toernooien en dat zijn alle 3 hele goeie sensei's en toegankelijke kerels.

Anonymous
06-07-2006, 15:42
Heb wel is de jaarlijkse seminairs of reunies bezocht in Strijen en daar gaf zowel Koen Scharrenberg, Gerard Gordeau, Sjaak van de Velde, Peter Smit en Jon Bluming les. Was heel leerzaam en heel apart met een mannetje of 120. Achteraf was er zelfs nog de mogelijkheid om iedereen vragen te stellen en gezellig samen wat eten en drinken. Dat waren nog is tijden en toen werd er nog samengewerkt.

Dragon Tail
06-07-2006, 16:02
enne de stand van de voet bij de lowkick is om de scheenbeenspieren te ontspannen om blauwe plekken te voorkomen....

hahahahahahahhahahhahhahahahahhahaaaa

Om blauwe plekken te voorkomen in het kyokushin :lol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ga dan op dammen of pingpongen :lol:

Sorry. Jij hebt duidelijk meer kennis van het menselijke lichaam dan ik. Ik kan geloof ik nog iets van jou leren.

Leg me dan even uit wat het verschil is tussen een gestrekte voet en een voet die omhoog staat. Welke invloed heeft dat op de scheen/beenspieren? Dan weet ik dat ook weer.

Oesh trainer/ coach,

het gaat niet om een gestrekte voet of een voet die omhoog staat, je mist het punt compleet. Het gaat om de manier van een low kick geven. De richting van de trap moet voor de beste impact van de zijkant komen en ingegeven door een draaiing van het lichaam en heupen in de richting waar de kracht naar toe moet worden overgebracht. Je kan door de stand van zijn lichaam en stand van zijn voet zien dat de schop schuin omhoog wordt gemaakt. Ook kan je zien dat hij puur alleen met het been trapt en niet met zijn lichaam. Dan kan je een 12e dan hebben maar techniek blijft techniek hoor en je krijgt geen techniek door een paar extra gouden strepen. Wist trouwens niet dat je hier geen opbouwende kritiek mocht geven op dit forum. Ik geeft inderdaad kritiek maar ik geef ook aan waarom ik denk dat het niet juist is. Lijkt me een voorbeeld hoe iedereen zou moeten discusieren en of je het nu eens of niet eens met me bent we zitten hier op een forum dus alles is bespreekbaar. Wil je dat niet dan moet je ook geen foto's plaatsen van jezelf.

Dan zitten we op 1 lijn.
Maar, ben jij nu dezelfde guest die het had over 'pingpongen en dammen' of ben jij een andere guest die antwoord geeft voor die andere guest? Guess(t) who?

Leejunfan
06-07-2006, 16:30
het was een leuke topic maar dit gejank over hoe je je handje moet houden met een trap is echt te triest voor woorden.
anders laat die guest het ff voordoen. zet ff wat foto's van jezelf in vechtstand hier neer zodat we jouw sublieme techniek kunnen bewonderen.

Inderdaad!
Het bespreken van de "juiste" trap/hand/voet/scheen/knie/hoofdtechnieken is misschien iets voor in het "Technieken, Training , Voeding & Blessures Forum"
:roll:
Mijn Mawashi blijft toch de beste :wink:
De sluitertijd van een camera is alleen te traag om er foto van te kunnen maken :lol:

Anonymous
06-07-2006, 16:33
guest ik heb gelezen wat je allemaal gedaan hebt, 1 maal per jaar een reunie bezoeken echt indrukwekkend man.

alle respect van mijn kant waarom dat je mijn vragen niet beantwoord, je hebt niets gedaan wat aanspreekt.

osu

Anonymous
06-07-2006, 16:38
guest ik heb gelezen wat je allemaal gedaan hebt, 1 maal per jaar een reunie bezoeken echt indrukwekkend man.

alle respect van mijn kant waarom dat je mijn vragen niet beantwoord, je hebt niets gedaan wat aanspreekt.

osu

Je praat tegen de verkeerde guest hoor mijnheer Kuipers :lol:

Anonymous
06-07-2006, 16:40
guest ik heb gelezen wat je allemaal gedaan hebt, 1 maal per jaar een reunie bezoeken echt indrukwekkend man.

alle respect van mijn kant waarom dat je mijn vragen niet beantwoord, je hebt niets gedaan wat aanspreekt.

osu

Flauwe reaktie van een kancho moet u bovenstaan

Anonymous
06-07-2006, 16:44
De eerste keer dat ik van henk Kuipers hoorde was toen hij een partij vocht op kyokushinkai regels in de ring tegen Barrington Patterson ( welbekend).
Deze partij eindigde in onbeslist,vond plaats op een gala van Bert Toisuta in Groningen en dat is zeker 12 jaar geleden als het niet langer is.

misschien zeikerig maar ik hou van volledigheid dit was geen kyokushin partij

bij het fighting profile van barrington patterson uit coventry staat dat hij ongeslagen is in 70 partijen,68 winst en 2 onbeslist.(eentje was tegen henk kuipers op kyokushin regels) dit klopt niet

barrington vocht/vecht zoals zovelen in engeland veel op full contact regels vroeger veel bij de wako maar niet op kyokushin regels hier vocht hij zowel amateur(wereldkampioenschappen en europese kampioenschappen zonder low kicks in tournooivorm) als prof partijen. de partij tegen henk kuipers was dus geen kyokushin maar een soort full kontakt zonder lowkicks

Barrington zijn profile klopt niet..hij verloor vaker,ik heb hem zelf zien verliezen van dennis alexio en op de Ek Wako IN helsinki van een Rus,voor en na die tijd heeft hij meerdere Full Contact partijen verloren,n ( en later in het MMA nog veel meer).

verder was die partij van Kuipers waar ik het over had dus WEL op KKK regels MET low-kicks

Anonymous
06-07-2006, 16:49
oeps guest ik weet ook niet meer wie of wat welke guest is.

en wat betreft de andere guest, de reactie van mij is niet flauw hij gemeend als jij als guest je naam niet prijs geeft en wel commentaar geeft en dan blijkt dat je niets hebt gedaan,dan lok je toch dat soort reacties uit.

Maar je hebt gelijk ik moet me niet laten verleiden door mensen die te laf zijn om zich te presenteren.

Vanaf nu zal ik je beloven niet meer te reageren, maar ik vind het zo leuk man.

osu

Anonymous
06-07-2006, 17:37
Svp blijven reageren Henk.

Is er tenminste één Kancho die het lef heeft te reageren.

Anonymous
06-07-2006, 20:23
beste guest bezoek mijn website daar staat zo,n beetje alles op .

www.cencuur.nl :lol:

Osu

komop henk, hier reclame maken voor je website dan op zijn minst een link van dit forum op je website :wink: :roll:

Anonymous
07-07-2006, 15:03
From the real IBK site http://www.internationalbudokai.com/budokai_web/default.asp

European Summercamp big succes !

Last week (July 1-6, 2006) the official European Sumercamp of the IBK was held in Budapest, Hungary. Almost 300 participants from 10 countries participated (Netherlands, Germany, Poland, Croatia, Hungary, Rumenia, Russia, Iran, Italy and New Zealand. Also the examinations were succesfull as more than 150 participants from the camp attended the examinations.

Special guest teachers came from International Kempo Federation and Kyu Sho (presure point fighting). They were so exited (as the participants were!) that they will return next year.

The full Board of IBK (President kancho Gerard Gordeau, chairman hanshi Frans van Wijngaarden, secretary shihan Jan de Jong, treasurer hanshi Tom Eikmans, technical director hanshi Istvan Adamy, hanshi Nico Gordeau and shihan Andrey Anufriev) was present. In a special meeting for all black belts, branch chiefs and dojo owners the future policy and activity plan for IBK was unfolded which generated a lot of enthousiasm and even more good atmosfere.

The camp was hard work with many trainings (also during the night), with good spirit and fun.
On wednesday the candidates for shodan, nidan and sandan completed their 30, 40 and 50 man kumite. Without any problems or incidents the organisation in Hungary (led by hanshi Istvan Adamy) can look back very satisfied!

IBK welcomed 4 new country representatives from Poland, Italy, Greece and New Zealand and more than 51 new dojo's from New Zealand, Poland, Italy, Russia and Iran.

The coming weekend more information and pictures will be on this website

Ronald
07-07-2006, 15:27
From the real IBK site http://www.internationalbudokai.com/budokai_web/default.asp
Ik neem aan dat je de "IBK site" bedoelt i.p.v. de "real IBK site". 't Is wel verwarrend hé :lol:

Anonymous
07-07-2006, 15:31
From the real IBK site http://www.internationalbudokai.com/budokai_web/default.asp
Ik neem aan dat je de "IBK site" bedoelt i.p.v. de "real IBK site". 't Is wel verwarrend hé :lol:

Er is maar 1 REAL IBK en dat is de Gordeau site :wink: die anderen maken het verwarrend

Anonymous
07-07-2006, 15:37
Zo zie je maar dat de echte IBK gewoon doorgaat en dat is ook verstandig. Wel vreemd dat gewoon het gehele bestuur er (weer) is en dat het aantal deelnemers hoger is dan andere jaren. De leiding van de IBK is dus unaniem en werkt samen ondanks alle "problemen". Ik krijg steeds meer de indruk dat de verhalen op deze site over Bluming waar zijn ......

Men heeft volgens de website zelfs veel dojo's ingeschreven en meer dan 150 examens afgenomen. Er zijn geen hogere graden "weggegeven" maar dat gebeurt nu natuurlijk niet meer want de boosdoener daarvan is opgestapt. Wat zal die een pijn krijgen in zijn portemonee als hij dit nieuws hoort!

Een liefhebber van dit forum

Anonymous
07-07-2006, 16:43
hoe was het met hans????op dat zomerkamp.

want die waren er veel Hansi Frans, Hansi Tom , Hansi Nico, Hansi Istvan hahahahaha en waar was grietje.

Groeten van Hans zonder Grietje

Anonymous
07-07-2006, 18:33
lijkt er meer op dat je een liefhebber van Gerard Gordeau of Jan de Jong bent hihihihihihi

zomaar een liefhebber van Bluming

Anonymous
07-07-2006, 18:54
WEL HEEL INTRESSANT EEN KEMPO LERAAR OP JE KAMP EN EEN SPECIALIST IN PRESURE POINT FIGHTING.

PRESURE IS TOCH IN HET NEDERLANDS DRUK????

HAHAHAHAHAHAHA IK LIG BLAUW VAN LACHEN

LIGGEN ZE DAAR BIJ DE IBK { GESTOLEN NAAM VAN BLUMING }
DAN ONDER DRUK{ DRUK KOMT VANZELF ALS JE STEELT }
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA EN DAN VOLGEND JAAR WEER VAN DIE DRUKKE JONGENS

MZZL

Anonymous
07-07-2006, 18:57
Dat nummer is toch van David Bowie under presure

Anonymous
07-07-2006, 18:59
ja dat klopt dit was een duet van Bowie en Jan de Jong hohohohohoho

het wordt steeds leuker

Anonymous
07-07-2006, 21:51
Zo zie je maar dat de echte IBK gewoon doorgaat en dat is ook verstandig. Wel vreemd dat gewoon het gehele bestuur er (weer) is en dat het aantal deelnemers hoger is dan andere jaren. De leiding van de IBK is dus unaniem en werkt samen ondanks alle "problemen". Ik krijg steeds meer de indruk dat de verhalen op deze site over Bluming waar zijn ......

Men heeft volgens de website zelfs veel dojo's ingeschreven en meer dan 150 examens afgenomen. Er zijn geen hogere graden "weggegeven" maar dat gebeurt nu natuurlijk niet meer want de boosdoener daarvan is opgestapt. Wat zal die een pijn krijgen in zijn portemonee als hij dit nieuws hoort!

Een liefhebber van dit forum

Beste liefhebber van dit forum en van de IBK,

Je zegt dat er nu geen hoge dangraden meer worden weggegeven maar eerst hebben al die Hansjes en Kanchies hun hoge graden van Bluming gekregen. Lekker dankbaar en zegt heel veel over jullie ware budo geest. Eerst flink profiteren en vervolgens de man afzetten.

Waren er op het kamp behalve Hansjes ook Keesjes of Jantjes :lol:

Zo jullie hebben dus 150 examens afgenomen m.a.w. jullie hebben lekker je zakken zitten vullen iets wat je Bluming verweet. Hoeveel hefet het opgebracht, laat me raden ongeveer 15000 euries, zit ik er ver naast.

Hoeveel dojo's hebben jullie nu in Nederland, een louzy 4 stuks, goed hoor.

Helaas Hansjes en Kanchies jullie vallen door de mand en niemand neemt jullie nog echt serieus. Hoop dat Bluming jullie voor het gerecht sleept voor het stelen van de IBK naam stelletje dieven en profiteurs.

Anonymous
07-07-2006, 21:55
ja dat klopt dit was een duet van Bowie en Jan de Jong hohohohohoho

het wordt steeds leuker

Jan de Jong is pressure point expert en heeft is met zijn vingers iemand doodgedrukt. Bron Bluming site :lol: :D :o De man kan niks hij kan maar 1 ding en dat is stelen.

Anonymous
07-07-2006, 22:02
De naam IBK wordt toch niet teruggegeven en een rechtzaak duurd veel te lang dus misschien kunnen we dit oplossen op een samurai waardige manier.

Een tag team wedstrijd tussen Gordeau, Jan de Jong en 3 Hansie's versus Bluming, Kuipers en 3 van zijn kornuiten :wink:

Spektakel verzekert want dan krijgen we kyokushin, freefight, judo, straatvechten, shotai's en dodelijke drukpunt technieken te zien :lol:

Let the IBK games begin :D

Anonymous
07-07-2006, 23:25
Zo jullie hebben dus 150 examens afgenomen m.a.w. jullie hebben lekker je zakken zitten vullen iets wat je Bluming verweet. Hoeveel hefet het opgebracht, laat me raden ongeveer 15000 euries, zit ik er ver naast.
geld geld geld geld
inplaats sport sport sport
vechten de heren om de inkomsten die ze halen uit de bond of voor de sport :?:

Anonymous
07-07-2006, 23:26
http://www.internationalbudokai.com/budokai_web/files//DSCF0065.JPG

vlnr : IBK, Real IBK, IBK, Real IBK, Real IBK, IBK

Anonymous
07-07-2006, 23:32
Ik heb bruine band Wado Ryu, maar nooit een gratis Dangraad aangenomen. Hoeveel Dangraden ben ik waard?

Vergelijkend met kyokushin kan je wel een witte band omdoen.

Anonymous
08-07-2006, 00:44
Al vijfentwintig hele pagina's met de meest dramatische soap in de martial arts geschiedenis ooit imho...
Wat een mijlpaal...

Hoogste tijd om eens een accountje te reggen hier , straks worden die karateka's hier nog boos ook om al die guests :lol:

chief108
08-07-2006, 01:02
http://home.acceleration.net/clark/COOL938/Email.Essays/Stupit_11.jpg

Anonymous
08-07-2006, 06:59
Oesh 150 man examen gedaan ??? ,en dan 30 partijen kumite voor shodan , nidan 40 , sandan 50 ,van 1 of 2 minuten ??? ik denk 1 minuut !!! bij sjaak musashi was het 2 minuten!!! nooit anders geweest 8-) dus dat was kyokushin zo als het hoort te zijn, met vallen en opstaan tot het uiterste van je kunnen alle spirit uit je lijf leeg als en gieter , maar voldaan in en gevoels matige temparatuur van 49 graden binnen .




oesh

Anonymous
08-07-2006, 10:11
Wat een idee man de IBK games wie regelt mach making

Bluming vs Jan de Jong

Gerard vs Kuipers

Nico vs die deen Flemming

Frans vs Jan de Bruin

wie hebben we nog meer

Anonymous
08-07-2006, 11:49
Oesh 150 man examen gedaan ??? ,en dan 30 partijen kumite voor shodan , nidan 40 , sandan 50 ,van 1 of 2 minuten ??? ik denk 1 minuut !!! bij sjaak musashi was het 2 minuten!!! nooit anders geweest

Officieel zijn de ronden 2 minuten zonder rustpauzes. Bij Sjaak is er tussen iedere ronde 1 minuut pauze. Niet helemaal conform kyokushin norm.

Anonymous
08-07-2006, 12:10
Oesh 150 man examen gedaan ??? ,en dan 30 partijen kumite voor shodan , nidan 40 , sandan 50 ,van 1 of 2 minuten ??? ik denk 1 minuut !!! bij sjaak musashi was het 2 minuten!!! nooit anders geweest

Officieel zijn de ronden 2 minuten zonder rustpauzes. Bij Sjaak is er tussen iedere ronde 1 minuut pauze. Niet helemaal conform kyokushin norm. Hoe 1 minuut pauze naar iedere ronde , nopes dan werden er setups gegeven buikspier training's , opdrukken niks pauze,s !!! ja 2 korte drink pauze,s mag dat met 49 graden warmte binnen, pfffffff




osu

Anonymous
08-07-2006, 16:22
Er wordt helemaal geen naam teruggegeven, De IBK naam is van ons kom maar op met je nietszeggende dreigementen. Een eventuele rechtzaak ga je toch verliezen want Bluming heeft fraude gepleegd en is gezien de statuten nog netjes behandeld dus dont push us want anders kan je de deksel wel is heel hard op je neus gaan krijgen.

Anonymous
08-07-2006, 16:39
WEL HEEL INTRESSANT EEN KEMPO LERAAR OP JE KAMP EN EEN SPECIALIST IN PRESURE POINT FIGHTING.

PRESURE IS TOCH IN HET NEDERLANDS DRUK????

HAHAHAHAHAHAHA IK LIG BLAUW VAN LACHEN

LIGGEN ZE DAAR BIJ DE IBK { GESTOLEN NAAM VAN BLUMING }
DAN ONDER DRUK{ DRUK KOMT VANZELF ALS JE STEELT }
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA EN DAN VOLGEND JAAR WEER VAN DIE DRUKKE JONGENS

MZZL

beter een KYOKUSHIN zomerkamp MET een kempo leraar en heel veel deelnemers dan helemaal geen zomerkamp meer :twisted:

Succes met dat judokamp in Duitsland :evil: haha nou lig ik blauw van het lachen. Rare jongens die Duitsers dat ze niet het verschil weten tussen kyokushin en judo

Bassline
08-07-2006, 16:44
Houden we het wel redelijk jongens?
Straks moet dit topic naar de pit en dat zou jammer zijn :lol:

Anonymous
08-07-2006, 17:29
rare jogens van IBK {gordeau} de naam anhouden van een oplichter en de dangraad.

dat zijn nog eens principes :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

zal wel aan ons liggen hier op deze topic.

of willen ze diep in hun hart op Bluming lijken en in het buitenland van zijn naam profiteren .

Anonymous
08-07-2006, 17:35
Zo gaat die goed op naar de 30ste pagina in deze topic dat is nog eens spirit :lol:

osuuuuuuuuuuuuuu

Anonymous
08-07-2006, 17:56
Er wordt helemaal geen naam teruggegeven, De IBK naam is van ons kom maar op met je nietszeggende dreigementen. Een eventuele rechtzaak ga je toch verliezen want Bluming heeft fraude gepleegd en is gezien de statuten nog netjes behandeld dus dont push us want anders kan je de deksel wel is heel hard op je neus gaan krijgen.

Denk dat zakenman Jan de Jong zijn zaakjes heel goed heeft geregeld en dat de naam IBK voor altijd voor de Gordeau groep zal zijn. Denk zelfs dat Jan de Jong de naam REAL IBK kan gaan laten verbieden want hij heeft gehandeld volgens de regels en de statuten van de IBK en heeft het voltallige bestuur achter zich staan.

Anonymous
08-07-2006, 18:03
Zo jullie hebben dus 150 examens afgenomen m.a.w. jullie hebben lekker je zakken zitten vullen iets wat je Bluming verweet. Hoeveel hefet het opgebracht, laat me raden ongeveer 15000 euries, zit ik er ver naast.
geld geld geld geld
inplaats sport sport sport
vechten de heren om de inkomsten die ze halen uit de bond of voor de sport :?:

IBK staat synoniem voor dollars, veel dollars binnenhalen, Bluming doet al 20 jaar niets anders en zal het blijven doen tot die naar de eeuwige jachtvelden gaat.

Gelullig zijn er ook kyokushin mannen als Koen, Sjaak en Gerard die kyokushin beoefenen puur uit liefde voor de sport.

Anonymous
08-07-2006, 19:10
Gelullig zijn er ook kyokushin mannen als Koen, Sjaak en Gerard die kyokushin beoefenen puur uit liefde voor de sport.



Sjaak hoort toch echt niet in dit rijtje van grote kyokushin mannen thuis.

Anonymous
08-07-2006, 19:25
Gelullig zijn er ook kyokushin mannen als Koen, Sjaak en Gerard die kyokushin beoefenen puur uit liefde voor de sport.



Sjaak hoort toch echt niet in dit rijtje van grote kyokushin mannen thuis.

Vind zeer zeker van wel, Sjaak doet zo veel goeds voor het kyokushin en dat doet Koen ook op zijn manier maar beide wel zonder enig winstbejag, Sjaak organiseert in zijn eentje meer als alle andere bonden bij elkaar ik vind hem een gedreven kyokushin man.

Vindt de naam van Gordeau hier juist niet in thuis horen, Schande wat er nu gebeurt met de IBK.

Gordeau hoort in het rijtje Bluming,

Anonymous
08-07-2006, 19:30
Hoor dat er achter de schermen flinke dreigementen worden geuit om de IBK naam terug te geven.

Is dit waar of is dit een broodje aap verhaal :?

Anonymous
08-07-2006, 21:40
Ik ben maar een leerling van de IBK maar heb gehoord van iemand van onze dojo die in Hongarije is geweest dat nu voor het eerst geld in de IBK is gekomen. De IBK is een stichting waar alles voor elkaar is en, voor zover ik nu kan beoordelen, bestaat die niet uit oplichters of mensen waar je je voor zou schamen om er mee op straat te worden gezien. Voordien verdween alles in de grote zak van Bluming (of is dat dubbel ?).

Anonymous
08-07-2006, 21:45
Ik heb gezien dat er weer een survival is op de Marinierskazerne. Als we daar naar toe gaan betalen we dan aan de Marine of gaat alles wederom in de zak van Bluming. Leuk onderwerp voor kamervragen tijdens het zomerreces! Ben benieuwd of 23 april ook al is afgerekend door Bluming. Ik heb er aan meegedaan en er waren wel 450 mensen. Het leger zal ongeveer € 2 per maaltijd rekenen dus stel nu met € 2 x 450 en wat "kosten" dan blijft er van de 450 x € 15 (bijna € 7.000) dus ruim € 5.000 over voor de Jaguar van Bluming. Moet genoeg zijn voor 4 maanden. Zou men dan in januari weer een "survival" organiseren anders "overleeft" Bluming het niet!

Anonymous
08-07-2006, 22:36
Ik ben maar een leerling van de IBK .

Van welke IBK :lol:

Anonymous
08-07-2006, 23:52
Ik heb gezien dat er weer een survival is op de Marinierskazerne. Als we daar naar toe gaan betalen we dan aan de Marine of gaat alles wederom in de zak van Bluming. !

Snap niet dat je daar nog heen gaat wat je weet ook wel waar dat geldd heen gaat :x


Leuk onderwerp voor kamervragen tijdens het zomerreces! Ben benieuwd of 23 april ook al is afgerekend door Bluming. Ik heb er aan meegedaan en er waren wel 450 mensen. Het leger zal ongeveer € 2 per maaltijd rekenen dus stel nu met € 2 x 450 en wat "kosten" dan blijft er van de 450 x € 15 (bijna € 7.000) dus ruim € 5.000 over voor de Jaguar van Bluming. !

Dat die daar nog voor komt ? Laat Jan de Jong het maar wereldkundig maken, dit was een van de probleem punten over waar het geld is gebleven :evil:


Moet genoeg zijn voor 4 maanden. Zou men dan in januari weer een "survival" organiseren anders "overleeft" Bluming het niet!

Voor Bluming kan je het best iedere maand zo'n survival in de kazerne organiseren. Ben bang dat als die een beetje krap komt te zitten dat die weer zijn aktentas pakt en honderd dangraadjes gaat verkopen aan de hoogste bieder. Mensen let goed op binnenkort weer dangraden te bestellen via Johhny Neckerman Bluming.

Indien u genoeg betaald is een examen niet nodig en kunt u het certificaat per aangetekende post ontvangen. Verzendkosten zijn wel voor de 'geslaagde' :lol:

Anonymous
09-07-2006, 10:20
Dan hebben die Gordeaus en de rest aardig geinvesteerd in hun neckerman dangraden, van 4e naar 9e en 4e naar 8e en van 3e naar euh o ja de broers vergeten altijd hun jongste broertje die is maar 5e dan, dat jong heeft iedereen in kyokushin opgeleid en uitgerkend hij is maar 2 graadjes omhoog gegaan.
nou veel plezier met de neckerman dan graden in de toekomst.

Anonymous
09-07-2006, 10:34
ja guest er lopen daar bij de gestolen IBK nogal wat neckerman dangraadjes rond gerard 9e nico 8e frans en tom 8e istvan 8e goh en de secretaris maar 6e jantje de jong.

toen deze klanten de dangraden van neckerman kregen zag ik ze glunderen van oor tot oor en vonden ze de kwaliteit van enorme hoogte.

ik heb goed nieuws neckerman heeft besloten een '' een niet goed geld terug'' garantie te geven.

dus alle klanten met oude dan graden sla u slag.

onder voorbehoud DIE KLANTEN DIE NIETS BETAALD HEBBEN VOOR HUN GRAAD GAARNE GRATIS INLEVEREN de rest krijgt netjes het geld terug bij inlevering persoonlijk.

klantenservice neckerman

Anonymous
09-07-2006, 10:35
Inderdaad heel geloofwaardig van het IBK bestuur om te zeggen dat ze nu geen hoge graden meer weggeven, kijk even wat ze zelf hebben geregeld

Lijst van graden van het IBK bestuur in 1999 :

G Gordeau 4e dan
N Gordeau 3 e dan
J de Jong 2e dan
F van Wijngaarden 6e dan
T Eimans 6e dan

Anonymous
09-07-2006, 10:58
WEL HEEL INTRESSANT EEN KEMPO LERAAR OP JE KAMP EN EEN SPECIALIST IN PRESURE POINT FIGHTING.

PRESURE IS TOCH IN HET NEDERLANDS DRUK????

HAHAHAHAHAHAHA IK LIG BLAUW VAN LACHEN

LIGGEN ZE DAAR BIJ DE IBK { GESTOLEN NAAM VAN BLUMING }
DAN ONDER DRUK{ DRUK KOMT VANZELF ALS JE STEELT }
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA EN DAN VOLGEND JAAR WEER VAN DIE DRUKKE JONGENS

MZZL

beter een KYOKUSHIN zomerkamp MET een kempo leraar en heel veel deelnemers dan helemaal geen zomerkamp meer :twisted:

Succes met dat judokamp in Duitsland :evil: haha nou lig ik blauw van het lachen. Rare jongens die Duitsers dat ze niet het verschil weten tussen kyokushin en judo Oesh klopt als bluming en seminar gaf was het niks anders dan ,2 been klemmen ,2 arm klemmen en worp en veeg en je hoofdt verdraaien en op was zen lesstof!!! heeft geen kloten met kyokushin te maken nopes
oesh

Anonymous
09-07-2006, 11:03
klopt guest deze mannen denken alleen aan hun zelf hun beste leerling edwin heskes is nog steeds 1e dan.

het lijkt er zelfs op dat dat mister tupperware hier op deze topic aktief is onder een fake naam. {Tupperware is voor insiders wel bekend}

Anonymous
09-07-2006, 11:16
jawel als je het goed volgt hier lijken de jongens van de gestolen ibk wel op duitsers { das habe ich nicht gewust }.

je eerst aanklampen bij bluming en dan erna roepen hij kon niks hij was op geld uit etc etc

of ging het bij voorbaad al om die dan graden, want ook dit zooitje was nergens meer welkom in kyokushin niet bij scharrenberg niet bij sjaak want die hadden ze er eerst uit gegooid { koekoek effect } en al helemaal niet bij loek hollander, dus ze zouden nooit meer een dannetje krijgen van wie dan ook.

het is even wachten op de volgende ruiming in het oude koekoek nest frans en tom als eerst denk ik, want die kunnen niet tegen die haagse verdeel en heers mentaliteit en jantje die moet wel blijven als marionet hij kan ja ook niets anders.

Anonymous
09-07-2006, 11:38
klopt guest deze mannen denken alleen aan hun zelf hun beste leerling edwin heskes is nog steeds 1e dan.

het lijkt er zelfs op dat dat mister tupperware hier op deze topic aktief is onder een fake naam. {Tupperware is voor insiders wel bekend}

:?

guest 11 wie is mister tupperware ?

Anonymous
09-07-2006, 12:03
Oesh 150 man examen gedaan ??? ,en dan 30 partijen kumite voor shodan , nidan 40 , sandan 50 ,van 1 of 2 minuten ??? ik denk 1 minuut !!! bij sjaak musashi was het 2 minuten!!! nooit anders geweest

Officieel zijn de ronden 2 minuten zonder rustpauzes. Bij Sjaak is er tussen iedere ronde 1 minuut pauze. Niet helemaal conform kyokushin norm. Hoe 1 minuut pauze naar iedere ronde , nopes dan werden er setups gegeven buikspier training's , opdrukken niks pauze,s !!! ja 2 korte drink pauze,s mag dat met 49 graden warmte binnen, pfffffff

Osu ziet op de ibk site dat hun maar 1 minuut per kumite draaien

dus bij sjaak 2 minuten per kumite




osu

Anonymous
09-07-2006, 12:21
het is even wachten op de volgende ruiming in het oude koekoek nest frans en tom als eerst denk ik, want die kunnen niet tegen die haagse verdeel en heers mentaliteit en jantje die moet wel blijven als marionet hij kan ja ook niets anders.

Denk ook dat de volgende botsing een kwestie van tijd is en dat Frans en Tom lijnrecht komen te staan tegenover de Gordeau's. Jan de Jong zal er ergens tussenin zwemmen en kijken wat voor hem het beste is. Vind het wel opmerkelijk dat Frans en Tom toch de meest trouwe leerlingen van Bluming zijn vertrokken bij hem. En die gelukszoeker uit Hongarije isvan adamie die overal was uitgekotst en via Sjaak weer contact kreeg met de rest van de wereld is helemaal niet te vertrouwen, die waait met alle winden mee en zou nog zijn bloedeigen moeder verkopen voor macht. Zijn IBK kamp is een grote geldstroom waar die zelf alleen maar beter van wordt.

Frans en Tom wees wijs en kies eieren voor je geld nu het nog kan en laat Den Haag voor wat het is want als je hun kant kiest van de Gordeau's ben je straks nergens meer welkom. Ga terug naar Bluming of ga alleen verder

Anonymous
09-07-2006, 12:26
Oesh 150 man examen gedaan ??? ,en dan 30 partijen kumite voor shodan , nidan 40 , sandan 50 ,van 1 of 2 minuten ??? ik denk 1 minuut !!! bij sjaak musashi was het 2 minuten!!! nooit anders geweest

Officieel zijn de ronden 2 minuten zonder rustpauzes. Bij Sjaak is er tussen iedere ronde 1 minuut pauze. Niet helemaal conform kyokushin norm. Hoe 1 minuut pauze naar iedere ronde , nopes dan werden er setups gegeven buikspier training's , opdrukken niks pauze,s !!! ja 2 korte drink pauze,s mag dat met 49 graden warmte binnen, pfffffff

Osu ziet op de ibk site dat hun maar 1 minuut per kumite draaien

dus bij sjaak 2 minuten per kumite




osu

Leer effe quoten want zo is het niet meer te lezen wie wat schrijft :?

Anonymous
09-07-2006, 12:30
of ging het bij voorbaad al om die dan graden, want ook dit zooitje was nergens meer welkom in kyokushin niet bij scharrenberg niet bij sjaak want die hadden ze er eerst uit gegooid { koekoek effect } en al helemaal niet bij loek hollander, dus ze zouden nooit meer een dannetje krijgen van wie dan ook.


Je bent niet goed geinformeerd guest. Sjaak is er nooit uitgegooit hoor die was wijs en is zelf weggegaan

Scharrenberg en Gordeau is altijd haat en neid geweest en Koen mag die gasten helemaal niet en boycot al jaren hun EK

Hollander heeft de Gordeau's geroyeerd en Jan de Jong er uit getrapt vanwege hoogverraad.

Tsuki
09-07-2006, 12:31
dit is de meest grappig topic in jaren .....................

Anonymous
09-07-2006, 12:42
ja ja guest sjaak is er zelf uit gestapt ja ja guest sjaak is zelf ook 6e dan geworden zeker ja ja guest sjaak is jou hero of je bent sjaak zelf.

het is al te veel eer dat sjaak genoemd wordt guest in een rijtje van namen bluming hollander gordeau scharrenberg wedel want sjakie kan helemaal niks vergeleken bij deze mannen ja 1 ding is sjaak goed in zelf verheerlijking hij samen met jan tupperware de jong zijn de perfecte partners in hun kyokushin beleving

migyur
09-07-2006, 12:45
dit is de meest grappig topic in jaren .....................

En de trieste...ultimate budo oeesshh

Anonymous
09-07-2006, 12:47
[quoIk ben maar een leerling van de IBK maar heb gehoord van iemand van onze dojo die in Hongarije is geweest dat nu voor het eerst geld in de IBK is gekomen. De IBK is een stichting waar alles voor elkaar is en, voor zover ik nu kan beoordelen, bestaat die niet uit oplichters of mensen waar je je voor zou schamen om er mee op straat te worden gezien. Voordien verdween alles in de grote zak van Bluming (of is dat dubbel ?).te]

Nee klopt de mannen die er nu zitten zijn geen oplichters maar goed voor 150 jaar cel in scheveningen hahahahahahahahahaha

echt nette ventjes uit de schilderswijk[/quote]

Anonymous
09-07-2006, 13:02
ja ja guest sjaak is er zelf uit gestapt ja ja guest sjaak is zelf ook 6e dan geworden zeker ja ja guest sjaak is jou hero of je bent sjaak zelf.

het is al te veel eer dat sjaak genoemd wordt guest in een rijtje van namen bluming hollander gordeau scharrenberg wedel want sjakie kan helemaal niks vergeleken bij deze mannen ja 1 ding is sjaak goed in zelf verheerlijking hij samen met jan tupperware de jong zijn de perfecte partners in hun kyokushin beleving

Klopt Sjaak is zelf opgestapt en heeft Bluming in een vergadering met alle kopstukken verteld dat hij niet kon leven met het beleid van de grote kaicho. De rest is blijven zitten stelletje hypocrieten en nu 3 en een half jaar later pleuren ze Bluming er uit om dezelfde redenen en verwijten ze hem dingen die ze nu zelf doen.

1 ding weet ik wel en dat is dat Sjaak zich niet in het rijtje Bluming, Hollander en Gordeau wil scharen want dat zijn alle 3 zakkelvullers van het ergste soort en kijken maar naar 1 ding en dat is eigenbelang.

Weet ook dat Sjaak al meer dan 10 jaar de kar trekt in het kyokushin en dat veel van die grootheden hebben meegelift op zijn energie en inzet want voordat Bluming met Sjaak mee ging zat die al jaren in een grot en Sjaak heeft hem daar helaas uit gehaald met alle nadelige gevolgen van dien,

Weet niet hoe jullie denken maar kyokushin laat je nog steeds zien in de dojo en met evenementen die je organiseert en als er een man zich het laatste decennnia heeft ingezet voor kyokushin is Sjaak dat wel. Alle grote namen zijn bij hem geweest (Bluming, Wedel, Scharrenberg, Smit, Lobman, Seriese, Gordeau) op de sportschool of om seminars te geven, mee te doen aan zijn toernooien en kampen of op zijn Reunies hun dannetje aan te pakken van de grote Bluming.

Waarom denk je dat Peter Smit zo graag bij Sjaak kwam ? Alleen maar omdat Sjaak met kyokushin bezig was en organisatie's intresseeerde hem geen ene moer. Iedereen is welkom en zal dat altijd blijven en Bluming is het niet gelukt om dit te verhinderen en niemand zal dat ooit lukken.

Sjaak laat de rest de rest en ga door op jou eigen manier

oesh

SC

Anonymous
09-07-2006, 13:14
Hier een stukje inside information

Sjaak post hier op het forum onder zijn eigen naam want zo is die en de admins van Mixfight kunnen dat checken. Kom maar op admins vertel ons de waarheid, is dat zo ?

Sjaak is ook de enige die Bluming face to face in een vergadering met diverse shihans van de IBK heeft verteld dat hij het niet eens was met zijn beleid. Bluming viel bijna van zijn stoel want dat was die niet gewend. Sjaak heeft eerlijk tegen Bluming verteld dat hij tegen zijn voornemen was om 20 nieuwe 5e dans te maken puur alleen voor de uitstraling naar buiten van de IBK.en vertelde ook dat dit nergens op sloeg. Ook heeft Sjaak Bluming luid en duidelijk laten weten dat zijn toernooien en evenementen niet werden gesloten en gewoon open zouden blijven voor alle organisatie's. Bluming wilde Sjaak zijn evenementen alleen toegankelijk maken voor IBK leden want dat zou iedereen lid moeten worden. Bluming werd bijkans gek toen Sjaak dit zei en riep ik ben de baas van de IBK en bepaal het beleid waarom Sjaak zei, u bent ook dde baas kancho ik wens u veel succes maar ik ben pleitte..

Lijkt me heel netjes en principieel en ik vind het grote klasse van Sjaak dat hij zo heeft gehandeld en als ik kijk wie Sjaak allemaal volgen en hoeveel karateka's er komen naar zijn evenementen dan vinden veel meer mensen dat. Dus ga maar stoer door met zwartmaken van goeie gasten is heel erg volwassen.

oesh
Simon

Anonymous
09-07-2006, 13:16
ja ja guest sjaak is er zelf uit gestapt ja ja guest sjaak is zelf ook 6e dan geworden zeker ja ja

guest 11 als je even kijkt op sjaak zijn site dan kan je zien wie sjaak heeft gepromoveerd naar 6e dan compleet met foto's.

Anonymous
09-07-2006, 13:21
Ik hoorde een verhaal over het jongste broertje van de Gordeau's Allie. Die heeft is in de gevangenis van Scheveningen gezeten voor poging tot doodslag. Hij had een vent die wat met zijn vrouw had gehad aangevallen met een zwaard. En zulke mensen leiden nu kleine kinderen op met karate :(

Anonymous
09-07-2006, 15:56
Oesh sorry jullie dwalen af !!
HET GAAT OVER DE BLUMING CLAN
en niet over andere karateka,s en martial-arts budo collega,s dan komen er wel 100 pagina bij van deze topic !!!

oesh

Anonymous
09-07-2006, 17:29
oh kut dit is een sjaak forum ik had nog zo gehoopt dat een gordeau er stiekem aan mee deed, maar nee een ordinaire sjaak clan soap serie om z'n gram te halen naar bluming.

Anonymous
09-07-2006, 17:33
zo zie je maar het schiet niet op allemaal hetzelfde eigen roem en eer

Effective
09-07-2006, 17:33
oh kut dit is een sjaak forum ik had nog zo gehoopt dat een gordeau er stiekem aan mee deed, maar nee een ordinaire sjaak clan soap serie om z'n gram te halen naar bluming.

Het wordt steeds triester, geen replies die gebasseerd zijn op inhoud, maar puur gericht op mensen waar de topic helemaal niet over gaat. Jammer. OSU

marcelt
09-07-2006, 17:37
ja ja guest sjaak is er zelf uit gestapt ja ja guest het is al te veel eer dat sjaak genoemd wordt guest in een rijtje van namen bluming hollander gordeau scharrenberg wedel want sjakie kan helemaal niks vergeleken bij deze mannen ja 1 ding is sjaak goed in zelf verheerlijking hij samen met jan tupperware de jong zijn de perfecte partners in hun kyokushin beleving

Vreemd dat als Sjaak niks kan hij uitgenodigt wordt in Iran en Brazilie voor seminars. IK weet niks van zijn train of vechtcapaciteiten, maar als een ding duidelijk wordt in dit topic is dat hij als de beste evenementen organiseert. Ik vind het minder dat deze forumbroeder hier zo gedist wordt. Uiteraard door een guest.

Anonymous
09-07-2006, 17:38
ja white belt life is shit.

blijf maar mooi witte band.

mischien ben je een goede vriend vaan sjaak of een goede buur.

hahahaha die was goed goede buur.

zomaar een bluming fan

redjuh
09-07-2006, 17:59
Is het nou es over met dat domme karateGELUL... WHO GIVES A FUCK????

Anonymous
09-07-2006, 18:13
Van de Bluming site:

Than a funny story came up. He told me a strange man called Sjaak v.d. Velde mailed them many times and claimed he was a famous Shihan with many followers in the whole world and that he wanted them all to be connected with the HONBU so that the Honbu in memory of Sosai (he never even met Sosai and done NEVER Kyokushin karate) would be a lot stronger with his help. ONLY thing he needed was a certificate from the Honbu that he was their Branchief for Europe and to give him his 6th dan. EN passant he told them NOT to listen to Jon Bluming for he was a terrible liar and he left the IBK because it was not a honest outfit. With that remark he sealed his future for Cameron did not really know this Jackass but after the last remark about Kaicho he now know the mans character right away. Another failed coward who would do anything to get some certificate. He invited him to the Honbu to do a examination. And than he mailed them his real KOKORO. He wanted to know what they could teach him for he was a master and that he smelled a con game for they wanted his money ect ect. Well a jackass always will be just that and the fun part is that everybody ALWAYS will find out sooner or later and in his case MUCH sooner. He is now not even aloud to visit the Museum or the Honbu and thats that. He mailes under the the name [email protected]

Sjaak wordt hier in een erg kwaad daglicht geplaatst. Ik ga er van uit dat dit alles niet waar is en hij gewoon welkom is in Japan.

Halfshot
09-07-2006, 18:22
Is het nou es over met dat domme karateGELUL... WHO GIVES A FUCK????

Ik!!!
Ik krijg nu en duidelijk beeld hoe, wat, wie etc. is gaat/is in het KK wereldje.

Niet dat ik een mening kan geven, wie gelijk heeft.
Maar het geef me wel een goede inkijk, en nog een paar paginas en ben expert.

redjuh
09-07-2006, 18:31
ga er dan gewoon op

Halfshot
09-07-2006, 18:49
ga er dan gewoon op

Zonder gekheid ik heb er vrijdag over gehad, en het misschien komede seizoen wel ga doen.

Kijk dat een paar bobos ruzie hebben , wil natuurlijk niet zeggen dat er overal slecht lesgegeven wordt.

Anonymous
09-07-2006, 20:00
Inderdaad heel geloofwaardig van het IBK bestuur om te zeggen dat ze nu geen hoge graden meer weggeven, kijk even wat ze zelf hebben geregeld

Lijst van graden van het IBK bestuur in 1999 :

G Gordeau 4e dan
N Gordeau 3 e dan
J de Jong 2e dan
F van Wijngaarden 6e dan
T Eimans 6e dan

Dit is niet juist wat mijn persoon betreft:
1986 1e dan, 1990 2e dan, 1995 3e dan en 1999 4e dan.
Uw informatie nazien svp voor u iets schrijft.

redjuh
09-07-2006, 20:16
ga er dan gewoon op

Zonder gekheid ik heb er vrijdag over gehad, en het misschien komede seizoen wel ga doen.

Kijk dat een paar bobos ruzie hebben , wil natuurlijk niet zeggen dat er overal slecht lesgegeven wordt.

mijn hele opmerking sloeg ook op het gelul van en over een paar bobo's. het lijkt er wel bij te horen, want ook hier op het forum loopt er een 'hoog gegradueerde schreeuwlelijk' rond.

En voor jou een uitgelezen mogelijkheid voor een hostile take-over! bij het lezen van dit topic d8 jij waarschijnlijk iets in de richting van: Today i'm going to take over this sport :wink:

Halfshot
09-07-2006, 20:23
Nee nu pas :D
Thx
Als het eenmaal zover is, heb jij de eerste 14 dannen van me tegoed :wink:

redjuh
09-07-2006, 21:15
SWEET :twisted:

Effective
09-07-2006, 21:53
ja white belt life is shit.

blijf maar mooi witte band.

mischien ben je een goede vriend vaan sjaak of een goede buur.

hahahaha die was goed goede buur.

zomaar een bluming fan

Sneutje! :lol:

Anonymous
09-07-2006, 23:03
Inderdaad heel geloofwaardig van het IBK bestuur om te zeggen dat ze nu geen hoge graden meer weggeven, kijk even wat ze zelf hebben geregeld

Lijst van graden van het IBK bestuur in 1999 :

G Gordeau 4e dan
N Gordeau 3 e dan
J de Jong 2e dan
F van Wijngaarden 6e dan
T Eimans 6e dan

Dit is niet juist wat mijn persoon betreft:
1986 1e dan, 1990 2e dan, 1995 3e dan en 1999 4e dan.
Uw informatie nazien svp voor u iets schrijft.

Mijn informatie is zeer juist Jan de Jong. Laat ik nou bij uw promotie aanwezig zijn geweest in 1999 op de kyokushin reunie in Strijen die door Sjaak is georganiseerd. We stonden daar met een mannetje of 150 en U bent samen met Gerard en Sjaak gepromoveerd. U werd van 2e dan naar 4e dan gepromoveerd en de foto's van de reunie laten duidelijk zien dat u 2 strepen op u band heeft bij het aanvaarden van uw diploma. Of u heeft last van een selectief geheugen of u probeert de geschiedenis te veranderen :lol: Er zijn 149 getuigen die mijn verhaal kunnen bevestigen en ook Sjaak die op dit forum post kan dat.

Mvg oesh

Anonymous
09-07-2006, 23:08
ja ja guest sjaak is er zelf uit gestapt ja ja guest het is al te veel eer dat sjaak genoemd wordt guest in een rijtje van namen bluming hollander gordeau scharrenberg wedel want sjakie kan helemaal niks vergeleken bij deze mannen ja 1 ding is sjaak goed in zelf verheerlijking hij samen met jan tupperware de jong zijn de perfecte partners in hun kyokushin beleving

Vreemd dat als Sjaak niks kan hij uitgenodigt wordt in Iran en Brazilie voor seminars. IK weet niks van zijn train of vechtcapaciteiten, maar als een ding duidelijk wordt in dit topic is dat hij als de beste evenementen organiseert. Ik vind het minder dat deze forumbroeder hier zo gedist wordt. Uiteraard door een guest.

Lekker laten gaan Marcelt ondanks dat je helemaal gelijk heeft want Sjaak wordt overal in de wereld uitgenodigd en niet om zijn blauwe ogen denk ik :lol: In Nederland is hij de man die het meeste organiseert en dan komen er anonieme lafaards hem afzeiken :x

Anonymous
09-07-2006, 23:13
ja white belt life is shit.

blijf maar mooi witte band.

mischien ben je een goede vriend vaan sjaak of een goede buur.

hahahaha die was goed goede buur.

zomaar een bluming fan

Sneutje! :lol:

Wat moet jij in de echte wereld een slappeling zonder ballen zijn guest 11 :roll:

Anonymous
09-07-2006, 23:41
Oesh,

Ik heb met stomme verbazing deze trieste soap doorgelezen. Ik zit al ruim 22 in het kyokushin wereldje en ik blijft me verbazen hoe nono\'s anoniem goeie karateka\'s afzeiken hier op dit forum.

Ik zie in de hele topic maar 3 mensen onder hun eigen naam posten en dat zijn Henk Kuipers, Sjaak van de Velde en Jan de Jong. Complimenten heren voor dat en dat getuigd van ballen en staan voor wat je waard bent.

Over een paar hoofdrolspelers hier in deze topic wil ik wel wat kwijt want op een na ken ik ze allemaal persoonlijk.

Jan heb ik leren kennen via de reunies in Strijen die Sjaak altijd organiseerde hij kwam bij mij over als een punctuele man die altijd klaar stond om zijn steentje bij te dragen op de diverse evenementen, Hij is zeer toegankelijk en heeft voor iedereen tijd.

Sjaak is een gedreven persoon die heel veel voor het kyokushin heeft betekent en die onvermoeibaar door gaat. De man is dacht en nacht bezig met zijn sport en heeft als enige nadeel dat hij het hart op de tong heeft liggen en daardoor wel is te eerlijk is wat door sommigen niet zo wordt gewaardeerd. Sjaak heeft meer behoefte aan remming dan aan stimulatie want de man is onvermoeibaar. Een goede karateka.

Henk Kuipers ken ik persoonlijk niet maar hij komt bij mij over als een eerlijke man die goede bedoelingen heeft. Ik hoop dat hij een positieve bijdrage kan leveren aan zijn IBK en aan het karate

Gerard is een karateka in hart en nieren maar is een tikkie de weg kwijt en heeft zichzelf gek laten maken door Bluming en dat is jammer want door het accepteren van al die dangraden is hij de realiteit een beetje kwijtgeraakt. Ik hoop dat hij nu hij weg is bij Bluming weer normaal gaat doen. Een goede karateka/

Koen heb ik ook 2 x ontmoet bij Sjaak in zijn dojo en Koen is een hele goede karateka en aardige vent die een leuk verhaal heeft. Weet wel dat hij en Sjaak heel goed hebben samengewerkt en hoop dat ze weer is samen wat gaan doen.

Bluming is een verhaal apart en over deze man wil ik kort zijn. Hij heeft mijn inziens het kyokushin kapot gemaakt door verdeel en heers te prediken en hij is ook de schuldige van de splitsing tussen Jan de Jong en de Gordeau\'s met Sjaak want al deze heren werkten jarenlang perfect samen. Maar na het vertrek van Sjaak uit de IBK hadden de Gordeau\'s en de Jong ook gelijk moeten weg gaan want ze hadden beter moeten weten, Sjaak had gelijk en dat weten ze nu dus ook. Hoop van ganse harte voor het kyokushin karate dat een aantal mensen die door Bluming uit elkaar gedreven hun trots over boord gooien en weer gaan samenwerken. Bluming zal ongetwijfeld doorgaan met het afgeven op Jan, Sjaak en Gerard maar dat geeft niet want er zijn nog maar weining mensen die deze man serieus nemen vanwege zijn leugens en onwaarheden.

Ik spreek de wens uit dat we ooit weer is eens zullen zijn, zonder Bluming, in het belang van onze leerlingen en het kyokushin

oesh
P

Anonymous
10-07-2006, 00:12
http://www.internationalbudokai.com/budokai_web/files//full%20board%20IBK.JPG

The full IBK Board at the European Summercamp.

from right to left: T.Eikmans, F.v.Wijngaarden, G.Gordeau, J. de Jong, N. Gordeau, A.Anufriev, I.Adamy

Anonymous
10-07-2006, 08:26
http://www.internationalbudokai.com/budokai_web/files//full%20board%20IBK.JPG

The full IBK Board at the European Summercamp.

from right to left: T.Eikmans, F.v.Wijngaarden, G.Gordeau, J. de Jong, N. Gordeau, A.Anufriev, I.Adamy

Eikmans en van Wijngaarden waren meer dan 25 jaar Blumings jongens en zijn nu weg de reden is bekend

Anonymous
10-07-2006, 08:31
Wat is die Bluming toch een verschrikkelijke zielig hoopje mens om op zijn website iedereen zo af te zeiken met leugens en onwaarheden. Hij heeft zijn hele leven iedereen bedonderd en als je alles leest is hij een heilig boontje en de rest zijn nietsnutten. Loek Hollander zag het 35 jaar geleden al toen die Bluming uit de kyokushin schopte.

Anonymous
10-07-2006, 11:36
ja jantje niet liegen op dit forum er zijn genoeg die mee kijken.

en toch vindt ik het kut hoe makkelijk een ieder afgeeft op deze site tav bluming.

ik roep op geef die dangraden terug, ik zeg zelfs een niet goed geld terug garantie, en niemand reageerd.

nee natuurlijk niet een ieder vind zich zelf nu wel die dangraden waard.

oprotten terug die graden naar die oplichter bluming,schaam je dat je ze aangenomen hebt.

Bluming heeft hier niet 1 keer gereageerd en jullie blijven maar door zeiken, nee dat is kyokushin geworden een ouwe zeik club.
ga trainen mensen en laat maar zien in je eigen omgeving dat je het goed doet.

we lijken wel een tweede japan, of zou het aan de mensheid liggen want het gaat al eeuwen zo.

bluming heeft van de centjes geprofiteerd jullie van de te hoge dangraden dus nu je bek allemaal houden en ga weer wat doen.

wie nu nog reageerd leverd echt zijn graden in afgesproken.

en toch heeft die mas oyama ons een fantastische erfgoed meegegeven KYOKUSHIN het ligt ons allemaal zo aan het hart dat we allemaal op onze manier de grootste willen zijn.

osu niet meer zeiken eerst in de spiegel kijken tot tien tellen en dan weer normaal gaan trainen lesgeven en zelf rein blijven.

denk erom niet meer zeuren anders de dangraden inleveren.

beloofd

OSU

Cave
10-07-2006, 12:44
ja jantje niet liegen op dit forum er zijn genoeg die mee kijken.

en toch vindt ik het kut hoe makkelijk een ieder afgeeft op deze site tav bluming.

ik roep op geef die dangraden terug, ik zeg zelfs een niet goed geld terug garantie, en niemand reageerd.

nee natuurlijk niet een ieder vind zich zelf nu wel die dangraden waard.

oprotten terug die graden naar die oplichter bluming,schaam je dat je ze aangenomen hebt.

Bluming heeft hier niet 1 keer gereageerd en jullie blijven maar door zeiken, nee dat is kyokushin geworden een ouwe zeik club.
ga trainen mensen en laat maar zien in je eigen omgeving dat je het goed doet.

we lijken wel een tweede japan, of zou het aan de mensheid liggen want het gaat al eeuwen zo.

bluming heeft van de centjes geprofiteerd jullie van de te hoge dangraden dus nu je bek allemaal houden en ga weer wat doen.

wie nu nog reageerd leverd echt zijn graden in afgesproken.

en toch heeft die mas oyama ons een fantastische erfgoed meegegeven KYOKUSHIN het ligt ons allemaal zo aan het hart dat we allemaal op onze manier de grootste willen zijn.

osu niet meer zeiken eerst in de spiegel kijken tot tien tellen en dan weer normaal gaan trainen lesgeven en zelf rein blijven.

denk erom niet meer zeuren anders de dangraden inleveren.

beloofd

OSU

lol @ dit meesterwerk :lol:

Idd.... van dit soort taalgebruik krijg ik toch zo'n hoofdpijn he? Ik dacht dat mijn begrijpend lezen nog op niveau was maar als ik dit soort zinsconstructies onder ogen krijg wil ik altijd bellen met mijn huisarts om me te laten onderzoeken op dyslecsie.

Vraagje naar de admins: posten die Guests soms in het Engels en vertalen jullie alles met Babblefish of een dergelijk programma? Zo niet dan denk ik dat er heel wat mensen zijn die naast het geld voor hun Dan's/Dannen ook nog wat geld kunnen terugvragen voor de door hen 'genoten' scholing..... :roll:

Chico
10-07-2006, 12:55
zijn die kyokushin wedstrijden leuk om te doen?

Anonymous
10-07-2006, 12:56
ja jantje niet liegen op dit forum er zijn genoeg die mee kijken.

en toch vindt ik het kut hoe makkelijk een ieder afgeeft op deze site tav bluming.

ik roep op geef die dangraden terug, ik zeg zelfs een niet goed geld terug garantie, en niemand reageerd.

nee natuurlijk niet een ieder vind zich zelf nu wel die dangraden waard.

oprotten terug die graden naar die oplichter bluming,schaam je dat je ze aangenomen hebt.

Bluming heeft hier niet 1 keer gereageerd en jullie blijven maar door zeiken, nee dat is kyokushin geworden een ouwe zeik club.
ga trainen mensen en laat maar zien in je eigen omgeving dat je het goed doet.

we lijken wel een tweede japan, of zou het aan de mensheid liggen want het gaat al eeuwen zo.

bluming heeft van de centjes geprofiteerd jullie van de te hoge dangraden dus nu je bek allemaal houden en ga weer wat doen.

wie nu nog reageerd leverd echt zijn graden in afgesproken.

en toch heeft die mas oyama ons een fantastische erfgoed meegegeven KYOKUSHIN het ligt ons allemaal zo aan het hart dat we allemaal op onze manier de grootste willen zijn.

osu niet meer zeiken eerst in de spiegel kijken tot tien tellen en dan weer normaal gaan trainen lesgeven en zelf rein blijven.

denk erom niet meer zeuren anders de dangraden inleveren.

beloofd

OSU

Deze post moet gezien het taalgebruik van Bluming zelf zijn of van een tweelingbroer, wat een niveau zeg :roll: Je had beter je school kunnen afmaken ipv naar Korea gaan :wink:

En wat denk je er van is om eerst het geld terug te geven Bluming voordat iemand zijn dangraad teruggeeft want ik vertrouw je nog niet bij een klein meisje met haar spaarpot. je kent het spreekwoord toch, eens een dief altijd een dief. Waarom denk je dat je uit je eigen IBK bent gezet door je meest trouwen leerlingen :lol:

Anonymous
10-07-2006, 13:01
zijn die kyokushin wedstrijden leuk om te doen?

dat moet wel als je ziet hoe ze hier al knokken :lol:

Anonymous
10-07-2006, 13:08
Bluming heeft hier niet 1 keer gereageerd en jullie blijven maar door zeiken,

Uit welke grot kom jij kruipen heb je Bluming zijn site gelezen en gezien wie die allemaal afkraakt ?

Jan de Jong, Nico Gordeau, Gerard Gordeau, Sjaak van de Velde, Peter van der Sluis, Hedwig Lobman, David Cook, Marius Goedegebuur, Istvan Adamy, Mas Oyama. Loek Hollander, Matsui, Tezuka., Dieter Eisheuer. De lijst is te lang om op te noemen.

Helaas kan er maar 1 woord voor verzinnen, de eens zo grote man is MALENDE.

Anonymous
10-07-2006, 13:13
Bluming over Jan de Jong en de IBK

Than their has been some trouble in the IBK. Not much just one Jackass who thought he could take over when he made a foundation and shut out the Kaicho who than has to listen to a kind of board I appointed myself NOT knowing that this foundation hadbeen sealed of by this man called Jan de Jong. They wanted a meeting in Budapest but I will NOT be their. If they want to talk they can come to me. This man also stole one of my websites while pretending that a sponsor will take care of it and I just mail what must be in there. NOT REALLY. He put just in their what was good for him and when I told him to give the Web over to somebody alse he wrote WIE KAATST ??? which in English really means Go F.... yourself. terrific respect and a real gentleman but certainly bot a BUDOKA and of KOKORO he never heard of it. But the real idiot is MYSELF for helping this Jackass. His behaviour on one of the best days for IBK was terrible and he was kicked out of the Marine office and now is not aloud to come on the camp again. This day socalled Survival day was attended by 460 budoka from al styles and we had a wonderfull day with lessons from all styles senseis and the Abseil tower and the obstacle road for training of the Marines ect. At the boothcamp in DOORN. Where I started teaching since 1964 and was a Marine myself at age 16 in 1949. His behaviour over all if unbelieveble and his story that he killed a man with his finger in the plexus solaris while being on police duty nearly choked out a police captain while he is a student of mine. How nuts can you be. Anyway I kicked him out of MY IBK FAMILY because he clearly does not belong with us.

If you look at the website de jong the website he stole from the Kaicho's IBK you still see many dojos even countries on their who are NOT members of de jong or Kamakura but have send mails telling them that they want to have absolutely NOTHING to do with jan de jong and to take
them off the STOLEN website. But de jong still keeps them on their because it will look very foolish and very empty if he puts on the ones who are with him and that is ONLY. Kamakura dojo 20 members Kyokushin, Katsu dojo 80 members (Holland) de jong zeeland dojo 30 members (holland) and Foreign countries ONLY Hungary Adamy Istvan. Now it is almost for sure that Adamy will present the OFFICAL membership cards of Kaicho Jon Bluming's IBK, as being the the cards of his dojo. That of course is not so and will not be recognized by the official IBK because those cards are stolen from Kaicho and Adamy on his own account is NOT a member anymore of the IBK. So he also uses the name IBK to make money and promote his summercamp which is only KYOKUSHIN karate NOT All Round. Again the Budapest summerschool is NOT the international summercamp of the IBK

Their is a little confusion about the IBK and who is member and who not. It is very easy just look at the REAL IBK websites and when you do not find the names on it who claim to be member of the IBK than they are NOT. Mr de Jong is the one I KICKED out of the IBK because of his behaviour and his very sneaky way to try to take over mine and our IBK by making a foundation in which I did NOT have any say anymore and eventually had to listen to a socalled foundation management in which I was no part. I found this out the hard way and at a time that this imposter thought that their was nothing I could do about that but take their decisions and shut up.

I am amazed at the brutality and the socalled BUDO way or KOKORO this man and the very few who dreamed this foundation up and stood behind him. They trampled on the family way of the IBK "LOYALTY, RESPECT and DEDICATION". Now to set matters straight about the IBK. OF course I DID NOT and NEVER WILL step out of the IBK which I founded in 1980 with Jan de Bruin at present PR man of the IBK and Caoch of the IBK 7th dan also Dai Shihan of the Dutch Navy. Mr Jan de JONG is NOT anymore Secretary or MEMBER of the IBK. His foundation has no rights in our IBK and is a empty foundation with no sponsors who are the only ones member of his foundation. Since I was the only one who put money from the dojos of the IBK in this foundation and of course do not do so anymore it is a EMPTY SHELL. KAMAKURA dojo decided after this purge to go their own way and are NO longer member of the IBK. Also Istvan Adamy whom I made 8th dan after all his years in Budo and when the Kyokushinkaikan Hondu of Matsui expelled him and when Loek Hollander took away his 6th dan ????? And for thank you, he decided also to go his own way and even had the nerve to say he goes further with the IBK. WHAT IBK? he does NOT have a IBK and now certainly is NOT a member of our IBK. (see the website of the real IBK where Henk Kuipers is the Chairman http://www.internationalkyokushinbudokaikan.com) He also refuses to send back the 180 membership cards I gave him to make his students member of the IBK last year. he has not payed for any of them and the membership cards are still in his possesion. Now how do they call that ...stealing, or what????? So thats all NOBODY of our IBK in the world went with this de JONG or are behind Kamakura dojo which is only a dojo with 20 members in the IBK. Last year so as far as that goes the IBK shall not miss this dojo.

Kaicho Bluming

Anonymous
10-07-2006, 13:14
http://www.internationalbudokai.com/budokai_web/default.asp?page_id=142

Anonymous
10-07-2006, 13:21
Vanaf gisteren is de naam van Jon Bluming zelfs verwijderd als "founder" van de IBK site :(

http://www.internationalbudokai.com/budokai_web/default.asp?page_id=102

Cave
10-07-2006, 13:29
[quote=Cave]

Bluming heeft hier niet 1 keer gereageerd en jullie blijven maar door zeiken,

Bovenstaand quote is zeker niet van mij, weet niet wie er loopt te fucken maar ik daag u hierbij uit voor een full contact kyokushin wedstrijd: eerste die geen belediging meer weet heeft verloren! :wink:

Anonymous
10-07-2006, 16:51
ja ja hier op deze topic lopen echte uitdagers, hier worden we bang van cave[/quote]

Anonymous
10-07-2006, 18:11
we hebben de foto's gezien op de website van het zomerkamp in hongarije niet echt om trots op te zijn.

als jullie eerlijk zijn dan zijn jullie het met me eens, het is niet zo groots als vroeger.

ik denk volgend jaar nog kleiner

Anonymous
10-07-2006, 19:19
we hebben de foto's gezien op de website van het zomerkamp in hongarije niet echt om trots op te zijn.

als jullie eerlijk zijn dan zijn jullie het met me eens, het is niet zo groots als vroeger.

ik denk volgend jaar nog kleiner

Wat ben jij toch een zeurpiet, zal me niks verbazen dat guest 11 een kind van 11 is.

Anonymous
11-07-2006, 00:06
guest hierbij mijn antwoorden

Ja we staan heel sterk om de naam IBK terug te vorderen van hun, maar ik verwacht dat zij deze naam niet langer willen gebruiken ivm hun negatieve houding tegen Blumin,nogmaals het logo hebben ze al veranderd.

het feit dat u beide site dezelfde namen ziet ligt meer aan hun want als u bij die namen de website zoekt zult u zien dat die aan ons gelinkt zijn tevens zijn er twee dojo's die nog beide partijen op hun site hebben.

Het Hongaars kamp is niet meer het zomerkamp van onze IBK
En zal ook niet meer door Bluming bezocht worden,wel zijn er nog leden van ons daar actief die al betaald hebben zoals shihan Mladen van Croatie die hebben persoonlijk van Kaicho Bluming groen licht gekregen.


Zie je dat ik gelijk had Henk, shihan Mladen blijft Hanshi Adamy en de IBK trouw en laat jou Bluming ook vallen. Zeg maar tegen Bluming dat hij het stukje over het zomerkamp in Croatie van zijn site kan halen, staat zo raar :lol: Zie dat je zijn naam wel alvast van de real IBK site hebt gehaald. Prima, kan hard gaan he :wink:

Anonymous
11-07-2006, 00:10
Inderdaad heel geloofwaardig van het IBK bestuur om te zeggen dat ze nu geen hoge graden meer weggeven, kijk even wat ze zelf hebben geregeld

Lijst van graden van het IBK bestuur in 1999 :

G Gordeau 4e dan
N Gordeau 3 e dan
J de Jong 2e dan
F van Wijngaarden 6e dan
T Eimans 6e dan

Dit is niet juist wat mijn persoon betreft:
1986 1e dan, 1990 2e dan, 1995 3e dan en 1999 4e dan.
Uw informatie nazien svp voor u iets schrijft.

Mijn informatie is zeer juist Jan de Jong. Laat ik nou bij uw promotie aanwezig zijn geweest in 1999 op de kyokushin reunie in Strijen die door Sjaak is georganiseerd. We stonden daar met een mannetje of 150 en U bent samen met Gerard en Sjaak gepromoveerd. U werd van 2e dan naar 4e dan gepromoveerd en de foto's van de reunie laten duidelijk zien dat u 2 strepen op u band heeft bij het aanvaarden van uw diploma. Of u heeft last van een selectief geheugen of u probeert de geschiedenis te veranderen :lol: Er zijn 149 getuigen die mijn verhaal kunnen bevestigen en ook Sjaak die op dit forum post kan dat.

Mvg oesh

:D Het is stil aan de overkant :lol:

Anonymous
11-07-2006, 00:10
Inderdaad heel geloofwaardig van het IBK bestuur om te zeggen dat ze nu geen hoge graden meer weggeven, kijk even wat ze zelf hebben geregeld

Lijst van graden van het IBK bestuur in 1999 :

G Gordeau 4e dan
N Gordeau 3 e dan
J de Jong 2e dan
F van Wijngaarden 6e dan
T Eimans 6e dan

Dit is niet juist wat mijn persoon betreft:
1986 1e dan, 1990 2e dan, 1995 3e dan en 1999 4e dan.
Uw informatie nazien svp voor u iets schrijft.

Mijn informatie is zeer juist Jan de Jong. Laat ik nou bij uw promotie aanwezig zijn geweest in 1999 op de kyokushin reunie in Strijen die door Sjaak is georganiseerd. We stonden daar met een mannetje of 150 en U bent samen met Gerard en Sjaak gepromoveerd. U werd van 2e dan naar 4e dan gepromoveerd en de foto's van de reunie laten duidelijk zien dat u 2 strepen op u band heeft bij het aanvaarden van uw diploma. Of u heeft last van een selectief geheugen of u probeert de geschiedenis te veranderen :lol: Er zijn 149 getuigen die mijn verhaal kunnen bevestigen en ook Sjaak die op dit forum post kan dat.

Mvg oesh

:D Het is stil aan de overkant :lol:

Anonymous
11-07-2006, 00:18
ja ja hier op deze topic lopen echte uitdagers, hier worden we bang van cave[/quote]

Krijg nou tieten shihan Jan de Bruin post hier ook. Welkom shihan maar waarom post u niet onder uw eigen naam ?

oesh

Cave
11-07-2006, 00:25
ja ja hier op deze topic lopen echte uitdagers, hier worden we bang van cave[/quote]

Ik weet niet waar jij last van hebt guest 11 maar de enige die hier loopt uit te dagen ben jij, geretadeerde halvezool. Leer eens formuleren, typen en quoten (en de juiste quote bij de juiste persoon) en dan hebben we het er nog eens over. Oesjjjj oh grote toetsenbord krijger :roll:

jan sensei kyokushin
11-07-2006, 06:54
we hebben de foto's gezien op de website van het zomerkamp in hongarije niet echt om trots op te zijn.

als jullie eerlijk zijn dan zijn jullie het met me eens, het is niet zo groots als vroeger.

ik denk volgend jaar nog kleiner

Wat ben jij toch een zeurpiet, zal me niks verbazen dat guest 11 een kind van 11 is. Osu ben het met je eens basten , ik denk dat er veel guesten kids zijn , die nog in de maak waren in de jaren 80, en nog tot ontwikkeling moeten komen gezien de reactie,s :roll:

ik ga trainen nu buiten het regent ,ach ik ben nog maar 61jaar mvg

osu

Anonymous
11-07-2006, 10:07
wel raar dat men van alles roept bij de gestolen IBK zoals die zweert trouw en die is loyaal etc.

en als je dan op hun website klikt dan zie je nog een paar namen uit het buiteland croatie , germany.

als je dan op die websites van die landen klikt en bij hun kijkt bij wie ze thuis horen dan zie je Blumikngs zijn nieuwe IBK en kom je weer op de site uit van Bluming en Kuipers ??????????????

Rare mensen toch die oude IBK leden.

nog gekker is de site van de twee bestuurs leden Frans en Tom die site is bijna een ode aan Bluming ????????

Jaja praatjesmakers bij de gestolen IBK.

Anonymous
11-07-2006, 10:27
wel raar dat men van alles roept bij de gestolen IBK zoals die zweert trouw en die is loyaal etc.

en als je dan op hun website klikt dan zie je nog een paar namen uit het buiteland croatie , germany.

als je dan op die websites van die landen klikt en bij hun kijkt bij wie ze thuis horen dan zie je Blumikngs zijn nieuwe IBK en kom je weer op de site uit van Bluming en Kuipers ??????????????

Rare mensen toch die oude IBK leden.

nog gekker is de site van de twee bestuurs leden Frans en Tom die site is bijna een ode aan Bluming ????????

Jaja praatjesmakers bij de gestolen IBK.

Alles heeft zijn tijd nodig en websites moeten aangepast worden, Laat Bluming maar schreeuwen en mails versturen we zitten er niet mee, de IBK is stil going strong.

Anonymous
11-07-2006, 10:42
ja guest slaap lekker door de websites moeten aangepast worden , ze zijn net aangepast hahaha gekkie hou je zelf voor de gek niet de lezers hier.

mladen komt naar duitsland in augustus en 1 van zijn leerlingen vecht 7 oktober op het gala van henk.

ik wil een ieder ook even verwijzen naar de site van de hongaren,die hebben zoveel onzin op hun site dat gerard de opvolger is van bluming hahaha rare mannen die van hongarije.

het blijft natuurlijk triest als je zo verliest, 1 advies heren gamet je echte dangraad verder max 4e dan en met je eigen bondje maar dan wel even een eigen naampje bedenken.

Anonymous
11-07-2006, 13:29
ja guest slaap lekker door de websites moeten aangepast worden , ze zijn net aangepast hahaha gekkie hou je zelf voor de gek niet de lezers hier.

mladen komt naar duitsland in augustus en 1 van zijn leerlingen vecht 7 oktober op het gala van henk.

ik wil een ieder ook even verwijzen naar de site van de hongaren,die hebben zoveel onzin op hun site dat gerard de opvolger is van bluming hahaha rare mannen die van hongarije.

het blijft natuurlijk triest als je zo verliest, 1 advies heren gamet je echte dangraad verder max 4e dan en met je eigen bondje maar dan wel even een eigen naampje bedenken.

wat ben je toch een zakkewasser guest 11. We gaan helemaal niet verder met 4e dan en we blijven IBK en Gerard Gordeau is Kancho niet Kuipers. Ik herhaal de woorden nog is van Jan de Jong, fuck you :lol:

Anonymous
11-07-2006, 14:27
hahahahahahahahaha je raakt stressie he dat ik je aanspreek op je dangraadjes je wilt ze niet inleveren he, wel kankeren op bluming maar niet je graadjes inleveren .

om met jou woorden te spreken, wat ben je toch een zakkewasser.

en je hebt gelijk gerard is jullie kancho en niet kuipers.

die is het van bluming zijn tak en helaas iets groter en natuurlijk de opvolger en dat is gerard weer niet, vraag bluming zelf of kijk op zijn website www.jonbluming.com

en de IBK naam geven jullie gewoon terug lelijke dieven hahahaha of anders hou hem ook maar heb je in ieder geval nog een mooi aandenken aan de one and only Kaicho Jon Bluming jullie voormalige neckerman dangraden leverancier.

nog 1 keer in jou taal guest FUCK YOU en veel plezier met Jan Tupperware

marcelt
11-07-2006, 19:04
Mixfight leeft! riep ik al eerder uit in dit topic.

Maar de kyokushinwereld met al die guests zeker ook!

Dear internetwarriors ga lekker trainen en doe iets met/ voor je sport! :idea:

Anonymous
11-07-2006, 19:17
hahahahahahahahaha je raakt stressie he dat ik je aanspreek op je dangraadjes je wilt ze niet inleveren he, wel kankeren op bluming maar niet je graadjes inleveren .

om met jou woorden te spreken, wat ben je toch een zakkewasser.

en je hebt gelijk gerard is jullie kancho en niet kuipers.

die is het van bluming zijn tak en helaas iets groter en natuurlijk de opvolger en dat is gerard weer niet, vraag bluming zelf of kijk op zijn website www.jonbluming.com

en de IBK naam geven jullie gewoon terug lelijke dieven hahahaha of anders hou hem ook maar heb je in ieder geval nog een mooi aandenken aan de one and only Kaicho Jon Bluming jullie voormalige neckerman dangraden leverancier.

nog 1 keer in jou taal guest FUCK YOU en veel plezier met Jan Tupperware

Bluming is niks die heeft zelf een bondje gesticht toen hij door loek hollander er uit geflikkerd werd,toen wisten ze al dat bluming niet deugde hioj is niks en kan niks die ouwe seniel.

Anonymous
11-07-2006, 20:17
Laten we de scheldwoorden achterwege laten en alles met argumenten onderbouwen.

Anonymous
11-07-2006, 20:47
hahahahahahahahaha je raakt stressie he dat ik je aanspreek op je dangraadjes je wilt ze niet inleveren he, wel kankeren op bluming maar niet je graadjes inleveren .

om met jou woorden te spreken, wat ben je toch een zakkewasser.

en je hebt gelijk gerard is jullie kancho en niet kuipers.

die is het van bluming zijn tak en helaas iets groter en natuurlijk de opvolger en dat is gerard weer niet, vraag bluming zelf of kijk op zijn website www.jonbluming.com

en de IBK naam geven jullie gewoon terug lelijke dieven hahahaha of anders hou hem ook maar heb je in ieder geval nog een mooi aandenken aan de one and only Kaicho Jon Bluming jullie voormalige neckerman dangraden leverancier.

nog 1 keer in jou taal guest FUCK YOU en veel plezier met Jan Tupperware

En wie mag Jan Tupperware niet wezen :? Is dat familie van Jon open hand zakkevuller :lol:

En het is precies zoals je zegt guest 11 of moet ik Jan de Bruin zeggen, we houden de naam maar,

En onze kancho Gerard Gordeau is een kyokushin man en niet een freefight kancho met een zak vol met geld :idea:

En niemand geeft 1 dangraadje terug voordat Bluming al het geld teruggeeft wat die heeft gevraagd voor die dangraden.

Veel plezier met Johnny schreeuwlelijk Neckerman en 1 hele goede raad let op je portmonnee :D

Anonymous
11-07-2006, 20:54
Wat is die Bluming toch een verschrikkelijke zielig hoopje mens om op zijn website iedereen zo af te zeiken met leugens en onwaarheden. Hij heeft zijn hele leven iedereen bedonderd en als je alles leest is hij een heilig boontje en de rest zijn nietsnutten. Loek Hollander zag het 35 jaar geleden al toen die Bluming uit de kyokushin schopte.

Dat komt omdat Shihan Loek Hollander een kyokushin man is in hart en nieren en Bluming een judo freak. Hollander heeft het kyokushin verspreid in Europa toen Bluming zijn centjes zat te tellen :roll: Hollander hoor 10e dan te zijn en Bluming alleen maar 6e dan de graad die Oyama hem heeft gegeven. Alles er boven is nep en neemt niemand serieus en zeker de IKO's niet.

Anonymous
11-07-2006, 20:57
guest 11 is die marine adjudant van bluming. Dacht dat die van de keiharde jongens waren maar hij durft nog geen eens onder zijn eigen naam te posten :lol: Wanneer wordt je 8e dan Jantje kan nooit meer lang duren

Anonymous
11-07-2006, 21:37
guest 11 is die marine adjudant van bluming. Dacht dat die van de keiharde jongens waren maar hij durft nog geen eens onder zijn eigen naam te posten :lol: Wanneer wordt je 8e dan Jantje kan nooit meer lang duren

Marine adjudant? Nee een gewone marineman die dankzij Bluming tussen de "echte" mannen, de mariniers, mag werken, er een rangetje bij heeft gekregen en af en toe een lesje mag geven als er tenminste iemand aanwezig is. Verder alleen lekker met Bluming kletsen en zelfs via dat kontekruipergedoe sergeant geworden, niet gek voor een gewone vlootbaal. Vorig jaar stond je nog bij je echte maten en nu lid van de Engelen? Als ze dat "boven" maar niet horen want Sliedrecht is erg gelovig!

Anonymous
11-07-2006, 22:00
weer allemaal babbals guest post jij eens onder je eigen naam.
de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet ben je soms geen kerel.

ik lok je wel uit de tent jantje tupperware je laat je te veel gaan in je emotie.

nog 1keer en snel regelen die dangraden terug want jullie hebben als bestuur niets betaald hahahaha weer een leugen.

alleen nico en gerard hebben betaald en daar geld de niet goed geld terug garantie voor.

maar jantje fransje en tommetje nu inleveren jullie hebben niets betaald.

zorg dat je er bij komt bij de marine zit je goed

Anonymous
11-07-2006, 22:01
weer allemaal babbals guest post jij eens onder je eigen naam.
de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet ben je soms geen kerel.

ik lok je wel uit de tent jantje tupperware je laat je te veel gaan in je emotie.

nog 1keer en snel regelen die dangraden terug want jullie hebben als bestuur niets betaald hahahaha weer een leugen.

alleen nico en gerard hebben betaald en daar geld de niet goed geld terug garantie voor.

maar jantje fransje en tommetje nu inleveren jullie hebben niets betaald.

zorg dat je er bij komt bij de marine zit je goed

Anonymous
11-07-2006, 22:14
weer allemaal babbals guest post jij eens onder je eigen naam.
de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet ben je soms geen kerel.

ik lok je wel uit de tent jantje tupperware je laat je te veel gaan in je emotie.

nog 1keer en snel regelen die dangraden terug want jullie hebben als bestuur niets betaald hahahaha weer een leugen.

alleen nico en gerard hebben betaald en daar geld de niet goed geld terug garantie voor.

maar jantje fransje en tommetje nu inleveren jullie hebben niets betaald.

zorg dat je er bij komt bij de marine zit je goed

Je moet er maar trots op zyn. Ik weet niet waar dit allemaal over gaat maar dit forum ging toch over Bluming?

Anonymous
11-07-2006, 22:18
Wat is die Bluming toch een verschrikkelijke zielig hoopje mens om op zijn website iedereen zo af te zeiken met leugens en onwaarheden. Hij heeft zijn hele leven iedereen bedonderd en als je alles leest is hij een heilig boontje en de rest zijn nietsnutten. Loek Hollander zag het 35 jaar geleden al toen die Bluming uit de kyokushin schopte.

Dat komt omdat Shihan Loek Hollander een kyokushin man is in hart en nieren en Bluming een judo freak. Hollander heeft het kyokushin verspreid in Europa toen Bluming zijn centjes zat te tellen :roll: Hollander hoor 10e dan te zijn en Bluming alleen maar 6e dan de graad die Oyama hem heeft gegeven. Alles er boven is nep en neemt niemand serieus en zeker de IKO's niet.

Helemaal mee eens. De zaak was failliet toen Hollander het overnam. Hij heeft het opgebouwd tot een bloeiende organisatie maar helaas... Bij Bluming ging het ook zo, er was helemaal niets, hij zat zielig in zijn badjas hebben we gehoord van de shihans Eikmans en Van Wijngaarden en zij hebben hem er bovenop geholpen. Alleen jammer dat het geld van hun leden niet in de pot zit maar in de Jaguar van Bluming...

Anonymous
11-07-2006, 22:23
hebben jullie de foto van gerard op de site van kamakura met als tekst gerard gordeau kancho of the ibk.

hahahahahahahahahahahahahahahahaha wie zijn twee japanse tuin kabouters naast hem?
je kan zo op de foto al zien dat die twee echte toppers zijn uit het kyokushin proest!!!!!!

jantje en vanaf nu slaap lekker en snaveltje toe

Anonymous
11-07-2006, 22:41
hebben jullie de foto van gerard op de site van kamakura met als tekst gerard gordeau kancho of the ibk.

hahahahahahahahahahahahahahahahaha wie zijn twee japanse tuin kabouters naast hem?
je kan zo op de foto al zien dat die twee echte toppers zijn uit het kyokushin proest!!!!!!

jantje en vanaf nu slaap lekker en snaveltje toe

Toevallig ken ik die heren! Als je zo vriendelijk wilt zijn de foto aan dhr. Bluming te tonen zal het schaamrood hem om de kaken slaan! Hij zal je dan wel vertellen bij wie kancho Gerard Gordeau eregast was! Voor alle duidelijkheid: Ik zou oppassen met een dergelijk taalgebruik tegen deze heren want hun macht reikt ver...

Anonymous
11-07-2006, 22:42
hebben jullie de foto van gerard op de site van kamakura met als tekst gerard gordeau kancho of the ibk.

hahahahahahahahahahahahahahahahaha wie zijn twee japanse tuin kabouters naast hem?
je kan zo op de foto al zien dat die twee echte toppers zijn uit het kyokushin proest!!!!!!

jantje en vanaf nu slaap lekker en snaveltje toe

Toevallig ken ik die heren! Als je zo vriendelijk wilt zijn de foto aan dhr. Bluming te tonen zal het schaamrood hem om de kaken slaan! Hij zal je dan wel vertellen bij wie kancho Gerard Gordeau eregast was! Voor alle duidelijkheid: Ik zou oppassen met een dergelijk taalgebruik tegen deze heren want hun macht reikt ver...

Anonymous
11-07-2006, 22:52
Geweldig kancho de jong gaat dreigen....... :shock:

Wat is ben je toch een miezerig mannetje joh....
Respect voor Henk Kuipers b.t.w.

The Bulldog
11-07-2006, 23:23
Respect voor Henk Kuipers b.t.w.

zeker wel... lijkt nu toch 1 van de weinige van een I.K.B. die een simpele verhelderende reply gaf.

vanuit zijn oogpunt gegeven..

Dragon Tail
11-07-2006, 23:31
Je kunt de DVD met Bluming nog steeds bestellen hoor:

http://www.soundtrackcollector.com/images/cd/large/Naakt_over_schutting_6401065.jpg

Anonymous
11-07-2006, 23:35
jantje ik wist dat jij hier steeds achter de schermen zat, je bent er in getrapt he, in het valletje gelopen met al je leugens.

en jantje dreigementen zijn we niet bang voor, daar ben ik al te oud voor hahahahaha.

in ieder mens zit bloed jantje ook in hun en vooral in jou,dus zou ik maar nooit weer dreigen in jou omstandigheid zonder vrienden in je buurt.

je hebt jezelf bloot gegeven en leugens verspreid .

lever in die 4e en 6e gekregen { niet betaald } dan graden.

nu

Anonymous
11-07-2006, 23:36
is de vraag als kuipers niet achter het forum gebeuren loopt te dreigen om de naam
liever dan maar openlijk dat is minder laf

Anonymous
11-07-2006, 23:40
lever in zeg ik, en snel je hebt me kwaad gemaakt jantje door me te bedreigen.

in leveren die gestolen naam en gratis { niet zoals je doet voorkomen dat alles betaald moest worden } dan graden van je.

of terug in je hok en hier nooit meer posten en anderen zwart maken terwijl je zelf de boel flest.

lever in nu

Anonymous
11-07-2006, 23:57
by the way guest ik heb kuipers niet horen dreigen hier jij wel?

Kancho de Jong die dreigt hier !!!!!!!!!!!!!

Anonymous
12-07-2006, 00:26
guest 11 is die marine adjudant van bluming. Dacht dat die van de keiharde jongens waren maar hij durft nog geen eens onder zijn eigen naam te posten :lol: Wanneer wordt je 8e dan Jantje kan nooit meer lang duren

Marine adjudant? Nee een gewone marineman die dankzij Bluming tussen de "echte" mannen, de mariniers, mag werken, er een rangetje bij heeft gekregen en af en toe een lesje mag geven als er tenminste iemand aanwezig is. Verder alleen lekker met Bluming kletsen en zelfs via dat kontekruipergedoe sergeant geworden, niet gek voor een gewone vlootbaal. Vorig jaar stond je nog bij je echte maten en nu lid van de Engelen? Als ze dat "boven" maar niet horen want Sliedrecht is erg gelovig!

dontmindme
12-07-2006, 00:42
by the way guest ik heb kuipers niet horen dreigen hier jij wel?

Kancho de Jong die dreigt hier !!!!!!!!!!!!!kunnen jullie geen kumite regelen of zo
met respect voor alle mensen die hier onder hun EIGEN naam
reageren maar regel een toernooi, of ene party vs ander party

wie de meeste aanhang heeft alvast gewonnen (democratish gezien dan)

komen jullie zeikerds er dan nog niet uit
is er altijd nog planB :twisted:

Bassline
12-07-2006, 00:59
Was ik toch bijna bang dat het topic in zou kakken... :lol:

Is het inmiddels al tijd voor een boek danwel film over deze affaire? :lol:

Anonymous
12-07-2006, 01:04
Was ik toch bijna bang dat het topic in zou kakken... :lol:

Is het inmiddels al tijd voor een boek danwel film over deze affaire? :lol:

copola of hoe je m noemt heeft intresse in om een script van te maken :wink:

dontmindme
12-07-2006, 01:10
Was ik toch bijna bang dat het topic in zou kakken... :lol:

Is het inmiddels al tijd voor een boek danwel film over deze affaire? :lol:

copola of hoe je m noemt heeft intresse in om een script van te maken :wink:

dat inloggen altyd

PigDog
12-07-2006, 04:45
Dus kort samengevat: een oorlog tussen de Yakuza en de marine vanwege het beledigen van hooggeplaatste karateka's en niet betaalde dangraden?

Cool !!

dontmindme
12-07-2006, 06:18
Dus kort samengevat: een oorlog tussen de Yakuza en de marine vanwege het beledigen van hooggeplaatste karateka's en niet betaalde dangraden?

Cool !!

Dan Brown had t niet kunnen bedenken :lol:

Anonymous
12-07-2006, 11:11
hebben jullie de foto van gerard op de site van kamakura met als tekst gerard gordeau kancho of the ibk.

hahahahahahahahahahahahahahahahaha wie zijn twee japanse tuin kabouters naast hem?
je kan zo op de foto al zien dat die twee echte toppers zijn uit het kyokushin proest!!!!!!

jantje en vanaf nu slaap lekker en snaveltje toe

Toevallig ken ik die heren! Als je zo vriendelijk wilt zijn de foto aan dhr. Bluming te tonen zal het schaamrood hem om de kaken slaan! Hij zal je dan wel vertellen bij wie kancho Gerard Gordeau eregast was! Voor alle duidelijkheid: Ik zou oppassen met een dergelijk taalgebruik tegen deze heren want hun macht reikt ver...

Gaaf dit die Japanse Peppie en Kokkie behoren dus tot de Japanse Yakusa en Gerard is een misdienaar :lol:

Mijnheer de Jong is de Yakusa arm zo lang dat ze in Sliedrecht op moeten gaan passen of gaat Gerard dit regelen :idea:

Anonymous
12-07-2006, 11:17
jantje ik wist dat jij hier steeds achter de schermen zat, je bent er in getrapt he, in het valletje gelopen met al je leugens.

en jantje dreigementen zijn we niet bang voor, daar ben ik al te oud voor hahahahaha.

in ieder mens zit bloed jantje ook in hun en vooral in jou,dus zou ik maar nooit weer dreigen in jou omstandigheid zonder vrienden in je buurt.



Het gaat nog heel leuk worden hier, na een korte periode van wat mattigheid gaat het nu weer lekker los. Yeah baby ik zet mijn geld in op onze Hollandse mariniers.

Anonymous
12-07-2006, 11:22
Bij Sjaak op zijn site kom ik heel wat van de hoofdrolspelers tegen in deze soap http://www.musashi.nl/cgi-bin/show.cgi?datfile=dutch&sort=graad¡invert&header=boven_dutch.html

Gerard, Frans, Tom, Nico, Jan de B, Marius, Sjaak en Jan de J,

Waarom staat Bluming niet op deze lijst :?

Anonymous
12-07-2006, 11:29
Het gaat nog heel leuk worden hier, na een korte periode van wat mattigheid gaat het nu weer lekker los. Yeah baby ik zet mijn geld in op onze Hollandse mariniers.[/quote]
in Srebrenica denken ze daar anders over :roll:

Anonymous
12-07-2006, 11:32
Als ik het goed lees, vergeef me als het niet zo mocht zijn want soms is het wel is onduidelijk allemaal, dan post shihan Jan de Bruin nu ook op Mixfight. Mocht dat zo zijn dan wil ik u hartelijk welkom heten op dit form. Ik heb u leren kennen op het kyokushin lentekamp bij shihan Sjaak van de Velde waar u vorig jaar een les verzorgde. Ik heb zelfs aan u tafel gezeten en wat met u, Marius en Sjaak gebabbeld toen we naderhand uit eten zijn gegaan. Ik moet zeggen dat ik het een hele fijne en intressante les vond en hoop u ooit weer is te mogen begroeten

Osu
een karatestudent slecht 5e kyu

Anonymous
12-07-2006, 11:40
hebben jullie de foto van gerard op de site van kamakura met als tekst gerard gordeau kancho of the ibk.

hahahahahahahahahahahahahahahahaha wie zijn twee japanse tuin kabouters naast hem?
je kan zo op de foto al zien dat die twee echte toppers zijn uit het kyokushin proest!!!!!!



Toevallig ken ik die heren! Ik zou oppassen met een dergelijk taalgebruik tegen deze heren want hun macht reikt ver...[/quote]

Gaaf dit die Japanse Peppie en Kokkie behoren dus tot de Japanse Yakusa en Gerard is een misdienaar :lol:
[/quote]

Japanse tuin kabouters, Japanse Peppie en Kokkie, Yakusa, Mariniers, misdienaar, Jantje Tupperware, Johhny shotai Bluming, Kaicho's, kancho's, Hansies, Keessies, Johnnies :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Anonymous
12-07-2006, 11:41
hebben jullie de foto van gerard op de site van kamakura met als tekst gerard gordeau kancho of the ibk.

hahahahahahahahahahahahahahahahaha wie zijn twee japanse tuin kabouters naast hem?
je kan zo op de foto al zien dat die twee echte toppers zijn uit het kyokushin proest!!!!!!



Toevallig ken ik die heren! Ik zou oppassen met een dergelijk taalgebruik tegen deze heren want hun macht reikt ver...[/quote]

Gaaf dit die Japanse Peppie en Kokkie behoren dus tot de Japanse Yakusa en Gerard is een misdienaar :lol:
[/quote]

Japanse tuin kabouters, Japanse Peppie en Kokkie, Yakusa, Mariniers, misdienaar, Jantje Tupperware, Johhny shotai Bluming, Kaicho's, kancho's, Hansies, Keessies, Johnnies :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Anonymous
12-07-2006, 11:48
Bluming krijgt koppijn van de soap...

http://img80.imageshack.us/img80/402/bluimage3nh.th.jpg (http://img80.imageshack.us/my.php?image=bluimage3nh.jpg)

Anonymous
12-07-2006, 11:59
Bluming krijgt koppijn van de soap...

http://img80.imageshack.us/img80/402/bluimage3nh.th.jpg (http://img80.imageshack.us/my.php?image=bluimage3nh.jpg)

Dat is inderdaad Blumings kyokushin :lol: de man is wat in de war :roll:

Anonymous
12-07-2006, 13:06
Ik lees iets heel verwarrends :?

Van de IBK site http://www.internationalbudokai.com/budokai_web/default.asp?page_id=130 kijk bij Iran.

En Sjaak gaat volgende week naar Iran op uitnodiging van de country representative van de IBK http://www.musashi.nl/heetnieuwsindex06.html

Kan iemand het nog volgen :? Is Sjaak IBK en zoniet waarom nodigd de IBK hem uit ?

Anonymous
12-07-2006, 13:31
Dat is wel heel erg typisch. :roll:

Geen touw aan vast te knopen. Die Iranier eet dus van twee walletjes. Hij is namelijk ook lid van Sjaak zijn organisatie zie . http://www.musashi.nl/frame_UFKK.htm en is zelf Commitee member.

Ik ben benieuwd of Sjaak weet dat die Iranier ook lid is van de IBK.

Sjaak graag je reactie.

Anonymous
12-07-2006, 13:35
Ik zie op dezelfde page (http://www.musashi.nl/frame_UFKK.htm) bij de dangraden ineens Jan Norder staan onder Rokudan (6e dan).

Jan van harte gefeliciteerd met deze bevordering! Het is je gegund na al die jaren.

Anonymous
12-07-2006, 15:06
Die Iranier eet dus van twee walletjes

De vorige keer dat dat is gebeurde is betrokken persoon op staande voet geroyeerd door Sjaak. De betrokken persoon die ik bedoel is Robert Akse van sportschool KI.

Anonymous
12-07-2006, 15:06
Die Iranier eet dus van twee walletjes

De vorige keer dat dat is gebeurde is betrokken persoon op staande voet geroyeerd door Sjaak. De betrokken persoon die ik bedoel is Robert Akse van sportschool KI.

Anonymous
12-07-2006, 15:26
Die Iranier eet dus van twee walletjes

De vorige keer dat dat is gebeurde is betrokken persoon op staande voet geroyeerd door Sjaak. De betrokken persoon die ik bedoel is Robert Akse van sportschool KI.

Sjaak kennende die daar heel rechtlijnig en konsekwent in is zal dit niet accepteren en profiteurs en mensen die van 2 walletjes willen eten worden er door hem gelijk uitgezet. Dus als het waar is zal dat nu ook wel gebeuren maar als ik Henk Kuipers hoor staan er op de IBK site wel meer namen die er niet ophoren. Dus mijnheer De Jong klopt deze info ? En stel dat het wel waar is waarom zou de IBK van Gordeau / De Jong Sjaak uitnodigen voor seminairs in Iran ? Nee iets klopt er niet heel raar allemaal

Quato
12-07-2006, 15:27
30 pagina's and still counting.... geweldig dit! :lol:

Anonymous
12-07-2006, 15:29
Deze pagina gaan over Bluming dus als je wat te zeggen hebt over Sjaak doe dat in die andere topic want die heeft niks met Bloemkool te maken.

Waar is Bloemkool of spreekt hij op dit forum via Henk Kuipers en Jan de Bruin ?

marcelt
12-07-2006, 16:14
Is 30 paginaá al een record mods?

Anonymous
12-07-2006, 16:30
Ik zie op dezelfde page (http://www.musashi.nl/frame_UFKK.htm) bij de dangraden ineens Jan Norder staan onder Rokudan (6e dan).

Jan van harte gefeliciteerd met deze bevordering! Het is je gegund na al die jaren. Osu jan is en echte kyokushin al 33jaar, en al 45 jaar martial-arts -budo. hij weet wat hij doet maar altijd op de achtergrond hij zij te vaak de waarheid en dat mag niet , jan houd niet van dat bobo gedoe mekaar in de kont kruipen voor en dangraad, het heeft jan 33jaar geldt gekost voor het beoeffenen van zen sport het kyokushin , jan geniet er van zolang je nog op deze planeet bent, jan ik hoop dat jij je ziekte overwint je bent en vechter ,eens en vechter altijd en vechter ik zie je spoedig weer
e.f
osu

Anonymous
12-07-2006, 16:59
deze topic wordt leuker en leuker. Zeker nu Gordeau zich met 2 japanse koks uit het Okura laat fotograferen en zichzelf weer verheerlijkt. Hoe durft hij zich te vergelijken met Bluming. Hij kan nog niet eens in de schaduw staan van die man. Gordeau is de koning van de 'verkochte partijen'. En dan nog doen of alles echt is...mwhaaa...laat me niet lachen...En dan zijn er mensen die zeggen dat Hollander het Kyokushin groot gemaakt heeft in Europa....wat een giller...ik kom echt niet meer bij van het lachen......Hollander is een zakkenvuller eerste klas en heeft maar 1 belang en dat is zijn eigen belang. Nu is er weer dat shin-kyokushin....ook zo'n flutorganisatie...nee,...het gaat goed met het kyokushin tegenwoordig...ha..ha..ha..ha....

Anonymous
12-07-2006, 17:57
Deze pagina gaan over Bluming dus als je wat te zeggen hebt over Sjaak doe dat in die andere topic want die heeft niks met Bloemkool te maken.


Onzin. Het gaat misschien niet over Sjaak deze topic (alhoewel hij wel vaak genoemd wordt door allerlei kontekruipers), maar wel over de IBK. En is het toch zeer vreemd dat Sjaak op vakantie gaat bij de IBK in Iran. Daar klopt toch geen ene fluit van. Is hij trouwens al onderweg?

Anonymous
12-07-2006, 17:57
Deze pagina gaan over Bluming dus als je wat te zeggen hebt over Sjaak doe dat in die andere topic want die heeft niks met Bloemkool te maken.


Onzin. Het gaat misschien niet over Sjaak deze topic (alhoewel hij wel vaak genoemd wordt door allerlei kontekruipers), maar wel over de IBK. En is het toch zeer vreemd dat Sjaak op vakantie gaat bij de IBK in Iran. Daar klopt toch geen ene fluit van. Is hij trouwens al onderweg?

Anonymous
12-07-2006, 17:58
deze topic wordt leuker en leuker. Zeker nu Gordeau zich met 2 japanse koks uit het Okura laat fotograferen en zichzelf weer verheerlijkt. ....

:lol:


Hoe durft hij zich te vergelijken met Bluming. Hij kan nog niet eens in de schaduw staan van die man. Gordeau is de koning van de 'verkochte partijen'. ....

Als Gordeau niet in zijn schaduw kan staan waar moet Henkie Kuipers dan gaan staan :?


En dan nog doen of alles echt is...mwhaaa...laat me niet lachen...En dan zijn er mensen die zeggen dat Hollander het Kyokushin groot gemaakt heeft in Europa....wat een giller...ik kom echt niet meer bij van het lachen......Hollander is een zakkenvuller eerste klas en heeft maar 1 belang en dat is zijn eigen belang. ....

Loekkie heeft wel een dikke Porsche en een sportschool ter waarde van 7 miljoen, doet die het toch beter dan Bluming


Nu is er weer dat shin-kyokushin....ook zo'n flutorganisatie...nee,...het gaat goed met het kyokushin tegenwoordig...ha..ha..ha..ha....

Volgens mij is shinkyokushin een afsplitsing van kyokushin net als Seido en Ashihara. Wedel en Scharrenberg zijn er in Japan dus ook al uitgekicked, gaat dus zeker lekker met kyokushin tegenwoordig

Anonymous
12-07-2006, 18:01
Heeft Jan Norder zijn 6e dan van ook van Bluming?

Anonymous
12-07-2006, 18:01
Deze pagina gaan over Bluming dus als je wat te zeggen hebt over Sjaak doe dat in die andere topic want die heeft niks met Bloemkool te maken.


Onzin. Het gaat misschien niet over Sjaak deze topic (alhoewel hij wel vaak genoemd wordt door allerlei kontekruipers), maar wel over de IBK. En is het toch zeer vreemd dat Sjaak op vakantie gaat bij de IBK in Iran. Daar klopt toch geen ene fluit van. Is hij trouwens al onderweg?

Als wat over Sjaak zegt ben je dus een kontekruiper :? Rare conclusies trek jij guest :shock: En Sjaak gaat niet op vakantie naar Iran hij gaat daar heen voor kyokushin karate. In 1 ding heb je wel gelijk, het rijmt voor geen kant ?

Anonymous
12-07-2006, 18:03
Wat gaat Sjaak die gasten leren daar?

Anonymous
12-07-2006, 18:07
Wat gaat Sjaak die gasten leren daar?

Ik gok op iets met kyokushin en niet iets van IBK judo :lol:

PigDog
12-07-2006, 18:10
Het gaat nog heel leuk worden hier, na een korte periode van wat mattigheid gaat het nu weer lekker los. Yeah baby ik zet mijn geld in op onze Hollandse mariniers.

in Srebrenica denken ze daar anders over :roll:

Volgens mij heeft het predicaat "guest" iets met IQ te maken....
1. Bluming heeft de mariniers getraind, en deze topic leert dat Bluming een niksnut en een geldverslinder is, dus zou ik mijn geld niet op de mariniers zetten.
2. In Srebrenica weten ze niets van mariniers, die waren daar niet gelegerd.

Maar we gaan lekker: 30 pagina's (waarvan 20 anonieme onzin)
Waardering voor de mannen die bekend zijn in de karatewereld en durven te posten onder hun eigen naam. Elke guest kan zijn vuil spuien, maar deze mannen staan voor wat ze zeggen.
Op naar de 50!

Anonymous
12-07-2006, 18:26
Waardering voor de mannen die bekend zijn in de karatewereld en durven te posten onder hun eigen naam. Elke guest kan zijn vuil spuien,

ben het hier volmondig mee eens zie maar 3 of 4 grote namen uit het kyokushin en de rest is overduidelijk aanwezig als guest

Anonymous
12-07-2006, 18:27
deze topic wordt leuker en leuker. Zeker nu Gordeau zich met 2 japanse koks uit het Okura laat fotograferen en zichzelf weer verheerlijkt. Hoe durft hij zich te vergelijken met Bluming. .

iemand die ons de namen van deze 2 beroemde japanse pipo's kan vertellen :lol:

Anonymous
12-07-2006, 18:31
deze topic wordt leuker en leuker. Zeker nu Gordeau zich met 2 japanse koks uit het Okura laat fotograferen en zichzelf weer verheerlijkt. Hoe durft hij zich te vergelijken met Bluming. .

iemand die ons de namen van deze 2 beroemde japanse pipo's kan vertellen :lol:

Anonymous
12-07-2006, 18:39
Expelled members http://www.jonbluming.nl/ex.html was getekend C.A.OVERINK Pers Secretary to Kaicho.

Blijkbaar is Bluming ook Dr Jekyl and Mr Hide omdat deze beroemde C A Overink Bluming zelf is die de naam gebruikt van zijn vrouw :lol:

Is Peter van der Sluis niet een leerling van shihan Hedwig Lobman ?

Ronald
12-07-2006, 18:42
Is 30 paginaá al een record mods?
Wel eens in de Slowchat geweest? :lol: :wink:

Anonymous
12-07-2006, 18:46
Anonymous wrote:
Wat gaat Sjaak die gasten leren daar?


Ik gok op iets met kyokushin en niet iets van IBK judo

Kennen die gasten daar geen kyokushin dan? Waarom vragen ze geen topvechters zoals de Gordeaus, Scharrenberg of Wedel??

Anonymous
12-07-2006, 18:48
Wat gaat Sjaak die gasten leren daar?


Ik gok op iets met kyokushin en niet iets van IBK judo



Kennen die gasten daar geen kyokushin dan?

Waarom vragen ze geen topvechters zoals de Gordeaus, Scharrenberg of Wedel die hun wat kan leren??

Anonymous
12-07-2006, 18:49
Anonymous wrote:
Wat gaat Sjaak die gasten leren daar?


Ik gok op iets met kyokushin en niet iets van IBK judo

Kennen die gasten daar geen kyokushin dan? Waarom vragen ze geen topvechters zoals de Gordeaus, Scharrenberg of Wedel??

Misschien omdat dat andere organisatie's zijn :roll:

Anonymous
12-07-2006, 18:51
De Gordeaus zijn van de IBK en daar is Iranier lid van.

Anonymous
12-07-2006, 19:22
De Gordeaus zijn van de IBK en daar is Iranier lid van.

En daarom vragen ze Sjaak :lol: Is Sjaak ook lid van de IBK soms, dingen gaan hard tegenwoordig :wink:

Anonymous
12-07-2006, 19:23
De Gordeaus zijn van de IBK en daar is Iranier lid van.

En daarom vragen ze Sjaak :lol: Is Sjaak ook lid van de IBK soms, dingen gaan hard tegenwoordig :wink:

Anonymous
12-07-2006, 19:27
deze topic wordt leuker en leuker. Zeker nu Gordeau zich met 2 japanse koks uit het Okura laat fotograferen en zichzelf weer verheerlijkt.

Sambal bij Gerard san :lol: Haha Jan de Bruin heeft wel humor :lol:

Anonymous
12-07-2006, 20:02
deze topic wordt leuker en leuker. Zeker nu Gordeau zich met 2 japanse koks uit het Okura laat fotograferen en zichzelf weer verheerlijkt. Hoe durft hij zich te vergelijken met Bluming. Hij kan nog niet eens in de schaduw staan van die man. Gordeau is de koning van de 'verkochte partijen'. En dan nog doen of alles echt is...mwhaaa...laat me niet lachen...En dan zijn er mensen die zeggen dat Hollander het Kyokushin groot gemaakt heeft in Europa....wat een giller...ik kom echt niet meer bij van het lachen......Hollander is een zakkenvuller eerste klas en heeft maar 1 belang en dat is zijn eigen belang. Nu is er weer dat shin-kyokushin....ook zo'n flutorganisatie...nee,...het gaat goed met het kyokushin tegenwoordig...ha..ha..ha..ha....

Iedereen is beter als bluming die man is de witte band nog niet waard, de slechtste budoman ooit is bluming.

Anonymous
12-07-2006, 20:16
Als ik het goed lees, vergeef me als het niet zo mocht zijn want soms is het wel is onduidelijk allemaal, dan post shihan Jan de Bruin nu ook op Mixfight. Mocht dat zo zijn dan wil ik u hartelijk welkom heten op dit form. Ik heb u leren kennen op het kyokushin lentekamp bij shihan Sjaak van de Velde waar u vorig jaar een les verzorgde. Ik heb zelfs aan u tafel gezeten en wat met u, Marius en Sjaak gebabbeld toen we naderhand uit eten zijn gegaan. Ik moet zeggen dat ik het een hele fijne en intressante les vond en hoop u ooit weer is te mogen begroeten

Osu
een karatestudent slecht 5e kyu
:
Shihan De Bruin in aktie

http://www.musashi.nl/multimedia/Fotoreportages/Lentekamp_2005/images/DSC02230.jpg

http://www.musashi.nl/multimedia/Fotoreportages/Lentekamp_2005/images/DSC02234.jpg

Anonymous
12-07-2006, 21:14
Respect voor Jan de Jong en zijn mannen. Eigenlijk hadden ze dit jaren geleden al moeten doen en ik vind het jammer dat door Jon Bluming hele goeie maten uit elkaar zijn gedreven.

Anonymous
12-07-2006, 21:16
hebben jullie de foto van gerard op de site van kamakura met als tekst gerard gordeau kancho of the ibk.

hahahahahahahahahahahahahahahahaha wie zijn twee japanse tuin kabouters naast hem?
je kan zo op de foto al zien dat die twee echte toppers zijn uit het kyokushin proest!!!!!!

jantje en vanaf nu slaap lekker en snaveltje toe

Toevallig ken ik die heren! Als je zo vriendelijk wilt zijn de foto aan dhr. Bluming te tonen zal het schaamrood hem om de kaken slaan! Hij zal je dan wel vertellen bij wie kancho Gerard Gordeau eregast was! Voor alle duidelijkheid: Ik zou oppassen met een dergelijk taalgebruik tegen deze heren want hun macht reikt ver...

WIE ZIJN DIE 2 JAPPEN ?

Anonymous
13-07-2006, 00:03
Dat zou ik ook wel willen weten. Hebben ze hun vingerkootje nog aan de pink zitten?

Cave
13-07-2006, 03:43
Uit betrouwbare bron heb ik te horen gekregen dat de twee Japanners die met Gordeau op de foto staan eigenlijk geschminkte leden van de Luchtmobiele Brigade zijn die via deze weg de Mariniers zwart willen maken die weer worden getraind door de über-Kancho Bluming zodat het lijkt alsof Srebrenica hun schuld is.

Het tweede gerucht dat ik gehoord heb is dat de Japanners eigenlijk twee mannen van parkeerbeheer Amsterdam zijn die op zoek zijn naar een Jaguar met de sticker "Kyokushin or die!" die dubbel geparkeerd stond op de Dam. De Jaguar zou herkenbaar zijn aan open achterbak met daarin een verzameling Dangraden met toebehoren.

Dit alles is natuurlijk strikt vertrouwelijk en werd mij ingefluisterd door een klein vogeltje in het café. iet dat ik nu dronken ben, verre van. Maar dat het nu allemaal duidelijk is he!

Anonymous
13-07-2006, 06:38
Heeft Jan Norder zijn 6e dan van ook van Bluming? Oesh nee voor zo ver als ik weet , hij heeft zijn diploma,s vernietigt van bluming hoorde ik hem zeggen op en kyokushin kamp in belgie , jan heeft altijd al woorden met bluming gehad en zij dat het en rat was en oplichter en profituer.

oesh

Anonymous
13-07-2006, 07:56
Expelled members http://www.jonbluming.nl/ex.html was getekend C.A.OVERINK Pers Secretary to Kaicho.

Blijkbaar is Bluming ook Dr Jekyl and Mr Hide omdat deze beroemde C A Overink Bluming zelf is die de naam gebruikt van zijn vrouw :lol:

Is Peter van der Sluis niet een leerling van shihan Hedwig Lobman ?

Bluming's engels is abominabel,woorden die hij niet kan vertalen zet hij gewoon in het nederlands (loyaliteit bv)..wat een aanfluiting zeg hahaha

Anonymous
13-07-2006, 10:21
10e dan is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder zie ik...hier staan ook een paar 10dans op in diverse stijlen:

http://www.icmaua.com/ArtistsEncyclopediaH.htm

Anonymous
13-07-2006, 10:39
zit peter van de sluis nu ook bij de ibk van gordeau ? dit is volgens mij de 2e keer dat bluming hem royeeert :lol: denk niet dat hij er maar ook een moment mee zit net als al die andere op de lijst. moet jan de jong, de gordeau's. wijngaarden en eikmans ook niet op de lijst staan ?

Anonymous
13-07-2006, 16:18
Wat is dit nou...is er geen modder meer?

Anonymous
13-07-2006, 16:42
Tuurlijk wel ; tijd voor een schnabbel

http://www.youtube.com/watch?v=qVsBhq7I62E

Anonymous
13-07-2006, 16:57
Uit betrouwbare bron heb ik te horen gekregen dat de twee Japanners die met Gordeau op de foto staan eigenlijk geschminkte leden van de Luchtmobiele Brigade zijn die via deze weg de Mariniers zwart willen maken die weer worden getraind door de über-Kancho Bluming zodat het lijkt alsof Srebrenica hun schuld is.!

:D haha Cave je bent gestoord :lol: Het laaatste gerucht is dat die 2 Jappen Bluming en Kuipers zijn met een pruik op :lol:


Het tweede gerucht dat ik gehoord heb is dat de Japanners eigenlijk twee mannen van parkeerbeheer Amsterdam zijn die op zoek zijn naar een Jaguar met de sticker "Kyokushin or die!" die dubbel geparkeerd stond op de Dam. De Jaguar zou herkenbaar zijn aan open achterbak met daarin een verzameling Dangraden met toebehoren. !

:lol: :lol: :lol: :lol:


Dit alles is natuurlijk strikt vertrouwelijk en werd mij ingefluisterd door een klein vogeltje in het café. iet dat ik nu dronken ben, verre van. Maar dat het nu allemaal duidelijk is he!

Dit blijft onder ons :oops: :D

Anonymous
13-07-2006, 17:02
Tuurlijk wel ; tijd voor een schnabbel

http://www.youtube.com/watch?v=qVsBhq7I62E

Haha dit moet een jonge Bluming zijn alleen de prijzen zijn wat laag vergeleken met Kaicho :lol:

Anonymous
13-07-2006, 17:05
Shihan De Bruin in aktie

http://www.musashi.nl/multimedia/Fotoreportages/Lentekamp_2005/images/DSC02230.jpg

http://www.musashi.nl/multimedia/Fotoreportages/Lentekamp_2005/images/DSC02234.jpg

Duidelijk een leerling van de grote Bluming want ik zie weer shotai technieken :lol:

Anonymous
13-07-2006, 17:09
Ik lees op de site van beide hansies Fransie en Tommie dat Bluming hun zijn jongens noemt.








Fijne jongens zijn jullie om je eigen leraar zo af te vallen :roll:

Ga je allebij schamen en hard :x

Anonymous
13-07-2006, 17:43
Leuk om gordeau zo te zien zitten naast die twee koks. Weer een toneelstukje denk ik, want gerard hoort eigelijk een oscar te krijgen voor zijn acteertalent. Zijn foppartijen zijn legendarisch! Een echte shihan waardig :lol: En maar blijven volhouden dat het echt is :lol:
En nu weer dit..die man is echt grappig. Een echte kyokushin karateka in hart en nieren :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: [/quote]

Anonymous
14-07-2006, 00:15
Leuk om gordeau zo te zien zitten naast die twee koks. Weer een toneelstukje denk ik, want gerard hoort eigelijk een oscar te krijgen voor zijn acteertalent. Zijn foppartijen zijn legendarisch! Een echte shihan waardig :lol: En maar blijven volhouden dat het echt is :lol:
En nu weer dit..die man is echt grappig. Een echte kyokushin karateka in hart en nieren :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: [/quote]

Nee Jantje jij trekt volle zalen met je marinastijl http://www.kyokushin-tsunami.nl/