PDA

View Full Version : Kyokushin rel Bluming afgezet door zijn leerlingen



Pages : 1 2 3 [4] 5

Anonymous
14-07-2006, 11:20
Jaaaaren terug was er een vete tussen Jon Bluming en 'Sifu' Karel Meijers..een van de grondleggers van het Kempo in Nederland.
Ze schreven elkaar brieven in bloed en daagden elkaar uit voor gevechten op leven en dood die er dan vervolgens nooit kwamen.
Meijers is van hetzelfde laken en pak als Bluming kwa dangraden uitdelen ( dangraden in een chinese stijl IS al vreemd maar goed).


Toch heb ik wel eens verhaen gehoord over Bluming dat hij een keer bij een vechtsportgala tijdens een ruzie Jan Willem Stoker over een paar tafels trapte en van Meijers werd gezegd dat hij vreselijk snel was en zelfs pijlen kon ontwijken.

Anonymous
14-07-2006, 12:33
Jaaaaren terug was er een vete tussen Jon Bluming en 'Sifu' Karel Meijers..een van de grondleggers van het Kempo in Nederland.
Ze schreven elkaar brieven in bloed en daagden elkaar uit voor gevechten op leven en dood die er dan vervolgens nooit kwamen.

Zelfde verhaal als met Anton Geesink. een hoop poeha die Bluming maar toen Geesink vroeg wie er met hem wilde vechten werd die klein heel klein.

In zijn boek straatschoffie is die master of the universe maar in het echt is het een heel klein miezerig mannetje met een hele grote bek die iedereen afzeikt en iedereen besteeld :x

Jan de Jong heeft hem nu uit zijn fuctie ontheven met steun van Gerard, Nico, Frand en Tom en hulde hiervoor.

ICON
14-07-2006, 13:23
meijers is iig een echte vechter, en een goede leraar

Anonymous
14-07-2006, 14:38
Meijers is op zijn zachtst gezegd ook behoorlijk de weg kwijt met zijn verhalen dat hij de enige nazaat is van Djengiz Khan de legendarische leider van de Mongolen.
Hoe een in nederlands Indie geboren jongen een Prins (want zo noemt hij zich) kan zijn is mij nooit duidelijk geworden,dat hij gek is zeker ( hij reed een keer met een gehuurde shovel een pui van een plaatselijke krant die gek over hem schreef naar binnen).

Bluming en Meijers waren tijdgenoten en beiden strooiden al dan niet gelogen of aangedikte verhalen rond die moesten bijdragen tot hun mythe...

Anonymous
14-07-2006, 14:50
Die verhalen waren altijd zeer vermakelijk.

En de hele vechtkunst wereld bestaat toch uit mythe building. Wat heeft Oyama wel niet allemaal gedaan om zijn image tot mythe te verheven? Terwijl niemand hem ooit één partij heeft zien vechten.

Anonymous
14-07-2006, 15:03
Volgens mij heeft Oyama wel wedstrijden gedraaid..namelijk een soort 'kermisboksen' ..samen met een Judo-kampioen trokken zij door de VS waar ongetrainde mensen ze dan uit konden dagen.
Weet niet hoeveel daarvan waar is trouwens.
Dat stierenverhaal is dikke bullshit in elk geval.

Justinian
14-07-2006, 15:37
Jaaaaren terug was er een vete tussen Jon Bluming en 'Sifu' Karel Meijers..een van de grondleggers van het Kempo in Nederland.
Ze schreven elkaar brieven in bloeden daagden elkaar uit voor gevechten op leven en dood die er dan vervolgens nooit kwamen.
Meijers is van hetzelfde laken en pak als Bluming kwa dangraden uitdelen ( dangraden in een chinese stijl IS al vreemd maar goed).


Toch heb ik wel eens verhaen gehoord over Bluming dat hij een keer bij een vechtsportgala tijdens een ruzie Jan Willem Stoker over een paar tafels trapte en van Meijers werd gezegd dat hij vreselijk snel was en zelfs pijlen kon ontwijken.
:lol: Hahaha, geweldig!

Anonymous
14-07-2006, 17:16
Denk toch dat deze hele soap met Bluming zoals gebruikelijk in een negatieve hoofdrol een positieve invloed kan hebben op het kyokushin in Nederland.

Mannen als Gordeau / De Jong hebben jarenlang samengewerkt met Van de Velde / Goedegebuur dus wie weet als beide partijen in het belang van het karate hun ego's op zij willen zetten dat het nog iets moois wordt.

Van de Velde en Wijngaarden is ook geen slechte combinatie want Wijngaarden is Van de Velde zijn voormalig sensei en die 2 konden altijd heel goed met elkaar opschieten en ik zie hier geen echte problemen.

Last but not least ook De Bruin en Van de Velde.zijn maatjes alleen Bluming stond er altijd tussen hun in maar De Bruin was vorig jaar zelfs op Van de Velde zijn zomerkamp.

Hoe de verhouding tussen Kuipers en Van de Velde zijn weet ik eigenlijk niet want daar ken ik Kuipers niet genoeg voor maar hij komt over als een open en eerlijke vent dus dat gaat wel klikken mijn inziens

Resumerend denk ik dat we niet erg rouwig hoeven te zijn om wat er allemaal is gebeurd, dit gaat een positieve boost geven aan het kyokushin en ik vind Gerard Gordeau een hele goede nieuwe leider. Hoop dat hij een hele andere weg inslaat dan zijn illustere voorganger Bluming.

osu .

Anonymous
14-07-2006, 19:40
Van de Velde kennende zal hij niet zo snel onder Gerard Gordeau (9e dan) willen vallen. Hij is president (of zo iets) van zijn organisatie, dat gaat hij niet zomaar opgeven. En Gordeau is nu eenmaal hoger en heeft de status van een topvechter.

Nee ik denk niet dat Sjaak dit gaat doen.

Anonymous
14-07-2006, 19:54
Sjaak houdt het ook niet vol bij één dezelfde organisatie want hij verandert om de haverklap van bond. Waar hij allemaal gezeten heeft is bijna niet te tellen.

Anonymous
14-07-2006, 20:02
Sjaak houdt het ook niet vol bij één dezelfde organisatie want hij verandert om de haverklap van bond. Waar hij allemaal gezeten heeft is bijna niet te tellen.

Hey luchtbel je weet niet waar je over praat. Sjaak is begonnen bij sensei Peter Meerburg die toen lid was van de Hollander groep, Daarna is die naar sensei Frans van Wijngaarden overgestapt omdat die daar veel meer kon leren en toen die daar weg ging om Musashi op te richten is die onafhankelijk geworden, In 2004 was er nog een korte uitstap geweest naar de IKO maar daar is die na een jaar mee gestopt. 2 x overstappen in 26 jaar vind ik niet veel hoor.

Anonymous
14-07-2006, 20:04
gordeau heeft bij alle organisaties gezeten en is overal weggestuurd

Anonymous
14-07-2006, 20:15
2 x overstappen in 26 jaar vind ik niet veel hoor.

0. ...
1. Muramachi
2. Zichzelf
3. IBK
4. Zichzelf
5.Tezuka
6. IKO?? Japan
7. Zichzelf

Ik mis er vast nog wel een paar.

Anonymous
14-07-2006, 20:25
2 x overstappen in 26 jaar vind ik niet veel hoor.

0. ...
1. Muramachi
2. Zichzelf
3. IBK
4. Zichzelf
5.Tezuka
6. IKO?? Japan
7. Zichzelf

Ik mis er vast nog wel een paar.

Is hij 3 x naar zichzelf overgestapt :lol: je hebt gelijk hij heeft echt overal gezeten :D

Een ding weet ik 100 % zeker en dat is dat Sjaak NOOIT bij de IBK van Bluming heeft gezeten. Hoe weet ik dat zo zeker, nou dat zal ik u vertellen :wink: Ik ben namelijk ook op de vergadering geweest waar Bluming en Sjaak bonje kregen en een van de eisen van Bluming was dat Sjaak zijn dojo en zijn leerlingen lid moest maken. Sjaak zijn antwoord kennen jullie inmiddels denk ik wel :lol: Je kan het ook lezen op Bluming zijn eigen site.

Hollander
Wijngaarden en die was onafhankelijk
Tezuka

Ik zeg nog steeds 2 x overgestapt :idea: Jou beurt luchtbel en wel met feiten komen.

Anonymous
14-07-2006, 20:26
2 x overstappen in 26 jaar vind ik niet veel hoor.

0. ...
1. Muramachi
2. Zichzelf
3. IBK
4. Zichzelf
5.Tezuka
6. IKO?? Japan
7. Zichzelf

Ik mis er vast nog wel een paar.

Is hij 3 x naar zichzelf overgestapt :lol: je hebt gelijk hij heeft echt overal gezeten :D


Haha ik pis in me broek :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Anonymous
14-07-2006, 20:27
Klopt er mist nog:

- Zijn Kempo verleden
- Middelman/Verschoof (deze hadden een eigen organisatie)
- Middelman zonder Verschoof (Middelman had een eigen organisatie in het leven geroepen na ruzie met Verschoof).

Van de NKA is hij als dangraad houder nooit lid geweest.

Anonymous
14-07-2006, 20:31
Die Middelman heeft hem zelfs gepromoveerd naar 2e en naar 3e dan nadat hij door Bluming tot 1e dan was gepromoveerd.

Wat voor bond was dat van die Middelman???

Anonymous
14-07-2006, 20:32
Het lijkt wel of iedereen in die wereld elkaar dannen loopt toe te schuiven.

Anonymous
14-07-2006, 20:35
Een ding weet ik 100 % zeker en dat is dat Sjaak NOOIT bij de IBK van Bluming heeft gezeten

Het wordt steeds maffer. Hoe kan hij Shihandai zijn geweest van de IBK als hij daar geen lid van was??? :roll:

Anonymous
14-07-2006, 20:35
Klopt er mist nog:

- Zijn Kempo verleden
- Middelman/Verschoof (deze hadden een eigen organisatie)
- Middelman zonder Verschoof (Middelman had een eigen organisatie in het leven geroepen na ruzie met Verschoof).

Van de NKA is hij als dangraad houder nooit lid geweest.

Zijn kempo verleden :lol:

Als je zo redeneert dan vergeet er nog een paar. In Sjaak zijn biografie staat dat die ook nog judo, kickboksen en voetbal heeft gedaan.

Je bent wel grappig hoor want je roept dingen die van geen kant kloppen. Sjaak zijn maat Shihan Goedegebuur is 15 jaar leerling geweest van Verschoof en Sjaak is nooit lid geweest van zijn sportschool hoe komen jullie aan die onzin. Denk dat vele hier op het forum dat "anoniem" kunnen bevestigen.

Jock Middelman is bij Sjaak in dienst geweest als leerkracht dus je redenatie gaat weer lekker :?

1 ding klopt wat je zegt en dat is dat hij niet als dangraadhouder lid is geweest van de Hollander groep want hij heeft zijn 1e dan behaald bij sensei Frans van Wijngaarden

Nog meer luchtbel.

Anonymous
14-07-2006, 20:38
Een ding weet ik 100 % zeker en dat is dat Sjaak NOOIT bij de IBK van Bluming heeft gezeten

Het wordt steeds maffer. Hoe kan hij Shihandai zijn geweest van de IBK als hij daar geen lid van was??? :roll:

En toch is het waar wat ik zeg. Schrijf Sjaak een e-mail en hij zal je ongetwijfeld netjes antwoord geven.

Anonymous
14-07-2006, 20:38
hoe komen jullie aan die onzin

Van Sjaak zelf.

Anonymous
14-07-2006, 20:39
2 x overstappen in 26 jaar vind ik niet veel hoor.

0. ...
1. Muramachi
2. Zichzelf
3. IBK
4. Zichzelf
5.Tezuka
6. IKO?? Japan
7. Zichzelf

Ik mis er vast nog wel een paar.

Is hij 3 x naar zichzelf overgestapt :lol: je hebt gelijk hij heeft echt overal gezeten :D


Haha ik pis in me broek :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:D

Anonymous
14-07-2006, 20:45
Ik snap ook niet dat de ene gast zo fel reageert als de andere gast zegt dat Sjaak graag zijn eigen weg gaat. Dat is toch geen schande.

Iedere keer als er iemand iets over Sjaak zegt, ontploffen zijn maatjes.

Anonymous
14-07-2006, 20:45
Lijkt wel een Sjaak topic :lol: Ik ga even on-topic heren en het over Kaicho Bluming en zijn IBK hebben als jullie het niet erg vinden.

De real IBK heeft er weer 5 nieuwe dojo's bij

http://www.internationalkyokushinbudokaikan.com/content/view/40/20/

osu

Anonymous
14-07-2006, 20:52
Ik snap ook niet dat de ene gast zo fel reageert als de andere gast zegt dat Sjaak graag zijn eigen weg gaat. Dat is toch geen schande..

Dat is zeker geen schande en zelfs slim in deze jungle van organisatie's waar niemand een ander het licht in zijn ogen gunt. Sjaak heeft in 1995 zijn Musashi opgericht en sindsdien is die onafhankelijk op een heel kort Japans avontuurtje na, so what ?


Iedere keer als er iemand iets over Sjaak zegt, ontploffen zijn maatjes.

Volgens mij ontploffen Sjaaks maatjes niet ze proberen alleen de onwaarheden te weerleggen die veel anonieme guests en Bluming hier spuien, Dat is toch geen schande om je eigen woorden te gebruiken want het is wel een forum en het is aktie reactie.

Anonymous
14-07-2006, 21:00
Zeker geen schande, dat is is ook te waarderen dat zij Sjaak bijstaan. Alleen wat zij onwaar vinden kan best eens waar zijn. Maar dat moeten zij Sjaak zelf dan maar vragen. En wat zij onwaar vinden wordt negatief opgevat terwijl dat niet negatief bedoelt is. Als iemand graag zijn eigen weg gaat kan dat best een kwaliteit zijn.

Sjaak
14-07-2006, 21:02
Hier past alleen schaamte als ik alles zo lees, zo gaan we met elkaar om tegenwoordig

osu Sjaak

Sjaak
14-07-2006, 21:09
Als iemand mij een vraag wil stellen dat kan dat uiteraard onder vermelding van je volledige naam. Je zal een eerlijk antwoord van me terug krijgen, Stuur maar een e-mail naar [email protected]

osu Sjaak

Anonymous
14-07-2006, 23:39
Denk toch dat deze hele soap met Bluming zoals gebruikelijk in een negatieve hoofdrol een positieve invloed kan hebben op het kyokushin in Nederland.

Mannen als Gordeau / De Jong hebben jarenlang samengewerkt met Van de Velde / Goedegebuur dus wie weet als beide partijen in het belang van het karate hun ego's op zij willen zetten dat het nog iets moois wordt.

Van de Velde en Wijngaarden is ook geen slechte combinatie want Wijngaarden is Van de Velde zijn voormalig sensei en die 2 konden altijd heel goed met elkaar opschieten en ik zie hier geen echte problemen.

Last but not least ook De Bruin en Van de Velde.zijn maatjes alleen Bluming stond er altijd tussen hun in maar De Bruin was vorig jaar zelfs op Van de Velde zijn zomerkamp.

Hoe de verhouding tussen Kuipers en Van de Velde zijn weet ik eigenlijk niet want daar ken ik Kuipers niet genoeg voor maar hij komt over als een open en eerlijke vent dus dat gaat wel klikken mijn inziens

Resumerend denk ik dat we niet erg rouwig hoeven te zijn om wat er allemaal is gebeurd, dit gaat een positieve boost geven aan het kyokushin en ik vind Gerard Gordeau een hele goede nieuwe leider. Hoop dat hij een hele andere weg inslaat dan zijn illustere voorganger Bluming.

osu .

En iedereen leefde nog lang en gelukkig :lol:

Anonymous
14-07-2006, 23:42
Als iemand mij een vraag wil stellen dat kan dat uiteraard onder vermelding van je volledige naam. Je zal een eerlijk antwoord van me terug krijgen, Stuur maar een e-mail naar [email protected]

osu Sjaak

hoi sjaak
hoe gaat het met je :wink:

Anonymous
15-07-2006, 08:24
Hier past alleen schaamte als ik alles zo lees, zo gaan we met elkaar om tegenwoordig

osu Sjaak

Volmondig mee eens Sjaak en ik denk dat jij het goed doet door niet inhoudelijk te reageren en als je dat wel doet onder je eigen naam. Laat de anonieme guests maat lullen en zoals je zelf al aangeeft is dit een IBK probleem, niet jou probleem oesh (K)

Anonymous
15-07-2006, 08:34
De real IBK heeft er weer 5 nieuwe dojo's bij

Gaat de goede kant op met de Real IBK. Een aardige lijst met dangraadhouders hebben ze ook.

Ziet er professioneel uit.

Anonymous
15-07-2006, 08:40
Is de onduidelijkheid mbt de van twee walletjes etende Iranier inmiddels al opgelost? Ik lees hier niets meer over.

Anonymous
15-07-2006, 09:54
Sjaak gaat daar over een paar dagen heen dus de zaak lijkt me duidelijk want kan me niet voorstellen dat een IBK branchief Sjaak gaat uitnodigen hoewel je weet het niet meer als je dit allemaal zo leest :lol: Misschien is dit allemaal wel een list van Sjaak en Gerard om Bluming af te zetten :lol:

Anonymous
15-07-2006, 14:48
Sjaak gaat daar over een paar dagen heen dus de zaak lijkt me duidelijk want kan me niet voorstellen dat een IBK branchief Sjaak gaat uitnodigen hoewel je weet het niet meer als je dit allemaal zo leest :lol: Misschien is dit allemaal wel een list van Sjaak en Gerard om Bluming af te zetten :lol:

Daar is de complot theorie weer :lol:

Anonymous
15-07-2006, 14:53
Sjaak gaat daar over een paar dagen heen dus de zaak lijkt me duidelijk want kan me niet voorstellen dat een IBK branchief Sjaak gaat uitnodigen hoewel je weet het niet meer als je dit allemaal zo leest :lol: Misschien is dit allemaal wel een list van Sjaak en Gerard om Bluming af te zetten :lol:

Shihan Moradi heeft het naar zijn zin gehad tijdens ons zomerkamp In Hongarije. Iedereen is vrij welke leraar dan ook uit te nodigen. De leerlingen steken er altijd iets van op. Wij hopen dat shihan Sjaak veel plezier heeft in Iran.

Osu

Jan de Jong, secr. IBK

Anonymous
15-07-2006, 15:03
Sjaak gaat daar over een paar dagen heen dus de zaak lijkt me duidelijk want kan me niet voorstellen dat een IBK branchief Sjaak gaat uitnodigen hoewel je weet het niet meer als je dit allemaal zo leest :lol: Misschien is dit allemaal wel een list van Sjaak en Gerard om Bluming af te zetten :lol:

Shihan Moradi heeft het naar zijn zin gehad tijdens ons zomerkamp In Hongarije. Iedereen is vrij welke leraar dan ook uit te nodigen. De leerlingen steken er altijd iets van op. Wij hopen dat shihan Sjaak veel plezier heeft in Iran.

Osu

Jan de Jong, secr. IBK

Osu shihan de Jong daar ben ik het dus volledig mee eens maar is shihan Moradi nu branch chief voor de IBK en/of voor de UFKK ? Kan dat en geeft dat geen tegenstrijdige belangen als je 2 organisatie's vertegenwoordigd ? Wel klasse en heel sportief dat u shihan Sjaak veel succes wenst in iran. Mag ik vragen of er kontakt is tussen u en shihan Sjaak en zoniet waarom niet ? Zou dat niet beter zijn als er samenwerking is tussen de organisatie's in het belang van de leerlingen ?
Osu

Jan de Jong Secr. IBK
15-07-2006, 16:22
Sjaak gaat daar over een paar dagen heen dus de zaak lijkt me duidelijk want kan me niet voorstellen dat een IBK branchief Sjaak gaat uitnodigen hoewel je weet het niet meer als je dit allemaal zo leest :lol: Misschien is dit allemaal wel een list van Sjaak en Gerard om Bluming af te zetten :lol:

Shihan Moradi heeft het naar zijn zin gehad tijdens ons zomerkamp In Hongarije. Iedereen is vrij welke leraar dan ook uit te nodigen. De leerlingen steken er altijd iets van op. Wij hopen dat shihan Sjaak veel plezier heeft in Iran.

Osu

Jan de Jong, secr. IBK

Osu shihan de Jong daar ben ik het dus volledig mee eens maar is shihan Moradi nu branch chief voor de IBK en/of voor de UFKK ? Kan dat en geeft dat geen tegenstrijdige belangen als je 2 organisatie's vertegenwoordigd ? Wel klasse en heel sportief dat u shihan Sjaak veel succes wenst in iran. Mag ik vragen of er kontakt is tussen u en shihan Sjaak en zoniet waarom niet ? Zou dat niet beter zijn als er samenwerking is tussen de organisatie's in het belang van de leerlingen ?
Osu

In een land als Iran zijn vele branch chiefs die meerdere stijlen en organisaties vertegenwoordigen. Juist de IBK verwelkomt alle andere stijlen of kyokushin beoefenaren of leraren die ook bij andere organisaties aangesloten zijn. Onze activiteiten zoals wedstrijden, weekenden en trainingskampen zijn voor iedereen toegankelijk, zoals ook afgelopen zomer weer eens bleek.

Ik ben het met je eens dat het goed zou zijn dat er meer onderling contact zou zijn. Nu een en ander weer de goede kant op gaat sluit ik verdere samenwerking niet uit. We worden daar allen beter van!

Osu

Anonymous
15-07-2006, 16:47
Sjaak gaat daar over een paar dagen heen dus de zaak lijkt me duidelijk want kan me niet voorstellen dat een IBK branchief Sjaak gaat uitnodigen hoewel je weet het niet meer als je dit allemaal zo leest :lol: Misschien is dit allemaal wel een list van Sjaak en Gerard om Bluming af te zetten :lol:

Shihan Moradi heeft het naar zijn zin gehad tijdens ons zomerkamp In Hongarije. Iedereen is vrij welke leraar dan ook uit te nodigen. De leerlingen steken er altijd iets van op. Wij hopen dat shihan Sjaak veel plezier heeft in Iran.

Osu

Jan de Jong, secr. IBK

Osu shihan de Jong daar ben ik het dus volledig mee eens maar is shihan Moradi nu branch chief voor de IBK en/of voor de UFKK ? Kan dat en geeft dat geen tegenstrijdige belangen als je 2 organisatie's vertegenwoordigd ? Wel klasse en heel sportief dat u shihan Sjaak veel succes wenst in iran. Mag ik vragen of er kontakt is tussen u en shihan Sjaak en zoniet waarom niet ? Zou dat niet beter zijn als er samenwerking is tussen de organisatie's in het belang van de leerlingen ?
Osu

In een land als Iran zijn vele branch chiefs die meerdere stijlen en organisaties vertegenwoordigen. Juist de IBK verwelkomt alle andere stijlen of kyokushin beoefenaren of leraren die ook bij andere organisaties aangesloten zijn. Onze activiteiten zoals wedstrijden, weekenden en trainingskampen zijn voor iedereen toegankelijk, zoals ook afgelopen zomer weer eens bleek.

Ik ben het met je eens dat het goed zou zijn dat er meer onderling contact zou zijn. Nu een en ander weer de goede kant op gaat sluit ik verdere samenwerking niet uit. We worden daar allen beter van!

Osu

Nu kan er ineens kontakt zijn :shock: ben je daar niet een paar jaar te laat mee Jan want waar was je toen Sjaak het gevecht aanging met Jon Bluming. Volgens mij heb je hem toen gewoon laten vallen en heeft Sjaak het in zijn eentje tegen Bluming op moeten nemen. :(

Anonymous
15-07-2006, 17:00
Volgens mij is Sjaak er niet slechter van geworden en het blijft een gozer met een uitgesproken mening :lol: Vraag maar aan grote vriend Bluming want die slaapt nog steeds slecht door Sjaak :D Moet een traumatische ervaring voor Bluming zijn geweest dat iemand hem is goed de waarheid heeft gezegd en bij hem weg ging omdat hij het niet eens was met zijn "zaakjes". Blijkbaar zien anderen dat nu ook in :wink:

Anonymous
15-07-2006, 22:07
De grootste kyokushin rel aller tijden in Nederland is geboren en ik post dit anoniem op dit forum omdat ik bang ben voor reprasailles.

Uit zeer betrouwbare bron : en binnenkort in dit theater, budobladen en websites :!:

Kancho Jon Bluming grondlegger van het kyokushin karate 10e dan karate en 9e dan judo is door zijn eigen leerlingen afgezet onder aanvoering van zijn 2e man en vertrouweling Jan de Jong.

Jon Bluming die een begrip is in de vechtsportwereld is zijn eigen organisatie afgepakt en de naam van zijn Kykushin Budokai is overgenomen door een stichting onder leiding van Jan de Jong en Gerard Gordeau die nu de grote leider zal zijn :roll:

Bluming zelf gaat ook verder onder de naam Budokai en wordt gesteund door grote namen als Joop Reilman, Henk Kuipers en Jan de Bruin.

Dit verdiend niemand en zeker niet de man die het kyokushin naar Nederland heeft gebracht en groot heeft gemaakt.

Who the fuck is Jan de Jong :? en wat geeft hem het recht om deze icoon van de vechtsport zo te behandelen.

De diverse rechtzaken zullen duidelijkheid gaan verschaffen.

Oesh
een treurige kyokushin liefhebber :cry:

Anonymous
15-07-2006, 23:34
De grootste kyokushin rel aller tijden in Nederland is geboren en ik post dit anoniem op dit forum omdat ik bang ben voor reprasailles.

Uit zeer betrouwbare bron : en binnenkort in dit theater, budobladen en websites :!:

Kancho Jon Bluming grondlegger van het kyokushin karate 10e dan karate en 9e dan judo is door zijn eigen leerlingen afgezet onder aanvoering van zijn 2e man en vertrouweling Jan de Jong.

Jon Bluming die een begrip is in de vechtsportwereld is zijn eigen organisatie afgepakt en de naam van zijn Kykushin Budokai is overgenomen door een stichting onder leiding van Jan de Jong en Gerard Gordeau die nu de grote leider zal zijn :roll:

Bluming zelf gaat ook verder onder de naam Budokai en wordt gesteund door grote namen als Joop Reilman, Henk Kuipers en Jan de Bruin.

Dit verdiend niemand en zeker niet de man die het kyokushin naar Nederland heeft gebracht en groot heeft gemaakt.

Who the fuck is Jan de Jong :? en wat geeft hem het recht om deze icoon van de vechtsport zo te behandelen.

De diverse rechtzaken zullen duidelijkheid gaan verschaffen.

Oesh
een treurige kyokushin liefhebber :cry:

:? wat is het nut om deze begin topic te plaatsen ?

Anonymous
15-07-2006, 23:35
De grootste kyokushin rel aller tijden in Nederland is geboren en ik post dit anoniem op dit forum omdat ik bang ben voor reprasailles.

Uit zeer betrouwbare bron : en binnenkort in dit theater, budobladen en websites :!:

Kancho Jon Bluming grondlegger van het kyokushin karate 10e dan karate en 9e dan judo is door zijn eigen leerlingen afgezet onder aanvoering van zijn 2e man en vertrouweling Jan de Jong.

Jon Bluming die een begrip is in de vechtsportwereld is zijn eigen organisatie afgepakt en de naam van zijn Kykushin Budokai is overgenomen door een stichting onder leiding van Jan de Jong en Gerard Gordeau die nu de grote leider zal zijn :roll:

Bluming zelf gaat ook verder onder de naam Budokai en wordt gesteund door grote namen als Joop Reilman, Henk Kuipers en Jan de Bruin.

Dit verdiend niemand en zeker niet de man die het kyokushin naar Nederland heeft gebracht en groot heeft gemaakt.

Who the fuck is Jan de Jong :? en wat geeft hem het recht om deze icoon van de vechtsport zo te behandelen.

De diverse rechtzaken zullen duidelijkheid gaan verschaffen.

Oesh
een treurige kyokushin liefhebber :cry:

:? wat is het nut om deze begin topic te plaatsen ?

Anonymous
15-07-2006, 23:41
nut is dat dit de topic starter was :roll:
blijkbaar was deze gast de start voor een levendige discussie :lol:

Anonymous
15-07-2006, 23:46
Wij hopen dat shihan Sjaak veel plezier heeft in Iran.


"we" :D je lijkt de koningin wel die heeft het ook altijd over we :D


Onze activiteiten zoals wedstrijden, weekenden en trainingskampen zijn voor iedereen toegankelijk,

Op een of andere manier klinkt me dit heel bekend in de oren :wink:


Nu een en ander weer de goede kant op gaat sluit ik verdere samenwerking niet uit.

Wat gaat de goede kant op :Bedoel je dat de splitsing met Bluming een goede zaak is ?

Cave
16-07-2006, 02:49
Waarom is er niemand die om kwart voor drie 's ochtends nog een reactie plaatst! Slapen Kyokushinkai's soms? Tsssssss

Anonymous
16-07-2006, 10:14
In een land als Iran zijn vele branch chiefs die meerdere stijlen en organisaties vertegenwoordigen. Juist de IBK verwelkomt alle andere stijlen of kyokushin beoefenaren of leraren die ook bij andere organisaties aangesloten zijn.

Ik geloof er helemaal niks van dat shihan Moradi BC is bij de IBK zal wel een zelfde verhaal zijn als met Mladen Sancic uit Kroatie die BC is bij Bluming. Proberen jullie iedere shihan of sensei die bij Sjaak of Bluming zit weg te kapen of zo ? Dat probeer je nu en dat deed de ook al met die eikel van Robert Akse. Raar dat er niemand met jullie wil samen werken mijnheer de Jong

Anonymous
16-07-2006, 10:22
Mladen Å*ančić 6th Dan (Croatië) staat op beide IBK lijsten, Wie spreekt er nu de waarheid ? Ik gok op Jan de Jong.

Anonymous
16-07-2006, 11:12
Jan de Jong is een voormalig agent die goed is in arrestatietechnieken en drukpunten maar kyokushin ik weet het niet ? Hij is een zakenman die Bluming er zakelijk uit heeft gewerkt en Bluming heeft hem daar alle kans op gegeven door de boel op te lichten en te flessen.

Anonymous
16-07-2006, 15:43
Graag wil ik reageren op deze discussie. Ik volg 'm al enige tijd, vanaf de zijlijn, en ik wil een en ander uitleggen omdat ik denk dat iedereen - en het kyoushin uiteraard - is gebaat bij helderheid (en openheid).

Puntsgewijs:

- er is gemeld dat Michel Wedel en ik uit een Japanse/Nederlandsre bond zijn 'gekickt'. dat klopt niet echt; in 1996 splitste een aantal Japanse branch chiefs zich af van de Matsui groep oftewel IKO (1). Akiyoshi Matsui was in een testament van Oyama benoemd tot diens opvolger, maar dit werd bestreden door de familie omdat het testament in de laatste dagen van Oyama was opgemaakt en getkeentoen hij onder inloed was van medicatie. Daarnaast waren de getuigen ook belanghebbenden; een groot deel van Oyama's bezittingen kwam naar hen toe. Later is in meerdere rechtszaken het testament ook ongeldig verklaard. Voor mense buiten Japan is het altijd moeilijk geweet dit hle proces te doorgronden, want het rechtsstelsel in Japan zit anders in elkaar en de juridische documenten zijn natuulijk extreem moeilijk te lezen en te interpeteren. Hoe dan ook, Matsui ging fungeren als opvolger van Oyama en deed dat, volgens de branch chiefs, op achterhaalde wijze. Dwz: niet democratisch, net als Oyama overigens. Maar omdat Matsui een jonge jongen was (ik heb zelf ook nog met hem getraind, hij was toen 17 en al erg goed, ik was zijn sempai in de Honbu en die 'status' verandert nooit, dat leeft in Japan nu eenmaal nog steeds heel sterk) en de andere leraren ouder plus wellicht omdat de tijd niet meer geschikt was voor een niet-democratische organiatie stapte ongeveer de helft van de leraren op. Voorzitter werd Keiji Sampei, voormalig wereldkampioen Kenji Miori was erbij, Akira Masuda en tal van andere karateka die Michel en ik beschouwden als onze vrienden. Ook de democratische structuur van de nieuwe organisatie sprak ons aan. Dus toen zij wij met pijn in het hart opgestapt, bij Loek Hollander vandaan die bij Matsui bleef. Veel vrienden achtergelaten. Natuulijk ook ergernissen gehad, maar dat was niet de belangrijkste reden.
Inmiddels is er in Japan een grote strijd ontstaan omtrent het merk kyokushin en is onze WKO herdoopt, om juridische rdenen en eindeloze processen (en kosten) herdoopt in shin (nieuwe) kyokushin.

- voorts: ik zou al 15 jaar niet meer trainen en/of les geven. Dat is ook niet correct; drie jaar geleden heb ik de officiele leiding van onze club in Zuphen ovegedragen aan Michiel Gerrisen en Jeroen Weistra, om de simpele reden dat zij mij qua niveau van vechten e.d. ruim voorbij waren gegaan. En ik vind dat je, als leraar, je taak hebt vervuld als je leerlingen beter zijn. Natuurlijk help ik nog en geef incidenteel les + assisteer e.d. Afgezien daarvan train ik nagenoeg elke week (regelmatig met moderator Ronald trouwens) en geef ook regelmatig les, ook in andere landen. Michel Wedel is een ander verhaal: hij werkt nu als hoogleraar wiskundige amrketing in Washington en kom af en toe in Nederland. Dan trainen we nog wel samen. Echt geen lolletje, het is en blijft een fenomeen.

- tenslotte: ik zou Gerard Gordeau's bloed niet kunnen drinken en dat zou ook opgaan voor Zutphen versus Kamakura, boycotten van wedstrijden etc. Dit is echt onzin; natuurlijk was er altijd concurrentie, werden onderling keihare wedstrijde gevochten - ik heb tegen Gerard een van de hardste partijen van mijn leven gedraaid - maar er is altijd heel veel respect geweest. Zoals dat behoort te gaan in het kyokushin: hoe harder je tegen iemand moet vechten, des te meer respect krijg je - en geef je.

- nog even dit: binnen onze WKO en NSKO is van oudsher een heel strikt beleid mbt dangraden; die krijg je alleen maar via heel harde examens. Zoals bij veel stijlen trouwens, althans die harde examens. Ik ben inderdaad vierde dan, wat vooral zijn oorsprong heeft in het feit dat ik wat gezondheidsklachten heb (gehad) maar het vooral heel moeilijk vind om een grote hoeveelheid tijd vrij te maken om kata's te trainen, die verplicht zijn. Zowel qua beschikbare tijd als qua motiatie. Ik/wij in de bond WKO en NSKO beschouwen de dangraad meer als een heel globale indicatie. Uiteindelijk is het de man die zijn graad uitdraagt en al dan niet waar maakt; een band met strepen maakt nog geen karateka.

Echt laatst: ik denk dat deze discussie goed is, maar mis wel het respect onderling. Om wie het ook gaat, mensen dragen kyokushin uit en de meesten hebben daar nog steeds idealistische motieven bij. Shihan Bluming heeft grote waarde gehad voor het kyokushin, Loe Hollander ook. Sjaak is inderdaad onvermoeibaar, Gerard Gordeau een pionier en samen met de broers autoriteit geworden, Henk Kuipers in mij ogen een echte kyokushin-man - drie jaar lang elke week 270 kilometer rijden om mee te trainen en, zeker in het begin, flink te moeten incasseren ... - zo kan inog wel een doorgaan. Iedereen heeft zijn goede en slechte kanten; kyokushin heeft wel iedereen verenigd en nog steeds is het de grootste en meest gerspecteerde stijl ter wereld. Daar heeft iedereen - en nog -op zijn eigen manier een steentje aan bijgedragen

Excuses voor de lap tekst,

osu.

Koen Scharrenberg

Anonymous
16-07-2006, 17:27
Beste Koen, bedankt voor je duidelijk uitleg en lap tekst maar ik heb nog een simpele vraag. Als er geen rivaliteit is zoals je ons wil doen geloven waarom doet "Zutphen" dan nooit mee aan de EK van Gordeau en aan het NK/EK van Sjaak ? Jullie hebben toch goede vechters zat lijkt mij. osu

Anonymous
16-07-2006, 17:37
Het aantal kyokushin kopstukken op Mixfight neemt hand over hand toe :lol:

Er posten er nu een aantal onder hun eigen naam in deze kyokushin discussie :

Jan de Jong
Henk Kuipers
Sjaak van de Velde
Koen Scharrenberg
Jan Norder

Ik denk dat er nog wel een paar posten maar die doen dat anoniem, hulde voor de 5 kyokushin kaarateka's hierboven die uit durven te komen voor hun mening.

osu

Anonymous
16-07-2006, 17:42
Osu, beste guest,

dat heeft eigenlijk vooral maar te maken met het feit dat wij/onze bond/Zutphen traditioneel altijd meedoet aan meerdere wedstrijden rond die tijd. Zoals de Welsh Open, de NK van de NKA en ook vrijwel altijd de Open Engelse van de IFK in Londen. Het is gewoon druk in die tijd. Wat wel een factor is die enigszins meespeelt: het regelment van de EK is anders dan het onze. Bij het (shin)kyokushin volgens Japans regelment van IKO en WKO mag je totaal niet vastpakken of met ' hulp' van je armen een knie maken naar het hoofd. Op somige gala's vechten onze jongens wel met de vechters van Kamakura (in de ring bijvoorbeeld) en dan blijkt het elke keer weer heel moeilijk om het vechten goed aan te passen. Temeer natuurlijk omdat we het niet gewend zijn en omdat de jongens uit Den Haag gewoon sterk zijn.
Kijk overigens voor info ook op www.shinkyokushin.nl, dan zie je ook onze wedstrijdagenda.

Anonymous
16-07-2006, 17:46
Osu guest,

sorry: bovenstaande motivatie geldt ook voor de wedstrijden van Sjaak, waar we overigens wel aan jeugdwedstrijden meedoen, die vallen altijd - voor de jeugd natuurlijk - gunstiger. Het is dus vooral een kwestie van prioriteiten stellen in een heel drukke periode.

Koen

Ronald
16-07-2006, 17:52
Excuses voor de lap tekst,
Het was een genoegen om te lezen :D .

Anonymous
16-07-2006, 17:54
Osu sensei Scharrenberg.

ik heb wel is een seminar van u gevolgd in de Musashi dojo en ook heb ik u ontmoet op de kyokushin reunie bij shihan Sjaak van de Velde

Ik kan me herinneren dat vechters van u en Frank Liew on een aantal jaren hebben mee gevochten op de NK's van Sjaak die ook een traditioneel wedstrijd regelement hanteerd. Uw jongens scoorde heel goed op deze toernooien, goeie vechters.

Vind het ook een raar regelement bij Kamakura met dat beetpakken en pakken uittrekken. Dat zijn eigen gemaakte regels want heb nog nooit in Japan een kyokushin karateka zien vechten met jasje uit.

Sportieve groet

osu Kees

Anonymous
16-07-2006, 21:08
De grootste kyokushin rel aller tijden in Nederland is geboren en ik post dit anoniem op dit forum omdat ik bang ben voor reprasailles.

Uit zeer betrouwbare bron : en binnenkort in dit theater, budobladen en websites :!:

Kancho Jon Bluming grondlegger van het kyokushin karate 10e dan karate en 9e dan judo is door zijn eigen leerlingen afgezet onder aanvoering van zijn 2e man en vertrouweling Jan de Jong.

Jon Bluming die een begrip is in de vechtsportwereld is zijn eigen organisatie afgepakt en de naam van zijn Kykushin Budokai is overgenomen door een stichting onder leiding van Jan de Jong en Gerard Gordeau die nu de grote leider zal zijn :roll:

Bluming zelf gaat ook verder onder de naam Budokai en wordt gesteund door grote namen als Joop Reilman, Henk Kuipers en Jan de Bruin.

Dit verdiend niemand en zeker niet de man die het kyokushin naar Nederland heeft gebracht en groot heeft gemaakt.

Who the fuck is Jan de Jong :? en wat geeft hem het recht om deze icoon van de vechtsport zo te behandelen.

De diverse rechtzaken zullen duidelijkheid gaan verschaffen.

Oesh
een treurige kyokushin liefhebber :cry:

Bluming is al lang geleden afgezet jammer dat zo iemand de kyokushin naam nog mag gebruiken dat is deze man absoluut niet waard die hoort bij niks thuis met zijn grote mond, hij nog geen gat in een natte krant slaan.

Anonymous
16-07-2006, 22:10
osu

Eindelijk weer eens een bericht met inhoud, Koen bedankt voor je openheid want ik weet als geen ander dat jij liever niet meegaat in zo'n wirwar aan discussies en soms onzinnige uitspraken.

Jij weet ook waarom ik deze functie heb aanvaard, en dat is met name dat Jon Bluming zijn erfgoed mbt de budokai { all round fighting en kyokushin } gewaarborgd blijft.

Wat een ander ook vindt van Blumings zijn kwaliteiten of hoe die in hun ogen is als mens, wij weten wel beter.

We gaan volgend jaar als eerste niet japanse organisatie een heuze WORLD OPEN KNOCK DOWN CHAMPIONSHIP organiseren , met de titel IN HONOR AND FRIENDSHIP OFF SOSAI OYAMA een twee of drie daags tournooi met twee gewichts klasses -80 en +80 als er voldoende deelname blijkt natuurlijk.

Een ieder is welkom de loting openbaar { niet zoals in japan } de bekers zullen de zelfde grote zijn als in Japan en jawel de ere plaatsen kunnen rekenen op een aardig geld bedrag { voor het eerst } .

misschien een idee voor andere scholen hun agenda van volgend jaar door te mailen aan mij zodat we misschien tot een unieke data kunnen komen.

kyokushin forever.

osu

Henk Kuipers

Anonymous
16-07-2006, 23:04
osu

Eindelijk weer eens een bericht met inhoud, Koen bedankt voor je openheid want ik weet als geen ander dat jij liever niet meegaat in zo'n wirwar aan discussies en soms onzinnige uitspraken.

Jij weet ook waarom ik deze functie heb aanvaard, en dat is met name dat Jon Bluming zijn erfgoed mbt de budokai { all round fighting en kyokushin } gewaarborgd blijft.

Wat een ander ook vindt van Blumings zijn kwaliteiten of hoe die in hun ogen is als mens, wij weten wel beter.



Ach mijnheer Kuipers voelt zich gesterkt door een brief van Koen Scharrenberg gaat gelijk in de WIJ vorm praten en komt ook weer is posten haha wat een lachertje :lol: . Nou laat ik je op een briefje geven dat ook Koen niks met Bluming te maken wil hebben.

Ik zal er niet omheen draaien Koen heeft een duidelijke mening over Bluming als karateka en als mens dus ga zijn reactie nou niet ten voordele van Bluming proberen uit te leggen.Lees goed wat Koen schrijft :

Shihan Bluming heeft grote waarde gehad voor het kyokushin

met nadruk op had en een goed verstaander heeft maar een half woord nodig

osu

Anonymous
16-07-2006, 23:20
misschien een idee voor andere scholen hun agenda van volgend jaar door te mailen aan mij zodat we misschien tot een unieke data kunnen komen.

Misschien een idee om de diverse agenda's van de andere 5 kyokushin organisatie's is op internet te bekijken die zijn voor iedereen zichtbaar, ideetje misschien want waar haal je het idee vandaan dat ze jou hun agenda gaan mailen. Denk bij voorbaat wel dat de IBK (Gerard Gordeau), NKO (Sjaak van de Velde) en NKKO (Loek Hollander) zullen ontbreken want die komen never nooit naar een toernooi van Jon Bluming. Maar wie weet doet Shinkyokushin (Koen Scharrenberg) en NKA Henny Ruberg) wel mee, je weet maar nooit.

Anonymous
17-07-2006, 00:40
Arme gefrustreerde guest alweer jij zonder echte naam, maar een ieder weet al wie je bent.

En zoals een ieder die onder zijn eigen naam wel post al vermeldt heeft JIJ DOET NIET MEE EN HEBT GEEN RECHT VAN SPREKEN.

Wedden dat jou KANCHO meedoet met zijn jongens want die vechten overal.

Tot slot ik zeg met recht wij als ik over KOEN en MIJ ZELF praat vraag hem zelf op dit forum.

Helaas guest niet iedereen is haat dragend.

osu

Henk Kuipers

Sjaak
17-07-2006, 07:54
Osu guest,

sorry: bovenstaande motivatie geldt ook voor de wedstrijden van Sjaak, waar we overigens wel aan jeugdwedstrijden meedoen, die vallen altijd - voor de jeugd natuurlijk - gunstiger. Het is dus vooral een kwestie van prioriteiten stellen in een heel drukke periode.

Koen

Osu Koen, welkom op dit forum en bedankt voor je bijdrage, is helder. Voorts zou ik niet teveel met guests in discussie gaan want iemand die niet onder zijn eigen naam durft te posten is geen reactie waard. Ik zal je binnenkort weer is mailen met info over het EK in december en zoals het er nu naar uitziet doen er 12 landen mee met zelfs vechters uit Brazilie.

Spreek je weer snel..

Osu Sjaak

Sjaak
17-07-2006, 07:59
Wij hopen dat shihan Sjaak veel plezier heeft in Iran.

Osu

Jan de Jong, secr. IBK

Thanks gaat zeker lukken

Osu Sjaak

Sjaak
17-07-2006, 08:10
Zou dat niet beter zijn als er samenwerking is tussen de organisatie's in het belang van de leerlingen ?
Osu

Natuurlijk is dat beter voor iedereen en ik heb dat principe altijd al gehuldigd. Sinds 1995 is iedere karateka en vechtsporter van welke organisatie dan ook welkom geweest om mee te doen aan mijn evenementen en zo hoort het ook. Samen trainen en samen knokken op toernooien kan het niveau alleen maar naar een hoger niveau tillen en dat moet toch het doel zijn.

Het prinicipe van open toernooien en evenementen is heilig voor me en dat zal altijd zo blijven en daar zal niemand iets aan kunnen veranderen.

Ik zal vanavond of morgen even onze agenda aanpassen met een 20-tal nieuwe evenementen voor 2006/2007

NKO agenda : http://www.musashi.nl/nieuwsbrief.htm

Osu Sjaak

Anonymous
17-07-2006, 09:54
Osu,

Sjaak: klinkt goed, die EK. Hou ons svp op de hoogte.

Geldt ook voor Henk Kuipers: die WK. Wel enigszins afhankelijk van het reglement natuurlijk, zoals dat ook geldt voor de wedstrijden van het Oyama karate.

Tenslotte wil ik nog wel even optreden als 'character witness' voor Henk Kuipers, omdat zijn persoon en motieven, ook door de guest - wellicht uit onbekendheid met Henk als mens en karateka - nogal sceptisch worden bekeken. Ik ken hem namelijk heel goed.

Zoals vermeld heeft Henk jarenlang in Zutphen getraind (135 km heen en 135 km terug) en daar veel tijd en energie in gestoken. Hij trof indertijd mensen als John Klein, Remmert de Wit, Hans Mars, Michiel Gerritsen, Andre Visch, Jeroen Weistra, Anthony Klein en anderen. Kort en goed: dat was week na week afzien voor hem en de andere vechters uit Emmen. Maar hij bleef komen en ontwikkelde zich sterk, op basis van een ijzeren mentaliteit. Henk is in hart en nieren kyokushin, naar mijn mening.
Henk koos er uiteindelijk voor om, mede gezien zijn eerdere vechtsportachtergrond, in Den Haag te gaan trainen bij Kamakura. Vanaf die tijd hebben we altijd contact gehouden en ik kon ook zijn zakelijke ontwikkeling volgen. Die was, ondanks meerdere grote tegenslagen, erg indrukwekkend. Mede omdat hij, naar mijn idee, op kyokushin-manier zaken deed. Eerlijk en recht door zee, met respect voor zijn mensen.

Nu heeft Henk de organisatie van shihan Bluming overgenomen. In mijn ogen een goede zaak. Laten we wel wezen: als shihan Bluming een echte manager was geweest, had hij zelf het kyokushin kunnen uitbouwen, a la Loek Hollander. In deze situatie maakt Henk gebruik van de kennis van shihan Bluming en zijn eigen kyokushinachtergrond en koppelt die aan zijn managerskwaliteiten. Dat kan een succesvolle combinatie worden, zoals al blijkt uit diverse ontwikkelingen.
Jammer natuurlijk dat er dan weer een versplintering plaats vindt, maar door de jaren heen heb ik geaccepteerd dat dit onvermijdelijk is. 'Grote' karateka zijn vrijwel altijd autonome mensen, die op een gegeven moment zo zijn gegroeid dat zij zelf hun lot willen bepalen. Dat leert de geschiedenis en ik denk dat het ook zo zal blijven. Daarom hechten wij in onze bond veel waarde aan samenwerken. Vrijwel iedere organisatie kan wat bieden, is onze ervaring.

Osu,

Koen

Anonymous
17-07-2006, 16:16
Osu,

Sjaak: klinkt goed, die EK. Hou ons svp op de hoogte.



Wat leuk als Zutphen weer meeknokt, komt het niveau zeker ten goede en vorig jaar was dat niveau al heel hoog.

Anonymous
17-07-2006, 16:18
Zou dat niet beter zijn als er samenwerking is tussen de organisatie's in het belang van de leerlingen ?
Osu

Natuurlijk is dat beter voor iedereen en ik heb dat principe altijd al gehuldigd. Sinds 1995 is iedere karateka en vechtsporter van welke organisatie dan ook welkom geweest om mee te doen aan mijn evenementen en zo hoort het ook. Samen trainen en samen knokken op toernooien kan het niveau alleen maar naar een hoger niveau tillen en dat moet toch het doel zijn.

Het prinicipe van open toernooien en evenementen is heilig voor me en dat zal altijd zo blijven en daar zal niemand iets aan kunnen veranderen.

Ik zal vanavond of morgen even onze agenda aanpassen met een 20-tal nieuwe evenementen voor 2006/2007

NKO agenda : http://www.musashi.nl/nieuwsbrief.htm

Osu Sjaak

Sjaak jij hanteerd toch het traditionele kyokushin wedstrijdreglement zoals in Japan zonder beetpakken ? Welke landen doen er mee aan het E.K. kan je daar al iets over zeggen ?

Anonymous
17-07-2006, 21:10
Ik zie op de Bluming site onder nieuws dat er nu ook KravMaga wordt beoefend binnen de IBK.

www.jonbluming.nl

Een zekere Timo Hennekes is Dai Shihan Krav Maga IBK.

Marktverruiming heet dat.

Anonymous
17-07-2006, 21:28
Ik zie dat Bluming weer met een paar dannetjes heeft lopen strooien in Washington :lol:

Grappig dat Ruud Muller de zwager van de Gordeau;s niet de kant kiest van Gordeau.

Anonymous
17-07-2006, 21:31
http://www.jonbluming.nl/images/wert.jpg

7 man in manegement en slechts 3 echte kyokushin karateka's :roll:

Anonymous
17-07-2006, 21:57
Van de IBK site :

De International Budo Kai is een officiele stichting die voortgekomen is uit de Budo Kai Kan International Foundation (1996-2004).

Is best intessant dit en zegt iets over het afsluiten van een periode :wink:

Hoor Henk Kuipers helemaaal niet meer over het teruggeven van de IBK naam :wink: Wat raar want Jan de Jong had tegen Bluming toch al "Fuck You" gezegd toen die dat vroeg hahahahahahahhaaaa.

En leg je er bij neer Kancho Kuipers of ga je een kansloze rechtzaak starten die je toch nooit kan winnen :lol:

Anonymous
17-07-2006, 22:04
Mladen Sancic (Croatia)
Jahanbakhsh Moradi (Iran)

Deze 2 zogenaamde Branch chiefs van de IBK horen niet bij de IBK

Mladen Sancic is Branch Chief van de Real IBK Henk
Jahanbakhsh Moradi is Branch Chief van de UFKK Sjaak

Staat intressant om te pronken met iemand anders Branc Chiefs. haal ze maar van de lijst sluwe doortrapte Jantje :x

Ronald
17-07-2006, 22:49
Opvallend, terwijl de genen die onder hun eigen naam posten in alle rust reageren en eerder uit zijn op toenadering dan op verwijdering, daar blijven de anonieme posters maar hun best doen om tweedracht te zaaien.

PigDog
17-07-2006, 22:57
Opvallend, terwijl de genen die onder hun eigen naam posten in alle rust reageren en eerder uit zijn op toenadering dan op verwijdering, daar blijven de anonieme posters maar hun best doen om tweedracht te zaaien.

x2

Jan de Jong Secr. IBK
17-07-2006, 23:27
Mladen Sancic (Croatia)
Jahanbakhsh Moradi (Iran)

Deze 2 zogenaamde Branch chiefs van de IBK horen niet bij de IBK

Mladen Sancic is Branch Chief van de Real IBK Henk
Jahanbakhsh Moradi is Branch Chief van de UFKK Sjaak

Staat intressant om te pronken met iemand anders Branc Chiefs. haal ze maar van de lijst sluwe doortrapte Jantje :x

Ook hier bespeur ik weer een (anonieme) guest die niet voor zijn identiteit durft uit te komen en alleen op deze wijze zijn ongenoegen of frustratie wil uiten.

Kennelijk denken de shihans er zelf anders over want ze willen gewoon (ook) lid van de IBK blijven. Kijk maar op de foto's van het Europees Zomerkamp Boedapest. Het IBK bestuur heeft er geen probleem mee dat mensen van verschillende organisaties lid zijn.

Osu

Jan de Jong
secretaris International Budo Kai

Anonymous
18-07-2006, 00:03
voor de guest die denkt dat wij het een kansloze missie vinden om de naam terug te vorderen van de IBK, helaas voor jou dat vinden wij niet.

toets even allemaal mee in:

http://register.bmb-bbm.org/bmbonline/intro/select.do?language=nl

toets dan bij zoeken: international budokai in en ziet het resultaat

of doe even navraag bij www.merkenregisters.nl.

nogmaals wij gaan ervan uit dat men de naam gewoon terug geeft en dat ze zelf iets bedenken wat hun niet asocieert met Bluming.

geloof me dat we dit winnen.

maar mijn inziens willen ze zelf ook wel van die naam af en is het meer even een pesterijtje.

wat moet je ook met een naam van een man die je een oplichter vindt.

gerard kennende komt alles goed de komende tijd en moeten alle guest hun woorden inslikken.

Osu

Anonymous
18-07-2006, 00:09
voor de guest die denkt dat wij het een kansloze missie vinden om de naam terug te vorderen van de IBK, helaas voor jou dat vinden wij niet.

toets even allemaal mee in:

http://register.bmb-bbm.org/bmbonline/intro/select.do?language=nl

toets dan bij zoeken: international budokai in en ziet het resultaat

of doe even navraag bij www.merkenregisters.nl.

nogmaals wij gaan ervan uit dat men de naam gewoon terug geeft en dat ze zelf iets bedenken wat hun niet asocieert met Bluming.

geloof me dat we dit winnen.

maar mijn inziens willen ze zelf ook wel van die naam af en is het meer even een pesterijtje.

wat moet je ook met een naam van een man die je een oplichter vindt.

gerard kennende komt alles goed de komende tijd en moeten alle guest hun woorden inslikken.

Osu

Een beetje voorbarige conclusie mijnheer Kuipers en ik denk dat u Gerard toch niet zo goed kent als u ons wil doen geloven. De naam IBK blijft van de stichting die de IBK bestuurd en de man boven u in deze topic kan u daar wel meer over vertellen :wink:

Anonymous
18-07-2006, 00:16
osu

we zullen zien guest, komt tijd komt raad ik altijd uit van het goede in de mens.

mocht het onverhoopt een juridische strijd worden dan zien wij die met een goed gevoel tegemoet.

maar ik denk toch dat gerard en ik daar uit komen.

osu

Anonymous
18-07-2006, 00:17
voor de guest die denkt dat wij het een kansloze missie vinden om de naam terug te vorderen van de IBK, helaas voor jou dat vinden wij niet.

toets even allemaal mee in:

http://register.bmb-bbm.org/bmbonline/intro/select.do?language=nl

toets dan bij zoeken: international budokai in en ziet het resultaat


Is pas geregisteerd juni 2006 en met valse voorwendselen en gegevens, houdt abslouut geen stand voor een rechtbank. Het bestuur is democratisch gekozen van de IBK en Bluming kan de naam niet afpakken omdat hij uit de IBK is gezet vanwege geld achteroverdrukken.

Je kan de naaam terugkrijgen in 2105 :lol: en als je het er niet mee eens bent : See you all in court :wink:

Anonymous
18-07-2006, 00:23
guest je moet maar zo zien aan je snelle reactie te zien ben je erg benieuwd en wwet je dat de naam vast staat.

laat ik het zo stellen onze organisatie heeft er echt een boel geld {advocaat kosten } voor over hoelang het ook duurt we hebben nou eenmaal de financiele middelen omdat te doen.

voor de laatste keer ik ga ervan uit dat gerard en ik dit probleempje tackelen.

osu

Anonymous
18-07-2006, 00:30
guest je moet maar zo zien aan je snelle reactie te zien ben je erg benieuwd en wwet je dat de naam vast staat.

laat ik het zo stellen onze organisatie heeft er echt een boel geld {advocaat kosten } voor over hoelang het ook duurt we hebben nou eenmaal de financiele middelen omdat te doen.

voor de laatste keer ik ga ervan uit dat gerard en ik dit probleempje tackelen.

osu

Je vergist je heel erg want dit is geen beslissing van Gerard, dit is een beslissing van het voltallig EUROPEES IBK bestuur en Gerard staat daar ook achter. Good luck en nogmaals als jij je geld weg wil gooien no problem maar je zou het beter kunnen besteden aan de leerlingen of aan benzine voor Bluming zijn jaguar :lol:

Anonymous
18-07-2006, 00:34
Oh ja en dreigementen via intimiterende brieven en mail doet jullie zaak geen goed voor een rechtbank, waarschuw Bluming even dat die daar mee stopt en wel heel snel

The Bulldog
18-07-2006, 00:59
PPPFFFFFFFFFF zo vermoieiend deze Topic...

Ik snap dat er belangen op het spel staan, maar door deze manier van dialoog voeren komen beide kampen er niet lekker op te staan hoor...

Ik ken de inns en outs niet, maar zie wel dat er functionarissen zich laten uitlokken door anoniempjes..

Uitlokken tot reacties die echt niet bij dragen aan een gezonde dialoog/discussie..

posten onder Guest is makelijk ...

Ik hoop voor de karate wereld dat dit snel geregeld gaat worden want het is een GROTE SCHANDE dat er zo`n verdeeldheid is door het uitvechten van persoonlijke belangen aan de ene kant ten opzichte van een karate wereld die een positieve impuls kan gebruikenaan de andere kant..

Hoop voor de sport dat er snel weer wat rust is tussen de mensen die in belang van de sport in dialoog moeten i.p.v. in eigen belang een discussie aan gaan.

en in deventers accent...OUS!!!!

Sjaak
18-07-2006, 08:07
Het is vrij simpel voor mij hier op Mix Fight. Ik ga absoluut niet inhoudelijk in discussie met "guests" over belangrijke zaken.

Wat betreft het kyokushin komt het wel goed. Er zijn tal van goede organisatoren, leiders en leraren die veel goed werk verrichten voor onze stijl en daar kan deze discussie niets aan veranderen.

Ja deze discussie verdiend zeker niet de schoonheidsprijs maar goed het zal er wel bij horen ...... je zal altijd anonieme figuren hebben die anderen opzettelijk willen beschadigen maar daar moet je boven staan. Ik zie de mensen waar ik respect voor heb wel posten onder hun eigen naam en de rest moet zelf maar weten waarom ze niet onder hun eigen naam durven deel te nemen aan deze discussie, zegt meer over hun dan over "ons".

De meeste mensen hebben het goed voor met het kyokushin en een ieder doet zijn best op zijn manier. Laten we gewoon elkaars toernooien en evenementen blijven bezoeken en de rotte appelen er uit filteren en dan komt alles wel goed denk ik want kyokushin wordt nog steeds beoefend in de dojo en niet achter een PC-tje.

Ik ben nog steeds trots dat ik deel uit maak van deze prachtige stijl en dat zal nooit iemand van me af kunnen pakken.

Osu Sjaak

Sjaak
18-07-2006, 08:18
Kennelijk denken de shihans er zelf anders over want ze willen gewoon (ook) lid van de IBK blijven. Kijk maar op de foto's van het Europees Zomerkamp Boedapest. Het IBK bestuur heeft er geen probleem mee dat mensen van verschillende organisaties lid zijn.

Osu

Jan de Jong
secretaris International Budo Kai

Osu Jan,

tussen lid zijn 2 organisatie's en branch Chief zijn voor 2 organisatie's zit een hemelsbreed verschil.

Ik kijk toch heel anders aan tegen deze werkwijze maar dat vertel ik je wel is in een persoonlijk gesprek want ik ben van mening dat het niet kan om diverse redenen.

Osu Sjaak

Anonymous
18-07-2006, 08:40
voor de guest die denkt dat wij het een kansloze missie vinden om de naam terug te vorderen van de IBK, helaas voor jou dat vinden wij niet.

toets even allemaal mee in:

http://register.bmb-bbm.org/bmbonline/intro/select.do?language=nl

toets dan bij zoeken: international budokai in en ziet het resultaat


Is pas geregisteerd juni 2006 en met valse voorwendselen en gegevens, houdt abslouut geen stand voor een rechtbank. Het bestuur is democratisch gekozen van de IBK en Bluming kan de naam niet afpakken omdat hij uit de IBK is gezet vanwege geld achteroverdrukken.

Je kan de naaam terugkrijgen in 2105 :lol: en als je het er niet mee eens bent : See you all in court :wink:


Het betreft overigens "slechts" deponering van het beeldmerk van de Kyokushin Budokai. Als je niet by Bluming wit horen draag je toch gewoon die emblemen met die tsunami niet meer. Overigens is de tsunami erg beladen!

Anonymous
18-07-2006, 15:13
Osu het doet mij goed dat er weer naar mekaar geluistert wordt ,het komt onze leerlingen ten goede , KAI is samen werken van alle bonden naar EEN front ook met wedstrijden ,kyokushin kampen ga zo maar door, dat is beter dan al die afgunst en jalosie onderelkaar de een weet het nog beter dan de ander bah al die ruzie,s,dat moet er keer afgelopen zijn twisten zullen er altijd blijven maar praat daar dan over met en luisteren oor kyokushin,s kom tot elkander ,luister naar elkaar er is geen mens volmaakt of zonder zonden of volleert wij doen het samen voor een stijl de mooiste het kyokushin fulcontact mvg

osu

jan sensei kyokushin
18-07-2006, 15:16
Osu het doet mij goed dat er weer naar mekaar geluistert wordt ,het komt onze leerlingen ten goede , KAI is samen werken van alle bonden naar EEN front ook met wedstrijden ,kyokushin kampen ga zo maar door, dat is beter dan al die afgunst en jalosie onderelkaar de een weet het nog beter dan de ander bah al die ruzie,s,dat moet er keer afgelopen zijn twisten zullen er altijd blijven maar praat daar dan over met en luisteren oor kyokushin,s kom tot elkander ,luister naar elkaar er is geen mens volmaakt of zonder zonden of volleert wij doen het samen voor een stijl de mooiste het kyokushin fulcontact mvg

osu sorry was ike van uit het umcg groningen waar ik
ben vandaag voor onderzoeken (controle) never surender never :lol:



osu

Anonymous
18-07-2006, 16:59
Het betreft overigens "slechts" deponering van het beeldmerk van de Kyokushin Budokai.

wat betekent dat in het nederlands ? gaat dit over het beeldmerk of over de ibk naam ? volgens mij ligt de ibk naam nergens vast

Anonymous
18-07-2006, 18:39
Bij het vastleggen van een merknaam/logo enz kan je niet even simpel de rechten inpikken van een al bestaande bedrijf/club/vereniging enz

Aangezien de naam ibk al in gebruik is en al lange tijd en zeker ook bekend was bij de eisende partij zal deze eis in de rechtszaal geen kans maken

Dat je advocaat blijkbaar je dit niet meedeelt zal meer aanleiding voor je moeten zijn om je advocaat eens te vervangen dan dat je echt een reële kans maakt

Het kan dat veel schreeuwen en indruk maken met advocaten wel angst inboezemt bij het huidige ibk bestuur en je zo aan de naam komt maar via de rechter geen ik je weinig kans

Anonymous
18-07-2006, 18:49
Het betreft overigens "slechts" deponering van het beeldmerk van de Kyokushin Budokai.

wat betekent dat in het nederlands ? gaat dit over het beeldmerk of over de ibk naam ? volgens mij ligt de ibk naam nergens vast
In gewoon Nederlands bedenkend dit dat er eerst onderzocht zal worden als je de aanvraag wel rechtsmatig is, en dan nog is het onder voorbehoud

Als kuiper zo zeker van zijn zaak is dan is mijn vraag waarom hij niet al gewoon de naam ibk gebruikt

Anonymous
18-07-2006, 19:08
Het kan dat veel schreeuwen en indruk maken met advocaten wel angst inboezemt bij het huidige ibk bestuur en je zo aan de naam komt maar via de rechter geen ik je weinig kans

Geloof niet dat shihan De Jong maar ook een moment wakker ligt van de eis van Bluming en Kuipers, Alles is tot in de puntjes geregeld en niemand kan daar een spelt tussen krijgen



Als kuiper zo zeker van zijn zaak is dan is mijn vraag waarom hij niet al gewoon de naam ibk gebruikt

Dat is vrij simpel, ze hebben geen poot om op te staan en al nemen ze 10 advocaten de IBK naam blijft in het bezit van het huidige IBK bestuur en geen blumingetje lief die daar iets aan kan doen :lol:

Dus Kuipers u kunt wel hopen dat Gerard de naam zal teruggeven maar ik denk dat u eerder de paus kan bekeren tot een ander geloof :D

Anonymous
18-07-2006, 23:09
Op de jonbluming.nl website staat een foto van zijn kader. Onderaan staan alle namen en zelfs de naam van de grote meester zelf is "vergeten" . Reilman uit de mottenballen gehaald, een Krav Maga studentje erbij, Kuipers met de portemonnee en rode band. Moet dat geen paarse band zijn want die Euro's leveren het meeste op in plaats van rood zoals een joetje! De Marinehoer staat erbij en de zwager van de Gordeaus die zich volgens mij gewoon staat te schamen tussen dit zootje. Een dan is hij verantwoordelijk als lid van het tecn comité????????????????
Dat is toch overbodig. Iedereen die geld in een envelopje geeft is toch meteen "geslaagd" . Wat een farce.
hun website is wel mooi! Kijk eens op www.internationalkyokushinbudokai.nl
Oesh

Anonymous
19-07-2006, 07:00
hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahah ah
wat een jalozie.
let goed op deze pagina de komende weken dan kunnen jullie allemaal zien hoe het kader van hun eruit ziet met jan tupperware voorop hahahahahahahaha o ja ff een geheimpje weten jullie al wat tupperware betekent????? nee he
Jan de Jong vertel ff aan dit forum wat dit betekent.

Anonymous
19-07-2006, 09:09
Vergelijk het kader van beide IBK's is en dan moet zelfs iedere leek tot de conclusie komen dat de REAL kyokushin karateka's bij de IBK zitten en niet bij dat bij elkaar gesprokkelde zootje van de real IBK :lol:

Voor de rest blijf je een gewoon een eng marine kontkussertje die anoniem blijf posten. Dacht dat je zo'n harde gozer was maar nu blijkt wat voor sissy je bent :lol:

The full IBK Board of the IBK
http://www.internationalbudokai.com/budokai_web/files//full%20board%20IBK.JPG

The management of the real IBK
http://www.jonbluming.nl/images/wert.jpg

Anonymous
19-07-2006, 09:13
Bij het vastleggen van een merknaam/logo enz kan je niet even simpel de rechten inpikken van een al bestaande bedrijf/club/vereniging enz

Aangezien de naam ibk al in gebruik is en al lange tijd en zeker ook bekend was bij de eisende partij zal deze eis in de rechtszaal geen kans maken

Dat je advocaat blijkbaar je dit niet meedeelt zal meer aanleiding voor je moeten zijn om je advocaat eens te vervangen dan dat je echt een reële kans maakt

Het kan dat veel schreeuwen en indruk maken met advocaten wel angst inboezemt bij het huidige ibk bestuur en je zo aan de naam komt maar via de rechter geen ik je weinig kans

Neem het ter harte mijnheer Kuipers, je hebt weinig kans en hier spreekt een advocaat.

Anonymous
19-07-2006, 09:18
Als je dit allemaal zo leest zijn Peter, Marius en Sjaak misschien wel de verstandigste geweest om jaren geleden uit de IBK van Bluming te stappen. Als sportschool zijnde wil je je toch niet associeren met Bluming en co :roll:

Anonymous
19-07-2006, 10:54
hihihihi echt heel veel verschil bij de gordeau groep staan allemaal uitgekotste mannetjes door anderen bonden.

en minimaal 5 homo's, en twee gefrustreerde ex wedstrijdvechters met een veel te groot ego { altijd maar het onderspit delven tegen wedel }

goede keus van sjaak klopt hij past trouwens wel bij die andere foto van gordeau, alleen veranderd het getal 5 dan in 6.

Anonymous
19-07-2006, 11:05
Oei...gaat niet helemaal de goeie kant op weer deze discussie.

Anonymous
19-07-2006, 11:06
hihihihi echt heel veel verschil bij de gordeau groep staan allemaal uitgekotste mannetjes door anderen bonden.

en minimaal 5 homo's, en twee gefrustreerde ex wedstrijdvechters met een veel te groot ego { altijd maar het onderspit delven tegen wedel }

goede keus van sjaak klopt hij past trouwens wel bij die andere foto van gordeau, alleen veranderd het getal 5 dan in 6.

Stoere man ben jij om gordeau en sjaak homo te noemen :x

Anonymous
19-07-2006, 11:15
hihihihi echt heel veel verschil bij de gordeau groep staan allemaal uitgekotste mannetjes door anderen bonden.

en minimaal 5 homo's, en twee gefrustreerde ex wedstrijdvechters met een veel te groot ego { altijd maar het onderspit delven tegen wedel }

goede keus van sjaak klopt hij past trouwens wel bij die andere foto van gordeau, alleen veranderd het getal 5 dan in 6.

Stoere man ben jij om gordeau en sjaak homo te noemen :x

Gerard en Sjaak praten zo niet over andere collega's. Zelfs Jan de Jong blijft netjes dus ik kan wel vermoeden uit welk kamp dit komt. Is een beetje in de stijl van de grootmeester kaicho als je bv zijn expelled pagina naleest.

Anonymous
19-07-2006, 11:17
hihihihi echt heel veel verschil bij de gordeau groep staan allemaal uitgekotste mannetjes door anderen bonden.


Maar wel ECHTE kyokushin MANNEN en geen peppies en kokkies of bassie en adriaans.

Anonymous
19-07-2006, 11:37
en minimaal 5 homo's, en twee gefrustreerde ex wedstrijdvechters met een veel te groot ego { altijd maar het onderspit delven tegen wedel }


So what lekker belangrijk. Er zijn 15 miljoen kyokushin karateka's en misschien 100 wedstrijdvechters die in de top vechten maar betekent dat die andere 14,999,900 dan geen goeie kyokushin karateka's zijn ? Kyokushin is veel meer dan alleen vechten en vechten kan je alleen maar tot je 30ste maar kyokushin beoefen je voor het leven.osu

Anonymous
19-07-2006, 12:27
geen peppi en kokkie's o nee he kijk ff op de site van gordeau waar die naast zit hihihihihi.
wel kut je denkt bluming eruit te zetten en je blijft met niets over.
niet helemaal waar natuurlijk ze hebben jan tupperware nog las ik net.
hebben jullie al gelezen op de gordeau ibk site dat men de namen niet meer vermeld van de sportschool omwille de privecy hihihihi het is omwille BIJNA GEEN SPORTSCHOLEN MEER.
het gaat daar gewoon kut, ik doe jullie een voorspelling jan tupperware blijft over met gordeau en s.s Kutsu oh katsu en een paar debiele hongaren.

Anonymous
19-07-2006, 12:38
geen peppi en kokkie's o nee he kijk ff op de site van gordeau waar die naast zit hihihihihi.
wel kut je denkt bluming eruit te zetten en je blijft met niets over.
niet helemaal waar natuurlijk ze hebben jan tupperware nog las ik net.
hebben jullie al gelezen op de gordeau ibk site dat men de namen niet meer vermeld van de sportschool omwille de privecy hihihihi het is omwille BIJNA GEEN SPORTSCHOLEN MEER.
het gaat daar gewoon kut, ik doe jullie een voorspelling jan tupperware blijft over met gordeau en s.s Kutsu oh katsu en een paar debiele hongaren.

Je vergeet Fransie en Tommy de 2 jongens van Bluming die zitten ook bij Gordeau

Anonymous
19-07-2006, 12:49
geen peppi en kokkie's o nee he kijk ff op de site van gordeau waar die naast zit hihihihihi.
wel kut je denkt bluming eruit te zetten en je blijft met niets over.
niet helemaal waar natuurlijk ze hebben jan tupperware nog las ik net.
hebben jullie al gelezen op de gordeau ibk site dat men de namen niet meer vermeld van de sportschool omwille de privecy hihihihi het is omwille BIJNA GEEN SPORTSCHOLEN MEER.
het gaat daar gewoon kut, ik doe jullie een voorspelling jan tupperware blijft over met gordeau en s.s Kutsu oh katsu en een paar debiele hongaren.

al namen bekend van die 2 japanse koks :lol:
raar dat ze geen namen van scholen vermelden hoeveel hebben ze er :wink:
wat is sportschool kutsu :lol:
zijn alle hongaren debiel :shock:

Anonymous
19-07-2006, 12:54
geen peppi en kokkie's o nee he kijk ff op de site van gordeau waar die naast zit hihihihihi.
wel kut je denkt bluming eruit te zetten en je blijft met niets over.
niet helemaal waar natuurlijk ze hebben jan tupperware nog las ik net.
hebben jullie al gelezen op de gordeau ibk site dat men de namen niet meer vermeld van de sportschool omwille de privecy hihihihi het is omwille BIJNA GEEN SPORTSCHOLEN MEER.
het gaat daar gewoon kut, ik doe jullie een voorspelling jan tupperware blijft over met gordeau en s.s Kutsu oh katsu en een paar debiele hongaren.

Je vergeet Fransie en Tommy de 2 jongens van Bluming die zitten ook bij Gordeau

Volgens hun site http://www.muramachi.com/ zitten ze nog bij Bluming, Ik lees een grote lofzang en eerbetoon aan Bluming

Anonymous
19-07-2006, 13:01
hier de agenda van marini jantje bruinwerker de bruin http://www.kyokushin-tsunami.nl/Evenementen.htm

Die gasten houden alleen maar vakantie en die paar evenementjes steld ook niks voor. Nee Patton zoals je je zelf graag noemt, dit is ruk :lol: ipv patton kan je beter reetkever ernie heten :lol: want je hebt je dannetjes door slijmen verkregen ketelbinkie

Anonymous
19-07-2006, 13:02
hoe halen ze het ook in hoofd om te denken dat ze iets kunnen afnemen van bluming een levende kyokushin legende.

en dat jantje zo dom is om die gordeaus te vertrouwen ze zijn niet voor niets in geen enkele kamer van koophandel te vinden, want ze willen geen papieren verantwoording en nawerk als er een advocaat aan te pas komt.

jantje zometeen ben je alweer alleen met helemaal niets die gordeaus hebben al aangegeven dat ze met 3 marionetten werken hihihihihihi

Anonymous
19-07-2006, 13:05
hoe halen ze het ook in hoofd om te denken dat ze iets kunnen afnemen van bluming een levende kyokushin legende.

en dat jantje zo dom is om die gordeaus te vertrouwen ze zijn niet voor niets in geen enkele kamer van koophandel te vinden, want ze willen geen papieren verantwoording en nawerk als er een advocaat aan te pas komt.

jantje zometeen ben je alweer alleen met helemaal niets die gordeaus hebben al aangegeven dat ze met 3 marionetten werken hihihihihihi

Klopt nog een paar maandjes en dan worden Jantje, Tommy en Fransie ook gedumpt want de Gordeau's geven alleen maar om de Gordeau's en de rest is niet van belang. Het hadden kinderen van Bluming kunnen wezen :lol:

Anonymous
19-07-2006, 13:11
[quote="Anonymous"]

al namen bekend van die 2 japanse koks :lol: [quote]

Links Bert en rechts Ernie :lol: en die rechtse Pino in dat zwarte pakkie is Gordeau hahahahahahahahahaa

[quote="Anonymous"]wat is sportschool kutsu :lol:
[quote]

die is van slijmbal en schandknaapje lamert meinema een kbn karateka die zich door likken omhoog heeft gewerkt bij de gordeua's naar een kruidvat shihan :lol: zijn eigen leerlingen twijfelen aan hem en weten wel beter maar het is goed voor de uitstraling van kutsu :lol:

Jan de Jong Secr. IBK
19-07-2006, 13:27
[quote="Anonymous"]

al namen bekend van die 2 japanse koks :lol: [quote]

Links Bert en rechts Ernie :lol: en die rechtse Pino in dat zwarte pakkie is Gordeau hahahahahahahahahaa

[quote="Anonymous"]wat is sportschool kutsu :lol:
[quote]

die is van slijmbal en schandknaapje lamert meinema een kbn karateka die zich door likken omhoog heeft gewerkt bij de gordeua's naar een kruidvat shihan :lol: zijn eigen leerlingen twijfelen aan hem en weten wel beter maar het is goed voor de uitstraling van kutsu :lol:

Shihan Lammert Meinema is een gerespecteerde shihan die altijd hard (mee)werkt en een voorbeeld is voor zijn leerlingen!

De Japanners waar steeds over gesproken wordt en waarmee kancho Gerard Gordeau van de IBK mee op de foto staat zijn niet de minste geringsten: Dit zijn namelijk de heren Matsuura en Shikano, beiden zeer hoog gegradueerde en gerespecteerde Japanners. Kancho Gordeau was recent hun speciale gast toen hij in Japan was. Dit geeft maar eens aan dat kancho Gordeau zeer gerespecteerd wordt.

Osu Jan de Jong

Anonymous
19-07-2006, 13:30
die is van slijmbal en schandknaapje lamert meinema een kbn karateka die zich door likken omhoog heeft gewerkt bij de gordeua's naar een kruidvat shihan :lol: zijn eigen leerlingen twijfelen aan hem en weten wel beter maar het is goed voor de uitstraling van kutsu :lol:

Shihan Lammert Meinema is een gerespecteerde shihan die altijd hard (mee)werkt en een voorbeeld is voor zijn leerlingen!

[/quote]

hahhahahhahahhahahahahahhaha Jantje T gaat slijmen :lol: gaat niet lukken, En van die Japanse Peppie en Kokkie heb ik nog noooooooooooot gehoord en volgens mij zijn het 2 koks hier uit het Haagse Japans restaurant :lol:

ICON
19-07-2006, 13:33
kan die smerig irritante kut guest niet gebanned worden? ik word misselijk van hem

Anonymous
19-07-2006, 13:38
De Japanners waar steeds over gesproken wordt en waarmee kancho Gerard Gordeau van de IBK mee op de foto staat zijn niet de minste geringsten: Dit zijn namelijk de heren Matsuura en Shikano, beiden zeer hoog gegradueerde en gerespecteerde Japanners. Kancho Gordeau was recent hun speciale gast toen hij in Japan was. Dit geeft maar eens aan dat kancho Gordeau zeer gerespecteerd wordt.

Osu Jan de Jong

Volgens de JonBluming site behoren ze tot zijn IBK en beide heren zijn geen echte kyokushin mannen zoals je zelf kunt lezen

Cave
19-07-2006, 14:50
kan die smerig irritante kut guest niet gebanned worden? ik word misselijk van hem

Welke van de guests? :wink:

ICON
19-07-2006, 14:58
al die randdebielen die nix normaals te melden hebben, en alleen van achter hun computer anoniem mensen belachelijk maken.

cornelus
19-07-2006, 15:07
Omdat ik het kyokushinkarate nog steeds een warm hart toedraag doet het me pijn om te zien hoe kinderachtig mensen hier op elkaar kunnen blijven reageren. Het doet mijns inziens afbreuk aan de oorspronkelijke universele spirit van het budo en de principes van het kyokushinkarate in het bijzonder.

groeten,
van zomaar iemand

Anonymous
19-07-2006, 15:34
De heren Matsuura en shikano zijn persoonlijke vrienden van dhr bluming, geloof mij die doen niets op gerarg gordeau

Sjaak
19-07-2006, 16:10
Sjaak jij hanteerd toch het traditionele kyokushin wedstrijdreglement zoals in Japan zonder beetpakken ? Welke landen doen er mee aan het E.K. kan je daar al iets over zeggen ?

Osu guest,

ja wij hanteren binnen onze organisatie inderdaad het oorspronkelijke kyokushin reglement waarbij beetpakken verboden is.

Op http://www.musashi.nl/heetnieuwsindex06.html kan je al de uitnodiging, regels en inschrijfformulier downloaden en de poster wordt van de week geplaatst.

Landen die mee zullen doen aan de Europese Kampioenschappen Kyokushin zijn o.a. :Nederland, Belgie, Duitsland, Engeland, Noorwegen, Polen, Denemarken, Frankrijk, Rusland, Iran en Brazilie.

Iedereen is welkom dus schrijf je allemaal in :wink:

Osu Sjaak

Anonymous
19-07-2006, 16:17
laatste nieuws laatste nieuws

jan de jong heeft de website van bluming gestolen de www.jonbluming.nl site.

Anonymous
19-07-2006, 23:09
laatste nieuws laatste nieuws

jan de jong heeft de website van bluming gestolen de www.jonbluming.nl site.

Dit is een hele slimme guest :lol:

Anonymous
20-07-2006, 08:21
ik heb uit betrouwbare bronnen dat er binnenkort een publicatie komt waarin men kan zien dat jantje tupperware de site had gestolen.
ook kan men op de kamakura site de foto van die kabouters en gordeau weg halen want die is van een tijd terug voor de breuk van de IBK, die heren hebben geen ene FUCK te maken met GORDEAU

Jan de Jong Secr. IBK
20-07-2006, 08:45
De website www.jonbluming.nl is destijds - overigens op verzoek van dhr. Bluming - geregistreerd door het secretariaat van de IBK. Vandaar het feit dat de tenaamstelling van de registratie bij de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland (te vinden op www.sidn.nl) op naam staat van de secretaris van de IBK.

Een ieder kan de registranten van domeinnamen met .NL extensie daar vinden. Het eigendom van domeinamen met andere extensies (zoals .com etc) kunnen nagezocht worden op www.vuurwerk.nl

Omdat dhr. Bluming de IBK heeft verlaten en er derhalve geen binding meer is werd de tenaamstelling en registratie van de hierboven genoemde website onlangs overgedragen aan de voorzitter van de IKBKK.

Ik denk dat bovenstaande duidelijk maakt dat er geen sprake is (en is geweest) van "diefstal". Alle "guests" die niet onder eigen naam durven reageren zouden beter eerst informatie kunnen opvragen bij de juiste personen. Het wordt langzamerhand duidelijk wie de juiste personen zijn en wie niet ...

Jan de Jong
Secretaris IBK

Marco
20-07-2006, 08:56
op naar de 40 jongens, nog ff de budospirit aanspreken en het komt helemaal goed. :shock:

Anonymous
20-07-2006, 08:57
hebben jullie de foto van gerard op de site van kamakura met als tekst gerard gordeau kancho of the ibk.

hahahahahahahahahahahahahahahahaha wie zijn twee japanse tuin kabouters naast hem?
je kan zo op de foto al zien dat die twee echte toppers zijn uit het kyokushin proest!!!!!!

jantje en vanaf nu slaap lekker en snaveltje toe

Toevallig ken ik die heren! Als je zo vriendelijk wilt zijn de foto aan dhr. Bluming te tonen zal het schaamrood hem om de kaken slaan! Hij zal je dan wel vertellen bij wie kancho Gerard Gordeau eregast was! Voor alle duidelijkheid: Ik zou oppassen met een dergelijk taalgebruik tegen deze heren want hun macht reikt ver...

Oei gevaarlijke dreigementen

Anonymous
20-07-2006, 09:05
Inderdaad heel geloofwaardig van het IBK bestuur om te zeggen dat ze nu geen hoge graden meer weggeven, kijk even wat ze zelf hebben geregeld

Lijst van graden van het IBK bestuur in 1999 :

G Gordeau 4e dan
N Gordeau 3 e dan
J de Jong 2e dan
F van Wijngaarden 6e dan
T Eimans 6e dan

Dit is niet juist wat mijn persoon betreft:
1986 1e dan, 1990 2e dan, 1995 3e dan en 1999 4e dan.
Uw informatie nazien svp voor u iets schrijft.

Mijn informatie is zeer juist Jan de Jong. Laat ik nou bij uw promotie aanwezig zijn geweest in 1999 op de kyokushin reunie in Strijen die door Sjaak is georganiseerd. We stonden daar met een mannetje of 150 en U bent samen met Gerard en Sjaak gepromoveerd. U werd van 2e dan naar 4e dan gepromoveerd en de foto's van de reunie laten duidelijk zien dat u 2 strepen op u band heeft bij het aanvaarden van uw diploma. Of u heeft last van een selectief geheugen of u probeert de geschiedenis te veranderen :lol: Er zijn 149 getuigen die mijn verhaal kunnen bevestigen en ook Sjaak die op dit forum post kan dat.

Mvg oesh

He Jantje Tupperware reageer even hierop vergeet niet dat we alle info over jou zo voorhanden hebben.Misschien kan je je leerlingen voorliegen maar wij weten wel beter.

Jan de Jong Secr. IBK
20-07-2006, 09:07
De website www.jonbluming.nl werd destijds - op verzoek van dhr. Bluming zelf - geregistreerd en betaald door het secretariaat van de IBK. Dat is dan ook de reden van de tenaamstelling van deze site bij de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland (www.sidn.nl).

Omdat dhr. Bluming is opgestapt uit de IBK werd de tenaamstelling van bovengemoemde site onlangs door ons overgedragen aan het bestuur van de IKBKK. Als het SIDN register binnenkort is aangepast zal deze mutatie te zien zijn.

De tenaamstelling en het eigendom van andere domeinnamen (bijv. .org en .com) is te vinden via o.a. www.checkdomain.com

Uit bovenstaande blijkt dat er wederom onzin op dit forum is geplaatst. Uiteindelijk komt de "echte" waarheid toch wel boven!

Osu

Jan de Jong
Secretaris IBK

Anonymous
20-07-2006, 09:13
Kijk nou is, Jantje T is met stip op nummer 1 binnen gekomen in Kaicho Bluming zijn lijst, geinig :lol: Waar staan de Gordeau;s of durft Kaicho daar niks over te schrijven :?

EXPELLED MEMBERS.

It is a terrible feeling when you are betrayed by students you trusted and helped along with their dojo or personal troubles.

1) Mr. Jan de JONG.

For giving wrong information about his background, trying to take over the IBK under false pretenses and stealing the IBK website with false information and generaly lying about everything he did.
SEE websites.

http://www.jonbluming.nl/ex.html

Anonymous
20-07-2006, 09:20
De website www.jonbluming.nl werd destijds - op verzoek van dhr. Bluming zelf - geregistreerd en betaald door het secretariaat van de IBK. Dat is dan ook de reden van de tenaamstelling van deze site bij de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland (www.sidn.nl).

Omdat dhr. Bluming is opgestapt uit de IBK

:shock: geloof ik helemaal niks van jullie hebben hem er gluiperig uitgewerkt. 5 man die bluming de judaskus hebben gegeven.

jullie = jantje t, gerardje g, tom e, fransje w, nicootje g

Anonymous
20-07-2006, 09:22
jantje jantje jantje je spel is over frans en tom komen terug op het oude nest en dan ben je alleen want die gordeau's gaan vast geen officele functie aanvaarden.
dom he je kont overal indraaien.
en wees eerlijk je bent ook niets van toegevoegde waarde in het kyokushin.

Anonymous
20-07-2006, 09:26
jantje jantje jantje je spel is over frans en tom komen terug op het oude nest en dan ben je alleen

Fijne gasten die Frans en Tom eerst laten ze Bluming doodvallen en dan komen ze weer terug. lijken me echt jongen waar je op kan bouwen

Anonymous
20-07-2006, 09:36
ja guest ze hebben hem er op een smerige manier proberen uit te werken, maar helaas bluming is er sterker uit gekomen dan voorheen en nu wel met betrouwbare mensen die zich niet druk maken om wat hij verdiend met een budo survival of een promotie.
dan graadjes aannemen en dan iemand uitkotsen en een coup plegen zegt genoeg over de mentaliteit van de achter gebleven troepen.

Anonymous
20-07-2006, 09:44
ja guest ze hebben hem er op een smerige manier proberen uit te werken, maar helaas bluming is er sterker uit gekomen dan voorheen en nu wel met betrouwbare mensen die zich niet druk maken om wat hij verdiend met een budo survival of een promotie.
dan graadjes aannemen en dan iemand uitkotsen en een coup plegen zegt genoeg over de mentaliteit van de achter gebleven troepen.

oesh guest 11 zo te horen heb je inside info en het doet Nederland goed dat Bluming deze smerige slag heeft gewonnen, Een coup plegen is natuurlijk lager dan laag en zegt veel over die gasten. Mogen ze terugkomen bij Bluming en is er sprake dat Hanshi Frans en Hanshi Tom terugkomen?

Anonymous
20-07-2006, 09:45
Osu het doet mij goed dat er weer naar mekaar geluistert wordt ,het komt onze leerlingen ten goede , KAI is samen werken van alle bonden naar EEN front ook met wedstrijden ,kyokushin kampen ga zo maar door, dat is beter dan al die afgunst en jalosie onderelkaar de een weet het nog beter dan de ander bah al die ruzie,s,dat moet er keer afgelopen zijn twisten zullen er altijd blijven maar praat daar dan over met en luisteren oor kyokushin,s kom tot elkander ,luister naar elkaar er is geen mens volmaakt of zonder zonden of volleert wij doen het samen voor een stijl de mooiste het kyokushin fulcontact mvg

osu sorry was ike van uit het umcg groningen waar ik
ben vandaag voor onderzoeken (controle) never surender never :lol:



osu Oesh goed gezegt jan, laten wij het met elkaar hopen
dat er weer samen gewerkt wordt ,naar elkaar geluistert wordt in het kyokushin , beter dan al die ruzie,s onder elkaar oesh

Anonymous
20-07-2006, 09:52
Wie heeft nu eigenlijk ruzie met wie want kan het allemaal niet meer zo volgen. Is daar een overzicht van zodat de gewone man het nog kan volgen :lol:

Anonymous
20-07-2006, 09:53
je hebt een beetje gelijk guest maar frans en tom hebben zich door jantje en de gordeaus gek laten maken om het deel wat bluming verdiend te delen.
maar er blijft niet veel over om te delen voor hun want de rovers zijn hebben de buit gemist

Anonymous
20-07-2006, 10:02
je hebt een beetje gelijk guest maar frans en tom hebben zich door jantje en de gordeaus gek laten maken om het deel wat bluming verdiend te delen.
maar er blijft niet veel over om te delen voor hun want de rovers zijn hebben de buit gemist

Jantje T en de Gordeau's hebben Frans en Tom uitgerekend wat ze zouden krijgen als ze Bluming er uit zouden werken en dan zouden ze de winst delen door 5.

Als je al kijkt dat er op het Hongaarse Zomerkamp aan inschrijfgeld 35000 euro binnen is gekomen en je telt daar het geld bij op van promoties op het kamp 12000 euro dan kom je uit op een lekker zakcentje voor de bende van 5 verraders.

Bah eerst je laten promoveren naar een hoge graad en vervolgens je leraar dumpen how low can you go.

Anonymous
20-07-2006, 10:07
Even als KK leek, hoor maar door deze topic krijg ik een beetje het idee dat er aan dat KK meer verdient wordt dan bill gates dat doet aan Microsoft...

Waar komt al dat geld waar jullie het steeds over hebebn vandaan dan?

Bluming is makelaar in dangraadjes en dat leverd redelijk wat geld op hooren zeker als je op kampen hele volkstammen tegelijk promoveert in buitenland

5e dan = 600 euro

8e dan - 2000 euro

9e dan = 2500 euro

Anonymous
20-07-2006, 10:19
rappe rik er zijn van die gekke guest die willen mensen laten geloven dat het om echt veel geld gaat.
maar dat is meer een kwestie van misgunnen en je druk maken om anderen.
want je hoort niets anders dan de jaguar van bluming etc.
maar als je echt zou weten dat het 98er xj is, die minder misschien wel minder waard is als de auto van jantje.

EN WAT IS ER MIS MEE ALS JE GELD VERDIEND AAN IETS WAT JE ZELF OPBOUWD

Anonymous
20-07-2006, 10:23
MANNEN HET ZEGT TOCH MEER OVER DE MANNEN DIE DE DAN GRADEN ZGN KOPEN [ DE MEESTEN HEBBEN ZE GEKREGEN ] EN DAARNA ZEIKEN.

Anonymous
20-07-2006, 10:34
rappe rik er zijn van die gekke guest die willen mensen laten geloven dat het om echt veel geld gaat.
maar dat is meer een kwestie van misgunnen en je druk maken om anderen.
want je hoort niets anders dan de jaguar van bluming etc.
maar als je echt zou weten dat het 98er xj is, die minder misschien wel minder waard is als de auto van jantje.

EN WAT IS ER MIS MEE ALS JE GELD VERDIEND AAN IETS WAT JE ZELF OPBOUWD

oesh shihan de Bruin,

Is ook helemaal niks mis mee en u heeft helemaal gelijk want Jan d Jong zijn auto is 3 x zo duur dus waar hebben we het over ? Vind het klasse dat u achter uw sensei bent blijven staan en dat zegt veel over uw loyaliteit. Is het niet mogelijk om die 5 verraders aan te pakken, te royeren en voor het gerecht te slepen want denk dat er gegronde redenen zijn voor een civiele strafprocedure.

oesh
een kohai

Anonymous
20-07-2006, 10:36
rappe rik er zijn van die gekke guest die willen mensen laten geloven dat het om echt veel geld gaat.
maar dat is meer een kwestie van misgunnen en je druk maken om anderen.
want je hoort niets anders dan de jaguar van bluming etc.
maar als je echt zou weten dat het 98er xj is, die minder misschien wel minder waard is als de auto van jantje.

EN WAT IS ER MIS MEE ALS JE GELD VERDIEND AAN IETS WAT JE ZELF OPBOUWD

oesh shihan de Bruin,

Is ook helemaal niks mis mee en u heeft helemaal gelijk want Jan d Jong zijn auto is 3 x zo duur dus waar hebben we het over ? Vind het klasse dat u achter uw sensei bent blijven staan en dat zegt veel over uw loyaliteit. Is het niet mogelijk om die 5 verraders aan te pakken, te royeren en voor het gerecht te slepen want denk dat er gegronde redenen zijn voor een civiele strafprocedure.

oesh
kohai 7e kyu

Anonymous
20-07-2006, 10:47
MANNEN HET ZEGT TOCH MEER OVER DE MANNEN DIE DE DAN GRADEN ZGN KOPEN [ DE MEESTEN HEBBEN ZE GEKREGEN ] EN DAARNA ZEIKEN.

Gerard, Jan en Frans hebben veel geld betaald voor hun graad en dat jij ze via likken hebt gekregen zegt genoeg over het schandknaapje. Valt me tegen van een marinier.

Anonymous
20-07-2006, 11:19
je hebt een beetje gelijk guest maar frans en tom hebben zich door jantje en de gordeaus gek laten maken om het deel wat bluming verdiend te delen.
maar er blijft niet veel over om te delen voor hun want de rovers zijn hebben de buit gemist

Jantje T en de Gordeau's hebben Frans en Tom uitgerekend wat ze zouden krijgen als ze Bluming er uit zouden werken en dan zouden ze de winst delen door 5.

Als je al kijkt dat er op het Hongaarse Zomerkamp aan inschrijfgeld 35000 euro binnen is gekomen en je telt daar het geld bij op van promoties op het kamp 12000 euro dan kom je uit op een lekker zakcentje voor de bende van 5 verraders.

Bah eerst je laten promoveren naar een hoge graad en vervolgens je leraar dumpen how low can you go.

Leraar is een te groot woord voor bluming, Loek Hollander heeft in beginsel kyokushin groot gemaakt in Nederland toen bluming uit de organisatie geknikkerd was, waarom gebruikt hij eigenlijk de naam van een organisatie waar hij in de jaren 60 al uitgekotst is?

Anonymous
20-07-2006, 11:37
ja waarom gebruiken de gordeaus en de jong en sjaak die naam die zijn ook allemaal uitgekotst.

Anonymous
20-07-2006, 11:39
Sjaak jij hanteerd toch het traditionele kyokushin wedstrijdreglement zoals in Japan zonder beetpakken ? Welke landen doen er mee aan het E.K. kan je daar al iets over zeggen ?

Osu guest,

ja wij hanteren binnen onze organisatie inderdaad het oorspronkelijke kyokushin reglement waarbij beetpakken verboden is.

Op http://www.musashi.nl/heetnieuwsindex06.html kan je al de uitnodiging, regels en inschrijfformulier downloaden en de poster wordt van de week geplaatst.

Landen die mee zullen doen aan de Europese Kampioenschappen Kyokushin zijn o.a. :Nederland, Belgie, Duitsland, Engeland, Noorwegen, Polen, Denemarken, Frankrijk, Rusland, Iran en Brazilie.

Iedereen is welkom dus schrijf je allemaal in :wink:

Osu Sjaak

wat een negativiteit in deze hele disscussie, dit hierboven vind ik postief en samenwerken is de enige oplossing in dit conflict. succes sjaak met je europess kampioenschap en bemoei je niet met zaken die je niet aangaan, laat ze elkaar lekker afmaken.

Anonymous
20-07-2006, 11:41
ja waarom gebruiken de gordeaus en de jong en sjaak die naam die zijn ook allemaal uitgekotst.

Jammer van deze reaktie shihan de Bruin, nier erg fair, ik moet me mening geloof ik bijstellen over u, had u hoog staan maar dit slaat helemal nergens op

oesh

Anonymous
20-07-2006, 11:45
zoals een ieder nu door heeft het net sluit zich om de piraten die muiterij hebben gepleegd, en zoals het altijd gaat met muiterij ze sterven een langzame dood.

lang leve bluming en onze budokai.

Anonymous
20-07-2006, 11:49
quests... stelletje ziekelijke sensatiebeluste (......)griezels die alleen maar een beetje de boel aan het up fucken zijn!

jullie zijn kyokushin niet waard gewoon, geen haar beter dan de foute mensen in de kyokushin top

Anonymous
20-07-2006, 11:53
quests... stelletje ziekelijke sensatiebeluste (......)griezels die alleen maar een beetje de boel aan het up fucken zijn!

jullie zijn kyokushin niet waard gewoon, geen haar beter dan de foute mensen in de kyokushin top

hahahahahahahahhahaaaa zei een guest :lol:

Anonymous
20-07-2006, 11:55
zoals een ieder nu door heeft het net sluit zich om de piraten die muiterij hebben gepleegd, en zoals het altijd gaat met muiterij ze sterven een langzame dood.

lang leve bluming en onze budokai.

Klinkt heel eng en een beetje als eigen volk eerst. Bedenk dat er ook buiten de Bluming groep heel veel goeie kyokushin karateka's rondlopen.

Met sportieve budogroet

osu

Anonymous
20-07-2006, 11:58
tijd om deze topic te sluiten ,het gaat nergens meer over..

Anonymous
20-07-2006, 12:01
Onzin om deze topic te sluiten want er komen juist heel veel nieuws items aan die zeker intressant zullen zijn voor vele vechtsporters.
De IBK naam zal zoals verwacht niet worden teruggegeven en Bluming zal dat niet accepteren met alle gevolgen van dien. Blijf opletten.

Anonymous
20-07-2006, 12:01
klopt guest buiten de bluming groep lopen genoeg top kyokushin mensen.

maar ik had het over de muiters

Anonymous
20-07-2006, 12:04
klopt guest buiten de bluming groep lopen genoeg top kyokushin mensen.

maar ik had het over de muiters

Zijn de voormannen van de andere kyokushin groepen Koen, Henny en Sjaak goeie kyokushin karateka's ?

Anonymous
20-07-2006, 12:06
klopt guest buiten de bluming groep lopen genoeg top kyokushin mensen.

maar ik had het over de muiters


zou ik wel willen weten wie er achter deze tekst zit.. wie ben je en hoe kom je aan de info.. dat maakt het geloofwaardiger

Anonymous
20-07-2006, 12:09
klopt guest buiten de bluming groep lopen genoeg top kyokushin mensen.

maar ik had het over de muiters


zou ik wel willen weten wie er achter deze tekst zit.. wie ben je en hoe kom je aan de info.. dat maakt het geloofwaardiger

Guest 11 post vanaf Doorn en Sliedrecht dus dan weet je het wel :wink: Stoere gozer die niet onder zijn eigen naam durft te posten en wel goeie gasten aanvalt.

Anonymous
20-07-2006, 12:09
ik zou ook wel willen weten wie er achter guest zit?

de voormannen die je noemt is wat mij betreft ok en zijn ook niet betrokken bij dit conflict.

Anonymous
20-07-2006, 12:12
ik zou ook wel willen weten wie er achter guest zit?

de voormannen die je noemt is wat mij betreft ok en zijn ook niet betrokken bij dit conflict.

was je naam dan

Anonymous
20-07-2006, 12:13
guest 11 guest ?????????????????

was jou naam dan asshole

Anonymous
20-07-2006, 12:43
ik zou ook wel willen weten wie er achter guest zit?

de voormannen die je noemt is wat mij betreft ok en zijn ook niet betrokken bij dit conflict.

Denk dat je hier gelijk hebt dit gaat tussen de IBK en de real IBK

Anonymous
20-07-2006, 13:25
Kijk nou is, Jantje T is met stip op nummer 1 binnen gekomen in Kaicho Bluming zijn lijst, geinig :lol: Waar staan de Gordeau;s of durft Kaicho daar niks over te schrijven :?

EXPELLED MEMBERS.

It is a terrible feeling when you are betrayed by students you trusted and helped along with their dojo or personal troubles.

1) Mr. Jan de JONG.

For giving wrong information about his background, trying to take over the IBK under false pretenses and stealing the IBK website with false information and generaly lying about everything he did.
SEE websites.

http://www.jonbluming.nl/ex.html

Wat een trieste pagina. Kan alleen maar concluderen dat de eens zo grote Bluming veranderd is in een triest hoopje mens als je zo moet afgeven op goeie karateka's

Anonymous
20-07-2006, 14:46
hoe bedoel je bluming geeft af op goeie karate op zijn site welke goeie , er staat niet 1 goeie bij waar ie op af geeft.

of wil iemand op dit forum mij vertellen dat jan de jong goed is of sjaak van de velde laat me niet lachen

Anonymous
20-07-2006, 15:02
Het zou trouwens wel van professionaliteit getuigen als men bij de Bluming IBK iemand in dienst neemt die het engels in voldoende mate beheerst want nu staan er wel erg domme taalfouten op.

Sjaak
20-07-2006, 16:30
Een aantal karateka's hebben me al benaderd voor samenwerken met evenementen, heeft deze topic toch nog iets positiefs.

Agenda : http://www.musashi.nl/nieuwsbrief.htm

Osu Sjaak

Anonymous
20-07-2006, 18:16
op naar de 40!!!!!! pagina's

Halfshot
20-07-2006, 18:23
op naar de 40!!!!!! pagina's

Man als deze topic niet tot september boven aan staat. eet ik me hoed op.

super topic, bijna beter dan Pedekar Ray

Sjaak
20-07-2006, 21:41
Kom jongens post is wat positiefs, er is ook zoveel moois te vertellen over onze stijl

osu Sjaak

Anonymous
20-07-2006, 23:04
Kijk nou is, Jantje T is met stip op nummer 1 binnen gekomen in Kaicho Bluming zijn lijst, geinig :lol: Waar staan de Gordeau;s of durft Kaicho daar niks over te schrijven :?

EXPELLED MEMBERS.

It is a terrible feeling when you are betrayed by students you trusted and helped along with their dojo or personal troubles.

1) Mr. Jan de JONG.

For giving wrong information about his background, trying to take over the IBK under false pretenses and stealing the IBK website with false information and generaly lying about everything he did.
SEE websites.

http://www.jonbluming.nl/ex.html

Wat een trieste pagina. Kan alleen maar concluderen dat de eens zo grote Bluming veranderd is in een triest hoopje mens als je zo moet afgeven op goeie karateka's

Bluming is te bang om wat over de Gordeau's te schrijven. Hij is gewoon een blaaskaak die geen "ballen" heeft. Als die een vent is zet die niet alleen Jan de Jong op de lijst van expelled members maar ook Gerard, Nico, Frans en Tom want ze hebben met zijn vijven Bluming er uit getrapt.

Anonymous
20-07-2006, 23:33
Weet iemand de ware reden waarom Mas Oyama en Loek Hollander in 1967 Bluming uit de IKO organisatie hebben gegooid. Wat heeft die hun geflikt dat hij geschorst is voor het leven voor het kyokushin

Anonymous
21-07-2006, 01:15
Geef ff een gil als het kyokushin deze kant uit gaat ; dan kunnen we nog meer volk in dit topic verwachten denk ik...

http://www.youtube.com/watch.php?v=Y1FOU9dgm78

Anonymous
21-07-2006, 02:17
hoe bedoel je bluming geeft af op goeie karate op zijn site welke goeie , er staat niet 1 goeie bij waar ie op af geeft.

of wil iemand op dit forum mij vertellen dat jan de jong goed is of sjaak van de velde laat me niet lachen

Alles is beter als bluming minder bestaat niet, Jan en Sjaak zijn 1000 keer beter, hallo moeten we dit wel vergelijken bluming is geen kyokushin karateka zelfs een kind slaat beter dan hem.

Anonymous
21-07-2006, 09:02
Shihan Hedwig Lobman en shihan Jan Kallebach waren de eerste die bonje kregen met Bluming en die gingen jaren geleden hun eigen weg, Zij waren de eersten van een heel leger mensen die ruzie kreeg met Bluming. Goeie karateka's waar Bluming niet aan kon tippen. Bluming heeft het kyokushin verziekt en is net een kankergezwel wat maar doorwoekert.

Anonymous
21-07-2006, 09:08
Inderdaad heel geloofwaardig van het IBK bestuur om te zeggen dat ze nu geen hoge graden meer weggeven, kijk even wat ze zelf hebben geregeld

Lijst van graden van het IBK bestuur in 1999 :

G Gordeau 4e dan
N Gordeau 3 e dan
J de Jong 2e dan
F van Wijngaarden 6e dan
T Eimans 6e dan

Dit is niet juist wat mijn persoon betreft:
1986 1e dan, 1990 2e dan, 1995 3e dan en 1999 4e dan.
Uw informatie nazien svp voor u iets schrijft.

Mijn informatie is zeer juist Jan de Jong. Laat ik nou bij uw promotie aanwezig zijn geweest in 1999 op de kyokushin reunie in Strijen die door Sjaak is georganiseerd. We stonden daar met een mannetje of 150 en U bent samen met Gerard en Sjaak gepromoveerd. U werd van 2e dan naar 4e dan gepromoveerd en de foto's van de reunie laten duidelijk zien dat u 2 strepen op u band heeft bij het aanvaarden van uw diploma. Of u heeft last van een selectief geheugen of u probeert de geschiedenis te veranderen :lol: Er zijn 149 getuigen die mijn verhaal kunnen bevestigen en ook Sjaak die op dit forum post kan dat.

Mvg oesh

He Jantje Tupperware reageer even hierop vergeet niet dat we alle info over jou zo voorhanden hebben.Misschien kan je je leerlingen voorliegen maar wij weten wel beter.

Hey scheitlijster geef antwoord als je een vent bent wat je niet bent want je liegt dat het gedruk staat het klopt wel wat er staat en je 3e en 4e dan heb je in 1 x gehad en niet zoals jij ons wil voorliegen

Anonymous
21-07-2006, 13:20
Frans en Tom hebben volgende week een gesprek met Jon en Henk en weet zeker dat ze terugkomen op het oude nest,

Dan blijven er alleen over egotripper kancho Gordeau die dacht Bluming te kunnen vervangen als president van de IBK, Jan de Jong, Lammert Meinema en een paar leipe Hongaren.

Het einde van de coupplegers is in zicht en het is te hopen dat niemand meer met die verraders wil samenwerken,

Isoleren die Judassen en bannen van alle toernooien.

Anonymous
21-07-2006, 15:50
zo gaat het altijd met mensen die op macht belust zijn ze krijgen een keer de deksel op de neus.

Anonymous
21-07-2006, 16:34
zo gaat het altijd met mensen die op macht belust zijn ze krijgen een keer de deksel op de neus.

Jij kan geen deksel op je neus krijgen als die tussen Bluming zijn billen zit slijmerig adjudantje. Wij komen hier veel sterker uit dan we waren en we kunnen de aanvragen bijna niet bolwerken

Effective
21-07-2006, 19:06
zo gaat het altijd met mensen die op macht belust zijn ze krijgen een keer de deksel op de neus.

Jij kan geen deksel op je neus krijgen als die tussen Bluming zijn billen zit slijmerig adjudantje. Wij komen hier veel sterker uit dan we waren en we kunnen de aanvragen bijna niet bolwerken

Wat een trieste replies, ik zou zeggen guests maak een accountje aan en pm elkaar helemaal naar de tering. Heeft de rest er geen hinder van.

OSU!

Anonymous
21-07-2006, 19:33
Een aantal karateka's hebben me al benaderd voor samenwerken met evenementen, heeft deze topic toch nog iets positiefs.

Agenda : http://www.musashi.nl/nieuwsbrief.htm

Osu Sjaak

Osu Sjaak, we zullen zeker bij een aantal evenementen aanwezig zijn

osu P

Anonymous
21-07-2006, 19:55
een engels woordeboek zou niet verkeerd zijn of heeft die Bluming iedereen letterlijk weggejaagd want dat betekent het toch. Royeren kan niet eens als je zelf geen invloed hebt. ik heb begrepen dat die 5 nu alles voor het zeggen hebben over de IBK :lol:

Anonymous
21-07-2006, 20:14
een engels woordeboek zou niet verkeerd zijn of heeft die Bluming iedereen letterlijk weggejaagd want dat betekent het toch. Royeren kan niet eens als je zelf geen invloed hebt. ik heb begrepen dat die 5 nu alles voor het zeggen hebben over de IBK :lol:

In alle 4 de dingen die je zegt heb je gelijk.guest01

Anonymous
21-07-2006, 20:40
een engels woordeboek zou niet verkeerd zijn of heeft die Bluming iedereen letterlijk weggejaagd want dat betekent het toch. Royeren kan niet eens als je zelf geen invloed hebt. ik heb begrepen dat die 5 nu alles voor het zeggen hebben over de IBK :lol:

De IBK is volledig in handen van :

Kancho Gerard Gordeau 9e dan
Hanshi Frans van Wijngaarden 8e dan
Hanshi Tom Eikmans 8e dan
Hanshi Nico Gordeau
Shihan Jan de Jong

Bluming is OUT en heeft geen enkele invloed meer. Hij is zelfs als founder van de IBK site verwijderd en dat lijkt me duidelijke taal..

Anonymous
21-07-2006, 22:55
(Un)fortunately (who knows) Kaicho Bluming became an old stupid bustered who was able to kick his second half of his life completely up because stick to the money too much. Even if he always sad that Budo can not do anything with money. Budo can't, but him...
The leadership of IBK is a legal one and all of them are good guys and good kartekas with respect, loyalty and dedication. Just they need someone who worthy of that.

Osu!

Anonymous
21-07-2006, 23:04
echt idrukwekkend al die grootheden waar zijn al die dannen van 9e 8e jantje de 6e TOCH NIET VAN BLUMING ????????????????

Anonymous
21-07-2006, 23:19
a kyokushin karateka je engels is beter als bluming maar je woord keuze zelfde, tupperware je valt elke keer weer door de mand.

die kant van de jong en gordeau geven te veel frustratie prijs,dat doe je alleen maar als je helemaal fout zit.

oesh welkom aan boord bij the real IBK van Bluming

Anonymous
21-07-2006, 23:39
Gastje 11 ben jij soms ingehuurd om hier de hele dag bluming op te geilen :roll:
beetje erg irri je replays :twisted:
maargoed even opletten wie binnenkort een dan krijgt van bluming en we weten gelijk wie gastarbeider 11 is

Anonymous
22-07-2006, 01:28
a kyokushin karateka je engels is beter als bluming maar je woord keuze zelfde, tupperware je valt elke keer weer door de mand.

die kant van de jong en gordeau geven te veel frustratie prijs,dat doe je alleen maar als je helemaal fout zit.

oesh welkom aan boord bij the real IBK van Bluming

zoals ik al eerder vertelde bluming is door oyama er uit getrapt hij heeft eigenlijk geen enkel recht om de kyokushin naam te gebruiken, en inderdaad bluming strooit met dannen dus in die neporganisatie van bluming zitten mensen met een gekregen dan dus zijn ze niks waard en kunnen waarschijnlijk nog geen witte band verslaan, stelletje zielepoten.

Anonymous
22-07-2006, 08:05
nou Co jij durft wel wat te zeggen, jij denkt dus dat witte banders gerard, nico, frans, tom en jan tupperware kunnen verslaan???

hahahahaha ik denk dat ook Co.

Anonymous
22-07-2006, 09:04
@2look bluming kijkt niet eens naar dit soort forums en ik geil niemand op, jij geilt de gordeaus kant op lookje.

En wie er binnenkort een dan bij krijgen ? dat is voor jou een vraag voor mij een weet hahahaha.

in ieder geval niet aan de kant van de gordeaus die hebben de buit al binnen maar ja die dannetjes zijn niets meer waardt.

Anonymous
22-07-2006, 12:51
De IBK is volledig in handen van :

Kancho Gerard Gordeau 9e dan
Hanshi Frans van Wijngaarden 8e dan
Hanshi Tom Eikmans 8e dan
Hanshi Nico Gordeau
Shihan Jan de Jong

Bluming is OUT en heeft geen enkele invloed meer. Hij is zelfs als founder van de IBK site verwijderd en dat lijkt me duidelijke taal..

Het valt iedereen op dat bij de splitsing met Bluming alle "real" karateka's afgesplits zijn van Bluming en dat alleen een paar krotekokers zoals Muller en de Bruin zijn gebleven. Ook de hoog internationaal aangeschreven Istvan Adamy uit Hongarije heeft de kant van Gordeau gekozen en dat is een teken aan de wand Bluming heeft naast Muller en de Bruin maar Reilman en Kuipers uit de motteballen gehaald beide kyokushin mannen die meer dan 12 jaar niets hebben gedaan en die moeten nu zijn IBK gaan trekken, dus niet !. Nee als je gaat vergelijken dan heeft de IBK meer kyokushin in hun pink zitten dan die real IBK in hun hele donder. Deze afsplitsing zal wel is hele goede gevolgen kunnen gaan hebben voor het kyokushin en Bluming heeft nu eindelijk ene koekkie van eigen deeg gekregen. En de naam IBK zal altijd aan de Jan de Jong groep toebehoren. face it you're busted

Anonymous
22-07-2006, 13:09
@2look bluming kijkt niet eens naar dit soort forums

Niet jokken guest 11 dat doet die wel en anders licht jij hem toch gewoon in want jij bent zijn ketelbinkie


En wie er binnenkort een dan bij krijgen ? dat is voor jou een vraag voor mij een weet hahahaha..

Niet zo moeilijk als je kijkt wie er door Bluming de laatste 2 maanden zijn gepromoveerd voor de IBK

Henk Kuipers was 5e en nu 7e dan
Joop Reilman was 6e en nu 8e dan
Ruud Muller was 6e en nu 7e dan

en wie ontbreekt alleen nog :lol: precies :wink:

Jan de bruin is 7e wordt ...........

Gewoon ronduit belachelijk dat deze 4 karateka's zo'n hoge graad hebben want ze hebben nog nooit wat gepresteerd. Ze roepen dat ze al meer dan 25 jaar trainen maar dat zegt niks en zeker niet als je 12 jaar lang niks hebt gedaan. Maar het staat wel leuk om deze jaren mee te rekenen. Gewoon triest 25 jaar trainen betekent 25 jaar trainen en niet 13 jaar trainen sinds 25 jaar geleden, snap je hem :wink: alleen voor hele slimme mensen :lol:


in ieder geval niet aan de kant van de gordeaus die hebben de buit al binnen maar ja die dannetjes zijn niets meer waardt.

De Gordeau's hebben meer aanzien dan Bluming en jou bij elkaar. Wat hebben julie ooit gepresteerd behalve mensen afzeiken en geld aftrochelen ?

Anonymous
22-07-2006, 13:17
(Un)fortunately (who knows) Kaicho Bluming became an old stupid bustered who was able to kick his second half of his life completely up because stick to the money too much. Even if he always sad that Budo can not do anything with money. Budo can't, but him...
The leadership of IBK is a legal one and all of them are good guys and good kartekas with respect, loyalty and dedication. Just they need someone who worthy of that.

Osu!

Dit kan Bluming nooit geschreven hebben want hiet staan volzinnen in en geen fouten. Mooi stukje wat de spijker op zijn kop slaat osu

Anonymous
22-07-2006, 13:30
gastarbeider11
Je bent toch zo tegenstrijdig
Enerzijds zeg je dat de dannen niets waard zijn en anderzijds zijn de dannen zeer verdiend die bluming heeft uitgedeeld

Toeval enkel dat volgens jou de verdiende dannen puur zijn voor de mensen die nu achter bluming staan

1 ding is duidelijk, beide partijen beweren dat de dans die de andere hebben onterecht zijn
dit zegt toch al genoeg over de persoon die ze uitdeelde :roll:

ps de gordeaus kant is voor mijn net zo wereldvreemd als bluming en zijn aanhang
Als je eerst bluming jarenlang zijn gang laat gaan en mee profiteerde ben je niet echt veel beter als je hem daarna afzet al schrijf je nog zulke leuke stukjes op dit forum

Anonymous
22-07-2006, 13:31
Kijk effe op judosite http://www.judocentrum.nl/nieuwslijst.php dan kan je zien wat KYOKUSHIN KARATEKA'S zoals Kaicho Bluming PR man Jan de Bruin verstaan onder KYOKUSHIN.

Wat raar dat ze continu de grond liggen is judo tegenwoordig hetzelfde als kyokushin ? Dacht dat vastpakken verboden was in het kyokushin


De Kaicho (grondlegger) van het Budo Kai Kan Allround Fighting :

Jon Bluming 10e Dan, heeft afgelopen woensdag 14 juni een bezoek gebracht aan Yawara.

Eveneens was aanwezig de Bondscoach en de PR man van de International Budokai Kan :

Jan de Bruin 7e Dan. Beide Heren hebben een geselecteerd gezelschap Budoka`s van Mariniers en Leerlingen Yawara

kennis laten maken met hun visie op het Budokai.

Jan de Bruin verzorgde het Taichi waza gedeelte (staande) en de Kaicho verzorgde het Ne-waza gedeelte (grondwerk).

Beide gedeelten waren een openbaring voor de deelnemers die hun voordeel hiermee kunnen doen.

Voorafgaande aan deze Clinic werd een warming-up gedaan in de vorm van KickFun.

De Clinic werd afgesloten met een koud buffet, zoals altijd Toppie verzorgd door Mama-San.

Al met al een nuttig en aangenaam en zeker leerzame dag.

OSU

Anonymous
22-07-2006, 13:32
bovenstaande post vergaat ik me naam bij te zetten :roll: :?

Anonymous
22-07-2006, 13:33
bovenstaande post vergaat ik me naam bij te zetten :roll: :?
ehh toch niet :lol: zat alweer een post tussen

Anonymous
22-07-2006, 13:53
1 ding is duidelijk, beide partijen beweren dat de dans die de andere hebben onterecht zijn
dit zegt toch al genoeg over de persoon die ze uitdeelde :roll:

ps de gordeaus kant is voor mijn net zo wereldvreemd als bluming en zijn aanhang
Als je eerst bluming jarenlang zijn gang laat gaan en mee profiteerde ben je niet echt veel beter als je hem daarna afzet al schrijf je nog zulke leuke stukjes op dit forum

Kan goed meegaan in deze redenering

Vind het een pure blamage dat de Gordeau's eerst zich laten promoveren van een doorsnee 3e en 4e dan naar 8e en 9e dan in nog geen 5 jaar. De hele wereld neemt de Gordeau's niet meer serieus want Sosai's opvolger Matsui is slechts 8e dan. M.a.w. dit kan niet en je plaats jezelf en je sportschool geheel buiten de realiteit als je nu denkt zelf kancho te zijn en opvolger van Bluming.

Ook een Henk Kuipers die ineens opvolger van Bluming is en kancho is niet serieus te nemen. Hoe kan je na 12 jaar zaken doen en helemaal niks in het karate ineens gepromoveerd worden van 5e naar 7e dan. Lekker geloofwaardig allemaal.

Beide IBK partijen zijn compleet het spoor bijster en ik denk dat andere kyokushin organisatie's met argusogen deze dangraad zondvloed volgen. Jammer dat dit allemaal ten koste gaat van mannen die hun sport wel serieus belijden.

Met sportieve groeten

oesh Loek

Anonymous
22-07-2006, 14:38
Osu

Je kunt van mening verschillen over de snelheid van dangraden, de een vindt Bluming zijn systeem te snel en de ander vindt de Japanse manier schijnheilig om ons als buitenlanders klein te houden.

Maar als je ze eerst aanneemt en daarna erop afgeeft zegt meer over jezelf.

Dan als derde ik ben normaal van 6e naar 7e geggan was al 4 jaar 6e dan.

Maar jullie schreeuwen allemaal maar lekker door de toekomst zal uitwijzen wat de beste keuze is geweest.

Osu

Anonymous
22-07-2006, 14:48
Dan als derde ik ben normaal van 6e naar 7e geggan was al 4 jaar 6e dan.



Waar heb je 4 jaar geleden dan je 6e dan voor gehad als je al 12 jaar zaken doet en geen kyokushin :?

Anonymous
22-07-2006, 14:53
Osu

Je kunt van mening verschillen over de snelheid van dangraden, de een vindt Bluming zijn systeem te snel en de ander vindt de Japanse manier schijnheilig om ons als buitenlanders klein te houden.



Voor beide is wat te zeggen maar Bluming slaat door. Kijk bv eens naar jezelf je bent 41 jaar en je hebt 12 jaar niet ACTIEF deel genomen aan het kyokushin dus virtueel ben je 29 jaar maar je bent wel 7e dan :shock: Waar eindigd dat ? Gordeau is 48 of 49 en die is 9e dan. Moeten we de schaal voor Bluminggraden niet bij gaan stellen van 1e tot 15 e dan want anders ga je straks afkickverschijnselen krijgen als je niet om de paar jaar je dan er bij krijgt :lol:

Anonymous
22-07-2006, 15:13
Vraag voor shihan Henk Kuipers.

Tijdje geleden kondigde u een 1e niet Japans wereldtoernooi kyokushin aan en u vroeg aan mensen om hun agenda op te sturen. Mijn vraag is heeft er al iemand te kennen gegeven binnen Nederland buiten de Real IBK mee te doen ? Hebben mannen als Koen, Sjaak, Gerard en Henny al gereageert namens hun organisatie door hun agenda naar u op te sturen ? Is er al een datum bekend wanneer dit toernooi eventueel gaat plaatsvinden ?

Osu

Anonymous
22-07-2006, 15:50
(Un)fortunately (who knows) Kaicho Bluming became an old stupid bustered who was able to kick his second half of his life completely up because stick to the money too much. Even if he always sad that Budo can not do anything with money. Budo can't, but him...
The leadership of IBK is a legal one and all of them are good guys and good kartekas with respect, loyalty and dedication. Just they need someone who worthy of that.

Osu!

Dit kan Bluming nooit geschreven hebben want hiet staan volzinnen in en geen fouten. Mooi stukje wat de spijker op zijn kop slaat osu

GEEN fouten? hahahaha lees nog eens...

Anonymous
22-07-2006, 15:50
osu

De guest op dit forum zijn van zeer hoog niveau en weten alles van een ander wat hij wel of niet gedaan heeft.

Het valt mij op dat het ook guest blijven want als ze hun echte naam zouden prijs geven dan zouden er een heleboel mensen lachen om hun kwaliteit.

Ik kan u verzekeren dat er al andere kyokushin organisaties zich aangemeld voor de 1e world open waaronder Koen Scharrenberg.

Het kyokushin leven is niet zo ingewikkeld als jullie doen voorkomen.

Beste guest negatieve gedachten verstoren je geluk dus ga eens weer positief de kyokushin dingen zien en mij persoonlijk mag je over een jaar afrekenen als onze IBK een flop is geworden, ik neem wel verantwoording guest.

Kyokushin forever.

Osu

Anonymous
22-07-2006, 16:17
Dan als derde ik ben normaal van 6e naar 7e geggan was al 4 jaar 6e dan.



Waar heb je 4 jaar geleden dan je 6e dan voor gehad als je al 12 jaar zaken doet en geen kyokushin :?

Volgens Henk is het kyokushin leven niet zo ingewikkeld maar een antwoord geven op een simpele vraag lijkt toch al vrij moeilijk voor hem maar het kan ook zijn dat hij hem bewust negeert. Als je zo open bent als je ons wil doen geloven kan je er toch antwoord op geven op dit forum.

Anonymous
22-07-2006, 16:24
Ik kan u verzekeren dat er al andere kyokushin organisaties zich aangemeld voor de 1e world open waaronder Koen Scharrenberg.


Complimenten dat is zeker iets om trots op te zijn. Niet verkeert voor een wereldtoernooi als al 1 kyokushin organisatie van de in totaal 6 organisaties binnen Nederland zich heeft aangemeld. We praten nu over feiten dus doe er je voordeel mee.

Anonymous
22-07-2006, 17:10
nou Co jij durft wel wat te zeggen, jij denkt dus dat witte banders gerard, nico, frans, tom en jan tupperware kunnen verslaan???

hahahahaha ik denk dat ook Co.

Deze jongens waren al zwarte band voor dat ze de fout maakten om over te stappen naar nietsnut bluming en hebbben zich al bewezen vooral gerard en nico zijn topvechters frans en tom kan ik niet jan kan ik wel en jammer dat hij bij hollander wegging om naar bluming te gaan maar zoals bekend heeft hij die fout al weer hersteld en heeft hij bluming vaarwel gezegd ,dat is de beste beslissing die je kan maken.

Ik moest ook wel lachen toen ik las dat net voordat oyama stierf bluming weer met een verhaal kwam dat hij de president van kyokushin in europa zou worden en hollander zou er dan uit gezet zou worden maar toen is oyama overleden en ging het allemaal niet door, allemaal leugens van bluming, volgens mij geloofd hij het zelf ook nog echt zielig die bluming, ik snap ook niet dat hij een eigen organisatie heeft gekregen met niks presteren, dat is dan wel weer knap maar toch, die man is een schande voor het kyokushinkai karate.

Mike
22-07-2006, 17:21
(Un)fortunately (who knows) Kaicho Bluming became an old stupid bustered who was able to kick his second half of his life completely up because stick to the money too much. Even if he always sad that Budo can not do anything with money. Budo can't, but him...
The leadership of IBK is a legal one and all of them are good guys and good kartekas with respect, loyalty and dedication. Just they need someone who worthy of that.

Osu!

Dit kan Bluming nooit geschreven hebben want hiet staan volzinnen in en geen fouten. Mooi stukje wat de spijker op zijn kop slaat osu

GEEN fouten? hahahaha lees nog eens...

hahaha :lol: wat is dat toch met kyokushin en taelvauten :shock:

Anonymous
22-07-2006, 18:02
nou Co jij durft wel wat te zeggen, jij denkt dus dat witte banders gerard, nico, frans, tom en jan tupperware kunnen verslaan???

hahahahaha ik denk dat ook Co.

Deze jongens waren al zwarte band voor dat ze de fout maakten om over te stappen naar nietsnut bluming en hebbben zich al bewezen vooral gerard en nico zijn topvechters frans en tom kan ik niet jan kan ik wel en jammer dat hij bij hollander wegging om naar bluming te gaan maar zoals bekend heeft hij die fout al weer hersteld en heeft hij bluming vaarwel gezegd ,dat is de beste beslissing die je kan maken.

Ik moest ook wel lachen toen ik las dat net voordat oyama stierf bluming weer met een verhaal kwam dat hij de president van kyokushin in europa zou worden en hollander zou er dan uit gezet zou worden maar toen is oyama overleden en ging het allemaal niet door, allemaal leugens van bluming, volgens mij geloofd hij het zelf ook nog echt zielig die bluming, ik snap ook niet dat hij een eigen organisatie heeft gekregen met niks presteren, dat is dan wel weer knap maar toch, die man is een schande voor het kyokushinkai karate.

De Hollandergroep entered this forum :lol: we zijn compleet

Osu Co, overduidelijk dat jij een Hollander karateka bent. Merk aan je dat je Bluming niet kan luchten of uitstaan. Is dat de algemene tendens binnen de Hollander groep ?

Anonymous
22-07-2006, 20:46
Dan als derde ik ben normaal van 6e naar 7e geggan was al 4 jaar 6e dan.



Waar heb je 4 jaar geleden dan je 6e dan voor gehad als je al 12 jaar zaken doet en geen kyokushin :?

Volgens Henk is het kyokushin leven niet zo ingewikkeld maar een antwoord geven op een simpele vraag lijkt toch al vrij moeilijk voor hem maar het kan ook zijn dat hij hem bewust negeert. Als je zo open bent als je ons wil doen geloven kan je er toch antwoord op geven op dit forum.

Het is stil aan de overkant - misschien is die wel bezig met vergaderen met Kaichi, Kancha, Koichie over de opening van het Bluming museum

Anonymous
22-07-2006, 21:08
Maar als je ze eerst aanneemt en daarna erop afgeeft zegt meer over jezelf.


Daar ben ik het volledig mee eens al je ze gratis hebt aangenomen. Maar als je examen hebt gedaan en er voor hebt geknokt dan heb je die graad zelf verdiend en dan heb je hem niet gekregen. De jongens die hebben betaald voor hun promotie hebben recht op hun geld terug van Bluming en anders moet die niet zeiken net als dat hun niet moeten zeiken over Bluming want dankzij hem ben je nu wel zo hoog gegradueerd.

Anonymous
22-07-2006, 21:08
osu

mij persoonlijk mag je over een jaar afrekenen als onze IBK een flop is geworden, ik neem wel verantwoording guest.

Kyokushin forever.

Osu
okee over een jaar zullen we kijken als je de naam ibk bezit
dat was toch iets waar je zwaar op inzette :roll: :wink:

Anonymous
22-07-2006, 21:31
osu

mij persoonlijk mag je over een jaar afrekenen als onze IBK een flop is geworden, ik neem wel verantwoording guest.

Kyokushin forever.

Osu
okee over een jaar zullen we kijken als je de naam ibk bezit
dat was toch iets waar je zwaar op inzette :roll: :wink:

Ach hou toch aub op tussen iets stoer gillen en voor elkaar krijgen ligt een wereld van verschil. Kuipers zal nooit de IBK naam krijgen en dan bedoel ik ook NOOIT. We maken ons totaal niet ongerust en kom maar op met wat je heb, Je hebt geen poot om op te staan en je eerste nederlaag heb je al snel te pakken 2e keus en reserve Kancho. Laat 1 ding duidelijk zijn Kuipers je kan niet in Gordeau's schaduw staan hoe durf je jezelf naar voren te kopen ?

Anonymous
22-07-2006, 22:11
nou Co jij durft wel wat te zeggen, jij denkt dus dat witte banders gerard, nico, frans, tom en jan tupperware kunnen verslaan???

hahahahaha ik denk dat ook Co.

Deze jongens waren al zwarte band voor dat ze de fout maakten om over te stappen naar nietsnut bluming en hebbben zich al bewezen vooral gerard en nico zijn topvechters frans en tom kan ik niet jan kan ik wel en jammer dat hij bij hollander wegging om naar bluming te gaan maar zoals bekend heeft hij die fout al weer hersteld en heeft hij bluming vaarwel gezegd ,dat is de beste beslissing die je kan maken.

Ik moest ook wel lachen toen ik las dat net voordat oyama stierf bluming weer met een verhaal kwam dat hij de president van kyokushin in europa zou worden en hollander zou er dan uit gezet zou worden maar toen is oyama overleden en ging het allemaal niet door, allemaal leugens van bluming, volgens mij geloofd hij het zelf ook nog echt zielig die bluming, ik snap ook niet dat hij een eigen organisatie heeft gekregen met niks presteren, dat is dan wel weer knap maar toch, die man is een schande voor het kyokushinkai karate.

De Hollandergroep entered this forum :lol: we zijn compleet

Osu Co, overduidelijk dat jij een Hollander karateka bent. Merk aan je dat je Bluming niet kan luchten of uitstaan. Is dat de algemene tendens binnen de Hollander groep ?

Over anderen kan ik niet oordelen maar die ik er over gesproken heb die kunnen bluming inderdaad niet luchten of zien, maar ik post hier persoonlijk en ik kan me de tijd herinneren dat bluming schreef voor het blad zendokan en altijd was hij negatief over anderen en ook over oyama en toen die dood ging moest hij ineens afreizen om afscheid te nemen dat had hij ook wel kunnen laten, ook schreef hij over wedel en daagde hem uit om te vechten gelukkig voor bluming is wedel daar niet op in gegaan maar ik heb al eerder gezezen in dit forum dat wedel er nog steeds om kan lachen en zo kan ik wel een poosje doorgaan bluming was in dat blad altijd negatief maar heeft zelf ook niet veel bijzonder gepresteerd, volgens mij kan die man de dojo-eed nog niet eens hij is de naam kyokushin in ieder geval niet waardig dus wat mij betreft weg met bluming en zijn marionetten.

Anonymous
22-07-2006, 23:14
Eindelijk verstandige taal op dit forum! : :twisted: Weg met al die zogenaamde nepbobo's die niet eens lesgeven (of aan een klein groepje kleuters) en vertellen dat ze zoveel hebben bereikt en hebben gedaan :!: Ik heb respect voor de Gordeau groep. Die staan er wekelijks en dat al meer dan 30 jaar! Eindelijk respect gekregen voor wat ze al jaren doen en dan door Bluming worden bedonderd :?: Nee ze hebben gekregen wat ze verdienen, laat ze maar gewoon doorgaan, ik geef ze meer tijd dan Bluming als het zo doorgaat. Kijk eens naar recente foto's, zijn einde nadert.. en maar roepen dat het zo goed gaat.... :evil:

Anonymous
23-07-2006, 08:22
osu

Onder de vele guest zitten wat kopstukken van oud IBK.

Maar ik wil toch even reageren, ik wil en hoef niet in de schaduw te staan van Gerard of Nico gordeau dat is iets wat jullie ervan maken.

Op de plek waar ik nu zit komt het meer op management capaciteit aan dan op wedstrijd capaciteit, maar ook in die dicipline heb ik meer gedaan dan de guest op dit forum anders had de guest zich wel met naam en toenaam gepresenteerd.

De wedstrijdvorm van kyokushin schuw ik niet vandaar dat ik 12 november a.s op 42 jarige leeftijd de strijd aan ga met Jan Oosterbaan in Ahoy.

Geloof me guest dat ik de praatjes die jullie hier ANONIEM uitspugen wel interesant vindt maar het is geen maatstaf over hoe het kyokushin er momenteel voorstaat.

In de afgelopen twaalf jaar heb ik nog steeds les gegeven aan mijn mensen van de beveiliging op gebied van ongewapend gevecht en kyokushin.

Maar ook dat is niet relevant in mijn functie nu, daar ligt mijn taak om onze IBK te herstellen en beter maken zodat het voor het eerst weer voor andere mensen een bond wordt voor de budo man of vrouw met onderling respect en veel activiteiten.

En guest ik heb genoeg gedaan op gebied van kyokushin om dat respect te krijgen van de absolute wereld top kyokushin, kijk alleen maar naar de aansluiting van Denemarken {fleming Jinzen Schroter van hem kan niemand op dit forum roepen dat er ook maar 1 meer gepresteerd heeft op wedstrijd gebied }

Mijn antwoord tav het terug krijgen van de naam IBK kennen jullie al ik ga ervan uit dat de achter gebleven groep de naam straks veranderd want ik kan me niet voorstellen na wat ze allemaal geroepen hebben over Bluming zijn naam wel willen houden, of ze zijn er niet op berust als ze de naam weg doen dat de organisatie blijft leven.

Guest ik sta voor wat ik zeg met mijn naam voluit geschreven.

OSU

kyokushinkaas
23-07-2006, 09:57
Oke, na deze ellenlange topic goed doorgelezen te hebben en in overleg met mijn pa shihan herman is het tijd voor een reactie van mijn en zijn zijde.

==========
DE TELEURSTELLING DIE KYOKUSHIN HEET:

Ik weet nog goed toen ik een jochie van 11 was, karate kennen was een utopie en het was mooi en prachtig dus hoppa, naar Shihan Hedwig, Sensei Romeo en meer....
Jarenlang heb ik mij de neten getrained en bloed zweet en trainen voor ieder graadje geknokt.
Tegenwoordig is het allemaal zo anders... Door de commercialiteit en de geldjacht van bepaalde mensen is het kyokushinpak veranderd van stoer naar clownspak

Vroeger als je zei: ik doe kyokushin dan keken mensen tegen je op en dat was mooi, tegenwoordig schiet men in de lach want die zwarte gordel krijg je bij een pak dreft :x

Teleurgesteld? Ja ontzettend.
Tegenwoordig vliegen de shihans je om de oren maar technisch kunnen ze nog geen kumite naar behoren lopen!
Natuurlijk zijn er jongens/dames bij die hun graad de volle 100% verdienen, immers de ECHTE kyokushinka weet van zichzelf of diegene de obi daadwerkelijk verdiend heeft of dat het een regelrechte farce is.

In de jaren 70 was het pas ECHT! tegenwoordig is er van kyokushin helaas niets anders over dan dikdoenerige WATJES die doen alsof zij HET hebben uitgevonden.

Als je tegenwoordig een 4e 5e 6e 7e 8e dan ziet rondlopen vraag jezelf dan eens af: is dit wel een ECHTE dandrager?

Ik zal zomaar eens een paar ECHTE dandragers noem, denk aan Roel Wildeboer, Koen Scharrenberg, Michel Wedel, Herman Godschalk, Hedwig Lobman (OSU), Loek Hollander, Voogt enz enz...

Dit is een kleine greep uit serieuze shihans die weten hoe en wat.
Shihan Loek Hollander mag dan wel een arrogant mannetje zijn maar de dannen op zijn band zijn ECHT, er kan en mag NIEMAND en dan ook NIEMAND ooit meer dan de 8e dan hebben want er moet immers 2 dannen verschil zijn met de hoogste dandrager, in dit geval Sosai Oyama. Sinds deze is overleden is een hogere band dan 8e dan NIET mogelijk en eenieder die een hogere band omdoet moet wel een farce zijn gezien de 2 dan verschil regel. Jezelf door een eigen bond of een stel kickbox pipo's je laten gradueren is natuurlijk een lachertje en er zullen er maar weinigen zijn die dat werkelijk serieus zijn.

De kyokushin utopia nowadays:
IEDEREEN die een obi om heeft (je weet zelf wie je ben) die niet op eervolle manier is verkregen zou deze af moeten doen, nou ken iedereen wel zeiken over geen geld terug hou ik mijn dan ook om, maar die dan is niet langer ECHT en wordt zeker niet erkent door de IKO's, diegene zal eerder zwaar voor lul staan en you know it!
Laat Dhr Plumming dat geld toch in zijn aars steken en doe wat een ECHTE karateka moet doen

Hoe is het mogelijk dat ECHTE dandragers soms 20 jaar lang dezelfde graad hebben terwijl anderen ze kopen of een dan erop laten zetten via kontlikken

TELEURSTELLING alom dus voor de echte kyokushin-karateka die dit alles met lede ogen moet aanzien en er niets tegen kan doen dat iedere zak tegenwoordig dannen krijgt uitgereikt maar nog geen eens afweten van de ECHTE kihon kata's zoals kiba dachi, sanchin dachi, kokutsu dachi kata's.

Mensen (lees: hoge pietjes in kyokushin)
Laat u niet langer lijden door geldgeile mennekes..
Wat doet die gouden streep op je band ertoe als je van je eigen weet dat je pipo de clown heet met die band om

RESPECT voor het handjevol ouderwetse kyokushinbeoefenaars mag op zijn plaats zijn, te meer omdat de ECHTE shihans zwijgen en slechts hoofdschuddend toekijken wat een klote zooi de rest er van gemaakt heeft.

OSU
Shihan Herman Godschalk / Sensei John Godschalk
kyokushintoday.nl

Anonymous
23-07-2006, 14:04
Kuipers lees dit is www.kamakura.demon.nl en roep dan nog is dat je er wel uit zal komen met Gerard. Ga toch fietsen de IBK naam is van Kamakura en kancho Gordeau

Anonymous
23-07-2006, 14:13
TELEURSTELLING alom dus voor de echte kyokushin-karateka die dit alles met lede ogen moet aanzien en er niets tegen kan doen dat iedere zak tegenwoordig dannen krijgt uitgereikt maar nog geen eens afweten van de ECHTE kihon kata's zoals kiba dachi, sanchin dachi, kokutsu dachi kata's.

Mensen (lees: hoge pietjes in kyokushin)
Laat u niet langer lijden door geldgeile mennekes..
Wat doet die gouden streep op je band ertoe als je van je eigen weet dat je pipo de clown heet met die band om

RESPECT voor het handjevol ouderwetse kyokushinbeoefenaars mag op zijn plaats zijn, te meer omdat de ECHTE shihans zwijgen en slechts hoofdschuddend toekijken wat een klote zooi de rest er van gemaakt heeft.

OSU
Shihan Herman Godschalk / Sensei John Godschalk
kyokushintoday.nl

Weer 2 clownd die het zo goed weten, Waar heb jij je zwarte band gehaald John zal je wel van je vader hebben gekregen. Jou vader is toch die clown een stapel kata boeken heeft uitgebracht waar niks van klopt ? Hij en Lobman zijn jaren geleden al geschorst door Bluming en beide heren worden door weinig mensen serieus genomen. Volgens mij zit je bij de NKO groep van Sjaak van de Velde maar je noemt hem niet op als echt dangraadhouder zeker vergeten of is Sjaak net zo'n clown als je vader of Lobman ? Je weet het allemaal zo goed kereltje maar waar geef jij of je vader les. Probeer niet barinerend te spreken over echte sensei's en shihans want je kan zelf helemaal niets.

Anonymous
23-07-2006, 14:17
Eindelijk verstandige taal op dit forum! : :twisted: Weg met al die zogenaamde nepbobo's die niet eens lesgeven (of aan een klein groepje kleuters) en vertellen dat ze zoveel hebben bereikt en hebben gedaan :!: Ik heb respect voor de Gordeau groep. Die staan er wekelijks en dat al meer dan 30 jaar! Eindelijk respect gekregen voor wat ze al jaren doen en dan door Bluming worden bedonderd :?:

Amen

De Gordeau groep rulez

kyokushinkaas
23-07-2006, 14:20
TELEURSTELLING alom dus voor de echte kyokushin-karateka die dit alles met lede ogen moet aanzien en er niets tegen kan doen dat iedere zak tegenwoordig dannen krijgt uitgereikt maar nog geen eens afweten van de ECHTE kihon kata's zoals kiba dachi, sanchin dachi, kokutsu dachi kata's.

Mensen (lees: hoge pietjes in kyokushin)
Laat u niet langer lijden door geldgeile mennekes..
Wat doet die gouden streep op je band ertoe als je van je eigen weet dat je pipo de clown heet met die band om

RESPECT voor het handjevol ouderwetse kyokushinbeoefenaars mag op zijn plaats zijn, te meer omdat de ECHTE shihans zwijgen en slechts hoofdschuddend toekijken wat een klote zooi de rest er van gemaakt heeft.

OSU
Shihan Herman Godschalk / Sensei John Godschalk
kyokushintoday.nl

Weer 2 clownd die het zo goed weten, Waar heb jij je zwarte band gehaald John zal je wel van je vader hebben gekregen. Jou vader is toch die clown een stapel kata boeken heeft uitgebracht waar niks van klopt ? Hij en Lobman zijn jaren geleden al geschorst door Bluming en beide heren worden door weinig mensen serieus genomen. Volgens mij zit je bij de NKO groep van Sjaak van de Velde maar je noemt hem niet op als echt dangraadhouder zeker vergeten of is Sjaak net zo'n clown als je vader of Lobman ? Je weet het allemaal zo goed kereltje maar waar geef jij of je vader les. Probeer niet barinerend te spreken over echte sensei's en shihans want je kan zelf helemaal niets.

LOL :D oh like hi jon!!! ik zal proberen je woorden serieus te nemen op het moment dat je inlogt ipv je te verschuilen als guest
Verder vergeet ik Sjaak zeker niet, ik kan niet iedere goede karateka opnoemen want die zijn er zat. in ieder geval met een heleboel meer waarde dan jij want Sjaak durft tenminste onder eigen naam te posten. Verder zal ik niet op je beledigingen ingaan want een gek kan mj niet beledigen

:P

Anonymous
23-07-2006, 14:44
osu

Onder de vele guest zitten wat kopstukken van oud IBK.

Kan je het spreekwoord over die balk en die splinter ? Je probeert de boel om te draaien Kuipers want onder de vele guests zitten vele real IBK kopstukken waaronder die militaire flapdrol van een Jan de Bruin


Maar ik wil toch even reageren, ik wil en hoef niet in de schaduw te staan van Gerard of Nico gordeau dat is iets wat jullie ervan maken.

Bespaar je de moeite Kuipers je hebt geen schijn van kans en de vergelijking gaat overal mank.


Op de plek waar ik nu zit komt het meer op management capaciteit aan dan op wedstrijd capaciteit,

Ja hoor weer zo'n kyokushin bobo die kyokushin doet vanachter een bureau. We hebben er al genoeg die met pensioen zijn en die geen klote meer doen. Als je de kopstukken tegen het licht houdt zal je zien dat er maar een paar dag in dag uit bezig zijn met kyokushin en de rest is vergane glorie en retired.


De wedstrijdvorm van kyokushin schuw ik niet vandaar dat ik 12 november a.s op 42 jarige leeftijd de strijd aan ga met Jan Oosterbaan in Ahoy.

Zal wel zo'n eind krijgen als tegen Joop Kasteel en dan achteraf roepen ik stond er wel maar je maakt je alleen maar belachelijk want je gaat zwaar ko. Wees wijs en ga Bluming zijn museum afschilderen.


Geloof me guest dat ik de praatjes die jullie hier ANONIEM uitspugen wel interesant vindt maar het is geen maatstaf over hoe het kyokushin er momenteel voorstaat.

Het kyokushin of de real IBK ? Met kyokushin gaat het inderdaad goed maar met jou IBK wat minder zonder al die echte kyokushin karateka's.


In de afgelopen twaalf jaar heb ik nog steeds les gegeven aan mijn mensen van de beveiliging op gebied van ongewapend gevecht en kyokushin.

Eerst had je 12 jaar niks en alleen maar zaken gedaan maar je veranderd even want dat komt beter uit. Je spreekt jezelf tegen Kuipers. En kyokushin is ook ongewapend vechten dat zijn de meeste vechtsporten. Waar had je ook alweer 4 jaar geleden je 5 dan voor gehad wat voor bijzonders had je gepresteerd die die promotie rechtvaardigd ?


Maar ook dat is niet relevant in mijn functie nu, daar ligt mijn taak om onze IBK te herstellen en beter maken zodat het voor het eerst weer voor andere mensen een bond wordt voor de budo man of vrouw met onderling respect en veel activiteiten.

In jullie bond is Bluming de grote man en Bluming weet niet wat onderling respect is dus roep geen dingen die je niet kan nakomen. Sinds hij is afgezet door Hollander is het een oud negatief en rancuneus mannetje die negatief schrijft over iedereen. Lees zijn website het is 1 brok negativiteit en zelfverheerlijking. Wie wil daar bij aangesloten zijn.


En guest ik heb genoeg gedaan op gebied van kyokushin om dat respect te krijgen van de absolute wereld top kyokushin,

Je bent nog al aan het hengelen naar respect Kuipers wordt je soms niet serieus genomen door de rest van het kyokushin ? Ja wel door Koen maar door wie nog meer ? Respect moet je niet om vragen Kuipers dat krijg je door je daden en niet door te zeggen dat je respect krijgt van de absolute wereldtop. Bluming is overal uitgekotst en jij bent zijn kancho dus dat komt zeker goed..


kijk alleen maar naar de aansluiting van Denemarken {fleming Jinzen Schroter van hem kan niemand op dit forum roepen dat er ook maar 1 meer gepresteerd heeft op wedstrijd gebied }

1 zwaluw maakt nog geen zomer Kuipers en je hebt 1 wereldtopper terug en bent er 6 kwijt doe je goed dat manegen. En Flemming heeft er weer een dangraadje bij binnenkort op zijn kamp


Mijn antwoord tav het terug krijgen van de naam IBK kennen jullie al ik ga ervan uit dat de achter gebleven groep de naam straks veranderd

Heb jij een bord voor je kop of wil je het niet zien. De IBK is van de Gordeau groep en waarom zou je iets teruggeven dat van jou is.


want ik kan me niet voorstellen na wat ze allemaal geroepen hebben over Bluming zijn naam wel willen houden,

Bluming is overal weggehaald en met iemand die andere bedonderd willen we zeker niks te maken hebben. De IBK wordt nu al geassocieerd met Gordeau, Wijngaarden, Eikmans, De Jonge en Adamy en niet meer met Bluming.


of ze zijn er niet op berust als ze de naam weg doen dat de organisatie blijft leven.

De IBK zal sterker dan ooit worden nu hij weer gezond is

Osu

Anonymous
23-07-2006, 14:48
TELEURSTELLING alom dus voor de echte kyokushin-karateka die dit alles met lede ogen moet aanzien en er niets tegen kan doen dat iedere zak tegenwoordig dannen krijgt uitgereikt maar nog geen eens afweten van de ECHTE kihon kata's zoals kiba dachi, sanchin dachi, kokutsu dachi kata's.

Mensen (lees: hoge pietjes in kyokushin)
Laat u niet langer lijden door geldgeile mennekes..
Wat doet die gouden streep op je band ertoe als je van je eigen weet dat je pipo de clown heet met die band om

RESPECT voor het handjevol ouderwetse kyokushinbeoefenaars mag op zijn plaats zijn, te meer omdat de ECHTE shihans zwijgen en slechts hoofdschuddend toekijken wat een klote zooi de rest er van gemaakt heeft.

OSU
Shihan Herman Godschalk / Sensei John Godschalk
kyokushintoday.nl

Weer 2 clownd die het zo goed weten, Waar heb jij je zwarte band gehaald John zal je wel van je vader hebben gekregen. Jou vader is toch die clown een stapel kata boeken heeft uitgebracht waar niks van klopt ? Hij en Lobman zijn jaren geleden al geschorst door Bluming en beide heren worden door weinig mensen serieus genomen. Volgens mij zit je bij de NKO groep van Sjaak van de Velde maar je noemt hem niet op als echt dangraadhouder zeker vergeten of is Sjaak net zo'n clown als je vader of Lobman ? Je weet het allemaal zo goed kereltje maar waar geef jij of je vader les. Probeer niet barinerend te spreken over echte sensei's en shihans want je kan zelf helemaal niets.

Bluming die kan alleen maar schorsen meer kan die ouwe niet en vechten zeker niet, trouwens bluming is zelf uit de kyokushin organisatie getrapt dus hij heeft niks te schorsen en te verwijderen want dat is hij zelf al.

Anonymous
23-07-2006, 14:53
LOL :D oh like hi jon!!! ik zal proberen je woorden serieus te nemen op het moment dat je inlogt ipv je te verschuilen als guest
Verder vergeet ik Sjaak zeker niet, ik kan niet iedere goede karateka opnoemen want die zijn er zat. in ieder geval met een heleboel meer waarde dan jij want Sjaak durft tenminste onder eigen naam te posten. Verder zal ik niet op je beledigingen ingaan want een gek kan mj niet beledigen

:P

H Lobman, H Godschalk, en P vd Sluis zijn clowns

Anonymous
23-07-2006, 14:58
H Lobman, H Godschalk, en P vd Sluis zijn clowns

sommige mensen kunnen niet tegen de harde waarheid dus dan moeten ze maar op een site worden afgeschilderd op een negatieve wijze..

man je zit al jaaaren te grommen en tandenknarsen op de je bank, er komt werkelijk niets anders uit dan onzin en dan noem je anderen clowns terwijl je zelf iedereen nog een dan erbij geeft zodat jij je incassobureaus kan betalen...
ga op yoga man lol :D

kyokushinkaas
23-07-2006, 15:02
bovenstaande post was van mij op een of andere manier was ik uitgelogd

Jon ken je het gezegde
wie goed doet goed ontmoet en ook gij niet wilt dat u geschied?

Je moet mij niet aanvallen om de waarheid, je ben zelf 6e dan en geroyeerd in 1960 door Oyama zelf en nu denk je dat judo-waza kyokushin is.

Een klein beetje de weg kwijt?

Anonymous
23-07-2006, 15:11
Dit is de leraar van Herman en John.

2) HEDWIG LOBMAN 6th dan ( NOT 7th dan as he claims)

For falsifying certificates for his own countryman in Suriname and asked them more than three times the amount the IBK takes. Very stupid for they called the IBK Honbu and talked to Kaicho and wanted to know why they where not registrated. Shortly after he closed his dojo.

Hij vervalste dangraden en zodoende zijn die van jou en je vader niks waard en worden ook niet erkend. Hij vroeg grote sommen geld voor dangraden en hij is uit de IBK getrapt. Precies hetzelfde met die bedrieger Peter van de Sluis die veel leden heeft en nooit iemand lid wilde maken van de IBK

kyokushinkaas
23-07-2006, 15:16
Dit is de leraar van Herman en John.

2) HEDWIG LOBMAN 6th dan ( NOT 7th dan as he claims)

For falsifying certificates for his own countryman in Suriname and asked them more than three times the amount the IBK takes. Very stupid for they called the IBK Honbu and talked to Kaicho and wanted to know why they where not registrated. Shortly after he closed his dojo.

Hij vervalste dangraden en zodoende zijn die van jou en je vader niks waard en worden ook niet erkend. Hij vroeg grote sommen geld voor dangraden en hij is uit de IBK getrapt. Precies hetzelfde met die bedrieger Peter van de Sluis die veel leden heeft en nooit iemand lid wilde maken van de IBK

vind je dit zelf nou niet zielig, hoeveel jaar loop je nou al te bleren over Hedwig, Herman, sjaak, Peter, ach wie eigenlijk niet?
Geen van bovenstaande personen heeft zichzelf zo verlaagd door negativiteit onlijn te plaatsen. welnu je weet wie ik ben en ik zeg wat ik denk met trots!

Je hebt natuurlijk best een hoop bereikt maar met dit soort ' uitspattingen' doe je jezelf te niet en dan geef je anderen de schuld. en dan vind je het gek als je uit je eigen organizatie wordt gezet omdat je anderen beticht van hetgeen waar je zelf in uitblinkt: STELEN

LMAO :D

Anonymous
23-07-2006, 15:21
Dit is een kleine greep uit serieuze shihans die weten hoe en wat.
Shihan Loek Hollander mag dan wel een arrogant mannetje zijn maar de dannen op zijn band zijn ECHT, er kan en mag NIEMAND en dan ook NIEMAND ooit meer dan de 8e dan hebben want er moet immers 2 dannen verschil zijn met de hoogste dandrager, in dit geval Sosai Oyama. Sinds deze is overleden is een hogere band dan 8e dan NIET mogelijk en eenieder die een hogere band omdoet moet wel een farce zijn gezien de 2 dan verschil regel. Jezelf door een eigen bond of een stel kickbox pipo's je laten gradueren is natuurlijk een lachertje en er zullen er maar weinigen zijn die dat werkelijk serieus zijn.


Hele goeie post Kyokushinkaas en auch de waarheid doet zeer :lol:

jan sensei kyokushin
23-07-2006, 15:24
Osu beste kyokushin,s , martial arts budo beoeffenaars en forum is om mekaar antwoordt tegeven op vragen,die er gesteldt worden en weer antwoordt terug te ontvangen, maar laat elkaar liefts in hun eiggen normen en waarden heb respect voor elkander die deze mooie stijl beoeffenen het kyokushin of andere vechtsportstijlen respect hoor je te hebben van 10 Kyu tot 10 Dan !!! en in het martial-arts budo . en andere sporten overal zijn twisten en conflicten in iedere sport dat zal eeuwig zo blijven .



mvg

Anonymous
23-07-2006, 15:27
Osu beste kyokushin,s , martial arts budo beoeffenaars en forum is om mekaar antwoordt tegeven op vragen,die er gesteldt worden en weer antwoordt terug te ontvangen, maar laat elkaar liefts in hun eiggen normen en waarden heb respect voor elkander die deze mooie stijl beoeffenen het kyokushin of andere vechtsportstijlen respect hoor je te hebben van 10 Kyu tot 10 Dan !!! en in het martial-arts budo . en andere sporten overal zijn twinsten en conflicten in iedere sport dat zal eeuwig zo blijven .



mvg

Jan ben jij dat op die foto in je avater ? Je kan het beste gewoon je mond houden en gaan trainen bij Shihan Lammert Meinema want je bent de naam sensei niet waard. Misschien dat je wat kan leren.

Anonymous
23-07-2006, 17:08
Bluming die kan alleen maar schorsen meer kan die ouwe niet en vechten zeker niet, trouwens bluming is zelf uit de kyokushin organisatie getrapt dus hij heeft niks te schorsen en te verwijderen want dat is hij zelf al.

Co kan jij Bluming persoonlijk ?

Anonymous
23-07-2006, 17:22
Quote:

'Probeer niet barinerend te spreken over echte sensei's en shihans want je kan zelf helemaal niets.'

Quote:

'Kan jij Bluming persoonlijk'


Wat een stelletje analfabeten zeg..wat is 'barineren' en wat is ook alweer het verschil tussen 'kennen en kunnen'?

Anonymous
23-07-2006, 17:24
Quote:

'Probeer niet barinerend te spreken over echte sensei's en shihans want je kan zelf helemaal niets.'

Quote:

'Kan jij Bluming persoonlijk'


Wat een stelletje analfabeten zeg..wat is 'barineren' en wat is ook alweer het verschil tussen 'kennen en kunnen'?

Wat is ook alweer quoten :lol:

Anonymous
23-07-2006, 17:27
Barineren is urineren tegen een bar alleen Bluming pist op karateka's ipv tegen een bar

Anonymous
23-07-2006, 18:15
TELEURSTELLING alom dus voor de echte kyokushin-karateka die dit alles met lede ogen moet aanzien en er niets tegen kan doen dat iedere zak tegenwoordig dannen krijgt uitgereikt maar nog geen eens afweten van de ECHTE kihon kata's zoals kiba dachi, sanchin dachi, kokutsu dachi kata's.

Niet als de kihonkata's in dat godschal boek is echt van een belabberend niveau en je zet jezelf compleet voor schut om zulke boeken uit te geven, Waar heeft die vader van jou de laatste 2 jaar getraint niemand kan die dreft shihan


Weer 2 clownd die het zo goed weten, Waar heb jij je zwarte band gehaald John zal je wel van je vader hebben gekregen. Jou vader is toch die clown een stapel kata boeken heeft uitgebracht waar niks van klopt ? Hij en Lobman zijn jaren geleden al geschorst door Bluming en beide heren worden door weinig mensen serieus genomen.

Niemand van de echte leraren heeft ooit met jou of je vader getraint dus ga lekker die kyokushintoday site bijhouden. Zou maar wat inbinden met die grote mond van je voor zo'n broekkie die hier voor het eerst kom posten

kyokushinkaas
23-07-2006, 18:53
Niet als de kihonkata's in dat godschal boek is echt van een belabberend niveau en je zet jezelf compleet voor schut om zulke boeken uit te geven, Waar heeft die vader van jou de laatste 2 jaar getraint niemand kan die dreft shihan

Niemand van de echte leraren heeft ooit met jou of je vader getraint dus ga lekker die kyokushintoday site bijhouden. Zou maar wat inbinden met die grote mond van je voor zo'n broekkie die hier voor het eerst kom posten

lol sorry gast ik ben niet onder de indruk als je als anoniempje post, ik hecht er geen waarde aan..niets noppes nada niente.
Als je nieteens lef hebt om in te loggen dan zijn je woorden ook niet veel waard in mijn ogen.

Vele shihans kennen Shihan herman zeer goed en men weet beter dan je wil doen voorkomen op mixfight.
het is wel zieligheid ten top, kijk eens in je eigen boek wat daar allemaal voor onwaarheden beledigingen en onjuistheden instaan en dan praten we weer verder ;)

wat betreft bijhouden kyokushintoday, daar kon jouw site nog een puntje aan zuigen eh?.. verder zal ik maar de meest wijze zijn en je lekker laten grommen want er komt toch niets normaals uit.
Kom gerust eens een volwassen gesprek aan gaan op het moment dat je kan stoppen om met stront te gooien.

Verder zou ik geen enkele reden zien om mijn mening in te binden, it is a free country en zoals jij je mening mag ventileren mag ik dat ook. Dat er op gereageerd wordt door jouw als een rode lap op een stier is niet mijn fout. If you cannot take the heat don't play with fire.

Het is mij overduidelijk wie je bent gast, het straalt er van af en je grieven gaan wel erg ver voor iemand die heeeeel oud is (maar wijs??)

als je denkt dat je zomaar iedereen kan afzeiken is het logisch dat daar een reaktie op komt. met alle respect zelfs, iets wat jij toch wel zou moeten kennen als je de wereld verteld dat je kaicho ben

shame on you oldie

Anonymous
23-07-2006, 19:15
over leraren gesproken. Volgens my heeft Bluming alleen een hoerekast gerund maar nooit een sportschool gehad. Hy zegt wel da hij leerlingen heeft gehad maar wie heeft er dan wekelijks jaren achtereen bij hem getraind? Wel lang dan voor 1 low kick en grondspelletjes

Anonymous
23-07-2006, 19:34
Lobman en Godschalk zijn expelled members net als de Jong, vd Velde vd Sluis, Gordeau, Eikmans en Wijngaarden, Die gasten zijn geen knip voor de neus waard, ze hebben totaal geen respect voor anderen. Kijk op de real ibk site http://www.ikbkk.com/ en daar zie je de officiele dangraad houders van de Kyokushin Budo Kai. Kancho is Henk Kuipers en hij is de man in charge nou. Niemand kan een coup plegen zonder gevolgen en van de Velde wilde dat al in 2002 en toen is het niet gelukt en nu lukt het weer niet

Anonymous
23-07-2006, 19:38
was ff een weekendje weg en wat zie je jan tupperware weer actief en wel als guest.

goh jantje ga in je hol en al die vier scholen van jullie ook, lees ik tot mijn verbazing dat men zegt de echte kyokushin top is weg bij bluming ????? wie dan wel je bedoelt misschien de gordeaus en dat was al niet top, maar je beoelt toch niet de rest jantje fransje tommetje van dat soort lopen er miljoenen rond.

ik las ook dat de groep { groepje } hollander mee praat op dit forum mijn verzoek naar hun luidt BEK HOUDEN IDIOTEN jullie zijn helemaal niets waard.

henk al die reacties van de guest richting jou komen van die tupperware nicht, dus totaal niet van enige waarde en inhoud.

hij is nog laffer dan een wijf die bisexuele politiehond hahahahaha

de groep van godschalk ook niet meedoen ga lekker met de echte shihan sjaak aan het werk hihihihihi

bekend guest laafe nicht want je roept tegen kuipers kijk op de kamakura site, mou die site is echt serieus te nemen die zat met die twee japanse tuin kabouters op de foto en deed als of deze foto recent was maar die was helaas al uit de tijd dat ze nog bij bluming waren, nu mag hij er nooit meer komen.

en als hij dan zo'n grote kancho is die gordeau waarom dan toch weer steun zoeken met een of andere japanse grootheid.

antwoordt zieltjes winnen en zelf net niet genoeg capaciteit.

oesh


[/quote]

kyokushinkaas
23-07-2006, 19:38
hahaha hou nou toch eens op man

klik hier (http://www.borderlinestoornis.nl/01-borderline.htm)
1 url zegt meer dan duizend woorden.
ik wens u uitzinnig veel leesplezier
:roll: :wink:

Anonymous
23-07-2006, 19:43
wat betreft bijhouden kyokushintoday, daar kon jouw site nog een puntje aan zuigen eh?.. verder zal ik maar de meest wijze zijn en je lekker laten grommen want er komt toch niets normaals uit.
Kom gerust eens een volwassen gesprek aan gaan op het moment dat je kan stoppen om met stront te gooien.


Dit is de site http://www.ikbkk.com/ en jou site sucks met alle onwaarheden

Anonymous
23-07-2006, 19:55
was ff een weekendje weg en wat zie je jan tupperware weer actief en wel als guest.

Kijk nou is blumings schandknaapje De Bruin is weer terug en als GUEST


goh jantje ga in je hol en al die vier scholen van jullie ook, lees ik tot mijn verbazing dat men zegt de echte kyokushin top is weg bij bluming ????? wie dan wel je bedoelt misschien de gordeaus en dat was al niet top,

De Gordeau's is de absolute top in Nederland en die 4 scholen hebben meer kyokushin in zich dan heel de nep IBK van Kuipers bij elkaar


maar je beoelt toch niet de rest jantje fransje tommetje van dat soort lopen er miljoenen rond.

Zielig je kan niet aan ze tippen marinemannetje en dat kyokushin van jou is meer dat gepak, getrek en gerollebol van Bluming.


ik las ook dat de groep { groepje } hollander mee praat op dit forum mijn verzoek naar hun luidt BEK HOUDEN IDIOTEN jullie zijn helemaal niets waard.

Nee jij bent lekker wat waard uit welke grot ben jij gekropen. De Hollander groep is een gerespecteerd groep die overal wordt gewaardeerd


henk al die reacties van de guest richting jou komen van die tupperware nicht, dus totaal niet van enige waarde en inhoud.

Doet zeer he de waarheid, De Bruin en Kuipers jullie zijn fake.


hij is nog laffer dan een wijf die bisexuele politiehond hahahahaha

Met je bek ben je goed maar op de IBK kampen stond je altijd voor joker


de groep van godschalk ook niet meedoen ga lekker met de echte shihan sjaak aan het werk hihihihihi

Wie is er nu wel goed in jou ogen, niet de Gordeau groep, niet de Holalndergroep, niet de Van de Velde groep, niet de Godschalk groep


bekend guest laafe nicht want je roept tegen kuipers kijk op de kamakura site, mou die site is echt serieus te nemen die zat met die twee japanse tuin kabouters op de foto en deed als of deze foto recent was maar die was helaas al uit de tijd dat ze nog bij bluming waren, nu mag hij er nooit meer komen.

Maar die shihans zijn nu wel weg bij Bluming en zitten intussen goed bij de IBK


en als hij dan zo'n grote kancho is die gordeau waarom dan toch weer steun zoeken met een of andere japanse grootheid. antwoordt zieltjes winnen en zelf net niet genoeg capaciteit.oesh

Niks verkeert mee om je organisatie uit te breiden en de IBK doet het tenminste zonder een kruiwagen met dangaadjes

Anonymous
23-07-2006, 20:07
Rare mannen die van musashi afgeven op bluming en wel de hele site behangen met certificaten van bluming.
raar volkje die ex bluming mensen eerst grossieren in dan graden en dan roepen die ouwe gek het zelfde geld voor het gordeau groepje.
doe mij maar hollander die hoor je nooit

Anonymous
23-07-2006, 20:11
jantje dat is niet je organisatie uitbreiden ,die japanners horen HELEMAAL NIET BIJ JULLIE weer lopen julie te pronken met andermans veren.

jantje je denkt dat ik een hiele likker ben maar je kent me niet eens.

afgekeurde politie hond

kyokushinkaas
23-07-2006, 20:17
Dit is de site ikkb.com (http://users.skynet.be/cocachoc/nl-plop.htm) en jou site sucks met alle onwaarheden

wat een prachtige site heb je jon, mijn complimenten :lol:

Anonymous
23-07-2006, 21:31
De Gordeau's is de absolute top in Nederland en die 4 scholen hebben meer kyokushin in zich dan heel de nep IBK van Kuipers bij elkaar


Kamakura, Muramachi, Katsu en Kyokushin Zeeland zijn allemaal top kyokushinscholen en dat kan je van dat zootje bijeen gesprokkelde monumenten niet zeggen.

Anonymous
23-07-2006, 21:40
Rare mannen die van musashi afgeven op bluming en wel de hele site behangen met certificaten van bluming.
raar volkje die ex bluming mensen eerst grossieren in dan graden en dan roepen die ouwe gek het zelfde geld voor het gordeau groepje.
doe mij maar hollander die hoor je nooit

Waar ziet jij de al die certificaten dan ik zie er 1 in totaal. Ik heb Sjaak nog nooit wat over Bluming horen zeggen in al die jaren terwijl Bluming een dagtaak heeft aan Sjaak zwart maken.

En de Gordeau groep idem dito, die hoor je ook nooit wat over Bluming zeggen terwijl Bluming zijn loopjongens Henkie, Jantje en Ruudje in opdracht van de grote #$%*&! hier iedereen lopen af te zeiken. Zegt wat over de mentaliteit in die nep IBK van Kuipers. Lees alleen de site van Bluming en lees zijn boek dan is iedereen een klootzak alleen de zogenaamde bodyguard van Bernhard is toppie :roll:

Als echte kyokushin karateka en gerespecteerde sensei wil je daar toch niet bijhoren lijkt mij want je school krijgt gelijk een negatief stempel opgedrukt.

Anonymous
23-07-2006, 21:46
jantje dat is niet je organisatie uitbreiden ,die japanners horen HELEMAAL NIET BIJ JULLIE weer lopen julie te pronken met andermans veren.

jantje je denkt dat ik een hiele likker ben maar je kent me niet eens.

afgekeurde politie hond

Schelden doet geen zeer dat zijn we al jaren gewend van Bluming en zijn kornuiten dus alles went. En met Bluming hebben we gelijk alle rotte appelen verwijderd zoals JAN DE BRUIN en RUUD MULLER en voor de rest zijn alle echte kyokushin karatekaas gebleven. Even voor de duidelijkheid de 2 Japanners horen bij de IBK net als Mladen Å*ančić 6th Dan van Kroatie en daar veranderd Bluming en zijn brulboeien niks aan,