PDA

View Full Version : TUF 3 episode 8 --> SPOILER



ashi76
26-05-2006, 14:15
Ben ik de enige die Danny een vogelverschrikker vind ????

"Now i'm a ultimate fighter"... flikker toch op man.

Die ene punch had ik ook nog wel voor elkaar gekregen. Verder heeft hij alleen maar slaag gehad.

Jochem
26-05-2006, 14:37
vind dat ze hem nogal afzeiken deze aflevering. Volgens mij was ie best ok. Over zijn skills... tja, van zjn rug kon ie iig weinig.

ashi76
26-05-2006, 15:06
Volgens mij vind hij vooral zichzelf heel goed.
Hoe kan je nou zo praten nadat je zo'n partij hebt neergezet... :?

Anonymous
26-05-2006, 23:28
Ed heeft een nette partij neergezet, ik had echter veel meer verwacht qua explosiviteit, z'n stoten en elbows richte weinig tot geen schade aan. Natuurlijk was het genoeg om te zorgen dat danny ze rug(arm) weg gaf(heel stom hoe hij dat deed trouwens).

Ik dacht trouwens ook dat danny z'n rug een beetje als excuus gebruikte, als het zwaar werd speelde opeens ze rug op..

Punk in drublic
27-05-2006, 01:08
Ook moi was een beetje teleurgesteld in Ed. Hij kan met z'n mond meer dan met z'n vuisten. Overigens wel een relaxte overwinning op Danny "ik hoor thuis in de ufc" Oren.
Het nivo valt me (excuseer mijn duits) Ueberhaupt behoorlijk tegen. Bisping... OK, Starnes..... OK, maar verder. Nee ik geloof niet dat er veel talent tussen zit.
Nog een weekje en dan zien we ook de laatste 2 in actie. Kijken of Hamill echt the real deal is.

Deuce
27-05-2006, 13:30
The fact is was picked last, everybody saw how tough i was.... :lol:

Ja lol...UFC punchingbag... :lol:

Ronald
27-05-2006, 14:03
Ik vond deze aflevering sowieso erg saai. Je zit gewoon eerst 31 minuten naar niks te kijken. Voortdurend mensen aan het woord die zeggen hoe goed ze zijn en wat ze allemaal wel niet met die ander gaan doen. Na 5 minuten heb ik dat wel gezien :? .

Volgend jaar moeten ze echt die battles weer in gaan voeren. Dan gebeurd er tenminste nog wat.

Jeru
27-05-2006, 14:16
Het zou inderdaad beter zijn om er wat meer actie in te gooien.... Dat big brother gedoe is getting old...
Hahahaha LMAO @ Danny met zijn "I'm a UFC fighter" :lol:
en Tito droog zeggen dat hij dat zeker niet is (en wellicht nooit zal zijn)...

Remco
27-05-2006, 14:32
Op deze manier wordt het te duidelijk wat een leeghoofden het zijn.

Ik bedoel: items over het gilletje van Matt, het gehang op de bank, auto in auto uit, badschuimworstelen, bak ijs gooien. De lamlendigheid druipt ervan af.

Als het nou allemaal godgegeven talenten waren was dat nog niet zo erg, maar het zijn over het algemeen ook middelmatige vechters.

Chico
27-05-2006, 16:51
ze moeten meer van de trainingen laten zien.. hoe die shit is opgebouwd e.d...

danielsan
27-05-2006, 17:17
Ik vond deze aflevering sowieso erg saai. Je zit gewoon eerst 31 minuten naar niks te kijken. Voortdurend mensen aan het woord die zeggen hoe goed ze zijn en wat ze allemaal wel niet met die ander gaan doen. Na 5 minuten heb ik dat wel gezien :? .

Volgend jaar moeten ze echt die battles weer in gaan voeren. Dan gebeurd er tenminste nog wat.


Sluit ik mij volledig bij aan!
Gewoon supersaai zo.