PDA

View Full Version : Hesdsy Olmberg de nieuwe Badr Hari



Anonymous
28-05-2006, 07:36
Gister in het zonnehuis top gevechten.Ik heb daar nu ongeveer 6 keer die Hesdy zien vechten maar wat een topper die zwaargewicht.Ook weer een spetterende K.O. Ik denk dat hij de nieuwe zwaargewicht talent wordt van Ton harink.Pancration/Chakuriki deed het helemaal goed met zijn 5 winst partijen.De beste partij van de avond van die sportschool vond ik Marcello (the Gettho negger) zoals ze hem noemen.Robbie Westmaas ik heb genoten.Zo nu ga ik lekker naar bed,7.30 in the morning.

Anonymous
28-05-2006, 11:23
had marcello gewonnen dan van alexy

Anonymous
28-05-2006, 17:03
nou een nieuwe Badr valt gaat wel heeeeeeeeeeeeeeeel ver maar hij heb het Schitterend gedaan
en Marchello heb gewonnen
maar de echt TOPPER van Thom is in mijn ogen me mattie Yassin

hij heb de zogenaamde TOP talent van nederland Tarik Mokthar die 3 kilo zwaarder was
alle rondes een pakslaag gegeven en gaat die hem nog is 2 keer bijten en onsportief vechten maar goed Yassin je heb hem lekkere pakkie gegeven

peaceee

jordamn
28-05-2006, 17:09
Tarik vs Yassin was zeker een toppartij, maar ik vraag me af of die Tarik echt had gebeten? Ik zag wel op de borst van Yassin een plek wat leek op een beet. Tarik is wel eentje die goed luisterd naar de aanwijzingen van zijn trainer, in dit geval Van Dams.

Anonymous
28-05-2006, 18:12
Nou zeker dat hij had gebeten ik zat bij de ring en kon het duidelijk zien,tot twee keer toe.Hij had gewoon gediskwaliviseerd moeten worden die onsportieveling.En inderdaad Marcello was top.maar ik denk dat hesdy de beste zwaargewicht van nederland wordt

Anonymous
28-05-2006, 19:59
yassin goed gevochten top.

Anonymous
28-05-2006, 20:11
ik weet niet wat die trainers van ckakuriki doen maar elke keer zujn die vechters beter.

Anonymous
28-05-2006, 23:01
nou een nieuwe Badr valt gaat wel heeeeeeeeeeeeeeeel ver maar hij heb het Schitterend gedaan
en Marchello heb gewonnen
maar de echt TOPPER van Thom is in mijn ogen me mattie Yassin

hij heb de zogenaamde TOP talent van nederland Tarik Mokthar die 3 kilo zwaarder was
alle rondes een pakslaag gegeven en gaat die hem nog is 2 keer bijten en onsportief vechten maar goed Yassin je heb hem lekkere pakkie gegeven

peaceee

Nou dat pak slaag verhaal valt allemaal wel mee, naar mijn weten heeft Tarik ook een stel goede klappen uitgedeeld. Tarik is en blijft een top talent die ongetwijfeld ver gaat komen. Vergeet niet dat die jongen nog maar 16 is! Hoe dan ook, Yassin gefeliciteerd met de winst!

Halfshot
28-05-2006, 23:52
nou een nieuwe Badr valt gaat wel heeeeeeeeeeeeeeeel ver maar hij heb het Schitterend gedaan
en Marchello heb gewonnen
maar de echt TOPPER van Thom is in mijn ogen me mattie Yassin

hij heb de zogenaamde TOP talent van nederland Tarik Mokthar die 3 kilo zwaarder was
alle rondes een pakslaag gegeven en gaat die hem nog is 2 keer bijten en onsportief vechten maar goed Yassin je heb hem lekkere pakkie gegeven

peaceee

Mixfight prijsvraag van de deze week.
Zoals u ziet hebben we hierboven een aantal woorden door elkaar gehutseld
Wanneer u een kloppende zin kan maken van deze woorden.
Maakt u kans op een gratis half jaar abonnement van mixfight.nl

over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd

Anonymous
29-05-2006, 00:45
yassin is gewoon een top vechter , het was een mooie partij tarik is ook een goede vechter yassin was gewoon beter , respect voor tarik die het volhoude ,

Anonymous
29-05-2006, 00:47
mensen mensen mensen niet overdrijfen he.

het zal ter zijne tijd mischien best een leuke vechter worden maar om hem nu al te vergelijken met badr gaat mij een beetje te ver.

laat hem maar eerst met bijde benen op de grond blijven staan en niet gelijk vleugels krijgen en denken dat ie er al is want dat is wel wat ik een beetje bij hem bespeur.

maar voor de rest wens ik hem het allerbeste toe.

Benjey Zimmerman
29-05-2006, 02:11
Ik wil er wel tegen vechten hoor!

Anonymous
29-05-2006, 14:02
Ik wil er wel tegen vechten hoor!

ff rustig aan he jij benjey :wink:
tegen wie heb hesdy gevochten dan? tegen roy dijkshoorn zeker?

gr. brian d

ICON
29-05-2006, 14:13
Ik wil er wel tegen vechten hoor!

ff rustig aan he jij benjey :wink:
tegen wie heb hesdy gevochten dan? tegen roy dijkshoorn zeker?

gr. brian d

hey brian wanneer moet jij weer vechten dan?

Anonymous
29-05-2006, 14:29
"de nieuwe Hari"?? Is dat een compliment?! :?

B3 lik3 M3
29-05-2006, 15:02
LMAO@Halfshot


hahaha

Anonymous
29-05-2006, 17:41
Ik wil er wel tegen vechten hoor!

kom maar ouwe zeg maar wanneer
ik ben klaar om jouw ook te slopen kom maar

Anonymous
29-05-2006, 17:48
Ik wil er wel tegen vechten hoor!

kom maar ouwe zeg maar wanneer
ik ben klaar om jouw ook te slopen kom maar

afzender hesdy

Anonymous
29-05-2006, 18:05
Ik wil er wel tegen vechten hoor!

kom maar ouwe zeg maar wanneer
ik ben klaar om jouw ook te slopen kom maar

afzender hesdy
nou hesdy tegen benjey zimmer man wordt een makie hesdy gaat hem echt een pak rammel geven want die zimmer man is echt een jongen die niet kan vechten

Anonymous
29-05-2006, 18:05
Ik wil er wel tegen vechten hoor!

kom maar ouwe zeg maar wanneer
ik ben klaar om jouw ook te slopen kom maar

afzender hesdy
nou hesdy tegen benjey zimmer man wordt een makie hesdy gaat hem echt een pak rammel geven want die zimmer man is echt een jongen die niet kan vechtenja ik vind dat die zimmerman het helemaal niet heeft

Jochem
29-05-2006, 18:08
Ik wil er wel tegen vechten hoor!

kom maar ouwe zeg maar wanneer
ik ben klaar om jouw ook te slopen kom maar

afzender hesdy
nou hesdy tegen benjey zimmer man wordt een makie hesdy gaat hem echt een pak rammel geven want die zimmer man is echt een jongen die niet kan vechtenja ik vind dat die zimmerman het helemaal niet heeft

de laatste 2 gepost in dezelfde minuut, goh zou het misschien dezelfde sukkel zijn

Justinian
29-05-2006, 18:09
Ik wil er wel tegen vechten hoor!

kom maar ouwe zeg maar wanneer
ik ben klaar om jouw ook te slopen kom maar

afzender hesdy
nou hesdy tegen benjey zimmer man wordt een makie hesdy gaat hem echt een pak rammel geven want die zimmer man is echt een jongen die niet kan vechtenja ik vind dat die zimmerman het helemaal niet heeft
...en ik vind dat je maar even lid moet worden en dit onder je eigen naam moet posten :?

Justinian
29-05-2006, 18:13
Ik wil er wel tegen vechten hoor!

kom maar ouwe zeg maar wanneer
ik ben klaar om jouw ook te slopen kom maar

afzender hesdy
nou hesdy tegen benjey zimmer man wordt een makie hesdy gaat hem echt een pak rammel geven want die zimmer man is echt een jongen die niet kan vechtenja ik vind dat die zimmerman het helemaal niet heeft

de laatste 2 gepost in dezelfde minuut, goh zou het misschien dezelfde sukkel zijn
Jochem is trouwens correct schrijf ik na een IP-check :wink:

Benjey Zimmerman
29-05-2006, 18:28
Ik wil er wel tegen vechten hoor!

kom maar ouwe zeg maar wanneer
ik ben klaar om jouw ook te slopen kom maar
Dat zie ik als een uitnodiging !
8oktober in de rijnhal!

Anonymous
29-05-2006, 20:16
Ik wil er wel tegen vechten hoor!

ff rustig aan he jij benjey :wink:
tegen wie heb hesdy gevochten dan? tegen roy dijkshoorn zeker?

gr. brian d

hey brian wanneer moet jij weer vechten dan?

ik vecht zaterdag in tilburg.

Anonymous
29-05-2006, 20:36
Ik wil er wel tegen vechten hoor!

kom maar ouwe zeg maar wanneer
ik ben klaar om jouw ook te slopen kom maar
Dat zie ik als een uitnodiging !
8oktober in de rijnhal!

afgesproken dan

The Bulldog
29-05-2006, 22:29
lijkt me een zeer mooie partij...

Hesdy ik ken er ook nog wel 1 voor je hoor...

Lucky bakker... check onze site..

Highline
29-05-2006, 22:41
nou hesdy tegen benjey zimmer man wordt een makie hesdy gaat hem echt een pak rammel geven want die zimmer man is echt een jongen die niet kan vechten

vreemd ik heb toch ecth een aantal maal met benjey getraind en voorzover ik weet kan hij wel vechten hoor ;)

The Bulldog
29-05-2006, 22:43
nou hesdy tegen benjey zimmer man wordt een makie hesdy gaat hem echt een pak rammel geven want die zimmer man is echt een jongen die niet kan vechten

vreemd ik heb toch ecth een aantal maal met benjey getraind en voorzover ik weet kan hij wel vechten hoor ;)

zeker wel...
Hoop dat ik er van kan gaan genieten in Arnhem..

ICON
30-05-2006, 07:44
Ik wil er wel tegen vechten hoor!

ff rustig aan he jij benjey :wink:
tegen wie heb hesdy gevochten dan? tegen roy dijkshoorn zeker?

gr. brian d

hey brian wanneer moet jij weer vechten dan?

ik vecht zaterdag in tilburg.

succes dan! c klasse? of al B ?

Anonymous
30-05-2006, 12:21
Ik wil er wel tegen vechten hoor!

ff rustig aan he jij benjey :wink:
tegen wie heb hesdy gevochten dan? tegen roy dijkshoorn zeker?

gr. brian d

hey brian wanneer moet jij weer vechten dan?

ik vecht zaterdag in tilburg.

succes dan! c klasse? of al B ?

b

Anonymous
30-05-2006, 12:36
lijkt me een zeer mooie partij...

Hesdy ik ken er ook nog wel 1 voor je hoor...

Lucky bakker... check onze site..

zoiezo iedereen is welkom

Anonymous
31-05-2006, 21:54
Zimmerman aardige jongen kom maar in Amsterdam vechten ik kan Hesdy zal ik vragen of hij je niet meteen ko slaat ok

Benjey Zimmerman
01-06-2006, 19:01
Zimmerman aardige jongen kom maar in Amsterdam vechten ik kan Hesdy zal ik vragen of hij je niet meteen ko slaat ok
Vraag maar aan de leraar of hij je nederlands leert.
Ik vecht overal ,het maakt me dus niets of ik in Amsterdam vecht of ergens anders.
De eerste datum waarop ik vecht is 8oktober in de rijnhal.
Dat is dus de rede dat ik daar tegen Hesdy wil vechten.

Anonymous
01-06-2006, 22:17
Zimmerman aardige jongen kom maar in Amsterdam vechten ik kan Hesdy zal ik vragen of hij je niet meteen ko slaat ok
Vraag maar aan de leraar of hij je nederlands leert.
Ik vecht overal ,het maakt me dus niets of ik in Amsterdam vecht of ergens anders.
De eerste datum waarop ik vecht is 8oktober in de rijnhal.
Dat is dus de rede dat ik daar tegen Hesdy wil vechten.

zeg t ze benjey

gr. b

Anonymous
02-06-2006, 17:36
Zimmerman aardige jongen kom maar in Amsterdam vechten ik kan Hesdy zal ik vragen of hij je niet meteen ko slaat ok
Vraag maar aan de leraar of hij je nederlands leert.
Ik vecht overal ,het maakt me dus niets of ik in Amsterdam vecht of ergens anders.
De eerste datum waarop ik vecht is 8oktober in de rijnhal.
Dat is dus de rede dat ik daar tegen Hesdy wil vechten.

vecht daar maar tegen iemand anders en kom dan naar amsterdam als het je niet uitmaakt ok
hesdy zal er geen problemen mee hebben om tegen jou te staan
hij vecht tegen iedereen dus ook tegen jouw aangezien hij wel voor hetere vuren heeft gestaan

Highline
02-06-2006, 17:48
vecht daar maar tegen iemand anders en kom dan naar amsterdam als het je niet uitmaakt ok
hesdy zal er geen problemen mee hebben om tegen jou te staan
hij vecht tegen iedereen dus ook tegen jouw aangezien hij wel voor hetere vuren heeft gestaan

fijn dat andere mensen spreken voor hesdy ;), en als het toch zo makkelijk is waarom wilt hij dan niet vechten in de rijnhal en moet het perse in amsterdam gebeuren?

Anonymous
03-06-2006, 16:28
die rappe rik moet zijn b mond eens houden 3 dan waarvan ik denk dat de man niets kan dus gewoon een koekebakker is dieHESDY kan weldegelijk Zimmerman hebben anders gaat hij toch tegen rappe rik

Anonymous
03-06-2006, 16:29
die rappe rik moet zijn b mond eens houden 3 dan waarvan ik denk dat de man niets kan dus gewoon een koekebakker is dieHESDY kan weldegelijk Zimmerman hebben anders gaat hij toch tegen rappe rik

dietrik
03-06-2006, 16:33
die rappe rik moet zijn b mond eens houden 3 dan waarvan ik denk dat de man niets kan dus gewoon een koekebakker is dieHESDY kan weldegelijk Zimmerman hebben anders gaat hij toch tegen rappe rik

wat jij bedoelen?

Justinian
03-06-2006, 17:04
die rappe rik moet zijn b mond eens houden 3 dan waarvan ik denk dat de man niets kan dus gewoon een koekebakker is dieHESDY kan weldegelijk Zimmerman hebben anders gaat hij toch tegen rappe rik

:?:
http://humorix.nu/bilder/bilder/cigaretter/yoda.gif

Anonymous
04-06-2006, 18:11
Hesdy boft maar met zulke fans.

Anonymous
04-06-2006, 18:53
Hesdy boft maar met zulke fans.

hesdy boft dat mensen nog tegen hem durven te vechten

Benjey Zimmerman
04-06-2006, 21:18
Ik heb hesdy gisteren gesproken en hij vertelde mij dat hij niet heeft gereageerd op deze topic.
Ik heb hem wel gevraagd of hij het tegen mij wilde opnemen en hij is akkoord gegaan.
Mijn dank gaat uit naar de enorme boerenlul die deze topic heeft verkracht en mij heeft blij gemaakt met een dode mus!

MissGG
04-06-2006, 21:25
Ik geef het op... Ik kom er niet uit

Mijn logisch leesvermogen laat me in de steek

Benjey Zimmerman
04-06-2006, 21:40
Ik geef het op... Ik kom er niet uit

Mijn logisch leesvermogen laat me in de steek
Iemand heeft onder de naam van Hesdy Olmberg ingelogd en heeft gezegd dat hij klaar was om mij te slopen .
Gisteren ben ik er dus achtergekomen dat het niet Hesdy Olmberg was die dat schreef maar een of andere grapjas die boel op wilde stoken.

Vat je hem ?

Ronald
04-06-2006, 21:44
Ik heb hesdy gisteren gesproken en hij vertelde mij dat hij niet heeft gereageerd op deze topic.
Ik heb hem wel gevraagd of hij het tegen mij wilde opnemen en hij is akkoord gegaan.
Mijn dank gaat uit naar de enorme boerenlul die deze topic heeft verkracht en mij heeft blij gemaakt met een dode mus!
Komt er toch nog wat goeds voort uit dat geouwehoer van die boerenlul :lol: .