PDA

View Full Version : Danny Hoyer daagt jullie Kancho uit



Anonymous
29-05-2006, 11:14
Ik heb gehoord dat Danny Hoyer jullie kanco Aaron Karels gaat uitdagen. Wie wint dit ?

Dennuz
29-05-2006, 11:25
En wie mag jou bron wel niet zijn dan??

En "onze" Kancho? Volgens mij is hij hier al een tijd gebanned hoor..

phranq
29-05-2006, 11:51
Laat Hoyer maar tegen Danny v. Bergen aantreden, die partij staat nog 'open'.

Anonymous
29-05-2006, 12:40
Laat Hoyer maar tegen Danny v. Bergen aantreden, die partij staat nog 'open'.

Inderdaad!!!!

ulysse
29-05-2006, 12:42
Laat Hoyer maar tegen Danny v. Bergen aantreden, die partij staat nog 'open'.

Inderdaad!!!!
Was vergeten in te loggen...

Octavius
29-05-2006, 13:03
Kancho wint. Geen discussie voor nodig.

paspoes
29-05-2006, 14:17
Ik heb gehoord dat Danny Hoyer jullie kanco Aaron Karels gaat uitdagen. Wie wint dit ?

Mensen,

Aaron Karels moet eerst eens tegen Hunter vechten en dan zien we wel verder.....want ik geloof dat danny van hunter gewonnen had :wink: :lol:

Groetjes

ICON
29-05-2006, 14:19
echt jammer dit soort dingen he. een heleboel mensen hebben een " hekel" aan danny hoyer , en dat komt door dit soort topics die altijd door guests gestart worden. waarschijnlijk weet hij er zelf nog geeneens iets van af.

Jay Hoov
29-05-2006, 14:20
echt jammer dit soort dingen he. een heleboel mensen hebben een " hekel" aan danny hoyer , en dat komt door dit soort topics die altijd door guests gestart worden. waarschijnlijk weet hij er zelf nog geeneens iets van af.

jep!

phranq
29-05-2006, 14:30
echt jammer dit soort dingen he. een heleboel mensen hebben een " hekel" aan danny hoyer , en dat komt door dit soort topics die altijd door guests gestart worden. waarschijnlijk weet hij er zelf nog geeneens iets van af.

Er word hier toch niets slechts gezegd over Danny? Er worden wel meer zinloze topics gestart door guests.....

ICON
29-05-2006, 15:22
echt jammer dit soort dingen he. een heleboel mensen hebben een " hekel" aan danny hoyer , en dat komt door dit soort topics die altijd door guests gestart worden. waarschijnlijk weet hij er zelf nog geeneens iets van af.

Er word hier toch niets slechts gezegd over Danny? Er worden wel meer zinloze topics gestart door guests.....

nog niet neej maar dat zal vast nog wel komen. bedoel alleen te zeggen dat dat al vaker gebeurt is. en dat mensen daardoor een hekel krijgen aan iets of iemand terwijl diegene er waarchijnlijk nix aan kan doen

Anonymous
29-05-2006, 15:35
op zicht lijkt het me wel een brute pot, die denk ik dan toch door Aaron gewonnen zou worden.

ashi76
29-05-2006, 15:42
echt jammer dit soort dingen he. een heleboel mensen hebben een " hekel" aan danny hoyer , en dat komt door dit soort topics die altijd door guests gestart worden. waarschijnlijk weet hij er zelf nog geeneens iets van af.

Ik vind dit eigenlijk wel een erg goed argument van Icon en gooi deze topic dus ook op slot.
Mocht Danny deze uitdaging bevestigen kan hij uiteraard altijd weer geopend worden.