PDA

View Full Version : geruchten pride owgp 2e ronde



ICON
29-05-2006, 14:38
GP

MIRKO x YOSHIDA

NOGUEIRA x WERDUM

FUJITA x WAND

BARNETT x HUNT



Super Fights

MARK COLEMAN x SERGEY KHARITONOV

ROGERIO NOGUEIRA x CYBORG

DRAGGO x ROMAN ZENTSOV

PAWEL NASTULA x NAKAMURA KAZUHIRO

http://www.prideofficial.com/cgi-bin...&id=1148024837

p diddy
29-05-2006, 14:57
vette line up

Nickuraba
29-05-2006, 15:23
fujita vs wanderlei..omfg ik weet niet hoor..maar daar heeft wandy een hele kluif aan...ik denk niet dat die fujita er zo maar uit tikt

crocop gaat zowieso dan kont trappen (zal vast niet zo dom zijn om na de grond te gaan dus yoshida krijgt denk ik klappen

nogueira vs wedrum zal wel eheeel saai worden (wedrum kennende) k hoop dat nog hem staand een lesje leert...Op de grond zal het denk ik niet eindigen op een sub.

barnett vs hunt vind ik jammer...ik had hunt liever nog een paar x in actie gezien, maar ik denk dat barnett het gevecht naar de grond brengt en daar pakt die hunt wel..

iig kunnen we dan hopelijk de rematch van crocop vs nog een x zien! daar verheug ik me nu al op!

Anonymous
29-05-2006, 15:44
winnaars:
YOSHIDA
NOGUEIRA
WAND
BARNETT
SERGEY KHARITONOV
ROGERIO NOGUEIRA
ROMAN ZENTSOV
PAWEL NASTULA

Arjan
29-05-2006, 15:45
Zeeer vette lineup!

MIRKO x YOSHIDA

NOGUEIRA x WERDUM

FUJITA x WAND

BARNETT x HUNT

Koommmaarop!! 8-)

Jay Hoov
29-05-2006, 16:15
Ik hoop op...

YOSHIDA

NOGUEIRA

WAND

HUNT



Super Fights
SERGEY KHARITONOV

CYBORG
ROMAN ZENTSOV

NAKAMURA KAZUHIRO

HUNTER
29-05-2006, 16:34
wat een kutline-up.....

lekker hoor mensen met ongeveer dezelfde stijl tegen elkaar. Dat levert nooit mooie partijen op.
fujita vs wand, nog vs werdum, nakamura vs nastula is allemaal een beetje jammer. Hoop alleen dat Mark Hunt eindelijk eens een flying armbar doet.... hoewel dat wel niet zal lukken tegen Barnett :(

jammer

Jochem
29-05-2006, 16:49
wat een kutline-up.....

lekker hoor mensen met ongeveer dezelfde stijl tegen elkaar. Dat levert nooit mooie partijen op.
fujita vs wand, nog vs werdum, nakamura vs nastula is allemaal een beetje jammer. Hoop alleen dat Mark Hunt eindelijk eens een flying armbar doet.... hoewel dat wel niet zal lukken tegen Barnett :(

jammer

dacht ik ook in eerste instantie. Maar nogeira-Werdum wordt echt geen grappling matchup, Hunt tegen barnett kan wel eens een gruwelijk slugfest worden, zelfde als fujita x wand. Alleen Crocop krijgt het makkelijk ben ik bang. (ik hoop overigens heeel hard dat yoshida wint)

Dat gezegd, ik zie toch ook de mogelijkheid voor nog meer spetterende matchups.

Nickuraba
29-05-2006, 17:17
besides..dit zorgt er wel voor dat het eventueel de volgende ronde heel wreed gaat worden...

ik bedoel wie wil crocop vs nog II niet zien??

of barnett vs fujita (naja die boeit me geen drol ahahha)

en uiteindelijk denk ik dus crocop vs barnett...(mits ze doorkopen en mits ze round 3 zo opbouwen)

Anonymous
29-05-2006, 19:21
ik ben benieuwd hoe cyborg het gaat doen ? hij deed het goed tegen manhoef in cage rage.maar denk toch dat hij tegen rogero zeker gaat afleggen :?

Ronald
29-05-2006, 20:30
ik ben benieuwd hoe cyborg het gaat doen ? hij deed het goed tegen manhoef in cage rage.maar denk toch dat hij tegen rogero zeker gaat afleggen :?
Ik denk dat Cyborg in de eerste ronde al gechocked wordt. Tegen Melvin was een fantastische pot, maar Rogerio is een totaal andere vechter. Die zal nooit zo'n gevecht met 'm aangaan.

Mike
29-05-2006, 20:52
ik ben benieuwd hoe cyborg het gaat doen ? hij deed het goed tegen manhoef in cage rage.maar denk toch dat hij tegen rogero zeker gaat afleggen :?
Ik denk dat Cyborg in de eerste ronde al gechocked wordt. Tegen Melvin was een fantastische pot, maar Rogerio is een totaal andere vechter. Die zal nooit zo'n gevecht met 'm aangaan.

Cyborg laat zich niet zomaar choken en submitten hoor, dat is volgens mij nog nooit gebeurd bij hem. iig niet de laatste 8 jaar.

Zou voor mij een grote verassing zijn als Rogerio hem in ronde 1 al laat opgeven. Ik denk dat dit juist wel een spektakel kan worden, en dat Rogerio , of hij t nou wil of niet , ook staand aan de bak moet.

HUNEBED
29-05-2006, 23:11
[ Alleen Crocop krijgt het makkelijk ben ik bang. (ik hoop overigens heeel hard dat yoshida wint)



cro cop gaat het afleggen tegen Yoshida, zekers te weten

ashi-waza
29-05-2006, 23:39
Crocop gaat het opzeker NIET makkelijk krijgen, of het zou alleen een staand gevecht moeten worden.
Yoshida ziet altijd ruimte om dicht bij zijn tegenstander te komen waarna hij zijn tegenstander kan werpen (is tot nu toe in elke partij gebleken) en daarna zijn tegenstander kan submitten, mede omdat hij iemand zeer goed weet te controleren op de grond.

Nickuraba
29-05-2006, 23:56
klopt wat jullie zeggen over yoshida..maargoed..hij is geen heavyweight as far as i know..dus om dan te controleren wordt het extra moeilijk

Shinbone
30-05-2006, 00:19
Yoshida draagt niet voor niets dikwijls een Gi om derhalve het gevecht op de grond te controleren en indien mogelijk te domineren.

Volgens mij zijn de overgave technieken van Crocop niet van dien aard dat hij een opgave kan afdwingen door de Gi van Yoshida tegen hem te gebruiken.

Nickuraba
30-05-2006, 00:30
nee zijn sub skills maybe niet maar de ko power is ook waar die meestal mensen door uitschakelt..dus ik ben benieuwd....

m.g
30-05-2006, 01:11
Damn als dit de line up ios kan het nog wel eens een saai avondje worden. Maar ik hoop dat Jochem gelijk krijgt.

Ronald
30-05-2006, 07:39
Cyborg laat zich niet zomaar choken en submitten hoor, dat is volgens mij nog nooit gebeurd bij hem. iig niet de laatste 8 jaar.
Bij Cyborg is het inderdaad vaak KO slaan of KO gaan, maar hij heeft dan ook nog niet eerder tegen iemand gevochten met de groundskills als die van Rogerio.

ICON
30-05-2006, 07:42
en bovendien is rogerio ook een geweldige bokser

Jay Hoov
30-05-2006, 10:16
je houdt met deze line-up gewoon de grootste namen over voor de halve finale, daarop is gematched lijkt me

as always.......

Remco
30-05-2006, 11:17
Ongeveer de minst mogelijke combinatie. Jammer hoor.

Hunt gaat winnen. Barnett kennende gaat ie namelijk gewoon het slugfest aan. Dat kan misschien nog tegen Alexander, tegen Hunt is dat levensgevaarlijk!

Ik zie Yoshida ook wel winnen.

Virus
30-05-2006, 14:00
Yoshida draagt niet voor niets dikwijls een Gi om derhalve het gevecht op de grond te controleren en indien mogelijk te domineren.

Volgens mij zijn de overgave technieken van Crocop niet van dien aard dat hij een opgave kan afdwingen door de Gi van Yoshida tegen hem te gebruiken.
Mooie woorden hoor :roll:

Toch ben ik van mening dat Crocop deze match dik gaat winnen. Hij`s staand vele malen sterker en ik durf er geld om te verwedden dat Yoshida de grootste moeite gaat krijgen met het tegen de grond werken van Mirko...

Ik zeg een vroege (T)KO voor Crocop...

Jay Hoov
30-05-2006, 14:18
Yoshida draagt niet voor niets dikwijls een Gi om derhalve het gevecht op de grond te controleren en indien mogelijk te domineren.

Volgens mij zijn de overgave technieken van Crocop niet van dien aard dat hij een opgave kan afdwingen door de Gi van Yoshida tegen hem te gebruiken.
Mooie woorden hoor :roll:

Toch ben ik van mening dat Crocop deze match dik gaat winnen. Hij`s staand vele malen sterker en ik durf er geld om te verwedden dat Yoshida de grootste moeite gaat krijgen met het tegen de grond werken van Mirko...

Ik zeg een vroege (T)KO voor Crocop...

Ik denk dat Cro-cop gewoon simpelweg te sterk is voor Yoshida, al hoop ik dat Yoshida z'n arm eraf rukt :D

Shinbone
30-05-2006, 14:25
Mijn fraaie woorden waren eigenlijk bedoeld als reactie op Nick.

Ik ben dezelfde mening toegedaan als jullie. Crocop moet deze partij gewoon kunnen winnen.

Anonymous
04-06-2006, 13:40
Ik had voor het eerst een Pride event gezien en dat was dus de owgp. Vond het een stuk beter dan de UFC. Ik ga in de toekomst dus gewoon beide volgen :)

Maarre, ik vroeg me af, ik zie nu 2 groepen in de owgp, de Gp en de superfights. Wat is precies het verschil tussen die twee?

HUNEBED
04-06-2006, 13:59
de GP is waar het om gaat: de open weight GP, het toernooi dus zoals de ouwe UFC 's maar dan van 16 vechters naar 8 naar 4 naar 2 en dan blijft er één over en dat is Fedor... behalve dit jaar dan. superfights: het woord zegt het al hé losse partijen

Anonymous
04-06-2006, 14:28
Ah ok, duidelijk. Ja, Fedor heeft nog last van zijn hand. Jammer, ik had geen nee gezegd tegen een mogelijke Fedor v Crocop rematch :)

Ronald
04-06-2006, 16:48
Ik had voor het eerst een Pride event gezien en dat was dus de owgp. Vond het een stuk beter dan de UFC. Ik ga in de toekomst dus gewoon beide volgen :)
Als je het regelmatiger gaat volgen zul je ook wel regelmatiger gaan posten. Maak anders ff een accountje aan :wink: .

nicolas the red
08-06-2006, 09:38
The following bouts are confirmed for the next round of the PRIDE Open Weight Grand Prix tournament scheduled for July 1:

-Vanderlei Silva vs. Kazuyuki Fujita
-Mirko CroCop vs. Hidehiko Yoshida
-Josh Barnett vs. Mark Hunt
-Antonio Rodrigo Nogueira vs. Fabricio Werdum

goeie matchmaking, iedereen is aan elkaar gewaagd. geen mismatches deze keer. ik ben benieuwd... als het tenminste ooit uitgezonden geraakt :)

Wheelie
08-06-2006, 10:09
http://www.pridefc.com/pride2005/imgs/top/critical_0607.jpg

FOUR BOUTS ANNOUNCED FOR CRITICAL COUNTDOWN ABSOLUTE '06

Four bouts have been announced for PRIDE FIGHTING'S upcoming July 2nd event, CRITICAL COUNTDOWN ABSOLUTE 2006.

The card so far features Japanese Olympic gold medallist HIDEHIKO YOSHIDA against the Croatian sensation MIRKO "CROCOP" FILIPOVIC.
The "AXE MURDERER" WANDERLEI SILVA is scheduled to war with KAZUYUKI "IRONHEAD" FUJITA.
In addition, MIRKO CROCOP'S Brazilian Jiujitsu coach, FABRICIO WERDUM will face off against fellow Brazilian ANTONIO RODRIGO NOGUEIRA, leaving New Zealander MARK HUNT to duke it out with "THE BABY FACED ASSASIN" JOSH BARNETT.

There will also be a non-tournament bout with Japanese judoka KAZUHIRO NAKAMURA against Chute Boxe's EVANGELISTA "CYBORG" SANTOS.

CRITICAL COUNTDOWN ABSOLUTE is the second round of PRIDE FIGHTING'S 2006 16-Man Grand Prix Tournament. ABSOLUTE means no weight classes. Two more rounds of the tournament remain: CRITICAL COUNTDOWN ABSOLUTE (Second Round) and FINAL CONFLICT ABSOLUTE (Semi-Finals and Finals). The date for the latter event will be announced soon.

CRITICAL COUNTDOWN ABSOLUTE 2006 is scheduled to premiere on North American pay per view on Sunday, July 2, 2006.

INDEMAND, DIRECTV, DISH Network, TVN
PPV Premiere Date: Sunday, July 2, 2006
Premiere Time: 10:00 pm ET, 7:00 pm PT
Count Down show: 9:30 pm ET, 6:30 pm PT

smike
09-06-2006, 00:30
Echt een kkmatchup, zo ongeveer de slechste die ze hadden kunnen doen, sowieso hadden de partijen van Hunt en Minotauro omgedraaid moeten worden, alleen al vanwege de stijlen!

Remco
09-06-2006, 09:15
Iedere andere combinatie was beter, inderdaad!