PDA

View Full Version : 12 November Ahoy, 2H2H ism PRIDE!



Deuce
29-05-2006, 17:45
Vorige week was ik bij de drukker om iets op te halen, en toen viel mijn oog op een paar posters die op de grond lagen, vers van de pers.....

Hierbij de sneak preview! (even snel met mn tel gemaakt)

Ziet er dik uit in ieder geval...2H2H die de samenwerking met PRIDE aangaat......en zoals vorig jaar bewezen ben ik er wel van overtuigd dat er dit jaar ook weer een paar topvechters komen!

http://img154.imageshack.us/img154/6268/afb0116jz.jpg

http://img153.imageshack.us/img153/4916/afb0127qa.jpg

Anonymous
29-05-2006, 17:49
Ik zou graag Menno Dijkstra vs Murat Direcki zien.(knallen)
En ook Faldir Chabari vs Amir Zeyada.

Dat lijken me top partijen

Wheelie
29-05-2006, 17:49
vette shit :lol:

mama
29-05-2006, 17:50
die stonden toch ook al bij de Arena?

Halfshot
29-05-2006, 18:34
Ha daar hebben we Henk Kuipers weer.
Zo hoor je tijden niets van hem,en zo kom je hem overal tegen.

Wheelie
29-05-2006, 19:34
Ik hoorde dat Murat Direcki waarschijnlijk tegen Ray Staring gaat vechten.
Voor Chahbari zijn ze nog op zoek naar een tegenstander, iemand suggesties ? ;)

A.F.
29-05-2006, 19:39
deuce! die stonden al bi de arena :P geen primeur voor jou :wink:

Deuce
29-05-2006, 19:54
deuce! die stonden al bi de arena :P geen primeur voor jou :wink:

Jij zou ze ook niet effe posten dan he lamme zak :wink:

Had er nog niemand over gehoord, hoorde wel een eventuele rematch tussen werdum vs overeem....dat zou wel cool zijn natuurlijk! Maar dat zijn slechts geruchten...who knows..

Ronald
29-05-2006, 21:11
Toch mooi dat je overal een camera bij je hebt tegenwoordig :D .

Jeru
29-05-2006, 21:15
Ze zijn in ieder geval al wat verstandiger door niet meteen hoog van de toren te blazen met Pride namen die misschien wel of niet zeker komen...
Is een leuke lineup!
Rodney trouwens weer MMA????

Jeru
29-05-2006, 22:03
Rodney trouwens weer MMA????

Verzin je eigen vragen, man! ;)

Oh ships hahaha was ook zo verbaasd :wink:

Anonymous
29-05-2006, 22:11
Ha daar hebben we Henk Kuipers weer.
Zo hoor je tijden niets van hem,en zo kom je hem overal tegen.

Ben je hem in het spijkerkwartier tegen gekomen dan :lol: Is die niet te oud om te knokken :shock: die is toch al zeker een stuk over de 50

HUNEBED
30-05-2006, 00:14
Ha daar hebben we Henk Kuipers weer.
Zo hoor je tijden niets van hem,en zo kom je hem overal tegen.

Ben je hem in het spijkerkwartier tegen gekomen dan :lol: Is die niet te oud om te knokken :shock: die is toch al zeker een stuk over de 50

42 om precies te zijn... en maak je geen zorgen jongen, dat wordt een beukpartij

Anonymous
30-05-2006, 01:14
Faldir vs Ali Gunyar top partij.....

m.g
30-05-2006, 02:16
Ziet er goed uit, Spong vs Mes altijd mooi om te zien. Heb al een tijdje niks gezien van spong, behalve dan wat foto's van wedstrijd verslagen.

Nicky
30-05-2006, 07:49
Bestaat Bushdido Europe dan nog wel ? Ziet er trouwens wel super uit.

Anonymous
30-05-2006, 12:08
Dit ziet er al heel goed uit! Ben benieuwd met welke MMA partijen ze gaan komen. Hoop dat die broer van Fedor weer komt..

dtgerald
30-05-2006, 12:33
Dit ziet er al heel goed uit! Ben benieuwd met welke MMA partijen ze gaan komen. Hoop dat die broer van Fedor weer komt..Ja tegen James Thomson slugfest waarschijnlijk.

phranq
30-05-2006, 12:40
Ze zijn in ieder geval al wat verstandiger door niet meteen hoog van de toren te blazen met Pride namen die misschien wel of niet zeker komen...

x2 scheelt weer een hoop teleurstellingen.

Wheelie
30-05-2006, 12:57
Dit ziet er al heel goed uit! Ben benieuwd met welke MMA partijen ze gaan komen. Hoop dat die broer van Fedor weer komt..Ja tegen James Thomson slugfest waarschijnlijk.

hebben al tegen elkaar gevochten en hoef ik geen 2e keer te zien

Jay Hoov
30-05-2006, 13:00
Ik geloof er wederom helemaal niks van...stelletje grappenmakers!

ViceRoy
30-05-2006, 14:02
Zal binnenkort wel weer een officiële verklaring DSE uitgaan inzake het niet betrokken zijn van Pride bij dit "lokaal event".

p diddy
30-05-2006, 14:05
dungeon materiaal?

Deuce
30-05-2006, 14:15
PRIDE of geen PRIDE.........Apy Echteld blijft nog altijd de manager van fedor, alexaner, Arlovski etc

Genoeg pride vechters die eventueel kunnen vechten, want zou apy werkelijk zijn eigen vechters dmv contracten behouden van zijn eigen gala's? (ism 2h2h) Ik dacht het niet....

Vorig jaar vochten er toch ook namen als coleman, randleman, alexander etc.

En waarom zou pride wel vechters zoals Minowa etc naar Amsterdam sturen om daar te trainen?

Beetje vertrouwen mag wel....en idd, er staat nog niks op de poster...maar dat is ook om gemekker van jullie te voorkomen...er wordt nog niet eens iets concreets beloofd of jullie zeiken al?

Just wait and see....

Marco
30-05-2006, 14:40
we wachten idd wel even af......de connecties zijn aanwezig dat dan weer wel..

Anonymous
30-05-2006, 14:51
Ik hoorde dat Murat Direcki waarschijnlijk tegen Ray Staring gaat vechten.
Voor Chahbari zijn ze nog op zoek naar een tegenstander, iemand suggesties ? ;)

rematch tegen Drago aub

phranq
30-05-2006, 14:58
Ik hoorde dat Murat Direcki waarschijnlijk tegen Ray Staring gaat vechten.
Voor Chahbari zijn ze nog op zoek naar een tegenstander, iemand suggesties ? ;)

rematch tegen Drago aub

voor de 4e keer??? doe maar niet....

Halfshot
30-05-2006, 15:40
3e x

Anonymous
30-05-2006, 17:56
PRIDE of geen PRIDE.........Apy Echteld blijft nog altijd de manager van fedor, alexaner, Arlovski etc

Genoeg pride vechters die eventueel kunnen vechten, want zou apy werkelijk zijn eigen vechters dmv contracten behouden van zijn eigen gala's? (ism 2h2h) Ik dacht het niet....

Vorig jaar vochten er toch ook namen als coleman, randleman, alexander etc.

En waarom zou pride wel vechters zoals Minowa etc naar Amsterdam sturen om daar te trainen?

Beetje vertrouwen mag wel....en idd, er staat nog niks op de poster...maar dat is ook om gemekker van jullie te voorkomen...er wordt nog niet eens iets concreets beloofd of jullie zeiken al?

Just wait and see....

X 2

Lee Hottie # 1 fan
30-05-2006, 18:16
tering wat een Ass

het hele topic raakt van slag

HUNEBED
30-05-2006, 18:27
"wait and see" das een goede uitspraak want vorig jaar werd er aardig hoog van de toren geblazen met advertenties van: "om geen valse verwachtingen te wekken doet de organisatie nog geen uitspraak over de definitieve machtmaking. Wel kan gemeld worden dat de volgende vechters.... in het programma zijn opgenomen" en met foto's van Hoost, Fedor, Vovchachyn, Yvel en Hunt zou ook knokken... dus nu maar gewoon eerst zien dan geloven

edit:/ lekkere kont op de andere kant hehe...

Anonymous
30-05-2006, 22:40
Ik denk dat we 2H2H toch wat krediet moeten geven. Ze hebben in maastricht een leuk gala neergezet. En het was weliswaar niet volgens planning vorig jaar in de AHOY maar toch stonden er meerdere grote namen uit Pide te vechten...
Ik vind de thaiboks partijen top tot nu toe.

marcelt
31-05-2006, 00:18
Deze partijen zien er top uit. Maar ben sinds vorige keer sceptisch. we wachten af....................

Immortal
31-05-2006, 00:31
Ja Direckci tegen Dijkstra wil ik ook wel zien

redjuh
31-05-2006, 19:51
damn ik wil een echt pride gala, met alleen maar MMA op pride rules. anders ga ik wel naar een kickboxgala.

Marco (scheids)
01-06-2006, 09:23
damn ik wil een echt pride gala, met alleen maar MMA op pride rules. anders ga ik wel naar een kickboxgala.

Ga je een keer naar Japan ..... :wink:

Anonymous
01-06-2006, 10:26
met de nieuwe 2h2h hoef je niet echt sceptisch te zijn, zij maken geen valse beloftes, het was bushido die niet echt waarmaakte wat ze van te voren beloofde (hunt, vovchanchyn, hoost en fedor.)

Wheelie
05-06-2006, 18:40
damn ik wil een echt pride gala, met alleen maar MMA op pride rules. anders ga ik wel naar een kickboxgala.

Ga je een keer naar Japan ..... :wink:

:lol:

Anonymous
06-06-2006, 08:13
Bestaat Pride dan nog?

Anonymous
06-06-2006, 12:31
Ik zou deze partijen graag willen zien:
Spong vs Mes
Drago vs Simson
Gunyar vs Chahbari
Murat vs Staring

als je dit op je programma hebt staan dan heb je een top Muay Thai evenement.

Anonymous
06-06-2006, 13:16
Ik zou deze partijen graag willen zien:
Spong vs Mes
Drago vs Simson
Gunyar vs Chahbari
Murat vs Staring

als je dit op je programma hebt staan dan heb je een top Muay Thai evenement.

Volgens mij hebben ze nu:
Spong vs Mes
Staring vs Dereci
en ze gaan ook wat met Chabari doen...

Dus je krijgt aardig je zin!

Anonymous
07-06-2006, 12:06
Alistair vecht ook als het goed is tegen ........................

marcelt
07-06-2006, 17:08
Er was nog geen contrzact zei hij zaterdag in Tilburg!

Anonymous
07-06-2006, 20:28
Wat denken jullie van de partij Gegard Mousasi tegen Rodney Faverus?

Gegard gaat goed de laatste tijd en heeft al een aantal partijen in Japan gewonnen (Bushido & Deep) en sinds Rodney weer bij Carbin is zal zijn worstelen er niet echt op vooruit zijn gegaan..

Ik denk dat Mousasi hem er in de 1e of begin 2e ronde uitslaat

Marco (scheids)
08-06-2006, 09:10
Wat denken jullie van de partij Gegard Mousasi tegen Rodney Faverus?

Gegard gaat goed de laatste tijd en heeft al een aantal partijen in Japan gewonnen (Bushido & Deep) en sinds Rodney weer bij Carbin is zal zijn worstelen er niet echt op vooruit zijn gegaan..

Ik denk dat Mousasi hem er in de 1e of begin 2e ronde uitslaat

Lijkt me zeker een super partij !!!

Anonymous
08-06-2006, 12:31
Wat denken jullie van de partij Gegard Mousasi tegen Rodney Faverus?

Gegard gaat goed de laatste tijd en heeft al een aantal partijen in Japan gewonnen (Bushido & Deep) en sinds Rodney weer bij Carbin is zal zijn worstelen er niet echt op vooruit zijn gegaan..

Ik denk dat Mousasi hem er in de 1e of begin 2e ronde uitslaat

Rodney heeft veel meer ervaring en zal gegard daardoor zeker verslaan

Sjaak
08-06-2006, 14:25
Ben er ook bij op deze dag als Jantje Oosterbaan gaat knokken

Yamato Damashii
08-06-2006, 19:36
PRIDE of geen PRIDE.........Apy Echteld blijft nog altijd de manager van fedor, alexaner, Arlovski etc


Is Apy Echteld manager van Andrei Arlovski?
Het is me bekend dat hij manager is van het Red Devil team waar de gebroeders Emelianenko deel van uitmaken, maar dit wist ik niet.

redjuh
08-06-2006, 21:45
damn ik wil een echt pride gala, met alleen maar MMA op pride rules. anders ga ik wel naar een kickboxgala.

Ga je een keer naar Japan ..... :wink:

marco, het is nu toch de bedoeling dat Japan naar ons toe komt???
ism PRIDE. er komt een standing up division in Pride, en/of iets er tussenin, maar dat is er nog niet, dusssss I WANT MMA!

laat het iig vergelijkbaar zijn met de vorige keer, dat was masterlijk! En als het bijv alleen MMA zou zijn, dan heb je waarschijnlijk veel minder last van die fluitende MMA-noobs!

marcelt
08-06-2006, 23:02
Rodney worstelt minder dus Gegard slaat hem eruit?

Kweenie maar rodney kan ook een aardig potje stompen!

Anonymous
09-06-2006, 00:09
go go go rodney
je bent mijn held sla mousasi helemaal in elkaar go go go
juppie jej
rodney is heel sterk als een gorilla hij maakt gegard dood hij eet hem op als een gebakje
wil je geld verdienen zet je al je geld op rodney
rodney the king
ik hou van je rodney je bent super

Anonymous
09-06-2006, 00:15
mousasi hoort niet thuis in pride

Anonymous
09-06-2006, 01:26
Guest
Wat denken jullie van de partij Gegard Mousasi tegen Rodney Faverus?

Gegard gaat goed de laatste tijd en heeft al een aantal partijen in Japan gewonnen (Bushido & Deep) en sinds Rodney weer bij Carbin is zal zijn worstelen er niet echt op vooruit zijn gegaan..

Ik denk dat Mousasi hem er in de 1e of begin 2e ronde uitslaat

Vergeet niet dat veel goede mma vechters bij mr Carbin hebben getraint en nog steeds trainen die toch goed de grondwerk beheersen waar o.a Alstair,Valentijn,Charro,Marloes,Mario,Jacob, Yvel kwam ook uit de dojo van mr Carbin.Rodney traint ook bij Martijn de jong voor zijn grondskills dus vergis je niet.

neem eens een kijkje op zijn site dan weet je het ookgelijk dat je niet veel van hem afweet.

www.rodneyfaverus.nl.

groetjes

Marco (scheids)
09-06-2006, 09:23
mousasi hoort niet thuis in pride

En jij hier niet ! hier praten we met respect over vechters !

inc
09-06-2006, 09:45
mousasi hoort niet thuis in pride

En jij hier niet ! hier praten we met respect over vechters !

scherp marco!.

het lijkt wel alsof het steeds erger wordt met die gasten joh. anyway

gerard of rodney?????? ik twijfel geen moment aan de capaciteiten van beide vechter...my pick- gerard

Anonymous
09-06-2006, 11:23
mousasi hoort niet thuis in pride

Dit slaat nergens op. Hij heeft nu 3 of 4x in Japan gevochten, bij Deep en Bushido en alles voortijdig beslist,

maar we zullen zien of je hem na deze partij nog zo de grond in boort, jullie allemaal hier trouwens

Anonymous
09-06-2006, 11:56
ok volgend onderwerp

sinds wanneer is apy manager van Andrei Arlovski ?

gieloe
09-06-2006, 12:06
rodney wint zeker van mousasi

marcelt
09-06-2006, 15:47
Ik vind het niet de grond in boren als je denkt dat rodney beter is. Op een forum geef je toch je mening?

Marco (scheids)
09-06-2006, 16:04
Ik vind het niet de grond in boren als je denkt dat rodney beter is. Op een forum geef je toch je mening?

IEDEREEN (guest of niet) moet zijn of haar mening kunnen geven op een forum...100% mee eens, maar dan wel met respect aub ... als je thuis je vrouw (of vriend) een dag niet aardig vindt scheld je haar toch ook niet verrot?

En natuurlijk mag een ieder zeggen dat ie Rodney van Gegard ziet winnen of andersom, maar dat kan dan toch ook in normale taal?

marcelt
09-06-2006, 16:22
Ik heb het nog ff nagelezen, maar ik zie geen schelden scheids! :wink: Een guest zegt dat ie vind dat Mousasi niet in Pride hoort. Dat is een mening. Hij vindt zijn niveau daarvoor te laag. Mag je vinden toch? Wat de andere guest zegt ontkracht het trouwens behoorlijk de 3 a 4 voortijdig besliste gevechten in Japan. Geeft blijk van een heel behoorlijk niveau van M.
Maar gelijk of ongelijk hebben daar is een topic op een forum voor. Verder zie ik hier geen disrespect.

Wheelie
09-06-2006, 16:32
als je thuis je vrouw een dag niet aardig vindt scheld je haar toch ook niet verrot?


Niet ? :oops:

:lol:

Marco (scheids)
09-06-2006, 18:38
Ik heb het nog ff nagelezen, maar ik zie geen schelden scheids! :wink: Een guest zegt dat ie vind dat Mousasi niet in Pride hoort. Dat is een mening. Hij vindt zijn niveau daarvoor te laag. Mag je vinden toch? Wat de andere guest zegt ontkracht het trouwens behoorlijk de 3 a 4 voortijdig besliste gevechten in Japan. Geeft blijk van een heel behoorlijk niveau van M.
Maar gelijk of ongelijk hebben daar is een topic op een forum voor. Verder zie ik hier geen disrespect.

Ik doelde eigenlijk meer op :

go go go rodney
je bent mijn held sla mousasi helemaal in elkaar go go go
juppie jej
rodney is heel sterk als een gorilla hij maakt gegard dood hij eet hem op als een gebakje
wil je geld verdienen zet je al je geld op rodney
rodney the king
ik hou van je rodney je bent super

marcelt
09-06-2006, 22:54
Tja begrijp ik wel. het is meer de manier van uitdrukken. Sla hem in elkaar. Tja dat verstaat de normale mens onder MT of MMA "in elkaar slaan".
"Maakt hem dood , eet hem op als een gebakje"is een niet erg subtiele manier om te zeggen dat Rodney makkelijk wint en hem dus op kan vreten.
Ik vind het zelf niet iets om je aan te storen, maar goed daar verschillen wij dus over van mening.

Anonymous
11-06-2006, 02:57
als je thuis je vrouw een dag niet aardig vindt scheld je haar toch ook niet verrot?


Niet ? :oops:

:lol:

LOL! :lol:

Anonymous
11-06-2006, 03:59
Even om misverstanden ter voorkomen.
Ik manage samen met Vadim Finkelchtein het Red Devil Russia Team.Dit zijn vechters als Amar Suleov , Andrei Semenov , Ibrahim Magamedov , Roman Zentzov , Alex en Fedor Emelianenko.

Er is ook een Red Devil Team international opgericht met daar in Vechters uit nederland en frankrijk. tyrone Spong , Gegard Mousasi , Carl Amassou en chirile Diabate. zijn hier van enkele bekende namen. binnenkort zal er over het europese team nog nieuws volgen. ReD Devil wordt hier vertegenwoordigd door Bertrand Ammasou , Bart Hagendoorn en Apy Echteld


Ook in America heeft Red Devil reeds een management samen met White Chocolate Management. Diego Sanchez 17 wins en geen verlies partijen in de UFC Cheik kango , die binnen kort zijn entree maakt in de UFC.Dit zijn voor Europa de bekendste vechters. In middels zijn ook de laatste onderhandelingen gaande met Babalo . Red Devil wordt in de states vertegenwoordigd door Reed Wallace Vadim Finkelchtein en Apy Echteld


Orlovski staat niet onder contract bij Red Devil. Misschien iets voor GG. :lol:



Apy Echteld

Wheelie
11-06-2006, 10:31
Duidelijk verhaal Apy.
Wist niet dat jullie ook het management van Diego Sanchez deden, cool.
Succes.

Anonymous
12-06-2006, 17:11
go go go rodney
je bent mijn held sla mousasi helemaal in elkaar go go go
juppie jej
rodney is heel sterk als een gorilla hij maakt gegard dood hij eet hem op als een gebakje
wil je geld verdienen zet je al je geld op rodney
rodney the king
ik hou van je rodney je bent super

whahaha grapjes jij bent echt een sukkel zonder verstand he :!: :!: :!: belive me first minut first round

ICON
14-06-2006, 15:06
van de buren www.fighttalk.nl
en die hebben t weer van
http://www.profightstore.com/content.asp?mode=news&action=details&ID=1354


Muay Thai borbe:

. Ali Gunyar - Khalid Chabari
. Ray Staring - Marco Pique
. Joeri Mes - Tyrone Spong
. Ashwin Balrak - Brecht Wallis
. Naoufal "Iron Leg" Benazzouz - Gokhan Saki



MMA borbe (PRIDE pravila):

. Ikuhisa Minowa - Michael Knaap
. Gerard Mousasi - Rodney Faverus



Ostali sudionici:

. Aleksander Emelianenko
. Gilbert Yvel
. Roman Zentsov
. Alistair Overeem
. James Thompson
. Zuluzinho
. Charles "Krazy Horse" Bennett

knaap tegen minowa!!cool voor knaap. hoop dat dit echt waar is

Wheelie
14-06-2006, 16:01
Het klopt ongeveer wel ja van wat ik gehoord heb :wink:

dokter flinstone
14-06-2006, 17:00
Wat mij gewoon opvalt is dat men het sommige vechters niet lijkt te gunnen. Altijd dat gezeik van die wel, die niet, hij hoort niet in pride en weet ik wel wat voor andere zaken. Ik zal het 1 keer voor gegard opnemen en voor de rest bekijken de meeste guests het maar.

Gegard heeft in zijn korte loopbaan veel gewonnen. Hij heeft goede partijen gedraait en bijna alles ook zeer makkelijk gewonnen. Hij heeft de kans gekregen om naar japan te gaan en heeft die natuurlijk met beide handen aangenomen. In japan wint hij ook z'n wedstrijden voortijdig dus op dat punt hoort hij zeker in japan.

Of er meer goede vechters (en misschien betere) in nederland zijn: absoluut. Of deze vechters het ook zouden kunnen maken in Japan: ja misschien wel.

Wat ik hier ook vaker gelezen heb: Hij heeft mazzel door Apy en Ino. Dat heeft zeker geholpen (persoonlijke mening). Maar ze staan niet met z'n drien in de ring dus gegard moet het toch helemaal zelf doen in de ring. Zijn wedstrijden heeft hij dan ook gewonnen en niet apy of Ino. Dat beide heren goede connecties hebben dat scheelt absoluut een hoop maar ik sta toch ook niet in pride (terwijl ik Ino goed ken en apy wel eens gesproken heb). Het is de combi die het doet.
Nu alles weer even in perspectief brengen. Als ik een goede wetenschapper wil worden dan ga ik werken/solliciteren bij de beste onderzoeksinstellingen. Dit omdat ik bij de cream de la cream wil werken omdat ik daar beter van wordt. Iedereen is vrij om te gaan trainen waar hij wil en als je hoger op wil komen dan ga je naar de top-sportscholen of top-management teams. Maar dan nog: als je niet voldoende talent hebt dan kan je nog zoveel grote namen achter je hebben staan maar als je elke eerste ronden zwaar KO gaat dan willen ze je echt niet hebben in japan.

phranq
14-06-2006, 17:36
van de buren www.fighttalk.nl
en die hebben t weer van
http://www.profightstore.com/content.asp?mode=news&action=details&ID=1354


Muay Thai borbe:

. Ali Gunyar - Khalid Chabari
. Ray Staring - Marco Pique
. Joeri Mes - Tyrone Spong
. Ashwin Balrak - Brecht Wallis
. Naoufal "Iron Leg" Benazzouz - Gokhan Saki



MMA borbe (PRIDE pravila):

. Ikuhisa Minowa - Michael Knaap
. Gerard Mousasi - Rodney Faverus



Ostali sudionici:

. Aleksander Emelianenko
. Gilbert Yvel
. Roman Zentsov
. Alistair Overeem
. James Thompson
. Zuluzinho
. Charles "Krazy Horse" Bennett

knaap tegen minowa!!cool voor knaap. hoop dat dit echt waar is

En nu maar hopen dat deze line up blijft staan....ben zéér benieuwd...

marcelt
15-06-2006, 18:17
Alleen Mes -Spong is al een kaartje waard. Of dat beest de broer van....................