PDA

View Full Version : Bas Rutten terug in de kooi???



ICON
30-05-2006, 16:09
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=2152&zoneid=2

hoop dat het echt waar is.

ICON
30-05-2006, 16:11
dit is trouwens de line up. wel een vette card

Quinton Jackson vs Matt Lindland

Ricco Rodriguez vs Ron Waterman

Lyoto Machida vs Vernon White

Ivan Salaverry vs Art Santore

Kimo Leopoldo vs Bas Rutten

Rob McCullough vs Opponent TBD

Jason Miller vs. Opponent TBD

Anonymous
30-05-2006, 16:35
lol ik denk dat ze vernon white kunnen opnemen na die wedstrijd

Anonymous
30-05-2006, 20:09
anders ricco wel...die waterman is beslist geen mietje...

Paganstars
30-05-2006, 20:16
als het echt waar is zou het wel heel vet zijn!

Hollandpride
30-05-2006, 21:56
Die line up is 1 van de vetste die ik in tijden heb gezien!

Beter als de cards van UFC en Pride de laatste tijd.

MZN
30-05-2006, 22:16
anders ricco wel...die waterman is beslist geen mietje...

Ik voorspel een heleboel gezweet, gehijg en op de grond wat walvis imitaties....

Ricco Rodriguez ziet er tegenwoordig uit alsof de crew van de nutty professor in zijn slaap een geintje bij hem hebben uitgehaald.

Het spijt me dat ik het zo breng maar het doet echt pijn aan m'n ogen...

Edit: ik was nog even vergeten te zeggen hoe vet 't me lijkt om Bas weer aan de gang te zien gaan.

Het klopt ook wel een beetje met zijn vertrek bij pride, toen men aan hem vroeg of hij nog ging vechten dan zei hij altijd dat ie 't te druk had met andere dingen.

Hij is nu weg bij Pride omdat ie daar geen tijd meer voor had. Als het waar is had ie 't te druk met trainen en da's een goed teken. En Kimo kan ie hebben zeg ik :D.

Ronald
30-05-2006, 22:50
Ziet er in ieder geval heel erg veel belovend uit!

marcelt
30-05-2006, 23:10
Ik denk dat Bas beter zijn reputatie kan houden zoals ie is. zie Ramon Dekkers. Ze kunnen na een paar jaar stilstand (achteruitgang) nooit meer brengen als waar ze indertijd legendarisch mee geworden zijn. Evengoed wil ik Bas graag zien vechten!

Nickuraba
30-05-2006, 23:10
eheh riccon is indeed HUUUUGGE geworden..zijn laatste fight in een slechte show met een lekkere blonde opblaaspop die presenteerde zag die er uit als een compleet vatje