PDA

View Full Version : titelgevechten



Edwin van os
31-05-2006, 20:06
Voor ons gala in Alkmaar willen wij vijf MMA titelgevechten houden om tegen onze jongens te vechten. Wie vinden jullie waardige tegenstanders?
tot 70 kg Thiago Tavares Gym Alkmaar
tot 77 kg Salazar Bergo Gym Alkmaar
tot 83 kg Thiago Jambo Gonsalves Gym Alkmaar
tot 93 kg Hakim Gouram Gym Alkmaar
Heavyweight Fabiano Scherner Gym Alkmaar.
Denk even mee alsjeblieft.

Halfshot
31-05-2006, 20:10
Om welke (MMA)titels worden deze partijen gevochten?

Edwin van os
31-05-2006, 20:15
Waarschijnlijk de vacante FFE titels.

Wheelie
31-05-2006, 20:19
Wie vinden jullie waardige tegenstanders?
tot 70 kg Thiago Tavares Gym Alkmaar
.

Furdjel de Windt

redjuh
31-05-2006, 20:21
scherner vs Hardonk

HUNTER
31-05-2006, 20:22
-70: Thiago vs Vincent Latoel.. en anders wil ik ook wel hoor ;)
-76: Salazar vs Wim de Putter (exit bjj)
-83: Thiago Jambo vs Bastiaan Rejen (tatsujin)
-93: Hakim vs Karl Amoussou (frankrijk)
+93 Fabiano vs Brandon Vera (rematch van UFC!!! zou super vet zijn)

HUNTER
31-05-2006, 20:24
en ik zat er idd net aan te denken... Antoni vs Fabiano zou idd ook wel heel vet zijn

Wheelie
31-05-2006, 20:24
tot 83 kg Thiago Jambo Gonsalves Gym Alkmaar
.

Siyar Bahadurzada

HUNTER
31-05-2006, 20:25
Of Thiago vs Martijn de Jong -83 kg???

Edwin van os
31-05-2006, 20:26
Vera? Denken jullie ook een beetje om onze centjes haha
Hunter, kwam Marieke die handschoenen nog ophalen?
Verder wel een paar leuke ideeen gezien.

Kaoklai
31-05-2006, 20:26
tot 70 kg Thiago Tavares Gym Alkmaar vs Menno Dijkstra/ of Danny Hoyer
tot 77 kg Salazar Bergo Gym Alkmaar vs Rodney Troost
tot 83 kg Thiago Jambo Gonsalves Gym Alkmaar / Chico El Toro
tot 93 kg Hakim Gouram Gym Alkmaar vs Milco Voorn
Heavyweight Fabiano Scherner Gym Alkmaar vs Ralf Wonnink ( Underdoug ) of Fyeet van Team Schreiber..


Groeten

Wheelie
31-05-2006, 20:30
In de gewichtsklasse tot 70 kg is Furdjel de Windt gewoon de beste van NL dus laat hem dan ook voor die titel vechten ;)

Anonymous
31-05-2006, 20:34
tot 77 kg Salazar Bergo Gym Alkmaar vs oktay karatas
tot 70 kg Thiago Tavares Gym Alkmaar vs 1 van de souffi

Anonymous
31-05-2006, 21:12
Bergo oktay zeker interessant
Scherner tegen Voorn?
Haalt de windt de 70 kg?

Anonymous
31-05-2006, 21:30
menno dijkstra tot 70 kl
die kan echt super knokken ook mma :D
dat wil ik wel zien

Justinian
31-05-2006, 21:34
tot 70 kg Thiago Tavares Gym Alkmaar
Furdjel de Windt, Aaron Karels, Sebastiaan Munter, Vincent Latoel

tot 77 kg Salazar Bergo Gym Alkmaar
Chico Martinez*, Jan Overduin, Joey van Wanrooij, Romano de los Reyes, Oktay Karatas

tot 83 kg Thiago Jambo Gonsalves Gym Alkmaar
Bram van Koppen, Raffles la Rose, Siyar, Willy Ni, Mathieu Lawalatta

tot 93 kg Hakim Gouram Gym Alkmaar
Jordan Radev!

Heavyweight Fabiano Scherner Gym Alkmaar.
Remco Pardoel (indien blessurevrij), Andy Jekel(!), Milco Voorn, Antoni Hardonck, Dave Dalgliesh,


* ik dacht dat hij de FFE titel dit jaar heeft gewonnen tijdens de partij tegen Joey van Wanrooij

HUNTER
31-05-2006, 21:40
tot 93 kilo:
Hakim Gouram vs Roy vd Wal !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben
31-05-2006, 21:40
ik dacht tot 70kg van team duncan marc duncan : :wink:

Justinian
31-05-2006, 21:41
tot 93 kilo:
Hakim Gouram vs Roy vd Wal !!!!!!!!!!!!!!!!!!
I'm not worthy ;)

Deuce
31-05-2006, 22:01
tot 70 kg Thiago Tavares Gym Alkmaar
Danny van bergenof marc duncan


tot 77 kg Salazar Bergo Gym Alkmaar
Joey van Wanrooj of Furdjel de wint (als ie t gewicht haalt)

tot 83 kg Thiago Jambo Gonsalves Gym Alkmaar
Siyar, siyar en siyar :lol:

tot 93 kg Hakim Gouram Gym Alkmaar
Dave Dalgliesh...rematch en/of Dave Paul

Heavyweight Fabiano Scherner Gym Alkmaar.
Milco voorn

Anonymous
31-05-2006, 23:02
Wie vinden jullie waardige tegenstanders?
tot 70 kg Thiago Tavares Gym Alkmaar
zeker weten: Danny Hoyer :twisted:

ashi-waza
31-05-2006, 23:15
-83 kg : Thiago Jambo vs Bastiaan Rejen !!!

Deuce
31-05-2006, 23:17
Vind het alleen wat vreemd dat er zo met die titel gestrooid wordt....

De meeste namen die vechten ken ik niet eens :?

Halfshot
31-05-2006, 23:28
Vind het alleen wat vreemd dat er zo met die titel gestrooid wordt....

De meeste namen die vechten ken ik niet eens :?
Hehe eindelijk.
Dit zijn allemaal mooie wedstrijden.
Maar Titels???

Nederlands en Europees lijk me niet niet logisch
En wereld lijk me overdreven

Anonymous
31-05-2006, 23:39
tot 70 kg Thiago Tavares Gym Alkmaar
Bytchkov of Brian lo an joe
tot 77 kg Salazar Bergo Gym Alkmaar
Per Ecklund,
tot 83 kg Thiago Jambo Gonsalves Gym Alkmaar
gegard mousasi, Boris Johnstomp FR
tot 93 kg Hakim Gouram Gym Alkmaar
Fatih/Rodney Faverus
Heavyweight Fabiano Scherner Gym Alkmaar.
Gilbert Yvel, Anthonie Hardonk

Anonymous
01-06-2006, 00:29
Waarschijnlijk de vacante FFE titels.

dacht dat de f.f.e niet aan titels deed??

en ik vind dat dalgliesh wel een rematch verdiend tegen hakim!!

Wheelie
01-06-2006, 09:59
Haalt de windt de 70 kg?

Volgens mij wel ja ;)

Wheelie
01-06-2006, 10:00
tot 93 kilo:
Hakim Gouram vs Roy vd Wal !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaaaaaaaaa, alleen voor deze partij komt heel mixfight al naar het gala

Sebas, zeer goed van je ik had er effe niet aan gedacht

Roy v/d Wal : http://www.triker.nl/photos/various/imagepages/image26.htm

Anonymous
01-06-2006, 10:22
Jordan Radeev tot 93kg

phranq
01-06-2006, 11:40
ik dacht dat hij de FFE titel dit jaar heeft gewonnen tijdens de partij tegen Joey van Wanrooij

Dat was geen titelgevecht maar een beltfight.

Anonymous
01-06-2006, 11:53
zo komt er ook nooit 1 bond !!!

Justinian
01-06-2006, 12:30
ik dacht dat hij de FFE titel dit jaar heeft gewonnen tijdens de partij tegen Joey van Wanrooij

Dat was geen titelgevecht maar een beltfight.
Ah ok. Wat houdt dat precies in dan, dat je als prijs in plaats van een beker een belt krijgt?

phranq
01-06-2006, 12:47
ik dacht dat hij de FFE titel dit jaar heeft gewonnen tijdens de partij tegen Joey van Wanrooij

Dat was geen titelgevecht maar een beltfight.
Ah ok. Wat houdt dat precies in dan, dat je als prijs in plaats van een beker een belt krijgt?

Een beltfight is niets meer dan een prestigefight, voorwaarde is dat 1 vechter een titel bezit van welke bond dan ook alleen staat de titel niet op het spel....Piele vocht op hetzelfde gala ook een beltfight.

Anonymous
01-06-2006, 13:51
Voor thaiboksen zit er inderdaad niemand op titels te wachten door de wirwar van bonden en verschillende soorten titels, met MMA ga ik daar echter niet in mee. Ik denk best dat het MMA wat gestructureerder kan. Hier wordt toch niet met titels gesmeten?
Voorwaarde is wel vind ik 1 titel per gewichtsklasse, niet Nederlands, benelux, europese en wereldtitels. Ook vind ik dat we internationale regels en gewichtsklassen moeten hanteren.
En als iemand niet "titelwaardig" is, dan pak je die titel gewoon in de ring af.
Edwin

A.F.
01-06-2006, 14:02
ik heb die tavares zien vechten in het zonnehuis en ik denk toch echt dat die een maatje te groot is voor Hunter of Hoyer, Furdjel lijk me in ieder geval een betere keus

helemaaql mee eens ... die hoyer durft niet eens tegen danny van bergen te vechten...dus zou het een beetje raar zijn als ie wel tegen tavares uit zou komen ... lol

ik denk zelf dat er weinig mensen in NL tegen deze boys zijn opgewassen

Justinian
01-06-2006, 14:41
ik dacht dat hij de FFE titel dit jaar heeft gewonnen tijdens de partij tegen Joey van Wanrooij

Dat was geen titelgevecht maar een beltfight.
Ah ok. Wat houdt dat precies in dan, dat je als prijs in plaats van een beker een belt krijgt?

Een beltfight is niets meer dan een prestigefight, voorwaarde is dat 1 vechter een titel bezit van welke bond dan ook alleen staat de titel niet op het spel....Piele vocht op hetzelfde gala ook een beltfight.
Helder, ik wist alleen niet dat Joey op dat moment een titel had. Was wat mij betreft trouwens een fantastisch gevecht van beide vechters!

schneider
01-06-2006, 14:56
waneer word dit gala gehouden dan!

phranq
01-06-2006, 16:03
ik dacht dat hij de FFE titel dit jaar heeft gewonnen tijdens de partij tegen Joey van Wanrooij

Dat was geen titelgevecht maar een beltfight.
Ah ok. Wat houdt dat precies in dan, dat je als prijs in plaats van een beker een belt krijgt?

Een beltfight is niets meer dan een prestigefight, voorwaarde is dat 1 vechter een titel bezit van welke bond dan ook alleen staat de titel niet op het spel....Piele vocht op hetzelfde gala ook een beltfight.
Helder, ik wist alleen niet dat Joey op dat moment een titel had. Was wat mij betreft trouwens een fantastisch gevecht van beide vechters!

Die titel had Chico toch?

Justinian
01-06-2006, 17:21
ik dacht dat hij de FFE titel dit jaar heeft gewonnen tijdens de partij tegen Joey van Wanrooij

Dat was geen titelgevecht maar een beltfight.
Ah ok. Wat houdt dat precies in dan, dat je als prijs in plaats van een beker een belt krijgt?

Een beltfight is niets meer dan een prestigefight, voorwaarde is dat 1 vechter een titel bezit van welke bond dan ook alleen staat de titel niet op het spel....Piele vocht op hetzelfde gala ook een beltfight.
Helder, ik wist alleen niet dat Joey op dat moment een titel had. Was wat mij betreft trouwens een fantastisch gevecht van beide vechters!

Die titel had Chico toch?
Nope, vandaar m´n vraag :wink:

Anonymous
01-06-2006, 17:23
Beste Edwin, waarom zijn het alleen Gym Alkmaar vechters die mogen vechten voor de titel ?
Er zijn genoeg andere vechters te noemen die het meer verdienen IMO.
Ik bedoel het niet verkeerd maar vraag het me gewoon af

Justinian
01-06-2006, 17:35
Beste Edwin, waarom zijn het alleen Gym Alkmaar vechters die mogen vechten voor de titel ?
Er zijn genoeg andere vechters te noemen die het meer verdienen IMO.
Ik bedoel het niet verkeerd maar vraag het me gewoon af
Er zijn ook 5 'niet-Gym Alkmaar vechters' die vechten voor de titel :lol:

Anonymous
01-06-2006, 23:22
flipper hij trapt werpt stoot en klemt jouw volledig kapot, zou jij vechten tegen iemand waar je, je enkel tegen gebroken heb :?: Kom op ej, ik zeg geef Hoyer die kans tot 70 8-)

Duncan
02-06-2006, 01:41
Wil eerst even kwijt dat sommige mensen beter hun huiswerk moeten doen voordat ze Menno Dijkstra of Danny Hoyer noemen als tegenstander voor Thiago Tavares!

Er zijn in Nederland zoals Flipper al zegt weinig mensen wie zich kunnen meten met die ATT/Gym Alkmaar vechters welke voor een titel(welke titels eigenlijk?) gaan!
Er lopen behalve Gilbert, Allistair en Martijn ook gasten rond die van BJJ blackbelts gewonnen hebben.
Siyar Bahaduzarda En Jordan Radev om er twee te noemen.
En dan heeft Nederland nog een aantal vechters die tegen BJJ-blackbelts gevochten en helaas verloren hebben.
Verder heb je er nog een aantal die het zeker niet slecht zullen doen en of zeker een kans verdienen.
Persoonlijk vind ik dat Willy Ni hier een uitstekend voorbeeld van is!

Ik neem aan dat Edwin van Os serieus is, wees zelf dan ook serieus en maak jezelf niet belachelijk door
thai-boksers of met alle respect(!!!) Danny Hoyer of de gebroeders Soufi te noemen!

tot 70 kg Thiago Tavares vs Furdjel de Windt, Vincent Latoel, Danny van Bergen of...

tot 77 kg Salazar Bergo vs Furdjel de Windt, Willy Ni of Wim de Putter

tot 83 kg Thiago Jambo vs Siyar Baharduzarda

tot 93 kg Hakim Gouram vs Jordan Radev, Nathan Schouteren of Dave Dalgliesh(rematch)

+93 kg Fabiano Scherner vs Milco Voorn, Anthony Hardonck, Valentijn Overeem of Gilbert Yvel.

Marc Duncan.

The Bulldog
02-06-2006, 01:46
Wil eerst even kwijt dat sommige mensen beter hun huiswerk moeten doen voordat ze Menno Dijkstra of Danny Hoyer noemen als tegenstander voor Thiago Tavares!

Er zijn in Nederland zoals Flipper al zegt weinig mensen wie zich kunnen meten met die ATT/Gym Alkmaar vechters welke voor een titel(welke titels eigenlijk?) gaan!
Er lopen behalve Gilbert, Allistair en Martijn ook gasten rond die van BJJ blackbelts gewonnen hebben.
Siyar Bahaduzarda En Jordan Radev om er twee te noemen.
En dan heeft Nederland nog een aantal vechters die tegen BJJ-blackbelts gevochten en helaas verloren hebben.
Verder heb je er nog een aantal die het zeker niet slecht zullen doen en of zeker een kans verdienen.
Persoonlijk vind ik dat Willy Ni hier een uitstekend voorbeeld van is!

Ik neem aan dat Edwin van Os serieus is, wees zelf dan ook serieus en maak jezelf niet belachelijk door
thai-boksers of met alle respect(!!!) Danny Hoyer of de gebroeders Soufi te noemen!

tot 70 kg Thiago Tavares vs Furdjel de Windt, Vincent Latoel, Danny van Bergen of...

tot 77 kg Salazar Bergo vs Furdjel de Windt, Willy Ni of Wim de Putter

tot 83 kg Thiago Jambo vs Siyar Baharduzarda

tot 93 kg Hakim Gouram vs Jordan Radev, Nathan Schouteren of Dave Dalgliesh(rematch)

+93 kg Fabiano Scherner vs Milco Voorn, Anthony Hardonck, Valentijn Overeem of Gilbert Yvel.

Marc Duncan.

Ik denk dat dit idd een terechte lijst is van mogelijke tegenstanders.

Marc, mooi neergezet...
(een ieder mag zijn mening en favoriet hebben natuurlijk, maar laten we wel reeel kijken naar de opponenten die al vast staan natuurlijk)

Ben in ieder geval benieuwd naar het gala waar dit gaat plaats vinden.

Anonymous
02-06-2006, 10:52
Voordat Natan een titelgevecht aan gaat met een Hakim laat hem maar eerst Jason Jones woppen daarna kunnen we weer verder babbelen 8-)

Iwan
02-06-2006, 11:14
Voordat Natan een titelgevecht aan gaat met een Hakim laat hem maar eerst Jason Jones woppen daarna kunnen we weer verder babbelen 8-)

Volgens mij blijf jij een beetje in het verleden hangen hahaha!
LOL, grappige post!

Duncan
02-06-2006, 12:22
Voordat Natan een titelgevecht aan gaat met een Hakim laat hem maar eerst Jason Jones woppen daarna kunnen we weer verder babbelen 8-)

Die stelling gaat hier denk ik niet op want waar het hier om gaat is dat Edwin vraagt om goede tegenstanders voor zijn jongens en het gaat er niet om dat Nathan van Jason verloren heeft en hierdoor geen titel gevecht zou mogen doen!
En aangezien Jason een knie blesssure heeft heb ik hem niet genoemd in het rijtje goede vechters -93kg en blijven Jordan Radev en Nathan Schouteren in deze klasse over! En de statistieken wijzen wel degelijk uit dat dit BEIDE goede vechters zijn!


dat is inderdaad een goeie lijst ja, en inderdaad, marc duncan zou zelf ook heel goed tegen tavares kunnen draaien ja, zou het in ieder geval wel willen zien

Heb een kleine optie open gehouden door na Danny van Bergen "of...." neer te zetten :wink:

ICON
02-06-2006, 12:24
Voordat Natan een titelgevecht aan gaat met een Hakim laat hem maar eerst Jason Jones woppen daarna kunnen we weer verder babbelen 8-)

Die stelling gaat hier denk ik niet op want waar het hier om gaat is dat Edwin vraagt om goede tegenstanders voor zijn jongens en het gaat er niet om dat Nathan van Jason verloren heeft en hierdoor geen titel gevecht zou mogen doen!
En aangezien Jason een knie blesssure heeft heb ik hem niet genoemd in het rijtje goede vechters -93kg en blijven Jordan Radev en Nathan Schouteren in deze klasse over! En de statistieken wijzen wel degelijk uit dat dit BEIDE goede vechters zijn!


dat is inderdaad een goeie lijst ja, en inderdaad, marc duncan zou zelf ook heel goed tegen tavares kunnen draaien ja, zou het in ieder geval wel willen zien

Heb een kleine optie open gehouden door na Danny van Bergen "of...." neer te zetten :wink:

dat was ons ook al opgevallen.
erg bescheiden maar dat zou idd een vette partij worden!

Anonymous
02-06-2006, 12:43
tot 83 christos petroules

appelsap
02-06-2006, 12:56
tot 83 christos petroules :

:?: :?: :?: ooooh die.

Anonymous
02-06-2006, 14:05
Marc Duncan heeft een goede post. Eindelijk eens iemand die realistische tegenstanders voorstelt.

Edwin make it happen! Kom zeker een kijkje nemen dan! :D

Groeten,

Een mma liefhebber

Anonymous
02-06-2006, 18:33
Mits het een beetje betaalbaar is, want het wordt in combinatie met een showtime trophy, zit ik aan de volgende gevechten te denken:
Thiago- Duncan of De windt
Salazar- De Putter
Thiago Jambo- Maulany
Hakim- Daglish
Scherner- Voorn of Knaap.
Tevens zal ik mij hard proberen te maken deze wedstrijden op eurosport te krijgen.
Edwin

Edwin van os
02-06-2006, 19:44
Heeft er iemand info over Michael Knaap?
Hij traint ergens anders nu toch?

Halfshot
02-06-2006, 19:52
heb ik al eens een opmerking gemaakt dat over Henk Kuipers, dat je jaren niets van hem hoor en nu hem overal tegenkom?

Halfshot
02-06-2006, 19:52
Heeft er iemand info over Michael Knaap?
Hij traint ergens anders nu toch?

http://www.hardcoreteam.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

Jeru
02-06-2006, 19:53
Heeft er iemand info over Michael Knaap?
Hij traint ergens anders nu toch?

Team Hardcore te Emmen
http://hardcoreteam.nl/

edit: oeps net te laat :wink:

Wheelie
02-06-2006, 20:48
Heeft er iemand info over Michael Knaap?
Hij traint ergens anders nu toch?

je kunt hem ook een pm sturen, hij post hier onder de naam knaap ;)

Anonymous
02-06-2006, 20:50
Mits het een beetje betaalbaar is, want het wordt in combinatie met een showtime trophy, zit ik aan de volgende gevechten te denken:
Thiago- Duncan of De windt
Salazar- De Putter
Thiago Jambo- Maulany
Hakim- Daglish
Scherner- Voorn of Knaap.
Tevens zal ik mij hard proberen te maken deze wedstrijden op eurosport te krijgen.
Edwin

vet vet vet

Anonymous
03-06-2006, 13:52
Marc Duncan, contact mij even per E mail dan kunnen we kijken of we eruit komen. Je hebt mijn e mail adres wel dacht ik.
Edwin

Duncan
03-06-2006, 22:01
Marc Duncan, contact mij even per E mail dan kunnen we kijken of we eruit komen. Je hebt mijn e mail adres wel dacht ik.
Edwin

Edwin,

PM gestuurd!

Marc Duncan

Edwin van os
05-06-2006, 20:26
Hoewel ik de indruk heb dat De Putter verder is in het MMA vind ik het geen gekke optie. De man heeft een leeuwenhart en brengt spectakel. Ik wil zijn trainer wel even contacten en kijken of we eruit komen. Tot 77 kg?

makavelli
05-06-2006, 20:39
Mits het een beetje betaalbaar is, want het wordt in combinatie met een showtime trophy, zit ik aan de volgende gevechten te denken:
Thiago- Duncan of De windt
Salazar- De Putter
Thiago Jambo- Maulany
Hakim- Daglish
Scherner- Voorn of Knaap.
Tevens zal ik mij hard proberen te maken deze wedstrijden op eurosport te krijgen.
Edwin

vet vet vet

idd hele coole match ups

Halfshot
05-06-2006, 21:02
Sprak Knaap gisteren, en hij gaf mij zeker de indruk dat hij graag wil vechten.
Met of zonder titel.

Anonymous
06-06-2006, 12:24
Hangt ook even van de gage af, maar geef maar een telefoon nummer of mijn e mail adres. [email protected]

Anonymous
06-06-2006, 13:17
what about my home-boy Jessie Gibbs people.
lijkt me wel een goeie zwaargewicht. ik bedoel deze jongen heeft met gemak al z'n MMA partijen gewonnen. waaronder o.a. tegen ahmed cift (team schrijber) en Ralf Wonink (the underdog)
Ook heeft hij Hakim Gouram die zal vechten al eerder verslagen bij een BJJ toernooi op submission. Jesse is ook een aantal keren europees kampioen kyokushin karate geweest.
Zie altijd dezelfde namen staan namelijk en het lijkt me goed om andere goede vechters eens te zien vechten
.

Anonymous
06-06-2006, 13:19
Hakim tegen Aydogan Nuralis van Peter Hopman.
Technische vechter tegen een slopper..... Ik ben benieuwd!!!

Anonymous
06-06-2006, 13:22
Goede partijen
Alleen zou ik Hakim tegen Aydogan (Peter Hopman) willen zien vechten. Technische vechter tegen een slopper.....IK ben benieuwd!!!

payap
06-06-2006, 13:38
Edwin van os wrote:
De man heeft een leeuwenhart en brengt spectakel. Ik wil zijn trainer wel even contacten en kijken of we eruit komen. Tot 77 kg?


Absoluut!
Wat betreft die 77 kilo: Oktay heeft ook wel vaker tot 83 gevochten dus wat dat betreft zit daar ook nog ruimte voor onderhandelen.

Dan Lijkt me lawalata ook een serieuze kandidaat ! Hij heeft onlangs Karatas verslagen en was de hele partij dominant !

Edwin van os
06-06-2006, 14:29
Die is van Tavares zijn gewicht?
Die hebben onlangs al in het zonnehuis gevochten.

Anonymous
06-06-2006, 14:43
dat was een tournooi tot 75 kg toen.

Wheelie
06-06-2006, 16:06
Oktay is een van de meest spectaculairste vechters van Nederland IMO
Voor zulke vechters kopen mensen een kaartje

lunatic
06-06-2006, 16:09
dat zegt idd niet zoveel.
De ene vechter ligt je wel de andere niet.
Je kan vechters niet met elkaar gaan vergelijken zoals nu gebeurd.
en idd laten we niet weer dat verhaal over matthieu en oktay naar boven halen.
Is wel duidelijk wie ik graag voor de titel zie vechten ;)

alex da silva
06-06-2006, 17:02
dat zegt idd niet zoveel.
De ene vechter ligt je wel de andere niet.
Je kan vechters niet met elkaar gaan vergelijken zoals nu gebeurd.
en idd laten we niet weer dat verhaal over matthieu en oktay naar boven halen.
Is wel duidelijk wie ik graag voor de titel zie vechten ;)


lunatic= correct

payap
07-06-2006, 01:03
Willy jij bent zelf ook een serieuze kandidaat die in aanmerking er voor komt ! en jij h........ 8-)

Halfshot
07-06-2006, 01:37
Willy jij bent zelf ook een serieuze kandidaat die in aanmerking er voor komt ! en jij h........ 8-)

Halfshot???

Nee Payap dat is teveel eer, en trouwens ik ben gestopt.
:lol:

Edwin van os
07-06-2006, 12:31
Het eerste gevecht staat definitief vast: Tavares- Duncan 70 kg

Edwin van os
07-06-2006, 19:33
Tot 83 kg wordt niks want we zijn er al uit met het management van
Beverwijk en we hebben Maulany tot 83 en Daglish tot 93 vastgelegd. Ik denk twee leuke gevechten.
Tot 77 zou nog kunnen maar dan heb ik even het nummer van zijn trainer nodig. Hoewel ik de putter ook een goede optie vind.

Edwin van os
07-06-2006, 19:43
Sorry, over Oktay.

Hollandpride
07-06-2006, 20:07
Waarom niet Siyar tegen Thiago Jambo Gonsalves?

Ik denk dat Siyar gehakt van hem maakt.

Ben
07-06-2006, 21:15
siyar die wil ik wel weer een keer zien vechten :lol:

Anonymous
08-06-2006, 09:17
@hunter, Karl Amoussou vecht tot 83kg ipv 93..... maar je hebt wel gelijk!

Enneh...als ze vacant zijn waarom heeft gym alkmaar dan sowieso een patent op allemaal? Ik vraag me af, als een titel vacant is wie maakt dan uit wie er sowieso mag vechten en wie de uitdager is, want dat de alkmaarders er dus voor mogen gaan is al zeker.

Misschien kun je mij uitleggen hoe dat in zijn werk gaat Edwin?

Want bij wijze van spreken kan iemand van een andere gym dus ook zeggen ' ik zoek een tegenstander omdat ik die titel wil'. Hoop dat je het snapt hoe ik het bedoel.....?

Edwin van os
08-06-2006, 11:42
Dat verhaal van Jessie Gibbs is volgens Hakim eenzijdig weergegeven. In het begin van zijn carriere heeft hij inderdaad van hem verloren maar dat is later weer rechtgezet.
Over de titelgevechten: Wij smijten bepaald niet met titels, omdat er in het muay thai teveel titels zijn. Bij MMA ligt dat anders, de reden dat deze jongens van Gym Alkmaar voor de titel mogen vechten is omdat wij van mening zijn dat deze jongens aan de top staan van wat er in de Nederlandse ring is te zien. Ook willen wij graag kwaliteit nastreven, omdat deze gordels door internationaal hoog aangeschreven bonden nauwlettend in de gaten worden gehouden.
Deze keer reageerde ik op een post, maar vind het wel zo netjes als je bij een volgende vraag deze niet anoniem stelt, hoewel ik het een goede vraag vond.

payap
08-06-2006, 12:29
Edwin van Os:

Over de titelgevechten: Wij smijten bepaald niet met titels, omdat er in het muay thai teveel titels zijn. Bij MMA ligt dat anders

En eigenlijk ook weer niet. In nederland hebben geen echte muay thai kampioenen. En dan bedoel ik op echte orginele muay thai regels zoals in Thailand. Erg jammer want naast de K-1 is het echte muay thai wereldwijd erg in opmars. maar dat is misschien wat meer voor een andere topic.

vraag : welke titels zijn dit? nederlandse? europese? of wereld?

Er zijn in deze topic heel veel goede kandidaten naar voren gebracht voor deze gevechten. Misschien een idee om ook gelijk gevechten te organiseren tussen 2 andere vechters uit die klasse waarvan de winnaar dan weer tegen de nieuwe kampioen mag?

inc
09-06-2006, 08:54
Het eerste gevecht staat definitief vast: Tavares- Duncan 70 kg

echt super matchup!!!!

marc all the way, maar die tavares is geen makkelijke!. Wordt een mooie pot

Jochem
09-06-2006, 09:55
Edwin van Os:

Over de titelgevechten: Wij smijten bepaald niet met titels, omdat er in het muay thai teveel titels zijn. Bij MMA ligt dat anders

En eigenlijk ook weer niet. In nederland hebben geen echte muay thai kampioenen. En dan bedoel ik op echte orginele muay thai regels zoals in Thailand. Erg jammer want naast de K-1 is het echte muay thai wereldwijd erg in opmars. maar dat is misschien wat meer voor een andere topic.

vraag : welke titels zijn dit? nederlandse? europese? of wereld?

Er zijn in deze topic heel veel goede kandidaten naar voren gebracht voor deze gevechten. Misschien een idee om ook gelijk gevechten te organiseren tussen 2 andere vechters uit die klasse waarvan de winnaar dan weer tegen de nieuwe kampioen mag?

toppost die laatste. Zo hoort het in principe IMO. Laat 2 andere goede vechters knokken, dan de winnaar krijgt daarvan een volgend gala een titleshot. Als je dat in een wat gestructureerde opzet gooit, gaan die titels echt wat betekenen en is die discussie ook voorbij.

angry
09-06-2006, 15:14
dit is echt top waar en wanneer bij deze 2 kaarten graag

Anonymous
09-06-2006, 19:30
ff als reactie op de post van Edwin van Os.
U zegt :
"Dat verhaal van Jessie Gibbs is volgens Hakim eenzijdig weergegeven. In het begin van zijn carriere heeft hij inderdaad van hem verloren maar dat is later weer rechtgezet"
als reactie op mijn post over jesse,
namelijk :
"Ook heeft hij Hakim Gouram die zal vechten al eerder verslagen bij een BJJ toernooi op submission"
wat is hier eenzijdig aan? het is waar. en ze hebben inderdaad 2 x gevochten. waarvan de eerste keer hakim won op punten en de tweede keer Jesse won op submission. Dus als iemand iets rechtgezet heeft dan is het Jesse, toch?
En dat was trouwens niet in het begin van zijn carriere, Hakim was toen bijna een paarse bander. De partij was in hetzelfde jaar waar hij wereldkamioen werd in Brazilie. Jesse werd een jaar later amerikaans kampioen 2005 en is nu ook een paarse band. DUS....
Niet dat ik me druk maak voor me 'homeboy-Gibbs'. Dacht ik maak reclame voor hem :) begrijp ook wel dat mensen niet graag tegen hem willen vechten :lol:

Anonymous
09-06-2006, 20:06
Ik ben absoluut niet onder de indruk van Jesse Gibbs die het al moeilijk heeft in de amateurklasse. We hebben het hier over een pro titel gevecht, kom dan aub niet met Jesse Gibbs aanzetten. Zijn partij in Oss was echt van AMATEUR niveau. Ik kan zo tien andere provechters opnoemen die wel een titelgevecht waard zijn

Anonymous
10-06-2006, 01:04
:) heeft hij het zo moeilijk gehad dan in z'n partijen? Denk dat ie ze met een hand ook had kunnen winnen :shock:
en wie ben jij dan? vandaar de goeie reacties vanuit het publiek. Ik sta altijd in zijn hoek als hij vecht dus ik weet het.
Ten eerste was dat niet in Oss. Je hebt het dan waarschijnlijk over Heesch tegen A.Cift van team schreiber.
Ten tweede heb ikzelf niks dan positiefs gehoord. Zelfs van Bob schreiber en Remco Pardoel. Zijn die ook van AMATEUR niveau? Dacht het niet.. Zelfs de scheidsrechter van de partij kwam complimenten geven. DUS... weet niet wie jij bent of wat jou probleem is, maar je zit er naast meneer of mevrouw 'weet ik veel wie je bent'. :roll: Gibbs won 12 jaar geleden al titels (europese) toen de term MMA nog niet eens bestond. Hij heeft van wereldklasse kyokushin vechters gewonnen. In de tijd van Andy Hug nog toernooien gevochten en gewonnen. Die man wint alles wat er te winnen valt in BJJ toernooien. En ik overdrijf niet eens hierzo. Noem jij 10 zwaargewichten dan waarvan jij denkt dat ze daar beter voor in aamerking komen dan? volgens mij zijn er niet eens 10 goeie zwaargewichten in Nederland die ook Pro MMA vechten. Er staan altijd dezelfde mensen te vechten voor zover ik kan zien. En ik zeg niet dat die van AMATEUR niveau zijn, maar ook zeker niet TOP.
In ieder geval. Me home-boy komt er wel, als hij wilt tenminste. Zeg altijd tegen hem dat ie serieuzer moet trainen en niet moet spelen met z'n tegenstanders in de ring..wat ie graag doet. Niet zo lui moet hij zijn en dan kan die jongen veel bereiken. Zeg al niks meer trouwens. Alles gezegd wat er gezegd moest worden. Haters blijf je altijd houden, waar dan ook en op wat voor manier dan ook.
groetjessssssss

Anonymous
13-06-2006, 01:09
heyy Ed,Vindt eigenlijk dat Hakim wel rijp is voor Oktai Karatas.
Zijn allebei in vorm.spektakel....

a.s.c.
13-06-2006, 06:09
tot 70 kg Marc Duncan, Ken van Gilbergen of Vincent Latoel.
tot 77 kg Wim dePutter
tot 83 kg NIEK TROMP
tot 93 kg HANS STRINGER
Heavyweight Melvin Manhoef

adam
13-06-2006, 11:46
tot 83 kg Thiago Jambo Gonsalves Gym Alkmaar
.

Siyar Bahadurzada
ja dat zou mooie partij worden, maar siyar heeft tijdje niet gevochten toch?

Edwin van os
21-06-2006, 13:30
Tot 77 kg hebben wij bij Martijn de Jong geinformeerd voor Oktay Karakas. Martijn gaf aan dat deze partij nog iets te vroeg komt voor hem, maar maakte gebruik van de gelegenheid om Syar naar voren te schuiven. Een complete vechter die eerder in zijn carriere al een keer een zwarte bander BJJ versloeg. Inmiddels zijn wij eruit gekomen en verwachten een keiharde partij.
Salazar Bergo- Syar, tot 77 KG.

Wheelie
21-06-2006, 13:34
Vette shit, Siyar is een topper

Justinian
21-06-2006, 14:10
Tot 77 kg hebben wij bij Martijn de Jong geinformeerd voor Oktay Karakas. Martijn gaf aan dat deze partij nog iets te vroeg komt voor hem, maar maakte gebruik van de gelegenheid om Syar naar voren te schuiven. Een complete vechter die eerder in zijn carriere al een keer een zwarte bander BJJ versloeg. Inmiddels zijn wij eruit gekomen en verwachten een keiharde partij.
Salazar Bergo- Syar, tot 77 KG.
Siyar = top, lijkt me een mooie partij!

RED SCORPION
21-06-2006, 21:57
Siyar gaat weer killen :D

HUNTER
21-06-2006, 23:05
vette shit!!!

Hollandpride
23-06-2006, 01:00
Ohhh yesss Siyar gaat asskicken!

Anonymous
23-06-2006, 07:41
Tot 77 kg hebben wij bij Martijn de Jong geinformeerd voor Oktay Karakas. Martijn gaf aan dat deze partij nog iets te vroeg komt voor hem, maar maakte gebruik van de gelegenheid om Syar naar voren te schuiven. Een complete vechter die eerder in zijn carriere al een keer een zwarte bander BJJ versloeg. Inmiddels zijn wij eruit gekomen en verwachten een keiharde partij.
Salazar Bergo- Syar, tot 77 KG.

vet hoor siyar back in biznezz.

Ik wist niet dat oktay bij martijn trainde

Anonymous
23-06-2006, 14:38
Hij zit bij golden glory geloof ik.