PDA

View Full Version : vader en zoon ko in hetzelfde wekend!!



Anonymous
01-06-2006, 11:50
Ja ja mensen dit weekend is het dan zover vader en zoon akdeniz moeten beiden aantreden in de ring tegen twee personen die op dit moment gewoon veel te hoog gegrepen zijn voor de familie met een wel erg grote mond.

allereerst is het zaterdag de beurt aan henry die in de eerste ronde ko gaat tegen tyrone spong d.m.v. een gruwlijke knie en de volgende dag is het de beurt aan papa die eveneens gaat liggen in de eerste ronde op een leverstoot van peter verschuren.

graag jullie mening over de hierboven beschreven partijen

Silat
01-06-2006, 11:58
ik vrees dat die eerste ko er wel gaat komen...

Anonymous
01-06-2006, 11:59
Ja ja mensen dit weekend is het dan zover vader en zoon akdeniz moeten beiden aantreden in de ring tegen twee personen die op dit moment gewoon veel te hoog gegrepen zijn voor de familie met een wel erg grote mond.

allereerst is het zaterdag de beurt aan henry die in de eerste ronde ko gaat tegen tyrone spong d.m.v. een gruwlijke knie en de volgende dag is het de beurt aan papa die eveneens gaat liggen in de eerste ronde op een leverstoot van peter verschuren.

graag jullie mening over de hierboven beschreven partijen

Ik ben absoluut geen fan van Superpiele, maar je kunt wel een beetje respect tonen, ook hij traint er hard voor.

Anonymous
01-06-2006, 12:07
Ja ja mensen dit weekend is het dan zover vader en zoon akdeniz moeten beiden aantreden in de ring tegen twee personen die op dit moment gewoon veel te hoog gegrepen zijn voor de familie met een wel erg grote mond.

allereerst is het zaterdag de beurt aan henry die in de eerste ronde ko gaat tegen tyrone spong d.m.v. een gruwlijke knie en de volgende dag is het de beurt aan papa die eveneens gaat liggen in de eerste ronde op een leverstoot van peter verschuren.

graag jullie mening over de hierboven beschreven partijen

Ik ben absoluut geen fan van Superpiele, maar je kunt wel een beetje respect tonen, ook hij traint er hard voor.

dat dus!!!!!

wat heeft dit nu met respect te maken beledig toch niemand beschrijf gewoon de partij die al in mijn gedachten draait.

Cave
01-06-2006, 12:19
'voor de familie met een wel erg grote mond', dat is dus hetgene waar Rappe Rik op doelt Guest. Misschien hebben de de mannen van Akdeniz wel een grote mond, dat kan ik niet beoordelen, maar in ieder geval doen ze uitspraken zonder zich te verschuilen. Als 'guest' heb jij daar in ieder geval geen last van he Guest?

Anonymous
01-06-2006, 12:21
hij heeft een punt

maar zeg het dan aub op een andere manier !

Toet
01-06-2006, 12:44
Ik ben absoluut geen fan van Superpiele, maar je kunt wel een beetje respect tonen, ook hij traint er hard voor.[/quote]

Dit was ik, heb mij maar even ingelogd.

Beste guest,

Ik ben het met je eens dat Henry een grote mond heeft, maar daarom hoeft men hem geen nare dingen toe te wensen.

Ik vind het sowiezo raar dat over het algemeen genomen op menig forum iemand iets word toegewenst.

Ik wil jou zeker niet mijn mening opdringen, maar ik begrijp gewoon niet dat menigeen zich verwoord alsof ze een hooligan zijn ipv een vechtsportfan.

phranq
01-06-2006, 12:48
slotje

The Bulldog
01-06-2006, 12:59
Toch wil ik op de sportieve uitlatingen van onze guest even reageren.

Betereft HEnry Akdeniz.
Klopt deze jongen neemt geen blad voor de mond betreft tegen wie hij wil knokken. (hierbij geeft hij ook altijd aan waarom hij dat wil en toont hij respect voor de vechter)(iest wat anderen nog wel eens achter wege laten)
Klopt hij zet elke keer hoog in.
Het klopt alleen ook dat hij door zijn prestaties in het afgelopen jaar veel mensen heeft laten zien dat hij tot mooie dingen in staat is. Tot zijn partij tegen Najim las ik overal dat het je het met Piele maar nooit weet.
Nu na 1 verlies partij op KO(1e ko in 100+) partijen schrijf je zo.
Henry weet dat ie een hele behoorlijke kluif gaat hebben aan Spong en toch is hij in vorm en gaat ie voor een mooie partij. Voor ons genieten hoop ik dus.

Betreft Dervis Akdeniz
Deze man vecht tegen een ieder, tzal in de familie zitten. In de veterane leauge zijn er weinigen van zijn gewicht en dus neemt hij het op tegen een 20/25 kg zwaardere Peter Verschuren.(een goede bekende vechtsportvriend van de Akdeniz familie trouwens)

Als jij beweerd dat Dervis een grote bek heeft en onrespectvol is tegenover anderen weet ik zeker dat dit puur ziek makerij is, omdat dit in geen enkele richting klopt.

Ik denk dat beide een zware partij krijgen, maar ga natuurlijk voor mijn team genoten.

Nolimit
01-06-2006, 13:18
Dat Henry vaak praat over tegen wie hij wilt vechten en wat hij dan van die partij denkt daar even in het midden gelaten!
Ik vind dat iedereen die de ring in gaat of diegene N of A is respect verdiend.
Ben wel heel erg benieuwd naar die pot en hoop omdat ik Tyrone persoonlijk ken dat hij zal winnen hoe dat zal gebeuren maakt me niet uit, dus moge de beste winnen!

Anonymous
01-06-2006, 14:36
Ja ja mensen dit weekend is het dan zover vader en zoon akdeniz moeten beiden aantreden in de ring tegen twee personen die op dit moment gewoon veel te hoog gegrepen zijn voor de familie met een wel erg grote mond.

allereerst is het zaterdag de beurt aan henry die in de eerste ronde ko gaat tegen tyrone spong d.m.v. een gruwlijke knie en de volgende dag is het de beurt aan papa die eveneens gaat liggen in de eerste ronde op een leverstoot van peter verschuren.

graag jullie mening over de hierboven beschreven partijen

Michel en de rest van de moderators...waarom krijgen dit soort mensen een platform in de vorm van mixfight? Haalt het niveau van het forum naar beneden.
Marloes

jcsport
01-06-2006, 15:12
Ja ja mensen dit weekend is het dan zover vader en zoon akdeniz moeten beiden aantreden in de ring tegen twee personen die op dit moment gewoon veel te hoog gegrepen zijn voor de familie met een wel erg grote mond.

allereerst is het zaterdag de beurt aan henry die in de eerste ronde ko gaat tegen tyrone spong d.m.v. een gruwlijke knie en de volgende dag is het de beurt aan papa die eveneens gaat liggen in de eerste ronde op een leverstoot van peter verschuren.

graag jullie mening over de hierboven beschreven partijen

Michel en de rest van de moderators...waarom krijgen dit soort mensen een platform in de vorm van mixfight? Haalt het niveau van het forum naar beneden.
Marloes

Mee eens dit soort posts zijn puur en alleen bedoeld om mensen naar beneden te halen- voor schut te zetten.
Wat mij betreft mogen ze meteen verwijderd worden.

RisingSun
01-06-2006, 15:16
idd slotje erop! Als het niet op een normale manier kan dan maar helemaal niet, maar het eerste bericht in deze topic is zwaar respectloos!