PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter S03E09 *spoiler*



Wheelie
02-06-2006, 10:58
Matt vs Mike.

Wat een slechte stand-up heeft die Mike zeg, echt waardeloos.
Ik vond het weer een zeer teleurstellende partij.
Als dit de toekomst moet zijn voor de UFC :roll:
Ik zag Matt in de preview van volgende week niet aan tafel zitten, zou hij vervangen worden ?

Dennuz
02-06-2006, 11:01
Was idd. een bagger partij.. Het leek soms wel of ze in slow motion aan het vechten waren.. En tijdens een normale sparrings sessie slaan ze nog harder...

Heb er niet op gelet of Matt aan tafel zal.. Maar zal heel goed kunnen aangezien er wel iemand vervangen gaat worden..

DK
02-06-2006, 14:40
Mike liet bij elke stotenserie zijn hoofd naar beneden hangen als hij iemand ko zou slaan is het dus altijd een lucky punch omdat hij niet eens mikt. En dan ging hij ook nog iedere keer op de grond liggen. Dat matt het niet af kon maken verbaasde mij ook.

Matt moest natuurlijk naar het ziekenhuis en je zag dat er iemand werd verwelkomt in het huis. Zou het matt zijn die uit het ziekenhuis komt of wordt hij vervangen door een ander.

niels
02-06-2006, 14:50
idd, een erg matige partij, de stand up van Mike ppppfffffff

Mat zat een paar keer in de side mount echt veel deed hij er niet mee...

m.g
02-06-2006, 15:45
Deze partij viel ook weer vies tegen, de stand-up skills van mike was echt dramatisch. Van die beginners fouten kop naar beneden en stoten maar en dan was hij ook nog een 'straatvechter' als je daar zo vecht kom je ook niet echt ver. En als hij nou naar ziojn hoek had geluisterd en gewoon een paar keer zijn knie eruit had gegooid dan was het een hele andere paritj geweest. Of gewoon een lekker hoge trap, Matt had zijn handen namelijk op zijn heupen hangen.

En wat betekend dat "TSL" wat ze de hele tijd tegen Mike schreeuwde.

RNLMC
02-06-2006, 16:11
de gevechten vallen me tot nu toe echt zwaar tegen, je kon goed zien hoe makkelijk Matt mike in zijn controle hield op de grond,hij zag er echt sterk uit, mssr hun stand up skills sloegen nergens op.

Anonymous
02-06-2006, 16:25
neppe partij, wij sparren nog harder op de sport school, matt kon niks af maken en ze hebben beide belabberde stand up. ik had mike al 3 keer gefineshed.

Deuce
02-06-2006, 16:41
Tja, niet mooi om te kijken....een worstelaar die gaat boxen, een jiu jitsu kerel die 20x zn rug geeft en zelfs wegrent...

Pff...man wat zat ik te wachten op die high kick...20 kansen ervoor...

Anonymous
02-06-2006, 16:49
inderdaad, de stand up was waardeloos traag, en er zat totaal geen power achter ofnix, zowel mike als matt hadden halverwege de 1e ronde met 1 goede harde stoot de ander KO kunnen slaan

Matt ging steeds naar beneden hangen met ze hoofd, en had ze dekking ter hoogte van ze navel, 1 knie of highkick was genoeg, alhoewel 1 goede stoot ook genoeg was

dan die mike nikkels, I HAVE YEARS OF STREETFIGHTING EXPERIENCE, wat een grap, waartegen vecht die gast dan op straat, invalide oma'tjes. serieus ik ken jochies van 15 die niet trainen, en die slaan nog harder en sneller als wat ik daar zag

en dan op de grond, zo sterk vond ik het niet hoor, en Matt kon die Mike echt een paar keer vanaf de sidemount in een armklem pakken, ook zag je dat hij sidemount had, en geen enkele keer liet ie een echte elleboog of stoot vallen.

als dit de nieuwe UFC champion gaat worden dan zijn ze in america toch heel diep in niveau gezakt

tot nu toe zie ik dan Ed Herman en Micheal Bisping als de 2 enige die echt een beetje iets waard zijn en het kunnen winnen, ben benieuwd volgende week...

groeten

michel

Emilio
02-06-2006, 17:58
Wat een waardeloos gevecht. Ik weet niet waar ze die gasten op selecteren hoor maar dit gaat nergens over. Mike die tegen meerdere gasten op straat zou hebben gevohten. Zeker toen die volledig inmekaar werd geramd. En dan die schopjes van hem. Leek wel of een niet vechtsporter die trappen gaf...... Mag je leuke tattoos hebben maar verder is het gewoon een big joke. En Matt op t niveau van Tito. Ya right. Ok, zn armpje deed misschien zeer maar hij had toch ook veel feller en agressiever erop los kunnen rammen op de grond....

Emilio
02-06-2006, 17:58
Wat een waardeloos gevecht. Ik weet niet waar ze die gasten op selecteren hoor maar dit gaat nergens over. Mike die tegen meerdere gasten op straat zou hebben gevohten. Zeker toen die volledig inmekaar werd geramd. En dan die schopjes van hem. Leek wel of een niet vechtsporter die trappen gaf...... Mag je leuke tattoos hebben maar verder is het gewoon een big joke. En Matt op t niveau van Tito. Ya right. Ok, zn armpje deed misschien zeer maar hij had toch ook veel feller en agressiever erop los kunnen rammen op de grond....

Halfshot
02-06-2006, 18:15
Wie van die twee was nou doof.
Ik had namelijk het idee dat Matt nog beter luisterde naar zijn hoek ,dan Mike naar de zijne

wat een kud gevecht.

XedgeX
02-06-2006, 21:43
ik zeg het niet graag omdat ik zelf nog nooit in de ring gestaan heb, maar dit vond ik toch wel een behoorlijk slechte wedstrijd.
zowel van matt als van mike.

slechte standup van beide, matt heeft geen groundgame, heb je wel leuke worstel takedowns, maar dan kan je er niks mee. En mike's conditie? gast, je zit daar weet ik hoeveel weken, en na 2 minuten is ie zo moe dat ie op de grond nog niet eens meer uit de voeten kan?

dit viel me toch wel zwaar tegen, en zoals ik al eerder schreef, ik geef er niet graag commentaar op.

mijn nieuwe favoriet is michael bisping, lijkt me het best, en het meest oprecht en eerlijk van de kandidaten.

a.s.c.
02-06-2006, 22:20
Wie van die twee was nou doof.
Ik had namelijk het idee dat Matt nog beter luisterde naar zijn hoek ,dan Mike naar de zijne

wat een kud gevecht.

Volgens mij heb ik dat al eerder in het engels gelezen :lol:

Chico
02-06-2006, 23:14
volgend jaar maar een paar nederlanders sturen... hebben ze tenminste stand up gasten :mrgreen:

maar idd belabberd gevecht.. had meer verwacht van matt.. hoewel hij wel het hele gevecht 'domineerde'...

The Bulldog
02-06-2006, 23:17
Idd geen super partij..

al vind ik dat de treffers die door Matt gemaakt werden tijdens het staande gevecht ondergewaardeerd.

Had meer verwacht van beide..
van Mike meer sub pogingen en van MAtt meer sloop werk in de vorm van gevaarlijk pounden..

Chico
03-06-2006, 02:56
wat ik niet helemaal snap is ze zijn nu al 9 weken ofzo onderweg en nog steeds hebben ze niet de conditie opgebouwd om 2x 5 minuten te vechten... met elke dag trainen en voor de rest geen gezeik aan je hoofd qua werk, huur betalen, eten kopen, huishouden (evt vrouw/vriendin die voor drama zorgt) moet je toch op z'n minst wel de partij kunnen uitvechten zonder naar het ziekenhuis te moeten?

of sta ik daar alleen in?

Jeru
03-06-2006, 11:23
Pfff waar hebben ze die gasten vandaan gehaald? :roll:
Mijn favoriet was altijd al Bisping, maar na deze partij gezien te hebben helemaal! Hij is gewoon een stuk completer.

The Bulldog
03-06-2006, 11:25
wat ik niet helemaal snap is ze zijn nu al 9 weken ofzo onderweg en nog steeds hebben ze niet de conditie opgebouwd om 2x 5 minuten te vechten... met elke dag trainen en voor de rest geen gezeik aan je hoofd qua werk, huur betalen, eten kopen, huishouden (evt vrouw/vriendin die voor drama zorgt) moet je toch op z'n minst wel de partij kunnen uitvechten zonder naar het ziekenhuis te moeten?

of sta ik daar alleen in?

mee eens!!