PDA

View Full Version : Kickboxing Gala 15 juli te Oldenzaal



Eyecatcher
02-06-2006, 23:15
http://www.kickboxen-oldenzaal.nl/Site/images/zoom/oldenzaalposter1.jpg

The Bulldog
02-06-2006, 23:21
ziet er goed uit!!!

laila
02-06-2006, 23:29
Hey,
zal wel lekker warm zijn 17 juli is toch midden in de zomer.
Is er geen zomerstop dan?

Anonymous
02-06-2006, 23:38
Lijkt me een leuke gala zo te zien. Kijk vooral uit naar de demo's( Taekwondo, BJJ en Kung FU die gehouden worden. Met Joop Kasteel als Ringspeaker wordt het denk ik wel een knal gala. Ben benieuwd hoe Akdeniz gaat presenteren.

Halfshot
02-06-2006, 23:50
Wel jammer dat niemand Nederland vertegenwoordigt in het hoofdprogramma

(is natuurlijk een flauwe grap, maar het is wel een trend om met vlaggetjes/nationaliteiten te strooien. nu k-1 dat ook doet)

Anonymous
03-06-2006, 13:24
MATCHMAKING VOLGT NOG !! :)

Wheelie
03-06-2006, 13:26
Remco vs Justi :lol:

Jeru
03-06-2006, 13:38
Hey,
zal wel lekker warm zijn 17 juli is toch midden in de zomer.
Is er geen zomerstop dan?

Gelukkig is het 2 dagen eerder :wink:


Wel jammer dat niemand Nederland vertegenwoordigt in het hoofdprogramma

Internationaal topgalaatje hè?! :wink:

ps. Justi op armbar na 1.30 in de eerste ronde :mrgreen:

Steve-o
03-06-2006, 15:54
Cool ik sta erook op ! :!:

Bomba
03-06-2006, 19:37
AHh dat zijn de enige woorden want het wordt een KNAL GALA !!![[/img]

CAPO58
04-06-2006, 00:28
Wel jammer dat niemand Nederland vertegenwoordigt in het hoofdprogramma

(is natuurlijk een flauwe grap, maar het is wel een trend om met vlaggetjes/nationaliteiten te strooien. nu k-1 dat ook doet)

Ik snap de Turkse vlag bij akdeniz niet, die jongen is gewoon van Nederlandse afkomst voor zover ik het weet.

Anonymous
04-06-2006, 13:57
Akdeniz klinkt niet echt als een Nederlandse achternaam volgens mij?

Dragon Tail
05-06-2006, 11:16
Wel jammer dat niemand Nederland vertegenwoordigt in het hoofdprogramma

(is natuurlijk een flauwe grap, maar het is wel een trend om met vlaggetjes/nationaliteiten te strooien. nu k-1 dat ook doet)

Ik snap de Turkse vlag bij akdeniz niet, die jongen is gewoon van Nederlandse afkomst voor zover ik het weet.

Hij eert zijn vader en het land van zijn vader. Mooier kan de wereld toch niet zijn?
PEACE en RESPECT!

Dragon Tail
05-06-2006, 11:18
Lijkt me een leuke gala zo te zien. Kijk vooral uit naar de demo's( Taekwondo, BJJ en Kung FU die gehouden worden. Met Joop Kasteel als Ringspeaker wordt het denk ik wel een knal gala. Ben benieuwd hoe Akdeniz gaat presenteren.

Ik ben benieuwd naar Remco vs Roy 8-)
en uiteraard de Street Dance Fusion. :D

Anonymous
05-06-2006, 23:56
De ringdames zullen dezelfde dames zijn als bij de K-1 in arena. Die staan namelijk niet op de poster. Heb niet alles op de poster gezet, anders werd het te druk. Maar die dames...zijn echt ongelovelijk fijn... :lol: Dus mochten er mensen zijn die niet geinteresseerd zijn in vechtsporten, dan kunnen die altijd nog daarom komen. :lol:

Anonymous
06-06-2006, 09:15
Remco vs Justi :lol:

:lol:

PigDog
07-06-2006, 00:05
Had je geen foto van Kasteel in ringspeakerkledij?

Wens natuurlijk Angelo gym veel succes en vooral Tim. Hoop dat ik niet voor niks op een koude winteravond in het ziekenhuis heb gezeten........

PigDog
07-06-2006, 00:10
Wel jammer dat niemand Nederland vertegenwoordigt in het hoofdprogramma

(is natuurlijk een flauwe grap, maar het is wel een trend om met vlaggetjes/nationaliteiten te strooien. nu k-1 dat ook doet)

Ik snap de Turkse vlag bij akdeniz niet, die jongen is gewoon van Nederlandse afkomst voor zover ik het weet.

Hij eert zijn vader en het land van zijn vader. Mooier kan de wereld toch niet zijn?
PEACE en RESPECT!

Hier zijn al wat topics over geweest. Ieder het zijne.
Persoonlijk vind ik (maar dat is mijn mening) dat het ook leuk zou zijn als hij ook eens zijn moeder eert, en zijn eigen land.

Maar als hij het zo wil, prima toch?

Anonymous
08-06-2006, 01:00
Ik bin d'r ook ja bie. Das ja moooooooooi. :lol:

jojo
08-06-2006, 13:29
dames partij nodig?

Anonymous
08-06-2006, 23:05
Damespartij ? Kan...stuur ff je gegevens door naar [email protected] !

OSU !

Anonymous
08-06-2006, 23:36
Wel jammer dat niemand Nederland vertegenwoordigt in het hoofdprogramma

(is natuurlijk een flauwe grap, maar het is wel een trend om met vlaggetjes/nationaliteiten te strooien. nu k-1 dat ook doet)

Ik snap de Turkse vlag bij akdeniz niet, die jongen is gewoon van Nederlandse afkomst voor zover ik het weet.

Hij eert zijn vader en het land van zijn vader. Mooier kan de wereld toch niet zijn?
PEACE en RESPECT!

Hier zijn al wat topics over geweest. Ieder het zijne.
Persoonlijk vind ik (maar dat is mijn mening) dat het ook leuk zou zijn als hij ook eens zijn moeder eert, en zijn eigen land.

Maar als hij het zo wil, prima toch?
Superpiele eert zijn vader EN moeder, heeft van beide een Tatoo op de schouder geplaatst.

The Bulldog
09-06-2006, 00:02
Wel jammer dat niemand Nederland vertegenwoordigt in het hoofdprogramma

(is natuurlijk een flauwe grap, maar het is wel een trend om met vlaggetjes/nationaliteiten te strooien. nu k-1 dat ook doet)

Ik snap de Turkse vlag bij akdeniz niet, die jongen is gewoon van Nederlandse afkomst voor zover ik het weet.

Hij eert zijn vader en het land van zijn vader. Mooier kan de wereld toch niet zijn?
PEACE en RESPECT!

Hier zijn al wat topics over geweest. Ieder het zijne.
Persoonlijk vind ik (maar dat is mijn mening) dat het ook leuk zou zijn als hij ook eens zijn moeder eert, en zijn eigen land.

Maar als hij het zo wil, prima toch?
Superpiele eert zijn vader EN moeder, heeft van beide een Tatoo op de schouder geplaatst.

Yep check www.dynamite-kynst.com ..
kijk bij portretten en daar staan ze..

Anonymous
09-06-2006, 01:02
joop kasteel brengt niks goeds aan dit gala man hebben jullie hem dan niet gehoord afgelopen zondag in druten zat geen tikje leven in man was net een begrafenis vorzitter!!

Anonymous
09-06-2006, 13:51
joop kasteel brengt niks goeds aan dit gala man hebben jullie hem dan niet gehoord afgelopen zondag in druten zat geen tikje leven in man was net een begrafenis vorzitter!!Cursus Nederlands????

B3 lik3 M3
09-06-2006, 14:40
On-topic graag..

Anonymous
09-06-2006, 16:04
Had je geen foto van Kasteel in ringspeakerkledij?Nee!Joop's lichaam blijft reacties oproepen...das logisch,om in voetbaltermen te blijven.

Wens natuurlijk Angelo gym veel succes en vooral Tim. Hoop dat ik niet voor niks op een koude winteravond in het ziekenhuis heb gezeten........

Anonymous
09-06-2006, 16:10
joop kasteel brengt niks goeds aan dit gala man hebben jullie hem dan niet gehoord afgelopen zondag in druten zat geen tikje leven in man was net een begrafenis vorzitter!!Je hebt gelijk!Als ik kijk naar je manier van schrijven ,hebben ze in Oldenzaal een verkeerde keus gemaakt.Neem even contact op,misschien krijgen we je nog op de poster.Fijn weekend.

Boem Boem
09-06-2006, 16:54
joop kasteel brengt niks goeds aan dit gala man hebben jullie hem dan niet gehoord afgelopen zondag in druten zat geen tikje leven in man was net een begrafenis vorzitter!!Je hebt gelijk!Als ik kijk naar je manier van schrijven ,hebben ze in Oldenzaal een verkeerde keus gemaakt.Neem even contact op,misschien krijgen we je nog op de poster.Fijn weekend.
Dat zal helaas niet gaan...de posters e.d. zijn nu binnen en hangen al in diverse sportscholen......... :wink:
Maar we gaan ervoor met dit Gala en alle verbeterpunten nemen we natuurlijk mee!!

osu

Chris

Anonymous
10-06-2006, 17:34
Ik sluit me aan bij Boem Boem !! 8-)

Dragon Tail
12-06-2006, 08:29
joop kasteel brengt niks goeds aan dit gala man hebben jullie hem dan niet gehoord afgelopen zondag in druten zat geen tikje leven in man was net een begrafenis vorzitter!!Je hebt gelijk!Als ik kijk naar je manier van schrijven ,hebben ze in Oldenzaal een verkeerde keus gemaakt.Neem even contact op,misschien krijgen we je nog op de poster.Fijn weekend.
Dat zal helaas niet gaan...de posters e.d. zijn nu binnen en hangen al in diverse sportscholen......... :wink:
Maar we gaan ervoor met dit Gala en alle verbeterpunten nemen we natuurlijk mee!!

osu

Chris

Misschien de bond op de poster zetten onder wiens auspiciën de wedstrijden worden aangegaan.

Boem Boem
12-06-2006, 10:18
joop kasteel brengt niks goeds aan dit gala man hebben jullie hem dan niet gehoord afgelopen zondag in druten zat geen tikje leven in man was net een begrafenis vorzitter!!Je hebt gelijk!Als ik kijk naar je manier van schrijven ,hebben ze in Oldenzaal een verkeerde keus gemaakt.Neem even contact op,misschien krijgen we je nog op de poster.Fijn weekend.
Dat zal helaas niet gaan...de posters e.d. zijn nu binnen en hangen al in diverse sportscholen......... :wink:
Maar we gaan ervoor met dit Gala en alle verbeterpunten nemen we natuurlijk mee!!

osu

Chris

Misschien de bond op de poster zetten onder wiens auspiciën de wedstrijden worden aangegaan.

Als het goed is heb je dit kunnen lezen op de aanmeldingsformulieren.....alles valt onder Nover/Rings......
Maar wel een punt om mee te nemen....

Osu

Chris

Dragon Tail
12-06-2006, 12:26
joop kasteel brengt niks goeds aan dit gala man hebben jullie hem dan niet gehoord afgelopen zondag in druten zat geen tikje leven in man was net een begrafenis vorzitter!!Je hebt gelijk!Als ik kijk naar je manier van schrijven ,hebben ze in Oldenzaal een verkeerde keus gemaakt.Neem even contact op,misschien krijgen we je nog op de poster.Fijn weekend.
Dat zal helaas niet gaan...de posters e.d. zijn nu binnen en hangen al in diverse sportscholen......... :wink:
Maar we gaan ervoor met dit Gala en alle verbeterpunten nemen we natuurlijk mee!!

osu

Chris

Misschien de bond op de poster zetten onder wiens auspiciën de wedstrijden worden aangegaan.

Als het goed is heb je dit kunnen lezen op de aanmeldingsformulieren.....alles valt onder Nover/Rings......
Maar wel een punt om mee te nemen....

Osu

Chris

Ik bedoelde het niet als een groot gemis, maar misschien als een bijdrage aan de 'verbeterpunten', tenminste als je het zelf ook een gemis vindt.

Uiteraard staat het ook op de inschrijfformulieren (ik ontving trouwens uitnodiging per e-mail), maar lijkt me altijd wel makkelijk voor de toeschouwers/fans om te weten onder welke regels (bond) er wordt gestreden.

Boem Boem
12-06-2006, 13:15
joop kasteel brengt niks goeds aan dit gala man hebben jullie hem dan niet gehoord afgelopen zondag in druten zat geen tikje leven in man was net een begrafenis vorzitter!!Je hebt gelijk!Als ik kijk naar je manier van schrijven ,hebben ze in Oldenzaal een verkeerde keus gemaakt.Neem even contact op,misschien krijgen we je nog op de poster.Fijn weekend.
Dat zal helaas niet gaan...de posters e.d. zijn nu binnen en hangen al in diverse sportscholen......... :wink:
Maar we gaan ervoor met dit Gala en alle verbeterpunten nemen we natuurlijk mee!!

osu

Chris

Misschien de bond op de poster zetten onder wiens auspiciën de wedstrijden worden aangegaan.

Als het goed is heb je dit kunnen lezen op de aanmeldingsformulieren.....alles valt onder Nover/Rings......
Maar wel een punt om mee te nemen....

Osu

Chris

Ik bedoelde het niet als een groot gemis, maar misschien als een bijdrage aan de 'verbeterpunten', tenminste als je het zelf ook een gemis vindt.

Uiteraard staat het ook op de inschrijfformulieren (ik ontving trouwens uitnodiging per e-mail), maar lijkt me altijd wel makkelijk voor de toeschouwers/fans om te weten onder welke regels (bond) er wordt gestreden.

We zitten op dezelfde lijn hoor....we zullen het meenemen als verbeterpunt......we spreken elkaar!!

Osu

Chris

Anonymous
12-06-2006, 14:29
jammer dat er een freefight partij maar is, volgens mij heeft oost ook paar goeie freefighters, niet zo goed als wij in westen natuurlijk :D maar het zou leuk zijn als oost wat meer freefighters zou die avond hebben, dan waren we zeker gekomen, ik denk dat angelogym paar goeie freefighters heeft, maar zo te zien willen ze of durven ze niet opdagen (geintje) :wink:

MissGG
12-06-2006, 14:45
Klopt.. hebben we ook.. alleen zijn er nog niet zoveel 'free fighters' actief in het wedstrijd gebeuren.

Maar wat nog niet is kan nog komen... ;)

Boem Boem
12-06-2006, 15:57
jammer dat er een freefight partij maar is, volgens mij heeft oost ook paar goeie freefighters, niet zo goed als wij in westen natuurlijk :D maar het zou leuk zijn als oost wat meer freefighters zou die avond hebben, dan waren we zeker gekomen, ik denk dat angelogym paar goeie freefighters heeft, maar zo te zien willen ze of durven ze niet opdagen (geintje) :wink:

Hey Guest: als je namen voor ons hebt, geef ze even door...misschien dat we iets kunnen regelen......
Hier in het Oosten hebben we wel een aantal free-fighters die willen vechten, dus wie weet........ik hoor graag van je.......

Osu

Chris

Anonymous
12-06-2006, 22:09
jammer dat er een freefight partij maar is, volgens mij heeft oost ook paar goeie freefighters, niet zo goed als wij in westen natuurlijk :D maar het zou leuk zijn als oost wat meer freefighters zou die avond hebben, dan waren we zeker gekomen, ik denk dat angelogym paar goeie freefighters heeft, maar zo te zien willen ze of durven ze niet opdagen (geintje) :wink:

Hey Guest: als je namen voor ons hebt, geef ze even door...misschien dat we iets kunnen regelen......
Hier in het Oosten hebben we wel een aantal free-fighters die willen vechten, dus wie weet........ik hoor graag van je.......

Osu

Chris
hey boom boom ik ben zelf geen traner of coach om namen te gaan noemen, maar hier in westen hebben we heel veel frefighters in verschillende gewichten, en zover ik weet doe jij zelf aan freefight en er is een andere jongen van jullie die ook goed kan vechten en had in ede binnen minuut gewonnen, dus ik zou maar wat doen, ik wil jullie liever zien vechten

adam
12-06-2006, 22:36
jammer dat er een freefight partij maar is, volgens mij heeft oost ook paar goeie freefighters, niet zo goed als wij in westen natuurlijk :D maar het zou leuk zijn als oost wat meer freefighters zou die avond hebben, dan waren we zeker gekomen, ik denk dat angelogym paar goeie freefighters heeft, maar zo te zien willen ze of durven ze niet opdagen (geintje) :wink:

Hey Guest: als je namen voor ons hebt, geef ze even door...misschien dat we iets kunnen regelen......
Hier in het Oosten hebben we wel een aantal free-fighters die willen vechten, dus wie weet........ik hoor graag van je.......

Osu

Chris
hey boom boom ik ben zelf geen traner of coach om namen te gaan noemen, maar hier in westen hebben we heel veel frefighters in verschillende gewichten, en zover ik weet doe jij zelf aan freefight en er is een andere jongen van jullie die ook goed kan vechten en had in ede binnen minuut gewonnen, dus ik zou maar wat doen, ik wil jullie liever zien vechten
ik wist niet dat boom boom ook vecht, maar voor zover ik weet heeft oosten, angelo gym dus, heeft maar 2 freefighter chico en danial di eik zelf in zaandam ontmoet heeft, ik weet niet of er meer freefighters zijn, nou die boom boom ook zo te horen, maar nog meer, weet ik niet

Anonymous
13-06-2006, 00:31
jaaaaa ik ben dr ook bij :D ... lekker thuis vechten voor je eigen publiek, kan toch niet mooier??

MissGG
13-06-2006, 08:16
jammer dat er een freefight partij maar is, volgens mij heeft oost ook paar goeie freefighters, niet zo goed als wij in westen natuurlijk :D maar het zou leuk zijn als oost wat meer freefighters zou die avond hebben, dan waren we zeker gekomen, ik denk dat angelogym paar goeie freefighters heeft, maar zo te zien willen ze of durven ze niet opdagen (geintje) :wink:

Hey Guest: als je namen voor ons hebt, geef ze even door...misschien dat we iets kunnen regelen......
Hier in het Oosten hebben we wel een aantal free-fighters die willen vechten, dus wie weet........ik hoor graag van je.......

Osu

Chris
hey boom boom ik ben zelf geen traner of coach om namen te gaan noemen, maar hier in westen hebben we heel veel frefighters in verschillende gewichten, en zover ik weet doe jij zelf aan freefight en er is een andere jongen van jullie die ook goed kan vechten en had in ede binnen minuut gewonnen, dus ik zou maar wat doen, ik wil jullie liever zien vechten
ik wist niet dat boom boom ook vecht, maar voor zover ik weet heeft oosten, angelo gym dus, heeft maar 2 freefighter chico en danial di eik zelf in zaandam ontmoet heeft, ik weet niet of er meer freefighters zijn, nou die boom boom ook zo te horen, maar nog meer, weet ik niet


Hey Adam,

Wij hebben wel meer 'freefighters' die klaar gestoomd worden om vroeg of laat de ring in te gaan. (waaronder ik) Op dit moment kennen julle ws alleen Chico en Danial geloof ik.. met een btje geluk zullen het er binnenkort meer zijn :lol:

Dragon Tail
13-06-2006, 08:26
Ik durf wel tegen Danial.
Ik ken zijn zwakke punten. :wink:

danial
13-06-2006, 11:40
Ik durf wel tegen Danial.
Ik ken zijn zwakke punten. :wink:
maar ik durf niet tegen u, :wink:
Dragon veel succes 15 julli en ik weet dat scorpio jongens, gaan winnen :D , laat ze zweten tot die tijd en ik zie j nog
oushhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
irboy

adam
13-06-2006, 11:58
jammer dat er een freefight partij maar is, volgens mij heeft oost ook paar goeie freefighters, niet zo goed als wij in westen natuurlijk :D maar het zou leuk zijn als oost wat meer freefighters zou die avond hebben, dan waren we zeker gekomen, ik denk dat angelogym paar goeie freefighters heeft, maar zo te zien willen ze of durven ze niet opdagen (geintje) :wink:

Hey Guest: als je namen voor ons hebt, geef ze even door...misschien dat we iets kunnen regelen......
Hier in het Oosten hebben we wel een aantal free-fighters die willen vechten, dus wie weet........ik hoor graag van je.......

Osu

Chris
hey boom boom ik ben zelf geen traner of coach om namen te gaan noemen, maar hier in westen hebben we heel veel frefighters in verschillende gewichten, en zover ik weet doe jij zelf aan freefight en er is een andere jongen van jullie die ook goed kan vechten en had in ede binnen minuut gewonnen, dus ik zou maar wat doen, ik wil jullie liever zien vechten
ik wist niet dat boom boom ook vecht, maar voor zover ik weet heeft oosten, angelo gym dus, heeft maar 2 freefighter chico en danial di eik zelf in zaandam ontmoet heeft, ik weet niet of er meer freefighters zijn, nou die boom boom ook zo te horen, maar nog meer, weet ik niet


Hey Adam,

Wij hebben wel meer 'freefighters' die klaar gestoomd worden om vroeg of laat de ring in te gaan. (waaronder ik) Op dit moment kennen julle ws alleen Chico en Danial geloof ik.. met een btje geluk zullen het er binnenkort meer zijn :lol:
zo zo missGG, ja ik ken van jullie alleen maar chico en danial omdat ik alleen maar hen zag vechten, of heb zien vechten. maar ik weet zeker dat jullie een heel goeie sportschool hebben want ik vind ze allebei een topper, maar ik wist niet dat jij het ook doet, ben je ook een topper? :D ik heb je wel in ede gezien geloof ik,
ik denk dat het tijd word dat ik een keer bij jullie langs kom om mee te trainen en met jou wat kletsen. :wink:

Anonymous
13-06-2006, 12:02
Ik durf wel tegen Danial.
Ik ken zijn zwakke punten. :wink:
zo zo, daag je hem uit :lol:
volgens mij heeft hij nog geen partij en jij ook niet, dus misschien kunnen jullie allebei vechten, en ik denk dat het voor jou dan moeilijk wordt,
ik ben ook net zo zwaar als hem, dus wie weet misschien kom ik ook tegen hem ooit, maar dan bel ik je, en vraag ik zijn zwkke punten :D

Anonymous
13-06-2006, 12:36
Wanneer is de matchmaking bekend???

Dragon Tail
13-06-2006, 14:03
Ik durf wel tegen Danial.
Ik ken zijn zwakke punten. :wink:
zo zo, daag je hem uit :lol:
volgens mij heeft hij nog geen partij en jij ook niet, dus misschien kunnen jullie allebei vechten, en ik denk dat het voor jou dan moeilijk wordt,
ik ben ook net zo zwaar als hem, dus wie weet misschien kom ik ook tegen hem ooit, maar dan bel ik je, en vraag ik zijn zwkke punten :D

Tegen elk aannemelijk bod (echt euro's) ben ik bereid enkele geheimen prijs te geven.

Anonymous
13-06-2006, 15:01
Mr Dragon......dit is vast een grapje :shock: toch!?
Zo niet dan wordt dat woensdag en donderdag heel wat strafdrukken! :D

Anonymous
13-06-2006, 16:31
Er zijn meerder free fighters in het oosten die oa bij angelo trainen.
En die graag een partij willen vechten

Boem Boem
13-06-2006, 21:29
jammer dat er een freefight partij maar is, volgens mij heeft oost ook paar goeie freefighters, niet zo goed als wij in westen natuurlijk :D maar het zou leuk zijn als oost wat meer freefighters zou die avond hebben, dan waren we zeker gekomen, ik denk dat angelogym paar goeie freefighters heeft, maar zo te zien willen ze of durven ze niet opdagen (geintje) :wink:

Hey Guest: als je namen voor ons hebt, geef ze even door...misschien dat we iets kunnen regelen......
Hier in het Oosten hebben we wel een aantal free-fighters die willen vechten, dus wie weet........ik hoor graag van je.......

Osu

Chris
hey boom boom ik ben zelf geen traner of coach om namen te gaan noemen, maar hier in westen hebben we heel veel frefighters in verschillende gewichten, en zover ik weet doe jij zelf aan freefight en er is een andere jongen van jullie die ook goed kan vechten en had in ede binnen minuut gewonnen, dus ik zou maar wat doen, ik wil jullie liever zien vechten

Hallo Guest & Adam,,

Klopt, ik vecht zelf ook free-fight,maar omdat ik per 01-07-06 een nieuwe baan heb kan ik helaas niet meedoen, ben wel goed in training. Na de zomervakantie wil ik graag weer de ring in, nu alleen helpen met coachen tijdens ons Gala.

Maar hier in het Oosten hebben we meer free-fighters, alleen hebben ze andere verplichtingen of zijn met vakantie......had persoonlijk ook meer free-fight partijen willen zien, maar de aanmeldingen blijven helaas achterwege!!
Ik hoop jullie te zien en anders spreken wel elkaar weer....

Osu

Chris

Anonymous
13-06-2006, 21:55
Ik durf wel tegen Danial.
Ik ken zijn zwakke punten. :wink:
zo zo, daag je hem uit :lol:
volgens mij heeft hij nog geen partij en jij ook niet, dus misschien kunnen jullie allebei vechten, en ik denk dat het voor jou dan moeilijk wordt,
ik ben ook net zo zwaar als hem, dus wie weet misschien kom ik ook tegen hem ooit, maar dan bel ik je, en vraag ik zijn zwkke punten :D

Tegen elk aannemelijk bod (echt euro's) ben ik bereid enkele geheimen prijs te geven.
zoooo, ik ben bereid om honderden euro's uit geven om achter zwakke punten van die boy van angelo, (danial geloof ik) komen :lol: ik moet toch binnen kort tegen hem, omdat ie in mijn gewicht is en omdat ik graag tegen hem wil :D

danial
13-06-2006, 22:22
Ik durf wel tegen Danial.
Ik ken zijn zwakke punten. :wink:
zo zo, daag je hem uit :lol:
volgens mij heeft hij nog geen partij en jij ook niet, dus misschien kunnen jullie allebei vechten, en ik denk dat het voor jou dan moeilijk wordt,
ik ben ook net zo zwaar als hem, dus wie weet misschien kom ik ook tegen hem ooit, maar dan bel ik je, en vraag ik zijn zwkke punten :D

Tegen elk aannemelijk bod (echt euro's) ben ik bereid enkele geheimen prijs te geven.
zoooo, ik ben bereid om honderden euro's uit geven om achter zwakke punten van die boy van angelo, (danial geloof ik) komen :lol: ik moet toch binnen kort tegen hem, omdat ie in mijn gewicht is en omdat ik graag tegen hem wil :D
jullie zijn goed bezig jongens, als je zo graag tegen mij wil, zou ik eerst maar mijn naam melden en dan gewoon mijn trainers verzoeken voor een partij.
trouwens als je mij paar honderden euro's geeft, beloof ik je dat ik je niet eerste ronde KO sla maar tweede ronde
good luck

Anonymous
13-06-2006, 23:00
On topic graag. Binnenkort komt de matchmaking jongens. Laten we sportief blijven.

OESH Eyecatcher !!

www.kickboxing-oldenzaal.nl

Dragon Tail
13-06-2006, 23:07
Mr Dragon......dit is vast een grapje :shock: toch!?
Zo niet dan wordt dat woensdag en donderdag heel wat strafdrukken! :D

Grapje?
Voor jou donderdag heel wat strafdrukken.
Wat een brutaliteit!

Dragon Tail
13-06-2006, 23:12
On topic graag. Binnenkort komt de matchmaking jongens. Laten we sportief blijven.

OESH Eyecatcher !!

www.kickboxing-oldenzaal.nl

Hey Hasan, no sweat. Volgens mij is er niets aan de hand.

Ik had zelf nog wel een smiley gebruikt, wat ik anders nooit doe.
Maar tja, wellicht begrijpen velen de betekenis niet meer door het eigen ongebreideld gebruik er van.


Ik durf wel tegen Danial.
Ik ken zijn zwakke punten. :wink:

PS. Danial is een voormalige pupil van mij, maar friends forever.
:D

Dragon Tail
14-06-2006, 11:16
Maar om maar even weer on tipic te gaan...
Ik zie ook geen dames aanmeldingen.

Ik heb nog in de 'aanbieding':
Dame jeugd 55 kg 15 jaar.
Dame senior -69 kg 18 jaar.

Anonymous
14-06-2006, 19:23
On topic graag. Binnenkort komt de matchmaking jongens. Laten we sportief blijven.

OESH Eyecatcher !!

www.kickboxing-oldenzaal.nl

Hey Hasan, no sweat. Volgens mij is er niets aan de hand.

Ik had zelf nog wel een smiley gebruikt, wat ik anders nooit doe.
Maar tja, wellicht begrijpen velen de betekenis niet meer door het eigen ongebreideld gebruik er van.


Ik durf wel tegen Danial.
Ik ken zijn zwakke punten. :wink:

PS. Danial is een voormalige pupil van mij, maar friends forever.
:D
ben met dragon eens :D
oush, respect

Eyecatcher
19-06-2006, 16:36
Garik Sarkisjan * Scorpio Gym tegen Fikri Bouali * Body Gym
Rusli Lindeman * Kickboxing Oldenzaal tegen Ahbed Torkmany * Tooy Gym
Ozcan Dayioglu * Kickboxing Oldenzaal tegen Sergei Karamyan * Angelo Gym
Martijn Adolfsen * Kickboxing Oldenzaal tegen Thomas Sapulette * Kins Gym
Toni Hernandez * Akdeniz Gym tegen Eric Bennink * Olympic Gym
Julio ter Haar * Tooy Gym tegen Onder Oral * Body Gym
Robert Doornbos * Scorpio Gym tegen Albert Kap * Tabanon
Perr Siemens * Tabonon tegen Elnoer Arzoemaov * Team Santing
Dijon v Giessel * Angelo Gym tegen Wasken Cicek * Scorpio Gym
Moreno Kraus * Pardoel Sports tegen George Avci * Scorpio Gym
Tim Mekkelholt * Angelo Gym tegen Jaap Bouwma * KB Drachten
Atty Gol * Scorpio Gym tegen Rene Tent * Tabonon
Murat Aygun * Angelo Gym tegen Stefan Elfrink * Body Gym
Abraham Gok * Angelo Gym tegen Bastiaan ter Wierike * Olympic Gym
Henry Akdeniz * Akdeniz Gym tegen Marius Briedus * Letland
Chico Martinez * Angelo Gym tegen Jay-Z * Gym Alkmaar
Farid Riffi * Yamoto Gym tegen Anthony Fictorie * Tabonon
Mohammed Ali Jamal * Tooy Gym tegen Rick Plag * KB Zutpen
Bjorn Kemerink * Kickboxing Oldenzaal tegen Tommy Gun * Akdeniz Gym

ICON
19-06-2006, 16:39
vecht jay-z ook?? cool hoop dat beyonce komt kijken;)

Eyecatcher
19-06-2006, 16:47
Beyonce komt ook...speciaal voor jou jongen.

ICON
19-06-2006, 16:53
relaxed

Steve-o
19-06-2006, 17:36
Partij 1 word meteen vuurwerk !

Anonymous
19-06-2006, 19:11
Partij 1 word meteen vuurwerk !

hoezo?

Dragon Tail
19-06-2006, 23:27
vecht jay-z ook?? cool hoop dat beyonce komt kijken;)

En ik zie dat Tommy Gun ook komt.

Laten we hopen dat er genoeg bewaking is.

Steve-o
19-06-2006, 23:56
Omdat Fikri Bouali altijd een goede prestatie neer zet en een goede vechter is om naar te kijken let maar op dat word een spetter partij

Anonymous
20-06-2006, 00:03
Fikri Bouali nog steeds een C-vechter????????

Anonymous
20-06-2006, 00:17
HATICE TEGEN JORINA :lol: :lol: :lol:
WORDT EEN MOOIE PARTIJ WEER EEN ECHTE HARDE MANNEN PARTIJ

Boem Boem
20-06-2006, 12:00
Leuke line-up!!

Waar wordt het Gala gehouden??

osu

Chris

Boem Boem
20-06-2006, 12:09
Leuke line-up!!

Waar wordt het Gala gehouden??

osu

Chris


X2 weet iemand in welke plaatst dat oldenzaal gala wordt gehouden? :lol:

ha ha ha: staat niet op de kaart!!

ICON
20-06-2006, 14:50
maakt niet uit. dat weekend ben ik toch van de kaart

Boem Boem
22-06-2006, 13:32
Schopje!!

Zijn er nog mensen die belang hebben bij kaarten voor ons gala in Oldenzaal voor 15 Juli??

In de voorverkoop kosten de kaarten 20 euro. Aan de deur kosten de kaarten 25 euro.
Vanzelfsprekend kunnen jullie kaarten reserveren;stuur mij dan een pm en dan komt alles goed.

Zou top zijn als er veel members van MF komen.......
Aan onze sportschool en inzet zal het niet ontbreken........

osu

Chris

Anonymous
22-06-2006, 14:57
Farid Riffi vs Anthony Fictory wordt een toppartij. Eentje met een ko kans van 90%..... :lol:
Zonder gekheid, ik ben natuurlijk voor Farid Riffi mijn matti. Als ik objectief ben zijn dit de mogelijkheden:
a)
gaat de partij over de volle rondes dan zou Fictory weleens kunnen winnen omdat deze man een verschikkelijk goede conditie heeft en vanaf ronde 1 een hoog tempo draait.

b)
wordt de partij voortijdig beslist dan denk ik dat dit in het voordeel van Riffi zal zijn. Deze man heeft in iedere techniek een ko zitten.

Wordt in elk geval een leuk gala!

Boem Boem
24-06-2006, 11:37
Farid Riffi vs Anthony Fictory wordt een toppartij. Eentje met een ko kans van 90%..... :lol:
Zonder gekheid, ik ben natuurlijk voor Farid Riffi mijn matti. Als ik objectief ben zijn dit de mogelijkheden:
a)
gaat de partij over de volle rondes dan zou Fictory weleens kunnen winnen omdat deze man een verschikkelijk goede conditie heeft en vanaf ronde 1 een hoog tempo draait.

b)
wordt de partij voortijdig beslist dan denk ik dat dit in het voordeel van Riffi zal zijn. Deze man heeft in iedere techniek een ko zitten.

Wordt in elk geval een leuk gala!

Naast deze partij komen er zeker nog meer spetterende partijen;
o.a. Tim Mekkelholt,Ozcan,Martijn,Rusli en natuurlijk Chico en henry Akdeniz.......dus reden genoeg om te kijken!!

Daarnaast nog diverse demo's van Remco & Justi....

Tot de 15e juli.

Osu

Chris

Anonymous
24-06-2006, 21:56
ttt

the white buffalo
26-06-2006, 15:54
ik heb vip kaarten ik denk wel dat het leuk wordt...

Anonymous
26-06-2006, 22:58
dat zal helaas niet lukken spiderkis :? Hatice neemt alles aan maar helaas heeft ze nog steeds een blesure aan haar neus want al snel geneest,waarschijnlijk gaat zij in istanbul vechten samen met henry akdeniz en fidan zoeits heb ik gehoord ik denk dat ze nu helaas geen partij aanneemt maar ik kan er ook naast liggen want zo gek is zij wel zij neemt ALLES aan maar dat doen de meeste mensen die willen knokken :lol: lijkt mij :wink:

hatice wens je nog sterkte met je moeder jij komt eroverheen meis
sterk ben je en mentaal helemaal topper

Anonymous
26-06-2006, 23:10
hatice en jorina dat kom ik zeker weer kijken wat een partij eerst in ter apel en toen in den helder wat een Fu*CKING HARDE WIJVEN ZEG ooo ik kom al zowiezo mis het niet eltorrrooooooo KILLL HIMMMMM ATACKKK :wink:

Halfshot
13-07-2006, 21:49
TTT

Anonymous
14-07-2006, 14:49
dat is wel lef hebben om zo over een van nederland beste vechters te durven praten zou je eens tegen hem moeten zeggen als je hem ziet maar daar zal je het lef wel niet voor hebben denk ik

Anonymous
14-07-2006, 14:50
dat is wel lef hebben om zo over een van nederland beste vechters te durven praten zou je eens tegen hem moeten zeggen als je hem ziet maar daar zal je het lef wel niet voor hebben denk ik

Anonymous
14-07-2006, 14:50
dat is wel lef hebben om zo over een van nederland beste vechters te durven praten zou je eens tegen hem moeten zeggen als je hem ziet maar daar zal je het lef wel niet voor hebben denk ik

A-team
14-07-2006, 16:51
Post dan eerst eens niet anoniem, voordat je het over lef hebt.

Halfshot
14-07-2006, 17:16
dat is wel lef hebben om zo over een van nederland beste vechters te durven praten zou je eens tegen hem moeten zeggen als je hem ziet maar daar zal je het lef wel niet voor hebben denk ik

Iemand enig idee tegen wie hij het heeft?
:?