PDA

View Full Version : BREAKING NEWS FUJI TV STOPT MET PRIDE!!!!



Anonymous
05-06-2006, 11:28
Bad news from Pride: after all the bad press with Pride contacts and using Yakuza, Fuji tv had decided to no longer worked with Pride.
Main insiders have predicted this move from Fuji tv, as producer Kiohara from Fuji tv was under al lot of pressure by members of the board from Fuji tv.
Kiohara was questiond several times by police regarding Inoki Bom Baye / Yakuza problems. His only option was to break with Pride and he did.
This is a very big win for K-1 who is starting to control the fight industry again after loosing ground to Pride over the last few years.
The big question now with Yakuza boss Izizaka... who is on the run. Police still watching every move from Pride and money trails being followed. How long can they keep their star fighters like Mirko Cro Cop and Yoshida, Fedor etc. I guess Ken Imai is having a nightmare as a manager as Mirko Cro Cop will go were the money is and it is sure that K-1 will never work again with the rat who tried to sink their ship. Same goes for Fedor, he is smart and goes were he gets the best pay check. With Pride now only brodcasting on sky perfect, The fighting stars from Pride should start looking for a better pay day. Pride simply will not be able to pay what they use to pay, as Fuji t.v will no longer work with Pride!!!!!!!!!!!!!!!
BIG HUGE KO VICTORY BY K-1.

Wheelie
05-06-2006, 17:34
Ik hoorde dit net ook al :?

Justinian
05-06-2006, 17:40
Ik hoorde het vanochtend uit betrouwbare bron... Uiteraard hoop ik dat de hoge heren er uitkomen en dat het meevalt.

Wheelie
05-06-2006, 18:02
http://www.fightopinion.com/2006/06/05/fuji-tv-cancels-pride-for-good/

Ronald
05-06-2006, 18:11
Is het voor hen dan niet mogelijk om met een andere maatschappij dan Fuji tv in zee te gaan? Geen idee hoor hoe de Japanse media in elkaar steekt, maar is Fuji tv de enige grote speler?

HUNEBED
05-06-2006, 18:25
dat komt allemaal wel goed, Pride = BIG BUSINESS en zal nog wel groter groeien, 'denk dat Pride uiteindelijk K-1 gaat verslaan maar goed, das mijn bescheiden mening

Justinian
05-06-2006, 18:42
Is het voor hen dan niet mogelijk om met een andere maatschappij dan Fuji tv in zee te gaan? Geen idee hoor hoe de Japanse media in elkaar steekt, maar is Fuji tv de enige grote speler?
Dat vraag ik me dus ook af...

Anonymous
05-06-2006, 18:50
Is het voor hen dan niet mogelijk om met een andere maatschappij dan Fuji tv in zee te gaan? Geen idee hoor hoe de Japanse media in elkaar steekt, maar is Fuji tv de enige grote speler?

Nee komt allemaal niet goed. Geen een tv zender wil te maken hebben met Yakuza, Leugenaars, afpersers, rare zelfmoorden, bedreigingen etc.
Heel snel namelijk lopen al je adverteerders weg en er is nu zoveel nieuws in Japan rond Pride. Isizaka yakuza baas on the run en misschien gepakt, Sakakibara volgt snel.
Ik denk dat er niet eens meer een OWGP komt.
Daar bij komt bij dat als je in Japan een naam hebt dat je met Yakuza hebt gewerkt je gewoon verbannen bent. je komt zelfs nu ten dage nergens in een zwembad als je een tatoo hebt!
K-1 won by KO

Justinian
05-06-2006, 19:09
Is het voor hen dan niet mogelijk om met een andere maatschappij dan Fuji tv in zee te gaan? Geen idee hoor hoe de Japanse media in elkaar steekt, maar is Fuji tv de enige grote speler?

Nee komt allemaal niet goed. Geen een tv zender wil te maken hebben met Yakuza, Leugenaars, afpersers, rare zelfmoorden, bedreigingen etc.
Heel snel namelijk lopen al je adverteerders weg en er is nu zoveel nieuws in Japan rond Pride. Isizaka yakuza baas on the run en misschien gepakt, Sakakibara volgt snel.
Ik denk dat er niet eens meer een OWGP komt.
Daar bij komt bij dat als je in Japan een naam hebt dat je met Yakuza hebt gewerkt je gewoon verbannen bent. je komt zelfs nu ten dage nergens in een zwembad als je een tatoo hebt!
K-1 won by KO
Damn, dus niet meer zwemmen tussen die mooie Japanse dames voor papa :cry:
Zonder gein, dit is echt beroerd nieuws. Ik hoop dat bovenstaande guest geen gelijk heeft, maar ik vrees het ergste...

Cave
05-06-2006, 19:24
De eerste post is iig ook verschenen op Sherdog.com en ik heb nergens nog een bevestiging van dit nieuws door één van de betrokken partijen kunnen vinden. Voordat iedereen dus een tia krijgt van de spanning, gewoon wachten en uiteindelijk zien we wel wat het waarheidsgehalte hiervan is.

Justinian
05-06-2006, 19:29
De eerste post is iig ook verschenen op Sherdog.com en ik heb nergens nog een bevestiging van dit nieuws door één van de betrokken partijen kunnen vinden. Voordat iedereen dus een tia krijgt van de spanning, gewoon wachten en uiteindelijk zien we wel wat het waarheidsgehalte hiervan is.
Feit blijft dat Fuji TV Pride van haar website heeft gehaald. Dat zullen ze niet zomaar doen lijkt me. In Japan is het in ieder geval groot nieuws!

Nicky
05-06-2006, 19:44
Is dit niet alleen maar beter voor de sport ? Met name DE SPORT...

Nicky
05-06-2006, 20:59
Dat er zon grote sponsor zo mee kapt en daarwerkelijk aangeeft waarom ze eruit stappen : door de hele criminele zooi eromheen. Beter voor de organisaties die het wel degelijk voor de sport doen en niet alleen voor het geld.

DK
05-06-2006, 23:21
Volgens mij is rings een paar jaar geleden failiet gegaan omdat zij toen hun contract met wowow tv verloren en rongs was toen echt groot. Ze hadden het KOK toernooi en praktisch alle top pridevechters van nu waren toen de top ringsvechters. Dus met dit in het achterhoofd zou het inderdaad wel eens afgelopen kunnen zijn met pride. Lijkt me echt vreemd trouwens.

HUNTER
05-06-2006, 23:26
ben het aan 1 kant wel met Nicky eens.... maar aan de andere kant; je kunt ook niet zonder grote investeerders, want dan kijkt er niemand naar 'de sport'. Het blijft afwegen tussen groot worden door diskutabele geldschieters en klein blijven, waardoor er ook veel hardcore fans de partijen niet eens te zien kunnen krijgen. Vertel mij maar wat juist is...... want ik weet het niet.

HUNTER
05-06-2006, 23:53
ik had het meer over het MT/MMA in het algemeen Sebas.....

Of het nu Yakuza of louche wiettelers zijn..... ze hebben over het algemeen veel geld over voor de sport, en maken het hierdoor mogelijk dat het bij een breed publiek terecht kan komen.....

HUNEBED
05-06-2006, 23:58
K-1 gaat ook niet vrijuit, wat was er 2-3 jaar geleden alweer aan de hand daar, belasting werd ondoken toch ?! trouwens waarom zou de Yakuza geen banden hebben met de K-1 ? die gasten zitten echt overal in...

Anonymous
06-06-2006, 07:11
K-1 gaat ook niet vrijuit, wat was er 2-3 jaar geleden alweer aan de hand daar, belasting werd ondoken toch ?! trouwens waarom zou de Yakuza geen banden hebben met de K-1 ? die gasten zitten echt overal in...

Alsof jij nooit de belasting hebt ontdoken. K-1 was slim: Isshi heeft officieel geenbetrokkenheid meer met K-1, maar Tanigawa. Isshi had dus persoonlijk een probleem met de tax niet K-1.
Ook is dat anders dan mensen bedreigen, vermoorden, valsheid in geschrift, afpersing want dat doet Pride.

Anonymous
06-06-2006, 16:25
Alle sponsoren hebben zich ook teruggetrokken. Morgen komt er een officiele verklaring van Sakakibara DSE/Pride president

Mike
06-06-2006, 18:13
Is dit niet alleen maar beter voor de sport ? Met name DE SPORT...

idd!

weg met die criminele groepen om de gala's en organisaties heen. Zouden ze in NL ook wat van kunnen leren. Wanner de sport van het schorem af is kan het echt gaan groeien.Bovendien wordt het dan ook interessant voor nog meer grote en alom gerespecteerde sponsors.Erg goede actie van Fuji TV die niet voor het makkelijke geld kiest maar een duidelijk en gedurfd standpunt inneemt.

voor de atheleten lijkt het me sowieso gunstiger dat ze met een normale en legaal opererende organisatie te maken krijgen.

Anonymous
06-06-2006, 20:42
Is dit niet alleen maar beter voor de sport ? Met name DE SPORT...

idd!

weg met die criminele groepen om de gala's en organisaties heen. Zouden ze in NL ook wat van kunnen leren. Wanner de sport van het schorem af is kan het echt gaan groeien.Bovendien wordt het dan ook interessant voor nog meer grote en alom gerespecteerde sponsors.Erg goede actie van Fuji TV die niet voor het makkelijke geld kiest maar een duidelijk en gedurfd standpunt inneemt.

voor de atheleten lijkt het me sowieso gunstiger dat ze met een normale en legaal opererende organisatie te maken krijgen.


Fuji wou wel, maar het waren members of the board (fuji heeft geloof ik plaats 5 op de beurs in Japan) die veel klachten hebben gehad van sponsoren en kijkers omtrent yakuza schandaal en connecties. Ben het met je eens de cleaner the better!!!

Jochem
06-06-2006, 23:20
hmz. Komt toch wel weer een nieuwe organisatie, veel geld mee te verdienen.

Deuce
07-06-2006, 09:43
Alle sponsoren hebben zich ook teruggetrokken. Morgen komt er een officiele verklaring van Sakakibara DSE/Pride president

Tering, das een zware slag voor Pride!

na und? is er al iets bekend dan?
ik vind het een vaag verhaal allemaal hoor, yakuza is toch gewoon een semi-legaal opererende organisatie, is geen cosa nostra ofzo

Liefdadigsheids instelling toch?

Arjan
07-06-2006, 10:35
het is wel zwaar klote maar het is niet dat de vechters en de fans verdwijnen dus er zal toch hopelijk een beter alternatief komen, ik wil wel echt dat owgp door gaat :lol:

Wheelie
07-06-2006, 10:37
Dream Stage Entertainment have scheduled a press conference in which they will respond to the recent termination of their television deal with Fuji Television, and announce the fight card for the second round of the PRIDE Openweight Grand Prix on July 1st.

Dream Stage Entertainment's multi-purpose press conference will take place at Sunflower Hall on the second floor of the Tokyo Prince Hotel on June 8th, and will officially begin at 1:00 PM Tokyo time. The press conference, unlike many, will be open to fans, with no cost for admission. Fans will be admitted from 11:30 to 12:45, fifteen minutes before the press conference begins.

The press conference will be attended by Dream Stage Entertainment President Noboyuki Sakakibara, PRIDE General Director Nobuhiko Takada, and PRIDE Openweight Grand Prix participants Hidehiko Yoshida and Kazuyuki Fujita. Sakakibara will speak on the situation regarding Dream Stage Entertainment's lapsed television contract with the Fuji Television Network. Also, he will announce the full card for PRIDE's July 1st show at Saitama Super Arena, including the four Openweight Grand Prix 2006 Quarterfinal bouts.

There has been much speculation on the July 1st card line up to this point. Some of the hotly rumored bouts for the Openweight Grand Prix include Mirko "CroCop" Filipovic against Hidehiko Yoshida, Antonio Rodrigo Nogueira to face Fabricio Werdum, Mark Hunt versus Josh Barnett, and a match up between Wanderlei Silva and Kazuyuki Fujita, which was confirmed by Chute Boxe member Antonio "Nino" Schembri last month. Other non-tournament bout rumors have included Edson Drago versus Roman Zentov, Pawel Nastula taking on Kazuhiro Nakamura, Antonio Rogerio Nogueira against Evangelista "Cyborg" Santos, and Sergey Kharitonov returning from injury to face Mark Coleman. Tomorrow's press conference will clarify this rumored card line up, as well as shed more light on DSE's current situation with Fuji TV.