PDA

View Full Version : Bjorn Bregy KTFO



Anonymous
06-06-2006, 14:24
http://www.21gladiators.com/news.php?id=1542&lang=english

Back to reality :wink:

Jay Hoov
06-06-2006, 14:26
Heeeeeerlijk...... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

mama
06-06-2006, 14:28
waarom nou weer heerlijk
Jammer Bjorn...... volgende x beter

MZN
06-06-2006, 14:41
Het verbaast me eigenlijk niet zo bar veel. Bregy staat vaak te veel open voor een zware stoot.

Blij ben ik er niet mee want we hebben immer zo onze bek vol van de kwaliteit van de Europese vechters en als dan de winnaar van de Europese GP zo wordt aangepakt is dat een slechte zaak...

Jay Hoov
06-06-2006, 14:42
waarom nou weer heerlijk
Jammer Bjorn...... volgende x beter

Ik heb zo mijn redenen...en ik mag toch mijn mening hebben Mama?
En nogmaals, ik geniet ervan :twisted:

mama
06-06-2006, 14:46
tuurlijk maar daar mag ik toch om vragen?
Ik zeg toch niet dat je je mening niet mag geven of wel.

Jay Hoov
06-06-2006, 14:48
tuurlijk maar daar mag ik toch om vragen?
Ik zeg toch niet dat je je mening niet mag geven of wel.

Ik vind dat je een beetje aggresief bent :lol:

Anonymous
06-06-2006, 14:48
om de woorden van Mikes gym te gebruiken: We zijn toch geen schooiers! Waarschijnlijk moet ie nieuwe sh*t toevoegen aan zijn vocabulaire zoals: rust en herstel .
Silly F*cks! :twisted:

M.Hersisia
06-06-2006, 14:54
Zijn tegenstander, ook uit Zwitserland heeft zich de voorafgaande weken aan de partij bij ons in de gym voorbereid. Ik heb gezien hoe fit hij was.
Die man blokte ALLES en counterde super... Ik gaf Bregy bij voorbaat al weinig kans.
Wel jammer voor de k1 kampioen van de Arena...
Sportieve Groetjes Maritzarda

payap
06-06-2006, 15:11
Misschien kwam deze partij wat te snel voor Breggy na dat zware tournooi in de Arena. Zit maar een week of 3 tussen.

Anonymous
06-06-2006, 15:18
Bjorn Bregy heeft al van Mitat Tahirsylaj op ko gewonnen op superleague

alex da silva
06-06-2006, 15:34
ik snap het niet waarom sommige mensen, zo negatief doen tegen bjorn!!!! hij is een super vechten...en hij verdient alle respect!!! iemand die elke maand vecht en heel hard in de gym werk...

echt ik snap echt niks van!!! als hij wint iedereen praat heel goed over... maar als hij verliest, hhhhhhhuuuuuuuuuuuuu iedereen heeft meteen wat te zeggen...

Jay Hoov
06-06-2006, 15:38
ik snap het niet waarom sommige mensen, zo negatief doen tegen bjorn!!!! hij is een super vechten...en hij verdient alle respect!!! iemand die elke maand vecht en heel hard in de gym werk...

echt ik snap echt niks van!!! als hij wint iedereen praat heel goed over... maar als hij verliest, hhhhhhhuuuuuuuuuuuuu iedereen heeft meteen wat te zeggen...

Ieder z'n meug.....

Highline
06-06-2006, 15:51
ik had gehoopt op een filmpje ;)

alex da silva
06-06-2006, 17:59
ik snap het niet waarom sommige mensen, zo negatief doen tegen bjorn!!!! hij is een super vechten...en hij verdient alle respect!!! iemand die elke maand vecht en heel hard in de gym werk...

echt ik snap echt niks van!!! als hij wint iedereen praat heel goed over... maar als hij verliest, hhhhhhhuuuuuuuuuuuuu iedereen heeft meteen wat te zeggen...

Ieder z'n meug.....

ik snap het wel broer... maar hij is iemand die mij altijd op de sportschool helpt...en is hard om dit alemaal te lezen!!! maar no hard feelings...iedereen met z'n eigen mening toch?

Anonymous
06-06-2006, 18:12
Hij stelt niet veel voor

Arena was een uitschietter, in japan gaat ie zeker nokkie!

geloof me, veels te langzaam door die anabolen

Vale Tudo
06-06-2006, 18:37
je hebt gelijk hoor alex, ik begrijp echt niet waarom iedereen opeens zo negatief over bjorn praat. die jongen traint keihard, 2/3 keer per dag, en als iemand echt heel sympathiek en relax is dan is hij het wel!! heel jammer bjorn, volgende keer beter!!

redjuh
06-06-2006, 19:41
Hij stelt niet veel voor

Arena was een uitschietter, in japan gaat ie zeker nokkie!

geloof me, veels te langzaam door die anabolen

verander niet veel door niks en ik zeg

x2

alex da silva
06-06-2006, 20:44
ik snap het nog steeds niet..........

someone
06-06-2006, 21:00
Alex laat die gasten kletsen joh, iedereen heeft zijn of haar favo en dat zal altijd zo blijven!!
Neemt niet weg dat iedereen die de ring ingaat respect moet krijgen!!!

redjuh
06-06-2006, 21:19
ik probeer (voor een deel) uit te leggen waarom ik Bregy op vechtsportgebied niks waard vind. Allereerst wil ik wel opmerken dat ik het respecteer dat hij vecht... dat dus terzijde.

-zijn reactie op zijn zogenaamde overwinning op Alexei Ignashov op13-2-05 in Alkmaar. Ignashov was de hele partij veel beter, maar ging in ronde 3 zwaar door ze enkel en kon niet meer verder. Bregy keek niet hoe het met hem ging, maar begon te juichen alsof ie de K1 had gewonnen.

-zijn techniek is vergelijkbaar met een beginnende C-klasser, en dan nog beledig ik veel C-klassers (mijn excuus). Hij voert alleen maar enkelvoudige, wijnig indrukwekkende technieken uit, dus vind ik het niet leuk om naar hem te kijken. Door zijn lengte en anabolen gebruik, wint hij inderdaad van kleinere, vaak niet aan de top staande vechters.

-hij legt het af tegen iedere top 15 vechter in de k1 en ook tegen een hoop vechters daaronder (als ze niet geblesseerd raken)

-de manier waarop hij na van zijn tegenstanders had gewonnen totaal geen aandacht schonk, was respectloos, en dat respect heeft hij ook niet.

-het goede punt dat hij voor mij toevoegt aan vechtsportevenementen waar hij optreedt, is dat ik dan iig hoop dat hij KTFO geslagen wordt.

Anonymous
07-06-2006, 00:54
ik vind ook hem ook een rare vechter en respectloos ook.hij wint alleen omdat die groot is van veel kleinere vechters(anabolen monster) maar verder dan dat zal hij nooit komen in mijn ogen.Lekker voor hem trouwens ik geniet ervan..

remco pardoel
07-06-2006, 09:55
Elke vechter die in de ring stapt verdient respect.
In het leven hoort nu eenmaal ook verlies.

Het getuigt van weinig respect om zo een topic te openen.
(ook al is het jouw mening)
Als je Bjorn niks vindt, dan ga je toch lekker in de ring tegen hem staan. Dan mag je al je gal spuwen en hem proberen pakkie te geven.

In dat geval heb je mijn respect verdient als je dat aan gaat.

Remco Pardoel

alex da silva
07-06-2006, 11:39
zo denk ik ook... als je beter kan laat de wereld zien.......

praten is zo makkelijk.... en hij verdient gewoon alle RESPECT!!!!

Anonymous
07-06-2006, 12:22
Elke vechter die in de ring stapt verdient respect.
In het leven hoort nu eenmaal ook verlies.

Het getuigt van weinig respect om zo een topic te openen.
(ook al is het jouw mening)
Als je Bjorn niks vindt, dan ga je toch lekker in de ring tegen hem staan. Dan mag je al je gal spuwen en hem proberen pakkie te geven.

In dat geval heb je mijn respect verdient als je dat aan gaat.

Remco Pardoel

Wat een ONZIN
Het is gelul dat elke vechter die de ring instap respect verdient
bv jij remco tegen marco ruas effe snel aftikken
moet ik daar respect voor hebben
of breggy die alleen tegen zwakkere tegenstanders echt wat durft
sommige vechters vinden hun opkomst en het feit dat ze op een poster staan interresant maar dat maakt je niet tot een echte vechter vind ik.
groetjes karel

Iwan
07-06-2006, 12:32
Elke vechter die in de ring stapt verdient respect.
In het leven hoort nu eenmaal ook verlies.

Het getuigt van weinig respect om zo een topic te openen.
(ook al is het jouw mening)
Als je Bjorn niks vindt, dan ga je toch lekker in de ring tegen hem staan. Dan mag je al je gal spuwen en hem proberen pakkie te geven.

In dat geval heb je mijn respect verdient als je dat aan gaat.

Remco Pardoel

Wat een ONZIN
Het is gelul dat elke vechter die de ring instap respect verdient
bv jij remco tegen marco ruas effe snel aftikken
moet ik daar respect voor hebben
of breggy die alleen tegen zwakkere tegenstanders echt wat durft
sommige vechters vinden hun opkomst en het feit dat ze op een poster staan interresant maar dat maakt je niet tot een echte vechter vind ik.
groetjes karel

Luister eens Karel, je kunt je best wat fatsoenlijker uitlaten toch?
Dat Remco het voor iemand opneemt betekent toch niet dat hij om jouw mening betreffende zijn partij tegen Ruas vraagt?
En als jij moeite met respect hebt dan ga je toch lekker zelf met Ruas die ring in?

Anonymous
07-06-2006, 13:15
Mitat heeft zich 3 weken bij ons in de gym voorbereid, en vocht inderdaad heel gecontroleerd en rustig, dekte alles mooi af, tikte subtiel mensen in hun openingen en bleef constant beheerst en rustig vechten

ik ben dan ook blij voor hem dat hij die partij gewonnen heeft.

echter ik ben het met veel mensen niet eens wat ze hier over bjorn lopen te zeggen, ik heb bjorn ook in de arena gezien met vechten, en ondanks dat hij niet spectaculair vocht, bleef hij wel kalm en redelijk gedekt staan wachtend op een opening, ook deed hij in mijn ogen niet disrespectvol naar zijn tegenstanders toe.

het is dan ook verkeerd om te zeggen dat hij zo een waardeloze vechter is, elke vechter verdient respect, en elke vechter heeft maanden en jaren keihard gewerkt en gezweet en offers gemaakt voordat hij die ring in stapt, ik vind dat iedereen daar een beetje respect en waardering voor mag tonen.

zo negatief over iemand op internet lopen te praten getuigd alleen maar van disrespect, en ook van lafheid door er niet eens je naam bij te zetten

groeten

michel

Anonymous
07-06-2006, 14:54
Zijn tegenstander, ook uit Zwitserland heeft zich de voorafgaande weken aan de partij bij ons in de gym voorbereid. Ik heb gezien hoe fit hij was.
Die man blokte ALLES en counterde super... Ik gaf Bregy bij voorbaat al weinig kans.
Wel jammer voor de k1 kampioen van de Arena...
Sportieve Groetjes Maritzarda

Welke gym?

M.Hersisia
07-06-2006, 14:58
Bij Hoyer Gym in Limburg...! :wink:
Groetjes Maritzarda

DK
07-06-2006, 14:59
Als je vind dat iemand echt zo slecht is, waarom vecht je dan zelf geen wedstrijd tegen hem?

Je hoeft niet iedereen top te vinden, maar wat ik hier voor kritieken lees gaat wel erg ver vind ik. Vraag me af of jullie hem weleens persoonlijk gesproken hebben?

Anonymous
07-06-2006, 14:59
Misschien moet Bjorn dan ook maar op Chinees vechten gaan? :wink:

Mickey
07-06-2006, 15:03
Elke vechter die in de ring stapt verdient respect.
In het leven hoort nu eenmaal ook verlies.

Het getuigt van weinig respect om zo een topic te openen.
(ook al is het jouw mening)
Als je Bjorn niks vindt, dan ga je toch lekker in de ring tegen hem staan. Dan mag je al je gal spuwen en hem proberen pakkie te geven.

In dat geval heb je mijn respect verdient als je dat aan gaat.

Remco Pardoel

Wat een ONZIN
Het is gelul dat elke vechter die de ring instap respect verdient
bv jij remco tegen marco ruas effe snel aftikken
moet ik daar respect voor hebben
of breggy die alleen tegen zwakkere tegenstanders echt wat durft
sommige vechters vinden hun opkomst en het feit dat ze op een poster staan interresant maar dat maakt je niet tot een echte vechter vind ik.
groetjes karel

Luister eens Karel, je kunt je best wat fatsoenlijker uitlaten toch?
Dat Remco het voor iemand opneemt betekent toch niet dat hij om jouw mening betreffende zijn partij tegen Ruas vraagt?
En als jij moeite met respect hebt dan ga je toch lekker zelf met Ruas die ring in?

Iwan = Correct.
Slaat echt compleet kant noch wal.

Remco is een van de grondleggers van het MMA in nederland
heeft zicht dubbel en dwars waargemaakt en jij stapt daar ff overheen alsof het niets is..

Zelf wel es in de ring gestaan? Les gegeven? Seminars gegeven?
En al zou je het hebben gedaan, dan is het nog flink sneu.

remco pardoel
07-06-2006, 20:17
Beste guest...
Ik zal het voor jou onwetende ego even uitleggen.
Ruas had zich ingesmeerd met vaseline voor de wedstrijd.
dus dan geef hem ook niet de "eer".

Ik heb een rematch aangevraagd waarin de winnaar de pot mee naar huis neemt..
Hij heeft m niet geaccepteerd..

Je mag denken wat je wilt.
Het is jouw mening..
Laf dat je niet onder eigen naam inlogt..
Mannen en echte vrouwen geven hun mening met hun eigen naam....

Ik blijf erbij dat mensen die de ring ingaan voor een wedstrijd op welk nivo dan ook, rescpect verdienen.

Remco Pardoel

alex da silva
07-06-2006, 20:25
Beste guest...
Ik zal het voor jou onwetende ego even uitleggen.
Ruas had zich ingesmeerd met vaseline voor de wedstrijd.
dus dan geef hem ook niet de "eer".

Ik heb een rematch aangevraagd waarin de winnaar de pot mee naar huis neemt..
Hij heeft m niet geaccepteerd..

Je mag denken wat je wilt.
Het is jouw mening..
Laf dat je niet onder eigen naam inlogt..
Mannen en echte vrouwen geven hun mening met hun eigen naam....

Ik blijf erbij dat mensen die de ring ingaan voor een wedstrijd op welk nivo dan ook, rescpect verdienen.

Remco Pardoel


Remco, verlies je tijd niet met zulke gasten...

je hebt UFC 2 gevochten ergens in 1992 of 1993, misschien was deze kerel niet eens geboren... jij ben de EERSTE NEDERLANDER in de UFC... en je bent het voorbeeld van veel mensen tot nu toe!!! Maak je niet druk!!! je bent een topper!!!!!!!

PIONEIRO!!!!!!! alle respect!!!!! grtz. alex

alex da silva
07-06-2006, 20:26
jij bent een topper zoals BJORN...

ALLE RESPECT............

redjuh
07-06-2006, 20:27
respect voor een ieder die de ring n gaat heb ik. echter in het geval van bregy, heeft hij door zijn doen en laten in de ring, mijn respect verloren.
Hij zal er niet wakker van liggen. (was het maar zo hahaha) maar ik wilde het wel ff kwijt.

Ronald
07-06-2006, 22:52
(...) jij ben de EERSTE NEDERLANDER in de UFC...
Alhoewel ik het op zich met je eens ben is dit een klein geschiedkundig foutje :wink: .

Anonymous
08-06-2006, 00:32
EERSTE NEDERLANDER in de UFC

draaide gerard gordeau niet de eerste partij in de eerste UFC?

alex da silva
08-06-2006, 09:19
klopt!!! sorry foutje...

Mickey
08-06-2006, 09:56
Eerste lichting Nederlanders in de UFC dan..
Maakt ook niet uit.. Ik heb nog nooit in de UFC gestaan..
Zou ook te achterlijk voor woorden zijn, maar je vat mn punt wel ;)

ICON
08-06-2006, 10:25
Elke vechter die in de ring stapt verdient respect.
In het leven hoort nu eenmaal ook verlies.

Het getuigt van weinig respect om zo een topic te openen.
(ook al is het jouw mening)
Als je Bjorn niks vindt, dan ga je toch lekker in de ring tegen hem staan. Dan mag je al je gal spuwen en hem proberen pakkie te geven.

In dat geval heb je mijn respect verdient als je dat aan gaat.

Remco Pardoel

Wat een ONZIN
Het is gelul dat elke vechter die de ring instap respect verdient
bv jij remco tegen marco ruas effe snel aftikken
moet ik daar respect voor hebben
of breggy die alleen tegen zwakkere tegenstanders echt wat durft
sommige vechters vinden hun opkomst en het feit dat ze op een poster staan interresant maar dat maakt je niet tot een echte vechter vind ik.
groetjes karel

ja daar moet jij respect voor hebben achterlijke @@@*&%$@(^!@)(*&^$@()&$@(*&@$&)*^$@)*&%$@)*&$@ guests altijd.
ff snel aftikken.. pfff vuile rothond

Iwan
08-06-2006, 10:33
Remco was wel de eerste BRABANDER in de UFC hehehe!
Goei volk die Brabo's!

paspoes
08-06-2006, 10:49
Ik vind wel dat we idd respect moet tonen voor andere, heel veel van die gasten redden het niet eens, maar eerlijk is eerlijk die BREGY is echt een SLOME. ik zag hem in arena en ik zei meteen hij red het niet tegen de grote jongens bij K1.

appelsap
08-06-2006, 11:33
Mooi woord man, respect.

Ik ken Bjorn niet goed, maar heb hem natuurlijk wel eens gesproken toen hij nog bij ons trainde. een hele aardige en intelligente jongen volgens mij.
Je kan hem goed of slecht vinden, maar hij staat er wel en traint er hard voor. Ik heb de partij tegen Ignashov niet gezien, maar misschien een ontlading nadat hij natuurlijk zelf zwaar KO ging tegen Ignashov, een aantal jaar geleden, na de wedstrijd te hebben gedomineerd.
Anyway, wat ik wel altijd interessant vind is dat de vechters/trainers op dit forum, bij kritiek altijd meteen roepen dat je het dan zelf maar op moet nemen tegen de betreffende persoon. Als iemand zijn mening onderbouwt dan lijkt me dat niet nodig, ook al is hij negatief over een vechter.

Iwan
08-06-2006, 11:37
Mooi woord man, respect.

Ik ken Bjorn niet goed, maar heb hem natuurlijk wel eens gesproken toen hij nog bij ons trainde. een hele aardige en intelligente jongen volgens mij.
Je kan hem goed of slecht vinden, maar hij staat er wel en traint er hard voor. Ik heb de partij tegen Ignashov niet gezien, maar misschien een ontlading nadat hij natuurlijk zelf zwaar KO ging tegen Ignashov, een aantal jaar geleden, na de wedstrijd te hebben gedomineerd.
Anyway, wat ik wel altijd interessant vind is dat de vechters/trainers op dit forum, bij kritiek altijd meteen roepen dat je het dan zelf maar op moet nemen tegen de betreffende persoon. Als iemand zijn mening onderbouwt dan lijkt me dat niet nodig, ook al is hij negatief over een vechter.

Op zich heb je gelijk maar die opmerking over Remco vs Ruas raakte kant noch wal. Dat ben je wel met me eens denk ik.

remco pardoel
08-06-2006, 15:12
als het een goede mening is
dan mogen die mensen zeker hebben
daar heb je 100% gelijk in..

Ik denk dat we de tijd van oeverloos stomme uitspraken op een forum planten wel hebben gehad..

daar hebben we de topics bas boon en jeroen winters voor

maar op guest inloggen is al een zwakte op zich

mankind
08-06-2006, 19:17
Remco heeft al mijn respect. Diegenen die de kooi instapten bij de eerste ufc´s hebben heel veel lef. Ikzelf zou nooit de kooi in stappen zonder regels (men herrinerd zich vast de partij joe son vs keith hackney nog wel :P.). Ik vind wel dat je enig commentaar mag leveren over de prestatie van een een vechter, ik ben er nu wel zeker van dat ik heel wat commentaar zal leveren bij het aankomend WK en ik zal niet de eenigste zijn. Dit betekend natuurlijk niet dat iedereen die commentaar levert het elftal wel even naar de finale kan voetballen. Elke vechter in de ufc, pride, k1 of wat voor organisatie dan ook kan mij wel aan, dit betekend natuurlijk niet dat ik een bepaalde vechter slecht kan vinden.

Anonymous
15-06-2006, 11:36
Even tot de essentie van het verhaal. Wat voor een zin heeft het toch altijd om je maar negatief uit te laten over bepaalde zaken of vechters. Topics als "Ik vind vechter X slecht". NOU EN!!!! WHO GIVES A SH*T!!!

nicolas the red
15-06-2006, 14:36
maar op guest inloggen is al een zwakte op zich
hij heeft wel ondertekend met "groetjes karel" dus technisch gezien was het geen anonieme post :wink:

Anonymous
16-06-2006, 00:52
Diegenen die de kooi instapten bij de eerste ufc´s hebben heel veel lef.

x2