PDA

View Full Version : Is de IFL een succes? **spoiler**



Ronald
06-06-2006, 21:55
De 3 afleveringen van de IFL zitten er nu op. En, vonden jullie het een succes?

Persoonlijk vond ik het behoorlijk tegenvallen. Het hele teamconcept kwam niet echt uit de verf. Wat maakte zo'n team nou tot een team? Naar mijn gevoel was het meer een verzameling van individuen. Het was leuker geweest als de 'binding' tussen die teams duidelijker op de voorgrond had gestaan. Bijvoorbeeld een sportschool, een regio, een land, een thema, het volgen van gezamenlijke trainingen, of wat dan ook. Maar zoals het nu vorm gegeven werd vind ik zo'n leage-concept niet echt voor herhaling vatbaar.

Ook vond ik de show nogal klein vorm gegeven. Niet lekker groot uitpakken, meer een gala in de regio. Had van mij allemaal wat grootser gemogen.

Het niveau vond ik overigens ook erg wisselend.

Tot slot mis ik vooral een soort van gevolg. De Silverbacks hebben gewonnen.... en nu??? Bij TUF heeft het bijvoorbeeld het gevolg dat er grotere dingen gaan volgen. Ook als je normaal gesproken ergens kampioen wordt heeft dat allerlei gevolgen (uitdagers bijvoorbeeld). De IFL laat je echter met een beetje een leeg gevoel achter.

Al met al vond ik het dus bepaald geen succes. Vooraf had ik er echt meer van verwacht.

RisingSun
06-06-2006, 22:09
De Silverbacks hebben gewonnen.... en nu???
Zet anders ff "spoiler" in de topictitel...

mama
06-06-2006, 22:10
slordig ronald.......
done

mama
06-06-2006, 22:11
jaja is 1x niet genoeg....... ;)

Ronald
06-06-2006, 22:14
Oops :oops:

Jochem
06-06-2006, 23:11
vond het ook amateuristisch ogen. Maar ja, dat teamconcept vind ik toch niet zo leuk passen bij mma achteraf. het is nou eenmaal een individuele sport. Misschien als ze een paar gasten tegelijk de ring in schoppen, dan wordt het wel wat. ik bedoel, 2 vs 2 is tenminste echt vernieuwend.

Highline
06-06-2006, 23:30
ik heb er nog geen 1 van gezien :( kan iemand ze misschien in multimediagedeelte zetten?