PDA

View Full Version : Bob Schreiber



Anonymous
07-06-2006, 19:45
Ik zag in deze topic meerdere keren de naam van Bob Schreiber
http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewforum.php?f=1
Mij lijkt het te gek als hij weer de ring in gaat maar hoe groot is die kans ???

Anonymous
08-06-2006, 11:12
Lijkt me sterk, aangezien hij tijdnes de K1 Grand Prix in de Amsterdam Arena al aankondigde gestopt te zijn.

Iwan
08-06-2006, 11:21
Ik denk dat Bob nog een keer gaat knallen hem kennende. Volgens mij gaat het ook goed met z'n rug dus wie weet...

The Bulldog
08-06-2006, 13:57
kan alleen maar voor spectakel zorgen dus ik stem VOOR!!!!

in ieder geval goed nieuws dat zijn rug zich goed houd..

Sjaak
08-06-2006, 14:09
Bob is voor mij een instituut en Bob moet nu wijs zijn en zijn sportschool blijven runnen en gezien zijn gezondheid niet meer de ring in gaan.

Niemand heeft ooit zo'n fighting spirit aan de dag gelegd als Bob

Osu Sjaak

Jay Hoov
08-06-2006, 14:16
Sjaak, ben je weer ingelogd :lol:

Sjaak
08-06-2006, 14:21
Sjaak, ben je weer ingelogd :lol:

Ben gisteren uit Spanje terug gekomen Jay

Jay Hoov
08-06-2006, 15:35
Sjaak, ben je weer ingelogd :lol:

Ben gisteren uit Spanje terug gekomen Jay

Doe je goed :D

Anonymous
09-06-2006, 01:28
Bob is voor mij een instituut en Bob moet nu wijs zijn en zijn sportschool blijven runnen en gezien zijn gezondheid niet meer de ring in gaan.

Niemand heeft ooit zo'n fighting spirit aan de dag gelegd als Bob

Osu Sjaak

Volgens mij wil de man nog wat karate wedstrijdjes doen. Las onlangs in de rings.

osu

Remco
09-06-2006, 10:14
De man IS fighting spirit. Helaas is hij daarmee een gevaar voor zichzelf. Ondanks dat hij de meesten er nog wel onder krijgt, denk ik dat het zeer onverstandig is om zijn rug in de waagschaal te gooien. Al ben ik een fan, ik hoop dat ie echt stopt.

Anonymous
09-06-2006, 12:10
Bob is voor mij een instituut en Bob moet nu wijs zijn en zijn sportschool blijven runnen en gezien zijn gezondheid niet meer de ring in gaan.

Niemand heeft ooit zo'n fighting spirit aan de dag gelegd als Bob

Osu Sjaak

Volgens mij wil de man nog wat karate wedstrijdjes doen. Las onlangs in de rings.

osu

Wat voor soort karatewedstrijden zullen dat worden? Kyokushin?

Effective
09-06-2006, 12:12
Bob is voor mij een instituut en Bob moet nu wijs zijn en zijn sportschool blijven runnen en gezien zijn gezondheid niet meer de ring in gaan.

Niemand heeft ooit zo'n fighting spirit aan de dag gelegd als Bob

Osu Sjaak

Volgens mij wil de man nog wat karate wedstrijdjes doen. Las onlangs in de rings.

osu

Wat voor soort karatewedstrijden zullen dat worden? Kyokushin?

Even inloggen altijd goed, dat was ik dus..

harry
09-06-2006, 12:34
Wat voor soort karatewedstrijden zullen dat worden? Kyokushin?

Dat zal dan wel, een aantal jaren terrug stond tie ook op de open EK van kamakura in den Haag.

Effective
09-06-2006, 14:52
Wat voor soort karatewedstrijden zullen dat worden? Kyokushin?

Dat zal dan wel, een aantal jaren terrug stond tie ook op de open EK van kamakura in den Haag.

Ik heb al even gegoogled, maar kon het niet vinden, wat heeft hij daar voor resultaat neergezet?

harry
09-06-2006, 15:01
Kwart finale verloor die van een jongen die aardig bedreven was met zijn knieen.Was geen topper maar Bob kon er geen baas van.
Ik denk dat het ongeveer in 2000/1999 was.(pin me der niet op vast)
Maar het was voor het deelnemers veld wel ff slikken dat Bob ook meedeed hihi.