PDA

View Full Version : Grote leugen



Iwan
08-06-2006, 09:43
Zo, ik moet even wat kwijt.
Zit net een beetje te google'en, kom ik in een keer een stukje tegen waarin met leugens word gestrooid over mijn vechter Nathan Schouteren.

Lees:

Welkom op de site van sportschool jurojin.

Gegard wint alweer

Zondag 5 maart stond Gegard Mousasi in Bergen op Zoom weer in de ring.
Nadat achtereenvolgens Nathan Schouteren en Dave Paul zich terugtrokken voor de partij tegen Gegard werd de Croaat Sainjin Kadunc bereid gevonden te vechten tegen Mousasi

Kadunc was de eerste vechter in het afgelopen jaar die er in slaagde een paar geslaagde technieken te maken tegen hem. Twee keer een goede lowkick die Gegard uit evenwicht brachten, een keer een hoge trap die hij overigens niet had mogen maken omdat hij schoenen droeg en een stoot die ook een keer min of meer raakte.

Daarna was het afgelopen. Gegard ontplofte bracht hem met stoten naar de grond waar Kadunc in foetus houding bleef liggen terwijl Gegard op hem in hamerfde totdat de scheidsrechter de wedstrijd staakte. Totale wedstrijdtijd: 35 seconden.

Achteraf gezien toch niet zo onverstandig van Schouteren en Paul om niet tegen hem te willen knokken.

Heb je wat te vertellen naar aanleiding van dit stukje?
Plaats je commentaar dan hier.

Jazeker heb ik commentaar op dit stukje. Het is namelijk grote bullshit en zeer onrespectvol naar Nathan toe die nog nooit een gevecht uit de weg is gegaan.
Er is namelijk NOOIT contact geweest tussen Jurjojin en mij. In de aanloop naar het gala in Bergen op Zoom is mij door de promoter gevraagd of Nathan eventueel tegen Gegard kon vechten maar Nathan was toen een stuk lichter. Daarom stelde ik toen voor om Dave tegen hem te laten vechten.

Ik heb er toen niet eens met Nathan over gesproken, wat een fucking bullshit!

Ik vind Gegard zelf een fantastische vechter maar degene die dit geschreven heeft moet een proberen gewoon de waarheid te spreken en niet zijn eigen mensen ten koste van andere hardwerkende vechters beter te laten lijken.

Heel smerig.
Oh ja, en voor de pacifisten onder ons. Ik heb al geprobeerd op de desbetreffende site een mail of een guestbook te vinden maar de site is offline...
En aangezien ik nu niet echt bekend sta om mijn geduld hoop ik dat de betreffende persoon mij even te woord wilt staan per PM.

Iwan
08-06-2006, 09:50
En hier de (niet complete) record van Nathan. Valt wel mee met ontlopen toch? :evil:

Results Opponent Method Event Title Date


Win Jussi Jokinen Submission (Heel Hook) Shooto Finland-Ragnarok 10/24/2004
Win Ross Mason TKO UC 11-Wrath of the Beast 9/12/2004
Win Lars Besand TKO UC 10-Ultimate Combat X 6/20/2004
Draw Evert Fyeet Draw Shooto Holland-On Tour 3/9/2003
Loss Michael Knaap Submission Rings Holland-One Moment In Time 12/1/2002
Draw Alexei Vezelozorov Draw FFH-Free Fight Explosion 2 6/23/2002
Win Deniz Mustad Submission (Rear Naked Choke) Shooto Holland-The Lords of the Ring 5/12/2002
Win Tanner Koetlu Submission (Guillotine Choke) Together Productions-Fight Gala 4/20/2002
Loss Ryuta Sakurai Submission (Armbar) Shooto Holland-Night of the Warriors 11/4/2001
Win Jonny van Wanrooy Submission (Kneebar) Kam Lung-Only The Strongest Survive 3 9/29/2001
Win Brian Maulany Decision FFH-Free Fight Explosion 1 5/27/2001
Win Nino Roberto Duyzer Submission Kam Lung-Only the Strongest Survive 2 11/18/2000
Win Adnan Durmus Submission (Triangle Choke) IMA-Night of the Knights 3 10/28/2000
Win Mario Beukers Submission Kam Lung-The Day of the Truth 2 5/13/2000

Anonymous
08-06-2006, 10:04
Ik lees wel vaak dat wanneer Nathan heeft gevochten dat hij passief heeft gevochten en dus eigenlijk het gevecht ontwijkt :lol:

Tsuki
08-06-2006, 10:08
Ik lees wel vaak dat wanneer Nathan heeft gevochten dat hij passief heeft gevochten en dus eigenlijk het gevecht ontwijkt :lol:

jij bent gewoon een kinderachtige LUL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iwan
08-06-2006, 10:20
Ik lees wel vaak dat wanneer Nathan heeft gevochten dat hij passief heeft gevochten en dus eigenlijk het gevecht ontwijkt :lol:

Ja man, kijk maar naar z'n record. 10 van de 14 partijen voortijdig beeindigd! Hahaha!

Check dit filmpje in Ultimate Combat, dat onderstreept je post volledig! :wink:

http://www.ultimatefight.net/Images/Schouteren%20vs%20Besand%20Ultimate%20Combat%2010. wmv

Anonymous
08-06-2006, 11:47
love is in the air.
Kunnen jullie hier geen aparte nathan sectie maken. Dan kan Iwan zich daar een beetje uitleven

Mike
08-06-2006, 11:52
Ik lees wel vaak dat wanneer Nathan heeft gevochten dat hij passief heeft gevochten en dus eigenlijk het gevecht ontwijkt :lol:

zou maar eens zelf gaan kijken , dan zie je dat je zware bullshit hebt gelezen

pffft

loser

Jofeljoh!
08-06-2006, 11:57
lekker mensen, ga vooral in op een bericht wiens nick 'vuurtje opsteken' is...

Mike
08-06-2006, 12:13
lekker mensen, ga vooral in op een bericht wiens nick 'vuurtje opsteken' is...

je hebt gelijk :oops:

Halfshot
08-06-2006, 13:10
Ik heb ook lopen googlen maar kan dit stukje nergens vinden.

Kan je de link plaatsen Iwan?

Anonymous
08-06-2006, 13:15
http://www.shoto.com/jurojin/

Anonymous
08-06-2006, 13:15
Zo, ik moet even wat kwijt.
Zit net een beetje te google'en, kom ik in een keer een stukje tegen waarin met leugens word gestrooid over mijn vechter Nathan Schouteren.

Lees:

Welkom op de site van sportschool jurojin.

Gegard wint alweer

Zondag 5 maart stond Gegard Mousasi in Bergen op Zoom weer in de ring.
Nadat achtereenvolgens Nathan Schouteren en Dave Paul zich terugtrokken voor de partij tegen Gegard werd de Croaat Sainjin Kadunc bereid gevonden te vechten tegen Mousasi

Kadunc was de eerste vechter in het afgelopen jaar die er in slaagde een paar geslaagde technieken te maken tegen hem. Twee keer een goede lowkick die Gegard uit evenwicht brachten, een keer een hoge trap die hij overigens niet had mogen maken omdat hij schoenen droeg en een stoot die ook een keer min of meer raakte.

Daarna was het afgelopen. Gegard ontplofte bracht hem met stoten naar de grond waar Kadunc in foetus houding bleef liggen terwijl Gegard op hem in hamerfde totdat de scheidsrechter de wedstrijd staakte. Totale wedstrijdtijd: 35 seconden.

Achteraf gezien toch niet zo onverstandig van Schouteren en Paul om niet tegen hem te willen knokken.

Heb je wat te vertellen naar aanleiding van dit stukje?
Plaats je commentaar dan hier.

Jazeker heb ik commentaar op dit stukje. Het is namelijk grote bullshit en zeer onrespectvol naar Nathan toe die nog nooit een gevecht uit de weg is gegaan.
Er is namelijk NOOIT contact geweest tussen Jurjojin en mij. In de aanloop naar het gala in Bergen op Zoom is mij door de promoter gevraagd of Nathan eventueel tegen Gegard kon vechten maar Nathan was toen een stuk lichter. Daarom stelde ik toen voor om Dave tegen hem te laten vechten.

Ik heb er toen niet eens met Nathan over gesproken, wat een fucking bullshit!

Ik vind Gegard zelf een fantastische vechter maar degene die dit geschreven heeft moet een proberen gewoon de waarheid te spreken en niet zijn eigen mensen ten koste van andere hardwerkende vechters beter te laten lijken.

Heel smerig.
Oh ja, en voor de pacifisten onder ons. Ik heb al geprobeerd op de desbetreffende site een mail of een guestbook te vinden maar de site is offline...
En aangezien ik nu niet echt bekend sta om mijn geduld hoop ik dat de betreffende persoon mij even te woord wilt staan per PM.




reacctie hierop de maker van de site is TJ tearie je kan met hem dit probleem bespreken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous
08-06-2006, 13:26
ok, laten we zeggen dat nathan niet kon vechten omdat hij niet mocht verchten van dokter...............
maar dave wou ook niet vechten tegen gegaard,

Hij had tegen de promoter gezegt dat hij gegard te licht vindt!!!!!!!!!!!!!!! gegaard woog 90 kg en dave woog 102 kg................. dit klopt tocht niet?????? meestaal is het toch andersoom of ben ik nou gek.............

en daarna had hij ineens last van zijn rug....................

laten we eerlijk zijn dit klopt toch niet helemaal!!!!!
en Iwan je moet ook niet raar gaan kijken dat mensen zulke opmerkingen gaan maken.......

Jeru
08-06-2006, 13:28
Volgens mij gaat het Iwan vooral om het verhaal wat over Nathan geschreven is....

Arjan
08-06-2006, 13:43
Dit is weer typisch zon topic dat die kut guests weer even de bek moeten houden, en aan zn record is niet te zien dat het iemand is die graag of snel af haakt, ik meng me er ook niet in. Maar hoe vervelend die guests weer zijn hoor..

Wheelie
08-06-2006, 14:38
reacctie hierop de maker van de site is TJ tearie je kan met hem dit probleem bespreken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tayari Alberga bedoel je ;)

@ Iwan, hier kun je een bericht achterlaten

http://www.shoto.com/health/modules.php?name=Feedback

Iwan
08-06-2006, 15:37
ok, laten we zeggen dat nathan niet kon vechten omdat hij niet mocht verchten van dokter...............
maar dave wou ook niet vechten tegen gegaard,

Hij had tegen de promoter gezegt dat hij gegard te licht vindt!!!!!!!!!!!!!!! gegaard woog 90 kg en dave woog 102 kg................. dit klopt tocht niet?????? meestaal is het toch andersoom of ben ik nou gek.............

en daarna had hij ineens last van zijn rug....................

laten we eerlijk zijn dit klopt toch niet helemaal!!!!!
en Iwan je moet ook niet raar gaan kijken dat mensen zulke opmerkingen gaan maken.......

Nou, dan zijn we er toch...
Het gaat om Nathan ja, en het gaat er niet om dat hij niet mocht vechten, maar dat er nooit sprake van is geweest dat hij tegen Gegard zou vechten.
Simpel.
Nooit besproken dus grote onzin.

Iwan
08-06-2006, 15:47
reacctie hierop de maker van de site is TJ tearie je kan met hem dit probleem bespreken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tayari Alberga bedoel je ;)

@ Iwan, hier kun je een bericht achterlaten

http://www.shoto.com/health/modules.php?name=Feedback

Bericht is al verstuurd.

Anonymous
08-06-2006, 16:46
ph*k jullie allemaal Arno Verbaak staat nu op mijn lijst of misschien die verdwaalde neger hahahahaha :twisted: :evil: :twisted: :evil:

Anonymous
08-06-2006, 16:50
Oh ja ook nog recente uitslagen van die wanna be Satan zoals 2005 2006 Comprende P*to

Mephisto
08-06-2006, 17:38
Ben wel benieuwd wie die geweldig sympathieke Nemesis is ...

En ik weet niet wie je bedoeld met " verdwaalde neger" maar als je daar Dave mee bedoeld. er zit nogal wat verschil tussen Dave en Arno, en dat is niet alleen de kleur van hun huid...

phranq
08-06-2006, 17:52
ph*k jullie allemaal Arno Verbaak staat nu op mijn lijst of misschien die verdwaalde neger hahahahaha :twisted: :evil: :twisted: :evil:


Lijkt me een goede reden voor een ip ban. Of gewoon guests eindelijk 's af schaffen....

The Bulldog
08-06-2006, 18:21
ph*k jullie allemaal Arno Verbaak staat nu op mijn lijst of misschien die verdwaalde neger hahahahaha :twisted: :evil: :twisted: :evil:

SUKKEL!!!

Arjan
08-06-2006, 18:35
ph*k jullie allemaal Arno Verbaak staat nu op mijn lijst of misschien die verdwaalde neger hahahahaha :twisted: :evil: :twisted: :evil:


Lijkt me een goede reden voor een ip ban. Of gewoon guests eindelijk 's af schaffen....

x2!!!!!!

Wheelie
08-06-2006, 18:41
ph*k jullie allemaal Arno Verbaak staat nu op mijn lijst of misschien die verdwaalde neger hahahahaha :twisted: :evil: :twisted: :evil:


Lijkt me een goede reden voor een ip ban. Of gewoon guests eindelijk 's af schaffen....

x2!!!!!!

done

Iwan
08-06-2006, 19:07
ph*k jullie allemaal Arno Verbaak staat nu op mijn lijst of misschien die verdwaalde neger hahahahaha :twisted: :evil: :twisted: :evil:


Lijkt me een goede reden voor een ip ban. Of gewoon guests eindelijk 's af schaffen....

x2!!!!!!

done

Pff, strijden met open vizier is echt moeilijk voor sommige keyboard-warriors he.
Toch bedankt Kev.

Anonymous
08-06-2006, 23:59
dave paul is een topper hij zal mousasi helemaal slopen zowel staande als op grond
go dave
hij hoort in pride te zijn en niet mousasi
staande slaat die zo hard dat die zichzelf pijn doet moet je voorstellen wat die met mousasi dan gebeurt

Anonymous
09-06-2006, 00:00
dave paul is een topper hij zal mousasi helemaal slopen zowel staande als op grond
go dave
hij hoort in pride te zijn en niet mousasi
staande slaat die zo hard dat die zichzelf pijn doet moet je voorstellen wat die met mousasi dan gebeurt

Anonymous
09-06-2006, 00:00
dave paul is een topper hij zal mousasi helemaal slopen zowel staande als op grond
go dave
hij hoort in pride te zijn en niet mousasi
staande slaat die zo hard dat die zichzelf pijn doet moet je voorstellen wat die met mousasi dan gebeurt

Anonymous
09-06-2006, 00:13
dave paul is een topper hij zal mousasi helemaal slopen zowel staande als op grond
go dave
hij hoort in pride te zijn en niet mousasi
staande slaat die zo hard dat die zichzelf pijn doet moet je voorstellen wat die met mousasi dan gebeurt




ik ben met je eens dave paul is gorilla net als rodney hij en rodney maken mousasi af
go go go
neem zijn tanden voor mij mee als souvenier
juppie jej
dave paul ik hou van je je bent de grootste talent van nederland
jij zal ontdekt moeten worden je bent een ruwe diamant
met de juiste management sla je fedor ook eruit
grootste zwaargewicht van nederland nee nee van de wereld

Mephisto
09-06-2006, 09:10
dave paul is een topper hij zal mousasi helemaal slopen zowel staande als op grond
go dave
hij hoort in pride te zijn en niet mousasi
staande slaat die zo hard dat die zichzelf pijn doet moet je voorstellen wat die met mousasi dan gebeurt




ik ben met je eens dave paul is gorilla net als rodney hij en rodney maken mousasi af
go go go
neem zijn tanden voor mij mee als souvenier
juppie jej
dave paul ik hou van je je bent de grootste talent van nederland
jij zal ontdekt moeten worden je bent een ruwe diamant
met de juiste management sla je fedor ook eruit
grootste zwaargewicht van nederland nee nee van de wereld

:lol: kijk, jij bent een echte Dave fan, niet realistisch, maar wel een echte fan.

Ben wel met je eens dat Dave ontzettend ver kan komen, zijn talent en de manier van trainen van Iwan brachten hem al ver, nu nog een toppromotor die een lans voor deze jongen wil breken en hij zal de nationale driekleur met trots gaan verdedigen in het verre buitenland.

p.s. ik zag ook de (afgesloten) topic over Gegard.

Ik heb ook wel eens geschreven dat ik niet snapte waarom juist Gegard naar japan ging (omdat ik denk dat er meer gegadigden zijn die daarvoor in aanmerking komen) Maar dat neemt niet weg dat hij een goede vechter is. Hetzelfde geldt voor Dave Paul en Nathan Schouteren, waarmee ik niet zeg dat zij betere vechters zouden zijn (dan wie dan ook ...).

Ik vind dat iedereen zijn favoriet moet kunnen toejuichen, en boe moet kunnen roepen naar zijn tegenstander, daar ben je supporter voor. Maar internet is een gevaarlijk medium, de mening van de grootste gek wordt hier als de waarheid beschouwd (het staat immers "zwart op wit"). Ik denk dat de meesten niet beseffen dat het niet alleen respectloos is maar mogelijk ook de carriƫre, hoe bescheiden dan ook, van een vechter te beschadigen door dit soort ongein op een forum.

Marco (scheids)
09-06-2006, 09:18
dave paul is een topper hij zal mousasi helemaal slopen zowel staande als op grond
go dave
hij hoort in pride te zijn en niet mousasi
staande slaat die zo hard dat die zichzelf pijn doet moet je voorstellen wat die met mousasi dan gebeurt

Nee, dit is lekker respectvol :twisted:

Ik ben blij dat ik zowel Dave als Gegard ken en dat het beide hele sympathieke, correcte en goede vechters zijn!!

Stop nou toch eens met:
tba staat de kop van tba eraf
tba slaat tba helemaal de ring uit
tba gaat tba verschrikkelijk veel piijn doen

DeMoN
09-06-2006, 11:03
dave paul is een topper hij zal mousasi helemaal slopen zowel staande als op grond
go dave
hij hoort in pride te zijn en niet mousasi
staande slaat die zo hard dat die zichzelf pijn doet moet je voorstellen wat die met mousasi dan gebeurt

Nee, dit is lekker respectvol :twisted:

Ik ben blij dat ik zowel Dave als Gegard ken en dat het beide hele sympathieke, correcte en goede vechters zijn!!

Stop nou toch eens met:
tba staat de kop van tba eraf
tba slaat tba helemaal de ring uit
tba gaat tba verschrikkelijk veel piijn doen

Marco is in vorm. Ik kon het niet beter zeggen :wink:

2x

Iwan
09-06-2006, 11:17
dave paul is een topper hij zal mousasi helemaal slopen zowel staande als op grond
go dave
hij hoort in pride te zijn en niet mousasi
staande slaat die zo hard dat die zichzelf pijn doet moet je voorstellen wat die met mousasi dan gebeurt

Nee, dit is lekker respectvol :twisted:

Ik ben blij dat ik zowel Dave als Gegard ken en dat het beide hele sympathieke, correcte en goede vechters zijn!!

Stop nou toch eens met:
tba staat de kop van tba eraf
tba slaat tba helemaal de ring uit
tba gaat tba verschrikkelijk veel piijn doen

Marco is in vorm. Ik kon het niet beter zeggen :wink:

2x

X3

Mickey
09-06-2006, 11:28
dave paul is een topper hij zal mousasi helemaal slopen zowel staande als op grond
go dave
hij hoort in pride te zijn en niet mousasi
staande slaat die zo hard dat die zichzelf pijn doet moet je voorstellen wat die met mousasi dan gebeurt

Nee, dit is lekker respectvol :twisted:

Ik ben blij dat ik zowel Dave als Gegard ken en dat het beide hele sympathieke, correcte en goede vechters zijn!!

Stop nou toch eens met:
tba staat de kop van tba eraf
tba slaat tba helemaal de ring uit
tba gaat tba verschrikkelijk veel piijn doen

Je vergeet er een paar..
TBA laat TBA naar lucht happen..
TBA breekt TBA doormidden..

Halfshot
09-06-2006, 11:29
WIE GAAT TBA NU NOG STOPPEN

(die caps lock hoort er bij)

Iwan
09-06-2006, 11:32
TBA trekt z'n kop eraf... jaaa, die waren jullie vergeten!

Halfshot
09-06-2006, 11:36
Tba gaat hem dood maken, hadden we toch nog niet gehad?

Mickey
09-06-2006, 13:50
WIE GAAT TBA NU NOG STOPPEN

(die caps lock hoort er bij)

Caps is echt zoo 2005..

Ben
09-06-2006, 21:56
laat je toch nie uit de tent lokken iwan :wink:

Meiyo
12-06-2006, 12:32
He Iwan wij weten el beter,en als ze denken dat Nathan niet tegen hem wil vechten dan doen ze toch lekker een voorstel.En dan maar eens kijken wie er aan het kortste end trekt.Dit lijkt mij de eerlijkste manier ipv dat gespeculeer hier.Is mischien wel een partij voor de volgende 2h2h of de volgende Gentleman promotions gala.We zullen zien.

Anonymous
12-06-2006, 15:31
He Iwan wij weten el beter,en als ze denken dat Nathan niet tegen hem wil vechten dan doen ze toch lekker een voorstel.En dan maar eens kijken wie er aan het kortste end trekt.Dit lijkt mij de eerlijkste manier ipv dat gespeculeer hier.Is mischien wel een partij voor de volgende 2h2h of de volgende Gentleman promotions gala.We zullen zien.



beste gast helaas moet ik jou teleurstellen want gegard gaat vorlopig niet meer in Nederland vechten dus moet je iemand anders vinden voor natan