PDA

View Full Version : 2H2H UP-DATE



2h2h
09-06-2006, 09:09
Beste sportvrienden,

gister kregen we tot onze grote spijt te horen dat de zwaargewicht Ricardo v/d Bos i.v.m. een blessure niet kan vechten tegen Samir Bennazouz op ons evenement van 18 juni a.s.

We zijn op dit moment hard op zoek naar een vervanger, helaas zitten Rodney Faverus, Errol Zimmerman & Henriques Zowa op dat moment op Tenerife dus die opties vallen al af!

Ik krijg overigens veel vragen naar een overzicht van de voorverkoopadressen, deze zijn te vinden op onze website.

www.2h2h.nl

Met sportieve groeten,

2H2H

Highline
09-06-2006, 09:51
Beste sportvrienden,

gister kregen we tot onze grote spijt te horen dat de zwaargewicht Ricardo v/d Bos i.v.m. een blessure niet kan vechten tegen Samir Bennazouz op ons evenement van 18 juni a.s.

We zijn op dit moment hard op zoek naar een vervanger, helaas zitten Rodney Faverus, Errol Zimmerman & Henriques Zowa op dat moment op Tenerife dus die opties vallen al af!

Ik krijg overigens veel vragen naar een overzicht van de voorverkoopadressen, deze zijn te vinden op onze website.

www.2h2h.nl

Met sportieve groeten,

2H2H

hebben jullie al gedacht aan aziz jahjah? die jongen verdient het ook om op grote gala's te staan!

Anonymous
09-06-2006, 09:54
hij zou een tijdje geleden toch tegen Errol Paris vechten, ook bij 2h2h?!

Anonymous
09-06-2006, 14:24
Aziz JahJah vecht een week later tegen Brecht Wallis

Anonymous
10-06-2006, 17:07
is jerrel venetiaan geen optie? daar heb ik al lang niks meer van gehoord

Ronald
10-06-2006, 18:03
Zou Rob Hanneman geen optie zijn? (volgens mij van Bully's Gym, Charl Hasselaar)

Anonymous
10-06-2006, 19:53
Zou Rob Hanneman geen optie zijn? (volgens mij van Bully's Gym, Charl Hasselaar)

deze trainen samen volgens mij

Anonymous
11-06-2006, 22:46
Ashwin Balrak?


geblesseerd aan zijn hand..

2h2h
14-06-2006, 22:02
Beste sportvrienden,

vandaag werden wij gebeld met de mededeling dat een van de vechters die uit zou komen voor het Nederlandse MMA-team geblesseerd is uitgevallen. Dennis 'the devil' Scholten, die zou uitkomen in de categorie -83 kilo zal niet kunnen vechten. Hij zal vervangen worden door een ander talent van team schreiber namelijk door Andre Fyeet!

Ook aan Franse zijde is blessureleed daar zal Kassim Anan worden vervangen door Jordan Faribol in de klasse -103 kilo.

Wij wensen Dennis en Kassim beide veel succes bij hun herstel

Team 2H2H