PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter Season 3 Episode 10 *spoiler*



Anonymous
09-06-2006, 12:38
the ultimate fighter 10

kendall grove vs kalib starnes

winnaar kendall (hoe zelf kijken :D)

echt het beste gevecht tot nu toe !!!!

Dennuz
09-06-2006, 12:51
Bedankt voor de spoiler :x :x .. Regels lezen is moeilijk of niet?

Ronny
09-06-2006, 13:16
LUL

Wheelie
09-06-2006, 13:47
topic titel is aangepast :?

Wat een losers die Tait en Kristian :roll:

Leuk gevecht deze aflevering

Silat
09-06-2006, 15:41
ik vind het nog steeds niet echt vet worden.

Ik snap niet dat Kendall zich elke keer zo liet vastzetten tegen de kooi. Hij had hem echt wel kunnen TKO'en, zeker na dat Kaleb met z'n stomme harses aangaf dat er iets met z'n rib was... Ik had van hem veel mer verwacht eigenlijk.

En jammer dat Mike tattoo z'n neus heeft gebroken, ik had hem liever terug gezien. Matt is sterk en kan goed worstelen, maar weet maar een submission. Dat snap ik gewoon niet!

Anonymous
09-06-2006, 21:12
Mike was ook een waardeloze vechter Silat

Wheelie
09-06-2006, 21:14
Mike was ook een waardeloze vechter Silat

klopt

Anonymous
09-06-2006, 21:34
ik vind het nog steeds niet echt vet worden.

Ik snap niet dat Kendall zich elke keer zo liet vastzetten tegen de kooi. Hij had hem echt wel kunnen TKO'en, zeker na dat Kaleb met z'n stomme harses aangaf dat er iets met z'n rib was... Ik had van hem veel mer verwacht eigenlijk.

En jammer dat Mike tattoo z'n neus heeft gebroken, ik had hem liever terug gezien. Matt is sterk en kan goed worstelen, maar weet maar een submission. Dat snap ik gewoon niet!

lol mike nickels is gewoon een amateur vechter eigenlijk nog lager,

wanneer je geslagen word je rug keren en je ogen dicht doen dat doet de jeugd amper bij mij op de sport school

RisingSun
09-06-2006, 21:39
Ik vind het wel cool dat die engelse gast (pointon) weer terugkomt. Hij heeft geen goede techniek, maar houdt wel van stompen, en hij begon te stralen toen ie hoorde dat ie terug mocht komen. Veel beter dan die andere 2 die niet meer durven en de kans niet pakken. so now on: england vs england :lol:

MZN
10-06-2006, 01:37
Wat ook zo'n humor is dat is dat Dana even 10k uit komt geven voor een potje pool terwijl er zat vechters zijn die in de UFC het risico nemen ernstig gewond te raken voor 2000 dollar als basis gage

Hollandpride
10-06-2006, 01:38
Die Ross Pointon is idd een echte topper, zo mooi zijn reactie!

Die andere gasten kunnen het shaken in MMA.

Kendall heeft het verdiend, hij heeft het ook in zich om een echte ster in de UFC te worden. Ed heeft dat volgens mij ook in zich. Rory Singer absoluut niet!

d0d0
10-06-2006, 02:23
Wat een heerlijke aflevering, wel een beetje jammer dat Kalib het zo snel op gaf.. had de rest van de partij wel willen zien.!

PigDog
10-06-2006, 02:37
Wat zijn die twee tegengevallen, een gevecht te weigeren als je weer terug kan komen............

m.g
10-06-2006, 03:07
Eindelijk een leuk gevecht, jammer van die opgave.

Die twee gasten moeten ze ook nooit meer toelaten bij de UFC het is echt een kans die je gewoon niet kan laten lopen. Pointon is echt een grappige vent alleen zijn groundskills zuigen.

Ook jammer dat ze die twee engelse gasten tegenover elkaar zetten, had die Pointon wel tegen die Haynes willen zien. Dat was denk ik wel een lekker slugfest geweest.

Ben ook erg beniewd wat ze bij die Rory hebben gedaan.

Silat
10-06-2006, 09:44
Mike toonde tenminste wel vechtershart, dat kan je niet zeggen van die 2 losers.

redjuh
10-06-2006, 10:15
ik hoop echt dat Ed Herman die rory SLOOPT, man wat een saaie fokkng lul. en egoistisch ook. niemand iets gunnen omdat meneer zelf zonodig als een halve kluizenaar moet leven. fok it...

RNLMC
10-06-2006, 10:16
pointon is echt een toffe gast :lol: , hij was wel dik geworden zeg :shock:

redjuh
10-06-2006, 10:17
hij heeft gevochten toen ie 300 pond was hahahah wat d8 je daarvan!

Ronald
10-06-2006, 19:09
Ik vond het de beste aflevering tot nog toe. Eindelijk weer eens met veel plezier gekeken :D .

The Bulldog
10-06-2006, 19:35
:shock: DE (her)kans van je leven laten lopen :shock:

In de eerste afleveringen zie je ze allemaal zeggen dat ze er alles voor over zouden hebben om in de UFC terecht te komen en dan zie je dit... 2 man die weigeren..
Mischien dat Dana ook een beter moet gaan voor selecteren zodat hij wel echte vechtersharten in zijn show zet..

Die brit vind ik echt te gek...gewoon er voor gaan en kijken waar hij uitkomt..

Emilio
11-06-2006, 00:17
goede aflevering.

Lekker hard gevecht. beide kanten op. Wel stom dat hij aangaf dat er iets niet goed zat. Ik dacht eerst dat hij zeikte dat hij een ilegal blow kreeg ofzo....

auw dat doet pijn.... sorry was niet expres....

Mike
11-06-2006, 12:15
die kristian ook

ik wil geen pak slaag op tv krijgen

tja dna moet je vooral meedoen aan tuf

wat een mietjes die gasten , je zag Dana echt geshokt kijken. Ik begrijp echt niet dat je vechter bent en dan zo'n tweede kans laat schieten. Je bent nu op tv als een homo , dan word ik liever live op spike tv in elkaar gebeukt.

Jeru
11-06-2006, 12:45
THANK GOD FOR ENGLAND!!! :lol:
Pfff wat een zakkewassers.... Eindelijk een leuke partij trouwens!

Remco
11-06-2006, 19:11
Zag ik meneer de 'nutrician' nou een pil wegslikken, in de kleedkamer bij Kalib? Ik moet altijd enorm lachen om dat rubberen lijf van hem.

Inderdaad wel weer lachen, leuk ook om Shammie te zien winnen.

Het: "YESYESYESYESYES" van Tito begint wel te irriteren.

DK
11-06-2006, 22:23
Top dat shamrock zei dat hij helemaal geen pool kon spelen en tito dacht dat hij al 10 ruggen had verdiend, maakt ken hem opeens helemaal in.

Die twee gasten die weigerden omdat ze er mentaal niet klaar voor waren. zeggen ze dat ook als iemand ze op straat lastig valt, nee nu even niet want ik zit niet lekker in mijn vel. Gewoon twee zware nichten dus.

De twee engelsmannen hebben al een keer tegen elkaar gevochten en toen verloor pointon, maar zijn reactie op de vraag van dana white alleen al vind ik top.

En de eerste goede wedstrijd begon mij al zorgen te maken

Remco
13-06-2006, 10:09
Mike Bisbane is wel de slickste gast van allemaal. Het is aan hem te danken dat Matt het programma heeft moeten verlaten.

Why fight 'em, if ya can beat 'em in training?

Jochem
13-06-2006, 10:33
Ik heb het vermoeden dat Shamrock en Dana Tito gefokt hebben met dat poolspel, die Ken was echt te nep verbaasd over dat ze gingen poolen.

ashi76
13-06-2006, 12:00
Ik heb het vermoeden dat Shamrock en Dana Tito gefokt hebben met dat poolspel, die Ken was echt te nep verbaasd over dat ze gingen poolen.

Nou en... Laat Shamrock ook eens wat winnen.
Binnenkort krijgt ie weer een pak slaag van Tito vrees ik.

Jochem
13-06-2006, 12:15
Ik heb het vermoeden dat Shamrock en Dana Tito gefokt hebben met dat poolspel, die Ken was echt te nep verbaasd over dat ze gingen poolen.

Nou en... Laat Shamrock ook eens wat winnen.
Binnenkort krijgt ie weer een pak slaag van Tito vrees ik.

:) ik bedoelde het ook niet negatief... vind het juist wel funny dat Tito gehusseld werd.

Mike
13-06-2006, 13:34
..

Mike
13-06-2006, 13:35
Mike Bisbane is wel de slickste gast van allemaal. Het is aan hem te danken dat Matt het programma heeft moeten verlaten.

Why fight 'em, if ya can beat 'em in training?

Matt had tijdens training gewoon moeten aftikkenn en niet wild proberen te ontsnappen. IMO heeft Matt zichzelf geblesseerd. Wel jammer voor de show. Bisping kan toch ook niet weten dat Matt weigert op te geven.

Chico
13-06-2006, 15:10
mee eens...

snap alleen niet waarom er zo fel gereageerd wordt op kristian en whatshisname... sommige vechter kunnen drie dagen van te voren een gevecht aannemen.. sommige hebben hun tijd nodig.. sowhat? ik respecteer hun keuze.. om je in elkaar geslagen te laten worden zonder dat je er ook nog voor betaald krijgt omdat dana dat wil.. tja..

phranq
13-06-2006, 15:21
mee eens...

snap alleen niet waarom er zo fel gereageerd wordt op kristian en whatshisname... sommige vechter kunnen drie dagen van te voren een gevecht aannemen.. sommige hebben hun tijd nodig.. sowhat? ik respecteer hun keuze.. om je in elkaar geslagen te laten worden zonder dat je er ook nog voor betaald krijgt omdat dana dat wil.. tja..

Als amateur zijnde heb je gelijk Chico, maar dit zijn gasten die proffessioneel willen knokken, dan moeten ze niet zeiken maar knokken...als je vechtershart hebt doe je dat, ongeacht of je pakkie krijgt....

Ronald
13-06-2006, 20:00
snap alleen niet waarom er zo fel gereageerd wordt op kristian en whatshisname... sommige vechter kunnen drie dagen van te voren een gevecht aannemen.. sommige hebben hun tijd nodig.. sowhat? ik respecteer hun keuze.. om je in elkaar geslagen te laten worden zonder dat je er ook nog voor betaald krijgt omdat dana dat wil.. tja..
Het gaat mij meer om de instelling. Het is niet zozeer dat het gaat om 'een keertje vechten of niet', het gaat er om dat hen nou een mega kans wordt geboden en dat ze die afslaan. Dat gaat dus veel verder. Als je daar komt om zo'n contract binnen te slepen heb je niet dé instelling die nodig is als je vervolgens zo'n kans afslaat.
Overigens, ze slaan niet alleen deze kans af, ze zeggen volgens mij gewoon de hele UFC gedag. Ik denk niet dat Dana White één van die 2 jongens ooit nog een keer weer zal vragen om aan een UFC event deel te nemen.

PigDog
13-06-2006, 21:14
die kristian ook

ik wil geen pak slaag op tv krijgen

tja dna moet je vooral meedoen aan tuf

wat een mietjes die gasten , je zag Dana echt geshokt kijken. Ik begrijp echt niet dat je vechter bent en dan zo'n tweede kans laat schieten. Je bent nu op tv als een homo , dan word ik liever live op spike tv in elkaar gebeukt.

Wat is Spike tv toch een brilliante zender, 50% van mijn kijktijd is op Spike................