PDA

View Full Version : Gegard Mousasi de sterkste in NL tot 83 kg!



Anonymous
09-06-2006, 15:36
ik vind dat Gegard nu de sterkste is tot 83 kg in Nl, mee eens of niet.......... zo niet kom dan maar met argumenten aub........................

Jay Hoov
09-06-2006, 15:43
Inderdaad een hele goeie..Ik heb van hem genoten bij Bushido, en weet zeker dat hij het ver zal gaan schoppen, aangezien ie ook pas 20 is!
Of ie de beste is in Nederland weet ik niet...ik ken ze niet allemaal.

Anonymous
09-06-2006, 16:00
mischien melvin manhoef............. maar ik weet niet of hij 83 kg is ik denk dat hij 90kg is........................

Jochem
09-06-2006, 16:02
Manhoef vecht tot 93. Ik vond Gegard een topprestatie neerzetten, ik ben benieuwd wat de toekomst brengt.

Wheelie
09-06-2006, 16:11
Manhoef kan ook op een lager gewicht vechten heb ik ergens gelezen ;)

Anonymous
09-06-2006, 16:19
en karatas?
er zijn er nog hoor...maar gegard is wel sterk moet ik toegeven...

Jochem
09-06-2006, 16:23
Manhoef kan ook op een lager gewicht vechten heb ik ergens gelezen ;)

Je hebt gelijk, ik he indd ook ergens gelezen dat hij lichter vecht. Ik kan me alleen bijna niet voorstellen dat hij 83 haalt, die gast is zo zwaar gespierd.

appelsap
09-06-2006, 16:23
Hij is in ieder geval degene die op het hoogste niveau vecht, op dit moment.

Justinian
09-06-2006, 16:26
Zou heel goed kunnen. Zijn laatste partij in Bushido was ook top. Zou hem wel willen zien tegen Pislik, Karatas, Brammetje, Siyar, Raffles e.a...

makavelli
09-06-2006, 16:36
Zou heel goed kunnen. Zijn laatste partij in Bushido was ook top. Zou hem wel willen zien tegen Pislik, Karatas, Brammetje, Siyar, Raffles e.a...

Dat zijn een paar goeie vechters die je opnoemt, maar ik denk niet dat ze veel kans maken tegen gegard.
Zijn resultaten spreken voor zich en hij is erg constant daar kunnen andere nederlanders met uitzondering van manhoef, niet aantippen

Silat
09-06-2006, 17:15
idd, de laatst genoemde vechters hebben nog net niet alle skills die Gegard heeft. En Pislik al helemaal niet.

Anonymous
09-06-2006, 17:50
jordan radev komt ook wel in de 83 kilo als die wil , dan vind ik hem het beste

BlackPearl26
09-06-2006, 17:50
Tja, d beste

Ik zal het wel weer helemaal fout hebben maar ik vind het maar n beetje n ramp figuur, veel babbels en die achterhalen j altijd(Badr)

Vond d partij tegen klever ook niet super, hij kan natuurlijk wel lekker boksen, maar al had Klever bij d eerste shoot bovenop gekomen had het wel is heel anders kunnen gaan (wat niet als, wat niet als, I know)

Hij is een goede vechter, maar ik vind het niks haha laten w t daar op houden

redjuh
09-06-2006, 18:38
hij heeft op nederlands niveau goede groundskills, en staand, staat hij zijn mannetje, en dat maakt hem imo idd de beste in zijn gewichtsklasse

RNLMC
09-06-2006, 18:42
ik denk dat als radev op -83 zou vechten hij zeker van gegard zou winnen.

Anonymous
09-06-2006, 19:12
Tja, d beste

Ik zal het wel weer helemaal fout hebben maar ik vind het maar n beetje n ramp figuur, veel babbels en die achterhalen j altijd(Badr)

Vond d partij tegen klever ook niet super, hij kan natuurlijk wel lekker boksen, maar al had Klever bij d eerste shoot bovenop gekomen had het wel is heel anders kunnen gaan (wat niet als, wat niet als, I know)

Hij is een goede vechter, maar ik vind het niks haha laten w t daar op houden


zo zien we ook weer dat zulke mensen zoals hierboven niemand wat willen gunnen..................ook al sla je iemand overtuigend eruit je zal altijd van zulke ondankbare mensen hebben...
gegard kon niet mooiere partij neer zetten..............laten we eerlijk zijn wat kon hij nog meer doen................en dan krijg je zo'n figuur zoals hierboven met dooooomste opmerking, van ja als als als als .......................

vriend als ik een kut zou hebben dan was ik een meisje geweest........... dus kom maar niet met dome opmerking maar kom maar met argumenten.............

Anonymous
09-06-2006, 19:14
Tja, d beste

Ik zal het wel weer helemaal fout hebben maar ik vind het maar n beetje n ramp figuur, veel babbels en die achterhalen j altijd(Badr)

Vond d partij tegen klever ook niet super, hij kan natuurlijk wel lekker boksen, maar al had Klever bij d eerste shoot bovenop gekomen had het wel is heel anders kunnen gaan (wat niet als, wat niet als, I know)

Hij is een goede vechter, maar ik vind het niks haha laten w t daar op houden


zo zien we ook weer dat zulke mensen zoals hierboven niemand wat willen gunnen..................ook al sla je iemand overtuigend eruit je zal altijd van zulke ondankbare mensen hebben...
gegard kon niet mooiere partij neer zetten..............laten we eerlijk zijn wat kon hij nog meer doen................en dan krijg je zo'n figuur zoals hierboven met dooooomste opmerking, van ja als als als als .......................

vriend als ik een kut zou hebben dan was ik een meisje geweest........... dus kom maar niet met dome opmerking maar kom maar met argumenten.............





X2

Anonymous
09-06-2006, 19:21
na die partij tegen gegard is stefan klever toch gestopt met vechten ???????????????

ik heb nooit meer wat van hem gehoord..........

hij was rings kampioen 85 kg en rings kampioen 90kg.........

Anonymous
09-06-2006, 20:11
Goede vechter maar er zijn nog genoeg goede NEDERLANDSE tegenstanders te vinden.
Ik gun hem het beste, altijd goed om "Nederlandse" vechters in Japan aan het werk te zien

BlackPearl26
10-06-2006, 15:25
Tja het blijft lastig als iemand anders er een andere mening op nahoud.

Maar gelukkig kan dit op dit forum. :wink: