PDA

View Full Version : vanavond eurosport K-1 Las vegas



Anonymous
12-06-2006, 15:06
Vanavond K-1 Las Vegas op eurosport

Anonymous
12-06-2006, 15:41
ja vet om kwart voor 9 begint het :D

aliendwurf
12-06-2006, 15:49
herhaling:

donderdag 15 juni 2006 op Eurosport:

23:45 Fight Club K1 World GP Las Vegas (01:30)


De uitzendtijden zijn onder voorbehoud i.v.m weersomstandigheden en lengte van live evenementen

Anonymous
12-06-2006, 23:11
aaah jammer.. ik dacht eurosport kennende na 12en. tis maar goed dat k ff keek.. zag de finale.. gary goodrigde tegen gallid arrab.

Ik zal je zeggne.. garrry 'big patser' goodridge moet k niks van hebben.. en die KO was mooi! :D
alleen in mijn ogen nog mooier haha. Echt prachtig .. btje stoten en dan ineens die zwaai tegen die kin en weg was ie! Top! .. :twisted:

en voor de rest dan maar de herhaling kijken :)

marcelt
12-06-2006, 23:16
Dit was heel vet. Wat een KO. Chalid is super! Ook Carter nam ie goed te pakken.

En wat een slugfest he Choi en Predator. Wat kan die P. een klappen nemen. Hij had echt schijt aan die 160 kg en bleef maar komen . Had nooit gezien dat die grote aap zoveel klappen kreeg..

Euro bedankt 2X
Euro 3x bedankt !

Shinbone
13-06-2006, 10:11
Ik vind het weer een bedroevende vertoning, althans het niveau van het Amerikaanse " kickboksen" Overigens niks ten nadele van Chalid Arrab, hij deed het fantastisch ondanks zijn relatief kleine fysiek.

Scott Lighty ( what's is the name) hij probeert het wel, maar zoals Fred Royers al zei: van combineren heeft deze knul nog nooit gehoord. Echt triest, eigenlijk, want Dewey Cooper " the black cobra" eerder een tamme brilslang zoals Fred het weer fraai noemde, is ook niet bepaald een kickboks wonder. Cooper komt dan wel heel vervaarlijk op met 2 mannen in te grote kleren die door de microfoon staan te bleren, over smaak valt te twisten:), maar daar win je een wedstrijd niet mee.

Carter Williams, lijkt te denken als ik nou nog breder word, misschien ga ik dan beter kickboksen. Met alle respect, de man is 183 cm hooguit en woog ruim 120 kg. (266 lbs) Staat zwaar op zijn voeten en beweegt amper, zonde! Je mag toch aannemen bij professionals, want daar spreken we toch over, dat zij wel weten wat het ideale gewicht is om te presteren?

Over Sean O' haire, daar ga ik geen woorden aan wijden, want dat is verspeelde energie. Ik denk dat iedereen in Nederland en Vlaanderen wel weet, over wat voor fenomenale kwaliteiten beschikt.

Gary Goodridge, het is een aardige man buiten de ring, het is ook een echte knokker, alleen wat een domme vechter. Weinig techniek, laat zich voor z'n kop slaan?!?! en gaat bijna elke wedstrijd KO.

Fujimoto, ook een echte knokker, hebben jullie gezien als hij een soort van leverstoot wil maken dat hij helemaal openstaat?! Wat een slordige manier van boksen. Als hij dat niet verandert dan blijft hij op het niveau presteren als waar hij nu is.

Om maar weer even Fred Royers aan te halen, Ernest Hoost en Peter Aerts kunnen op hun gemak tot ver boven de 80 jaar nog presteren, want voorlopig hebben zij weinig te duchten van de jonkies.

Adieu.

Anonymous
13-06-2006, 10:17
chalid heeft verloren van Carter en had het erg moeilijk tegen Gary. toevallig dat die rechter vol op de kin van Gary kwam, anders had hij het niet gered. Zo slecht waren zijn tegenstanders dus niet. :?

Shinbone
13-06-2006, 10:50
Beste guest,

Slecht is een relatief begrip, maar vindt u het niet vreemd dat iemand van 89 kg het bijna won/wint van gasten die meer 15 tot 30 kg wegen dan hij? O' haire weegt 125 kg en is 196 cm wordt binnen een minuuut KO geslagen door iemand van 178 cm en 89 kg. Dan noem ik dat geen goede prestatie van een grote vent.

Toegegeven, Carter won van Arrab, maar Carter was wel helemaal kapot geslagen door een klein menneke, en kon niet meer verder.

Goodridge had 76 seconden in de ring gestaan, toen hij Arrab trof in de finale, Arrab had al 3.5 ronden gevochten. Best logisch dat Arrab verliezende was, tot die KO stoot.

Kijk, die gasten die ik in mijn vorige post noemde vind ik slecht in vergelijking met de echte toppers, Aerts, Hoost, Schilt, Bonjasky, Sefo, Le Banner, etc.

Dat valt toch bijna niet te ontkennen? Aerts heeft al meerdere malen gezegd dat de jonkies de oudjes allang weg had moeten schoppen, en het gebeurt maar steeds niet.

Anonymous
13-06-2006, 11:13
Beste guest,

Slecht is een relatief begrip, maar vindt u het niet vreemd dat iemand van 89 kg het bijna won/wint van gasten die meer 15 tot 30 kg wegen dan hij? O' haire weegt 125 kg en is 196 cm wordt binnen een minuuut KO geslagen door iemand van 178 cm en 89 kg. Dan noem ik dat geen goede prestatie van een grote vent.

Toegegeven, Carter won van Arrab, maar Carter was wel helemaal kapot geslagen door een klein menneke, en kon niet meer verder.

Goodridge had 76 seconden in de ring gestaan, toen hij Arrab trof in de finale, Arrab had al 3.5 ronden gevochten. Best logisch dat Arrab verliezende was, tot die KO stoot.

Kijk, die gasten die ik in mijn vorige post noemde vind ik slecht in vergelijking met de echte toppers, Aerts, Hoost, Schilt, Bonjasky, Sefo, Le Banner, etc.

Dat valt toch bijna niet te ontkennen? Aerts heeft al meerdere malen gezegd dat de jonkies de oudjes allang weg had moeten schoppen, en het gebeurt maar steeds niet.


Helemaal eens.

Anonymous
13-06-2006, 12:07
Beste guest,

Slecht is een relatief begrip, maar vindt u het niet vreemd dat iemand van 89 kg het bijna won/wint van gasten die meer 15 tot 30 kg wegen dan hij? O' haire weegt 125 kg en is 196 cm wordt binnen een minuuut KO geslagen door iemand van 178 cm en 89 kg. Dan noem ik dat geen goede prestatie van een grote vent.

Toegegeven, Carter won van Arrab, maar Carter was wel helemaal kapot geslagen door een klein menneke, en kon niet meer verder.

Goodridge had 76 seconden in de ring gestaan, toen hij Arrab trof in de finale, Arrab had al 3.5 ronden gevochten. Best logisch dat Arrab verliezende was, tot die KO stoot.

Kijk, die gasten die ik in mijn vorige post noemde vind ik slecht in vergelijking met de echte toppers, Aerts, Hoost, Schilt, Bonjasky, Sefo, Le Banner, etc.

Dat valt toch bijna niet te ontkennen? Aerts heeft al meerdere malen gezegd dat de jonkies de oudjes allang weg had moeten schoppen, en het gebeurt maar steeds niet.

zeg maar jij hoor 8-)

jcsport
13-06-2006, 13:17
Ik heb ook aleen de finale gezien, vond het een lekker partijtje om naar te kijken, misschien niet hoogstaand maar wel leuk.
Wat een irritante scheids trouwens.

Anonymous
13-06-2006, 14:24
ja vroeg me ook af of die downs nou terecht waren of niet.
De 1e msgien wel.. want hij was ff niet helder.
Maar die andere was denk ik onnodig.

en idd goed verwoord.. t feit dat ie kleiner is en meer ronden heeft moeten draaien. En ook apart dat we bij de 1 spreken over kleine fysiek. Het is idd tegenover die andere in de ring kleiner.. maar nog steeds flink zeg pfoe.

Kwou dat k zo groot was als de kleinsten in zon ring haha. Tenminste.. qua lengte wel.. maar bouw en gewicht :P