PDA

View Full Version : Kalib over Ken



Chico
13-06-2006, 16:25
gejat van sherdog
==================================
Stolen from the UG

" Thank you for your interest and criticism. The injury to my sternum occured in the first round from a roundhouse kick, however it wasn't until the knee in the second round that I felt it was appropriate to bring it to the attention of the referee, as I thought that the doctor should look at it before the fight continued, fearing permenant injury. The referee however ignored me completely as did my corner and the doctor in between rounds, the only people who seemed to care were Tito and Kendall. The injury I suffered was a costo-chondral seperation, as two of my ribs were torn off of the catilage of my sternum one more severley than the other, and it will never be the same as bone and cartilage do not grow back together so easily. Most people are unfamilliar with this type of injury, which takes longer to heal than broken ribs. For two weeks I could not sleep on my sides and it took approximately 10 weeks before I could do a single sit-up. It was extremely disappointing to see Ken Shamrock attack my character like he did, and to have him ignore me after the fight, one would think that he would give me the benefit of the doubt until some contradictory evidence presented itself. Forming opinions and making assertions with little or no evidence however is what made Ken into the great genius we see today and we should not expect this to change any time soon. I like Kendall and none of this should take away from his win, I still talk to him and wish him the best. "
" Ken does excellent circuit training on the weights, the best I've ever had. We did it once in seven weeks.

Dan was a very nice guy.

Roman was an excellent boxing coach.

We had no wrestling or jiu-jitsu training to speak of. Ed and I taught Soloman, Tait, Mike, Jesse etc. at the gym and in our spare time at home on the carpet. We were only allowed to train at designated times, which was absolute crap if you ask me. I came there in excellent shape and left in the worst shape I've been in in years, this is not an excuse for my loss by the way, I was beaten fairly, it's just a fact. In the seven weeks prior to my semifinal fight I had about two weeks worth of good training. Ken stopped me from training with Ed, my best sparring partner, because he thought we may end up fighting later on. Every day going to the the gym was a disappointment and I did not want to be there at all, which is not the way I am usually"

Highline
13-06-2006, 16:43
interresant stuk, wel een klote blessure

DK
13-06-2006, 18:21
volgens mij was kalib niet de enigste die zwaar in ken teleurgesteld was. kan me trouwens nog heel goed de wedstrijd tegen fujita herinderen dat hij naar zijn hoek riep dat ze de handdoek moesten gooien en om dan kalib af te zeiken dat hij stopte vind ik vreemd

Chico
13-06-2006, 18:46
tja... denk dat ken zich niet echt van z'n beste kant heeft laten zien...

en het argument "ik doe dit al zoveel jaar" wil nog niet zeggen dat ie een goede coach is...

Ronald
13-06-2006, 20:10
volgens mij was kalib niet de enigste die zwaar in ken teleurgesteld was. kan me trouwens nog heel goed de wedstrijd tegen fujita herinderen dat hij naar zijn hoek riep dat ze de handdoek moesten gooien en om dan kalib af te zeiken dat hij stopte vind ik vreemd
Precies ja.

Nickuraba
13-06-2006, 20:53
tja.....ik kan wel begrijpen waarom die de handdoek gooide vs fujita..gek voelde zijn hart trippen vind je het gek..

maar dat die op die andere bloke ook tript..naja beeje jammer ja maar de vergelijking vind ik niet geheel terecht, dat van ken was gewoon levensgevaar das wat anders

Jeroen
13-06-2006, 21:53
Als jij voelt dat je borst kraakt en ademen ineens ook verdomd moeilijk gaat, kon je wel eens het gevoel bekruipen dat je de pijp uit gaat...

Anonymous
13-06-2006, 22:09
ken wordt te oud voor dit spelletje

Mike
14-06-2006, 02:17
tja , ik denk dat het bij tuf hoort , die relletjes. Dat keer hebben ze ook niet alleen de beste coming-up fighters geselecteerd maar ook een boel labiele types erdoorheen gegooid. Zodat er sowieso ruzie ontstaat , ook dat lege huis zonder afleiding en tv , logisch dat een groep mannen dan vaak ruzie krijgt. En Ken die niet traint , zodat iedereen gek wordt , lijkt me ook doorgestoken kaart. Is de Lions Den niet bekend om zn gruwelijke trainingsessies? Of je ze mag of niet de mannen van de lion den zijn altijd in shape als ze aan de bak moeten. En nu ineens traint hij als een wijf?

Tis allemaal show , een leuk show maar toch show. Denk dat tito en ken elkaar wel echt haten maar volgens mij krijgen ze ook geld om het aan te dikken. Nothing sells better than rivalry. Misschien zegt hij die dingen over de gebroken ribben ook wel omdat Dana dat wil voor de show.

maar goed ik vind t best , de show is vet . Mijn favoriete quote van dit seizoen is: Who won? van de mindere helft van team Dagger :lol:

Remco
14-06-2006, 10:17
Met je eens Mike. Dat was echt hilarisch, zeker in combinatie met die grote ogen.

Natuurlijk is het allemaal show. Je ziet Ken ook steeds grijnzen: "I gave them a little break" en dan gaan ze weer golfen of bowlen of whatever. De Lions Den kent een vorm van ontgroening waarbij je een week binnen moet blijven. Reken maar dat Ken weet wat trainen is. Dat heeft zijn adoptievader Bob er bij hem en Frank goed ingeramd.

Ik blijf maar lachen om "rubberman" the nutrician. Hij loopt altijd met een ontbloot bovenlijf, dat te overdreven voor woorden is. In de laatste aflevering zag ik hem zelfs iets slikken. Erg grappig allemaal.

DK
14-06-2006, 18:39
Met je eens Mike. Dat was echt hilarisch, zeker in combinatie met die grote ogen.

Natuurlijk is het allemaal show. Je ziet Ken ook steeds grijnzen: "I gave them a little break" en dan gaan ze weer golfen of bowlen of whatever. De Lions Den kent een vorm van ontgroening waarbij je een week binnen moet blijven. Reken maar dat Ken weet wat trainen is. Dat heeft zijn adoptievader Bob er bij hem en Frank goed ingeramd.

Ik blijf maar lachen om "rubberman" the nutrician. Hij loopt altijd met een ontbloot bovenlijf, dat te overdreven voor woorden is. In de laatste aflevering zag ik hem zelfs iets slikken. Erg grappig allemaal.

Ja de nutrition, die gebuikt waarschijnlijk alles wat chemisch is en denkt nu ook nog dat hij heel sterk is 8-)

Silat
14-06-2006, 20:30
ik heb dezelfde blessure gehad en die gaat nooit meer over, kun je wel shaken. Je ribbenkast beweegt 16 keer per minuut.

Je kan er mee leven en ook mee vechten. Helaas groeit ie nooit meer vast en bestaat de kans dat je rib een keer in je ingewanden schiet als je er ongelukkig op zou vallen.

Ken is echt een eikel. Maar dat wisten we al. kut seizoen dit..