PDA

View Full Version : Steven Seagal komt naar Nederland



Halfshot
14-06-2006, 16:34
Filmlegende Steven Seagal wordt wereldwijd gezien als een van Hollywood's toonaangevende actie helden. Hij speelde en produceerde meer dan 20 speelfilms. (Under Siege / Above the Law) Naast acteur en Aikido meester is Seagal ook een begenadigd muzikant en songwriter. Seagal groeide op met de gitaar en speelde samen met muzikanten als BB King, Bo Diddley en Albert Collins. Onlangs verscheen zijn nieuwe cd "Mojo Priest" Tijdens de komende wereldtournee is Steven Seagal te zien en te horen met zijn all Star band o.a. als voorprogramma van Sting en in de Boerderij! De band bestaat uit: Bernard Allison-gitaar, Norris Johnson-keyboards, Harold Smith-gitaar, Edward "Hot" Cleveland-drums, Armand Sabal-Lecco-bas, Angel Rodgers-backing vocals en Steven Seagal-gitaar en vocals.
http://www.boerderij.org/images/content/10000976/Front_Cover_001_400x400.jpg

Maandag 18 September in de Boerderij te Zoetermeer

Ben bang dat zijn muziek nog dodelijker is, dan zijn films.

Anonymous
14-06-2006, 16:47
Steven is cool. Vooral zijn vroegere films kickten ass.

Mighty Me
14-06-2006, 16:49
ik zou ook wel samen met hem willen spelen maar ik krijg het idee dat ie het beter bij het vechten kan houden dan de muziek heeft iemand toevallig muziek van hem

Mighty Me
14-06-2006, 16:50
nou ja toevallig is mischine niet het juiste woord

micha
14-06-2006, 17:00
Hij heeft wel eens gezegd dat hij Gilbert Yvel een pak slaag wou geven of ietsdergelijk dit was na de partij tegen Don Frye...
dat wil ik wel eens zien

Anonymous
14-06-2006, 17:22
Hij heeft wel eens gezegd dat hij Gilbert Yvel een pak slaag wou geven of ietsdergelijk dit was na de partij tegen Don Frye...
dat wil ik wel eens zien

ach dat geloof je toch niet die dingen worden altijd uit hun verband gerukt. ik geloof trouwens wel dat seagal een aardig robbertje kan knokken. hij is trouwens ook bodyguard geweest.

}|^-_-^|{
14-06-2006, 17:32
Yvel en Seagal zijn allebei zooooooo jaren '90 ;)

Wheelie
14-06-2006, 21:44
Yvel en Seagal zijn allebei zooooooo jaren '90 ;)

haha :lol: