PDA

View Full Version : Shihan Sjaak gaat les geven in Azie en Zuid Amerika



Anonymous
17-06-2006, 08:53
Seminars in Azie en Zuid Amerika o.l.v. shihan Sjaak van de Velde

25 Juli t/m 29 Augustus 2006 Teheran Iran, San Paulo Brazilie

Op verzoek van shihan Jahanbakhsh Moradi Branch Chief of Iran en de Iraanse Kyokushin Organisatie zal shihan Sjaak van de Velde van 25 july t/m 8 augustus een groot aantal kyokushin seminars verzorgen in Azie. Hij zal hierbij worden bijgestaan door sensei Malik Dilnawaz Branch Chief van Noorwegen. Er staan een 25 tal seminars op de agenda in o.a. Teheran, Pakistan en misschien zelfs Afghanistan maar dat is nog afhankelijk van de situatie ter plekke op het moment. Vanuit Teheran zal shihan Van de Velde direkt overvliegen naar San Paulo Brazilie om daar op verzoek van de Branch chief van Brazilie sensei Cesar Duarte en Braziliaanse Kyokushin Organisatie van 9 t/m 29 augustus een karatekamp te leiden, een 20 tal seminars geven en om als hoofdscheidsrechter op een kyokushin toernooi aanwezig te zijn. Tijdens deze trip zal shihan Van de Velde worden geholpen door sensei Can en Goksel Sahinbas, bondchoaches van de N.K.O. Tijdens deze trip zal shihan Van de Velde worden bijgestaan door sensei Can en Goksel Sahinbas. Op het programma staat ook een zeer speciaal evenement, namelijk in de jungle de wereldberoemde kyokushin waterval training. Deze training wprdt gehouden om de befaamde kyokushin spirit te testen van de diverse deelnemers. Daarnaast staan diverse ontmoeting op de agenda met shihans en sensei’s van andere Zuid Amerikaanse kyokushin organisatie’s zoals Chili, Argentinie, Bolivia en Venuzuela. Het bezoek aan Brazilie zal worden besloten met een 5 daags extreme sport kamp met o.a. rafting, sky diving, bungy jumping en parachute springen. Wij wensen shihan Sjaak van de Velde veel succes tijdens zijn tour door Azie en Zuid Amerika.

Anonymous
17-06-2006, 08:55
kijk vechtsportbladen schrijf daar is over want het lijkt me toch wel intressant waarom een nederlander overal in de wereld les geeft.

Justinian
17-06-2006, 09:02
Heel erg cool, veel plezier Sjaak!

Effective
17-06-2006, 09:35
Gaaf! Goed bezig Sjaak, succes!

OSU

Mickey
17-06-2006, 09:50
Leuke Trip! Veel plezier Sjaak!

Anonymous
17-06-2006, 09:55
Seminars in Azie en Zuid Amerika o.l.v. shihan Sjaak van de Velde

Op het programma staat ook een zeer speciaal evenement, namelijk in de jungle de wereldberoemde kyokushin waterval training. Deze training wprdt gehouden om de befaamde kyokushin spirit te testen van de diverse deelnemers.

Kan iemand hier wat meer over vertellen wat moet ik me hier bij voorstellen ?

Jeroen
17-06-2006, 10:03
Ok gokje... ipv zich met een medogenloze duin te meten, gaan ze de strijd aan met een woeste waterval.

Anonymous
17-06-2006, 10:11
Klasse shihan waar een klein landje groot in kan zijn veel succes

Anonymous
17-06-2006, 10:41
moeten alle serieuze threads verziekt worden met debiel commentaar

Anonymous
17-06-2006, 10:42
Is het daar wel veilig ?

jan sensei kyokushin
17-06-2006, 10:48
Seminars in Azie en Zuid Amerika o.l.v. shihan Sjaak van de Velde

25 Juli t/m 29 Augustus 2006 Teheran Iran, San Paulo Brazilie

Op verzoek van shihan Jahanbakhsh Moradi Branch Chief of Iran en de Iraanse Kyokushin Organisatie zal shihan Sjaak van de Velde van 25 july t/m 8 augustus een groot aantal kyokushin seminars verzorgen in Azie. Hij zal hierbij worden bijgestaan door sensei Malik Dilnawaz Branch Chief van Noorwegen. Er staan een 25 tal seminars op de agenda in o.a. Teheran, Pakistan en misschien zelfs Afghanistan maar dat is nog afhankelijk van de situatie ter plekke op het moment. Vanuit Teheran zal shihan Van de Velde direkt overvliegen naar San Paulo Brazilie om daar op verzoek van de Branch chief van Brazilie sensei Cesar Duarte en Braziliaanse Kyokushin Organisatie van 9 t/m 29 augustus een karatekamp te leiden, een 20 tal seminars geven en om als hoofdscheidsrechter op een kyokushin toernooi aanwezig te zijn. Tijdens deze trip zal shihan Van de Velde worden geholpen door sensei Can en Goksel Sahinbas, bondchoaches van de N.K.O. Tijdens deze trip zal shihan Van de Velde worden bijgestaan door sensei Can en Goksel Sahinbas. Op het programma staat ook een zeer speciaal evenement, namelijk in de jungle de wereldberoemde kyokushin waterval training. Deze training wprdt gehouden om de befaamde kyokushin spirit te testen van de diverse deelnemers. Daarnaast staan diverse ontmoeting op de agenda met shihans en sensei’s van andere Zuid Amerikaanse kyokushin organisatie’s zoals Chili, Argentinie, Bolivia en Venuzuela. Het bezoek aan Brazilie zal worden besloten met een 5 daags extreme sport kamp met o.a. rafting, sky diving, bungy jumping en parachute springen. Wij wensen shihan Sjaak van de Velde veel succes tijdens zijn tour door Azie en Zuid Amerika. vergeten in teloggen osu

http://img133.imageshack.us/img133/384/diversen0914wp.jpg

The Bulldog
17-06-2006, 10:52
doe je goed Sjaak..

veel plezier en werkse..

Anonymous
17-06-2006, 10:56
volgens mij is Sjaak net terug uit Noorwegen en Spanje voor karate niet verkeert zo zie je door je sport nog wat van de wereld

Fr3ddy
17-06-2006, 11:09
Sjaak is een geschikte peer dus ik gun hem deze trip van harte! Have fun!

Anonymous
17-06-2006, 11:14
Is die ook en ik denk dat die vanavond zelf wel zal reageren maar als ik op zijn site kijk dan is die nu ook weer bezig met een seminar geven. Die gozer is echt dag en nacht met zijn sport bezig oesh

jan sensei kyokushin
17-06-2006, 11:21
Is die ook en ik denk dat die vanavond zelf wel zal reageren maar als ik op zijn site kijk dan is die nu ook weer bezig met een seminar geven. Die gozer is echt dag en nacht met zijn sport bezig oesh OSU klopt :wink:

ROIDRAGE
17-06-2006, 11:38
osu,

Anonymous
17-06-2006, 14:20
OSU OESHHHH

phranq
17-06-2006, 14:37
Veel plezier Sjaak! En laat je baard ff staan voor je naar Teheran afreist, kan wel 's van te pas komen.. :wink:

Ronald
17-06-2006, 16:11
Top Sjaak. Succes daar.

In dat soort landen kun je overigens ook hele originele souveniertjes meenemen voor het thuisfront. Wat dacht je vrouw van een leuke nieuwe burka :lol: .

Anonymous
17-06-2006, 23:23
Klasse Sjaak je bent in het kyokushin een voorbeeld voor velen

remco pardoel
18-06-2006, 12:26
Vette shit Sjaak!
Je verdient t...

Osu

Remco

Sjaak
18-06-2006, 12:54
Vette shit Sjaak!
Je verdient t...

Osu

Remco

Thanks Remco en ook alle andere jongens bedankt voor jullie support, ik hou jullie uiteraard op de hoogte.

En Ronald jou spreek ik nog wel ....... :wink:

Osu Sjaak

harryg
18-06-2006, 13:03
Veel succes Sjaak en maak er iets moois van. Begrijp ik dat je nu full-prof bent geworden of heb je er nog een baan naast?

Osu,
Harry

harryg
18-06-2006, 13:04
Veel succes Sjaak en maak er iets moois van. Begrijp ik dat je nu full-prof bent geworden of heb je er nog een baan naast?

Osu,
Harry

Sjaak
18-06-2006, 13:07
Veel succes Sjaak en maak er iets moois van. Begrijp ik dat je nu full-prof bent geworden of heb je er nog een baan naast?

Osu,
Harry

Het zal altijd mijn hobby blijven alleen een hobby waar ik 7 x zoveel tijd en energie in stop als in me werk :lol:

Hammerkick
18-06-2006, 13:07
Heel veel succes,Sjaak !!!

shootomaniac
18-06-2006, 14:40
Veel succes Sjaak en maak er iets moois van. Begrijp ik dat je nu full-prof bent geworden of heb je er nog een baan naast?

Osu,
Harry

Het zal altijd mijn hobby blijven alleen een hobby waar ik 7 x zoveel tijd en energie in stop als in me werk :lol:

en dat is te merken....oeshhhhhhhhhhhhh osu osu oeshhhhh oeshhhhhhhhhhhhhh

ROIDRAGE
18-06-2006, 16:34
sjaak gaat in iran allemaal terroristen doormidden slaan alsof het gasbeton is

Anonymous
18-06-2006, 17:17
Goeie zaak dat Nederlanders over heel de wereld zo gewild zijn als docent en dat zegt iets over ons vechtsportlandje, Veel succes shihan en maak er wat van

Anonymous
19-06-2006, 00:01
Sjaak ga behalve les geven en trainen ook veel bekijken want vooral Iran is een prachtig land met veel culturele kunststukjes

Sjaak
19-06-2006, 17:07
Nou leuke tips zijn welkom hoor

Anonymous
19-06-2006, 17:11
het schijnt dat de nucleaire installaties deze tijd van het jaar zeer aantrekkelijk zijn.

maak je er wel een paar foto's van voor het thuisfront?? :lol:

Anonymous
20-06-2006, 10:29
Gaaf dat je daar les mag komen geven heel veel succes

Anonymous
20-06-2006, 10:32
Sjaak spreek jij Iraans en Portugees ?

Ben
20-06-2006, 19:29
:lol: veel sucses sjaak hoopdat je ons op de hoogte kan houden tydens je trip

Sjaak
20-06-2006, 19:35
Komt goed Ben. thanks

Osu Sjaak

Anonymous
22-06-2006, 13:35
Sjaak door wie ben je uitgenodigd en is 45 seminars geven niet heel veel ?

Anonymous
23-06-2006, 01:57
Sjaak neemt mij mee, als kata assisent.

Kancho Karels

Anonymous
27-06-2006, 11:55
http://www.karateinfo.nl/pivot/entry.php?id=191#body

Wat is Karels veranderd zeg :lol:

Anonymous
27-06-2006, 14:57
Oesh Karels is niks nopes nobody :wink: hij kan nog geen kata lopen this gewoon en kohai beginneling 10kyu :wink:

oesh

micha
27-06-2006, 15:57
wow !! Respect Sjaak

Anonymous
29-06-2006, 06:36
wow !! Respect Sjaak Oesh VEEL Respect

oesh

Anonymous
29-06-2006, 10:45
Ach is toch wel langer bekend bij de meeste dat Sjaak een ambassadeur is voor zijn sport, noem me 1 iemand op die meer met kyokushin bezig is als hij, Sjaak moet minimaal 80 uur per week bezig zijn met karate om alles te kunnen doen wat hij nu doet want hij is altijd bezig met trainen en evenementen organiseren. Maar ja hij heeft een groot nadeel, hij is recht door zee en dat vinden een hoop hoog geplaatste figuren in het kyokushin niet zo fijn met onze grote vriend Bluming voorop.

Sjaak heel veel succes op je verre reizen, je verdiend dit dubbel en dwars oesh.

Anonymous
29-06-2006, 22:46
Ik lees dat de broertjes Sahinbas uit Leiden met Sjaak mee gaan. Goeie gasten zijn dat.

Anonymous
06-07-2006, 21:52
Nee ik hoorde dat Sahinbas vanwege familie omstandigheden niet mee kunnen. Sjaak gaat met een Noorse collega naar Iran en met wie hij naar Brazilie gaat weet ik niet. Weet wel dat Sjaak een verschrikkelijk zwaar kutleven heeft met al dat gesport :lol:

Sjaak
07-07-2006, 09:20
Ja het is afzien maar het moet maar :wink:

Anonymous
07-07-2006, 15:00
Succes we zijn trots op je

Anonymous
07-07-2006, 15:20
Sjaak een vraag waarom geef je geen antwoord op de vargen in de Bluming topic ? Durf je dat niet of heb je wat te verbergen ?

Jeroen
07-07-2006, 16:49
Gokje... hij is (NET ALS DE REST VAN DE GROTE MENSEN) doodmoe van al dat kinderachtige geouwehoer.

Anonymous
07-07-2006, 17:04
Sjaak een vraag waarom geef je geen antwoord op de vargen in de Bluming topic ? Durf je dat niet of heb je wat te verbergen ? OSU ik ken sjaak al jaren guest hij bemoeit zich niet meer met de ibk sinds 3hfjaar daar heeft hij afscheid van genomen, hou op guest met die domme vragen, lees eerst de 1e pagina op die bluming topic tot de laatste 24ste

Zij die praten weten nie't , Zij die weten praten niet !!!

mvg alle respect

osu

Sjaak
08-07-2006, 10:25
Gokje... hij is (NET ALS DE REST VAN DE GROTE MENSEN) doodmoe van al dat kinderachtige geouwehoer.

Jeroen we zijn het samen niet vaak eens maar nu dus wel !

Het niveau is soms om je dood te schamen en zoals ik al zei, doe hier niet aan me en het zijn mijn zaken niet. Bemoei me niet met zaken van andere organisatie's, heb genoeg aan die van me zelf.

Sjaak
08-07-2006, 13:43
Heeft iemand het e-mail adres van Ed vd Ster in Brazilie, ben het op een of andere manier kwijt.

Justinian
08-07-2006, 13:53
Gokje... hij is (NET ALS DE REST VAN DE GROTE MENSEN) doodmoe van al dat kinderachtige geouwehoer.
Mooi verwoord!

Anonymous
08-07-2006, 16:14
Gokje... hij is (NET ALS DE REST VAN DE GROTE MENSEN) doodmoe van al dat kinderachtige geouwehoer.

Jeroen we zijn het samen niet vaak eens maar nu dus wel !

Het niveau is soms om je dood te schamen en zoals ik al zei, doe hier niet aan me en het zijn mijn zaken niet. Bemoei me niet met zaken van andere organisatie's, heb genoeg aan die van me zelf.

Klasse reactie Sjaak, een leraar waardig.

Bassline
08-07-2006, 16:49
Hebben we aan 1 kyokushin reltopic niet genoeg heren? ;)

Anonymous
08-07-2006, 18:10
Seminars in Azie en Zuid Amerika o.l.v. shihan Sjaak van de Velde

25 Juli t/m 29 Augustus 2006 Teheran Iran, San Paulo Brazilie

Op verzoek van shihan Jahanbakhsh Moradi Branch Chief of Iran en de Iraanse Kyokushin Organisatie zal shihan Sjaak van de Velde van 25 july t/m 8 augustus een groot aantal kyokushin seminars verzorgen in Azie. Hij zal hierbij worden bijgestaan door sensei Malik Dilnawaz Branch Chief van Noorwegen. Er staan een 25 tal seminars op de agenda in o.a. Teheran, Pakistan en misschien zelfs Afghanistan maar dat is nog afhankelijk van de situatie ter plekke op het moment. Vanuit Teheran zal shihan Van de Velde direkt overvliegen naar San Paulo Brazilie om daar op verzoek van de Branch chief van Brazilie sensei Cesar Duarte en Braziliaanse Kyokushin Organisatie van 9 t/m 29 augustus een karatekamp te leiden, een 20 tal seminars geven en om als hoofdscheidsrechter op een kyokushin toernooi aanwezig te zijn. Tijdens deze trip zal shihan Van de Velde worden geholpen door sensei Can en Goksel Sahinbas, bondchoaches van de N.K.O. Tijdens deze trip zal shihan Van de Velde worden bijgestaan door sensei Can en Goksel Sahinbas. Op het programma staat ook een zeer speciaal evenement, namelijk in de jungle de wereldberoemde kyokushin waterval training. Deze training wprdt gehouden om de befaamde kyokushin spirit te testen van de diverse deelnemers. Daarnaast staan diverse ontmoeting op de agenda met shihans en sensei’s van andere Zuid Amerikaanse kyokushin organisatie’s zoals Chili, Argentinie, Bolivia en Venuzuela. Het bezoek aan Brazilie zal worden besloten met een 5 daags extreme sport kamp met o.a. rafting, sky diving, bungy jumping en parachute springen. Wij wensen shihan Sjaak van de Velde veel succes tijdens zijn tour door Azie en Zuid Amerika.

Zo Sjaak je gaat dus een wereldreis maken :wink: Iran is een prachtig land en Brazilie is ook super wat betrefd alles wat met vechtsport te maken heeft. Rot hoor zulke uitnodigingen :lol:

Rafting is the bomb.

Anonymous
08-07-2006, 18:35
Hebben we aan 1 kyokushin reltopic niet genoeg heren? ;)

Basline wil wel even netjes reageren op jou opmerking, Denk niet dat beide topics ook maar enigzins te vergelijken zijn, De andere topic gaat over geld en machtswelustelingen en deze topic gaat over iemand die positief bezig is met zijn sport. Sjaak succes met je tour.

oesh SK

Anonymous
09-07-2006, 10:39
Snap niet dat mensen zoals baseline positieve dingen in het kyokushin ook willen ombuigen naar reltopics.

Sjaak
09-07-2006, 17:20
Nog iemand zin om mee te gaan naar Brazilie, je kan me een PM sturen.

Quato
10-07-2006, 13:58
Sjaak een vraag waarom geef je geen antwoord op de vargen in de Bluming topic ? Durf je dat niet of heb je wat te verbergen ?

Verziek dit topic ook ff zeg, rot gewoon op met je opmerking.

Sjaak, succes and have fun tijdens je reis!

Sjaak
10-07-2006, 16:39
Verziek dit topic ook ff zeg, rot gewoon op met je opmerking.

Sjaak, succes and have fun tijdens je reis!

Thanks Quatro, gaat lukken gozer

osu Sjaak

Anonymous
10-07-2006, 23:45
Sjaak een vraag waarom geef je geen antwoord op de vargen in de Bluming topic ? Durf je dat niet of heb je wat te verbergen ?

Verziek dit topic ook ff zeg, rot gewoon op met je opmerking.

Sjaak, succes and have fun tijdens je reis!

x 2 oesh

Leejunfan
11-07-2006, 08:22
Nog iemand zin om mee te gaan naar Brazilie, je kan me een PM sturen.

Nee man, blijf liever lekker op kantoor starend naar mn monitor in een hoekje dat net zo warm is als in Brasil.. alleen iets benauwder!

Maar bedankt voor het aanbod :lol:
Veel plezier Sjaak!

Anonymous
11-07-2006, 13:26
Succes en veel plezier. Hou ons op de hoogte van je reis en gebeurtenissen in verweggiestan osu

Anonymous
11-07-2006, 21:30
Graag veel foto's van wedstrijden en seminars maar vergeet vooral niet de mooie Braziliaanse vrouwen te fotograferen Sjaak :wink:

Een te gekke werkvakantie in Iran en Brazilie

Anonymous
12-07-2006, 13:03
Ik lees iets heel verwarrends :?

Van de IBK site http://www.internationalbudokai.com/budokai_web/default.asp?page_id=130 kijk bij Iran.

En Sjaak gaat volgende week naar Iran op uitnodiging van de country representative van de IBK. Kan iemand het nog volgen :? Is Sjaak IBK en zoniet waarom nodigd de IBK hem uit ?

Anonymous
12-07-2006, 13:21
Sjaak vanavond naar Ned 3 kijken van 21:25 tot 22;00 uur. LINK op reis aflevering Vlucht IR 764 naar Iran. Bezoeken aan Teheran, Diniz en Yatzt.

ICON
12-07-2006, 13:35
Ik lees iets heel verwarrends :?

Van de IBK site http://www.internationalbudokai.com/budokai_web/default.asp?page_id=130 kijk bij Iran.

En Sjaak gaat volgende week naar Iran op uitnodiging van de country representative van de IBK. Kan iemand het nog volgen :? Is Sjaak IBK en zoniet waarom nodigd de IBK hem uit ?

guest tief een eind op achterlijke harry. daar is die andere topic voor

Anonymous
12-07-2006, 13:37
Nee dit gaat over Sjaak en niet over Bloemkool. Toch raar dat een IBK man Sjaak uitnodigd :?

Anonymous
12-07-2006, 18:03
Het artikel is toch duidelijk en ik lees daarin niks over IBK dus zoek geen beren op de weg. Succes Sjaak

Anonymous
12-07-2006, 18:34
Zijn shihan Sjaak en shihan De Bruin geen maatjes. Op het lentekamp leek het zo in mijn ogen

Anonymous
12-07-2006, 18:41
Sjaak vanavond naar Ned 3 kijken van 21:25 tot 22;00 uur. LINK op reis aflevering Vlucht IR 764 naar Iran. Bezoeken aan Teheran, Diniz en Yatzt.

Naar welke plaatsen ga je Sjaak en wat ga je daar precies doen ?

Anonymous
12-07-2006, 19:39
Sjaak gaat naar het Midden Oosten, Israel is in oorlog met Hezbolla en de Palestijen, In Irak en Afghanistan continu aanslagen en in India bomaanslagen. Veel plezier in dat wespennest

Ashihara549
12-07-2006, 20:00
Heeft iemand het e-mail adres van Ed vd Ster in Brazilie, ben het op een of andere manier kwijt.

Hoi Sjaak,

ik ben samen met Ed in Brasil geweest heel vorig jaar.
Ook Ed is inmiddels terug in Nederland. Als je vragen hebt over brasil of het email adres van Ed nodig hebt stuur even een pm dan.

Osu

Sjaak
12-07-2006, 22:30
Heeft iemand het e-mail adres van Ed vd Ster in Brazilie, ben het op een of andere manier kwijt.

Hoi Sjaak,

ik ben samen met Ed in Brasil geweest heel vorig jaar.
Ook Ed is inmiddels terug in Nederland. Als je vragen hebt over brasil of het email adres van Ed nodig hebt stuur even een pm dan.

Osu

Thanks je hebt mail

Osu Sjaak

Anonymous
13-07-2006, 00:06
Ook Ed is inmiddels terug in Nederland

Heimwee of is hij uitgekneukt daar?

ashi76
13-07-2006, 00:15
Ook Ed is inmiddels terug in Nederland

Heimwee of is hij uitgekneukt daar?

Misschien komt het iets anders over als je eerst even inlogt. ;)

harryg
13-07-2006, 00:50
Helemaal mee eens Ashi :wink:

Heeft Ed heimwee, is hij uitgekneukt op Brasil of gaat hij binnenkort weer terug?

Ashihara549
13-07-2006, 12:04
Helemaal mee eens Ashi :wink:

Heeft Ed heimwee, is hij uitgekneukt op Brasil of gaat hij binnenkort weer terug?

Hahaha.... kon er ook maar weer een zijn he die zon vraag stelt.... ouwe salade dief!!! :lol:

Ashihara549
13-07-2006, 12:04
Helemaal mee eens Ashi :wink:

Heeft Ed heimwee, is hij uitgekneukt op Brasil of gaat hij binnenkort weer terug?

Hahaha.... kon er ook maar weer een zijn he die zon vraag stelt.... ouwe salade dief!!! :lol:

Christophe
13-07-2006, 14:39
Supercool dat je die seminars gaat geven Sjaak, proficiat!

Ik ben zelf van 20/7 tot 20/8 in Brazilië, maar ik vrees dat je niet veel aan me zal hebben aangezien ik in Rio zit en bovendien niets met Kyokushinkai te maken heb. :wink:

Maar moest je toevallig in Rio zijn ...

Veel succes en plezier met je trip alvast! :D

harryg
13-07-2006, 16:50
ouwe salade dief!!!

LOL, ken je die medeplichtige nog? Wat een vage boef was dat.. :lol:

Anonymous
13-07-2006, 17:33
Supercool dat je die seminars gaat geven Sjaak, proficiat!

Ik ben zelf van 20/7 tot 20/8 in Brazilië, maar ik vrees dat je niet veel aan me zal hebben aangezien ik in Rio zit en bovendien niets met Kyokushinkai te maken heb. :wink:

Maar moest je toevallig in Rio zijn ...

Veel succes en plezier met je trip alvast! :D

Christophe en Sjaak beiden veel succes daar en Rio en Sao Paulo ligt niet zo ver uit elkaar hoor :wink:

Anonymous
13-07-2006, 23:22
osu shihan laat ze daar zien hoe Hollanders trainen succes osu

Anonymous
14-07-2006, 13:52
gaat niet verkeert met de zaken Sjaak :wink: je doet het niet onaaardig als ze je daar uitnodigen. Laat al die jalourse lulhannussen maar lekker lullen en ga door zoals je bezig bent. osu

Anonymous
14-07-2006, 13:59
WIe is of zijn er jaloers dan? :roll:

Anonymous
14-07-2006, 14:09
WIe is of zijn er jaloers dan? :roll:

gokje ..................................... bluming san :!:

lees blumings site en je leest overal sjaak nijn naam in niet zulke leuke verhaaltjes. Vind het knap dat sjaak nog nooit openlijk heeeft gereageert en zijn versies verteld.

Anonymous
14-07-2006, 14:43
Waarom zou Bluming jaloers zijn op zo'n reisje van Sjaak.

Bluming reist zelf de hele wereld af om seminars te geven en graduaties af te nemen.

Anonymous
14-07-2006, 17:26
Waarom zou Bluming jaloers zijn op zo'n reisje van Sjaak.

Bluming reist zelf de hele wereld af om seminars te geven en graduaties af te nemen.

Waarom maakt Bluming zich dan zo druk om Sjaak dat hij in al zijn verhalen iedere keer weer uitkomt bij Sjaak. Lees Nieuws op de Bluming site en verwonder je zelf. Moet een traumatische ervaring voor Bluming zijn geweest die beroemde zaterdag 13-01-2003 :lol:

Sjaak heeft 1 fout gemaakt, hij had Bluming eind jaren 90 fijn in zijn ouwe badjas en grote pur in zijn Japanse tuin moeten laten zitten en hem niet moeten gaan helpen maar ja aldoende leert men

Anonymous
15-07-2006, 08:31
Maandag staat er een artikel over Sjaak in het AD/RD over zijn sportieve bezoeken aan Azie en Zuid Amerika. Leuk want dit gebeurt toch niet zo vaak. Ben benieuwd of Sjaak ook nog even ingaat op de Bluming affaire :wink:

Anonymous
15-07-2006, 14:51
Maandag staat er een artikel over Sjaak in het AD/RD over zijn sportieve bezoeken aan Azie en Zuid Amerika. Leuk want dit gebeurt toch niet zo vaak. Ben benieuwd of Sjaak ook nog even ingaat op de Bluming affaire :wink:

dat heeft die in al die jaren niet gedaan dus dat doet hij nu ook niet. staat het in de landelijke of regionale uitgave ?

Anonymous
15-07-2006, 17:03
Rotterdam en omstreken

Wheelie
15-07-2006, 18:28
Waarom zou Bluming jaloers zijn op zo'n reisje van Sjaak.

Bluming reist zelf de hele wereld af om seminars te geven en graduaties af te nemen.

Waarom maakt Bluming zich dan zo druk om Sjaak dat hij in al zijn verhalen iedere keer weer uitkomt bij Sjaak. Lees Nieuws op de Bluming site en verwonder je zelf. Moet een traumatische ervaring voor Bluming zijn geweest die beroemde zaterdag 13-01-2003 :lol:

Sjaak heeft 1 fout gemaakt, hij had Bluming eind jaren 90 fijn in zijn ouwe badjas en grote pur in zijn Japanse tuin moeten laten zitten en hem niet moeten gaan helpen maar ja aldoende leert menontopic aub laten we hier geen bluming topic van maken.

Anonymous
15-07-2006, 18:42
Sjaak vind je het geen linke soep nu in Iran met al dat gezeur tussen Iran en Amerika en de oplaaiende oorlog tussen Israel en Hezbolla ? Niet de beste plek op aarde op kyokushin te doen :)

Anonymous
16-07-2006, 10:17
Sjaak heel veel succes kerel oesh

Anonymous
16-07-2006, 18:01
ontopic aub laten we hier geen bluming topic van maken.[/quote]

Komt in orde

Sjaak
17-07-2006, 07:47
Sjaak vind je het geen linke soep nu in Iran met al dat gezeur tussen Iran en Amerika en de oplaaiende oorlog tussen Israel en Hezbolla ? Niet de beste plek op aarde op kyokushin te doen :)

Klopt maar ik sta in kontakt met de Nederlandse ambassade in Teheran en de situatie is nu nog niet kritiek wel verontrustend. Mocht inderdaad de vlam in de pan slaan en Iran en Israel komen openlijk in conflict dat wordt het een ander verhaal.

Maar ik ga er nog vanuit dat alles met een sisser afloopt en lekker kan gaan sporten met mijn Iraanse collega's.

osu Sjaak

Anonymous
17-07-2006, 11:48
gewoon je een baard laten groeien en bruinen, dan val je daar ook niet op sjaak. suc6 en veel plezier.

Anonymous
17-07-2006, 16:11
Sjaak vind je het geen linke soep nu in Iran met al dat gezeur tussen Iran en Amerika en de oplaaiende oorlog tussen Israel en Hezbolla ? Niet de beste plek op aarde op kyokushin te doen :)

Klopt maar ik sta in kontakt met de Nederlandse ambassade in Teheran en de situatie is nu nog niet kritiek wel verontrustend. Mocht inderdaad de vlam in de pan slaan en Iran en Israel komen openlijk in conflict dat wordt het een ander verhaal.

Maar ik ga er nog vanuit dat alles met een sisser afloopt en lekker kan gaan sporten met mijn Iraanse collega's.

osu Sjaak

Sport moet gescheiden worden van politiek, veel plezier daar Sjaak

Anonymous
17-07-2006, 17:48
Denk dat Sjaak ook alleen maar gaat voor het karate en al het andere kan hem gestolen worden lijkt me

Anonymous
17-07-2006, 21:52
Wel gaaf dat een nederlandse senssei helemaal aan de andere kant van de aarde les gaat geven

Sjaak
18-07-2006, 08:37
Denk dat Sjaak ook alleen maar gaat voor het karate en al het andere kan hem gestolen worden lijkt me

Natuurlijk, sport verbroederd en politiek scheid mensen.

osu Sjaak

Anonymous
18-07-2006, 16:49
Denk dat Sjaak ook alleen maar gaat voor het karate en al het andere kan hem gestolen worden lijkt me

Natuurlijk, sport verbroederd en politiek scheid mensen.

osu Sjaak

x 2

Sjaak
19-07-2006, 16:23
Net gesproken met Teheran en het is daar redelijk behagelijk 42 graden dus met deze temperaturen hier in Nederland kan ik naadloos over :lol: Ik zal de warming up daar maar niet al te lang maken :lol:

Anonymous
19-07-2006, 16:48
je bent weer mild Sjaak..
ben benieuwd naar het foto verslag!!

Remco

Sjaak
19-07-2006, 16:54
je bent weer mild Sjaak..
ben benieuwd naar het foto verslag!!

Remco

Komt goed Remco, ik mail jullie wel af en toe

Osu Sjaak

Sjaak
19-07-2006, 20:21
Ik kreeg net een mail uit Brazilie van een kennis die aangaf dat Shihan Ademir Da Costa mij graag wil ontmoeten als ik in Sao Paulo ben want hij woont daar.

Shihan Da Costa is bekend om zijn sterke optredens op het wereld toernooi en zijn keiharde partij tegen o.a. Michel Wedel. Was een van de allerbeste kyokushin vechters ooit

Leuk dit

Osu Sjaak

Anonymous
19-07-2006, 20:43
nog een tassen drager nodig Sjaak??

jan sensei kyokushin
20-07-2006, 09:16
nog een tassen drager nodig Sjaak?? OSU ben ik al underdog :wink: ze,n maatje

osu

jan sensei kyokushin
20-07-2006, 10:07
Osu maar ik kan niet mee ik loop in het umcg groningen voor controle,s waar ik nu weer ben . underdog ga jij maar met sjaak mee het is je gegunt underdog :wink: :lol:

osu

The Bulldog
20-07-2006, 10:33
nou ik offer me wel op dan. :D ...

off topic... Ik hoop dat alles een beetje positief verloopt Sensei Jan.
Hou ons op de hoogte hè..

Sjaak
20-07-2006, 16:25
nou ik offer me wel op dan. :D ...

off topic... Ik hoop dat alles een beetje positief verloopt Sensei Jan.
Hou ons op de hoogte hè..

Underdog en Jan jullie zijn beide welkom hoor om ee te gaan

En Jan mail me effe met het nieuws uit het ziekenhuis

Osu Sjaak

Anonymous
21-07-2006, 09:11
Osu maar ik kan niet mee ik loop in het umcg groningen voor controle,s waar ik nu weer ben . underdog ga jij maar met sjaak mee het is je gegunt underdog :wink: :lol:

osu

hoe is die sensei Jan ?

Anonymous
21-07-2006, 12:54
Seminars in Azie en Zuid Amerika o.l.v. shihan Sjaak van de Velde

25 Juli t/m 29 Augustus 2006 Teheran Iran, San Paulo Brazilie

Op verzoek van shihan Jahanbakhsh Moradi Branch Chief of Iran en de Iraanse Kyokushin Organisatie zal shihan Sjaak van de Velde van 25 july t/m 8 augustus een groot aantal kyokushin seminars verzorgen in Azie. Hij zal hierbij worden bijgestaan door sensei Malik Dilnawaz Branch Chief van Noorwegen. Er staan een 25 tal seminars op de agenda in o.a. Teheran, Pakistan en misschien zelfs Afghanistan maar dat is nog afhankelijk van de situatie ter plekke op het moment. Vanuit Teheran zal shihan Van de Velde direkt overvliegen naar San Paulo Brazilie om daar op verzoek van de Branch chief van Brazilie sensei Cesar Duarte en Braziliaanse Kyokushin Organisatie van 9 t/m 29 augustus een karatekamp te leiden, een 20 tal seminars geven en om als hoofdscheidsrechter op een kyokushin toernooi aanwezig te zijn. Tijdens deze trip zal shihan Van de Velde worden geholpen door sensei Can en Goksel Sahinbas, bondchoaches van de N.K.O. Tijdens deze trip zal shihan Van de Velde worden bijgestaan door sensei Can en Goksel Sahinbas. Op het programma staat ook een zeer speciaal evenement, namelijk in de jungle de wereldberoemde kyokushin waterval training. Deze training wprdt gehouden om de befaamde kyokushin spirit te testen van de diverse deelnemers. Daarnaast staan diverse ontmoeting op de agenda met shihans en sensei’s van andere Zuid Amerikaanse kyokushin organisatie’s zoals Chili, Argentinie, Bolivia en Venuzuela. Het bezoek aan Brazilie zal worden besloten met een 5 daags extreme sport kamp met o.a. rafting, sky diving, bungy jumping en parachute springen. Wij wensen shihan Sjaak van de Velde veel succes tijdens zijn tour door Azie en Zuid Amerika.

Ik vindt dit persbericht een zeer positief karakter hebben in vergelijking tot wat ik allemaal lees in dat andere kyokushin topic hier op het forum wat voor 99% uit negativiteit en bagger bestaat, Vindt ook de reactie's wat tam op deze opmerkelijke reis van Sjaak maar dat zal komen omdat het een MMA forum is en er weinig kyokushin liefhebbers posten. Het lijkt mij toch sportnieuws dat een Nederlandse sensei uitgenodigd wordt in het Midden Oosten en Zuid Amerika om daar kyokushin seminairs te verzorgen. Daar zouden de E-zines en vechtsportbladen is aandacht aan moeten besteden want het lijkt mij dat dit toch niet vaak voorkomt. Weet wel dat in Iran al een groot artikel heeft gestaan dat Sjaak er les komt geven maar hier in Holland lees je er niks over. Ik wil Sjaak succes wensen op zijn tour en hem de complimenten maken voor zijn inzet in het algemeen voor het kyokushin karate. Vindt het nog steed prachtig dat hij schijnbaar onbewogen zijn eigen Weg gaat ondanks jarenlange tegenwerking van een aantal hoog geplaatste karateka's die hem het licht in zijn ogen niet gunnen. Maar daden spreken meer dan woorden en als je kijkt wat deze man organiseert en heeft georganiseert en wat hij doet dan kan je alleen maar bewondering hebben voor zijn gedrevenheid en inzet. Tuurlijk zullen er weer de nodige negatieve reacties komen op mijn inbreng maar dat zegt waarschijnlijk meer over hun dan over Sjaak.

Respect.

One World One Kyokushin Domo Arigato Gozaimasu Osu

Anonymous
22-07-2006, 13:56
Sjaak succes met je sportieve bezoek aan Brazilie en Iran. Waren leuke artikelen in het AD/RD en De Schakel

Anonymous
23-07-2006, 14:49
Osu shihan veel succes en veel plezier op u reis osu

kyokushinkaas
23-07-2006, 15:11
veel succes daar met trainen in de hitte pffff :shock:

OSU

jan sensei kyokushin
23-07-2006, 15:26
Osu het is hier ook warm sensei john :wink: groetjes aan je pa

respect

Anonymous
23-07-2006, 19:58
Weet iemand of Sjaak al weg is of dat die nog thuis is ? Ik heb hem al een paar keer gemailt en hij reageert niet

oesh
(K)

Anonymous
23-07-2006, 20:05
Weet iemand of Sjaak al weg is of dat die nog thuis is ? Ik heb hem al een paar keer gemailt en hij reageert niet

oesh
(K)

sjaak is on tour

Anonymous
23-07-2006, 21:53
Wanneer is die terug en is er een manier om Sjaak op korte termijn te bereiken ?

Oesh
(K)

Anonymous
23-07-2006, 22:48
Kijk ff in het telefoonboek en bel zijn vrouw! Dat is de beste weg op Sjak te bereiken.

Anonymous
23-07-2006, 23:34
Hem gewoon via zijn site www.kyokushin.info mailen en dan zal die best reageren, Ook in het Midden Oosten hebben ze internet hoor :lol:

Anonymous
24-07-2006, 09:39
Sjaak stuur is een berichtje daar vandaan, hoe het is en met wat leuke foto's

osu

Anonymous
25-07-2006, 10:27
Osu jongens, effe snel een mailtje uit een bloedverziekend heet Teheran, Geweldig hier een een hele andere wereld.

Moest op het vliegveld al met de politie mee omdat ik een korte broek aanhad en moest me eerst omkleden voordat ik langs de douane mocht :D

Ben gedropt in een prachtig hotel en over de gastvrijheid heb ik niets te klagen, ze zijn zo vriendelijk hier niet normal meer.

Morgen staan er 2 seminars op de planning en het is hier nu 42 graden en verstikkend dus dat beloofd wat.

Spreek jullie later

Osu Sjaak

Sjaak
29-07-2006, 11:15
Jongens, ik leef nog steeds ondanks dat ik bijna iedere dag wordt aangesproken door de politie. Ben de enig "blanke" westerling in Teheran en iedereen kijkt je aan op een manier van wat doet di gozer hier ......

Maar het is leuk hier, ik heb al diverse seminars gegeven, ben ere gast geweest op een kyokushin toernooi, heb interviews gegeven voor de krant en ben zelfs al op TV geweest het moet niet gekker gaan worden

Osu Sjaak

jan sensei kyokushin
29-07-2006, 14:45
OSU sjaakie je wordt hier ook altijd na gewezen en gezeten door de gemeente cowboy,s (politie ) dus dat maakt niet veel uit je bekeuringen liegen er niet om lol ,maar ik hoop dat je het naar je zin hebt maar blijf alert maatje ogen open wees op je hoede ,doe Shihan Jahanbakhsh.Moradi en de rest de groeten :D

osu

jan sensei kyokushin
01-08-2006, 07:20
OSU sjaakie je wordt hier ook altijd na gewezen en gezeten door de gemeente cowboy,s (politie ) dus dat maakt niet veel uit je bekeuringen liegen er niet om lol ,maar ik hoop dat je het naar je zin hebt maar blijf alert maatje ogen open wees op je hoede ,doe Shihan Jahanbakhsh.Moradi en de rest de groeten :D

osu Nog nieuws sjaak maatje ??of hebben ze je opgepakt :roll: en opgesloten 8-) in Teheran :wink:
osu

Sjaak
01-08-2006, 16:58
Osu Jan,

zit momenteel 500 km onder Teheran in Esfahan en het is hier veel mooier dan in Teheran.

Morgen vlieg ik 1000 km naar het Westen naar een eiland Kiche in de Perzische Golf

Al veel seminars gegevn en ze hebben hier ontiegelijk veel karateka's.

Ben te gast geweest bij de Matsui en Matsushima groep (IKO 1 en 3) bij de Kyokushin Union en bij de Kenshinkan Karate en het is gewoon gaaf om overal les te kunnen geven zonder al dat gezeik van waar hoor jij bij We doen met ze allen kyokushin en zo hoort het.

Verhalen genoeg maar dat komt later wel als ik meer tijd heb.

Osu Sjaak

jan sensei kyokushin
01-08-2006, 18:01
:D Osu sjaak fijn dat je het bevalt , het doet mij goed ,geniet nog maar even van de gastvrijheid bij shihan Janbakhsh Moradi en de rest van het kyokushin in Iran waar je uitgenodigt wordt , ik (wij) allen zijn trots op je en bigg OSU

jan sensei kyokushin
08-08-2006, 06:51
Osu sjaak komt vandaag terug uit iran 14dagen seminars gegeven,
hij zal wel dikke verhalen hebben, dan gaat hij door naar brasilie om daar nog voor en langere verblijf ook seminars te geven in het kyokushin op uitnodigingen van verschillende shihan,s & sensei,s , succes sjaak in brasil doe ze de groetjes van die ouwe uit groningen :wink:

osu

jan sensei kyokushin
22-08-2006, 09:23
Osu en krant uit Iran in het arabish over SHIHAN SJAAK wie vertaalt het even :roll: :wink:

http://img247.imageshack.us/img247/9840/dscn0193mq9.jpg

remco pardoel
22-08-2006, 09:53
benieuwd naar een verslag met foto's ...
veel plezier in Brazil!!

Marco (scheids)
22-08-2006, 10:12
Osu en krant uit Iran in het arabish over SHIHAN SJAAK wie vertaalt het even :roll: :wink:

http://img247.imageshack.us/img247/9840/dscn0193mq9.jpg

Het stuk kan ik niet lezen, daar zijn de letters te klein voor, de kop kom ik wel uit :

"Grote blanke man uit Holland komt ons vertellen hoe we zonder wapens kunnen vechten tegen de grote boze wereld"

:wink:

Ralph
22-08-2006, 10:19
Echt cool, Sjaak! Ik ben benieuwd naar alle verhalen.

jan sensei kyokushin
22-08-2006, 10:41
Echt cool, Sjaak! Ik ben benieuwd naar alle verhalen. Osu zal eve wat foto,s zetten Ralph uit Brasil net gekregen de rest plaats hij zelf wel als hij terug is uit brasil ,hier foto,s van en waterval training uit brasil

http://img183.imageshack.us/img183/7858/imagem066rk4.jpg
http://img247.imageshack.us/img247/3524/imagem064ce6.jpg
http://img246.imageshack.us/img246/4948/imagem073qj7.jpg
http://img213.imageshack.us/img213/1934/imagem060rm3.jpg
http://img205.imageshack.us/img205/5302/dsc01434cl6.jpg

MB667
22-08-2006, 10:52
niet in het water plassen daar he, ivm visjes die springen :wink:

jan sensei kyokushin
22-08-2006, 11:05
benieuwd naar een verslag met foto's ...
veel plezier in Brazil!! Osu remco ik heb wat foto,s geplaats uit Brasil

Osu

Wheelie
22-08-2006, 11:07
vette shit

jan sensei kyokushin
22-08-2006, 16:15
Osu en krant uit brasil die is leesbaar denk ik voor velen met nog meer foto,s

http://www.ufkk.com./news.html

http://img82.imageshack.us/img82/8194/imagem002lg0.jpg

http://img92.imageshack.us/img92/5278/dsc01540rf9.jpg

http://img170.imageshack.us/img170/6540/dsc01552zp2.jpg

http://img62.imageshack.us/img62/1841/dsc01550cb7.jpg

marcelt
24-08-2006, 00:14
Leuke foto's van sjaak en heel erg tof dat hij zoiets kon doen!

Bert Kops
24-08-2006, 00:23
Respect Sjaak!

jan sensei kyokushin
25-08-2006, 16:24
Respect Sjaak! Zekers Bert veel repect heb ik ook voor Jou hoor Bertje veel respect :wink:

osu