PDA

View Full Version : line up pride



Anonymous
18-06-2006, 16:24
ziet er goed uit wat zijn de voorspellingen?????

vitor belfort -.takahashy

nakamura - cyborg

d-man - lil nog

werdum - nog

hunt - barnett

silva - fuijita

cro cop - yoshida

marcelt
18-06-2006, 16:52
vitor belfort -.takahashy

nakamura - cyborg

d-man - lil nog

werdum - nog

hunt - barnett

silva - fuijita

cro cop - yoshida

Anonymous
18-06-2006, 16:54
vitor op beslissing

nakamura op beslissing

d-man op ko(hoop ik) lil nog is er lang uitgeweest

silva op beslissing

crocop op ko

hunt op ko

noguera op beslissing

Arjan
18-06-2006, 17:42
Denk eigenlijk dat barnett wel wint van Hunt... alsie slim is gaat die naar de grond daar is het te doen, als die net zoals met fedors bruder probeert te blijven staan met iemand gaat het mis.. de rest lijkt me idd duidelijk en sluit ik me bij de rest aan.

Nickuraba
18-06-2006, 17:43
bron?? naja ziet er goed uit mits het door gaat (gezien het hele media gebeuren rondom pride en de yakuza)

vitor belfort - takahashy, k hoop dat we belfort weer een sizne presteren....Takashy ken ik niet dus ga ik er van uit dat vitor hem crushed

nakamura - cyborg, nakamura, hij doet het niet eens zo heel slecht ookal verliest die wel vaak....Ik denk dat hij dit wel aan kan

d-man - lil nog gezien de prestaties van d-man de laatste tijd (hij doet het super maar af en toe is de gastank op) denk ik da tlil nog het op conditie wel wint. Hoop ofcourse anders!

werdum - nog Nog is denk ik toch meer all round, hij zal het staand wel af maken hoop ik.

hunt - barnett, te goed op de grond voor hunt en zal daarom denk ik winnen tenzij hij dom is en het net zo aanpakt als tegen alexander

silva - fuijita, hij is te sterk voor silva denk ik en silva is niet meer het beest dat hij was. Daarnaast heeft fuijita een hoofd van staal!

cro cop - yoshida, spreekt voor zich, te veel power tegenover yoshida.

Anonymous
18-06-2006, 19:45
yoshiki takahashi is een vereraan maar ook veel verlorenhttp://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=153

bron was man magazine.com

Anonymous
18-06-2006, 19:47
http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=153

p diddy
19-06-2006, 10:48
ben benieuwd kan niet w8ten!!!! 8-)

dtgerald
19-06-2006, 11:27
Ziet er goed uit Alistair even wat recht zetten tegen lil nog.

remco pardoel
19-06-2006, 12:47
Pride gaat gewoon door.
ze hebben twee andere tv zenders gevonden die het gaan overnemen

ze hebben evenveel problemen als K-1.
En zij draaien ook gewoon door..

remco

Marco (scheids)
19-06-2006, 14:19
vitor belfort -.takahashy

nakamura - cyborg

d-man - lil nog

werdum - nog

hunt - barnett

silva - fuijita

cro cop - yoshida

Anonymous
19-06-2006, 16:01
-ik denk dat silva,crocop,nog en barnett wel doorgaan

-daarna hoop ik op een remach tussen crocop en silva(deze keer op volle pride regels)

-en noguera tegen barnett (nog niet tegen elkaar gestaan)

-d-man heeft veel meer wedstrijd ritme dan lil nog maar het blijft een lastige tegenstander.(succes allistair)

-hoop dat vitor wint ik zit nog altijd te wachten op een remach tegen silva :twisted:

Jochem
19-06-2006, 16:16
Is lil nog vs D-man OWGP? (aangezien D-man eruit lag toch) of vechten ze tot 205

thx

ICON
19-06-2006, 16:28
Is lil nog vs D-man OWGP? (aangezien D-man eruit lag toch) of vechten ze tot 205

thx

in ieder geval niet in de OWGP dus ik neem aan dat ie weer op 205 gaat vechten.
er wordt gezegd dat de winnaar van deze partij tegen silva gaat.

p diddy
05-07-2006, 09:05
bron?? naja ziet er goed uit mits het door gaat (gezien het hele media gebeuren rondom pride en de yakuza)

vitor belfort - takahashy, k hoop dat we belfort weer een sizne presteren....Takashy ken ik niet dus ga ik er van uit dat vitor hem crushed

nakamura - cyborg, nakamura, hij doet het niet eens zo heel slecht ookal verliest die wel vaak....Ik denk dat hij dit wel aan kan

d-man - lil nog gezien de prestaties van d-man de laatste tijd (hij doet het super maar af en toe is de gastank op) denk ik da tlil nog het op conditie wel wint. Hoop ofcourse anders!

werdum - nog Nog is denk ik toch meer all round, hij zal het staand wel af maken hoop ik.

hunt - barnett, te goed op de grond voor hunt en zal daarom denk ik winnen tenzij hij dom is en het net zo aanpakt als tegen alexander

silva - fuijita, hij is te sterk voor silva denk ik en silva is niet meer het beest dat hij was. Daarnaast heeft fuijita een hoofd van staal!

cro cop - yoshida, spreekt voor zich, te veel power tegenover yoshida.

fujita heeft idd een kop van staal, maar werd wel effe opengeslagen door een goede silva!!!!