PDA

View Full Version : pbp 2h2h



jojo
18-06-2006, 18:29
wat ik doorkrijg is het volgende:
germaine wint met 30 sec 1e ronde k.o. VS Lucy Bertaud

Hesdy van Assen wint VS Peter Hoes, Hoes valt op zijn arm en die is uit de kom.

NEDERLAND VS DUITSLAND
wed1:NvsD Joey van Wanrooy wint op beslissing VS Cengiz Dana

wed2:NvsD Xander Nel wint op ground n pound VS Alexander Stefanovic

wed3:NvsD Martin Zawada wint op armbar ronde 2 VS Micheal Knaap

wed4:NvsD Dave Dalgliesh wint door opgave ronde 1 van Tomek Swikowski

wed5:NvsD Peter Mulder wint op split decision VS Pascal Durwald

-------------------------------------------------------------------------

MT A 72,5 kg Younnes Elhamsani wint op t.k.o. (lowkicks) ronde 4 VS Tarik Slimani. (vage partij. ze leken zich wel te sparen)

MT A open klasse: Samir Benazzouz wint op split decision VS Koos Wessels

Finale Ned VS frankrijk ?( hunter zal wel duitsland bedoelen denk?)
Joey van Wanrooy moet opgeven VS David Baron. Gebroken neus veel bloed.

Tim Warhead wint op t.k.o. ground n pound VS Xander Nel

Jordan Radev wint op unanieme beslissing VS Martin Zawada

Dave Dalgliesh wint op een super harde KO VS Tengis Tedoradze.
Dave stond zwaar onder druk maar kwam vlak voor de tijd enorm hard terug.

Peter Mulder wint op tko VS Komodo.

Baron Warhead, Jordan, Dave en Peter krijgen een ticket voor Japan.

Tyone Spong wint op KO ronde 3 VS Sem Braam, Sem was heel dapper, vocht goed maar was een behoorlijk maatje te klein voor Tyrone.

Dit was de laatste partij.

Tuigenke
18-06-2006, 18:57
dankje voor pbp jojo
keep it up!!!

Anonymous
18-06-2006, 19:10
Bedankt! Hou ons op de hoogte!

Justinian
18-06-2006, 19:24
Zo, alle Nederlanders, op 1 na, gewonnen! Top!

The Bulldog
18-06-2006, 19:52
He allemaal gefeliciteerd..

Jammer Michael,better luck next time..

Highline
18-06-2006, 20:12
enig idee of saki al gevochten heeft?

Marco
18-06-2006, 20:12
Spong vs Braam ben ik erg benieuwd naar
mooi van de Nederlandse overwinning op Duitsland !

Judas
18-06-2006, 20:24
Joey heeft 2e partij helaas verloren op TKO.
Peter Hoes zijn arm lelijk uit de kom.

Judas
18-06-2006, 20:26
Jordan radev wint op KO!

Marco
18-06-2006, 21:09
Jordan is een topper

Anonymous
18-06-2006, 21:15
al meer bekend over spong?
en de andere partijen

jojo
18-06-2006, 21:17
spong en braam moeten nu

Anonymous
18-06-2006, 21:24
germaine gefeliciteerd weer een mooie k.o binnen 30 sec je laat maar weer zien dat je een topper van wereld niveau bent


wie wordt de volgende !

Anonymous
18-06-2006, 21:36
[quote="jojo"]wat ik doorkrijg is het volgende:
germaine wint (volgens iemand op het forum 3e ronde k.o.) VS Lucy Bertaud


nope germaine wint binnen 30 sec in de eerste ronden op k.o lucie dr neus brak..

Marco
18-06-2006, 21:37
shit jammer voor Sem Braam, de Spong trein raast maar door...ben benieuwd wie hem kan stoppen...

Anonymous
18-06-2006, 21:40
want SPONG HEEFT GEWONNEN? maar op punten... tell me/us....

GEGROET.

Jeru
18-06-2006, 22:58
Spong won op een heerlijke KO in de 3e ronde! Hij vocht echt top.
Jordan vocht ook super en wist zijn 2 partijen te winnen.
Dave won zijn tweede partij na een omwenteling in de partij op een keiharde KO.
Peter Mulder vocht zijn 2e partij ook super!!

HUNTER
18-06-2006, 23:10
We waren wat laat, maar ik heb echt super partijen gezien!!!

Joey van Wanrooij vocht super tegen Dana, en moest met een half dichtgeslagen gezicht zijn 2e partij in. Ging op zich goed, tot er echt een fontein uit zn neus kwam... Damn

Dave Dalgliesh won zn eerste partij vrij rap, en zijn 2e was echt een thriller. 9 minuten lang stond Dave onder druk, kreeeg de mooiste worpen en slams, maar Tedoradze kon hem niet finishen. Ik vond Dave op de grond goed bewegen, hij had echt een supercoditie want hij bleef storen. Uiteindelijk was Tedoradze leeg, en maakte dave het schitterend af met een harde KO!!

Morgen volgt meer.....

ow ja. Ik ben ook nog met Diego Sanchez op de foto geweest :mrgreen:

Massi
18-06-2006, 23:29
jongens heb me best gedaan, en wou even bedanken voor al jullie steun..
in de eerste gevecht zat me hoofd al aardig dicht, in de tweede partij werd het allen nog maar erger en moest ik stoppen..
weet iemand waneer het op eurosport komt

Anonymous
18-06-2006, 23:32
zorg je dan dat er een stroom storing is in het dorp :?:

:P :wink:

RisingSun
18-06-2006, 23:33
Peter Hoes zijn arm lelijk uit de kom.
Als het goed is was zn schouder niet uit de kom, maar zn elleboog gebroken

Waren zeker mooie partijen! Het was alleen wel erg warm daar binnen! Wel leuk dat Diego Sanchez er ook was.[/url]

lunatic
18-06-2006, 23:42
Was een leuk gala!!
wel heel erg heet daar binnen maarja.
Joey goed gevochten, jammer van je 2e match.
Xander ook ver gekomen, had je eigenlijk een grote kans gegeven om van die jim te winnen. Maarja mocht helaas niet zo zijn.

payap
19-06-2006, 01:04
Die neus was aardig aan fladderen ja ! :shock:

Elleboog was meen ik uit de kom. Niet gebroken dacht ik.



http://img92.imageshack.us/img92/6878/neus8el.jpg

payap
19-06-2006, 01:08
Rising Sun :

Het was alleen wel erg warm daar binnen

http://img118.imageshack.us/img118/126/jelle7av.jpg

Deuce
19-06-2006, 01:39
Mooi gala!!

Dave Dalgliesh is voor mij de man van de avond! Hoe vet kan je terugkomen, en die KO was echt zwaar....oef oef...klasse man!

Tyrone Spong ook weer geweldig gevochten, ging aardig gelijk en zo snel maakt ie t ook weer af...

Jordan Radev, pffff...tja had het niet verwacht eerlijk gezegd...maar hij heeft Anthony Rea wel gemangeld....en overtuigend ook...

2H2H is op goede weg!

Vale Tudo
19-06-2006, 03:52
was echt een top-gala! leuke partijen, veel ko's!
en wat een partij inderdaad van dave dalgliesh!! hij kreeg op de grond een paar goede tikken maar kwam staand heel mooi terug met een keiharde KO!!
jammer van je 2e partij joey, maar toch goed gedaan ik ben trots op je ouwe!
En die partij van Younnes Elhamsani vs Slimani sloeg trouwens echt nergens op! het schijnt dat het goede vrienden van elkaar zijn, maar als je dan toch ervoor kiest om tegen elkaar te vechten zet dan een leuke partij neer voor het publiek, en ga niet een paar rondjes lopen sparren!!
Weer mooi gedaan door spong, ben benieuwd naar z'n partij tegen youri mes!

inc
19-06-2006, 07:50
ben echt benieuwd naar de beelden!. zo te horen een meer dan geslaagd gala!

daafit
19-06-2006, 09:05
thanx voor de pbp! en kan ook niet wachten op de beelden!

$un$hine
19-06-2006, 09:15
Weet iemand wie de ringspeaker was?

Het was weer een heerlijk gala, mooie partijen en de locatie was ook prima!
Jammer dat de finales niet helemaal uitpakten als gehoopt, maar Dave was top...wat een wending :D

Jay Hoov
19-06-2006, 09:17
germaine en Spong...Pfff...wat een toppers!!!!!!

Anonymous
19-06-2006, 09:17
Ringspeaker was MC Phryme.

Anonymous
19-06-2006, 09:26
Mensen, ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens een leuk MMA gala gezien. Met name de partij van Joey van Wanrooy tegen die duitser vond ik erg leuk. Ook vond ik het erg knap dat Dave toch nog won. En die Sem Braan wat een topper! Ik heb Tyrone voor het eerst weer eens tegenstand zien krijgen.
Ik heb het idee dat de dingen weer goed worden aangepakt bij 2H2H. Het was een leuke avond.

$un$hine
19-06-2006, 09:28
Ringspeaker was MC Phryme.

Thnx (tis zo irritant als je niet op een naam kan komen)

Wheelie
19-06-2006, 09:30
Was echt een vet gala.
Locatie was top en ik heb echt hele mooie partijen gezien en veel KO's.
De sfeer was ook goed.
Damn Dave Dalgliesh was echt goed bezig en dan nog zo terugkomen na 9 minuten onder druk te hebben gestaan (gelegen ;) )
Gefeliciteerd Dave.
Elhamsani vs Slimani vond ik echt heel triest :?
2h2h, bedankt voor weer een te gek gala en ik kijk uit naar het volgende gala.

HUNTER
19-06-2006, 09:52
damn.... ik heb je helemaal gemist Kevin :?

beetje jammer, maar goed, we waren ook wel heel laat binnen

remco pardoel
19-06-2006, 10:00
het was idd een meer dan super goed gala.
veel super mooie partijen gezien

Voor de mensen die niet zijn geweest...
Je hebt een top gala gemist!!

Remco

Highline
19-06-2006, 10:08
saki moest hier toch tegen ricardo van de bos vecthen? is dat niet doorgegaan ofzo? ik zie namelijk nergens de uitslag

RisingSun
19-06-2006, 10:54
saki moest hier toch tegen ricardo van de bos vecthen? is dat niet doorgegaan ofzo? ik zie namelijk nergens de uitslag
Die partij heeft iig niet plaatsgevonden.

Anonymous
19-06-2006, 11:15
Zawada is zwaar genaaid tegen Radev!

Ronald
19-06-2006, 11:49
En die partij van Younnes Elhamsani vs Slimani sloeg trouwens echt nergens op!
Dat was inderdaad een aanfluiting zeg :? . Wat gebeurde er nou trouwens na de 2e ronde? Het leek erop dat Appy de partij wilde laten stoppen. Klopt dat? De jurybriefjes werden in ieder geval al ingenomen (en later weer terug gegeven).

Die comeback van Dave was meer dan geweldig. Volgens mij schrok hij er zelf van :lol: . Overigens, wat deed Tengis Tedoradze daar plotseling? Die vocht toch ook niet in de eerste ronde??

Verder een gala waar ik me heel goed vermaakt heb 8-) .

2h2h
19-06-2006, 11:55
Saki zou in eerste instantie tegen Ricardo van de Bos maar Saki was door blessures opgelopen in de a'dam arena uitgevallen. Voor hem in de plaats kwam Samir Bennazouz.

Toen kregen we vorige week het bericht dat Ricardo v/d Bos was uitgevallen en voor hem viel Koos Wessels in.

Dus de partij saki vs v/d bos werd bennazouz vs wessels!

MMA Davy
19-06-2006, 11:55
was een vet gala! zeker tot de volgende keer :wink:

Wheelie
19-06-2006, 11:55
Zawada is zwaar genaaid tegen Radev!

grappenmaker :lol:

Marco (scheids)
19-06-2006, 12:13
Dat was inderdaad een aanfluiting zeg :? . Wat gebeurde er nou trouwens na de 2e ronde? Het leek erop dat Appy de partij wilde laten stoppen. Klopt dat? De jurybriefjes werden in ieder geval al ingenomen (en later weer terug gegeven).


Ik heb beide vechters aan het einde van de eerste ronde gewaarschuwd dat als ze zo door zouden vechten ik de partij zou stoppen dmv een no contest, daar ik toevallig bij deze MT match hoofdjury was.
Toen de 2de ronde hetzelfde doorging als in de eerste heb ik dus de partij gestopt, maar na overleg tussen de promotors, de vechters, scheidsrechter en jury hebben ze besloten toch verder te vechten.

ICON
19-06-2006, 12:19
Dat was inderdaad een aanfluiting zeg :? . Wat gebeurde er nou trouwens na de 2e ronde? Het leek erop dat Appy de partij wilde laten stoppen. Klopt dat? De jurybriefjes werden in ieder geval al ingenomen (en later weer terug gegeven).


Ik heb beide vechters aan het einde van de eerste ronde gewaarschuwd dat als ze zo door zouden vechten ik de partij zou stoppen dmv een no contest, daar ik toevallig bij deze MT match hoofdjury was.
Toen de 2de ronde hetzelfde doorging als in de eerste heb ik dus de partij gestopt, maar na overleg tussen de promotors, de vechters, scheidsrechter en jury hebben ze besloten toch verder te vechten.

is dat weleens eerder voorgekomen?

kainer2
19-06-2006, 13:52
It's Jim Wallhead who won the -83 tourney from Team Rough House who was representing the UK team. He's a regular on our Cage Warriors show and did a great job as he took the fights on Friday afternoon and was fighting out of his weight class

Well done to him and all the fighters on the show, hopefully the road to Japan idea, becomes a regular thing and more European's can get in Japan.

Thanks to 2h2h for inviting us out there

Japan... woo baby here we come :D

Anonymous
19-06-2006, 14:26
cage worriors and cage rage are different organisations!

Marco (scheids)
19-06-2006, 14:47
It's Jim Wallhead who won the -83 tourney from Team Rough House who was representing the UK team. He's a regular on our Cage Warriors show and did a great job as he took the fights on Friday afternoon and was fighting out of his weight class

Well done to him and all the fighters on the show, hopefully the road to Japan idea, becomes a regular thing and more European's can get in Japan.

Thanks to 2h2h for inviting us out there

Japan... woo baby here we come :D

Jim did a good job yesterday !! It was nice meeting you guy´s over here, I heard a lot of good stories of Cage Warriors, now I met the guy´s behind it.

Marco (ref.)

AJSIJAMATU
19-06-2006, 15:09
Mooi gala!!

Dave Dalgliesh is voor mij de man van de avond! Hoe vet kan je terugkomen, en die KO was echt zwaar....oef oef...klasse man!

Tyrone Spong ook weer geweldig gevochten, ging aardig gelijk en zo snel maakt ie t ook weer af...

Jordan Radev, pffff...tja had het niet verwacht eerlijk gezegd...maar hij heeft Anthony Rea wel gemangeld....en overtuigend ook...

2H2H is op goede weg!

Dit is echt super! Dalgliesh weer lekker explosief!

Balen, had er graag bij willen zijn. Thnx 4 sharing Jojo. Mochten de beelden van de partij van Tyrone tegen Sem online zijn, dan hoor ik dit graag.

Deed Josenildo Ramarho mee aan de 4 Landen toernooi MMA?

Highline
19-06-2006, 15:20
Saki zou in eerste instantie tegen Ricardo van de Bos maar Saki was door blessures opgelopen in de a'dam arena uitgevallen. Voor hem in de plaats kwam Samir Bennazouz.

Toen kregen we vorige week het bericht dat Ricardo v/d Bos was uitgevallen en voor hem viel Koos Wessels in.

Dus de partij saki vs v/d bos werd bennazouz vs wessels!

bedankt voor je antwoord, ff helemaal niet aanged8 dat saki met zijn hand loopt :oops:

blazin.arr0w::::
19-06-2006, 17:12
Sluit me bij iedereen aan.

Was een mooi gala die ik op het nippertje nog mee kon pakken. (Nogmaals ontzettend bedankt, R!)

Al de hoogte punten zoals Dave, Jordan, Spong, Germaine (tsja...had die française maar handje moeten schudden :lol: ), etc. zijn al genoemd maar ik wou er nog eentje uithalen:

Onze franse Jean Claude van Damme. Hahaha, moet er nog steeds om lachen met zijn split. Top moment :D

Vondt Pryme nog meevallen trouwens. De man is ook van alle markten thuis 8-)

oh ja:



Zawada is zwaar genaaid tegen Radev!

grappenmaker :lol:

Wheelie = correct

Nu ben ik klaar.