PDA

View Full Version : "Tyrone Spong klaar in Nederland"



Anonymous
19-06-2006, 11:37
spong moet zijn tegenstanders in het buitenland gaan zoeken!!
Hier in Nederland is hij klaar naar mijn mening...hij heeft het spelletje vergeleken met andere gewoon TE GOED door en beheerst technieken meer dan wie dan ook in Nederland!!


oftewel.......Klaar in Nederland!!


wie deelt deze stelling

Myny
19-06-2006, 11:38
Ik :lol:

Jay Hoov
19-06-2006, 11:39
en ik

p diddy
19-06-2006, 11:45
ik denk wel dat hij klaar is op een of twee mannetjes na!!!

payap
19-06-2006, 11:49
1 oktober a.s. tijdens Nederland vs Thailand krijgt hij al kaoklai kaennorsing tegenover zich. Op full muay thai regels. Ik watertand al als ik aan deze partij denkt.

Gisteren liet Spong weer een geweldige partij zien tegen een Sem Braam die goed terugvocht maar Spong was gewoon geweldig.

In november krijgt Spong Joerie Mes tegenover zich en dat lijkt me ook een mooie partij worden.

Weet niet op welk gewicht Spong kan vechten maar anders lijkt Ryan Simson ook een hele mooie tegenstander.

Vraag me ook af of er in het buitenland wel vechters zijn voor Spong want denk dat enkele van de beste toch zeker in nederland rondlopen.

Anonymous
19-06-2006, 11:50
Hmm wel tegen mes staat hij al in november,

Ik weet niet of de volgende heren ook in zijn klasse zijn, ja dan zijn het mooie partijen, nee: helaas:

* drago
* kaas
* lima
* kraus
* souwer
* starring

in het buitenland zal spog ook snel klaar zijn hoor :lol:

Anonymous
19-06-2006, 12:30
Hmm wel tegen mes staat hij al in november,

Ik weet niet of de volgende heren ook in zijn klasse zijn, ja dan zijn het mooie partijen, nee: helaas:

* drago
* kaas
* lima
* kraus
* souwer
* starring

in het buitenland zal spog ook snel klaar zijn hoor :lol:

* drago (te licht
* kaas (kan
* lima (kan
* kraus (te licht
* souwer (te licht
* starring (te licht

spong vecht t/m 76 niet t/m 72.5

Anonymous
19-06-2006, 12:38
najim slaat hem neer

A-team
19-06-2006, 12:56
najim slaat hem neer

eerst zien dan geloven. spong is wel erg goed

remco pardoel
19-06-2006, 12:57
Najim zou idd een goed optie zijn.
Of Najim wint?
In een wedstrijd kan van alles beginnen

Naar mijn mening behoorde Joeri Mes al twee jaar geleden in het buitenland te vechten.
Dat geldt nu ook voor Spong.

In Nederland zijn we erg verwend in deze gewichtsklasse.
Van de 10 besten wonen er minimaal 6 in Nederland

Remco

Anonymous
19-06-2006, 13:08
in ned tegen najim, mes en lima. in het buitenland tegen shakuta en nog een paar uit de superleague.

Anonymous
19-06-2006, 13:12
Gregory Choplin won laatst overtuigend van Vielvoye de wpkl titel 76 kg. Leuke tegenstander voor Spong!

Anonymous
19-06-2006, 13:38
alle 8 vechters van de -75 tournament van simon rutz zullen goede tegenstanders zijn voor spong

Anonymous
19-06-2006, 13:38
najim,
mes,
lima.

Deze 3 en daarna die thai Panjasuk

Anonymous
19-06-2006, 13:40
Najim is geen tegenstander voor spong met ale respect voor najim.Najim kreem 2x pakslaag van Simson en won een keer van souwer jaren terug toen souwer wel nog erg jong was en de ervaring niet had die hij nu wel heeft verder heeft najim nooit van een grote toper gewonen..met zijn boksende style en loerend op die ene lucky punch verloor hij echt kansloos van Simson,Shakuta zie ik ook niet van Spong winnen met die style van hem..Mes gaat slapen dat weten we zeker verder die andere jongens zijn te licht maybe dat kaas een paar kilotjes aan kan komen maar toch geef ik ook hem geen kans tegen spong samen met Lima.


Spong is klaar met NL!

Mighty Me
19-06-2006, 13:41
Spong is 1 van de vechters waar ik het gewoon altijd leuk vind om naar te kijken hij vecht zo makkelijk

Anonymous
19-06-2006, 13:42
Gregory Choplin won laatst overtuigend van Vielvoye de wpkl titel 76 kg. Leuke tegenstander voor Spong!


spong als eerst volgende uitdager voor de wpkl wereld titel-76 zou top zijn 8-)
ik geloof dat spong nog geen wereld titel heeft
en voor de rest heeft shakuta alle wereld titels van heel veel bonden op zak :? zou dus ook zeker een top partij worden

The Maniac
19-06-2006, 13:48
idd Choplin was erg goed bezig

Respect voor Sem Braam maar ik vind hem niet in dezelfde klasse horen als Najim, Shakuta, Zak, Rayen, Kaas of Mes.

Silat
19-06-2006, 13:53
Mensen ik weet ff niet wat het gewicht is van YOUNNES, maar zet die maar ff tegen Spong zodat ie een ongelovelijk pak op z'n donder kan krijgen, wat een naar mannetje is dat zeg, heb het gister wel weer gezien.

Anonymous
19-06-2006, 14:02
Mensen ik weet ff niet wat het gewicht is van YOUNNES, maar zet die maar ff tegen Spong zodat ie een ongelovelijk pak op z'n donder kan krijgen, wat een naar mannetje is dat zeg, heb het gister wel weer gezien.


whahahah silat *mond dicht*
tyrone heeft hem al pakslaag gegeven
younnes kreeg 8 tellen van em ;)

Anonymous
19-06-2006, 14:02
youness heeft vorig jaar in de Ookmeerhal in A'dam al pak slaag van Spong gehad ..

Anonymous
19-06-2006, 14:06
zoals Tyrone nu vecht... doet me denken aan Roy Jones Jr... hij is in ieder geval goed op weg om de Roy Jones Jr. van Kickboxing te worden... Pure talent, fatal flow!

Anonymous
19-06-2006, 14:09
Mensen ik weet ff niet wat het gewicht is van YOUNNES, maar zet die maar ff tegen Spong zodat ie een ongelovelijk pak op z'n donder kan krijgen, wat een naar mannetje is dat zeg, heb het gister wel weer gezien.

younesheeft tweekeer tegen sponggevochten 1 keer verloren en 1 keer gewonnen en ze hadden een onbeslist van gemaakt dus pak slaag zal zeker niet zijn als younes goed traint lukt het spong zeker niet.

mootje46
19-06-2006, 14:12
Leuk gala , alleen jammer dat ik veel te laat was ! Maar heb gelukkig toch nog wat leuke partijen mee kunnen pakken. Vond Daglisch en de partij van Spong er uitspringen. Zo... wat is die Spong een beest he. :D

ICON
19-06-2006, 14:13
Mensen ik weet ff niet wat het gewicht is van YOUNNES, maar zet die maar ff tegen Spong zodat ie een ongelovelijk pak op z'n donder kan krijgen, wat een naar mannetje is dat zeg, heb het gister wel weer gezien.

younesheeft tweekeer tegen sponggevochten 1 keer verloren en 1 keer gewonnen en ze hadden een onbeslist van gemaakt dus pak slaag zal zeker niet zijn als younes goed traint lukt het spong zeker niet.

volgens mij zegt silat juist dat hij younnes een naar mannetje vindt die een pak op zn donder moet krijgen, maar ik kan t verkeerd lezen?

Anonymous
19-06-2006, 14:20
Waarom doet hij geen K-1 heavyweight? Ernesto hoost is toch even lang als hem(188 cm) en heeft een succesvol carriere gehad.

Anonymous
19-06-2006, 14:35
spong in mma -83 kg zou het gaafst zijn hij is nog jong en heeft dus zat tijd om aan zijn grondskills te werken
meschien wat voor de toekomst (hoop ik)

Silat
19-06-2006, 15:01
Ok wil je het wat genuanceerder?? Ik vind het een nare man in de ring om te zien. En naar aanleiding van gister en NL vs Thailand denk ik dat ie eens op z'n plek gezet moet worden, Spong zie ik daar de aangewezen man voor, op dit moment.

:wink:

AJSIJAMATU
19-06-2006, 16:13
Respect voor Spong. Wat een allure, een goede vechter.

Heeft Spong weleens tegenover Alviar Lima gestaan? Vallen zij uberhaupt in dezelfde klasse?

blazin.arr0w::::
19-06-2006, 18:23
Probleem is, zoals al aangegeven is, denk ik zijn gewicht. De toppers lopen in NL. Had het er hier gisteren toevallig over met Jeru en die gaf ook aan dat het misschien lastig wordt om in het buitenland door te breken omdat er dan of wat af moet of heel veel aan moet.

Maar aan zijn techniek zal het niet liggen. Wat een rust straal hij uit en hoe soepel verlopen zijn technieken. Erg fijn om naar te kijken. Topper die Spong.

Anonymous
19-06-2006, 18:46
Younes vocht 2x tegen spong en door 2x punten aftrek voor spong werd eerste ontmoeting een onbeslist wat het eigenlijk niet terecht was want spong was de winnaar.en de 2e keer kreeg spong een vreselijkpakslaag in ookemeerhaal maar wat was die scheidsrechter raar bezig zeg.Die kwam niet om te scheidsen maar om youneste beschermen...die dag gingen er bijna rellen uitbreken door die kut scheidsrechter..was de zelfde scheidsrechter die younes vs pnjunsok ging scheidsen..rare man die echt zijn werk niet doet(hij staat toch vaak bekend als de beschermer van de een bepaalde vechters met bepaalde achtergrond)..


rare scheid ik hoop hem niet weer terug te zien in oktober in almere..hoop dat slamm event voor betere scheids kiest mannen zolas joop,Remco,enzo.

Anonymous
19-06-2006, 18:49
corectie:


ik bedoelde dat Younes een pakslaag kreeg niet spong.

Typ fout :!:

Kaoklai
19-06-2006, 21:36
Gregory Choplin won laatst overtuigend van Vielvoye de wpkl titel 76 kg. Leuke tegenstander voor Spong!


:lol: :lol: :lol: :lol:

Anonymous
20-06-2006, 04:15
spong in mma -83 kg zou het gaafst zijn hij is nog jong en heeft dus zat tijd om aan zijn grondskills te werken
meschi :en wat voor de toekomst (hoop ik)

:!: Omdat Tyrone niet echt een internet man is zal ik een en ander meegeven voor de geinteresseerden . Tyrone vecht dit jaar nog een paar keer tot 76,5 kg . Tyrone staat op de kaar op 6 augustus in Korea. Daarna vecht hij 2 x in Nederland . Almere en in de Ahoy.
Daarna gaat hij over naar een andere gewichtsklasse . We weten nog niet precies tot welk gewicht hij zal doorgroeien. Het uiteindelijke streven is natuurlijk het zwaargewicht . voor alle duidelijkheid , Tyrone wordt hierbij begeleid door Special Sports , Guus van der Meer , m.a.w. het zwaarder worden zal op een natuurlijke wijze gebeuren en onder begeleiding van een van nederlands beste sport centra.

Ook heeft Tyrone aangegeven om zich in het nieuwe jaar te willen gaan richten op het mma.
Dit zal gebeuren o.l.v. Remco Pardoel . Samen met Gegard Mousasi ( Beiden uitkomend voor Red Devil Holland) kan het dus gezellig worden in de klasse tot -83 kg.
De Pride heeft aangegeven met Tyrone te willen gaan werken zodra hij aangeeft dat het zo ver is.

Ronald
20-06-2006, 08:42
Ook heeft Tyrone aangegeven om zich in het nieuwe jaar te willen gaan richten op het mma.
Dit zal gebeuren o.l.v. Remco Pardoel . Samen met Gegard Mousasi ( Beiden uitkomend voor Red Devil Holland) kan het dus gezellig worden in de klasse tot -83 kg.
De Pride heeft aangegeven met Tyrone te willen gaan werken zodra hij aangeeft dat het zo ver is.
Kijk, dat is nog eens mooi nieuws! Traint Tyrone op dit moment al op de grond?

Anonymous
20-06-2006, 20:28
Ook heeft Tyrone aangegeven om zich in het nieuwe jaar te willen gaan richten op het mma.
Dit zal gebeuren o.l.v. Remco Pardoel . Samen met Gegard Mousasi ( Beiden uitkomend voor Red Devil Holland) kan het dus gezellig worden in de klasse tot -83 kg.
De Pride heeft aangegeven met Tyrone te willen gaan werken zodra hij aangeeft dat het zo ver is.
Kijk, dat is nog eens mooi nieuws! Traint Tyrone op dit moment al op de grond?

Ja hij is momenteel al 3 maanden hiermee bezig. Hij traint onder meer bij Bob Schreiber zijn grondtechnieken en verder natuurlijk gewoon bij Lucien Carbin

Anonymous
20-06-2006, 20:29
Ook heeft Tyrone aangegeven om zich in het nieuwe jaar te willen gaan richten op het mma.
Dit zal gebeuren o.l.v. Remco Pardoel . Samen met Gegard Mousasi ( Beiden uitkomend voor Red Devil Holland) kan het dus gezellig worden in de klasse tot -83 kg.
De Pride heeft aangegeven met Tyrone te willen gaan werken zodra hij aangeeft dat het zo ver is.
Kijk, dat is nog eens mooi nieuws! Traint Tyrone op dit moment al op de grond?


Ja hij is momenteel al 3 maanden hiermee bezig. Hij traint onder meer bij Bob Schreiber zijn grondtechnieken en verder natuurlijk gewoon bij Lucien Carbin

Anonymous
21-06-2006, 11:05
Ook heeft Tyrone aangegeven om zich in het nieuwe jaar te willen gaan richten op het mma.
Dit zal gebeuren o.l.v. Remco Pardoel . Samen met Gegard Mousasi ( Beiden uitkomend voor Red Devil Holland) kan het dus gezellig worden in de klasse tot -83 kg.
De Pride heeft aangegeven met Tyrone te willen gaan werken zodra hij aangeeft dat het zo ver is.
Kijk, dat is nog eens mooi nieuws! Traint Tyrone op dit moment al op de grond?


Ja hij is momenteel al 3 maanden hiermee bezig. Hij traint onder meer bij Bob Schreiber zijn grondtechnieken en verder natuurlijk gewoon bij Lucien Carbin

Ik heb hem nog nooit bij Schreiber zien trainen....
Of gaat hij nog beginnen?

Dennuz
21-06-2006, 11:08
Spong geen leuke tegenstander voor jou Justi, als hij een paar kilo zwaarder wordt? ;)

sexy
21-06-2006, 12:05
Leuke jongen, en kan wereldkampioen worden.

sexy
21-06-2006, 12:09
Leuke jongen, en kan wereldkampioen worden.

wereldkampioen wat? hij zal toch wel al een wereldtitel of 7 op zak hebben denk ik

Oeps, wist ik niet.

AJSIJAMATU
21-06-2006, 13:09
Wanneer is de eerst volgende partij van Spong? Waarom gaat hij niet eerst 'n gewichtklasse hoger. Kunnen we hem misschien ooit tegen Alviar Lima zien, of tegen Mes, Najim?

ICON
21-06-2006, 14:20
mes is in november 2h2h

eerst moet ie nog in almere tegen koaklai

Anonymous
21-06-2006, 15:21
Najim wint zeker van Spong. Maar helaas gaat deze partij er niet komen, denk ik.

Anonymous
21-06-2006, 16:57
:!: Voor de mensen die nog niet weten spong is normaal c.weght maar hij traint voor zijn partyen af.ik kan me herineren dat hij 2 weken opvakantie ging naar suriname en na terug komst was hij gewoon 88kg.Als spong 1 maand niet traint is hij makkelijk 100kg sterkernog hij is maar pas 20.Ik zag hem altijd zelf zijn eten makenenzo omdat hij heel snel aankomt dus die probleem van moeit hebben met aankomen zie ik echt niet bij hem.Als spong gewoon goed eet en goed haalt hij makkelijk de 90kg zonder krachttraining.


en voor de mensen die nog niet weten spong vs messtaat al vast veder zie ik geen uitdagingen voor hem in zijn gewicht klasse zelfs shakuta maakt in mijn ogen geen kans laat staan die najim.najim heeft nooit van grote toppers gewonnen behalve van andy s. maar toen vond ik hem ook geluk hebben,dus waarom zou hij van spong kunnen winnen?vergeten we dat najim zelfs 2x een pakslaag kreeg van Simson die toch toen al niet meer wasde simson die hij vroeger was.?ik zelf denk dat spong Lima en najim allebei gehakt ervan maakt en kansloos ze sloopt.

groetjes,

Anonymous
21-06-2006, 20:12
Ik wou heel graag Spong tegen Drago zien, maar ik denk dat als ze tegen elkaar moesten vechten dat Drago hem zou slopen!!!

Anonymous
21-06-2006, 20:16
Ze moesten trouwens ook tegen elkaar vechten en ik denk dat Spong zichzelf toen snel zwaarder heeft gemaakt.. hij werd toen steeds vaker bij de MCdonalds gesignaleerd...

Anonymous
21-06-2006, 22:15
Pik
Ik wou heel graag Spong tegen Drago zien, maar ik denk dat als ze tegen elkaar moesten vechten dat Drago hem zou slopen!!!

now,now,meneertje de kenner :shock: drago is wel een goede vechter maar geloof mijn tyrone zou hem verbouwen en een onvergetelijke pakslaag geven!alle respect drago hij is een talent volle jongen die nog ver gaat komen maar als jij zegt dat hij van spong zou winnen dam ben je letterlijk en fuguurelijk in het dromenwereld Pik,dus word wakker of je hebt geen kannes van thaiboksen.Men overschat drago en onderschat spong maar iedereen weet wel the true gelukig.


Pik
Ze moesten trouwens ook tegen elkaar vechten en ik denk dat Spong zichzelf toen snel zwaarder heeft gemaakt.. hij werd toen steeds vaker bij de MCdonalds gesignaleerd...
tjah,Je bent zo te lezen aan het haten en je praat omdat je gewoon vol zit met haat en jaloesie :!: zo praat je toch niet overeen sport man als spong :shock: ?als jij een weet hoe hard deze jongen traint en hoe serieus hij voor ziijn sport neemt zou je dit zeggen,je moet je eens schamen Pik.

en als je het echt niet wet kom dan aub niet onzin uitkakken want spong bleef special in de gewicht klasse 72.5kg voor drago,hij heeft hem meerdere keren uitgedaagd maar de management van Drago en zijn trainers waren die gene die het gevecht gingen ontwijken en drago ging bescherem tegen de geweld van Spong omdat ze ook zeker ervan waren dat hij zou verliezen van spong!Omdat meneers simon en mannen van gym alkmaar grote plannen hadden met drago lieten ze helaas deze party nooit komen en namen hun pupil/vechter in de bescherming(vriendjes politiek dat is toch geen sport maar business),ga aub niet ouwehoeren achter je pcje als je niet eens de waarheid weet.

groetjes,

Highline
22-06-2006, 00:03
je kan altijd zo goed merken wie er ffc trainen :D..wedstrijd tegen drago komt waarschijnlijk nooit meer, jammer maar helaas

gieloe
22-06-2006, 00:46
hoe kan je dat merken dan?

Anonymous
22-06-2006, 01:27
Een onvergetelijke pakslaag? Uit welke prullebak kom jij? Met welke 'kenner' heb ik hier het genoegen? Erg jammer dan dat Drago's trainers hem zo beschermen zoals dat is omschreven door je. Je merkt niet zoveel van de realiteit begrijp ik, anders had je wel anders geluld gast. Ga maar eens met je eigen pc praatjes voor Gago staan en ga dan nog eens duidelijk voor je mening uitkomen. Kijken of jij dan nog op die 'bescherming' praatjes van je weet terug te vallen. Komop, dat vriendjes politiek van je klinkt wel erg goedkoop... En weetje eerlijk is eerlijk, Spong mag zijn sport serieus nemen hoe en wat hij wil, maar serieus winnen van die champ zal hij nog niet in zijn volgende leven meemaken...

Laturr

Anonymous
22-06-2006, 11:25
spong vs lima moet nog

AJSIJAMATU
22-06-2006, 14:42
spong vs lima moet nog

Dat zou wel vet zijn. En ook een keer tegen Joeri ajb!

dontmindme
04-07-2006, 06:58
ik denk wel dat hij klaar is op een of twee mannetjes na!!!

joeri, najim enpique

Anonymous
04-07-2006, 13:29
Spong vs Lima
Spong vs Mes (is al gepland)
Spong vs Kraus (kraus kan ook op 80 heb ik me laten vertellen)

Spong vs Panjonsuk

Jofeljoh!
05-07-2006, 16:53
Kraus op 80? Lijkt me erg sterk. Tijdens de eerste Max woog ie maar 67, dus waarom zou hij, speciaal voor Spong ineens naar de 80 gaan? Makes no sense.

Anonymous
05-07-2006, 17:11
Kraus op 80? Lijkt me erg sterk. Tijdens de eerste Max woog ie maar 67, dus waarom zou hij, speciaal voor Spong ineens naar de 80 gaan? Makes no sense.

ik zeg niet dat Kraus voor Spong naar de 80 gaat, hij kan op 80 vechten.

Trouwens hoe zit het met MAIN

Anonymous
06-07-2006, 12:50
eerst gaat Najim tegen Lima
en als Carbin t aan durft dan moet een parij voor Spong tegen hem regelen
want dat is t probleem voor Najim hier in nederland
niemand durft een partij te maken voor hem
Joeri stelde t ook maar uit
ik kan niet wachten op t einde van t 40.000 eu toernooi
dan zullen een hoop Najim haters hier de mond gesnoerd zijn

Anonymous
06-07-2006, 14:12
eerst gaat Najim tegen Lima
en als Carbin t aan durft dan moet een parij voor Spong tegen hem regelen
want dat is t probleem voor Najim hier in nederland
niemand durft een partij te maken voor hem
Joeri stelde t ook maar uit
ik kan niet wachten op t einde van t 40.000 eu toernooi
dan zullen een hoop Najim haters hier de mond gesnoerd zijn

********

---Ronald---

Als je mensen wilt beledigen, ga dan gerust je gang. Echter, alleen in the Pit (en daarvoor zul je op z'n minst een accountje aan moeten maken).

---/Ronald---

Anonymous
06-07-2006, 18:05
eerst gaat Najim tegen Lima
en als Carbin t aan durft dan moet een parij voor Spong tegen hem regelen
want dat is t probleem voor Najim hier in nederland
niemand durft een partij te maken voor hem
Joeri stelde t ook maar uit
ik kan niet wachten op t einde van t 40.000 eu toernooi
dan zullen een hoop Najim haters hier de mond gesnoerd zijn

Ryan Simson was niet bang voor Najim :D

Die klaarde dat klusje erg mooi in een volle Arena.

Najim - Spong :lol: en Najim - Mes zijn idd mooi partijen

Anonymous
07-07-2006, 16:25
@ rappe rik

moet je die eerste pagina maar eens door spitten
en t is niet de eerste keer dat ik hier onzin commentaar lees over Najim
ik ken m goed, dus ik weet waar ik over praat





laat Rayen nog maar een keer komen
toen in de arena kwam Najim terug uit een zware blesure
(scheen en kuitbeen gebroken)
en geloof me ook rayen durft die partij niet aan om een titel

Anonymous
07-07-2006, 19:07
sjakie
moet je die eerste pagina maar eens door spitten
en t is niet de eerste keer dat ik hier onzin commentaar lees over Najim
ik ken m goed, dus ik weet waar ik over praat





laat Rayen nog maar een keer komen
toen in de arena kwam Najim terug uit een zware blesure
(scheen en kuitbeen gebroken)
en geloof me ook rayen durft die partij niet aan om een tit


hahahaha

Na zoveel verlies zeg je dat rayen hem niet aan druft?weet je wel wat je zegt?je praat pure uit frustraie mate..

Zeg me van welke grote namen Najim gewonnen heeft behalve Andy jaren terug?Ik weet zeker dat andy nu gehakt van hem maakt,..


maar nee,najim hoort in mijn ogen niet bij de grote jongen, uiteraard denk ik en weet het bijna zeker dat mes ook van hem wint,..voor spong is hij helamaal gen party dus meneertje calmdown,..

zo te zien heb geen verstand van zaken maja,

:shock: :P

Anonymous
08-07-2006, 10:51
hahaha

Sjaak
08-07-2006, 11:28
Drago tegen Spong lijkt me inderdaad een hele aantrekkelijke partij voor het publiek

AJSIJAMATU
08-07-2006, 11:30
Drago tegen Spong lijkt me inderdaad een hele aantrekkelijke partij voor het publiek

Dat is een goeie Sjaak ....

Sjaak
08-07-2006, 11:47
Gezien de ongenuanceerde discussie hierboven is het zeker een goeie

Anonymous
08-07-2006, 13:21
hmm als Drago vs Spong ooit plaats gaat vinden is dat TOP.

Najim vs Mes zou ook erg welkom zijn. Goooooooo Joerie

Highline
08-07-2006, 13:40
Kraus op 80? Lijkt me erg sterk. Tijdens de eerste Max woog ie maar 67, dus waarom zou hij, speciaal voor Spong ineens naar de 80 gaan? Makes no sense.

ik zeg niet dat Kraus voor Spong naar de 80 gaat, hij kan op 80 vechten.

Trouwens hoe zit het met MAIN

main traint bij spong ;)

Anonymous
09-07-2006, 13:31
Kraus op 80? Lijkt me erg sterk. Tijdens de eerste Max woog ie maar 67, dus waarom zou hij, speciaal voor Spong ineens naar de 80 gaan? Makes no sense.

ik zeg niet dat Kraus voor Spong naar de 80 gaat, hij kan op 80 vechten.

Trouwens hoe zit het met MAIN

main traint bij spong ;)

traint bij ffc, met tyrone !

Halfshot
09-07-2006, 19:38
Ik vind Spong een goede vechter, aleen ik vind de titel van deze topic slecht.
(met in gedachte, dat Yvel dat ook eens van zich zelf vond dat hij te groot was om nog tegen Nederlanders te vechten, wat ook niet zo was)
Niemand kan klaar zijn met Nederland, hier lopen in zijn gewicht de beste vechters rond(op een paar buitenlandse vechters na), en komende beste talenten vandaan.

Ik zie geen reden waarom hij klaar is met Nederland.
Er zijn genoeg tegenstanders hier.
En daarnaast kan hij ook zijn partijtjes pakken in het buitenland.

Maar Klaar, nee dat is die nooit.