PDA

View Full Version : K-1 Amsterdam NU Eurosport



someone
19-06-2006, 23:46
|Tot 23.15 uur nog op eurosport ze zijn nu bij de partij van hoost- aerts!!!!

Justinian
19-06-2006, 23:52
Fred Royers is trouwens correct wat betreft dat fluiten! Damn, ik heb me daar ook aan zitten ergeren in de ArenA. Wat een weinig respectvolle losers zijn het ook!

Anonymous
20-06-2006, 01:45
idd, dat fluiten sloeg nergens op! lekker veel respect....
woensdag is het herhaling op eurosport 2, en op eurosport 1 GP las vegas. jammer dat ze de andere wedstrijden niet hebben uitgezonden :(

AJSIJAMATU
20-06-2006, 13:07
Alleen de K1 partijen zeker? Dekkers tegen Mes niet?

Anonymous
20-06-2006, 17:41
Fred Royers is trouwens correct wat betreft dat fluiten! Damn, ik heb me daar ook aan zitten ergeren in de ArenA. Wat een weinig respectvolle losers zijn het ook!

ja echt irriterend.. het is hoost zen laaste match in nl dus je kan wel een beetje respect tonen.heel erg zelfs op die leeftijd nog meedraaien is prachtig en goed.en over peter aerts.. petje af.
Gewoon als persoon komen kijken naar de gala.. en opeens gevraagd worden uit het niets.Die mensen die hebben gefloten weten niks over het woord respect.Wat deze 2 mannen hebben laten zien vroeger was onvoorstelbaar.En dat doe je niet snel na !

Anonymous
20-06-2006, 17:41
Fred Royers is trouwens correct wat betreft dat fluiten! Damn, ik heb me daar ook aan zitten ergeren in de ArenA. Wat een weinig respectvolle losers zijn het ook!

ja echt irriterend.. het is hoost zen laaste match in nl dus je kan wel een beetje respect tonen.heel erg zelfs op die leeftijd nog meedraaien is prachtig en goed.en over peter aerts.. petje af.
Gewoon als persoon komen kijken naar de gala.. en opeens gevraagd worden uit het niets.Die mensen die hebben gefloten weten niks over het woord respect.Wat deze 2 mannen hebben laten zien vroeger was onvoorstelbaar.En dat doe je niet snel na !

Gulo gulo
20-06-2006, 20:46
Guest is correct, alleen ze lieten het niet alleen vroeger zien. Nog steeds horen ze ondanks hun, voor de sport gevorderde leeftijd, tot de wereldtop.

Ze kunnen het iedereen in de K1 moeilijk maken....

Nickuraba
20-06-2006, 20:54
Alleen de K1 partijen zeker? Dekkers tegen Mes niet?

die ws net zo 'k1' als de rest....alleen dit was een superfight en volgensmij lieten ze allen de GP fights zien..

Anonymous
21-06-2006, 12:41
hmm ja ik snapte soms niet eens waar t fluiten op sloeg.
ik had t opgenomen maar miste t laatste uur helaas.

wel aantal mooie wedstrijden. kemayo tegen breggy von k wel vet.
met zn zware stoten.. die gast kan wel rellen :)

wie s nu eigenlijk de winnaar geworden :P
komt hier ook nog herhaling van? zou mooi zijn