PDA

View Full Version : Martijn de Jong @ Angelo Gym



joost
19-06-2006, 23:53
Afgelopen donderdag was Martijn de Jong bij ons om de sportschool om les te geven... was een leuke avond en veel nieuwe dingen bijgeleerd...

en dan kan natuurlijk een sfeerfoto niet ontbreken :wink:

http://www.road-trip.nl/Joost_Pictures/[email protected]

Hollandpride
20-06-2006, 01:00
Wow hoe oud is dat kereltje naast Chico?

joost
20-06-2006, 01:07
uhmm bjorn.. ongevee 25 denk ik!
ja en hij is klein voor zijn leeftijd but who cares... :D

He Kicks Ass 8-)

Hollandpride
20-06-2006, 01:13
Oke dan.

Best grote groep by the way!

PigDog
20-06-2006, 01:59
Ziet er goed uit mannen!!! (en Miss G)

Leuk om jullie weer even te zien............

Dennuz
20-06-2006, 09:49
Was zeker een leuke training, en leerzaam.. :D

Roob
20-06-2006, 10:28
Was super idd! Hopen dat Martijn de Jong snel weer eens langs komt! :D

Christophe
20-06-2006, 11:23
Coole foto, ziet er een leuke bende party-people uit! :wink:

MissGG
20-06-2006, 11:34
Was een leuke avond!

RNLMC
20-06-2006, 11:51
grote groep, en wat een zaal!! :shock: :D

joost
20-06-2006, 12:15
grote groep, en wat een zaal!! :shock: :D

jaja we hebben het goed voor elkaar hier in het oosten :wink:

Boem Boem
20-06-2006, 12:53
Was super idd! Hopen dat Martijn de Jong snel weer eens langs komt! :D

@ Roob: Ik zal dat maar niet meer roepen!!!!! :wink:

Was zeker een geslaagde avond...eerst lekker trainen en daarna bijkomen op het terras......beetje eten & drinken en daarna verschillende barretjes/discotheken bezoeken! Echt top......

Osu

Chris

Roob
20-06-2006, 13:54
Was super idd! Hopen dat Martijn de Jong snel weer eens langs komt! :D

@ Roob: Ik zal dat maar niet meer roepen!!!!! :wink:


De betreffende persoon weet wel wat ik bedoel.. :wink: :lol:

MissGG
20-06-2006, 14:08
Volgens mij heeft Joost zijn lichaam gefotoshopped!!! :wink:

Dennuz
20-06-2006, 14:39
Volgens mij heeft Joost zijn lichaam gefotoshopped!!! :wink:

Nee hoor, hij is echt zo lelijk..

Halfshot
20-06-2006, 14:41
SLOWCHAT!!!!

joost
20-06-2006, 14:52
Volgens mij heeft Joost zijn lichaam gefotoshopped!!! :wink:

haha nee maar jouwn lichaam wel... heb je tieten ff kleiner gemaakt anders valt de balans weg op de foto! :wink:


ONTOPIC:
Ja volgende keer moet martijn ook een paar leerlingen meenemen van zijn gym dat zou helemaal leuk zijn!

ICON
20-06-2006, 15:27
Wow hoe oud is dat kereltje naast Chico?

weet ik niet precies...

hoe oud ben je nou boem boem? :lol:

Franklin
20-06-2006, 18:16
Heb ik toch even mooi gemaakt die foto
Plus nog 200 mb aan andere foto's

Anonymous
20-06-2006, 18:23
Heb ik toch even mooi gemaakt die foto
Plus nog 200 mb aan andere foto's
waar kunnen we de rest bewonderen?

joost
20-06-2006, 18:31
Heb ik toch even mooi gemaakt die foto
Plus nog 200 mb aan andere foto's

Ja ben zeer benieuwd naar de rest! :lol:

RNLMC
20-06-2006, 18:47
Wow hoe oud is dat kereltje naast Chico?

weet ik niet precies...

hoe oud ben je nou boem boem? :lol:

LOl,schat boemboem op een jaartje of 16/17 :P :wink:

Hoe oud is de jongste die bij jullie traint?

joost
20-06-2006, 18:53
Wow hoe oud is dat kereltje naast Chico?

weet ik niet precies...

hoe oud ben je nou boem boem? :lol:

LOl,schat boemboem op een jaartje of 16/17 :P :wink:

Hoe oud is de jongste die bij jullie traint?

Volgens mij 16,17,18...

ROIDRAGE
20-06-2006, 20:14
en was de cooooolaaaa lekker?

the white buffalo
20-06-2006, 21:16
Wow hoe oud is dat kereltje naast Chico?

weet ik niet precies...

hoe oud ben je nou boem boem? :lol:

LOl,schat boemboem op een jaartje of 16/17 :P :wink:

Hoe oud is de jongste die bij jullie traint?

Volgens mij 16,17,18...
joost dat ben ik ik ben nog maar 15 die grootste wat er op staat 8er roy weet je nog ik train net bij jullie...

the white buffalo
20-06-2006, 21:17
Wow hoe oud is dat kereltje naast Chico?

weet ik niet precies...

hoe oud ben je nou boem boem? :lol:

LOl,schat boemboem op een jaartje of 16/17 :P :wink:

Hoe oud is de jongste die bij jullie traint?

Volgens mij 16,17,18...
joost dat ben ik ik ben nog maar 15 die grootste wat er op staat 8er roy weet je nog ik train net bij jullie... hahaha

joost
20-06-2006, 21:40
Wow hoe oud is dat kereltje naast Chico?

weet ik niet precies...

hoe oud ben je nou boem boem? :lol:

LOl,schat boemboem op een jaartje of 16/17 :P :wink:

Hoe oud is de jongste die bij jullie traint?

Volgens mij 16,17,18...
joost dat ben ik ik ben nog maar 15 die grootste wat er op staat 8er roy weet je nog ik train net bij jullie... hahaha

ohh ik dacht dat je veel ouder was... :D

LOCO
21-06-2006, 00:04
Idd op de foto rechts naast roy, die gozer die een half hoofd boven roy uitsteekt is White Buffalo en hij is idd 15, beloofd nog wat voor de toekomst ha ha ha


Het was idd een erg geslaagde avond, ff hapje doen bij Paddy's en gezellig Enschede verkennen, sprak Martijn toevallig afgelopen zaterdag en heb hem maar vast weer uitgenodigd. Dan verwachten we natuurlijk ook Bram weer (die dan mischien wel niet de cooooolaaaaa maar andere drank zich goed liet smaken de vorige keer dattie er was of niet Bram? :D ) en ook de rest van Tatsujin is natuurlijk dan welkom :D

Osu

LOCO

ROIDRAGE
21-06-2006, 00:12
Idd op de foto rechts naast roy, die gozer die een half hoofd boven roy uitsteekt is White Buffalo en hij is idd 15, beloofd nog wat voor de toekomst ha ha ha


Het was idd een erg geslaagde avond, ff hapje doen bij Paddy's en gezellig Enschede verkennen, sprak Martijn toevallig afgelopen zaterdag en heb hem maar vast weer uitgenodigd. Dan verwachten we natuurlijk ook Bram weer (die dan mischien wel niet de cooooolaaaaa maar andere drank zich goed liet smaken de vorige keer dattie er was of niet Bram? :D ) en ook de rest van Tatsujin is natuurlijk dan welkom :D

Osu

LOCO


zou leuk zijn, als er maar genoeg cooooolaa is en al die tukkers maar met ondertiteling praten :wink:

joost
21-06-2006, 00:17
Idd op de foto rechts naast roy, die gozer die een half hoofd boven roy uitsteekt is White Buffalo en hij is idd 15, beloofd nog wat voor de toekomst ha ha ha


Het was idd een erg geslaagde avond, ff hapje doen bij Paddy's en gezellig Enschede verkennen, sprak Martijn toevallig afgelopen zaterdag en heb hem maar vast weer uitgenodigd. Dan verwachten we natuurlijk ook Bram weer (die dan mischien wel niet de cooooolaaaaa maar andere drank zich goed liet smaken de vorige keer dattie er was of niet Bram? :D ) en ook de rest van Tatsujin is natuurlijk dan welkom :D

Osu

LOCO


zou leuk zijn, als er maar genoeg cooooolaa is en al die tukkers maar met ondertiteling praten :wink:

er komt speciaal een tolk mee... net zoiets als bij TUF :wink:

ROIDRAGE
21-06-2006, 00:31
en iemand met een taalcursus ABN

Justinian
21-06-2006, 08:26
en iemand met een taalcursus ABN
Als je die 'spokoortjes' van je eens een keer uit zou laten spuiten zou je ons waarschijnlijk ook stukken beter horen/verstaan :lol:

MissGG
21-06-2006, 09:26
Hahahaha!! Zet Bram maar ff op z'n plek Justi!

Halfshot
21-06-2006, 10:49
slowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwCcccccccccccccccccccc cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc ccccccccccccccccccccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhatttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Luka
21-06-2006, 11:40
hahaha gaat lekker hier dames :lol:

Boem Boem
21-06-2006, 13:26
Wow hoe oud is dat kereltje naast Chico?

weet ik niet precies...

hoe oud ben je nou boem boem? :lol:

Volgens mijn paspoort net 17 jr!! :wink:

osu

Chris

ROIDRAGE
21-06-2006, 19:22
en iemand met een taalcursus ABN
Als je die 'spokoortjes' van je eens een keer uit zou laten spuiten zou je ons waarschijnlijk ook stukken beter horen/verstaan :lol:

haha, roy is jaloers, als ik dan bij jullie ben mag je een foto van zowel mijn linker als rechter nemen.
Thaise versie van ET dat je er bent

ROIDRAGE
21-06-2006, 19:24
Hahahaha!! Zet Bram maar ff op z'n plek Justi!


wat jij er wel niet voor overhebt om op die oortjes van mij te mogen knabbelen

Justinian
21-06-2006, 20:14
LMAO@ Marb. Ik ben idd ook bang dat die oren van je niet op 1 foto passen :lol:

danial
21-06-2006, 20:36
Wow hoe oud is dat kereltje naast Chico?

weet ik niet precies...

hoe oud ben je nou boem boem? :lol:

LOl,schat boemboem op een jaartje of 16/17 :P :wink:

Hoe oud is de jongste die bij jullie traint?
ik was wel tot vorige week de jongeste op sportschool denk ik, 19 jaar, maar we hebben laatset weken 2 jongen van 15-16 gekregen.
musashi ben je iraans of armeens nou? ya haar dotash?

ROIDRAGE
21-06-2006, 20:57
LMAO@ Marb. Ik ben idd ook bang dat die oren van je niet op 1 foto passen :lol:


nee, je mag geen foto van me snikkel nemen

katoy van de wal

Justinian
21-06-2006, 21:09
LMAO@ Marb. Ik ben idd ook bang dat die oren van je niet op 1 foto passen :lol:


nee, je mag geen foto van me snikkel nemen

katoy van de wal
Wonderbaarlijk hoe je deze discussie zo weet te draaien dat je het ineens over je eigen leuter hebt (ik mis het bruggetje trouwens) :lol:

ROIDRAGE
21-06-2006, 21:33
LMAO@ Marb. Ik ben idd ook bang dat die oren van je niet op 1 foto passen :lol:


nee, je mag geen foto van me snikkel nemen

katoy van de wal
Wonderbaarlijk hoe je deze discussie zo weet te draaien dat je het ineens over je eigen leuter hebt (ik mis het bruggetje trouwens) :lol:


je had het toch over dingen die niet op 1 foto passen?

ROIDRAGE
21-06-2006, 21:35
LMAO@ Marb. Ik ben idd ook bang dat die oren van je niet op 1 foto passen :lol:


nee, je mag geen foto van me snikkel nemen

katoy van de wal
Wonderbaarlijk hoe je deze discussie zo weet te draaien dat je het ineens over je eigen leuter hebt (ik mis het bruggetje trouwens) :lol:


je had het toch over dingen die niet op 1 foto passen?

Christophe
22-06-2006, 12:45
:lol: Hahahaha, LMAO met deze discussie!

the white buffalo
22-06-2006, 15:24
Wow hoe oud is dat kereltje naast Chico?

weet ik niet precies...

hoe oud ben je nou boem boem? :lol:

LOl,schat boemboem op een jaartje of 16/17 :P :wink:

Hoe oud is de jongste die bij jullie traint?

Volgens mij 16,17,18...
joost dat ben ik ik ben nog maar 15 die grootste wat er op staat 8er roy weet je nog ik train net bij jullie... hahaha

ohh ik dacht dat je veel ouder was... :D

ja dat denken er veel meer ja... :lol: maar is tog neij zo...