PDA

View Full Version : 2H2H BEDANKT



2h2h
20-06-2006, 15:23
2H2H bedankt bij deze alle sponsoren, medewerkers & het publiek natuurlijk voor een zeer geslaagd evenement.
Ook willen we alle deelnemende vechters bedanken en in het bijzonder Dave Dalgliesh die met een spectaculaire k.o. zijn partij in Japan dubbel en dwars verdiend heeft.

Ook Joey van Wanrooy verdiend alle respect. Vele vechters hadden met de blessures die hij had oplopen na zijn 1e partij opgegeven maar hij stond erop om door te vechten! Een superinstelling!

Daarnaast willen we Xander Nel, Jordan Radev en Alex van Suffelen bedanken dat zij bereid waren om in zo'n korte tijd hun partijen aan te nemen!

Anonymous
20-06-2006, 15:35
helemaal mee eens! was een topgala!!! met mooie mma partijtjes!

dave dalgliesh * klap * klap * klap * ..wie had dat nog gedacht zeg .. heeeeeeeeeeeelemaal top man!!!!

Joey, Xander .. toppers!

Wheelie
20-06-2006, 16:52
was een geweldig gala en als ik het iemand gun om in Japan te vechten dan is het Dave Dalgliesh wel.

mama
20-06-2006, 16:54
ik mag met Dave mee heeft hij mij gister gezegd.....
;)
Cool he.
Super Dave, Peter en Jordan dat jullie die kans krijgen om te vechten in Japan

Anonymous
20-06-2006, 17:09
2H2H Klasse om zo'n topgala neer te zetten in deze nieuwe en vrij onbekende locatie. Ik hoop dat we in de toekomst nog vele van dit soort topgala's neer kunnen gaan zetten.

Verder wil ik het publiek bedanken voor de topsfeer en alle vechters voor de top partijen.

groet,

Barry
The Sand

remco pardoel
20-06-2006, 18:56
was een super goed gala
op naar de volgende

the sand is een prima locatie

Remco

Anonymous
20-06-2006, 20:11
Zeker weten respect voor joey. Echt een bikkel om toch de ring in te stappen. Volgende keer is ie voor jou pikkie. Verder vond ik het echt een top gala, top lokatie. Als er alleen wat aan die hitte gedaan kon worden was het helemaal compleet.

Triker
20-06-2006, 20:46
Zonder meer dat de locatie zeer geslaagd is. Lekker dichtbij de ring van A'dam, gezellige sfeer en het mag ook wel eens gezegd worden, het licht was van klasse kwaliteit http://www.motor-forum.nl/forum/images_tt/smilies/worshippy.gif

Pimp-Daddy
21-06-2006, 00:04
Daarnaast willen we Xander Nel, Jordan Radev en Alex van Suffelen bedanken dat zij bereid waren om in zo'n korte tijd hun partijen aan te nemen!

Geen dank, ik vond het een eer om in dit toernooi te vechten, en ik vind het echt jammer dat ik de finale verloren heb. Dit was mn grote kans om ooit eens in Japan te vechten, hoeveel vechters kunnen dat nou zeggen...

Als ik ooit weer zo'n kans krijg, grijp ik die weer met beide handen aan...

2H2H jullie bedankt!!!

Gr. Xander...

kainer2
21-06-2006, 01:53
The Sand Arena was a really nice venue

Anonymous
21-06-2006, 10:30
Hier een link naar wat foto's die ik die avond heb genomen:

http://www.julio-online.net/html/2h2h.html

sexy
21-06-2006, 10:45
Was weer erg gezellig.