PDA

View Full Version : Royers is grappig



marcelt
22-06-2006, 20:37
Ik moet regelmatig erg lachen om fred royers. hij is soms echt grappig met zijn uitspraken. Ik heb net het volgende rijtje gevonden. Wie weet er nog andere leuke?
K1 Seoul 2006:

Het is leuk het is mooi, maar het zet geen zoden aan de dijk.

Daar is niks mis mee.

Want ook hij (Kaoklai) is maar een mens.

(Bouzoudi (Kamakura) raakt de Iraanse sterkste man met hoge trap:)
Alsjeblieft een high kick helemaal uit Den Haag.

En schijnt ook te hebben gebokst …………………………(laat stilte vallen)………
Ik weet niet waar, maar ik denk niet in een boksring.

(Naar aanleiding van de weinig gekwalificeerde Koreaanse deelnemers)
Deze figuren die zijn er……………………..Ja, waarom zijn ze er eigenlijk? Dat weet ik ook niet.

Het enige indrukwekkende aan K.S. Kim is zijn kapsel.

(Dezelfde wedstrijd; sumoman tegen voormalig judoka):
Het si een aanfluiting. Ze proberen nu elkaars handschoenen te raken, misschien dat dat lukt.

(Aerts-Hori. Over Hori . Deze Hori heeft net aardige klappen gehad)
Hij voelt zich niet helemaal lekker nu.

(Nagasako schreeuwt in zijn gevecht tegen Fuijimoto:)

Van schreeuwen valt ie niet om, daarvoor moet je stoten en trappen!



Michael McDonald en de veel langere Sem Schilt krijgen de laatste instructies van de scheidsrechter) "Zo krijgt de uitdrukking navelstaren wel een heel letterlijke betekenis."

(vlak voor Hong Mam Choi tegen Bob Sapp) "Ik vraag me af wat voor technisch vernuft we deze keer te zien krijgen."

(ergens tijdens k-1 Hawaii) "En als U nog enig GOED kickboksen wilt zien stem dan zaterdag af op eurosport want dan hebben we Superleague live."

(Tijdens Marcus 'XL' Royster vs Butterbean) "Hier staat dat deze Royster een boks achtergrond heeft.... dat zal dan wel op de kermis geweest zijn" (Tijdens hetzelfde gevecht) "Wat een prutser!"

(tijdens een gevecht van Chalid Arrab) "Ja, die Faust vertrouwt toch teveel op zijn stoten, maarja vind je het gek met zo'n bijnaam. Misschien moeten ze zijn bijnaam eens veranderen in das Bein."

(tijdens de introductie van Kaoklai) "Vriendelijk lachend zoals elke Thai.... En daarna trappen ze je kop d'r af."

(El Amrani wordt door Chapman in z'n testiekels getrapt en kan de pijn maar moeizaam verdragen) El Amrani: "Verdamnt! Scheisse!!!!" Fred: "Ja, dat kun je wel zeggen ja!"

(Ray Sefo daagt Kaoklai uit tot een slagenwisseling) "Ja kun je wel tegen zo'n kleintje!"

(Roberto Cocco loopt naar de ring) "The godfather is zijn bijnaam, en nu maar hopen dat hij zijn opponent geen aanbod doet die hij niet kan weigeren."

(Een techniek treft perfect doel) "Jaahaaa, die zat er vol op! Eerlijk is Eerlijk!"


(tijdens de partij van Dewey "The black kobra" Cooper tegen Scott Lighty - Cooper vecht passief) "Nou de zwarte cobra blijft voorlopig nog een klein brilslangetje."


(Kengo Watanabe, Parttime vechter en parttime acteur wordt door Gary Goodridge in ongeveer 40 seconden KO geslagen) "Als hij net zo goed kan acteren als dat hij kan vechten, dan voorspel ik hem geen rooskleurige toekomst."

(aan het eind van elke show) "Mijn naam is Fred Royers, dag."

Nadat een vechter uit de wedstrijdploeg zijn neus had gebroken in een wedstrijd vertelde Fred hem heel vriendelijk: "Die tegenstander van jou probeerde langs alle kanten om jouw neus heen te slaan maar het wilde maar niet lukken, die neus van jou is veel te groot! "

Of de altijd leuke: " Akebono blubbert naar voren" tegen Remy Bonjasky.

Over “The predator�: Die slaat in z'n eentje een kroeg leeg" en "Hij doet een soort lowkick na"

Als hij vertelt over iemands gewicht en kwaliteiten: "Ga d'r maar aan staan
__________________________________________________ ___________________________

K1 Max halve finale. Drago krijgt een hoek van Buakaw:
"Hand weghalen en dan met rechts eroverheen. Daar is niks per ongeluk aan hoor."

Don Frye vs Yoshihiro Takayama in Pride 21 .De twee heren slaan elkaar niet gehinderd door enige dekking. Commentaar van Royers: " Maar de tactiek droop er van af bij allebei, wie het eerst zn ogen dicht heeft zitten heeft verloren."

mossad
22-06-2006, 21:41
Fred is top. Mogen we heel blij mee zijn.

Jo
22-06-2006, 21:52
Hij is leuk.

Benjey Zimmerman
22-06-2006, 22:22
Nadat een vechter uit de wedstrijdploeg zijn neus had gebroken in een wedstrijd vertelde Fred hem heel vriendelijk: "Die tegenstander van jou probeerde langs alle kanten om jouw neus heen te slaan maar het wilde maar niet lukken, die neus van jou is veel te groot! "

Anonymous
22-06-2006, 23:00
royers is schitterd wat een vent super!!!!!!!11 :D

HUNEBED
22-06-2006, 23:54
gewoon AL-TIJD goed, Royers is de beste verslaggever die we hebben (okay Basito uiteraard ook) deze heren hebben allebei ook veel humor en dat maakt het geheel gewoon net ff beter...

laatst ook weer gelachen met die uitspraken van hem tijdens de K-1 Las Vegas, vooral met Choi tegen Predator

remco pardoel
23-06-2006, 09:58
Fred is ook een super mens om mee te werken.
We doen nu een aantal UFC's
Ik moest er echt inkomen, maar hij steunde me geweldig

Nu loopt t naar mijn gevoel gesmeerd

Royers is een man met erg veel humor en nog meer verstand van de sport!


Remco

marcelt
23-06-2006, 10:58
Fred is inderdaad een erg goede commentator, maar wie weet er nog meer leuke uitspraken?

Ik vind het altijd grappig als hij praat over een vechter en begint met "vriend" en dan de naam van de vechter.

ICON
23-06-2006, 11:02
lol lach me rot hier joh.
fred is de beste nederlandse commentator die we hebben.

p diddy
23-06-2006, 11:07
top man

Dennis
23-06-2006, 11:52
volgens mij met Choi tegen Predator vond hij de predator veel lijken op pluto uit de tekenfilm Popeye.

Zal wel Brutus bedoelen

Mephisto
23-06-2006, 12:35
volgens mij met Choi tegen Predator vond hij de predator veel lijken op pluto uit de tekenfilm Popeye.

Zal wel Brutus bedoelen

Brutus, in de tekenfilm "Bludo" (fonetisch hè) lijkt op Pluto :wink:

Mephisto
23-06-2006, 12:35
p.s. Fred rules, goudeerlijk als het gaat om de wedstrijd die hij verslaat.

Anonymous
23-06-2006, 12:59
haha,ja zonder Royers zou de kickboxavond op eurosport een stuk minder vermakelijk zijn...

Heb net die UFC greatest KO's gekeken,wel wennen om dat te zien met Nederlands commentaar :)

ufc 60 ofzo is ook net uit,als daar ook Royers en pardoels comentaar bij zit koop ik hem wel, kunnen m'n ongeschoolde vrienden ook eens mee kijken! :P

Justinian
23-06-2006, 14:18
LMAO :lol: Fred Royers is mijns inziens de beste vechtsportcommentator van Nederland! Technisch inzicht, kennis van de sportmannen en een geweldig gevoel voor humor, prachtig :lol:

Anonymous
23-06-2006, 14:30
Zat pas PrideFC te kijken des nachts. De partij van Tom Erikson vs Matt Skelton. Zegt Fred: " Tom Erikson drukt zijn niet al te pluizige borstkas in het gezicht van Matt Skelton." Of iets in die trant.

Of de altijd leuke: " Akebono blubbert naar voren" tegen Remy Bonjasky.

Fred is een geweldige commentator, zonder hem zou vechtsport op TV een stuk minder leuk zijn.

Hulde aan de heer Royers!

joost
23-06-2006, 16:12
LMAO :lol: Fred Royers is mijns inziens de beste vechtsportcommentator van Nederland! Technisch inzicht, kennis van de sportmannen en een geweldig gevoel voor humor, prachtig :lol:

X2 :D

BlackPearl26
23-06-2006, 17:05
Schitterende vent die Fred Royers!!

"Die slaat in z'n eentje een kroeg leeg"

"Hij doet een soort lowkick na"

Ik heb ooit n verhaal over Fred gehoord (in zn prime kickbox-jaren)dat ie werd lastig gevallen in d trein door 2 gasten, die hem niet herkende. En dachte wat n lullig ventje met zn kale bats en brilletje. Die schenen van n koude kermis terug gekomen t zijn.

Vertel is Fred :D

Effective
23-06-2006, 21:47
Fred's uitspraak: "Ga d'r maar aan staan!" Is bij ons in de groep aardig ingeburgerd. :D

Gulo gulo
23-06-2006, 22:13
Waarom is er eigenlijk wel een Chuck Norris fact-page maar geen Fred Royers fact-page?? Fred is veel cooler dan Chuck.....

MZN
23-06-2006, 22:36
Het zijn Fred's uitspattingen maar het grootste gedeelte van dat lijstje heb ik samengesteld (zie mijn sig), iets wat ik subtiel probeer te brengen ;). Jullie kunnen ze ook toevoegen, want zoiets maken is 1 en bijhouden dat lukt me dan weer niet zo goed :).

marcelt
24-06-2006, 10:08
Goed gedaan mzn!

googlede op royers en kwam het tegen en wou het de mixfighters niet onthouden. Erg leuk!

Boem Boem
24-06-2006, 11:33
Ha ha ha: zitten leuke uitspraken tussen ja.......

Go fred go!!

osu

Chris

micha
24-06-2006, 19:34
Fred Rulezzzzzzzz

Anonymous
24-06-2006, 21:00
Neem maar van mij aan dat Fred nog nooit in de trein gevochten heeft (ik heb hem 1 keer zien helpen in een ruzie, maar van echt vechten distangeerd hij zich)! Hij is daar veel te slim voor...
Een leuke anekdote:

"Fred zit in een kroeg in Arnhem en raakt in gesprek met een jongen. De jongen doet zich voor als Fred Royers de bekende karate/kickboks Boy. Fred gaat gewoon mee in zijn verhaal en zegt niets..De jongen vindt het heerlijk dat hij eindelijk iemand heeft gevonden die naar hem luisterd. Hij lijkt niet te stoppen met vertellen, ja het is ook wat om Fred Royers te zijn.......Zelfs bij het afscheid zegt Fred nog steeds niet dat hij "Fred Royers is..."

Kris

marcelt
24-06-2006, 21:18
Geinig! :D

Enne : distantieert en luistert :wink:

Anonymous
24-06-2006, 23:19
jaaa ik zie net mijn schrijffoutttttttttt

oh oh....(ik moet nu echt uitkijken met stompen ontvangen)

Morgen examen Marcelt, ben je er klaar voor??? Ik nog niet helemaal to be honest...

Tot morgen

Kris

marcelt
25-06-2006, 00:15
Klaar voor? Tja heb wel goed geleerd, maar weet nog steeds een hoop niet uit mijn hoofd.
On topic: Ja ik denk dat we dat van jou wel kunnen aannnemen wat Fred betreft.

AJSIJAMATU
25-06-2006, 13:47
(vlak voor Hong Mam Choi tegen Bob Sapp) "Ik vraag me af wat voor technisch vernuft we deze keer te zien krijgen."

(aan het eind van elke show) "Mijn naam is Fred Royers, dag."


Haha, super. Respect 4 Fredje!

|ceMan.Be @ MixFight
26-06-2006, 17:13
ik lig ook af en toe dubbel met een of andere droge uitspraak van m

marcelt
26-06-2006, 23:31
Het zijn Fred's uitspattingen maar het grootste gedeelte van dat lijstje heb ik samengesteld (zie mijn sig), iets wat ik subtiel probeer te brengen ;). Jullie kunnen ze ook toevoegen, want zoiets maken is 1 en bijhouden dat lukt me dan weer niet zo goed :).

Daar ga ik eens een poging toe doen!

marcelt
03-07-2006, 23:12
K1 Seoul 2006:

Het is leuk het is mooi, maar het zet geen zoden aan de dijk.

Daar is niks mis mee.

Want ook hij (Kaoklai) is maar een mens.

(Bouzoudi (Kamakura) raakt de Iraanse sterkste man met hoge trap:)
Alsjeblieft een high kick helemaal uit Den Haag.

En schijnt ook te hebben gebokst …………………………(laat stilte vallen)………
Ik weet niet waar, maar ik denk niet in een boksring.

(Naar aanleiding van de weinig gekwalificeerde Koreaanse deelnemers)
Deze figuren die zijn er……………………..Ja, waarom zijn ze er eigenlijk? Dat weet ik ook niet.

Het enige indrukwekkende aan K.S. Kim is zijn kapsel.

(Dezelfde wedstrijd; sumoman tegen voormalig judoka):
Het is een aanfluiting. Ze proberen nu elkaars handschoenen te raken, misschien dat dat lukt.

(Aerts-Hori. Over Hori . Deze Hori heeft net aardige klappen gehad)
Hij voelt zich niet helemaal lekker nu.

(Nagasako schreeuwt in zijn gevecht tegen Fuijimoto:)
Van schreeuwen valt ie niet om, daarvoor moet je stoten en trappen!

MZN
04-07-2006, 12:42
Haha, ik heb die uitzending helaas gemist maar ik zal ze ff toevoegen :).

Marco
05-07-2006, 09:01
het blijft natuurlijk triest voor een liefhebber en kenner als Fred om commentaar te moeten geven op zulke circusartiesten als die sumo mannen en andere dikzakken of reuzen...

Remco
05-07-2006, 09:27
Hij lijkt zich inderdaad steeds beter te voelen. Daardoor wordt ie losser en duidelijk leuker. Wat opvalt is het bloemrijke taalgebruik. Daar kan menig vechtsportfan nog wat van leren!

Mooi vond ik ooit: "Deze twee mannen kunnen HELEMAAL niets!"

En eerlijk is eerlijk: "Ze kennen elkaar door en door" ben ik helemaal zat.


Hoop dat we nog veel van Fred mogen genieten!

Anonymous
05-07-2006, 16:03
Ik luister altijd engels commentaar, want dat nl commentaar is iha minder.

Die keren dat ik Fred in het verleden heb gehoord, had hij wel erg veel feitenkennis, maar juist zijn vechttechnische inzicht liet naar goed nl gebruik te wensen over. Maarja misschien is het wel veel beter geworden in de tussentijd, ik zal de volgende keer weer es naar hem luisteren.

Zn humor is iig wel lekker droog.

En de laatste keer dat ik naar die engelse commentator luisterde bleef hij Nog, wanderlei silva noemen en de volgende pot was dan weer wel met wanderlei hehehe

payap
05-07-2006, 16:43
maar juist zijn vechttechnische inzicht liet naar goed nl gebruik te wensen over. Maarja misschien is het wel veel beter geworden in de tussentijd

Ben bang dat je hiermee een andere verslaggever bij eurosport bedoel.

Als er een man in Nederland is die deze kennis nml zeer zeker heeft is het Fred wel !

Dat heeft hij de afgelopen 25 jaar als vechter (oa werelkampioen (toen een titel nog een titel was) karate en kickboksen) en als trainer (vele toppers als wessels, lohmulder, anchez enz voortgebracht) al wel bewezen in de praktijk.

marcelt
05-07-2006, 17:16
Payap =correct X2 . En vergeet Staring niet als succespupil!

Vanavond wordt de K1 Seoul herhaalt, kan je 'm e.e.a. zelf horen zeggen als je 'm nog niet zag.

Anonymous
05-07-2006, 17:26
maar juist zijn vechttechnische inzicht liet naar goed nl gebruik te wensen over. Maarja misschien is het wel veel beter geworden in de tussentijd

Ben bang dat je hiermee een andere verslaggever bij eurosport bedoel.

Als er een man in Nederland is die deze kennis nml zeer zeker heeft is het Fred wel !

Dat heeft hij de afgelopen 25 jaar als vechter (oa werelkampioen (toen een titel nog een titel was) karate en kickboksen) en als trainer (vele toppers als wessels, lohmulder, anchez enz voortgebracht) al wel bewezen in de praktijk.

Fred is nooit wereldkampioen karate of thaiboksen geweest.
WEL heeft hij een karatewereldtitel teams en een wereldtitel WKA kickboksen (met low-kicks).
Verder heeft hij Savate,thaiboksen,karate,full contact en kickboksen op hoog nivo beoefend en beschikt integenzeglijk over kennis...echter,ik vind hem niet echt overdreven grappig hoor.
WEL hoor ik hem liever dan Wustenberg of zo.

Justinian
05-07-2006, 19:28
maar juist zijn vechttechnische inzicht liet naar goed nl gebruik te wensen over. Maarja misschien is het wel veel beter geworden in de tussentijd

Ben bang dat je hiermee een andere verslaggever bij eurosport bedoel.

Als er een man in Nederland is die deze kennis nml zeer zeker heeft is het Fred wel !

Dat heeft hij de afgelopen 25 jaar als vechter (oa werelkampioen (toen een titel nog een titel was) karate en kickboksen) en als trainer (vele toppers als wessels, lohmulder, anchez enz voortgebracht) al wel bewezen in de praktijk.

Fred is nooit wereldkampioen karate of thaiboksen geweest.
WEL heeft hij een karatewereldtitel teams en een wereldtitel WKA kickboksen (met low-kicks).
Verder heeft hij Savate,thaiboksen,karate,full contact en kickboksen op hoog nivo beoefend en beschikt integenzeglijk over kennis...echter,ik vind hem niet echt overdreven grappig hoor.
WEL hoor ik hem liever dan Wustenberg of zo.
Waar lees jij dat Fred wereldkampioen Thaiboksen zou zijn geweest (in de post van Payap)? Hij is ook niet overdreven grappig, hij is gewoon de juiste man voor de job met een goed gevoel voor humor als je het mij vraagt.

Anonymous
05-07-2006, 19:31
En een ontzettend goede trainer :wink: !!

Anonymous
06-07-2006, 22:17
Je hoeft 'm van mij niet grappig te vinden, maar wij lachen ons regelmatig rot!

Sjaak
07-07-2006, 09:25
Fred is een vakman, hij was een groot sporter, hij is als trainer ook niet verkeert en als schrijver heb ik hem ook heel hoog staan

Heb hele leuke opnames met hem gemaakt voor Fight Magazine, gewoon een aardige sympathieke gozer.

marcelt
09-07-2006, 23:20
Fred is een vakman, hij was een groot sporter, hij is als trainer ook niet verkeert en als schrijver heb ik hem ook heel hoog staan

Heb hele leuke opnames met hem gemaakt voor Fight Magazine, gewoon een aardige sympathieke gozer.

X2

marcelt
20-08-2006, 23:21
K1 Max halve finale. Drago krijgt een hoek van Buakaw:
"Hand weghalen en dan met rechts eroverheen. Daar is niks per ongeluk aan hoor."

F@dur
20-08-2006, 23:46
Idd ge kunt er wel 's serieus mee lachen. :lol: :lol: :lol: :lol:

Bagheera
21-08-2006, 02:30
Topic : Royers is grappig

JA, vaak wel..

marcelt
17-09-2006, 22:43
Don Frye vs Yoshihiro Takayama in Pride 21 .De twee heren slaan elkaar niet gehinderd door enige dekking. Commentaar van Royers: " Maar de tactiek droop er van af bij allebei, wie het eerst zn ogen dicht heeft zitten heeft verloren."
(met dank aan TOON)

marcelt
19-09-2006, 07:23
Zware bokser Imani Lee heeft in gevecht met Michael Mac Donald een harde low kick gehad en heeft daar zichtbaar veel last van. Fred na afloop over Imani:
"Imani Lee die nu ook weet wat een low kick is"

smike
19-09-2006, 12:16
Meesterlijke citaten, ga zo door!

Hendy
19-09-2006, 13:18
als fred het niet eens is met de uitslag: stelletje blinde mollen langs de ring... :lol:
fred is de man !!!!

Fightchick
20-09-2006, 10:47
Tjonge tjonge, jullie doen echt alsof hij god is. Ja, de man weet veel en is een goeie trainer, maar overdrijf het niet!

Shinbone
20-09-2006, 11:29
Tjonge tjonge, jullie doen echt alsof hij god is. Ja, de man weet veel en is een goeie trainer, maar overdrijf het niet!

Fred Royers is de belichaming van God op aarde, wij overdrijven niet Fightchick. En denk erom: Gij zult geen andere Goden voor mijn aangezicht hebben. :wink:

The Bulldog
20-09-2006, 11:38
Fred,

Een karakteristiek menneke die zich weinig aantrek van anderen.

Iemand die door zijn gedrevenheid de vechtsport een stuk populairder heeft gemaak in NL door zijn inzet bij TV.

In zijn commentaren zowel technisch onderlegd/onderbouwd, humoristisch en feitelijk kloppend(meestal)

Dus de juiste man daar op eurosport...
Ik kan wel genieten van de grappen en grollen rondom opvallendheden die worden tentoongesteld.