PDA

View Full Version : LEE MURRAY GEVONDEN EN GEARRESTEERD IN MAROCCO



Hollandpride
27-06-2006, 23:44
Net bekend gemaakt op MMAWEEKLY:



Cage fighter held over £53 million Kent robbery

by Adam Fresco, London Times

A man arrested in Morocco in connection with Britain’s biggest cash robbery was today named as martial arts expert Lee Murray.

Mr Murray, who is believed to have been under surveillance for several weeks, was detained in the capital Rabat yesterday on suspicion of kidnap and robbery.

Kent police also revealed that two men had been arrested on Friday in connection with money laundering. They said that a "significant amount" of money had been recovered but refused to confirm reports that it was £1 million.

The money was still being counted and forensically examined today to see if it was connected to the £53 million Securitas raid in Tonbridge, Kent, four months ago.

Moroccan police swooped on the suspect, who is known as Lee "Lightning" Murray, while he was with other men near to the Mega Mall in the Souisi district.

Mr Murray, 26, is a well known cage fighter, who has appeared on television. Cage fighting is a mixture of kick boxing and wrestling in which contestants fight in a cage.

Mr Murray, who is from the South London area, nearly died last year when he was stabbed outside a London nightclub.

Detective Superintendent Paul Gladstone, Kent Police’s head of Serious and Major Crime, said that the UK would now be seeking Mr Murray’s extradition.

Britain has no formal extradition treaty with Morocco, so would have to make a special, one-off request. The last extradition from Morocco to Britain was in 1995.

Speaking outside Kent Police HQ, Mr Gladstone, said: "At 4.30pm yesterday Moroccan police officers arrested a 26-year-old man, Lee Murray, of Sidcup, South London, near the Mega Mall shopping centre in the capital city, Rabat.

"He was arrested for robbery, kidnap and other offences linked to the £53 million Securitas raid in Tonbridge, Kent, in February.

"The arrest was made with the authority of the Crown Prosecution Service, Kent Police and the Moroccan authorities. The man is in custody in Rabat and the United Kingdom is now seeking extradition.

"We are grateful for the help of the Moroccan authorities and Foreign and Commonwealth Office in this matter.

"This latest development is part of our ongoing investigation and our inquiries continue.

"We are aware that some media are reporting that a further £1 million cash has been recovered, linked to the Securitas robbery.

"Working with Surrey and Hampshire Police, we did arrest a number of people in Surrey and Hampshire on Friday and have now charged two men, from Devon and Hampshire, with the offence of money laundering. A significant amount of cash was recovered.

"However, we are not able to confirm the amount at this stage or link the cash to the robbery or any similar crime. The money is now being counted and forensically examined."

Five men and two women have already been charged in connection with the robbery and are due to appear in court next month.

Raiders netted £53,116,760 [approximately 90 million U.S. dollars] in the early hours of February 22. Most of the cash is still missing.

Silat
27-06-2006, 23:52
pffff...

Arjan
28-06-2006, 01:37
die gaat het zwaar krijgen..
Krijg je undisputed in het echt :lol:

remco pardoel
28-06-2006, 10:40
tja...
die gaat tien jaar zitten en daarna...
genieten van zijn geld als ie 40 jaar is
:-)

Ralph
28-06-2006, 12:14
Ben benieuwd of hij 'zijn' geld dan nog heeft... Justitie in Engeland gaat vast proberen iemand aan het praten te krijgen voor strafvermindering. Maar goed, nog steeds niet echt een snuggere actie van Lee. Mooi z'n leven verkloot (ook klote voor zijn kind).

remco pardoel
28-06-2006, 12:28
Ieder zijn beroep / bezigheid.

als iedereen geboren was voor een kantoorbaan met grijs pak
was er ook geen forum met topic zoals dit geweest.


en het is kinderen..

Ralph
28-06-2006, 12:31
als iedereen geboren was voor een kantoorbaan met grijs pak
was er ook geen forum met topic zoals dit geweest.


Klopt, maar ik vind iemand kidnappen en z'n familie bedreigen toch wat te ver gaan...

Deuce
28-06-2006, 12:33
Iemand kapot schieten voor een tientje, of doodtrappen voor een mp3 speler vind ik erger....

Tja dat kind had niet gehoeven en het is niet goed te praten, maar er is geen schot gelost en niemand gewond geraakt. Als je het dan toch hebt over een "gentlemans crime"....dan is dit daar een goed voorbeeld van!

HUNEBED
28-06-2006, 12:34
boel geld.....

remco pardoel
28-06-2006, 12:39
Mijn antwoord was in betrekking met de uitspraak "klote voor zijn kind" Lee heeft 3 kinderen..

Iedereen leest toch graag sensatie verhalen??
anders reageer je niet op een topic als je het niks doet

remco

micha
28-06-2006, 13:28
De bajes zit vol met mensen die voor minder geld zitten... dit is de roof van de eeuw. 73 miljoen euro dat zou ik ook wel een kansje voor wagen

Silat
28-06-2006, 13:56
hij gaat wel vet de geschiedenis in zo.. en als je zoveel messteken overleeft, overleef je de bak ook wel.

mossad
28-06-2006, 14:18
Ja laten we het even goed praten met zijn allen. Die gozer wordt neergestoken en is op geen enkele manier bereid zijn leven te beteren ondanks dat hij kinderen heeft. Vervolgens gaat hij aan geld zitten wat niet van hem is en daarbij ook nog bedreiging en kidnapping. Het kan best zijn dat als je hem kent dat je wat milder in je oordeel bent of dat je hem een leuke gozer vindt maar zijn daden goedpraten lijkt me niet goed. Ik hoop dat hij gaat inzien dat hij zo nooit ergens komt.

Anonymous
28-06-2006, 14:32
gekidnapte mensen zijn voor het leven getraumatiseerd en bedreiging kan er ook aardig inhakken.

Lee heeft wel genoeg slachtoffers gemaakt dacht ik zo!

Marcel T. (niet ingelogd)

Hollandpride
28-06-2006, 14:44
Dit valt absoluut niet goed te praten. Lee Murray is gewoon een crimineel. Gentlemen's crime bestaat niet in mijn ogen. De ene misdaad is wat minder bruut als de ander, maar het blijft hetzelfde principe.

Van mij mag ie de volle straf krijgen, dat zal hem leren!

Anonymous
28-06-2006, 14:46
He, het gaat hier wel om iemand uit de vechtsportwereld! Dus net als in vergelijkbare gevallen maakt het niet uit of degene iemand heeft vermoord, afgetuigd of gekidnapt. Normaal roepen we bij alles om moord eb brand maar nu hopen we weer dat ze snel vrij komen zodat we ze weer op een gala kunnen zien! :D

Anonymous
28-06-2006, 15:22
hehe the man is a legend... 8-)

}|^-_-^|{
28-06-2006, 16:33
Mooi dat er altijd mensen zijn die het twijfelachtig allooi van de vechtsportwereld weer weten te benadrukken. Daar bedoel ik niet alleen meneer Murray mee, maar ook een brave burgerman als meneer Pardoel die enige trots laat doorschemeren voor deze gijzelnemer.

Anonymous
28-06-2006, 17:25
Hij wou gaan wonen in ze vaderland marokko, en gelijk heeft ie hij kan er mooi wonen. Ze vader is marokkaan en ze moeder brits

Anonymous
28-06-2006, 17:29
Ieder zijn beroep / bezigheid.

als iedereen geboren was voor een kantoorbaan met grijs pak
was er ook geen forum met topic zoals dit geweest.


en het is kinderen..

Beetje jammer dit antwoord uit de mond van een top sportman in de vechtsport.
Dit valt niet goed te praten toch? ook niet omdat het toevallig iemand is die je kent. Als kennissen van mij opgepakt worden voor overvallen / berovingen etc laat ik ze echt wel merken dat ik het daar niet mee eens ben. En beroep?? nee ben het hier totaal niet mee eens.

Anonymous
28-06-2006, 18:51
Weetje he guest jij bent een zware gay, wat iedereen doet voor de kost moet ie zelf wetenn jij faget ass toen ron nyqvist die 2 gasten had doodgeknald had ik er begrip voor hij was bedondert met geld wat ik zo heb gelezen op internet voor heel wat geld en als hun jouw dat geld niet willen terug geven moet je het zelf doen ik respecteer dat

Lex
28-06-2006, 19:08
Ik wil tot die tijd wel op zijn centen passen :D

}|^-_-^|{
28-06-2006, 19:26
Weetje he guest jij bent een zware gay, wat iedereen doet voor de kost moet ie zelf wetenn jij faget ass toen ron nyqvist die 2 gasten had doodgeknald had ik er begrip voor hij was bedondert met geld wat ik zo heb gelezen op internet voor heel wat geld en als hun jouw dat geld niet willen terug geven moet je het zelf doen ik respecteer dat

Ik zou eens beginnen de schuldenaar in gebreke te stellen en vervolgens naar een deurwaardersprocedure toewerken. Gelijk neerknallen is meer wat voor de onderwereld, vind je niet?

Anonymous
28-06-2006, 19:32
Als er meer dan een tiental miljoen van jouw wordt gestolen ga dan maar lekker naar de deurwaarder dan moet je wel hele harde stappen ondernemen daarom dat is het probleem van kantoorpikkies ze kunnen geen onderscheid maken jullie zien alles als zwart en wit dat is dom als iemand naar jouw komt en vraagt van he kan je een paar miljoen investeren en zwart geld is het en daarna wordt je bedondert waar je bij staat logisch dat je dan in staat bent om te woorden zoals diegene die boven me heeft gepost als ik je moeder zou neuken en daarna je zus en haar afmaken dan wordt je toch ook kwaad van woede ben je ook in staat te moorden en zo voelen die lui zich ook als je ze van hun geld steelt dat betekent dus dat je hem hebt genaaid ik hoop dat je het nu snapt kantoor pikkie

Anonymous
28-06-2006, 19:33
Als er meer dan een tiental miljoen van jouw wordt gestolen ga dan maar lekker naar de deurwaarder dan moet je wel hele harde stappen ondernemen daarom dat is het probleem van kantoorpikkies ze kunnen geen onderscheid maken jullie zien alles als zwart en wit dat is dom als iemand naar jouw komt en vraagt van he kan je een paar miljoen investeren en zwart geld is het en daarna wordt je bedondert waar je bij staat logisch dat je dan in staat bent om te moorden zoals diegene die boven me heeft gepost als ik je moeder zou neuken en daarna je zus en haar afmaken dan wordt je toch ook kwaad van woede ben je ook in staat te moorden en zo voelen die lui zich ook als je ze van hun geld steelt dat betekent dus dat je hem hebt genaaid ik hoop dat je het nu snapt kantoor pikkie

}|^-_-^|{
28-06-2006, 19:38
Zo werkt het toch niet in een rechtstaat?
Hoe kun je tien miljoen uitlenen zonder dat het zwart op wit staat? Je leent toch geen tien miljoen uit aan iemand waarvan je niet weet of hij het terugbetaalt? Als het zwart op wit staat moet het gewoon terugbetaald worden door die gasten.

Nu probeer ik even in jouw belevingswereld te denken: als we redelijk door redeneren zou de Engelse staat zou nu Lee Murray's moeder moeten verkrachten en zijn familie uit moeten moorden. Dat zou oog om oog, tand om tand zijn.... Toch?

Justinian
28-06-2006, 19:41
Zo werkt het toch niet in een rechtstaat?
Hoe kun je tien miljoen uitlenen zonder dat het zwart op wit staat? Je leent toch geen tien miljoen uit aan iemand waarvan je niet weet of hij het terugbetaalt? Als het zwart op wit staat moet het gewoon terugbetaald worden door die gasten.
:lol:

remco pardoel
28-06-2006, 20:15
Er staat nergens bij mijn tekst geschreven dat ik het goed praat ....
Ik ben alleen blij dat er geen slachtoffers gevallen zijn...
(in de fysieke zin)

}|^-_-^|{
28-06-2006, 20:57
Er staat nergens bij mijn tekst geschreven dat ik het goed praat ....
Ik ben alleen blij dat er geen slachtoffers gevallen zijn...
(in de fysieke zin)

desalniettemin laat je doorschemeren dat je bankovervallers ook erkent als beroepsgroep

Anonymous
28-06-2006, 21:03
Zo werkt het toch niet in een rechtstaat?
Hoe kun je tien miljoen uitlenen zonder dat het zwart op wit staat? Je leent toch geen tien miljoen uit aan iemand waarvan je niet weet of hij het terugbetaalt? Als het zwart op wit staat moet het gewoon terugbetaald worden door die gasten.

Nu probeer ik even in jouw belevingswereld te denken: als we redelijk door redeneren zou de Engelse staat zou nu Lee Murray's moeder moeten verkrachten en zijn familie uit moeten moorden. Dat zou oog om oog, tand om tand zijn.... Toch?


Wat ben jij naief he niet normaal ben je nou zo dom of wat

Anonymous
28-06-2006, 21:10
Er staat nergens bij mijn tekst geschreven dat ik het goed praat ....
Ik ben alleen blij dat er geen slachtoffers gevallen zijn...
(in de fysieke zin)

desalniettemin laat je doorschemeren dat je bankovervallers ook erkent als beroepsgroep


Jij moet echt effe je bek houden want je praat echt schijt op dit forum je bent echt een sukkel je probeert woorden in zijn tekst te leggen domoor en ja ik erken dat beroep zeer ten zekers en als remco dat ook doet so be it met je waardeloze opmerkingen je bent echt naief gewoon sufferd lee en remco zijn hele goeie maten van elkaar en als remco hem ook zo dissen op dit forum zou ik remco een hondenlul vinden hij staat achter ze vriend ongeacht wat het besluit is jij zou kennelijk niet zo zijn jij zou gelijk je ziel verkopen ECHT EEN LOSER!!!!!!!!!!!!!!11

Anonymous
28-06-2006, 21:12
Dit was ik hierboven

Deuce
28-06-2006, 21:15
Hij wou gaan wonen in ze vaderland marokko, en gelijk heeft ie hij kan er mooi wonen. Ze vader is marokkaan en ze moeder brits

Zn vaderland is Engeland, en met zn vader had hij overigens niet meer dan alleen maar ellende, had er ook geen contact meer mee. En Lee kennende denk ik niet dat hij in Marokko de rest van zn leven door zou brengen, slechts als uitvalbasis even eerder...
Maargoed, marokka heeft normaal dus ook geen uitleveringsverdrag, nu hebben ze een uitzondering gemaakt...dus gewoon bad luck denk ik...



Er staat nergens bij mijn tekst geschreven dat ik het goed praat ....
Ik ben alleen blij dat er geen slachtoffers gevallen zijn...
(in de fysieke zin)

desalniettemin laat je doorschemeren dat je bankovervallers ook erkent als beroepsgroep

Pfff..ga je dit nou echt serieus menen?

Waarom zou je iemand moeten laten vallen die altijd goed voor je is geweest, waar je toffe tijden mee hebt meegemaakt en die altijd eerlijk naar jou is geweest. En als die persoon dan iets doet? Dan neem ik aan dat je die persoon herrinnerd zoals jou ervaringen met die persoon zijn....zeker als je hem persoonlijk kende...

Het is nogal makkelijk (en begrijpelijk) dat jij vanachter je krant je oordeel klaar hebt, maar als een bekende van jou in zo'n situatie komt...ga je dan ook zo miereneukerig lopen doen?

Nogmaals het is niet goed te praten, maar sommige mensen doen het nou net even anders dan de rest...

[/quote]

Dragon Tail
29-06-2006, 08:33
Hij wou gaan wonen in ze vaderland marokko, en gelijk heeft ie hij kan er mooi wonen. Ze vader is marokkaan en ze moeder brits

Dan is dat toch zijn moederland, want hij is toch Brits?!
Maarre, het blijft toch een rare actie van Lee.

A.F.
29-06-2006, 08:58
Ik vind het de vetste actie in een lange tijd!!! Net als die diamantroof op Schiphol!!!

Lee mag van mij een lintje krijgen! hehehe

Anonymous
29-06-2006, 09:33
Als er meer dan een tiental miljoen van jouw wordt gestolen ga dan maar lekker naar de deurwaarder dan moet je wel hele harde stappen ondernemen daarom dat is het probleem van kantoorpikkies ze kunnen geen onderscheid maken jullie zien alles als zwart en wit dat is dom als iemand naar jouw komt en vraagt van he kan je een paar miljoen investeren en zwart geld is het en daarna wordt je bedondert waar je bij staat logisch dat je dan in staat bent om te woorden zoals diegene die boven me heeft gepost als ik je moeder zou neuken en daarna je zus en haar afmaken dan wordt je toch ook kwaad van woede ben je ook in staat te moorden en zo voelen die lui zich ook als je ze van hun geld steelt dat betekent dus dat je hem hebt genaaid ik hoop dat je het nu snapt kantoor pikkie

wat ben jij een flapdrol! wat ben jij dan? chuck noris?? ga jij maar eens fatsoenlijk werk vinden ipv stelen van andere. en noem je geen "The navy Seals"!! je hebt over moorden en slachten net of jij verstand van hebt!

Mike
29-06-2006, 10:44
als je zoeits doet doe het dan op zijn minst goed

in die films worden ze ook nooit gepakt :lol:

beetje amateurs dit dus, vet veel geld jatten en dan paar honderd kilometer verderop in je focking vaderland schuilen. Vooral niet vertrekken naar Belize , Peru of Hunkuipunki. Nee gewoon rondhangen waar de mensen je kennen.

dat klinkt allemaal erg pienter zeg............... En ook het aantal mensen wat betrokken is bij de roof. Hoe dom kan je zijn om meer dan 14 mensen erbij te betrekken.

tja ik ben geen voorstander van dit soort acties maar als je het doet dan het dan focking goed. Dit was echt een aanfluiting. De bankrovers zouden zich moeten schamen.

En 10 jaar zitten is moeilijke ellende. Zeker als je familie hebt, daar weegt geen geld tegen op. En hoeveel kan je wel niet verdienen in 10 jaar op legale manier. Ook zat om een gezin te onderhouden.

Nee ik zou me rot schamen als ik bij dit rommelige kraakje betrokken was en zo mijn mid-life vergooide en mn kinderen vaderloos achterliet. Maar ja dat ben ik .......................

}|^-_-^|{
29-06-2006, 10:53
Er staat nergens bij mijn tekst geschreven dat ik het goed praat ....
Ik ben alleen blij dat er geen slachtoffers gevallen zijn...
(in de fysieke zin)

desalniettemin laat je doorschemeren dat je bankovervallers ook erkent als beroepsgroep


Jij moet echt effe je bek houden want je praat echt schijt op dit forum je bent echt een sukkel je probeert woorden in zijn tekst te leggen domoor en ja ik erken dat beroep zeer ten zekers en als remco dat ook doet so be it met je waardeloze opmerkingen je bent echt naief gewoon sufferd lee en remco zijn hele goeie maten van elkaar en als remco hem ook zo dissen op dit forum zou ik remco een hondenlul vinden hij staat achter ze vriend ongeacht wat het besluit is jij zou kennelijk niet zo zijn jij zou gelijk je ziel verkopen ECHT EEN LOSER!!!!!!!!!!!!!!11

Maar ik heb wel een accountje ;)

Lee Murray heeft heel veel geld gestolen van mensen die daar vast voor gewerkt hebben, dat vind ik verwerpelijk en mijns inziens zou iedereen die netjes werkt voor zijn geld dat moeten vinden.

Remco kan ook gewoon zijn mond houden en er het zijne van denken. Wat is jouw rol trouwens in het geheel? Het kan aan mij liggen, maar je reageert een beetje aangebrand...

Marco (scheids)
29-06-2006, 10:54
En ook het aantal mensen wat betrokken is bij de roof. Hoe dom kan je zijn om meer dan 14 mensen erbij te betrekken.


Kan jij ruim € 70.000.000,= in je eentje tillen dan?

Anonymous
29-06-2006, 12:20
navyseals is duidelijk fan van goodfellas en films.. hahaha..

Anonymous
29-06-2006, 12:28
@Navy Seals...

NAVY (IMBE)CIEL PAST BETER BIJ JE !!
Wat een praatjes, je lijkt me het type dat zo een moord op die twee Belgische meisjes ook goed keurt, omdat het je "vriend" is. Vreselijke hondenlul dat je bent !!

Ossie
29-06-2006, 13:47
Zo werkt het toch niet in een rechtstaat?
Hoe kun je tien miljoen uitlenen zonder dat het zwart op wit staat? Je leent toch geen tien miljoen uit aan iemand waarvan je niet weet of hij het terugbetaalt? Als het zwart op wit staat moet het gewoon terugbetaald worden door die gasten.

Nu probeer ik even in jouw belevingswereld te denken: als we redelijk door redeneren zou de Engelse staat zou nu Lee Murray's moeder moeten verkrachten en zijn familie uit moeten moorden. Dat zou oog om oog, tand om tand zijn.... Toch?


Wat ben jij naief he niet normaal ben je nou zo dom of wat

Dit is de meest ironische post die ik ooit heb gelezen op dit forum, maar wat er nog leuker aan is, is dat het waarschijnlijk niet eens ironisch is bedoelt.

Marco
29-06-2006, 13:59
hier komt vast een film van :shock:

Anonymous
29-06-2006, 14:23
als iedereen geboren was voor een kantoorbaan met grijs pak
was er ook geen forum met topic zoals dit geweest.


Klopt, maar ik vind iemand kidnappen en z'n familie bedreigen toch wat te ver gaan...

ja, gaat inderdaad wel wat ver............................................... ?!

Mike
30-06-2006, 04:42
En ook het aantal mensen wat betrokken is bij de roof. Hoe dom kan je zijn om meer dan 14 mensen erbij te betrekken.


Kan jij ruim € 70.000.000,= in je eentje tillen dan?

nee ik zou pakken wat ik kon tillen en de rest laten liggen. Waarom anderen erbij halen?

waarom denk je dat iedereen gepakt wordt van deze groep?

teveel mensen is teveel risico. Mensen gaan lullen en mensen lappen anderen erbij.

en sowieso , er zijn vrouwen bij betrokken!!!??

bij serieuze zaken moet je nooit vrouwen betrekken, die slaan altijd door als ze onder druk staan :lol: wie bedenkt nou zoiets?!

hoe meer info ik over de kraak lees hoe belachelijker t wordt. Tis echt de grootste noob roof van de laatste twintig jaar.De enige garantie die ze hadden was een lange celstraf.

van sporen wissen hebben ze blijkbaar nog nooit gehoord

ik kan best respect hebben voor mensen die het criminele pad kiezen en zonder geweld zichzelf verrijken door banken en overheden op te lichten. De zogenaamde robin hoods zeg maar

Maar laten we eerlijk zijn, deze bankrovers hebben er weinig kaas van gegeten. Het waren prutsers.....en daarom gaan ze nu ook allemaal lange tijd zitten. En als ze vrij komen is er geen cent meer over van de buit.
Nou wat een succesverhaal , wat stoer allemaal zeg :lol:

remco pardoel
30-06-2006, 09:05
Ik typ met mijn mond dicht.
dus mond houden slaat nerges op
:-)

Mensen die een misdaad begaan hebben ook een soort van code.
Personen die een delict begaan op (of is het met) kinderen verdienen geen respect in hun wereld.


Maar zullen we het on topic houden?
Het was een gesprek over Lee Murray zover ik me het kan herinneren.


Remco Pardoel

Anonymous
30-06-2006, 10:23
er is geen geweld gebruikt, dus dan had me ook geen fuck uitgemaakt als hij niet zou worden opgepakt.

En mike: Alsof het allemaal zo makkelijk is om zo iets alleen te organiseren. helemaal alleen lukt je een overval (waarbij je een groot geldbedrag buit maakt) echt niet, en zeker niet een groots opgezette klus als die, lijkt mij. en nee, ik ben zelf geen dalton, Ik hou me niet bezig met de criminele branche, maar het lijkt me erg moeilijk om geen handlangers te hebben als je zo iets flikt.

Mike
30-06-2006, 11:04
er is geen geweld gebruikt, dus dan had me ook geen fuck uitgemaakt als hij niet zou worden opgepakt.

En mike: Alsof het allemaal zo makkelijk is om zo iets alleen te organiseren. helemaal alleen lukt je een overval (waarbij je een groot geldbedrag buit maakt) echt niet, en zeker niet een groots opgezette klus als die, lijkt mij. en nee, ik ben zelf geen dalton, Ik hou me niet bezig met de criminele branche, maar het lijkt me erg moeilijk om geen handlangers te hebben als je zo iets flikt.

mee eens

ik heb t ook niet over GEEN handlangers , ik verbaas me over het idioot hoge aantal handlangers. Thats all

en sowieso ik was kneiterlam toen ik dat schreef vanacht dus neem t maar niet te serieus. Doe ik ook niet :wink:

MB667
30-06-2006, 12:18
en sowieso ik was kneiterlam toen ik dat schreef vanacht dus neem t maar niet te serieus

daar heb ik ook best vaak last van. Dan lees je de dag erna wat je geschreven hebt en dan denk je: Damned!

Anonymous
30-06-2006, 13:44
Murray is gewoon een prutser opsluiten die gast en lang ook

Mike
30-06-2006, 13:56
en sowieso ik was kneiterlam toen ik dat schreef vanacht dus neem t maar niet te serieus

daar heb ik ook best vaak last van. Dan lees je de dag erna wat je geschreven hebt en dan denk je: Damned!

ja psies haha dan denk je echt hoezo schrijf ik zo'n lang verhaal en tering waar maak ik me allemaal druk om zeg. Oh well :oops: :lol:

Justinian
30-06-2006, 14:05
On topic aub!

Anonymous
30-06-2006, 14:14
@ navyseal.

Heb jij toevallig de lagere school overgeslagen. Naar ik me herinner is dat de plaats waar ze je punten en komma's op de juiste plek leren zetten. Dat voorrecht is je kennelijk ontnomen of je hebt er door gebrek aan een noodzakelijk aantal hersencellen geen gebruik van kunnen maken. In beide gevallen ben je dus minder bedeeld. Dat moeten we je dan maar vergeven. Verder ben ik benieuwd hoe je aan de naam Navy Seal komt. Heb je die verdiend doordat je in eigen persoon de Hell week hebt doorstaan of ben je een wannabe. Nu je voor navy seal geen rocketscientist hoeft te zijn, maar wel je eigen naam moet kunnen spellen, vrees ik dat jij een wannabe bent.
Heel veel succes met je verdere posts, een licht van een nieuwkomer dat het niveau hier naar een hoger plan tilt zien we graag tegemoet. Nog zo'n briljante analyse over Ron N. zitten we allemaal op te wachten.

Welkom